Golf_mk1 Posted June 19, 2013 Report Posted June 19, 2013 Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε κατά την αλλαγή λαδιών είναι ότι χύνεται μια μικρή ποσότητα λαδιού στο ψευτοκάπακο και εκτός του οτι λερώνεται ο κινητήρας, μυριζει καμένο λάδι όταν ζεσταίνεται. Μια απλή λύση είναι να φτιάξουμε ένα χωνί προσαρτημένο σε μια τάπα λαδιού μονοί μας. Υπάρχουν και έτοιμα χωνιά άλλα είναι αρκετά ακριβά περίπου 70Ε. Τα υλικά που χρειαζόμαστε είναι: i) Ένα χωνί ii) Τάπα λαδιού ψευτοκάπακου από οποιοδήποτε μοντέλο του VAG, η δικιά μου είναι από AUDI 80 iii) Δραπανοκατσάβιδο και τρυπάνια iv) Βενζινόκολλα Αρχικά πιάνουμε την τάπα λαδιού σε μια μέγγενη με την βοήθεια ενός παλιού πανιού και ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρο. Το χωνι έχει διάμετρο περίπου ενα εκατοστό στο κάτω μέρος του οπότε ξεκίνησα να ανοίγω τρύπα με τρυπάνι 6αρι Σταδιακά ανοίγουμε τρύπα με μεγαλύτερα τρυπάνια μέχρι το χωνί να περάσει μέσα από την τάπα. Mετά το τέλος του τρυπήματος καθαρίζουμε καλά την τάπα από πλαστικά και μεταλλικά ρινίσματα. Μετά βάζουμε βενζινόκολλα στο χωνί και στην τάπα και την αφήνουμε λίγο να "τραβήξει". Μετά περνάμε το χωνί μέσα στην τάπα και περιμένουμε να στεγνώσει. Η πατέντα επί το έργο σε Golf IV 1.4 1 Quote
passatebos Posted June 19, 2013 Report Posted June 19, 2013 Σαν σκεψη και δημιουργια ειναι πολυ καλη , αλλα γιατι να μπουμε σε αυτη τη διαδικασια και δεν βαζουμε απευθειας το χωνι ;! Εγω τουλαχιστον ετσι το κανω αρκετα χρονια τωρα αλλα και αρκετοι μηχανικοι που ξερω . Quote
Golf_mk1 Posted June 19, 2013 Author Report Posted June 19, 2013 Σαν σκεψη και δημιουργια ειναι πολυ καλη , αλλα γιατι να μπουμε σε αυτη τη διαδικασια και δεν βαζουμε απευθειας το χωνι ;! Εγω τουλαχιστον ετσι το κανω αρκετα χρονια τωρα αλλα και αρκετοι μηχανικοι που ξερω . Τα περισσότερα χωνιά έχουν μακρύ λαιμό με αποτέλεσμα να μην κάθονται καλά στο ψευτοκαπακο και αν βάλεις απότομα λαδι μπορεί να τουμπάρει το χωνί. Επίσης το γέμισμα γίνεται χωρίς να κρατάς το χωνί!!! 1 Quote
Guest Posted June 19, 2013 Report Posted June 19, 2013 καλο ειναι οτι δεν θελει κρατημα αλλα δεν θα ηταν πιο ευκολο και το ιδιο πρακτικο αν εκοβες λιγο το λαιμο απο το χωνι; θα κυλουσε και πιο γρηγορα το λαδι αν το εκοβες και μεγαλωνε η διαμετρος απο το χωνι Quote
Golf_mk1 Posted June 20, 2013 Author Report Posted June 20, 2013 καλο ειναι οτι δεν θελει κρατημα αλλα δεν θα ηταν πιο ευκολο και το ιδιο πρακτικο αν εκοβες λιγο το λαιμο απο το χωνι; θα κυλουσε και πιο γρηγορα το λαδι αν το εκοβες και μεγαλωνε η διαμετρος απο το χωνι Αν κοπεί ο λαιμός του χωνιού υπάρχουν δύο προβληματακια, πρώτον οτι πρέπει να ανοίξεις μεγαλύτερη τρύπα στην τάπα και δεύτερο θα χάσεις σε "ύψος" του χωνιού που ειναι και το βασικο. Πάντως να αφαιρέσεις το δείκτη λαδιού γεμίζει σχετικά γρήγορα, εβάλα με αυτό τον τρόπο 4L σε 1' περίπου. Quote
Haldol Posted June 23, 2013 Report Posted June 23, 2013 Μόνο εγώ ρίχνω το λάδι χωρίς χωνί και δε χύνεται καθόλου; 2 Quote
OMINUS Posted April 17, 2021 Report Posted April 17, 2021 (edited) Στην αγορά πλέων εχει ειδικο χωνί για τα Group vag. Το οποίο προσαρμόζεται στην υποδοχή του μοτέρ και δεν χάνεται σταγόνα λαδι και είναι και της beta https://www.beta-tools.com/gr/products/piskeuh-o-hmatwn/adi-kai-filtra/wni-antepistrofh-me-ta-usundesmou.html https://www.fershop.eu/oil-and-filters/75022-funnels-antireflux-b-beta-1758b-8014230924410.html https://www.ergaleiostore.gr/mixanimata-lipansis/exartimata/xoni-ladioy-me-antaptora-p-15016.html Edited April 17, 2021 by OMINUS Quote
OMINUS Posted April 17, 2021 Report Posted April 17, 2021 (edited) https://www.motivxtools.com/pages/advanced-engine-oil-funnels Edited April 17, 2021 by OMINUS Quote
TMESSOLO Posted April 18, 2021 Report Posted April 18, 2021 On 6/19/2013 at 2:39 PM, Golf_mk1 said: Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε κατά την αλλαγή λαδιών είναι ότι χύνεται μια μικρή ποσότητα λαδιού στο ψευτοκάπακο και εκτός του οτι λερώνεται ο κινητήρας, μυριζει καμένο λάδι όταν ζεσταίνεται. Μια απλή λύση είναι να φτιάξουμε ένα χωνί προσαρτημένο σε μια τάπα λαδιού μονοί μας. Υπάρχουν και έτοιμα χωνιά άλλα είναι αρκετά ακριβά περίπου 70Ε. Τα υλικά που χρειαζόμαστε είναι: i) Ένα χωνί ii) Τάπα λαδιού ψευτοκάπακου από οποιοδήποτε μοντέλο του VAG, η δικιά μου είναι από AUDI 80 iii) Δραπανοκατσάβιδο και τρυπάνια iv) Βενζινόκολλα http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_105649_zpsa2a2e428.jpg Αρχικά πιάνουμε την τάπα λαδιού σε μια μέγγενη με την βοήθεια ενός παλιού πανιού και ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρο. Το χωνι έχει διάμετρο περίπου ενα εκατοστό στο κάτω μέρος του οπότε ξεκίνησα να ανοίγω τρύπα με τρυπάνι 6αρι http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_110259_zpsbff0322a.jpg http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_110137_zps7d921802.jpg Σταδιακά ανοίγουμε τρύπα με μεγαλύτερα τρυπάνια μέχρι το χωνί να περάσει μέσα από την τάπα. Mετά το τέλος του τρυπήματος καθαρίζουμε καλά την τάπα από πλαστικά και μεταλλικά ρινίσματα. http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_112842_zpse932976d.jpg Μετά βάζουμε βενζινόκολλα στο χωνί και στην τάπα και την αφήνουμε λίγο να "τραβήξει". http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_113120_zps834e1fd7.jpg Μετά περνάμε το χωνί μέσα στην τάπα και περιμένουμε να στεγνώσει. http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_113642_zps414c8ade.jpg Η πατέντα επί το έργο σε Golf IV 1.4 http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_163929_zps3a91bd21.jpg http://i1295.photobucket.com/albums/b622/MinosAlex/4ari/20130615_164054_zps54081927.jpg δυνατος!!!! Quote
nikdev Posted April 18, 2021 Report Posted April 18, 2021 Της bgs το εχω δουλεψει ειναι καλο, εχει μικρο υψος και βολευει σε ορισμενα καπω.Ειναι universal μπαγιονετ και ταιριαζει σε αρκετα αυτοκινητα γερμανικαSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote