Jump to content
Billgr4

Billgr4'S Golf Mkv - Η Ολικη Μεταμορφωση

Recommended Posts

Σωστός!! Ωραία και τα Recaro όμως....

bill  καμια καινουργια φωτο με τα update σου θα δουμε? :devil:

Προς το παρών έχω αυτήν: 

x4pc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό παρατήρησες εσύ; χαχαχα
Δεν ξέρω τι να σου πω.. Δεν είναι φυσιολογικό;
Η αλήθεια είναι οτι πριν τον καθαρισμό βαλβίδων έβλεπα 0,4 κι εγώ (καλοκαίρι το είχα παρατηρήσει όμως και μου έκανε εντύπωση που ήταν τόσο χαμηλά) ...

Link to comment
Share on other sites

Τα BMY/BLG εχουν 0.3-0.4 Στο ρελαντι

τα CAVD εχουν 0.6-0.8 στο ρελαντι

Τα FSI δεν γνωριζω

σε παω γτ μας εβαλες τα γυαλια!

Link to comment
Share on other sites

Σωστός!! Ωραία και τα Recaro όμως....

Προς το παρών έχω αυτήν: 

x4pc.jpg

 

Χαχα ακόμα λίγο και σε έφτασα.

 

DSC_0238.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα BMY/BLG εχουν 0.3-0.4 Στο ρελαντι

τα CAVD εχουν 0.6-0.8 στο ρελαντι

Τα FSI δεν γνωριζω

Γιανναρε γ@μας! Οντως το Blg μου 0,3-0,4 βλεπεις.. αν δω ποτε παραπανω θα ειναι στο Cold Start αλλα μετα θα στρωσει. αν ποτε μεινει παραπανω εχει θεμα το αμαξι? αν ναι τι και πως?

Link to comment
Share on other sites

Αν και ειμαστε σε λάθος θέμα , αν δεις παραπάνω κατανάλωση ενα ενδεχόμενο ειναι να έχει κοπεί κάποιο σωληνάκι που καταλήγει στην πολλαπλή εισαγωγής οπότε και θα τραβάει περισσότερο αερα και για να κρατήσει σωστό ρελαντι ίσως ψεκάζει παραπανω καύσιμο. Κάποια αλλη περιπτωση δεν μου έρχεται αντλια και μπεκ θα μπορουσε αλλα στο ρελαντι δεν νομιζω πρεπει να ειναι τραγική η περιπτωση .
Παντως τα BMY-BLG εχουν ΠΟΛΥ πιο ηρεμο ρελαντι απο τα CAV οπως και Cold start Πιο ηρεμο..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν επηρεάζει αυτό που θα πω, αλλά τώρα το θυμήθηκα που είπε ο Γιάννης για τη διαφορά που υπάρχει στα μοτέρ... Όταν, λοιπόν, είχα παρατηρήσει κι εγώ 0,3-0,4 πέρυσι το καλοκαίρι, είχα την πεταλούδα από το tsi 160... Αργότερα που έβαλα πάλι τη δική μου για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση, ξαναείδα 0,6 στο ρελαντί ! 

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Χαχα ακόμα λίγο και σε έφτασα.

 

DSC_0238.jpg

Μάλλον εγώ σ'έφτασα και σε ξεπέρασα.... Θέμα ημερών τα 224.000χλμ !! χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εγώ σ'έφτασα και σε ξεπέρασα.... Θέμα ημερών τα 224.000χλμ !! χαχαχαχα

Σωστά τα λες, με έφτασες και με ξεπέρασες και δύσκολα να σε ακολουθίσω, το 4αρι τα τελευταία 7 χρόνια, κάνει 40km την βδομάδα, με τα βίας 6-7000km τον χρόνο.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Κι αφού έκανα περίπου 25.000 χλμ μετά τον καθαρισμό βαλβίδων φτάνοντας συνολικά τα 228.000 χλμ είπα να του κάνω ένα check up γιατί γενικά ήθελα να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται ο "ασθενής"....  Πρώτα όμως να αναφέρω οτι λόγω και των χιλιομέτρων ξαφνικά την τελευταία περίοδο άκουγα έναν ωραίο υψηλής συχνότητας ήχο (κάτι σαν παρεμβολή στα ηχεία όταν έχεις ενισχυτή) από τις πίσω θέσεις...
Αντλία χαμηλής υπέθεσα, αν και πολλοί λενε για προβληματικό φίλτρο καυσίμου σε τέτοιες περιπτώσεις.. Επίσης είχα πολλές άκαυτες και σκασίματα σε αλλαγές ταχυτήτων ή απότομο κόψιμο σε ρολλάρισμα κινητήρα...
Βρήκα λοιπόν με 4 000χλμ ελαφρώς μεταχειρισμένη από Golf 6 GTI (τράκα)... Αλλαγή σε 10 λεπτά το πολύ και διαπιστώνω αμέσως οτι η λειτουργία του αυτοκινήτου έχει στρώσει σε όλο το φάσμα, καθώς και η κατανάλωση πολύ εύκολα να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα.... Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά έχει αποκτήσει ένα νεύρο μόλις ξεπεράσει τις 3500 στροφές φαίνεται και στο παρακάτω διάγραμμα (πριν ήταν πιο νωχελικό)...

 

Παρ' όλα αυτά, το αυτοκίνητο όπως διαπίστωσα (είχα ξεχάσει τόσο καιρό το vag com) δουλεύει μόνο με τους χάρτες, καθώς ο superουαυου εξατμισάς με τα μαγικά κολπάκια του, μου τον έβγαλε off και μετράει σταθερά στο στοιχειωμετρικό μείγμα, έως τις 4000 στροφές βέβαια διότι μετά επεμβαίνουν οι χάρτες για όσους γνωρίζουν...
Δεν μπορώ να πω οτι έχω κάποιο θέμα, όλα λειτουργούν φυσιολογικά ακόμη και η κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα κι αν δεν φύσωνα το vag com δεν θα ήξερα, αλλά για το γαμώτο της υπόθεσης είπα να το αναφέρω.....

 

Έτσι λοιπόν και μετά από 228.000 χλμ πήρα κάτι μετρήσεις από καύσιμο και cf να δω σε τι κατάσταση είμαστε (μέτρηση με 4η)..



Marker,STAMP,    °KW,°KW,°KW,°KW,          RPM,     STAMP,    °,          bar, bar,
              ,0.15;        0.0,0.0,0.0,0.0,              2080,      0.01,     94.4,       91.5,92.2,
              ,0.67,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2160,      0.51,    115.2,      92.2,90.2,
              ,1.18,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2280,      1.03,     150.4,     94.1,92.8,
              ,1.69        ,0.0,0.0,0.0,0.0,              2400,      1.54,     153.6,     96.6,96.6,
              ,2.22,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2560,      2.06,     158.4,     99.2,98.6,
              ,2.73,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2680,      2.58,     155.2,     99.8,99.2,
              ,3.24,        0.0,0.0,0.0,0.0               2840,      3.09,     155.2,     99.8,99.8,
              ,3.74,         0.0,0.0,0.0,0.0,             2960,      3.54,     156.8,     99.8,99.8,
              ,4.19,        0.0,0.0,0.0,0.0,              3120,      4.05,      158.4,    99.8,99.8,
              ,4.71,          0.0,0.0,0.0,0.0,            3240,      4.55,      158.4,    99.8,99.8,
             ,5.22,          0.0,0.0,0.0,0.0,             3400,      5.07,      163.2,    99.8,99.8,
             ,5.70,           0.0,0.0,0.0,0.0,            3520,      5.56,      166.4,    99.8,99.8,
             ,6.19,          0.0,0.0,0.0,0.0,             3680,      6.03,      169.6,    99.8,99.8,
             ,6.71,           0.0,0.0,0.0,0.0,            3800,      6.55,      172.8,    99.8,99.8,
             ,7.22,            0.0,0.0,0.0,0.0,           3960,      7.07,      172.8,    99.8,99.8,
            ,7.69,             0.0,0.0,0.0,0.0,           4120,      7.50,       174.4,   99.8,99.2,
            ,8.14,             0.0,0.0,0.0,0.0            4240,      7.98,       176.0,   99.8,100.5,
            ,8.66,            0.0,0.0,0.0,0.0,                           8.50,       176.0,   99.8,99.8,
            ,9.18,            0.0,0.0,0.0,0.0,            4560,      9.02,       176.0,   99.8,99.8,
            ,9.68,            0.0,0.0,0.0,0.0,            4680,      9.54,       177.6,   99.8,99.8,
          ,10.21,         -0.8,0.0,0.0,-0.8,            4840,     10.05,       179.2,   99.8,99.8,
          ,10.72          ,-1.5,-1.5,0.0,-0.8,          4960,     10.56,       179.2,   99.8,99.8,
          ,11.23,         -1.5,-1.5,0.0,-0.8,           5080,     11.08,       182.4,    99.8,99.8,
          ,11.75,         -1.5,-1.5,-0.8,-0.8,          5240,     11.60        182.4,    99.8,99.8,
          ,12.26         ,-1.5,-1.5,-0.8,-0.8,          5360,    12.11,        182.4,    99.8,101.1,
         ,12.78,         -1.5,-1.5,-0.8,-0.8,           5480,    12.62,       185.6,     99.8,99.2,
         ,13.30,         -1.5,-1.5,-0.8,0.0,            5600,    13.14,       185.6,     99.8,99.2,
         ,13.81,         -1.5,-2.3,-0.8,0.0,            5760,    13.66,       185.6,     99.8,98.6,
        ,14.32,         -1.5,-2.3,-0.8,0.0,             5840,    14.17,       187.2,     99.8,99.2,
        ,14.85,         -1.5,-3.8,-0.8,0.0,             5960,    14.69,       187.;2     99.8,99.2,
        ,15.37,         -1.5,-6.0,-0.8,0.0,             6080,    15.21,        187.2     99.8,101.8,
       ,15.88,         -1.5,-6.0,-1.5,0.0,              6160,    15.73,        187.2,    99.8,98.6,
       ,16.42,         -1.5,-6.0,-2.3,0.0,              6240,    16.25,       184.0,     99.8,101.1,
       ,16.95,         -1.5,-6.0,-2.3,0.0,              6360,     16.79,       187.2,    99.8,99.8,
       ,17.46,         -0.8,-6.0,-3.0,0.0,              6440,     17.30,       188.8,    99.8,100.5,
       ,17.96          ,-0.8,-6.0,-3.0,0.0,              6480,    17.82,       187.2,    99.8,97.9,
      ,18.47           ,-0.8,-6.0,-3.0,0.0,             6520,     18.32,       185.6,    99.8,99.2,


*Να πω εδώ οτι πριν τον καθαρισμό έβλεπα πολύ χάλια νούμερα  τύπου έως και 8-9 από τις χαμηλές στροφές ακόμη.. Μήπως να πάω σε πιο ψυχρά μπουζί; (πρώτη απορία)

Λάμδα από το vag com δεν μπορώ να μετρήσω, από το οργανάκι όμως παρατηρώ ότι σε γενικές γραμμές κυμαίνομαι αρχικά πολύ πλούσιος στο 10 έως τις μεσαίες όπου κλείνει στο 11,5 με αποκορύφωμα το 10 και πάλι  μετά τις 5500 έως κόφτη.. Νομίζω οτι πρέπει να έχω περιθώρια για λίγο πιο φτωχό εκεί ψηλά.. ( δεύτερη απορία )




Κι ένα δωράκι στους επιμένοντες ατμοσφαιρικά (Νομίζω οτι κρατάει καλά ο "γέρος" ακόμη, με ένα απλό ΦΠΕ):

 

 

post-11669-0-19342800-1398186732_thumb.j
 

 

 

Αυτά από τον doctor vag com...  Γιατί στον δρόμο είναι αλλίως!!

Edited by Billgr4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασίλη μακάρι να φτάσουμε στα χλμ σου...μόνο αυτό σου λέω :p  :good: 
 

Όσο για το θέμα που αντιμετωπίζεις πιστεύω να λυθεί σύντομα να βάλεις μπρος και το τελικό στάδιο βελτίωσης  :hairy:  :spiteful:

Link to comment
Share on other sites

Κι αφού έκανα περίπου 25.000 χλμ μετά τον καθαρισμό βαλβίδων φτάνοντας συνολικά τα 228.000 χλμ είπα να του κάνω ένα check up γιατί γενικά ήθελα να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται ο "ασθενής"....  Πρώτα όμως να αναφέρω οτι λόγω και των χιλιομέτρων ξαφνικά την τελευταία περίοδο άκουγα έναν ωραίο υψηλής συχνότητας ήχο (κάτι σαν παρεμβολή στα ηχεία όταν έχεις ενισχυτή) από τις πίσω θέσεις...

Αντλία χαμηλής υπέθεσα, αν και πολλοί λενε για προβληματικό φίλτρο καυσίμου σε τέτοιες περιπτώσεις.. Επίσης είχα πολλές άκαυτες και σκασίματα σε αλλαγές ταχυτήτων ή απότομο κόψιμο σε ρολλάρισμα κινητήρα...

Βρήκα λοιπόν με 4 000χλμ ελαφρώς μεταχειρισμένη από Golf 6 GTI (τράκα)... Αλλαγή σε 10 λεπτά το πολύ και διαπιστώνω αμέσως οτι η λειτουργία του αυτοκινήτου έχει στρώσει σε όλο το φάσμα, καθώς και η κατανάλωση πολύ εύκολα να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα.... Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά έχει αποκτήσει ένα νεύρο μόλις ξεπεράσει τις 3500 στροφές φαίνεται και στο παρακάτω διάγραμμα (πριν ήταν πιο νωχελικό)...

 

Παρ' όλα αυτά, το αυτοκίνητο όπως διαπίστωσα (είχα ξεχάσει τόσο καιρό το vag com) δουλεύει μόνο με τους χάρτες, καθώς ο superουαυου εξατμισάς με τα μαγικά κολπάκια του, μου τον έβγαλε off και μετράει σταθερά στο στοιχειωμετρικό μείγμα, έως τις 4000 στροφές βέβαια διότι μετά επεμβαίνουν οι χάρτες για όσους γνωρίζουν...

Δεν μπορώ να πω οτι έχω κάποιο θέμα, όλα λειτουργούν φυσιολογικά ακόμη και η κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα κι αν δεν φύσωνα το vag com δεν θα ήξερα, αλλά για το γαμώτο της υπόθεσης είπα να το αναφέρω.....

 

Έτσι λοιπόν και μετά από 228.000 χλμ πήρα κάτι μετρήσεις από καύσιμο και cf να δω σε τι κατάσταση είμαστε (μέτρηση με 4η)..

Marker,STAMP,    °KW,°KW,°KW,°KW,          RPM,     STAMP,    °,          bar, bar,

              ,0.15;        0.0,0.0,0.0,0.0,              2080,      0.01,     94.4,       91.5,92.2,

              ,0.67,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2160,      0.51,    115.2,      92.2,90.2,

              ,1.18,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2280,      1.03,     150.4,     94.1,92.8,

              ,1.69        ,0.0,0.0,0.0,0.0,              2400,      1.54,     153.6,     96.6,96.6,

              ,2.22,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2560,      2.06,     158.4,     99.2,98.6,

              ,2.73,        0.0,0.0,0.0,0.0,              2680,      2.58,     155.2,     99.8,99.2,

              ,3.24,        0.0,0.0,0.0,0.0               2840,      3.09,     155.2,     99.8,99.8,

              ,3.74,         0.0,0.0,0.0,0.0,             2960,      3.54,     156.8,     99.8,99.8,

              ,4.19,        0.0,0.0,0.0,0.0,              3120,      4.05,      158.4,    99.8,99.8,

              ,4.71,          0.0,0.0,0.0,0.0,            3240,      4.55,      158.4,    99.8,99.8,

             ,5.22,          0.0,0.0,0.0,0.0,             3400,      5.07,      163.2,    99.8,99.8,

             ,5.70,           0.0,0.0,0.0,0.0,            3520,      5.56,      166.4,    99.8,99.8,

             ,6.19,          0.0,0.0,0.0,0.0,             3680,      6.03,      169.6,    99.8,99.8,

             ,6.71,           0.0,0.0,0.0,0.0,            3800,      6.55,      172.8,    99.8,99.8,

             ,7.22,            0.0,0.0,0.0,0.0,           3960,      7.07,      172.8,    99.8,99.8,

            ,7.69,             0.0,0.0,0.0,0.0,           4120,      7.50,       174.4,   99.8,99.2,

            ,8.14,             0.0,0.0,0.0,0.0            4240,      7.98,       176.0,   99.8,100.5,

            ,8.66,            0.0,0.0,0.0,0.0,                           8.50,       176.0,   99.8,99.8,

            ,9.18,            0.0,0.0,0.0,0.0,            4560,      9.02,       176.0,   99.8,99.8,

            ,9.68,            0.0,0.0,0.0,0.0,            4680,      9.54,       177.6,   99.8,99.8,

          ,10.21,         -0.8,0.0,0.0,-0.8,            4840,     10.05,       179.2,   99.8,99.8,

          ,10.72          ,-1.5,-1.5,0.0,-0.8,          4960,     10.56,       179.2,   99.8,99.8,

          ,11.23,         -1.5,-1.5,0.0,-0.8,           5080,     11.08,       182.4,    99.8,99.8,

          ,11.75,         -1.5,-1.5,-0.8,-0.8,          5240,     11.60        182.4,    99.8,99.8,

          ,12.26         ,-1.5,-1.5,-0.8,-0.8,          5360,    12.11,        182.4,    99.8,101.1,

         ,12.78,         -1.5,-1.5,-0.8,-0.8,           5480,    12.62,       185.6,     99.8,99.2,

         ,13.30,         -1.5,-1.5,-0.8,0.0,            5600,    13.14,       185.6,     99.8,99.2,

         ,13.81,         -1.5,-2.3,-0.8,0.0,            5760,    13.66,       185.6,     99.8,98.6,

        ,14.32,         -1.5,-2.3,-0.8,0.0,             5840,    14.17,       187.2,     99.8,99.2,

        ,14.85,         -1.5,-3.8,-0.8,0.0,             5960,    14.69,       187.;2     99.8,99.2,

        ,15.37,         -1.5,-6.0,-0.8,0.0,             6080,    15.21,        187.2     99.8,101.8,

       ,15.88,         -1.5,-6.0,-1.5,0.0,              6160,    15.73,        187.2,    99.8,98.6,

       ,16.42,         -1.5,-6.0,-2.3,0.0,              6240,    16.25,       184.0,     99.8,101.1,

       ,16.95,         -1.5,-6.0,-2.3,0.0,              6360,     16.79,       187.2,    99.8,99.8,

       ,17.46,         -0.8,-6.0,-3.0,0.0,              6440,     17.30,       188.8,    99.8,100.5,

       ,17.96          ,-0.8,-6.0,-3.0,0.0,              6480,    17.82,       187.2,    99.8,97.9,

      ,18.47           ,-0.8,-6.0,-3.0,0.0,             6520,     18.32,       185.6,    99.8,99.2,

*Να πω εδώ οτι πριν τον καθαρισμό έβλεπα πολύ χάλια νούμερα  τύπου έως και 8-9 από τις χαμηλές στροφές ακόμη.. Μήπως να πάω σε πιο ψυχρά μπουζί; (πρώτη απορία)

Λάμδα από το vag com δεν μπορώ να μετρήσω, από το οργανάκι όμως παρατηρώ ότι σε γενικές γραμμές κυμαίνομαι αρχικά πολύ πλούσιος στο 10 έως τις μεσαίες όπου κλείνει στο 11,5 με αποκορύφωμα το 10 και πάλι  μετά τις 5500 έως κόφτη.. Νομίζω οτι πρέπει να έχω περιθώρια για λίγο πιο φτωχό εκεί ψηλά.. ( δεύτερη απορία )

Κι ένα δωράκι στους επιμένοντες ατμοσφαιρικά (Νομίζω οτι κρατάει καλά ο "γέρος" ακόμη, με ένα απλό ΦΠΕ):

 

 

attachicon.gifIMG_22042014_200858.jpg

 

 

 

Αυτά από τον doctor vag com...  Γιατί στον δρόμο είναι αλλίως!!

Καταρχήν σου εύχομαι πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.

 

Στη συνέχεια θα σταθώ στο logαρισμα, κάνε μία τράμπα μπουζί 2-3 κύλινδρο και κάνε τα ίδια Logs.

Μετά τις 6κ rpm έχεις επιστροφές πάνω από το όριο σένα κυλινδρο.

Τα υπόλοιπα τα είπαμε με πμ.

Link to comment
Share on other sites

Να είσαι καλά Νίκο κι εσύ να χαίρεσαι το δικό σου με επίσης πολλά κι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα..

 

Όσο για το λογκαρισμα, ήμουν σχεδόν βέβαιος οτι θα δώσεις λύση  :p :P...  Θα το κάνω και θα επανέλθω με νέο log... (κάπου εκεί το νιώθω και κάπως σαν να ζορίζεται και υπέθεσα ότι θα βοηθούσε ένα 7αρι της NGK)

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη μακάρι να φτάσουμε στα χλμ σου...μόνο αυτό σου λέω :p  :good: 

 

Όσο για το θέμα που αντιμετωπίζεις πιστεύω να λυθεί σύντομα να βάλεις μπρος και το τελικό στάδιο βελτίωσης  :hairy:  :spiteful:

 

Μετά δε νομίζω οτι πρέπει να ασχοληθώ άλλο....   

Δεν παίρνω κι όρκο, όμως... xaxaxa

 

Βασίλη,170 άλογα με ΦΠΕ απο 115?

 

 

Όχι ρε τρελέ...  Για την ακρίβεια 137+ μουλάρια  με 17,6 κιλά ροπής...

Γενικά μετά τον καθαρισμό νιώθω να ξαναπήρε τα χαμένα των τόσων χιλιομέτρων...

 

 

 

Nik, έκανα την τράμπα και υπήρχε μία μικρή οπτική διαφορά, αλλά σε λογικά πλαίσια(εντός φυσιολογικών ορίων φθοράς δηλαδή).. Θα κάνω κάποια στιγμή και logάρισμα, αλλά μας τα χαλάει ο καιρός προς το παρών..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

back for more...

 

 

new log με επιπλέον το block 003

 

 

STAMP, /min, mbar, %, °BTDC,   STAMP,°KW,°KW,°KW,°KW,
,0.16,2040,   370.0,16.9,2.3,         0.05,0.0,0.0,0.0,0.0,
,0.33,2120,   920.0,36.9,6.8,         0.21,0.0,0.0,0.0,0.0,
,0.52,2120,   970.0,44.3,13.5,       0.38,0.0,0.0,0.0,0.0,
,0.68,2160,   980.0,62.4,13.5,       0.58,0.0,0.0,0.0,0.0,
,0.83,2200,   990.0,84.7,13.5,       0.73,0.0,0.0,0.0,0.0,
,0.97,2240,   990.0,94.5,12.8,       0.88,0.0,0.0,0.0,0.0,
,1.16,2320,  990.0,97.6,13.5,       1.05,0.0,0.0,0.0,0.0,
,1.30,2360,  990.0,98.8,13.5,       1.20,0.0,0.0,0.0,0.0,
,1.45,2400,  990.0,99.2,14.3,       1.35,0.0,0.0,0.0,0.0,
,1.64,2480,  990.0,99.6,14.3,       1.50,0.0,0.0,0.0,0.0,
,1.78,2480,  990.0,99.6,15.0,       1.69,0.0,0.0,0.0,0.0,
,1.93,2560,  990.0,99.6,15.0,       1.83,0.0,0.0,0.0,0.0,
,2.12,2600,  990.0,99.6,15.8,       1.98,0.0,0.0,0.0,0.0,
,2.27,2640,  990.0,99.6,15.8,       2.16,0.0,0.0,0.0,0.0,
,2.42,2720,  990.0,99.6,16.5,       2.32,0.0,0.0,0.0,0.0,
,2.56,2760,  990.0,99.6,17.3,      2.47,0.0,0.0,0.0,0.0,
,2.74,2800,  990.0,99.6,17.3,      2.64,0.0,0.0,0.0,0.0,
,2.89,2840,  990.0,99.6,17.3,      2.79,0.0,0.0,0.0,0.0,
,3.03,2880,  990.0,99.6,18.0,      2.94,0.0,0.0,0.0,0.0,
,3.20,2920,  980.0,99.6,18.0,      3.08,0.0,0.0,0.0,0.0,
,3.42,3000,  990.0,99.6,19.5,      3.31,0.0,0.0,0.0,0.0,
,3.56,3040,  980.0,99.6,19.5,      3.47,0.0,0.0,0.0,0.0,
,3.73,3080,  990.0,99.6,19.5,      3.61,0.0,0.0,0.0,0.0,
,3.87,3160,  980.0,99.6,19.5,      3.78,0.0,0.0,0.0,0.0,
,4.01,3160,  990.0,99.6,19.5,      3.92,0.0,0.0,0.0,0.0,
,4.19,3240,  990.0,99.6,20.3,      4.06,0.0,0.0,0.0,0.0,
,4.33,3280,  990.0,99.6,19.5,      4.23,0.0,0.0,0.0,0.0,
,4.47,3320,  980.0,99.6,19.5,      4.37,0.0,0.0,0.0,0.0,
,4.62,3360,  990.0,99.6,19.5,      4.52,0.0,0.0,0.0,0.0,
,4.81,3400,  980.0,99.6,20.3,      4.71,0.0,0.0,0.0,0.0,
,4.98,3480,  980.0,99.6,16.5,      4.87,0.0,0.0,0.0,0.0,
,5.15,3520,  990.0,99.6,21.0,      5.04,0.0,0.0,0.0,0.0,
,5.35,3600,  990.0,99.6,19.5,      5.24,0.0,0.0,0.0,0.0,
,5.50,3640,  980.0,99.6,21.0,      5.40,0.0,0.0,0.0,0.0,
,5.65,3680,  990.0,99.6,19.5,      5.55,0.0,0.0,0.0,0.0,
,5.83,3720,  990.0,99.6,20.3,      5.70,0.0,0.0,0.0,0.0,
,5.98,3800,  980.0,99.6,19.5,     5.88,0.0,0.0,0.0,0.0,
,6.12,3840,  990.0,99.6,19.5,     6.03,0.0,0.0,0.0,0.0,
,6.30,3880,  990.0,99.6,20.3,     6.17,0.0,0.0,0.0,0.0,
,6.45,3920,  990.0,99.6,19.5,     6.35,0.0,0.0,0.0,0.0,
,6.59,4000,  990.0,99.6,20.3,     6.49,0.0,0.0,0.0,0.0,
,6.74,4040,  970.0,99.6,20.3,     6.64,0.0,0.0,0.0,0.0,
,6.93,4080,  980.0,99.6,21.0,     6.83,0.0,0.0,0.0,0.0,
,7.08,4120,  980.0,99.6,21.8,     6.98,0.0,0.0,0.0,0.0,
,7.24,4200,  990.0,99.6,22.5,     7.13,0.0,0.0,0.0,0.0,
,7.43,4240,  980.0,99.6,23.3,     7.33,0.0,0.0,0.0,0.0,
,7.58,4280,  980.0,99.6,23.3,     7.48,0.0,0.0,0.0,0.0,
,7.74,4360,  980.0,99.6,24.0,     7.63,0.0,0.0,0.0,0.0,
,7.93,4400,  980.0,99.6,24.8,     7.83,0.0,0.0,0.0,0.0,
,8.07,4440,  980.0,99.6,24.8,    7.98,0.0,0.0,0.0,0.0,
,8.21,4480,  990.0,99.6,24.8,    8.12,0.0,0.0,0.0,0.0,
,8.42,4520,  980.0,99.6,24.8,    8.28,0.0,0.0,0.0,0.0,
,8.57,4600,  980.0,99.6,24.8,    8.48,0.0,0.0,0.0,0.0,
,8.72,4640,  980.0,99.6,24.8,    8.62,0.0,0.0,0.0,0.0,
,8.90,4680,  980.0,99.6,24.8,    8.77,0.0,0.0,0.0,0.0,
,9.04,4720,  980.0,99.6,24.8,    8.94,0.0,0.0,0.0,0.0,
,9.18,4760,  980.0,99.6,24.8,    9.08,0.0,0.0,0.0,0.0,
,9.33,4800,  980.0,99.6,24.0,    9.23,0.0,0.0,0.0,0.0,
,9.51,4840,  980.0,99.6,23.3,    9.41,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,9.67,4920,  980.0,99.6,24.8,    9.56,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,9.82,4960,  980.0,99.6,24.0,    9.72,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,10.00,5000, 970.0,99.6,23.3,   9.87,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,10.15,5040, 970.0,99.6,22.5,  10.05,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,10.30,5080, 970.0,99.6,23.3,  10.20,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,10.49,5160, 990.0,99.6,23.3,  10.35,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,10.63,5200, 970.0,99.6,21.8,  10.54,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,10.78,5200, 980.0,99.6,22.5,  10.68,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,10.93,5240, 980.0,99.6,21.8,  10.83,0.0,-0.8,0.0,0.0,
,11.10,5320, 970.0,99.6,22.5,  11.00,-0.8,-0.8,0.0,0.0,
,11.24,5360, 980.0,99.6,21.0,  11.15,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,11.39,5400, 970.0,99.6,21.8,  11.29,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,11.57,5440, 980.0,99.6,21.0,  11.44,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,11.74,5480, 970.0,99.6,22.5,  11.63,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,11.89,5520, 980.0,99.6,22.5,  11.79,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,12.06,5560, 990.0,99.6,22.5,  11.94,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,12.20,5600, 980.0,99.6,21.8,  12.11,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,12.34,5640, 960.0,99.6,22.5,  12.25,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,12.52,5680, 970.0,99.6,22.5,  12.39,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,12.67,5720, 980.0,99.6,23.3,  12.57,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,12.81,5760, 980.0,99.6,22.5,  12.72,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,12.95,5800, 980.0,99.6,21.8,  12.86,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,13.11,5840, 980.0,99.6,22.5,  13.01,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,13.28,5880, 980.0,99.6,22.5,  13.16,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,13.42,5920, 980.0,99.6,21.8,  13.33,-0.8,-1.5,0.0,0.0,
,13.59,5920, 980.0,99.6,23.3,  13.47,-0.8,-2.3,0.0,0.0,
,13.74,6000, 970.0,99.6,24.8,  13.64,-0.8,-3.0,0.0,0.0,
,13.89,6000, 960.0,99.6,24.0,  13.78,-0.8,-3.0,0.0,0.0,
,14.09,6080, 960.0,99.6,24.8,  13.94,-0.8,-3.8,0.0,0.0,
,14.23,6080, 980.0,99.6,24.8,  14.14,-0.8,-3.8,0.0,0.0,
,14.39,6120, 1000.0,99.6,24.8, 14.28,-0.8,-3.8,0.0,0.0,
,14.53,6160, 960.0,99.6,24.8,  14.44,0.0,-3.8,0.0,0.0,
,14.72,6200, 970.0,99.6,24.8,  14.62,0.0,-4.5,0.0,0.0,
,14.87,6240, 980.0,99.6,24.8,  14.77,0.0,-4.5,0.0,0.0,
,15.03,6280, 980.0,99.6,24.8,  14.93,0.0,-4.5,0.0,0.0,
,15.22,6280, 990.0,99.6,24.8,  15.12,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,15.37,6320, 970.0,99.6,24.8,  15.27,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,15.51,6360, 960.0,99.6,24.8,  15.42,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,15.70,6360, 970.0,99.6,24.8,  15.56,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,15.85,6400, 960.0,99.6,24.8,  15.75,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,15.99,6440, 980.0,99.6,24.8,  15.90,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,16.18,6480, 960.0,99.6,24.8,  16.04,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,16.33,6480, 980.0,99.6,24.0,  16.23,0.0,-5.3,0.0,0.0,
,16.48,6520, 980.0,97.3,8.3,   16.38,0.0,-5.3,0.0,0.0,


**Έχω την εντύπωση πως λόγω και της εμφανής διαφοράς στο log πλέον σε σχέση με το προηγούμενο ή θέλουν αλλαγή τα μπουζί (έχουν 12-15.000 χλμ περίπου), πολλαπλασιαστές φοράω σχετικά καινούριους με τον τελευταίο κωδικό, ή θέλει ψυχρότερα μπουζί πχ bkr7eix...  Δεν θέλω να σκέφτομαι οτι αρχίζει να τα παίζει το μπεκ στον 2ο...  Αν και μέχρι τις 6000 στροφές λειτουργεί άψογα!

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη τώρα είδα τα λογκαρίσματά σου!!!Μια χαρά τα πάει το μοτέρ σου.Εγώ θα έλεγα να μη βάλεις ψυχρότερα μπουζί απλά να τα αλλάξεις με τα ίδια της bosch όμως αυτή τη φορά.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.