blugosi Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Σήμερα το πρωί λοιπόν, και ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι στο Βύρωνα, ανάβουν μαζί τα λαμπάκια της πίεσης ελαστικών και του ESP. Σβήνω, ξαναβάζω μπροστά, περπατάει 20 μέτρα και ξανανάβουν τα ίδια λαμπάκια. Εν το μεταξύ δεν τραβάει κιόλας, πάει σαν ποδήλατο. Στρίβω για Φιλοσίδη, παρκάρω και μόλις μπαίνει μέσα στο αμάξι ο τεχνικός και βάζει μπροστά του ανάβουν τα ίδια λαμπάκια και το λαμπάκι του κινητήρα μαζί. Το πήγανε στον ηλεκτρολόγο, και μετά από λίγη ώρα με ενημέρωσε ότι το θέμα θέλει παραπάνω ψάξιμο και ότι πρέπει να μείνει μέσα. Γύρευε τι βλάβη έπαθε πάλι, στις 78500 χλμ παρακαλώ! Ευτυχώς έχω ακόμη εγγύηση μέχρι το Μάρτη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 τα χιλιόμετρα είναι κατά ένα μηδενικό λιγότερα ή είσαι πολυταξιδεμένος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 τα χιλιόμετρα είναι κατά ένα μηδενικό λιγότερα ή είσαι πολυταξιδεμένος? Όχι, αυτά είναι τα χιλιόμετρα, μην είναι και λίγα περισσότερα ,πιο κοντά στις ογδόντα χιλιάδες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Όχι, αυτά είναι τα χιλιόμετρα, μην είναι και λίγα περισσότερα ,πιο κοντά στις ογδόντα χιλιάδες..... Λεφτα να εχεις να δινεις στην vw, τα εχουν αναγκη οι γερμανοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katsaleb Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Σήμερα το πρωί λοιπόν, και ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι στο Βύρωνα, ανάβουν μαζί τα λαμπάκια της πίεσης ελαστικών και του ESP. Σβήνω, ξαναβάζω μπροστά, περπατάει 20 μέτρα και ξανανάβουν τα ίδια λαμπάκια. Εν το μεταξύ δεν τραβάει κιόλας, πάει σαν ποδήλατο. Στρίβω για Φιλοσίδη, παρκάρω και μόλις μπαίνει μέσα στο αμάξι ο τεχνικός και βάζει μπροστά του ανάβουν τα ίδια λαμπάκια και το λαμπάκι του κινητήρα μαζί. Το πήγανε στον ηλεκτρολόγο, και μετά από λίγη ώρα με ενημέρωσε ότι το θέμα θέλει παραπάνω ψάξιμο και ότι πρέπει να μείνει μέσα. Γύρευε τι βλάβη έπαθε πάλι, στις 78500 χλμ παρακαλώ! Ευτυχώς έχω ακόμη εγγύηση μέχρι το Μάρτη.... Ακριβως τα ιδια ειχα παθει πριν κανα 3 μηνο....αποτελεσμα το μπουζι στο 1 κύλινδρο ειχε βραχικυκλωσει οποτε αναγκαστικα αλλαξα τετραδα κ ολα καλα εδω και 3000 χλμ απο τοτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 Ακριβως τα ιδια ειχα παθει πριν κανα 3 μηνο....αποτελεσμα το μπουζι στο 1 κύλινδρο ειχε βραχικυκλωσει οποτε αναγκαστικα αλλαξα τετραδα κ ολα καλα εδω και 3000 χλμ απο τοτε Μακάρι, αλλά γιατί ανάβει το λαμπάκι του EPS και της πίεσης ελαστικών; Φοβάμαι ότι είναι αρκετά πιο σοβαρή η βλάβη... Αφού το έψαξαν κανένα μισάωρο μέχρι να μου πουν να το αφήσω.... Αν ήταν μπουζί θα το είχαν βρει.... Λεφτα να εχεις να δινεις στην vw, τα εχουν αναγκη οι γερμανοι Σε αυτή τη φάση δεν τους δίνω φράγκο, έχω εγγύηση... Μπαίνω όμως σε διαδικασία να αλλάξω αμάξι.... Φοβάμαι με το που θα βγει από την εγγύηση θα του βγουν τα άντερα στο δρόμο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katsaleb Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Μακάρι, αλλά γιατί ανάβει το λαμπάκι του EPS και της πίεσης ελαστικών; Φοβάμαι ότι είναι αρκετά πιο σοβαρή η βλάβη... Αφού το έψαξαν κανένα μισάωρο μέχρι να μου πουν να το αφήσω.... Αν ήταν μπουζί θα το είχαν βρει.... Σε αυτή τη φάση δεν τους δίνω φράγκο, έχω εγγύηση... Μπαίνω όμως σε διαδικασία να αλλάξω αμάξι.... Φοβάμαι με το που θα βγει από την εγγύηση θα του βγουν τα άντερα στο δρόμο.... και εμενα μου χαν αναψει ολα μα ολα τα λαμπακια κ το αμαξι δεν πηγεναι μια γιατι ειχε μπει σε safe mode μιση ωρα που λεσ τι καναν?βαλαν καλώδιο να δουν τι σφαλμα εβγαλε?σε 5 λεπτα ξερεις τι εχει στο περιπου κ αρχιζεις κ ψαχνεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 (edited) Το λαμπακι για την πιεση ελαστικων παιρνει σημα απο το abs,οποτε μαλλον τα δυο λαμπακια οφειλονται στο ιδιο προβλημα.Τωρα γι αυτο που λες οτι δε τραβουσε μπορει να ειναι πολ/στης γιατι εχουν ενα θεμα τα polo.Περιμενουμε με αγωνια Edited January 2, 2014 by chris polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 Το λαμπακι για την πιεση ελαστικων παιρνει σημα απο το abs,οποτε μαλλον τα δυο λαμπακια οφειλονται στο ιδιο προβλημα.Τωρα γι αυτο που λες οτι δε τραβουσε μπορει να ειναι πολ/στης γιατι εχουν ενα θεμα τα polo.Περιμενουμε με αγωνια Πολλαπλασιαστή, μπουζοκαλώδια, καδένα και γλίστρα μου άλλαξαν πέρυσι γιατί τα είχαν παίξει.... Η χαμηλή απόδοση είναι επειδή είχε μπει σε safe mode το αμάξι..... Παιδιά, τελείωσε... Δεύτερο Polo είναι αυτό, και στα δύο είχα πολλά προβλήματα άσχετα με τον τρόπο οδήγησης η τη συντήρηση.... Θα το έδινα αύριο αν είχα τα λεφτά να πάρω κάτι αντίστοιχο άλλης εταιρείας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 3, 2014 Author Report Share Posted January 3, 2014 Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω. Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ. Μου είπαν να το παρακολουθήσω το επόμενο διάστημα. Εμένα αυτά όλα δε μου ακούγονται και πολύ στέκοντα.... Τι δουλειά έχει ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών και το ESP με την πεταλούδα του γκαζιού; Θα δείξει.... Ευτυχώς η εγγύηση ισχύει ακόμη 3 μήνες. Εν τω μεταξύ σκεφτόμουνα να μην δώσω τα 380 ευρώ που θέλει η επέκταση εγγύησης για 12 μήνες ακόμη, αλλά τώρα μάλλον θα τα σκάσω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω. Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ. Μου είπαν να το παρακολουθήσω το επόμενο διάστημα. Εμένα αυτά όλα δε μου ακούγονται και πολύ στέκοντα.... Τι δουλειά έχει ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών και το ESP με την πεταλούδα του γκαζιού; Θα δείξει.... Ευτυχώς η εγγύηση ισχύει ακόμη 3 μήνες. Εν τω μεταξύ σκεφτόμουνα να μην δώσω τα 380 ευρώ που θέλει η επέκταση εγγύησης για 12 μήνες ακόμη, αλλά τώρα μάλλον θα τα σκάσω.... To ακούσαμε και αυτο απο την vw, βενζίνη για το λαμπακι του esp, οτι νάνε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 καλησπερα συνηθοσ οταν υπαρχη προβλημα στην λειτουργια του κινητηρα σε polo 6r αναβουν ολα τα λαμπακια abs τησ πιεσησ τον ελαστικον και το τσεκ ,γηνεται με λιγα λογια χριστουγενιατικο δεντρο. επειδη αναβουν δεν εχουν προβλημα ωμοσ ουτε η πιεση τον ελαστικον αλλα ουτε και το abs , 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω. Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ. Μου είπαν να το παρακολουθήσω το επόμενο διάστημα. Εμένα αυτά όλα δε μου ακούγονται και πολύ στέκοντα.... Τι δουλειά έχει ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών και το ESP με την πεταλούδα του γκαζιού; Θα δείξει.... Ευτυχώς η εγγύηση ισχύει ακόμη 3 μήνες. Εν τω μεταξύ σκεφτόμουνα να μην δώσω τα 380 ευρώ που θέλει η επέκταση εγγύησης για 12 μήνες ακόμη, αλλά τώρα μάλλον θα τα σκάσω.... Mη τυχον δωσεις 380.Η mapfre εχει χρονο για το δικο μας με περιπου στα 170 ευρω.Την ειχα κανει περυσι και μου ειχαν καλυψει καδενα,συχρονιζε,και αντλια νερου.Φετος με ξαναπηραν και η τιμη ειναι η ιδια.Παρτους τηλ αν ενδιαφερεσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 4, 2014 Author Report Share Posted January 4, 2014 Mη τυχον δωσεις 380.Η mapfre εχει χρονο για το δικο μας με περιπου στα 170 ευρω.Την ειχα κανει περυσι και μου ειχαν καλυψει καδενα,συχρονιζε,και αντλια νερου.Φετος με ξαναπηραν και η τιμη ειναι η ιδια.Παρτους τηλ αν ενδιαφερεσαι. Ευχαριστώ, αλλά η Mapfre έχει διάφορα πακέτα. Αυτό που μου το δίνει στα 171 ευρώ δεν καλύπτει τούρμπο, αυτόματο σαζμάν, κλιματισμό, και όλα τα ηλεκτρικά.... Αυτά ακριβώς που πάσχουν τεκμηριωμένα στο αμάξι. Το επόμενο της το δίνει 332, οπότε καλύτερα της VW έτσι ώστε να μην έχω να κάνω αιτήσεις αποζημίωσης κλπ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Παντως επειδη δε το εχω ψαξει, στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι καλυπτει τα παντα απο μηχανολογικα και ηλεκτρολογικα,εγω πληρωσα ακριβως 177 ευρω.Η kosmocar συνεργαζεται επισημα με την mapfre και δεν εχεις να κανεις με αιτησεις αποζημιωσης.H vw δεν εχει δικια της επεκταση,ολες ειναι απο ασφαλιστικες.Αυτη που σου προτειναν ειναι της allianz μαλλον.Καλυτερα να τους παρεις τηλεφωνο. http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/site/content.php?artid=66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω. Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ. Aυτο που σίγουρα δεν στέκει είναι οτι η κακής ποιοτητας βενζίνη αφήνει μακα στην πεταλούδα, Ακόμα και αν η βενζίνη περνουσε απο την πεταλούδα δεν θα άφηνε μάκα οσο κακής ποιότητας και να ήταν, θα βουλώναν πρώτα τα μπέκ. Η βενζίνη σε κανενα αυτοκίνητο με πολλαπλο ψεκασμο έμμεσο ή αμεσο δεν ψεκάζεται πριν την πεταλούδα, στα tsi η βενζίνη δεν περνάει ουτε καν απο τις βαλβίδες εισαγωγής μιας και ψεκάζεται μεσα στον κύλινδρο. Πολλα θα ακούσεις ακόμη, εγώ άκουσα οτι η καδένα ακούγεται γιατι εχει "σπάσει" το λάδι μιας και τα longlife λάδια μου ξεπέρασαν τον 1 χρόνο κατα 12 μέρες και σπάσαν παρόλο που έχουν κάνει μονο 5000χλμ και μάλιστα ολα εθνική!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 4, 2014 Author Report Share Posted January 4, 2014 Παντως επειδη δε το εχω ψαξει, στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι καλυπτει τα παντα απο μηχανολογικα και ηλεκτρολογικα,εγω πληρωσα ακριβως 177 ευρω.Η kosmocar συνεργαζεται επισημα με την mapfre και δεν εχεις να κανεις με αιτησεις αποζημιωσης.H vw δεν εχει δικια της επεκταση,ολες ειναι απο ασφαλιστικες.Αυτη που σου προτειναν ειναι της allianz μαλλον.Καλυτερα να τους παρεις τηλεφωνο. http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/site/content.php?artid=66 Με κοσμοκάρ έχω ήδη μιλήσει. Η Mapfre τα έχει όλα αναλυτικά στο σάιτ της... Δες εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted January 6, 2014 Report Share Posted January 6, 2014 Καλησπέρα και καλη χρονιά να έχουμε. Ήθελα να αναφέρω πάντως πως όταν ανάβουν πολλά λαμπάκια πολλές φορές οφείλεται στην μπαταρία η οποία μπορεί να είναι στα τελευταία της. Οπότε μην απορρίπτεις και την εκδοχή αυτή. Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, μιας και βλέπω ότι έχεις αλλάξει καδένα, με την νέα καδένα είναι όλα οκ; Σου ξαναέκανε θόρυβο σε κρύα εκκίνηση; Επίσης πόσα χλμ έχεις κάνει με τη νεά καδένα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 6, 2014 Author Report Share Posted January 6, 2014 (edited) Καλησπέρα και καλη χρονιά να έχουμε. Ήθελα να αναφέρω πάντως πως όταν ανάβουν πολλά λαμπάκια πολλές φορές οφείλεται στην μπαταρία η οποία μπορεί να είναι στα τελευταία της. Οπότε μην απορρίπτεις και την εκδοχή αυτή. Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, μιας και βλέπω ότι έχεις αλλάξει καδένα, με την νέα καδένα είναι όλα οκ; Σου ξαναέκανε θόρυβο σε κρύα εκκίνηση; Επίσης πόσα χλμ έχεις κάνει με τη νεά καδένα; Με την καδένα δεν έχω θέμα.... Έχω κάνει 19.000 χλμ από την αλλαγή. Η μπαταρία δε νομίζω να πάσχει.... Το Δεκέμβρη άφησα το αμάξι στο πάρκινγκ του αεροδρομίου Ελ.Βενιζελος επί δέκα ημέρες, γύρισα ξημερώματα στις 17 του μήνα με ψοφόκρυο και το αμάξι πήρε μπροστά τσακμάκι... Δεν είναι έτσι οι πεσμένες μπαταρίες βρε αδερφέ... Θα την ελέγξω πάντως.... Edited January 6, 2014 by blugosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 Eγω blugosi στα εγραψα αυτα για να γλυτωσεις λεφτα,εψαξα και βρηκα το βιβλιαρακι της επεκτασης και γραφει. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΛΥΨΕΩΝ Α' -Οχηματα ηλικιας μικροτερης των 4 ετων και 6 μηνων απο την ημερομηνια εναρξης της κατα το παρον Ασφαλισης και με λιγοτερο απο 100.000 χιλιομετρα κατα την ημερομηνια της βλαβης Καλυπτονται ολες οι μηχανικες,ηλεκτρικες και ηλεκτρονικες βλαβες.Εξαιρουνται Αμαξωμα,βαφη,ηλιοροφη και οροφη cabrio οπως και τα χειριστηρια τους,καθισματα,ταπετσαριες,τροχοι και ελαστικα,παραθυρα(θερμαινομενα και μη),παρμπριζ,καθρεφτες,προβολεις και φαναρια,δισκοφρενα,ταμπουρα,τακακια και σιαγονες,το συστημα εξαγωγης(πολλαπλη,σωληνες,σιγαστηρες),καταλυτης,αμορτισερ,μπουζι και προθερμαντηρες,ο διανομεας ρευματος,φις και συνδεσεις,ιμαντες,τροχαλιες,κολλαρα,ντιζες,δοχεια,σωληνες,πενταλ,χειροφρενο,λεβιες ταχυτητων,ζωνες ασφαλειας,μπαταρια,ασφαλειες,λαμπες,συστηματα ηχου και ψυχαγωγιας,κιτ hands free,αναπτηρας,τηλεχειριστηρια,συναγερμοι,κλειδαρια τιμονιου,κυλινδροι κλειδαριων,χειρολαβες,λιπαντικα,καυσιμα,υγρα και φρεον,αντιψυκτικο,η πληρωση φρεον(ως εργασια),και φιλτρα. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΛΥΨΕΩΝ Β' -Οχηματα ηλικιας ανω των 4 ετων και 6 μηνων κατα την ημερομηνια εναρξης της κατα το παρον Ασφαλισης και εως 10 ετων η/και με λιγοτερο απο 150.000 χλμ κατα την ημερομηνια της βλαβης. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Χιτωνια,ελατηρια,κουζινετα,ρουλεμαν,διωστηρες,εμβολα και πειροι,στροφαλοφορος αξονα,αντλια λαδιου,καδενα χρονισμου βαλβιδων (δε καλυπτονται ιμαντας χρονισμου βαλβιδων,γραναζια,ρουλεμαν και εντατηρες),καπελοτα,αξονας ζυγωθρων,εκκεντροφορος αξονας,σφονδυλος,βραχιονες βαλβιδων,οδηγοι και βαλβιδες,κεφαλη κυλινδρων,μπλοκ κινητηρα,εδρες στροφαλοφορου αξονα. ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ Αξονες,εδρανα(ρουλεμαν),δακτυλιοι,κωνικα γραναζια,αξονας επιλογεα και φουρκετες,κινητα γραναζια,συχρονιζε (εκτος απο καρτερ και συνδεσμους). ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ Μετατροπεας ροπης,αξονας τουρμπινας,αντλια λαδιου,βασεις κιβωτιου ταχυτητων,ρυθμιστης πιεσης(εκτος απο το καρτερ,τις αρθρωσεις,ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα εξαρτηματα). ΚΙΒΩΤΙΟ DSG Eμβολα αποσυμπλεξης,βραχιονες στηριξης κιβωτιου ταχυτητων,αξονες εισοδου,εξοδου και οπισθεν,εδρανα,μηχανοτρονικη μοναδα,μοναδα διπλου συμπλεκτη,τσιμουχες και τους σωληνες επιλογεας ταχυτητων και περιβλημα κιβωτιου(εκτος του στροφαλοθαλαμου) ΑΞΟΝΑΣ Λιπαινομενα μερη στο εσωτερικο του αξονα,τα εδρανα και κορονες ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Εναλλακτης ψυξης κινητηρα,αντλια νερου,φλαντζα κεφαλης κυλινδρου,σωμα καλοριφερ,ηλεκτρανεμιστηρας,θερμοστατης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 21, 2014 Author Report Share Posted January 21, 2014 Aυτο που σίγουρα δεν στέκει είναι οτι η κακής ποιοτητας βενζίνη αφήνει μακα στην πεταλούδα, Ακόμα και αν η βενζίνη περνουσε απο την πεταλούδα δεν θα άφηνε μάκα οσο κακής ποιότητας και να ήταν, θα βουλώναν πρώτα τα μπέκ. Η βενζίνη σε κανενα αυτοκίνητο με πολλαπλο ψεκασμο έμμεσο ή αμεσο δεν ψεκάζεται πριν την πεταλούδα, στα tsi η βενζίνη δεν περνάει ουτε καν απο τις βαλβίδες εισαγωγής μιας και ψεκάζεται μεσα στον κύλινδρο. Πολλα θα ακούσεις ακόμη, εγώ άκουσα οτι η καδένα ακούγεται γιατι εχει "σπάσει" το λάδι μιας και τα longlife λάδια μου ξεπέρασαν τον 1 χρόνο κατα 12 μέρες και σπάσαν παρόλο που έχουν κάνει μονο 5000χλμ και μάλιστα ολα εθνική!! Συνεχίζω στο ίδιο αρχικό πρόβλημα. Μιλώντας με άλλο μηχανικό, μου επιβεβαίωσε ότι από την πεταλούδα δεν περνάει βενζίνη. Μου είπε όμως ότι οι πεταλούδες στα turbo συχνά πιάνουν μάκα από τις αναθυμιάσεις του λαδιού. Χθες, στα 4.800 χλμ. από την αλλαγή λαδιού στο Φιλοσίδη, μου άναψε λαμπάκι λαδιού και χρειάστηκε να προσθέσω σχεδόν ένα λίτρο. Μέχρι τώρα (79.000 χλμ) , ποτέ δεν έχει χρειαστεί να προσθέσω λάδι και τις αλλαγές τις κάνω όλες στα 15.000 χλμ. Συμπεραίνω ότι για κάποιο λόγο, απότομα ο κινητήρας άρχισε να καίει λάδια. Εκτιμώ ότι φταίει η ποιότητα του λαδιού που μου έβαλαν στο σέρβις, δε δικαιολογείται αλλιώς κάτι τέτοιο... Επιπρόσθετα, στο ίδιο συνεργείο μου είχαν πει για το safe mode ότι ενδέχεται να φταίει και η μπαταρία, γιατί την είχαν βρει "πεσμένη" και μου είχαν προτείνει να μου την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ με την έκπτωση. Τις προάλλες πήγα το αμάξι σε ηλεκτρολόγο, μέτρησε την μπαταρία και τη βρήκε ΟΚ το όργανο (67%). Δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης μου είπε. Στο Mercedes την έχω στο 55% και παίρνει μια χαρά μπροστά μετά από επτά σχεδόν χρόνια!! Και επειδή η μπαταρία του TSI είναι μόνο 44 Αμπέρ, το κόστος αντικατάστασης είναι κατά πολύ χαμηλότερο. Για Noname μου είπε 45 ευρώ και για Bosch ή Exide 53 Ευρώ..... Μου φαίνεται ότι κάποιοι θέλουν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι.... Πάμε για άλλο συνεργείο ξανά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ominus Posted January 22, 2014 Report Share Posted January 22, 2014 φίλε blugosi καλησπέρα για μπαταριά θα σου συνιστούσα μια 50η55 αμπέρ. και έμενα το 2010 όταν αγόρασα το αμάξι μετά από 5 μήνες μας χαιρέτησε. Τα 44 αμπέρ για το polo είναι πολύ λίγα άμα μπεις στα site VARTA,BOSCH,EXIDE θα δεις ότι δει νουν μπαταριά πανό από 50αμπερ το κοστος ειναι 70ευρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted January 23, 2014 Author Report Share Posted January 23, 2014 φίλε blugosi καλησπέρα για μπαταριά θα σου συνιστούσα μια 50η55 αμπέρ. και έμενα το 2010 όταν αγόρασα το αμάξι μετά από 5 μήνες μας χαιρέτησε. Τα 44 αμπέρ για το polo είναι πολύ λίγα άμα μπεις στα site VARTA,BOSCH,EXIDE θα δεις ότι δει νουν μπαταριά πανό από 50αμπερ το κοστος ειναι 70ευροΕυχαριστώ, κι εγώ όταν φτάσει η ώρα της 55αρα σκοπεύω να βάλω και μάλλον exide. Σχολιάζω το συνεργείο, που με φλομωσε στο ψέμα μου φαίνεται.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ominus Posted January 23, 2014 Report Share Posted January 23, 2014 Άστα να πάνε δεν βγάζεις άκρη μα αυτούς τα εύκολα τα κάνουν δύσκολα.Εγώ το 2010 είχα πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού έκανε έναν θόρυβο στο κατέβασμα σαν να είχε ξελασκάρει βίδα το αποτέλεσμα αλλάξαμε όλη την βάση του παραθύρου χωρίς να υπαρχή λόγος. Ευτυχώς που ει μουν εκεί και είδα τη κάνανε γιατί μετά από 3 ήμερες άρχιζε να κάνει και το παράθυρο του συνοδηγού και έκατσα και το έφτιαξα μόνος μου. ΑΘΆΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΉ VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themis59 Posted November 4, 2015 Report Share Posted November 4, 2015 Γεία σας και από εμένα. Λοιπόν, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με τον κινητήρα του δικού μου ΠΟΛΟ1.2 ΤSI, 105hp την περασμένη Παρασκευή βράδυ ταξιδεύοντας από Αθήνα στην Αρεόπολη Λακωνίας και έχοντας 80.000χλμ αγορασμένο τον Μαίο του 2010. Περίπου 10 χιλιόμετρα πριν την Σπάρτη και πάνω σ'ένα προσπέρασμα ο κινητήρας έχασε δύναμη και άναψαν τα λαμπάκια στο ταμπλό το EPC, του κινητήρα, της πίεσης ελαστικών και κάποιο άλλο που δεν θυμάμαι τώρα. Το αυτοκίνητο δεν τραβούσε και η μηχανή ρετάριζε και φαινόταν να δουλεύει με τρεις κυλίνδρους. Να μην τα πολυλογώ το πήγα συνεργείο την επομένη και το vag-com έδειξε ότι δεν δούλευε ο τρίτος κύλινδρος. Ο μηχανικός άλλαξε το μπουζοκαλώδιο και όλα έφτιαξαν. Κόστος 20 ευρώ. Θα πρέπει να αλλάξω όλα τα μπουζοκαλώδια? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...