aris_cc Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Αφού λοιπόν μέχρι σήμερα έχω αλλάξει μια φορά εγκέφαλο και αντλία νερού ήρθε η ώρα να αλλάξω κρεμαγιέρα,πολύδισκο συμπλέκτη και mechatronic... Ευτυχώς όλα μέσα στην εγγύηση.. Τον Αύγουστο λήγει και η εγγύηση και βλέπω να τα σκάω για επέκταση ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Κι ένα ευχέλαιο μαζί.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 17, 2014 Author Report Share Posted February 17, 2014 Και αφού το έχω παραλάβει 1 εβδομάδα από το συνεργείο, και ενώ οδηγώ αμέριμνος (με ταχύτητα γύρω στα 170-180 χ.α.ω.) τσουυυυπ ένδειξη βλάβης κινητήρα. Κόβω και ακούω την κινητήρα να ρετάρει και να μην κρατάει ρελαντί. Κανένα μπουζοκαλώδιο λέω θα είναι ή κανένας πολλαπλασιαστής. Πάω πάλι στην αντιπροσωπεία και μου λένε οτι έχει νεκρώσει ο δεύτερος κύλινδρος και μάλλον ή κάρφωσε καμία βαλβίδα ή κάποιο έμβολο ίσως έχει πρόβλημα.. Πάλι χωρίς αυτοκίνητο και σε αναμονή απάντησης αφού το λύσουν αύριο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2014 Report Share Posted February 18, 2014 Σου ανέφεραν τόσο κυνικά σενάρια αστοχίας του μοτέρ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΦΟΤΟΥ το άγγιξαν... και παρέμεινες ψύχραιμος?!?! Ζουμε επικές στιγμές νομίζω εδώ στο yunanistan! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 που σε παρε εγγυηση και μετα βλεπεις για αλλα μοντελα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 20, 2014 Author Report Share Posted February 20, 2014 (edited) Με πηραν σημερα τηλ αφου πήγε ο εμπειρογνώμονας και έβγαλε φωτογραφίες και περιμένω αύριο απάντηση. Θα χρειαστεί αλλαγή όλο το μοτέρ. Επειδή δεν έκανα όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία μπορεί να υπάρξει πρόβλημα μου είπαν. Κόστος σε περίπτωση μη κάλυψης εγγύησης μεγαλύτερο από 6.000 € . Έεερε γέλιο που θα πέσει έτσι και μου πουν καμία μ@λ@κι@ ... Λες και είμαι μ@κ@κ@ς και δεν ξέρω τον νόμο που έχει ψηφιστεί εδώ και 3 χρόνια σύμφωνα με τον οποίο δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τα σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία. Θα τους βάλω βόμβα. Υ/Γ Δεν φωνάζω ποτέ προκαταβολικά. Κάνω το μπαμ αφού μου ξεστομίσουν την τελική τους απόφαση και μετά τρέχουν και δεν προλαβαίνουν... Edited February 20, 2014 by aris_cc 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Μήπως λέω μήπως, να το πας και κάπου αλλού να το δουν?! Το μοτέρ εκτός και αν είχε μείνει στεγνό από λάδια (παράλογο φυσικά εφόσον 1 εβδομάδα πριν το είχες εκεί το αμάξι)... ή εκτός αν υπερθερμάνθηκε και εγώ δεν ξέρω πόσο... να σπάσει έτσι το μοτέρ λίγο δύσκολο!!!! Αν μη τι άλλο, μονο παράξενο ακούγεται ότι μια βδομάδα αφού το πήρες ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ, σου το έβγαλαν του πεταματού το αυτοκίνητο!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 20, 2014 Author Report Share Posted February 20, 2014 Η απάντηση τους είναι ότι έσπασε το έμβολο στον δεύτερο κύλινδρο και κρίνουν ορθό να αλλάξουν κορμό κινητήρα μαζί με καινούρια πιστόνια και κυλινδροκεφαλή. Αν με καλύψει η εγγύηση, δεν έχω κανένα πρόβλημα, ας αλλάξουν και όλο το αυτοκίνητο. Αν όχι, θα κοιτάξω αλλού. Αφού πρώτα βέβαια εξαντλήσω ολα τα περιθώρια για κάλυψη από την εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Φιλε εαν τελικά δεν μπορέσεις να το περάσεις μέσα στην εγγύηση πανε κάπου αλλού πανε αγόρασε και ένα μοτέρ μεταχειρισμένο κοντά στα 1500-1600 ευρώ κόπανησε το επάνω και είσαι μια χαρά 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Εγώ και παλι θα επιμείνω ότι είμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σκεπτικός με το εν λόγω θέμα! Μοτέρ στοκ 4 ετών να σπάσει έτσι... απλά μου ακούγεται πολύ παράξενο! Δηλαδή τα Leon που τα έχουν κάνει τις απόλυτες ταρζανιές θα έπρεπε να διαλύονται το ένα μετά το άλλο! Σίγουρα πάντα παίζει ο παράγοντας "αστοχία υλικού", αλλά όπως και να το κάνουμε... είναι απλά πολύ παράξενο το να σπάσει ξαφνικά ένα πιστόνι από το πουθενά μόλις μια εβδομάδα αφότου αυτοί άγγιξαν το μοτέρ. Μήπως λέω μήπως πρέπει να το δει το αμάξι και κάποιος "τρίτος"?! Μήπως παίζει κανένα σενάριο να έκαναν καμία αλχημεία με την αντλία νερού που υποτίθεται ότι άλλαξαν... και διαλύθηκε προκαλώντας βλάβη μέσα στο μοτέρ?! (το είχα δει κάπου σε φόρουμ του εξωτερικού άνθρωπος να έχει παρει μοτέρ στο χέρι απο διαλυμένη αντλία) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Γιατι δεν στελνεις ενα μεηλ στην μαμα vw να δεις τι θα σου πουν. Σε μελος του κλαμπ ειχαν πει πως δικαιουταν αντικατασταση μιας κ δεν ηταν φυσιολογικη η βλαβη του. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 εμενα παει καπου το μυαλο μου αλλα ...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Δε μας λές κι εμάς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 να κανω μια ερωτηση πρωτα .φιλε να υποθεσω οτι σε εβγαλαν σιγουρα πολλαπλη εισαγωγης για να αλλαχτει η αντλια νερου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 (edited) Η αρχική απάντηση από την εταιρεία που αναλαμβάνει την επέκταση της εγγύησης είναι αρνητική. Μου είπαν βέβαια να περιμένω λίγο ακόμα γιατί έχει αναλάβει ο διευθυντής της Karenta για να δώσει λύση. Εγώ έχω αρχίσει ήδη να την ακονίζω πάντως .... Για τις ερωτήσεις που μου κάνατε δεν έχω να σας δώσω απάντηση καθώς δεν ήμουν παρών στις επισκευές. Επειδή είμαι καλόπιστος υποθέτω πως έχουν κάνει ότι μου έχουν πει. Επειδή όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με ΠΑΑΑΡΡΑΑΑΑΑ πολύ χαρά και με έχει σκίσει στα προβλήματα μέχρι στιγμής αντέχω και το κρατάω και δεν το έχω πουλήσει γιατί ειλικρινά με καλύπτει πλήρως στα γούστα μου και είμαι και αρκετά δύσκολος. (αν εξαιρέσουμε την αξιοπιστία) Θα σας κάνω λοιπόν μια σύντομη αναφορά στα προβλήματα που μου έχει βγάλει ως στιγμής και να μου πείτε αν έχω δίκιο να μπω και να τους κάψω το συνεργείο. 1. Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο χωρίς αισθητήρες παρκινγκ εργοστασιακούς (γιατι τον έπαιζε ο πωλητης) 2. Αφού κυκλοφορώ 2 μέρες το αυτοκίνητο, παρατηρώ οτι τα πίσω φωτιστικά είναι τα μισα φιμέ και τα υπόλοιπα μισά απλά. αφού περίμενα 2-3 εβδομάδες πέρασα και μου τα αλλαξαν. 3. Ένα χρόνο μετά την αγορά πάω να βάλω μπρος το αυτοκίνητο και είναι νεκρό. Πόρισμα -> Καμένος Εγκέφαλος (Σημειωτέον οτι τα πρωτα δυο χρόνια το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούσα μια φορά την εβδομάδα το πολύ) 4. Μετά την πρώτη αλλαγή φρένων παρατηρώ ότι μετά από 10-15 χιλ. χλμ μου τρώει τα πίσω φρένα. Το πρόβλημα ήταν οτι το υπερπολυτελές αυτοκίνητο της VW των 40.000 έχει αισθητήρα για τα τακάκια μόνο στον εμπρός αριστερό τροχό. Αποτέλεσμα?? Τα τακάκια τα κατάλαβα αφού είχαν φτάσει πλέον σε σίδερο και ήμουν σε ταξίδι οπότε μέχρι να φτάσω Αθήνα η δισκόπλακα είχε γίνει πουτ@ν@ ... Στην διαμαρτυρία μου για το γεγονός η απάντηση της VW είναι οτι δεν είναι παράλογο να τρώγονται τα πίσω τακάκια πιο νωρίς από τα μπροστινά. Και όταν σαν χαζός ρώτησα "Γιατί από την στιγμή που είναι πιθανό,δεν βάλατε και πίσω έναν αισθητήρα??" με κοιτούσαν σαν εξωγήινο... Αν με ρωτήσετε τι φταίει, παρόλο που δεν είμαι και σχετικός κόβω το κεφάλι μου οτι κάποιο πρόβλημα θα είχε το ηλεκτρονικό χειρόφρενο σε συνεργασία με το Auto Hold και κάποιες φορές ίσως αργούσε να ανοίξει τις δαγκάνες ή δεν τις άνοιγε πλήρως.. Με τα πολλά, πλήρωσα 200 € για δισκόπλακες σαν μ2λ@κ@ς γιατί άκρη δεν έβγαζα.. 5. Πριν 6 μήνες, λαμπάκι πίεσης λαδιού. Πάω στο συνεργείο, αλλαγή τρόμπας νερού. 6. Πριν 3 εβδομάδες. Αλλαγή κρεμαγιέρας,πολύδισκου συμπλέκτη και mechatronic 7. Και το αποκορύφωμα αυτό που γράφω και παραπάνω.. Μοτέρ καπούτ... Edited February 24, 2014 by aris_cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Το μοτέρ φτιάχτηκε εντος εγγυησης οταν είχε σπάσει?και τωρα ξανα εσπασε?Αν ειναι ετσι dont worry ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 Το μοτέρ έσπασε τώρα για πρώτη φορά.. Για την ακρίβεια έχει σπάσει ένα μικρό κομμάτι στο πιστόνι αλλα η VW δεν αναλαμβάνει να το επισκευάσει οπότε ζητά αλλαγή μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Εισαι εντος εγγυησης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 Μέχρι 15 Ιουλίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Ε αφου εισαι εντος εγγυησης θα αλλαξεις μοτερακι με καινουργιο και τελος τα προβληματα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Ε είσαι πολύ γκαντεμης ρε Άρη τι να πω τότε πίεσε τους να σου αλλάξουν μοτέρ να τελειώνεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 Σας επαναλαμβάνω ότι δεν έχω κάνει σέρβις σε αντιπροσωπία. Τα έκανα σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Τότε μαλακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Υπαρχει νομος η εγγυηση ισχυει κανονικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Ο νόμος ισχύει σε περίπτωση που μπορεις να αποδείξεις ότι έχεις ακολουθήσει πιστά το επίσημο "χρονοδιάγραμμα/πρόγραμμα" συντήρησης! Σε διαφορετική περίπτωση υπάγεται το όποιο πρόβλημα προκύψει σε "λανθασμένη χρήση" από πλευράς ιδιοκτήτη και επομένως δεν έχεις κανένα απολύτως δικαίωμα διεκδίκησης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...