Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,cavd)

Recommended Posts

καλυσπερα σε ολους!ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο φορουμ,αν και σας διαβαζω πολυ καιρο.ενα μεγαλο ευχαριστω στο φορουμ,με εχετε βοηθησει σε αρκετα πραγματα για το golf μου.στο θεμα μας,εχω ενα golf v 1.4tsi(140hp) του 2007 63000 km.πριν απο μια βδομαδα λοιπον βαζω μπρος να φυγω απ΄τη δουλεια παταω γκαζι,κομπρεσορας off.ουτε το ¨κλακ¨ οταν εμπλεκεται ο κομπρεσορας δεν ακουγοταν,το αμαξι δουλευε σαν απλο τουρμπατο.μετα απο scan με vag-com ειδα το εξεις σφαλμα "004269 - Magnetic Clutch for Supercharger: Open Circuit " προφανως το πηνιο του μαγνητικου συμπλεκτη(που βρισκεται πανω στην αντλια νερου)ειχε καπου κοπει με αποτελεσμα να μην λειτουργει ο κομπρεσορας.το παραξενο της ιστοριας ειναι οτι πηγενοντας στην αντιπρ/πεια να το φτιαξω,ενω ειμαι εκτος εγγυησης,αφου διαπιστωθηκε και απο αυτους οτι φταιει η αντλια μου ειπαν οτι εχω 50% εκπτωση σε εργασια και ανταλακτικα για την αλλαγη της!τι εγινε λεω τοσο καλος πελατης ειμαι και μου κανουν τετοια εκπτωση!

τελικα υπαρχει bulletin για την αντλια νερου απο τη vw και εχει αντικατασταθει με αλλη 03c121004j ο κωδικος

ο ηχος,το ¨κλακ¨ κατα την εμπλοκη-απεμπλοκη του κομπρεσορα δεν ακουγεται πια,η ολη διαδικασια γινεται πιο ομαλα!

αυτα απο μενα,πιστευω να φανουν χρησιμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KANONIKA επρεπε να στο καλυψουν ολο ...

Σε κανα 2-3 χρονια που ολοι θα εοχυν φτασει αυτα τα χιλιομετρα και παραπανω να δεις τι εχει να γινει ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλυσπερα σε ολους!ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο φορουμ,αν και σας διαβαζω πολυ καιρο.ενα μεγαλο ευχαριστω στο φορουμ,με εχετε βοηθησει σε αρκετα πραγματα για το golf μου.στο θεμα μας,εχω ενα golf v 1.4tsi(140hp) του 2007 63000 km.πριν απο μια βδομαδα λοιπον βαζω μπρος να φυγω απ΄τη δουλεια παταω γκαζι,κομπρεσορας off.ουτε το ¨κλακ¨ οταν εμπλεκεται ο κομπρεσορας δεν ακουγοταν,το αμαξι δουλευε σαν απλο τουρμπατο.μετα απο scan με vag-com ειδα το εξεις σφαλμα "004269 - Magnetic Clutch for Supercharger: Open Circuit " προφανως το πηνιο του μαγνητικου συμπλεκτη(που βρισκεται πανω στην αντλια νερου)ειχε καπου κοπει με αποτελεσμα να μην λειτουργει ο κομπρεσορας.το παραξενο της ιστοριας ειναι οτι πηγενοντας στην αντιπρ/πεια να το φτιαξω,ενω ειμαι εκτος εγγυησης,αφου διαπιστωθηκε και απο αυτους οτι φταιει η αντλια μου ειπαν οτι εχω 50% εκπτωση σε εργασια και ανταλακτικα για την αλλαγη της!τι εγινε λεω τοσο καλος πελατης ειμαι και μου κανουν τετοια εκπτωση!

τελικα υπαρχει bulletin για την αντλια νερου απο τη vw και εχει αντικατασταθει με αλλη 03c121004j ο κωδικος

ο ηχος,το ¨κλακ¨ κατα την εμπλοκη-απεμπλοκη του κομπρεσορα δεν ακουγεται πια,η ολη διαδικασια γινεται πιο ομαλα!

αυτα απο μενα,πιστευω να φανουν χρησιμα.

Για τι κόστος μιλάμε (προ και μετά έκπτωσης) Αναλυσέ το αν μπορείς και ανταλακτικό και εργατικά.

Αν είναι να τη σπάσουμε πρίν σπάσει (πιπέρι..πιπέρι..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλυσπερα σε ολους!ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο φορουμ,αν και σας διαβαζω πολυ καιρο.ενα μεγαλο ευχαριστω στο φορουμ,με εχετε βοηθησει σε αρκετα πραγματα για το golf μου.στο θεμα μας,εχω ενα golf v 1.4tsi(140hp) του 2007 63000 km.πριν απο μια βδομαδα λοιπον βαζω μπρος να φυγω απ΄τη δουλεια παταω γκαζι,κομπρεσορας off.ουτε το ¨κλακ¨ οταν εμπλεκεται ο κομπρεσορας δεν ακουγοταν,το αμαξι δουλευε σαν απλο τουρμπατο.μετα απο scan με vag-com ειδα το εξεις σφαλμα "004269 - Magnetic Clutch for Supercharger: Open Circuit " προφανως το πηνιο του μαγνητικου συμπλεκτη(που βρισκεται πανω στην αντλια νερου)ειχε καπου κοπει με αποτελεσμα να μην λειτουργει ο κομπρεσορας.το παραξενο της ιστοριας ειναι οτι πηγενοντας στην αντιπρ/πεια να το φτιαξω,ενω ειμαι εκτος εγγυησης,αφου διαπιστωθηκε και απο αυτους οτι φταιει η αντλια μου ειπαν οτι εχω 50% εκπτωση σε εργασια και ανταλακτικα για την αλλαγη της!τι εγινε λεω τοσο καλος πελατης ειμαι και μου κανουν τετοια εκπτωση!

τελικα υπαρχει bulletin για την αντλια νερου απο τη vw και εχει αντικατασταθει με αλλη 03c121004j ο κωδικος

ο ηχος,το ¨κλακ¨ κατα την εμπλοκη-απεμπλοκη του κομπρεσορα δεν ακουγεται πια,η ολη διαδικασια γινεται πιο ομαλα!

αυτα απο μενα,πιστευω να φανουν χρησιμα.

Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες !

Ο κωδικός που μας γράφεις ( 03c121004J ) έχει κόστος γύρω στα 294,00 ¤ χωρίς εργατικά . Θα βοηθούσε πάντως μια σύγκριση των τιμών σου από την αντιπροσωπεία και με αυτή που έδωσα παραπάνω . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλημερα!

αντλια νερου 231.98 ευρο με την εκπτοση 115.99

παραφλου 2x 12.13 ευρο 24.26 με την εκπτοση 12.13

συνολο με φπα 155.03

εργατικα 66.30 με την εκπτοση 33.15

συνολο με φπα 40.11

ολο το πεκετο 195.14 ευρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΛΛΑΞΑ!!!!!!! ωραιο θορυβο κανει η καινουρια..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΛΛΑΞΑ!!!!!!! ωραιο θορυβο κανει η καινουρια..

Δλδ κανει θόρυβο και η καινούρια??????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον φυσιολογικο οχι το τριξιμο κουνιας.... Ενα στενοσυρτο TOUFFFFFFFFFFFFFFSSSSSSSSST

Edited by thanos katsas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαντάζομαι στο πέρασαν εντός εγγύησης, σωστά? Εκτός από τον ήχο της σκουριασμένης κούνιας είχες άλλα προβλήματα από την αντλία?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσικα εντος εγγυησης...ΟΛα κρεμαγιερες δισκο πλατο συμπλεκτες και τα ανταλακτικα της αντλιας κομπρεσσορα μαζι με κατι αλλα ... σε διαφορες αντιπροσωπειες βεβαια εγιναν οι αλλαγες αλλα ολα εντος εγγυησης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, έχω από το Σεπ του 2006 το Golf V Tsi 1.4.

Ευχαριστημένος στα σίγουρα, έχω κάνει so far 110.000km απολαυστικά κ ασφαλή...

Μετά από κάποιο θόρυβο που άκουσα στο τέλος του τελευταίου μου ταξιδιού πήγα στην αντιπροσωπία για τσεκάρισμα

Διάγνωση: Πρόβλημα αντλίας νερού, 330 euro ανταλακτικό εκτός εργασία....! :goodjob:

είναι λέει μαγνητική κτλ...

Ερωτώ: είναι λογικό το ποσό ή κατάλαβε κάποιος λάθος?

υπάρχει εναλλακτική πρόταση ή απλά τα σκάω... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, έχω από το Σεπ του 2006 το Golf V Tsi 1.4.

Ευχαριστημένος στα σίγουρα, έχω κάνει so far 110.000km απολαυστικά κ ασφαλή...

Μετά από κάποιο θόρυβο που άκουσα στο τέλος του τελευταίου μου ταξιδιού πήγα στην αντιπροσωπία για τσεκάρισμα

Διάγνωση: Πρόβλημα αντλίας νερού, 330 euro ανταλακτικό εκτός εργασία....! :clapping:

είναι λέει μαγνητική κτλ...

Ερωτώ: είναι λογικό το ποσό ή κατάλαβε κάποιος λάθος?

υπάρχει εναλλακτική πρόταση ή απλά τα σκάω... :clapping:

Τόσο έχει δυστυχώς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δικαιουσαι εκπτωση διοτι η ιδια η vw εχει παραδεχθει οτι προκειται για ανταλλακτικο μειωμενης αξιοπιστιας με τις οδηγιες εφαρμογης μεχρι τωρα...επικοινωνησε με τα κεντρικα και ρωτα τους...οτι σε οδηγια τους προτεινουν αλλαγη με νεο ανταλλακτικο στα εντος εγγυησης εσυ γιατι να μην δικαιουσε εκπτωση ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικά μέχρι κ τριετίας κάνουν έκπτωση αλλά όχι στο δικό μου που είναι τετραετία+

πήρα μια έκπτωση 15% από το κατάστημα κ κάπως γλύκανε το χάπι....

Να αναφερθεί πάντως ότι μέχρι κ τριετία υπάρχει έκπτωση που αγγίζει το 30% κ μεγαλώνει αν το υλικό αστοχίσει νωρίτερα...

ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμενα μου λες? εχω αλλαξει 3... τελικα ολες κανουν τον ηχο ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα (Golf TSI, MY 2007) μου έκανε το θόρυβο πριν μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, και επειδή τελικά δεν πρόκειται για πραγματικό πρόβλημα παρά μόνο θόρυβος, απλά δεν την άλλαξα! :flowers:

Αποτέλεσμα ο θόρυβος σταμάτησε πριν περίπου 5,000χλμ και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε πραγματικα με αυτο το θεμα εχω ασχοληθει τοσο πολυ μα τοσο πολυ που πρεπει να μαζεψω μια μερα ολα τα ποστ μου και τα στοιχει αμου απο εδω και απο το σιροκοκλαμπ και ενως αλλου χρηστη μηχανικου που εχει ανοιξει το ανταλλακτικο και το παλιο και το καινουριο ...Δεν θελω να αναλωνομαι αλλα το "πατιναρισμα" ειναι προβλημα...και τωρα που νομιζεις οτι δεν το ακους απλα οι επιφανειες εχουν παρει τετοια υφη που δεν το κανει αυτος ειναι ο κυκλος που κανει το ανταλλακτικο ...και καποια στιγμη επερχεται η σχετικη ενδειξη βλαβης.... μπορεις να δεις πολλες αλλαγμενες λογω διακοπης λειτουργιας και δω μεσα και στα σιροκο κλαμπ-φορουμ ...και ολοι στα 60-80 χιλ χιλιομετρα.

ΕΑΝ δεν ηταν προβλημα και μαλιστα σοβαρο (σε πολλες περιπτωσεις επερχωταν καθυστερηση στην αποδοση δυναμης ) δεν θα εβγαζε Ειδικη Οδηγια η vw ...παγκοσμια μαλιστα . Εγω την εχω και οταν βγαινει νεο ανταλλακτικο παω και το βαζω δεν με ενδιαφερει τι θα μου πουν ..οι 9 στους δεκα δεν εχουν δει καν ανοιγμενο τετοιο ανταλλακτικο. Δινω παραταση ζωης στην ουσια .

Παντως η απολεια του ηχου πολλες φορες συνεπαγεται απαλοιφη της ειδικης επικαλυψης δεκατων του χιλιοστου που εχει πανω ο δισκος μαγνητικης συμπλεξης...και οχι οτι εφτιαξε... τα ιδια εγιναν και με τα πρωτα δισκο πλατο και τα ρολεμαν συμπλεκτη που μερικες παρτηδες τα ρολεμαν εβγαιναν αποσυναρμολογημενα !!! Ημουν μπροστα και μπορω να το αποδειξω διοτι ηταν χρηστη του φορουμ μας ...το αυτοκινητο....και ολοι ειχαν μεινει με το στομα ανοιχτο εκει περα. Μεγαλο λαχειο τα golf ...οχι για το κινητηρα τους αλλα ολα τα υπολοιπα συστηματα που τους πλαισιωνουν .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε πραγματικα με αυτο το θεμα εχω ασχοληθει τοσο πολυ μα τοσο πολυ που πρεπει να μαζεψω μια μερα ολα τα ποστ μου και τα στοιχει αμου απο εδω και απο το σιροκοκλαμπ και ενως αλλου χρηστη μηχανικου που εχει ανοιξει το ανταλλακτικο και το παλιο και το καινουριο ...Δεν θελω να αναλωνομαι αλλα το "πατιναρισμα" ειναι προβλημα...και τωρα που νομιζεις οτι δεν το ακους απλα οι επιφανειες εχουν παρει τετοια υφη που δεν το κανει αυτος ειναι ο κυκλος που κανει το ανταλλακτικο ...και καποια στιγμη επερχεται η σχετικη ενδειξη βλαβης.... μπορεις να δεις πολλες αλλαγμενες λογω διακοπης λειτουργιας και δω μεσα και στα σιροκο κλαμπ-φορουμ ...και ολοι στα 60-80 χιλ χιλιομετρα.

ΕΑΝ δεν ηταν προβλημα και μαλιστα σοβαρο (σε πολλες περιπτωσεις επερχωταν καθυστερηση στην αποδοση δυναμης ) δεν θα εβγαζε Ειδικη Οδηγια η vw ...παγκοσμια μαλιστα . Εγω την εχω και οταν βγαινει νεο ανταλλακτικο παω και το βαζω δεν με ενδιαφερει τι θα μου πουν ..οι 9 στους δεκα δεν εχουν δει καν ανοιγμενο τετοιο ανταλλακτικο. Δινω παραταση ζωης στην ουσια .

Παντως η απολεια του ηχου πολλες φορες συνεπαγεται απαλοιφη της ειδικης επικαλυψης δεκατων του χιλιοστου που εχει πανω ο δισκος μαγνητικης συμπλεξης...και οχι οτι εφτιαξε... τα ιδια εγιναν και με τα πρωτα δισκο πλατο και τα ρολεμαν συμπλεκτη που μερικες παρτηδες τα ρολεμαν εβγαιναν αποσυναρμολογημενα !!! Ημουν μπροστα και μπορω να το αποδειξω διοτι ηταν χρηστη του φορουμ μας ...το αυτοκινητο....και ολοι ειχαν μεινει με το στομα ανοιχτο εκει περα. Μεγαλο λαχειο τα golf ...οχι για το κινητηρα τους αλλα ολα τα υπολοιπα συστηματα που τους πλαισιωνουν .

Επειδή εγω είμαι "και" μηχανολόγος αυτοκινήτων θα σου πω ότι έχω ανοίξει την αντλία-μαγνητικό συμπλέκτη μετά το σταμάτημα του θορύβου και δεν είχε κανένα πρόβλημα! Μάλιστα είχα βρει μια καινούργια και τις έβαλα δίπλα δίπλα και δεν είχαν διαφορά πέραν του ότι η μια φαινόταν χρησημοποιημένη. Αυτό το έκανα στα 80,000χλμ και τώρα φτάνω τα 90,000χλμ απροβλημάτηστα!

Η VW έχει βγάλει οδηγία για αλλαγή της αντλίας σε περίπτωση θορύβου, αλλά ΜΟΝΟ αν το παρατηρήσει ο πελάτης! Μάλιστα η αντλία δεν είναι καθόλου βελτιωμένη σε σχέση με την αρχική! Και όπως το έχω ζήσει εντός συνεργείου, έχω παραδέιγματα αυτοκινήτων εντός και εκτός του vwclub που μόλις άλλαξαν την αντλία, ο θόρυβος επανήλθε μετα απο διάστημα 1000 χιλιομέτρων αλλά και πολύ λιγότερων!!! Και πάντα τύχαινε σε πελάτες εκτός εγγύησης που έιχαν δώσει 300+ ευρώ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια πως μοιαζει αυτος ο ηχος ανλτιας γτ και γω ακουω κατι κουλους ηχους στα καλα καθουμενα οταν το βαζω μπροστα το αμαξι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια πως μοιαζει αυτος ο ηχος ανλτιας γτ και γω ακουω κατι κουλους ηχους στα καλα καθουμενα οταν το βαζω μπροστα το αμαξι.

καμια σχεση, ο ηχος αυτος ειναι στις 2200 με 3000 στροφες και ακουγετε οταν πατας αποτομα το γκαζι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο που ακουγετε σαν σκουριασμενη κουνια ειναι ηαντλια ε? οχι νταξει κτ τετοιο ακομα δν μου χει κανει ευτηχως.46000χιλ μεχρι τωρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να σου πω ρε αδερφε στη ΕΤΕΑ εκανα τις αλλαγες εκει τα ακουσα και εκει ειδα 2 διαφορετικα ανταλλακτικα με τα ιδια μου τα ματια ...ηταν και αλλο μελος μπροστα οπως σου ειπα.

Δεν νομιζω η vw για εναν απλο ηχο ...να εδινε οδηγια αλλαγης...μονο για εναν ηχο ...και αν θυμασια η οδηγια βγηκε πολυ καιρο μετα απο τον ηχο οπου στην αρχη πηγαιναμε ολοι σοροιδον στα συνεργεια και μας εδειχναν χαρτι που ελεγε οτι γι ατον ηχο οτι ειναι φυσιολογικος...και δεν υπαρχει θεμα .

Μπορουμε να εχουμε στοιχεια απο το προγραμμα που δειχνει τα ανταλλακτικα εαν υπαρχουν διαφορες ? To elsa σωστα το λεω ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω το golf V tsi 140. Προχθές κατα τη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού παρατήρησα ότι από το χώρο του κινητήρα ακούγεται ένας θόρυβος. Δεν μου βγαζει κάποια ένδειξη βλάβης ούτε παρατηρώ μειωμένη απόδοση του κινητήρα. Στο ρελαντί δεν ακούγεται τίποτα. Ο θορυβος ακούγεται και όταν είμαι σταματημένος και πατήσω γκάζι από τις 1000 στροφές μέχρι τις 2500 περίπου. Ακούγεται σαν κάποια έλικα που περιστρέφεται βρίσκει πανω σε κάποιο πλαστικό.

Μήπως ξέρει κάποιος τι μπορεί να είναι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον δεν ξερω αν ειμαι ο ηχος που λες αλλα.

Τι προβλημα εχω εγω τωρα. Το αμαξι δεν παει βημα δηλαδη δεν τουρμπιζει καν και ακουω τον εξης ηχο.

Ειμαι στο ρελαντι η και σε κινηση αλλα ας πουμε στο ρελαντι στην περιπτωση μας. Ριχνω μια γκαζια μικρη οχι μεγαλη οταν αφηνω γκαζι και πεφτουν οι στροφες ακουω και εναν ηχο σαν να περιστρεφεται κατι και να αρχιζει να σταματαει σιγα σιγα. Πηγα στην vw και παω για αλλαγη τουρμπινας. Δεν ξερω αν ειναι ιδια περιπτωαη απλα σου λεω τι παιζει. Αν το εχεις αυτο τοτε το αμαξι δουλευει σαν ατμοσφαιρικο δεν παει βημα.ευκολα θα το καταλαβεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...