Guest Posted August 30, 2014 Report Share Posted August 30, 2014 νομιζα οτι κανει πιο συχνα αναγεννησει. πως το καταλαβαινεις οταν κανει; αναβει καποιο λαμπακι, σε βγαζει κατι στην οθονη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted August 31, 2014 Report Share Posted August 31, 2014 καπου ειχα διαβασει οτι κανει συνεχως αναγεννησεις "μικρές"... αλλα αναγεννηση με ενδειξη εκανε 2 φορές.. αναψε λαμπάκι και επρεπε να παω για 10κμ περιπου με 80κμ/ωρα σταθερα.... οπως γραφει το βιβλιαρακι.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Σκέφτομαι να απαλλαγώ από αυτά τα πανάκριβα ανταλλακτικά...έχει αφαιρέσει κανείς egr και dpf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 εχεις καποιο προβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Έβγαλε βλάβη στην EGR και μου είπαν στην αντιπροσωπεία για αλλαγη αλλα ειναι πολλά τα λεφτά..για καθαρισμό ελεγα,αλλα κατέληξα στην αφαίρεση... μείωση κατανάλωσης καυσίμου,καλύτερη απόδοση κινητήρα και αποφυγή μελλοντικών ακριβών επισκευών του dpf και EGR.Απλά δεν ξερω τι θα παίξει με τους ρύπους..αλλα απο οτι εχω διαβάσει κανενας δεν ειχε πρόβλημα στο ΚΤΕΟ και κανενός δεν άδειασε η τσέπη στα συνεργεία! Ρύπανση και χαζα ίδιους ρύπους σχεδόν βγάζουν με η χωρίς dpf τσάμπα τα πνίγουν με χίλια φίλτρα τα καινουρια αμάξια ολα για κερδοσκοπικούς σκοπούς τα κάνουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 και γω σκεφτομαι για dpf και egr αλλα λιγω αργοτερα, να βγαλει προβλημα και μετα. αν αφαιρεθουν και τα δυο, τα θετικα θα ειναι η μειωση καταναλωσης και αυξηση δυναμης και τ αρνητικα η αυξηση καυσαεριων; ποσο περισσοτερα θα ειναι τα καυσαερια; μην σπερνουμε και τον καρκινο κιολας. ο θορυβος θα επηρεαστει απο την αφαιρεσει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Την Παρασκευή θα ειναι έτοιμο το αμαξι και με 160hp!Θα ενημερώσω μετα το τεστ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 χωρις dpf και χωρις egr θα φτασεις 160 η μαζι με προγραμμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 160hp?? πως το καταφερες να το πας τοσα αλογα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 160 με αφαιρεση dpf και egr?η με φουλ πρωτο σταδιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 147 εχω εγω τωρα μονο με προγραμμα και κανονικα με το dpf και egr. χωρις αυτα πιστευω να παρει καμια 10αρια ακομα. οποτε μαλλον στο συνολο 160 θα φτασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Αφαίρεση dpf EGR, software, και pipercross air filter,cooler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 ποιος θ αναλαβει αυτο το προτζεκτ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 ποιο tdi εχεις 1.2 η 1.6?? ποιο software και ποιο pipecross air filter?? για πες μας να μαθαινουμε κ εμεις............ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 160hp απο 1.6 TDI αν καταλαβα καλα ειναι νομιζω αρκετα αισιοδοξο νουμερο! Οπως και να εχει λυσεις υπαρχουν για καθαρισμο της EGR και του DPF χωρις να γινει αντικατασταση απλα αρκει μια μικρη ερευνα στο google Πριν φτασουμε ομως στην επισκευη ολα ξεκινουν απο την σωστη συντηρηση και τον τροπο χρήσης του αυτοκηνίτου.. μικρες διαδρομες ειναι θανατος για τα DPF οπως θα ξερεις αφου δεν αναπτύσσονται μεγαλες θερμοκρασίες για την αναζωογονηση του φιλτρου. Υπαρχουν ομως τροποι για να αντιμετοπιστουν τα παντα και λέγεται προληψη.. δεν ξερω την οδηγια για service σε TDI αλλα στο Cliακι που αγορασα προσφατα οι οδηγιες για service ειναι τελειως κουλες αφου οπως καταλαβαινει κανεις αναφερονται σε ιδανικές / ιδεατες συνθήκες που απλα δεν υπαρχουν.. Με Service λιπον σε φυσιολογικά χιλιομετρα προληπτικος καθαρισμος EGR , προσοχη στον τροπο που δουλευει το DPF και φυσικα προσοχη δυστυχως που πρεπει να δινουμε στα καυσιμα που βαζουμε στην Ελλαδα και τα προβληματα θα μινουν μακρια απο την πορτα σου. Ειναι κριμα κατα τη γνωμη μου να ξηλωσεις ζωτικά κομματια απο ενα τεχνολογικα προηγμενο συνολο σε καινουριο αυτοκινητο για το οποιο εχουν δαπανηθει χρονος και χρήμα για εξέλιξη και ερευνα. Αν κυνυγας τα αλογα τοτε συγνωμη αλλα πηρες λαθος αυτοκινητο κατα τη γνωμη μου! με πολυ φιλικη διαθεση ολα τα παραπανω και ευχομαι καλη επιτυχια στο project 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Το αυτοκίνητο το αγόρασα από Γερμανία με 160.000χιλ. σχετικά πολύ φτηνά,το πήγα συνεργείο και μου βρήκαν μπουκομένη την egr...το πήρα πιο πολύ για την πόλη, αλλά όταν θέλω να βγαίνω εκτός θέλω να με ''ακούει'',οπότε συνδύασα δύναμη και οικονομία γιαυτό και αγόρασα το 1.6 TDI 105HP και δεν αγόρασα κάποια μικρότερη κατηγορία...επειδή όπως είπες για μικρές διαδρομές για τα egr-dpf είναι θάνατος αποφάσισα να τα βγάλω και να μην ασχοληθώ ξανά με μπουκόματα,χαμηλή απόδοση στις χαμηλές-μεσαίες κτλ. το πρόγραμμα το έβαλα μέσω καλής τιμής από θέμα οικονομίας πιστεύω το ίδιο θα είναι και για διαδρομές εκτός η κατανάλωση θα κατέβει κι άλλο..ευχαριστώ για τα λόγια σου.. φιλικά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 (edited) και εγω ερχομαι απο αυτοκινητο με αρκετα παραπανω αλογα απο τα 105 αλογα diesel που οδηγω τωρα οποτε σε καταλαβαινω. η αγορα μου ομως ηταν πληρως συνειδητοποιημενη σχετικα με τις παραχωρησεις που πρεπει να κανω! δεν σου κρυβω πως ηδη εχω ρωτησει και εγω για προγραμμα.. (αν και δεν νομιζω να το βαλω στο αμεσο μελλον) η ενσταση μου δεν ειναι εκει ομως ειναι στην αφαιρεση EGR , DPF. φυσικα ο καθενας κανει οτι θελει και περιμενουμε νεα σου! Edited November 26, 2014 by panos_bklks 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Δεν μας είπες ομως τι πρόγραμμα θα βάλεις και που θα βγαλεις dpf και egr. Σε ρωταω για να ξέρω γιατί ειμαι απο κει κοντά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 (edited) Το αυτοκίνητο το αγόρασα από Γερμανία με 160.000χιλ. σχετικά πολύ φτηνά,το πήγα συνεργείο και μου βρήκαν μπουκομένη την egr...το πήρα πιο πολύ για την πόλη, αλλά όταν θέλω να βγαίνω εκτός θέλω να με ''ακούει'',οπότε συνδύασα δύναμη και οικονομία γιαυτό και αγόρασα το 1.6 TDI 105HP και δεν αγόρασα κάποια μικρότερη κατηγορία...επειδή όπως είπες για μικρές διαδρομές για τα egr-dpf είναι θάνατος αποφάσισα να τα βγάλω και να μην ασχοληθώ ξανά με μπουκόματα,χαμηλή απόδοση στις χαμηλές-μεσαίες κτλ. το πρόγραμμα το έβαλα μέσω καλής τιμής και γνωστού...και επειδή είχα την τύχη να ξεκινήσω να οδηγώ αμάξι με πολλά άλογα και μου κακοφάνηκε επέλεξα να το δοκιμάσω...από θέμα οικονομίας πιστεύω το ίδιο θα είναι και για διαδρομές εκτός η κατανάλωση θα κατέβει κι άλλο..ευχαριστώ για τα λόγια σου.. φιλικά. +1 Ξηλωσέ τα, θα δεις άλλο αμάξι στο δρόμο, + οτι αυξάνεις και θωρακίζεις την αξιοπιστία του μοτέρ σου πετώντας το pdf. Edited November 26, 2014 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 (edited) - Edited November 26, 2014 by Charisv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 αν δεν ειναι μονοδρομος.....ξανασκεψου το...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 αν δεν ειναι μονοδρομος.....ξανασκεψου το...... Γιατί?Πες μας τι δική σου γνώμη..έχεις κάποια εμπειρία με το θέμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtpaonik Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Μακριά από την αφαίρεση....Μπορεί να έχεις δύναμη αλλα θα δεις ότι η κατανάλωση σου θα εκτοξευτει....η EGR σαν λειτουργία ειναι να ζεσταινει πιο γρήγορα την μηχανή τα πρωίνα και μέσω της ανακύκλωσης καυσίμου να σου κάνει οικονομία...Τώρα εςυ αποφασιζεις.Τωρα η κατανάλωση σου ποσό ειναι μαύτα τα άλογα;Να μας κρατάς ενήμερους γιατι ακολούθουνε πολλά diesel που στο μέλλον θα έχουν το ίδιο πρόβλημα. Υ.Γ Στην περιοχή μου πάντως με 200Ε έχεις έτοιμη καθαρισμένη EGR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 υπαρχουν λυσεις οπως ειπαμε και για την EGR και το DPF ολα ειναι θεμα επιλογων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldsantos Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 (edited) Το ξέρω το εχω ψάξει αρκετά το θέμα και ειμαι συνειδητοποιημένος σε αυτα που θα κανω ....το project δεν εχει ολοκληρωθεί ακομη..πιστευω πως η κατανάλωση χωρίς το EGR dpf δεν θα ειχε συμαντική αλλαγη,αλλα τωρα με το προγραμμα ειναι ανάλογα με το ποσο γκαζώνει ο καθένας μας αν δεν πατάς δεν καίει αν πατάς καταπίνει .. Φιλικά. Edited December 3, 2014 by Charisv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...