stavrosorf Posted January 24, 2015 Report Share Posted January 24, 2015 Καλησπέρα σε όλους. Ήρθε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ στα 88.000 χιλιόμετρα λόγω των υπέροχων δρόμων της Κρήτης. Έχει κανείς τους κωδικούς από τα μαμισια αμορτισέρ?.....Γιατί ακούω κάτι κουφά του στυλ μπροστά βάζουν του golf 5 και πίσω του passat limousine. Μπορεί κανείς να βοηθήσει?....Θέλω να μείνω στη μαμά ρύθμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Τι εννοείς "αν έχει κανείς τους κωδικούς"? Σκοπεύεις να βάλεις τα "γνήσια" ανταλλακτικά? Αν ναι, τότε πας σε αντιπροσωπεία... δίνεις VIN, και από εκεί σου βγάζουν ακριβώς τα ανταλλακτικά που χρειάζεται το αυτοκίνητο σου. Διαφορετικά πηγαίνεις σε εμπορίου λύση... Ενδεικτικά, μπροστά φοράμε (μοντέλα χωρίς DCC και με μπροστινή κίνηση) τα 3C0 413 031 AH ή AJ (κάπου στα 170€ λογικά το σετάκι) και πίσω τα 3C0 513 049 CH ή CJ (κάπου στα 160€ το σετάκι). Την ποιά ακριβώς από τις δύο εκδόσεις φοράς, μόνο με το σασί η αντιπροσωπεία θα σου πει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosorf Posted January 26, 2015 Author Report Share Posted January 26, 2015 Ευχαριστώ πολύ yositosi .....αν πάω σε aftermarket λύση τι προτείνετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 (edited) sachs. Φτιαγμένα για γερμανικά αυτοκίνητα.Να σκεφτείς ότι για το jetta II πίσω αμορτισέρ έχει δικαίωμα μόνο η SACHS (του golf II δεν ταιριάζουν σωστά). Edited January 26, 2015 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Και τα μαμά της SACHS είναι αλλά δεν γνωρίζω αν έχουν καμία σχέση με αυτά που πωλούνται στο εμπόριο, ή αν είναι "παραμετροποιημένοι ΟΕΜ κωδικοί" με διαφορετικές ρυθμίσεις. Καλά αμορτισέρ θεωρούνται και τα Bilstein (διαφορετικοί κωδικοί για χαμήλωμα ή για εργοστασιακά ελατήρια), αλλά και τα Koni. Πάντα φυσικά μιλάω για αμορτισέρ μόνο αντικατάστασης και όχι για "βελτίωση" όπως π.χ. τοποθέτηση λύσης coil-over. Αν κάποιος έχει κάποια εμπειρία ας μας πει γιατί και εγώ ψάχνομαι να τα αλλάξω και έχω χαθεί λιγάκι (και φυσικά δεν ψάχνομαι για λύση coil-over αλλά για κάτι πιο γήινο κοστολογικά όπου σε μεγάλο βαθμό θα διατηρώ την άνεση που έχει το αυτοκίνητο εργοστασιακά) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosorf Posted January 27, 2015 Author Report Share Posted January 27, 2015 Σίγουρη και κοστολογικα γιηνη λύση από ένα ψιλοψαξιμο που έκανα είναι τα Sachs....Όλα τα υπόλοιπα επώνυμα βγαίνουν παραπάνω.....ανεξάρτητα από την τιμή νομίζω τα koni fsd θα ήταν μια καλή λύση για μας....τα προτείνει και η koni για το cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Τα FSD τα είχε βάλει φίλος με CC και από ότι μου είχε πει ήταν πολύ ικανοποιημένος. Εδώ Θεσσαλονίκη πάντως δεν βρήκα πουθενά κάπου να τα πουλάνε (μέσω νετ ψάξιμο στα γρήγορα βέβαια)... και επίσης δεν έχω εικόνα από τιμή! Γνωρίζεις μήπως τι παίζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosorf Posted January 28, 2015 Author Report Share Posted January 28, 2015 Απ ότι έχω ψάξει στο internet παίζουν γύρω στα 550 - 650 ευρώ.....φτηνά δεν τα λες αλλά έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα....Είναι σχεδόν διπλάσια τιμή από τα Sachs Ξέρεις αν έχει βάλει κανείς τα bilstein b4?...... Είναι κι αυτά λίγο πιο ακριβά από τα Sachs......Μέση κατάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Γενικά σε CC με εξαίρεση το παλικάρι που έβαλε τα Koni FSD, δεν γνωρίζω κανέναν άλλο που να έχω κάνει αλλαγή αμορτισέρ ώστε να έχω εικόνα και εντυπώσεις για άλλα μοντέλα. Και μιας και ανέφερες για τιμές μέσω ιντερνετ, απλά το μόνο που με προβληματίζει με τις διαδικτυακές αγορές είναι το ότι και δεν θα ξέρω αν θα λάβω το σωστό κωδικό για το αμάξι μου... και θα ειμαι με το άγχος αν γινει η οποιαδήποτε στραβή να έχω τον "τοποθετητή" να μου κατηγορεί τον "πωλητή"... και ανάποδα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosorf Posted January 29, 2015 Author Report Share Posted January 29, 2015 Σήμερα πήρα φίλο πωλητή και ρώτησα για πλάκα Τιμή αμορτισέρ στην karenta......Τιμή 640 ευρώ το σετ χωρίς την τοποθέτηση...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Στο ΕΤΚΑ γράφει "qty 2". Μήπως στην τιμή τα εννοεί ανά τεμάχιο?!?! Πολύ παράξενο μου ακούγεται, γιατί εγώ βλέπω updated τιμοκατάλογο Γερμανίας με υπολογισμό του ΦΠΑ στο 23%, και συνήθως είμαστε πάρα πολύ κοντά (το πολύ 10% πιο πάνω να παίξει η Ελλάδα σε όσα έχω δει μέχρι τώρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Λοιπόν φίλοι μου ... Ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ αμορτισέρ.. DCC δυστυχώς.. Η VW κόστος αμορτισέρ και εργασίας 1.800 κάτι ευρώ. Με έκπτωση 1.300 € Ήδη σκέφτομαι να μην βάλω DCC και να πάω σε απλές του εμπορίου Δεν ξέρω βέβαια αν θα βγάζει κανένα σφάλμα ο εγκέφαλος και δημιουργεί κανένα πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 (edited) Άρη ψυχραιμία. Προσωπικά θεωρώ λάθος να θέλεις να πας σε downgrade, το οποίο θα σου στερήσει και άνεση και μεταπωλητική αξία. Το DCC εγώ το θεωρώ μεγάλο προσόν. Πριν μερικούς μήνες που άλλαξα ελαστικά έριξα μια ματιά στα αμορτισέρ μου (επίσης DCC) και είδα ότι είναι Monroe (Tenneco, made in Spain). Είναι τεχνολογίας CES που κυκλοφορεί πολλά χρόνια και σε πολλά διαφορετικά μοντέλα, συνεπώς πιστεύω ότι αν πας σε οποιοδήποτε συνεργείο που τοποθετούν αμορτισέρ θα μπορέσουν να σου δώσουν προσφορά. Δοκίμασε να πάρεις προσφορές τηλεφωνικά και τα βάζεις όπου βρεις φθηνότερα. Edit: Βρήκα και τα part numbers στην Monroe: Τα δύο μπροστά είναι C2513 (EAN 5412096434280. κωδικός VW 3C0413031D) και τα δύο πίσω είναι C1514 (ΕΑΝ 5412096438875, κωδικοί VW 3C0512009N το αριστερό και 3C0512010N το δεξιό). Στα πίσω υπάρχει και παλιότερος κωδικός, ο C1517. Μέχρι και από ebay τα βρίσκεις! Edited November 10, 2015 by Wisdom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Ωραίος ο παίχτης !!!! Τους κωδικούς από VW τους ήξερα αλλά δεν είχα καταφέρει να βρω εναλλακτικούς από Monroe. Θα επικοινωνήσω με τον dealer στο ebay και θα ενημερώσω !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Άρη τι έκανες τελικά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Γεια σου Γιώργο Τώρα βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο και έκανα τις ερωτήσεις Στο ebay τα βρίσκω γύρω στα 920 € + μεταφορικά Το παράλογο είναι οτι τα πίσω αμορτισέρ C1514 είναι αρκετά πιο ακριβά από τα μπροστά 180 € περίπου έχει το κάθε μπροστινό και 280 € το καθένα πίσω 1.000€ για αμορτισέρ δεν δίνω σε καμία περίπτωση Με 250-300 € βάζω άλλα Monroe αυτορυθμιζόμενα ανάλογα την ταχύτητα και τελειώνει η υπόθεση Όσο για την μεταπωλητική αξία σε διαβεβαιώνω οτι το αμάξι αυτό θα κλείσει δεκαετία στα χέρια μου και θα πουληθεί - αν πουληθεί σε τιμή που δεν θα αξίζει καν να συζητήσω με τον αγοραστή αν έχει πάνω DCC MCC και τα τέτοια μου κουνιούνται ..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 Όταν είχα ψάξει εγώ στο ebay τα έβρισκα πολύ φθηνότερα. Σου θυμίζω ότι οι κωδικοί αυτοί πουλιούνται σε σετ των δύο αμορτισέρ (δύο μπροστά μαζί και δύο πίσω μαζί, όχι κάθε ένα ξεχωριστά). Επίσης μπορείς να μάθεις πιο αξιόπιστες τιμές λιανικής αν απευθυνθείς σε ανεξάρτητους εισαγωγείς ανταλλακτικών, όπως π.χ. στην ΕΛΤΡΕΚΚΑ. Τέλος, μην ξεχάσεις να κάνεις τηλεφωνική γύρα σε συνεργεία να πάρεις προσφορές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Καλησπέρα στη παρέα σας. Πρόσφατα απέκτησα ένα Passat cc με 63000 χλμ και παρατήρησα κάποιες τάσεις πλεύσεις του πίσω άξονα. Βέβαια σε ΚΤΕΟ που έχει περάσει το αυτοκίνητο πριν από 10000χλμ οι τιμές απόσβεσης κυμαίνονται από 71-78% και γνωρίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των χλμ έχουν γίνει στην εθνική οδό (Μέγαρα - Ασπρόπυργος). Εσείς πόσα χλμ έχετε κάνει με τα εργοστασιακά αμορτισέρ? έχετε παρατηρήσει παρόμοιες τάσεις πλεύσεις? οφείλω βέβαια να πω ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο ενώ δεν ακούγονται παρασιτικοί θόρυβοι από την ανάρτηση. Ευχαριστώ πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Έχω κάνει κοντά 90.000 χλμ και φαινόμενα πλεύσης έχω μόνο στη ρύθμιση Comfort του DCC. Αντιθέτως, με το πέρασμα του χρόνου έχω παρατηρήσει ότι τα αμορτισέρ έχουν γίνει πιο "κούτσουρο" και κοπανάνε περισσότερο στις λακούβες από ό,τι παλαιότερα που ήταν σε καλύτερη κατάσταση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Εγώ πέρασα ΚΤΕΟ τον Ιανουάριο με 110.000χλμ τα έβγαλε στο 74%-75%. Έγινε λίγο πιο σκληρό αλλά το καλό είναι δεν έχει λακούβες εδώ που μένω... Πάντως να λέμε την αλήθεια πάλι δεν την λες ακριβή στα 1000€ αν την συγκρινεις με του εμπορίου παρόμοιες που κοστίζουν αρκετά παραπάνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Είναι "παρόμοιες" Γιώργο αυτές του εμπορίου στις οποίες αναφέρεσαι... ή μήπως είναι πολύ καλύτερες?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotispoulios Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Βγαζει καποια εταιρεια ελατηρια χαμηλωματος 4~5 εκατοστα για Passat CC 1.0 tsi 2011? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotispoulios Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 1.8tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted August 25, 2017 Report Share Posted August 25, 2017 Λοιπόν τώρα με 87000χλμ. τα πράγματα άρχισαν να γίνονται λίγο κουραστικά εκτός πόλης λόγω των έντονων τάσεων πλεύσης. Με βλέπω να πηγαίνω σύντομα για ένα σετ μαμά αμορτισέρ και ο θεός βοηθός! Το θέμα είναι να αλλάξω μήπως και τα top mounts για να μην έχω θέματα και ξαναλύνω αναρτήσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted August 25, 2017 Report Share Posted August 25, 2017 Έχει βάλει κανείς τα μαμά ξανά για να μας πει εντυπώσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...