Jump to content
stavrosorf

Αλλαγή Αμορτισέρ

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Ήρθε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ στα 88.000 χιλιόμετρα λόγω των υπέροχων δρόμων της Κρήτης. Έχει κανείς τους κωδικούς από τα μαμισια αμορτισέρ?.....Γιατί ακούω κάτι κουφά του στυλ μπροστά βάζουν του golf 5 και πίσω του passat limousine. Μπορεί κανείς να βοηθήσει?....Θέλω να μείνω στη μαμά ρύθμιση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι εννοείς "αν έχει κανείς τους κωδικούς"? Σκοπεύεις να βάλεις τα "γνήσια" ανταλλακτικά? Αν ναι, τότε πας σε αντιπροσωπεία... δίνεις VIN, και από εκεί σου βγάζουν ακριβώς τα ανταλλακτικά που χρειάζεται το αυτοκίνητο σου.

 

Διαφορετικά πηγαίνεις σε εμπορίου λύση...

 

Ενδεικτικά, μπροστά φοράμε (μοντέλα χωρίς DCC και με μπροστινή κίνηση) τα 3C0 413 031 AH ή AJ (κάπου στα 170€ λογικά το σετάκι) και πίσω τα 3C0 513 049 CH ή CJ (κάπου στα 160€ το σετάκι). Την ποιά ακριβώς από τις δύο εκδόσεις φοράς, μόνο με το σασί η αντιπροσωπεία θα σου πει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ yositosi .....αν πάω σε aftermarket λύση τι προτείνετε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sachs. Φτιαγμένα για  γερμανικά αυτοκίνητα.Να  σκεφτείς  ότι  για  το  jetta II  πίσω  αμορτισέρ  έχει  δικαίωμα  μόνο  η  SACHS (του  golf II  δεν  ταιριάζουν  σωστά).

Edited by TASOS M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τα μαμά της SACHS είναι αλλά δεν γνωρίζω αν έχουν καμία σχέση με αυτά που πωλούνται στο εμπόριο, ή αν είναι "παραμετροποιημένοι ΟΕΜ κωδικοί" με διαφορετικές ρυθμίσεις.

 

Καλά αμορτισέρ θεωρούνται και τα Bilstein (διαφορετικοί κωδικοί για χαμήλωμα ή για εργοστασιακά ελατήρια), αλλά και τα Koni. Πάντα φυσικά μιλάω για αμορτισέρ μόνο αντικατάστασης και όχι για "βελτίωση" όπως π.χ. τοποθέτηση λύσης coil-over.

 

Αν κάποιος έχει κάποια εμπειρία ας μας πει γιατί και εγώ ψάχνομαι να τα αλλάξω και έχω χαθεί λιγάκι (και φυσικά δεν ψάχνομαι για λύση coil-over αλλά για κάτι πιο γήινο κοστολογικά όπου σε μεγάλο βαθμό θα διατηρώ την άνεση που έχει το αυτοκίνητο εργοστασιακά)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρη και κοστολογικα γιηνη λύση από ένα ψιλοψαξιμο που έκανα είναι τα Sachs....Όλα τα υπόλοιπα επώνυμα βγαίνουν παραπάνω.....ανεξάρτητα από την τιμή νομίζω τα koni fsd θα ήταν μια καλή λύση για μας....τα προτείνει και η koni για το cc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα FSD τα είχε βάλει φίλος με CC και από ότι μου είχε πει ήταν πολύ ικανοποιημένος. Εδώ Θεσσαλονίκη πάντως δεν βρήκα πουθενά κάπου να τα πουλάνε (μέσω νετ ψάξιμο στα γρήγορα βέβαια)... και επίσης δεν έχω εικόνα από τιμή! Γνωρίζεις μήπως τι παίζει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ ότι έχω ψάξει στο internet παίζουν γύρω στα 550 - 650 ευρώ.....φτηνά δεν τα λες αλλά έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα....Είναι σχεδόν διπλάσια τιμή από τα Sachs

Ξέρεις αν έχει βάλει κανείς τα bilstein b4?...... Είναι κι αυτά λίγο πιο ακριβά από τα Sachs......Μέση κατάσταση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικά σε CC με εξαίρεση το παλικάρι που έβαλε τα Koni FSD, δεν γνωρίζω κανέναν άλλο που να έχω κάνει αλλαγή αμορτισέρ ώστε να έχω εικόνα και εντυπώσεις για άλλα μοντέλα.

 

Και μιας και ανέφερες για τιμές μέσω ιντερνετ, απλά το μόνο που με προβληματίζει με τις διαδικτυακές αγορές είναι το ότι και δεν θα ξέρω αν θα λάβω το σωστό κωδικό για το αμάξι μου... και θα ειμαι με το άγχος αν γινει η οποιαδήποτε στραβή να έχω τον "τοποθετητή" να μου κατηγορεί τον "πωλητή"... και ανάποδα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα πήρα φίλο πωλητή και ρώτησα για πλάκα Τιμή αμορτισέρ στην karenta......Τιμή 640 ευρώ το σετ χωρίς την τοποθέτηση......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο ΕΤΚΑ γράφει "qty 2". Μήπως στην τιμή τα εννοεί ανά τεμάχιο?!?! Πολύ παράξενο μου ακούγεται, γιατί εγώ βλέπω updated τιμοκατάλογο Γερμανίας με υπολογισμό του ΦΠΑ στο 23%, και συνήθως είμαστε πάρα πολύ κοντά (το πολύ 10% πιο πάνω να παίξει η Ελλάδα σε όσα έχω δει μέχρι τώρα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν φίλοι μου ...

Ήρθε η ώρα να αλλάξω κι εγώ αμορτισέρ..

DCC δυστυχώς..

Η VW κόστος αμορτισέρ και εργασίας 1.800 κάτι ευρώ.

Με έκπτωση 1.300 €

 

Ήδη σκέφτομαι να μην βάλω DCC και να πάω σε απλές του εμπορίου

Δεν ξέρω βέβαια αν θα βγάζει κανένα σφάλμα ο εγκέφαλος και δημιουργεί κανένα πρόβλημα  :help:  :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρη ψυχραιμία. Προσωπικά θεωρώ λάθος να θέλεις να πας σε downgrade, το οποίο θα σου στερήσει και άνεση και μεταπωλητική αξία. Το DCC εγώ το θεωρώ μεγάλο προσόν.

 

Πριν μερικούς μήνες που άλλαξα ελαστικά έριξα μια ματιά στα αμορτισέρ μου (επίσης DCC) και είδα ότι είναι Monroe (Tenneco, made in Spain). Είναι τεχνολογίας CES που κυκλοφορεί πολλά χρόνια και σε πολλά διαφορετικά μοντέλα, συνεπώς πιστεύω ότι αν πας σε οποιοδήποτε συνεργείο που τοποθετούν αμορτισέρ θα μπορέσουν να σου δώσουν προσφορά. Δοκίμασε να πάρεις προσφορές τηλεφωνικά και τα βάζεις όπου βρεις φθηνότερα.

 

Edit: Βρήκα και τα part numbers στην Monroe: Τα δύο μπροστά είναι C2513 (EAN 5412096434280. κωδικός VW 3C0413031D) και τα δύο πίσω είναι C1514 (ΕΑΝ 5412096438875, κωδικοί VW 3C0512009N το αριστερό και 3C0512010N το δεξιό). Στα πίσω υπάρχει και παλιότερος κωδικός, ο C1517. Μέχρι και από ebay τα βρίσκεις!

Edited by Wisdom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίος ο παίχτης !!!!

 

Τους κωδικούς από VW τους ήξερα αλλά δεν είχα καταφέρει να βρω εναλλακτικούς από Monroe.

 

Θα επικοινωνήσω με τον dealer στο ebay και θα ενημερώσω !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σου Γιώργο

 

Τώρα βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο και έκανα τις ερωτήσεις

 

Στο ebay τα βρίσκω γύρω στα 920 € + μεταφορικά

 

Το παράλογο είναι οτι τα πίσω αμορτισέρ C1514 είναι αρκετά πιο ακριβά από τα μπροστά

 

180 € περίπου έχει το κάθε μπροστινό και 280 € το καθένα πίσω

 

1.000€ για αμορτισέρ δεν δίνω σε καμία περίπτωση

 

Με 250-300 € βάζω άλλα Monroe αυτορυθμιζόμενα ανάλογα την ταχύτητα και τελειώνει η υπόθεση

 

Όσο για την μεταπωλητική αξία σε διαβεβαιώνω οτι το αμάξι αυτό θα κλείσει δεκαετία στα χέρια μου και θα πουληθεί - αν πουληθεί σε

τιμή που δεν θα αξίζει καν να συζητήσω με τον αγοραστή αν έχει πάνω DCC MCC και τα τέτοια μου κουνιούνται .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν είχα ψάξει εγώ στο ebay τα έβρισκα πολύ φθηνότερα. Σου θυμίζω ότι οι κωδικοί αυτοί πουλιούνται σε σετ των δύο αμορτισέρ (δύο μπροστά μαζί και δύο πίσω μαζί, όχι κάθε ένα ξεχωριστά). Επίσης μπορείς να μάθεις πιο αξιόπιστες τιμές λιανικής αν απευθυνθείς σε ανεξάρτητους εισαγωγείς ανταλλακτικών, όπως π.χ. στην ΕΛΤΡΕΚΚΑ. Τέλος, μην ξεχάσεις να κάνεις τηλεφωνική γύρα σε συνεργεία να πάρεις προσφορές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα στη παρέα σας. Πρόσφατα απέκτησα ένα Passat cc με 63000 χλμ και παρατήρησα κάποιες τάσεις πλεύσεις του πίσω άξονα. Βέβαια σε ΚΤΕΟ που έχει περάσει το αυτοκίνητο πριν από 10000χλμ οι τιμές απόσβεσης κυμαίνονται από 71-78% και γνωρίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των χλμ έχουν γίνει στην εθνική οδό (Μέγαρα - Ασπρόπυργος). Εσείς πόσα χλμ έχετε κάνει με τα εργοστασιακά αμορτισέρ? έχετε παρατηρήσει παρόμοιες τάσεις πλεύσεις? οφείλω βέβαια να πω ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο ενώ δεν ακούγονται παρασιτικοί θόρυβοι από την ανάρτηση. Ευχαριστώ πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω κάνει κοντά 90.000 χλμ και φαινόμενα πλεύσης έχω μόνο στη ρύθμιση Comfort του DCC. Αντιθέτως, με το πέρασμα του χρόνου έχω παρατηρήσει ότι τα αμορτισέρ έχουν γίνει πιο "κούτσουρο" και κοπανάνε περισσότερο στις λακούβες από ό,τι παλαιότερα που ήταν σε καλύτερη κατάσταση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πέρασα ΚΤΕΟ τον Ιανουάριο με 110.000χλμ τα έβγαλε στο 74%-75%. Έγινε λίγο πιο σκληρό αλλά το καλό είναι δεν έχει λακούβες εδώ που μένω... Πάντως να λέμε την αλήθεια πάλι δεν την λες ακριβή στα 1000€ αν την συγκρινεις με του εμπορίου παρόμοιες που κοστίζουν αρκετά παραπάνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι "παρόμοιες" Γιώργο αυτές του εμπορίου στις οποίες αναφέρεσαι... ή μήπως είναι πολύ καλύτερες?! :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν τώρα με 87000χλμ. τα πράγματα άρχισαν να γίνονται λίγο κουραστικά εκτός πόλης λόγω των έντονων τάσεων πλεύσης. Με βλέπω να πηγαίνω σύντομα για ένα σετ μαμά αμορτισέρ και ο θεός βοηθός! Το θέμα είναι να αλλάξω μήπως και τα top mounts για να μην έχω θέματα και ξαναλύνω αναρτήσεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει βάλει κανείς τα μαμά ξανά για να μας πει εντυπώσεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×