kyriakos1990 Posted May 3, 2015 Report Share Posted May 3, 2015 καλησπερα παιδια σχετικα με τα βελτιωτικα πετρελαιου καθε ποτε πρεπει να βαζω;επισης ανα ποσα γεμισματα να βαζω vpower απο το απλο πετρελαιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 (edited) βρες ενα καλο και αξιοπιστο βενζιναδικο που να μην κανει νοθιες και κλεψιες και βαζε απο εκει πετρελαιο κατα προτιμηση το "καλο" πετρελαιο.τωρα αμα θες οπωσδηποτε να βαζεις βελτιωτικα-καθαριστικα να προτιμησεις τα προιοντα της tunap που απο οσο το εχω ψαξει ειναι απο τα καλα για πετρελαιο. παντως αμα χρησιμοποιεις πετρελαιο απο αξιοπιστο βενζιναδικο δεν θα χρειαστεις ποτε καποιο βελτιωτικο-καθαριστικο!!! αξιοπιστα βανζιναδικα ειναι αυτα που ειναι εταιρικα και οχι ιδιωτων!!! Edited May 4, 2015 by vasilisrx8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2015 Report Share Posted May 4, 2015 Υπάρχουν και αλλα παρόμοια θέματα που μπορείς να ενημερωθεις για το συγκεκριμένο θέμα. Εγω θα διαφωνήσω με τον vasilisrx8. Και γω εβαζα απο αξιόπιστα βενζινάδικα αλλα στις 50.000 χλμ καθαρισα τα μπεκ. Γνωμη μου καθαριστικό τουλάχιστον γέμισμα ανα γεμισμα. Απο μαρκες tunap, liqui moly, protec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 καλα κακο δενν κανει κιολας να βαζεις καθαριστικα αν και η υπερκαταναλωση αυτων ισως δημιουργησει θεμα με τσιμουχακια στα μπεκ και απο καλο κανει κακο τελικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 μην ασχολεισαι με βελτιωτικα.. προσεχε λιγο που βαζεις πετρελαιο... και ολα καλα.. ποτε δεν ασχοληθηκα με βελτιωτικα.. απλα παντα προσεχα που εβαζα... προτιμουσα καινουργια βενζιναδικα που εχουν σχετικα καθαρες απο σκουπιδια δεξαμενες, προτιμουσα επωνυμα βενζιναδικα (οχι shell) και το αμαξι εχει 214000 απροβληματιστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 (edited) Φιλε tatasΗ εσυ έχεις και γ**ω τα βενζινάδικα στην περιοχή σου ηΕίσαι απίστευτα τυχερός Edited May 17, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos1990 Posted May 17, 2015 Author Report Share Posted May 17, 2015 γιατι οχι shell; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 γιατι οχι shell; γιατι καιει χωρις να εχει διαφορα στην δυναμη......γνωμη μου ετσι! πιστευω οτι τελικα η shell μονο το ονομα εχει πλεον,κατα τα αλλα ειναι μαπα.Κατι αντιστοιχο με τα ελαστικα μισελιν που μετα απο ενα χρονο ειναι για πεταμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 γιατι καιει χωρις να εχει διαφορα στην δυναμη......γνωμη μου ετσι! πιστευω οτι τελικα η shell μονο το ονομα εχει πλεον,κατα τα αλλα ειναι μαπα.Κατι αντιστοιχο με τα ελαστικα μισελιν που μετα απο ενα χρονο ειναι για πεταμα. Mήπως είσαι λίγο υπερβολικός.......??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Λίγο μόνο; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Mήπως είσαι λίγο υπερβολικός.......??? Καθολου φιλε μου......shell και μισελιν πλεον ειναι για τον π@τσο. Ελα να δεις το αμαξι που εχω τωρα στα χερια μου πως καιει το shell και μετα βαλε οτι μαρκα θελεις ,bp,jet oil,eko κτλ..θα δεις οτι η διαφορα ειναι ορατη ακομα και με το ματι στο οργανο καυσιμου στο ταμπλο.Απο 4,8-5 λιτρα που εχω μικτη καταναλωση,με την shell φτανω ευκολα στα 5.7 με 5,8 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα. Και πριν προλαβεις να πεις οτιδηποτε,εβαλα απο 6 διαφορετικα πρατηρια shell,ενα σε Λαρισα ,ενα σε καλαμπακα. ενα σε καρδιτσα,σε τρικαλα, σε λαμια και βολο. Ε... δεν νομιζω να ειχανε νοθευμενα καυσιμα ολλα!!!!!!!! Οσο για τα μισελιν βρες ταξιτζι με τετοια λαστιχα.Μπορεις??? Εγω προσωπικα μισελιν δεν ξαναβαζω.εχω βαρεθει να γλυστραω στον δευτερο χρονο(για παραπανω δεν ειναι να τα αφησεις),να παταω μικρη λακουβα και να πεταει καρουμπαλο το λαστιχο και οταν βρεχει να κανω την παπια στις στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Καθολου φιλε μου......shell και μισελιν πλεον ειναι για τον π@τσο. Ελα να δεις το αμαξι που εχω τωρα στα χερια μου πως καιει το shell και μετα βαλε οτι μαρκα θελεις ,bp,jet oil,eko κτλ..θα δεις οτι η διαφορα ειναι ορατη ακομα και με το ματι στο οργανο καυσιμου στο ταμπλο.Απο 4,8-5 λιτρα που εχω μικτη καταναλωση,με την shell φτανω ευκολα στα 5.7 με 5,8 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα. Και πριν προλαβεις να πεις οτιδηποτε,εβαλα απο 6 διαφορετικα πρατηρια shell,ενα σε Λαρισα ,ενα σε καλαμπακα. ενα σε καρδιτσα,σε τρικαλα, σε λαμια και βολο. Ε... δεν νομιζω να ειχανε νοθευμενα καυσιμα ολλα!!!!!!!! Οσο για τα μισελιν βρες ταξιτζι με τετοια λαστιχα.Μπορεις??? Εγω προσωπικα μισελιν δεν ξαναβαζω.εχω βαρεθει να γλυστραω στον δευτερο χρονο(για παραπανω δεν ειναι να τα αφησεις),να παταω μικρη λακουβα και να πεταει καρουμπαλο το λαστιχο και οταν βρεχει να κανω την παπια στις στροφες. Εγω πάντως αυτα που αναφέρεις για τα shell δεν το εχω παρατηρήσει, και το 85% του καυσίμου που βάζω στο αυτοκίνητο μου ειναι shell, και μετα BP. Ισα ισα που με το shell εχω παρατηρήσει και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί.Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 Εγω πάντως αυτα που αναφέρεις για τα shell δεν το εχω παρατηρήσει, και το 85% του καυσίμου που βάζω στο αυτοκίνητο μου ειναι shell, και μετα BP. Ισα ισα που με το shell εχω παρατηρήσει και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί. Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Οταν βαζω BP το αμαξι τραβαει πολυ καλα,το ιδιο και με το ΕΛΙΝ crystal xωρις να ανεβαζει την καταναλωση,με τo EKO τραβαει πολυ καλα ομως το καιει ευκολα (σαν το shell) και το ρελαντι ειναι λιγο αγριο και θορυβωδες. Παντος ενα βελτιωτικο,στην ουσια καθαρισμο κανει,ειναι καλο να βαζουμε καπου-καπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 να σου υπενθιμησω οτι η BP ειναι πουλημενη στην EKO εδω και καποια χρονια... τι σημαινει αυτο..οτι η πρωτη,περνει τα καυσιμα της απο την δευτερη,αλλα χωρις ενα προσθετο,που η ΕΚΟ το βαζει μονο στα δικα στης καυσιμα...για το λογο αυτο και η 95αρα της EKO εχει 0,4 οκτανια παραπανω απο thn 95αρα της BP... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konza1990 Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Ποια ειναι καλη τελικα να βαζουμε μια στο τοσο; Πρεπει να την βαζουμε με αδειο ρεζερβουαρ η δεν εχει σημασια; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 να σου υπενθιμησω οτι η BP ειναι πουλημενη στην EKO εδω και καποια χρονια... τι σημαινει αυτο..οτι η πρωτη,περνει τα καυσιμα της απο την δευτερη,αλλα χωρις ενα προσθετο,που η ΕΚΟ το βαζει μονο στα δικα στης καυσιμα...για το λογο αυτο και η 95αρα της EKO εχει 0,4 οκτανια παραπανω απο thn 95αρα της BP... Σε diesel αναφερομαι οχι βενζινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Αν θελετε τη γνωμη μου κι εγω εχω παρατηρησει πως την shell την εκαιγε απιστευτα γρηγορα(golf fsi) ενω με την eko economy βγαζω πολλα περισσοτερα χλμ... Και μιας και αναφερθηκαμε στα καθαριστικα εβαλα μετα το πασχα ενα της liqui moly καθαριστικο μπεκ ελεγε και η καταναλωση αυξηθηκε...ακομα απορω πως εγινε αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 (edited) Σε diesel αναφερομαι οχι βενζινα. δεν βρισκω το λογο να μην γινεται το ιδιο και στα κετανια του πετρελαιου... Edited June 17, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Αν θελετε τη γνωμη μου κι εγω εχω παρατηρησει πως την shell την εκαιγε απιστευτα γρηγορα(golf fsi) ενω με την eko economy βγαζω πολλα περισσοτερα χλμ... Και μιας και αναφερθηκαμε στα καθαριστικα εβαλα μετα το πασχα ενα της liqui moly καθαριστικο μπεκ ελεγε και η καταναλωση αυξηθηκε...ακομα απορω πως εγινε αυτο Βαζεις καθαριστικα,ψαχνεις τι βενζινη να βαλεις,βαζεις 100σταρα για να μην γινει χριστουγεννιατικο δεντρο,δεν παει βημα,ΠΕΤΑ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted June 15, 2015 Report Share Posted June 15, 2015 Αντε παλι τα ιδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konza1990 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Εγω εβαλα σημερα eko racing 100 και εχω την εντυπωση οτι εχει πιο πολυ αυτονομια. Παιζει; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted June 16, 2015 Report Share Posted June 16, 2015 Πρακτικά δεν είδα τεράστια διαφορά για να πω την αλήθεια, γεμίζω shell και κανω 257 km για να πέσει το πρώτο κουτάκι, γεμίζω eko κανω 270 km και πέφτει το πρώτο κουτάκι. Ίδιες διαδρομές, ίδιες ταχύτητες. Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konza1990 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 Πρακτικά δεν είδα τεράστια διαφορά για να πω την αλήθεια, γεμίζω shell και κανω 257 km για να πέσει το πρώτο κουτάκι, γεμίζω eko κανω 270 km και πέφτει το πρώτο κουτάκι. Ίδιες διαδρομές, ίδιες ταχύτητες. Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk η διαφρα στα χρηματα αξιζει ομως;;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 η διαφρα στα χρηματα αξιζει ομως;; Sent from my iPhone using Tapatalk Δεν ειναι μεγάλη διαφορά. Εδω που μένω εχω την επιλογή να βάζω καύσιμο σε 3 διαφορετικά πρατήρια και ξέρω 100% για την καθαρότητα του καυσίμου, το ενα bp, το αλλο ΕΚΟ, και το 3ο shell. Ξεκίνησα να βάζω συνέχεια shell απο την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα εκτός απο 2-3 φορές που έβαλα bp και eko, τώρα απο το επόμενο γέμισμα θα ξεκινήσω να βάζω συνέχεια eko avio για λίγο καιρο. Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 (edited) Δεν ειναι μεγάλη διαφορά. Εδω που μένω εχω την επιλογή να βάζω καύσιμο σε 3 διαφορετικά πρατήρια και ξέρω 100% για την καθαρότητα του καυσίμου, το ενα bp, το αλλο ΕΚΟ, και το 3ο shell. Ξεκίνησα να βάζω συνέχεια shell απο την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα εκτός απο 2-3 φορές που έβαλα bp και eko, τώρα απο το επόμενο γέμισμα θα ξεκινήσω να βάζω συνέχεια eko avio για λίγο καιρο. Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ποσο εχει το avio εκει και ποσο το ekonomy στο εκο στην περιοχη σου? Edited June 18, 2015 by doggy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...