Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
PEPE 1.8TFSI

Audi A3 1.8 - Ενδειξη Epc Και Λυχνια Check Engine

Recommended Posts

 

Kαλυσπερα.ειμαι νεος στο club.Εχω ενα audi a3 1.8ΤFSI μοντελο του 2010.Το αυτοκινητο εχει πολυ λιγα χιλιομετρα καιτο κινω μονο για βολτα και κανενα ταξιδιπου καιπου.Εχει18.000 χλμ.μονο και ειναι σε αριστη κατασταση,κουκουλωμενο και σε πυλωτη.Βενζινη παντα 100αρα απο συγκεκριμενο πρατηριο SHELL.Θα σας διηγηθω την περιπετεια μου.Πριν δυο μηνες περιπου εχω κατεβει Αθηνα,ολα καλα.Πρωτη φορα χρειαστηκα να βαλω βενζινη απο Αθηνα καθως ο δεικτης ειχε κατεβεικοντα στην ρεζερβα.Πρωτη φορα το ειχα αφησει να πεσει τοσο πολυ η σταθμη.Συνηθως στην μεση το ξαναγεμιζω.Βαζωμονο 30 ευρω 100αρα SHELL V-POWER RACING,πηρε μεσα περιπου 17 λιτρα.Δεν εβαλα περισσοτερο ισα ισα για να γυρισω και να βαλω απο αυτο που βαζω παντα,παλι πρατηριο SHELL στην Κορινθο.Ξεχασα το πρατηριο στην Αθηνα και αυτο που βαζω παντα στην Κορινθο ειναι εταιρειας παρεπιπτοωντος...Βαζω την βενζινη καιφευγω απο το πρατηριο.Καμμια παραξενη συμπεριφορα το αμαξι,καμμια ενδειξη στο ταμπλο,ολα καλα.Το αμαξι δεν το σπαω,με το ζεσταμα του,το κρυωμα του μετα απο διαδρομη του και του συμπεριφερομαι σαν κυρια παντα χωρις αποτομες επιταχυνσεις και κοφτες και χωρις πολλα χιλιομετρα στα πεντε χρονια μολις 18.000...Στο θεμα μας.Στο υψος των διοδιων της ελευσινας και αφου πληρωνω τα διοδια,ξεκιναω χαλαρα,ολες οι αλλαγες ταχυτητων εως 3000 στροφες και μετα απο 3-4 χιλιομετρα 500 μετρα περιπου απο την εξοδο νεας περαμου το αμαξι πηγαινε χαλαρα με 130 και 6 ταχυτητα κατω απο τις 3000 στροφες,ξαφνικα αρχιζει να κοβει αποτομα, να μην επιταχυνει ουτε καθως κατεβασα σχεση στο κιβωτιο και αναβει η ενδειξη epc και μετα απο δευτερολεπτα καιη ενδειξη check engine νσ αναβοσβηνει συνεχως και το αμαξι τοτε να σερνεται κυριολεκτικα δαν να δουλευει με 2 κυλινδρους και να εχει 20 ιππους μονο.Μεσα στην τρομαρα μου ολην την ωρα προσπαθωκσι κανω χαλαρα προς την δεξια λωριδα για να βγωστην λεα καθως ημουν στην αριστερη και φοβομουν μην τρακαρω κιολας.Το αμαξι το σταθμευω σε ενα παρκινγκ της εθνικης,παλι καλα που ειχε εκει κοντα και το αμαξι στο ρελαντι ρεταριζε και αν πατουσατο γκαζι με το ζορι να εφιανε τις 1.500 στροφες.Πηγα να παρω τηλεφωνο τον μηχανικο μου που το παω για service και το αμαξι ενω ηταν στο ρελαντι εσβησε μονο του και δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα.Λεω ολο το σκηνικο στον μηχανικο μου στο τηλεφωνο και μου λεει οτι ειναι πολ/στης,καμμια φορα καινε πιο γρηγορα απο οτι πρεπει τα tfsi,εχουν γινει πολλαπεριστατικα.Δεν του αρεσε ομως και το γεγονος οτι εβαλα βενζινη και μετα απο 30 μονο χλμ. επαθα ολο αυτο το πραγμα.Μηπως ηταν νοθευμενη.Οδικη οπως καταλαβαινετε το αμαξι με 18.000 χλμ και στα πουπουλα στην οδικη συμπεριφορα μου και στο συνετγειο.Τελικα για πολ/στη πηγαινα,αλλο μου βγηκε.Μηδεν συμπιεση στον 1ο κυλινδρο και καμμενο το μπουζι του πρωτου με σπασμενη την μιση ακιδα και ελαφρως μαυρισμενο το τριτο μπουζι του 3ου κυλινδρου.Οι αλλοικυλινδροι ειχαν ολοι συμπιεση 10.Μου ηρθε εγκεφαλικο.Τι να πω το αμαξι πενα και επαθα αυτη την ζημια.Μου ειπε οτι πρεπει να ανοιχτει καπακι.Δεν τα ξετω και καλα.Μετα απο δυο ημερες με πηρε τηλεφωνο ο μηχανικος μου και μου λεει οτι πρωτος κυλινδρος εχει χαρακιες αν θυμαμαι καλα οχι πολυ βαθιες,παιρνει επισκευη αλλα παω για ρεκτιφιε.Τελικα μπηκαν καινουργια 4 μπιστονια,λαδια 5-30 long life οπως παντα,φιλτρο λαδιου,φιλτρο βενζινης,4 μπουζι πλατινενια και αφαιρεθηκε ολη η βενζινη απο το ρζερβουαρ και ενισχυτικο βενζινης καιεγινε συναρμολογηση μηχανης και ολα οκ.Στις μετρησεις το αμαξι αστερι οπως πριν.Δεν δειχνει καποια βλαβη.Βεβαια παλι στρωσιμο απο την αρχη καιεχω κανει περιπου 600χλμ.και δεν εχω καταλαβει τπτ ολα δουλευουν οπως πριν.Εχουμε κανει με το διαγνωστικο 2 φορες τεστ εν κινησει μεχρι τωρα και ολα καλα στις ενδειξεις.Το προβλημα ειναι οτι επαθα μεγαλη ζημια απο το πουθενα,με λιγα χλμ. και με πολυ νορμαλ χρηση,με τα service μου οπως πρεπει και δεν μου εχουν πει με βεβαιοτητα ουτε ο μηχανικος μου,οθτε οποιον μηχανικο που ρωτησα τι εφταιξε...????????????????Ολοι μου λενε φτωχο μιγμα.ωραια φτωχο μιγμα δεν ψεκασε το μπεκ οσο πρεπει η και καθολου,ωραια μεχρι εδω και την επαθα.Το αγχος μου ειναι οτι ποια η κυρια αιτια μου ειχα φτωχο μιγμα και επαθα την ζημια..Φταιει ο εγκεφαλος,φταιει η βενζινη και ηταν νοθευμενη;Παντως τα μπεκ λειτουργουν κανονικα και πηγαν απο την αρχη για ελεγχο.Ειναι να μην τρελαθω.Φοβαμαι μην το ξαναπαθω στα καλα καθουμενα καποια στιγμη.Αν ειναιη βενζινη πες ημουν γκαντεμεις και την επαθα η ηταν το μπεκ και το αλλαζα.Τωρα ποια ειναιη κυρια αιτια ακομα δεν ξερω.Εδω με βεβαιοτητα δεν ηξερε ουτε μηχανικοςτης audi που ρωτησα.Ο μηχανικος μου ειναι γνωστης και δουλευε χρονια στην vw-audi.Τι να πω βοηθηστε λιγο γιατι θα υρελαθω.Μηπως ειχε καποια αστοχια υλικου απο το εργοστασιο?Καταλαβαινετε την ψυχολογια μου και τα νευρα μου. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά και απροβλημάτιστο να ειναι απο εδώ και πέρα .
Πολλά μπορει να είναι απο αστοχία υλικού, απο κολλημένο μπεκ κλπ κλπ
Το πιστόνι ειχε σπάσει ή ειχε λιωσει? το μπουζι ειχε λιωσει ή ειχε σπάσει? Τα αλλα πιστονια και τα μπουζι σε τι κατασταση ηταν?.
Αν για παραδειγμα το πιστονι του πρωτου ειχε λιωσει και τα αλλα ηταν οκ τοτε το πιο πιθανο ειναι να μην ψεκαζε το μπεκ του 1ου. Πάντως στατιστικά όσα σπασμένα μοτέρ εχω δει τα περισσότερα εχουν σπάσει οταν το πήγαιναν χαλαρά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστω που απαντησες αλλα τα μπεκ ειναι μια χαρα πηγα απο την πρωτη στιγμη για ελεγχο.Μονο το πρωτο μπιστονι ειχε φθορα,λιωσιμο και το πρωτο μπουζι ειχε γινει μαυρο.Ολα τα αλλα μπουζι και μπιστονια δεν ειχαν τιποτα.Ο πρωτος κιλυνδρος μηδεν συμπιεση και οι αλλοι ολοι 10.Την αιτια δεν εχω βρει ακομα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

το 10 ειναι λιγο για αυτο το μοτερ.. Αρα ειχαν θεμα και τα αλλα πιστονια... Αν ελιωσε τοτε ελιωσε απο υψηλες θερμοκρασιες , ισως δεν ψεκαζε το μπεκ.
Να πας και σε μια αντιπροσωπεια να κοιταξεις αν φορας το τελευταιο Update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως εισαι πάνε άλλαξε Μπέκ φίλε το πρόβλημα όλο ξεκινάει απο εκεί ,τα Μπέκ με το κωδικό 06H906036H έχουν δημιουργήσει σε πολλά αμάξια το ίδιο πρόβλημα να ξες πάνε και αλλάξετα έχουν βγάλει αντικατάσταση κωδικού με το τελευταίο γράμμα να τελειώνει σε q .επισης αυτός ο κωδικός Μπέκ εχει μπει σε αμάξια τέλη του 2009 και πάνω ,το ίδιο πρόβλημα το εχει πάθει και ο αδερφός μου σε πασσατ (2010)πριν δυο μήνες και το έπαθε και ο κουμπάρος μου σε σεατ Λεον (2011).επισης το ότι τώρα δουλεύουν καλα δεν σημαίνει ότι δεν έχουν πρόβλημα .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΜΠΕΚ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΕΛΕΓΧΟΣ?ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι γιατί πολυ απλά μπορεί να κόλλησε εκείνη τη στιγμή και να μη ψέκασε καλα και ο κουμπάρος μου όταν έφτιαξε το μοτέρ έβαλαν για αρχή τα μαμά Μπέκεναυτα αυτά που έγινε η ζημιά και δούλευαν μια χαρά αλλά δεν τα άφησε επάνω έβαλε μετά τα καινούργια όπως και ο αδερφός μου έκανε πάλι την ίδια κίνηση έβαλε κατευθείαν τα καινούργια παρόλο που τα μαμά του δουλεύουν μια χαρά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τάσο, αναφέρεις ξανά και ξανά για τα μπεκ, πέραν των CDAA CC, έχεις δει πουθενά αναφορές για προβλήματα με τους συγκεκριμένους κωδικούς? Σε ρωτάω γιατί ουσιαστικά έχουν φορεθεί σε ΠΟΛΛΑ Leon, Octavia, CC, Passat, Altea, A3 (νομίζω και σε A4), και αναφορικά με τον "όγκο" των αυτοκινήτων οι αναφορές που έχω δει για προβλήματα τόσο Ελλάδα όσο και εξωτερικό είναι απειροελάχιστες (να λάβουμε υπόψη μας ότι και ο νέος κωδικός δεν έχει φορεθεί χρονικά και τόσο πολύ ώστε να δούμε αντίστοιχα σε τι ποσοστό θα υπάρχουν ανάλογα περιστατικά)

 

Το αναφέρω αυτό γιατί είναι δεδομένο ότι "προγραμματιστικά" τα CC/CDAA ΔΕΝ ήταν ολόιδια με τα υπόλοιπα CDAA μιας και κανένα πρόγραμμα της αγοράς δεν έκατσε ποτέ σε κανέναν "κουτί" αλλά πάντα όλοι είχαν θέματα (ειδικά με τα επώνυμα που χρησιμοποιούν το ίδιο πρόγραμμα για μια πλατφόρμα ασχετα με το μοντέλο που την φοράει)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω δει εγώ προσωπικά 4 αμάξια που ήταν cda με Μπέκ το κωδικό που ανάφερα πιο πάνω πιο συγκεκριμένα 2 a3 cda 2010 μοντέλο το πασσατ του αδερφού μου και το Λεον του κουμπάρου μου πρόσφατα πριν ένα μήνα περίπου .δηλαδη τι άλλο πρέπει να δω για πω ότι τελικά δεν ειναι απο Μπέκ;όλα αυτά που σου λέω απο Μπέκ πήγαν .τωρα εάν θέλει να με ακούσει ας με ακούσει εάν δεν θέλει πάλι δεν τρέχει κάτι εγώ απλά ανάφερα κάτι που είδα με τα μάτια μου και το ανάφερα .επισης εχει αναφερθεί και σε άλλο πασσατ ότι εχει σπάσει απο Μπέκ εδώ μέσα στο club .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα ειχε το μπεκ την μειωμενη αποδοση τουστον ελεχγο?Να δειχνουν ολα τα μπεκ μια χαρα?Τι να πω μπορει να ισχυει για τα μπεκ δεν λεω...θα το κοιταξω.Ποσο παει το καθενα?Εγω πιστευω ηταν η βενζινη παντως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε εάν ήταν η βενζίνη δεν θα χτυπούσε μόνο σε ένα κύλινδρο θα είχαν αρπάξει όλα ,φωνάζει απο μακριά ότι ειναι Μπέκ εφόσον η ζημιά έγινε μόνο σε ένα κύλινδρο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω δει εγώ προσωπικά 4 αμάξια που ήταν cda με Μπέκ το κωδικό που ανάφερα πιο πάνω πιο συγκεκριμένα 2 a3 cda 2010 μοντέλο το πασσατ του αδερφού μου και το Λεον του κουμπάρου μου πρόσφατα πριν ένα μήνα περίπου .δηλαδη τι άλλο πρέπει να δω για πω ότι τελικά δεν ειναι απο Μπέκ;όλα αυτά που σου λέω απο Μπέκ πήγαν .τωρα εάν θέλει να με ακούσει ας με ακούσει εάν δεν θέλει πάλι δεν τρέχει κάτι εγώ απλά ανάφερα κάτι που είδα με τα μάτια μου και το ανάφερα .επισης εχει αναφερθεί και σε άλλο πασσατ ότι εχει σπάσει απο Μπέκ εδώ μέσα στο club .

 

Εμένα ο μόνος προβληματσμός μου Τάσο είναι αυτό που αναφέρεις φίλε μου, ότι όλα είναι CDAA! Αν το εξάρτημα είναι ελλατωματικό, γιατί δεν χτυπάει και στα BZB?? Δηλαδή ο όλος προβληματισμός μου είναι ότι μήπως τελικά χτυπάει το μπεκ, αλλά το αίτιο είναι κάτι άλλο στο μοτέρ???

Φίλε εάν ήταν η βενζίνη δεν θα χτυπούσε μόνο σε ένα κύλινδρο θα είχαν αρπάξει όλα ,φωνάζει απο μακριά ότι ειναι Μπέκ εφόσον η ζημιά έγινε μόνο σε ένα κύλινδρο .

 

Στο αρχικό post είχε μια αναφορά και για "πρόσθετα" στη βενζίνη. Για τι πρόσθετα μιλάμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιμο να στο πω και αλλιώς κατάλαβα τι θες να πείς μπορεί ρε φίλε η φουρνιά με το συγκεκριμένο κωδικό Μπέκ ο οποίος ήταν παραγωγή 2010 να ήταν ελαττωματικός και να παρουσίασε τα προβλήματα αυτά , τι να σου πω τωρα εγώ έχω παρατηρήσει ότι όσα το έχουν πάθει ήταν μοτέρ cda και ήταν σε χρονολογία αυτοκινήτων 2010-2011 επισης π καινούργιος κωδικός των Μπέκ δεν ειναι πλέον Bosch αλλά άλλης εταιρίας δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα της .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τάσο, αναφέρεις ξανά και ξανά για τα μπεκ, πέραν των CDAA CC, έχεις δει πουθενά αναφορές για προβλήματα με τους συγκεκριμένους κωδικούς? Σε ρωτάω γιατί ουσιαστικά έχουν φορεθεί σε ΠΟΛΛΑ Leon, Octavia, CC, Passat, Altea, A3 (νομίζω και σε A4), και αναφορικά με τον "όγκο" των αυτοκινήτων οι αναφορές που έχω δει για προβλήματα τόσο Ελλάδα όσο και εξωτερικό είναι απειροελάχιστες (να λάβουμε υπόψη μας ότι και ο νέος κωδικός δεν έχει φορεθεί χρονικά και τόσο πολύ ώστε να δούμε αντίστοιχα σε τι ποσοστό θα υπάρχουν ανάλογα περιστατικά)

Το αναφέρω αυτό γιατί είναι δεδομένο ότι "προγραμματιστικά" τα CC/CDAA ΔΕΝ ήταν ολόιδια με τα υπόλοιπα CDAA μιας και κανένα πρόγραμμα της αγοράς δεν έκατσε ποτέ σε κανέναν "κουτί" αλλά πάντα όλοι είχαν θέματα (ειδικά με τα επώνυμα που χρησιμοποιούν το ίδιο πρόγραμμα για μια πλατφόρμα ασχετα με το μοντέλο που την φοράει)...

Αυτο με τον επαναπρογραμματισμο ισχυει, οντως.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν όσο για το θέμα προγράμμα όντως ισχύει αυτό που λέτε και το έχω κάνει και συζήτηση με γνωστό καστομα προγραμματιστή και μου είπε το εξής ότι οι χάρτες στα Passat cc ειναι πιο πολύπλοκοι και έχουν μεγαλύτερη έκταση-μέγεθος σε σχέση με ένα α3 -Λεον -οκτάβια και θέλει περισσότερο δουλειά και περισσότερος χρόνος για να γινει ένα προγράμμα σωστό .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιμο να στο πω και αλλιώς κατάλαβα τι θες να πείς μπορεί ρε φίλε η φουρνιά με το συγκεκριμένο κωδικό Μπέκ ο οποίος ήταν παραγωγή 2010 να ήταν ελαττωματικός και να παρουσίασε τα προβλήματα αυτά , τι να σου πω τωρα εγώ έχω παρατηρήσει ότι όσα το έχουν πάθει ήταν μοτέρ cda και ήταν σε χρονολογία αυτοκινήτων 2010-2011 επισης π καινούργιος κωδικός των Μπέκ δεν ειναι πλέον Bosch αλλά άλλης εταιρίας δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα της .

 

Καλά ναι, σίγουρα παίζει το σενάριο προβληματικής παρτίδας (αν και λογικά θα έπρεπε να βαράνε το ένα μετά το άλλο τα αμάξι)... Τι να πω, απλά άξιο προβληματισμού αυτό με το ότι χτυπάνε μόνο CDAA

Λοιπόν όσο για το θέμα προγράμμα όντως ισχύει αυτό που λέτε και το έχω κάνει και συζήτηση με γνωστό καστομα προγραμματιστή και μου είπε το εξής ότι οι χάρτες στα Passat cc ειναι πιο πολύπλοκοι και έχουν μεγαλύτερη έκταση-μέγεθος σε σχέση με ένα α3 -Λεον -οκτάβια και θέλει περισσότερο δουλειά και περισσότερος χρόνος για να γινει ένα προγράμμα σωστό .

 

Καλά Τάσο, άστο! Τα έχεις δει με το κιλό πλέον!!! Ολοι προγραμματιστές, και στην ουσία όλοι παίρνουν reference αρχεία και κάνουν μικροαλλαγές! Ο εγκέφαλος είναι ίδιος, οπότε τα bytes δεδομένων ίδια! Οι λειτουργίες επίσης ίδιες... οπότε να'χαμε να λέγαμε! Απλά αν ο εγκέφαλος έχει π.χ. 10 αρχεία μέσα (υποθετικό νούμερο), μπορεί ο καθένας να "αγγίξει"  μόνο μερικά και στις περισσότερες των περιπτώσεων τα υπόλοιπα μένουν ολόιδια! Από ότι φαίνεται σε κάποια από τα αρχεία το CC έχει διαφορές και για αυτό όταν περνάνε σούπα το αρχείο στο cc αυτό να δουλεύει αλλού για αλλού (γιατί όποιον άκουσα να έχει βάλει κώδικα δεν ειναι ότι το αμάξι δεν δουλεύει πολύ καλά, αλλά δουλεύει εντελώς αλλού για αλλού). ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, σε όποια σοβαρή εταιρεία είδα ΕΠΙΣΗΜΑ να δίνει κώδικα (και όχι ο dealer φυσικά), τότε τα πράγματα αλλάζουν (εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν καστομά να γράφει κώδικα από την αρχή, αντιθέτως όλοι παίρνουν τα διάφορα διαθέσιμα reference files που υπάρχουν από εδώ και από εκεί και απλά τα παραμετροποιούν - αντιθέτως οι εταιρείες που γράφουν κώδικα από την αρχή πολύ απλά τον έχουν και κλειδωμένο και μη ανιχνεύσιμο)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρα απο οτι καταλαβαινω η vw-audi το γνωριζουν και κανουν τον κινεζο...αφου υπαρχει ελαττωματικη παρτιδα μπεκ και αρκετες περιπτωσεις που εγινε ζημια σε αμαξια.Ποσο ειναι το κοστος για τεσσερα μπεκ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρα απο οτι καταλαβαινω η vw-audi το γνωριζουν και κανουν τον κινεζο...αφου υπαρχει ελαττωματικη παρτιδα μπεκ και αρκετες περιπτωσεις που εγινε ζημια σε αμαξια.Ποσο ειναι το κοστος για τεσσερα μπεκ?

Ας πω κι εγώ ο πονεμένος

Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι η vw-Audi δεν έχουν δώσει αντικατάσταση για τα Μπέκ και για πολλα αλλά προβλήματα αλλά τον κινέζο μπορεί να τον κάνει και η κοσμοκαρ

Είμαι ο πονεμένος με το cc που ανέφερε πιο πάνω ο αδερφός μου

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by pantelisn-passat cc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merging it with the other topic in Audi's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά ναι, σίγουρα παίζει το σενάριο προβληματικής παρτίδας (αν και λογικά θα έπρεπε να βαράνε το ένα μετά το άλλο τα αμάξι)... Τι να πω, απλά άξιο προβληματισμού αυτό με το ότι χτυπάνε μόνο CDAA

 

Καλά Τάσο, άστο! Τα έχεις δει με το κιλό πλέον!!! Ολοι προγραμματιστές, και στην ουσία όλοι παίρνουν reference αρχεία και κάνουν μικροαλλαγές! Ο εγκέφαλος είναι ίδιος, οπότε τα bytes δεδομένων ίδια! Οι λειτουργίες επίσης ίδιες... οπότε να'χαμε να λέγαμε! Απλά αν ο εγκέφαλος έχει π.χ. 10 αρχεία μέσα (υποθετικό νούμερο), μπορεί ο καθένας να "αγγίξει"  μόνο μερικά και στις περισσότερες των περιπτώσεων τα υπόλοιπα μένουν ολόιδια! Από ότι φαίνεται σε κάποια από τα αρχεία το CC έχει διαφορές και για αυτό όταν περνάνε σούπα το αρχείο στο cc αυτό να δουλεύει αλλού για αλλού (γιατί όποιον άκουσα να έχει βάλει κώδικα δεν ειναι ότι το αμάξι δεν δουλεύει πολύ καλά, αλλά δουλεύει εντελώς αλλού για αλλού). ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, σε όποια σοβαρή εταιρεία είδα ΕΠΙΣΗΜΑ να δίνει κώδικα (και όχι ο dealer φυσικά), τότε τα πράγματα αλλάζουν (εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν καστομά να γράφει κώδικα από την αρχή, αντιθέτως όλοι παίρνουν τα διάφορα διαθέσιμα reference files που υπάρχουν από εδώ και από εκεί και απλά τα παραμετροποιούν - αντιθέτως οι εταιρείες που γράφουν κώδικα από την αρχή πολύ απλά τον έχουν και κλειδωμένο και μη ανιχνεύσιμο)

ίδιο αμάξι με ιδιο εξοπλισμό,ιδιας χρονολογίας με ιδιο κωδικο εγκεφάλου, ιδιο κωδικο software update και οι χαρτες μεσα δεν εχουν καμια επαφη !!

Οι custoμάδες τραβάνε το μαμα file και πειράζουν τους μαμα χάρτες , απλα κάποιοι χάρτες μπορει να βρίσκονται σε άλλο σημείο ή να εχουν μεγαλύτερη έκταση ή και να ειναι διαφορετικοι .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...