RAF JOHN Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Θέλει πολύ ψάξιμο για να καταλάβεις αν τελικά αξίζει ή όχι, σιγά το κόστος που έχει....... Αν πάρουμε την άποψη του παιδιού παραπάνω για τη μη χρησιμοποίηση τέτοιων προιόντων απο τις αντιπροσωπίες μάλλον έχει δίκιο, από την άλλη βέβαια όταν βάζεις στο αυτοκίνητό σου ένα λάδι που κάνει το λίτρο 10 ευρώ λαμβάνεις υπόψιν σου και τις καθαριστικές ιδιότητες που έχει. Ας πάρουν μέρος και οι πιο ειδήμονες στην κουβέντα, είναι κάτι χρήσιμο θέλω να πιστεύω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 On Σάββατο, 18 Ιούνιος 2016 at 0:07 AM, geopro said: Λογικά δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό ρίσκο για σχετικά καθαρούς κινητήρες . Τώρα σε ένα "βρώμικο" κινητήρα δεν θέλω να το σκέφτομαι τι θα συμβεί αν ξεκολλήσει κάνα χοντρό κομμάτι και φράξει καμιά δίοδο λαδιού..... Τετοιου ειδους προιοντα ειναι για προληψη και οχι για θεραπεια.Τα χρησιμοποιεις για να μην πιασει λασπη/καπνα Η οτιδηποτε αλλο ο κινητηρας σε καθε αλλαγη αλλα και γιαυτο μπορεις να κρατας λαδια καθαρα καιρο.Εαν το βαλεις σε μηχανη με λασπη,απλως θα την καψεις νωριτερα γιατι η λασπη θα διαλυθει εν μερει αλλα θα αρχισει να μετακινηται στους αγωγους λαδιου.Δεν παιζουν ρολο τα χλμ για την χρηση του,μονο η κατασταση της μηχανης.Εαν ειναι καλοσυντηρημενη ,αυτα τα προιοντα βοηθουν περεταιρω, εαν ειναι ηδη αχρηστη ,τοτε απλως θα αναδειξει την ηδη υπαρχουσα ζημια νωριτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Το συγγεκριμενο καθαριστικο της liqui το εχω χρησημοποιησει σε 3 αμαξια μεχρι στιγμης, στο πετρελαιο που εχω απλα καθαριζει τα παλια λαδια και δεν αφαιρει τιποτα πανω απο τα καπνισμενα/λερωμενα μεταλα του πετρελαιοκινητηρα. Σε βενζινοκινητο που χρησημοποιηθηκε σε καθαρησμενη κεφαλη, μετα απο 12000km απο το καθαρησμα και η οποια αρχισε να κανει σημαδια απο τα παλια λαδια, μπωρω να πω οτι εβγαλε ενα μεγαλο ποσοστο απο τις ''σκιες'' των παλιων λαδιων πανω απο τα μεταλα. Γενικα κανει δουλεια αν ειναι καθαρος ο κινητηρας και οχι βρωμικος/πολυδουλεμενος, στα diesel δεν υπαρχει τοσο φοβος απο επικαθιζησεις γιατι στα diesel τα λαδια δεν χρωματιζουν τα μεταλα οπως γινετε στις βενζινης στα οποια δημιουργητε και πουρι, σε πετρελαιοκινητηρα ανοιγμενο με ενα πανι καθαριζεις ολα τα μεταλα και αυτα αστραφτουν, ενω σε βενζινης για να βγει ο χρωματισμος απο τα λαδια πανω απο τα μεταλα θες χημικα. ,Τωρα αν ο πετρελαιοκινητηρας ειναι καινουριος, μπορει να αφαιρει ποιο ευκολα την βρωμια πανω απο τα μεταλα, οπως και στα βενζινης με την χρηση τετοιων καθαριστικων. Τελος αυτο που εχω παρατηρησει μετα την χρηση του συγγεκριμενου προιοντος και κυριως πανω σε αλουμινιο, μιας και το φιλτρο λαδιου μου αλλαζει μονο το εσωτερικο στοιχειο, και βλεπω πως συμπεριφερετε το παλιο λαδι πανω στο αλουμινιο, καταλαβα οτι το προιον αυτο σπαει τα παλια λαδια σε τετοιο βαθμο που τα κανει να κυλανε πανω απο το αλουμινιο σαν νερο, ενα πραγμα σαν να ξεκολανε τα λαδια απο τα μεταλα. Μετα την συμπηρωση με καινουρια λαδια, τουλαχιστον εγω για τα πρωτα 100km δεν ζοριζω τον κινητηρα ωστε να μπορουν τα νεα λαδια να ''ξανακολησουν'' πανω στα μεταλα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Άρα ας πούμε πως η χρήση είναι καλό να γίνεται απο την αρχή ( πρώτη αλλαγή ). Αν όμως δεν έχει γίνει ποτέ ποιος είναι ο ασφαλείς αριθμός χιλιομέτρων για να ξεκινήσει η χρήση???? Υποθέτω πως όχι πάνω απο 150000χιλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 13 λεπτά πριν , dasauto said: Το συγγεκριμενο καθαριστικο της liqui το εχω χρησημοποιησει σε 3 αμαξια μεχρι στιγμης, στο πετρελαιο που εχω απλα καθαριζει τα παλια λαδια και δεν αφαιρει τιποτα πανω απο τα καπνισμενα/λερωμενα μεταλα του πετρελαιοκινητηρα. Σε βενζινοκινητο που χρησημοποιηθηκε σε καθαρησμενη κεφαλη, μετα απο 12000km απο το καθαρησμα και η οποια αρχισε να κανει σημαδια απο τα παλια λαδια, μπωρω να πω οτι εβγαλε ενα μεγαλο ποσοστο απο τις ''σκιες'' των παλιων λαδιων πανω απο τα μεταλα. Γενικα κανει δουλεια αν ειναι καθαρος ο κινητηρας και οχι βρωμικος/πολυδουλεμενος, στα diesel δεν υπαρχει τοσο φοβος απο επικαθιζησεις γιατι στα diesel τα λαδια δεν χρωματιζουν τα μεταλα οπως γινετε στις βενζινης στα οποια δημιουργητε και πουρι, σε πετρελαιοκινητηρα ανοιγμενο με ενα πανι καθαριζεις ολα τα μεταλα και αυτα αστραφτουν, ενω σε βενζινης για να βγει ο χρωματισμος απο τα λαδια πανω απο τα μεταλα θες χημικα. ,Τωρα αν ο πετρελαιοκινητηρας ειναι καινουριος, μπορει να αφαιρει ποιο ευκολα την βρωμια πανω απο τα μεταλα, οπως και στα βενζινης με την χρηση τετοιων καθαριστικων. Τελος αυτο που εχω παρατηρησει μετα την χρηση του συγγεκριμενου προιοντος και κυριως πανω σε αλουμινιο, μιας και το φιλτρο λαδιου μου αλλαζει μονο το εσωτερικο στοιχειο, και βλεπω πως συμπεριφερετε το παλιο λαδι πανω στο αλουμινιο, καταλαβα οτι το προιον αυτο σπαει τα παλια λαδια σε τετοιο βαθμο που τα κανει να κυλανε πανω απο το αλουμινιο σαν νερο, ενα πραγμα σαν να ξεκολανε τα λαδια απο τα μεταλα. Μετα την συμπηρωση με καινουρια λαδια, τουλαχιστον εγω για τα πρωτα 100km δεν ζοριζω τον κινητηρα ωστε να μπορουν τα νεα λαδια να ''ξανακολησουν'' πανω στα μεταλα. Σαν λιπαντικό χρησιμοποιείς το Liqui Moly ??? Και αν ναι πως σου φαίνεται ??? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 (edited) Καθαριστικο χρησημοποιω ανα 2 αλλαγες λαδιων δηλαδη ανα 20000km, υποψην οτι μεσα στον κινητηρα μενουν παντα 200-300ml παλαιου λαδιου το οποιο εγκλωβιζετε πχ μεσα στις σωληνωσεις του λαδιου, τουρμπινα, ψυγειο λαδιου αν υπαρχει, ακομα και στο καρτερ με ανοιχτη ταπα παγιδευετε λιγο λαδι απο την μερια της ταπας. Μερικοι εχω δει, αφου εχουν βγαλει τα λαδια και φιλτρο και με ανοιχτη ταπα μιζαρουν το μοτερ 2-3 φορες χωρις να βαλουν μπρος, ωστε να πεταξει και τα τελαυταια λαδια. Παλαιο λαδι το οποιο περιεχει και καποια ποσοτητα του καθαριστικου που εχεις ριξει, και αναμυγνιετε με τα καινουρια λαδια, τωρα κατα ποσο και κατα ποσα km μετα αυτο το καθαριστικο αδρανοποιητε με τα καινουρια λαδια μεσα, δεν το ξερω. Για Liqui molly, χρησημοποιησα μια φορα τα 4600 5-30, σε diesel, αλλα σε σχεση με τα castrol που βαζω, δεν ειδα το κατι παραπανω που περιμενα, παρα μονο μια μικρη ελατωση του θορυβου του κινητηρα σε ορισμενες περιπτωσεις και για αυτο δεν τα συνεχισα. Τα LM ειναι πολυδιαφημισμενα απο στομα σε στομα και για αυτο γινετε τοσο ντορος, εμενα αυτο που δεν μου αρεσε πχ στα LM, ειναι οτι γραφουν οτι ειναι part synthetic, κατι τετοιο, δηλαδη δεν γραφουν full συνθετικα, και ενα 2ο αν ανοιξεις ενα μπουκαλι και συγγρινεις την μυρωδια του με ενα συνθετικο, τα lm μυριζουν σαν απλα ορυκτελαια. Για εμενα ειναι ενα καλο λαδι, το οποιο ομως δεν δικαιολογει την τιμη του. Edited June 20, 2016 by dasauto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 (edited) 7 hours ago, dasauto said: "" ...Σε βενζινοκινητο που χρησημοποιηθηκε σε καθαρησμενη κεφαλη, μετα απο 12000km απο το καθαρησμα και η οποια αρχισε να κανει σημαδια απο τα παλια λαδια, μπωρω να πω οτι εβγαλε ενα μεγαλο ποσοστο απο τις ''σκιες'' των παλιων λαδιων πανω απο τα μεταλα. Γενικα κανει δουλεια αν ειναι καθαρος ο κινητηρας και οχι βρωμικος/πολυδουλεμενος, στα diesel δεν υπαρχει τοσο φοβος απο επικαθιζησεις γιατι στα diesel τα λαδια δεν χρωματιζουν τα μεταλα οπως γινετε στις βενζινης στα οποια δημιουργητε και πουρι, σε πετρελαιοκινητηρα ανοιγμενο με ενα πανι καθαριζεις ολα τα μεταλα και αυτα αστραφτουν, ενω σε βενζινης για να βγει ο χρωματισμος απο τα λαδια πανω απο τα μεταλα θες χημικα. Τελος αυτο που εχω παρατηρησει μετα την χρηση του συγγεκριμενου προιοντος και κυριως πανω σε αλουμινιο, μιας και το φιλτρο λαδιου μου αλλαζει μονο το εσωτερικο στοιχειο, και βλεπω πως συμπεριφερετε το παλιο λαδι πανω στο αλουμινιο, καταλαβα οτι το προιον αυτο σπαει τα παλια λαδια σε τετοιο βαθμο που τα κανει να κυλανε πανω απο το αλουμινιο σαν νερο, ενα πραγμα σαν να ξεκολανε τα λαδια απο τα μεταλα. Μετα την συμπηρωση με καινουρια λαδια, τουλαχιστον εγω για τα πρωτα 100km δεν ζοριζω τον κινητηρα ωστε να μπορουν τα νεα λαδια να ''ξανακολησουν'' πανω στα μεταλα. "" Αυτο ακριβως. Μπορεις καθε 3η αλλαγη να μην ριχνεις τα νεα λαδια κατευθειαν αλλα να ριχνεις 3 εξτρα λτ λαδι π.χ. και να το ξαναδουλευεις για κανα 5λεπτο ωστε να τραβηξεις απο μεσα το υπολοιπο του καθαριστικου και μετα βαζεις τα λαδια που θα κρατησεις. 7 hours ago, RAF JOHN said: Άρα ας πούμε πως η χρήση είναι καλό να γίνεται απο την αρχή ( πρώτη αλλαγή ). Αν όμως δεν έχει γίνει ποτέ ποιος είναι ο ασφαλείς αριθμός χιλιομέτρων για να ξεκινήσει η χρήση???? Υποθέτω πως όχι πάνω απο 150000χιλ. Ειναι καθαρα θεμα συντηρησης/χρησης.Εαν η μηχανη ειναι καλη δεν εχει προβλημα οσα χλμ και να εχει,εαν δεν την συντηρουσες ευλαβικα,υπαρχει ενα μικρο ρισκο. 6 hours ago, dasauto said: Καθαριστικο χρησημοποιω ανα 2 αλλαγες λαδιων δηλαδη ανα 20000km, υποψην οτι μεσα στον κινητηρα μενουν παντα 200-300ml παλαιου λαδιου το οποιο εγκλωβιζετε πχ μεσα στις σωληνωσεις του λαδιου, τουρμπινα, ψυγειο λαδιου αν υπαρχει, ακομα και στο καρτερ με ανοιχτη ταπα παγιδευετε λιγο λαδι απο την μερια της ταπας. Μερικοι εχω δει, αφου εχουν βγαλει τα λαδια και φιλτρο και με ανοιχτη ταπα μιζαρουν το μοτερ 2-3 φορες χωρις να βαλουν μπρος, ωστε να πεταξει και τα τελαυταια λαδια. Παλαιο λαδι το οποιο περιεχει και καποια ποσοτητα του καθαριστικου που εχεις ριξει, και αναμυγνιετε με τα καινουρια λαδια, τωρα κατα ποσο και κατα ποσα km μετα αυτο το καθαριστικο αδρανοποιητε με τα καινουρια λαδια μεσα, δεν το ξερω. Για Liqui molly, χρησημοποιησα μια φορα τα 4600 5-30, σε diesel, αλλα σε σχεση με τα castrol που βαζω, δεν ειδα το κατι παραπανω που περιμενα, παρα μονο μια μικρη ελατωση του θορυβου του κινητηρα σε ορισμενες περιπτωσεις και για αυτο δεν τα συνεχισα. Τα LM ειναι πολυδιαφημισμενα απο στομα σε στομα και για αυτο γινετε τοσο ντορος, εμενα αυτο που δεν μου αρεσε πχ στα LM, ειναι οτι γραφουν οτι ειναι part synthetic, κατι τετοιο, δηλαδη δεν γραφουν full συνθετικα, και ενα 2ο αν ανοιξεις ενα μπουκαλι και συγγρινεις την μυρωδια του με ενα συνθετικο, τα lm μυριζουν σαν απλα ορυκτελαια. Για εμενα ειναι ενα καλο λαδι, το οποιο ομως δεν δικαιολογει την τιμη του. Δεν αδρανοποιηται ποτε απλως παραμενει μαζι με ενα μικρο ποσοστο λαδιου στα λαδια αλλα ειναι αβλαβες .Μιλαμε για 200-300 γρμ λαδι μπροστα σε 4,3 λτ συν τι πετρελαιο θα αποροφησει εν καιρω ,δηλαδη αναξιο λογου.Ακριβως αυτο εντοπισα και εγω,ελλατωση θορυβου σε μεγαλο βαθμο σε σχεση με αλλα ημισυνθετικα λαδια ιδιας κατηγοριας ( Castrol,Aral..)γιαυτο το κραταω ακομα. Edited June 20, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Κάτι πήρε το μάτι μου ότι το προτείνει και η vw??? Λέτε να το δούμε σύντομα στις αντιπροσωπίες ??? http://prntscr.com/bke2rp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Αν τα βρούνε στα λεφτά οι εταιρείες μετάξι τους πολύ πιθανόν οι προδιαγραφές είναι ίδιες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Toni το έχεις βάλει καθόλου εσύ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Όχι εγώ το castrol δεν το αλλάξω με κανένα είμαι πολύ ευχαριστημένος όπως το βάζω έτσι το βγάζω κάθε 10000χλμ ξανθό όχι μαύρο και σαν νερό ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Πρώτη αλλαγή μου είπαν να βάλω castrol edge και να τα αλλάξω στα 15.000 χλμ σε 1.6 TDI . Τι λέτε ; να τα αλλάξω ποιο νωρίς μιας και ακόμα στρώνω; πχ 5000 χλμ η μα τα αφήσω μέχρι της 15.000 χλμ ;ξέρετε αν η VW βάζει ειδικά λάδια για το πρώτα χλμ ; Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Τα castrol είναι τα λάδια που βάζει η αντιπροσωπία και είναι μια χαρά... Και η 15000 είναι μία φυσιολογική αλλαγή. Εγώ τα αλλάζω στις 10000 επειδή κινούμε και μέσα σε πόλη αρκετά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 (edited) 6 hours ago, PsilosTdi said: Πρώτη αλλαγή μου είπαν να βάλω castrol edge και να τα αλλάξω στα 15.000 χλμ σε 1.6 TDI . Τι λέτε ; να τα αλλάξω ποιο νωρίς μιας και ακόμα στρώνω; πχ 5000 χλμ η μα τα αφήσω μέχρι της 15.000 χλμ ;ξέρετε αν η VW βάζει ειδικά λάδια για το πρώτα χλμ ; Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το στρωσιμο παροτι ειναι απαραιτητο δεν ειναι μια κατασταση που πρεπει να μην το ανοιγεις καθολου ,απλως να μην επιταχυνεις πανω απο το 60% των μεγιστων στροφων με μικρες ταχυτητες δηλαδη 1η και 2α κυριως.Τα λαδια καλο ειναι να τα πετας την 1η ημερα που περνεις το αμαξι και να βαζεις δικα σου.Ο λογος ειναι οτι δεν ξερεις τι εβαλε και ποτε η εταιρια Η τι χερακι εβαλαν οι καραγκιοζηδες που δουλευουν στις αντιπροσωπιες.Μην ξεχναμε οτι δεν δουλευουν για εμας αλλα για την παρτυ τους,τους βολευει να εχουμε ζημιες,οσο και να σου φαινεται σεναριο επ.φαντασιας.Καμμια εταιρια δεν βαζει ειδικα λαδια στρωσιματος ,βαζουν οτι εχουν υπογραψει.Παλαιοτερα η vw ειχε τα aral τωρα εχει τα castrol ,καλα λαδια και τα δυο αλλα ο αντιπροσωπος παντα θα σου πει οτι εμπορικως εχει συμφωνησει,τιποτε παραπανω.Πρεπει να κατανοησουμε οτι οι αντιπροσωπιες ειναι supermarket .Πουλανε,αγοραζουν,και βγαζουν λεφτα απο τις δικες μας ζημιες.Τα λαδια κρατανε 15k+ χιλιομετρα (αναλογα με την χρηση ) αλλα βαλε απο αρχης τα δικα σου,μην τους παραδιδεις "ανευ ορων" κατι που εσυ στο τελος θα χρεωθεις. Edit: τα γρεζια που εχαν παλαιοτερα τα μοτερια ηταν απο την ελλιπη τεχνολογια των κατασκευαστων στην κοπη των μεταλλων,σημερα δεν υπαρχουν τετοια φαινομενα συνηθως,τωρα μονο "ψηνεις" τα μεταλλα σωστα,τιποτε αλλο. Edited June 24, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 Για το στρώσιμο της πρώτες 2 το πάω μέχρι 2.500 μετά μέχρι της 3800 για τα πρώτα 1600 χλμ Τώρα το ανοίγω μέχρι 4.200 με 5 και 4000 έχει 180 στο κοντέρ. Λάδια είναι ακόμα ξανθά όταν κάνω τσεκ . Λόγο προδιαγραφών 507.00 που θέλει η vw μόνο τα castrol edge βρήκα σε γνωστό λαδάδικο που αγοράζω τα λιπαντικά μου .με έβαλες σε σκέψεις μήπως να κάνω νωρίς την πρώτη αλλαγή. ... Φίλος σε corsa τα άλλαξε στα πρώτα 1500 χλμ . Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 24, 2016 Report Share Posted June 24, 2016 (edited) Τα λαδια δεν θα μαυριζουν πριν τις 3k χιλιομετρα αλλα μετα θα αρχισουν να μαυριζουν ολοενα και πιο συντομα σε καθε επομενη αλλαγη γιαυτο υπαρχει και η αναφορα μου σε καθαριστικα μοτερ. Προσωπικη γνωμη,αργησε.Οτι αμαξι και να πηρα ειχα ετοιμα ,λαδια με φιλτρο λαδιου,υγρα φρενων και τιμονιου,βαλβολινες και αντιψυκτικο.Για 150 ευρω max εβαζα την δικη μου σειρα χωρις να αγωνιω οτι το αμαξι βγηκε πριν 9 μηνες απο το εργοστασιο και οτι υγρο εχει μεσα εχει πιασει...λασπη απο την ακινησια. Edited June 24, 2016 by Abba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 (edited) Για όσους προβληματίζονται αν το λιπαντικό που επιλέγουν είναι συνθετικό και απλώς απορρίπτουν τα ημισυνθετικα να γνωρίζουν ότι είναι και θέμα νομοθεσίας της κάθε χώρας ο ορισμός του τι είναι και τι όχι συνθετικού λιπαντικού. Λαμπρό παράδειγμα το εξαιρετικό MOBIL 1 ESP FORMULA 5W/30 Στην Ελληνική αγορά (και όχι μόνο) παρουσιάζεται σαν full συνθετικό. Για δείτε όμως πως παρουσιάζεται στην γερμανική αγορά ... ως ημισυνθετικο (οεο !) Το παραθέτω αυτό γιατί αναφέρθηκε ότι το Liqui Moly είναι ημισυνθετικο και συνεπώς (;) υποδεέστερο από ένα full συνθετικό. Νομίζω ότι δεν πρέπει να μας απασχολεί αυτό. Αν ένα λιπαντικό είναι καλό , αυτό το δείχνουν οι μετρήσεις και η εμπειρία. Edited June 26, 2016 by geopro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 22 λεπτά πριν , geopro said: Για όσους προβληματίζονται αν το λιπαντικό που επιλέγουν είναι συνθετικό και απλώς απορρίπτουν τα ημισυνθετικα να γνωρίζουν ότι είναι και θέμα νομοθεσίας της κάθε χώρας ο ορισμός του τι είναι και τι όχι συνθετικού λιπαντικού. Λαμπρό παράδειγμα το εξαιρετικό MOBIL 1 ESP FORMULA 5W/30 Στην Ελληνική αγορά (και όχι μόνο) παρουσιάζεται σαν full συνθετικό. Για δείτε όμως πως παρουσιάζεται στην γερμανική αγορά ... ως ημισυνθετικο (οεο !) Το παραθέτω αυτό γιατί αναφέρθηκε ότι το Liqui Moly είναι ημισυνθετικο και συνεπώς (;) υποδεέστερο από ένα full συνθετικό. Νομίζω ότι δεν πρέπει να μας απασχολεί αυτό. Αν ένα λιπαντικό είναι καλό , αυτό το δείχνουν οι μετρήσεις και η εμπειρία. Η γνώμη σου για το LM πια είναι??? Το έχεις βάλει ποτέ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 1 hour ago, geopro said: Για όσους προβληματίζονται αν το λιπαντικό που επιλέγουν είναι συνθετικό και απλώς απορρίπτουν τα ημισυνθετικα να γνωρίζουν ότι είναι και θέμα νομοθεσίας της κάθε χώρας ο ορισμός του τι είναι και τι όχι συνθετικού λιπαντικού.Λαμπρό παράδειγμα το εξαιρετικό MOBIL 1 ESP FORMULA 5W/30.Στην Ελληνική αγορά (και όχι μόνο) παρουσιάζεται σαν full συνθετικό.Για δείτε όμως πως παρουσιάζεται στην γερμανική αγορά ... ως ημισυνθετικο (οεο !)Το παραθέτω αυτό γιατί αναφέρθηκε ότι το Liqui Moly είναι ημισυνθετικο και συνεπώς (;) υποδεέστερο από ένα full συνθετικό.Νομίζω ότι δεν πρέπει να μας απασχολεί αυτό.Αν ένα λιπαντικό είναι καλό , αυτό το δείχνουν οι μετρήσεις και η εμπειρία. Αυτο ακριβως.Σε χωρες που θεωρουνται "τριτοκοσμικες" ( τυχαιο..;;) υπαρχει εδω και παρα παρα πολλα χρονια νομοθεσια να μπορει μια εταιρια να πουλαει ημισυνθετικα ως ...100% συνθετικα.Νομιζα εσφαλμενως εως προσφατως οτι στην Ελλαδα ως ευρωπαικη χωρα (μχμμχμχμμ.....) οτι αναγραφεται,ειναι.Γελαστικα και ισχυει τελικως αυτος ο κανονας και σε εμας.Πουλανει ημισυνθετικα με αναγραφες που παραπεμπουν σε 100% συνθετικο ενω δεν ειναι.Στην Γερμανια πιθανον δεν ισχυει.Εδω ομως..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 1 ώρα πριν , RAF JOHN said: Η γνώμη σου για το LM πια είναι??? Το έχεις βάλει ποτέ??? Oxι ακόμα ! Όμως θα είναι σίγουρα η επόμενη αλλαγή διότι τα έχω ήδη αγοράσει ! Λογικά βάσει μετρήσεων είναι καλά ! Στην Γερμανία έχουν καλή φήμη . Μέχρι τώρα ακολουθούσα την προδιαγραφή vw 502 για κανονικά διαστήματα service με λιπαντικό fuchs 5w-40. Όμως θα δοκιμάσω την προδιαγραφή vw 504 για εκτεταμένα διαστήματα service των 15.000 Km . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted June 26, 2016 Report Share Posted June 26, 2016 19 λεπτά πριν , geopro said: Oxι ακόμα ! Όμως θα είναι σίγουρα η επόμενη αλλαγή διότι τα έχω ήδη αγοράσει ! Λογικά βάσει μετρήσεων είναι καλά ! Στην Γερμανία έχουν καλή φήμη . Μέχρι τώρα ακολουθούσα την προδιαγραφή vw 502 για κανονικά διαστήματα service με λιπαντικό fuchs 5w-40. Όμως θα δοκιμάσω την προδιαγραφή vw 504 για εκτεταμένα διαστήματα service των 15.000 Km . 19 λεπτά πριν , geopro said: Oxι ακόμα ! Όμως θα είναι σίγουρα η επόμενη αλλαγή διότι τα έχω ήδη αγοράσει ! Λογικά βάσει μετρήσεων είναι καλά ! Στην Γερμανία έχουν καλή φήμη . Μέχρι τώρα ακολουθούσα την προδιαγραφή vw 502 για κανονικά διαστήματα service με λιπαντικό fuchs 5w-40. Όμως θα δοκιμάσω την προδιαγραφή vw 504 για εκτεταμένα διαστήματα service των 15.000 Km . Να σου πω και εγώ την αλήθεια σε 2000 χιλιόμετρα που θέλω αλλαγή θα τα επιλέξω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alepou191 Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 Εγω που έβαλα τα mobil 1 esp formula εχω παθει πλακα!!! Εβαλα και καθαριστικο κινητηρα liqui moly πριν την αλλαγη και ειναι τελειο. Αλλαγη κάνω σε ολα τα long life κάθε 15 χιλιάδες Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 Ως προς τι έχεις πάθει πλάκα??? Δεν σου καίει λάδια??? κάνει λιγότερο θόρυβο ο κινητήρας??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 Εγώ πάλι απο λάδι σε λάδι δεν καταλαβαίνω διαφορά. Απλά φροντίζω να πληρούν όλα τις προδιαγραφές. Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alepou191 Posted July 23, 2016 Report Share Posted July 23, 2016 Ως προς τι έχεις πάθει πλάκα??? Δεν σου καίει λάδια??? κάνει λιγότερο θόρυβο ο κινητήρας??? Κάνει λιγότερο θόρυβο κινητήρας και έχει μειωθεί η μέση κατανάλωση κατά 0,5 l Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...