Jump to content
Andritsos

Ενημέρωση Απο Vw Και Τα 1.6Tdi Με Το Παράνομο Λογισμικό. . . .

Recommended Posts

Αγαπητέ Πελάτη,

Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει με σχετική επιστολή μας, ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας επηρεάζεται από λογισμικό που σχετίζεται με βελτιώσεις των τιμών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά τη δοκιμή στο εργαστήριο (NEFZ/Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) σε σχέση με την πραγματική κυκλοφορία στον δρόμο. Γι' αυτό το λόγο απαιτείται ο αναπρογραμματισμός του εγκεφάλου κινητήρα (αναβάθμιση λογισμικού).

Με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το απαιτούμενο λογισμικό είναι πλέον διαθέσιμο και μπορεί επομένως να λάβει χώρα ο αναπρογραμματισμός εγκεφάλου του κινητήρα του οχήματός σας, χωρίς ουδεμία δική σας επιβάρυνση. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen προκειμένου να κλείσετε ραντεβού για την εφαρμογή των ανωτέρω τεχνικών μέτρων στο όχημά σας.

Σημειώνουμε ότι η ανωτέρω αναβάθμιση λογισμικού αναμένεται να διαρκέσει, αναλόγως του εύρους των εργασιών, από μισή έως μία ώρα. Για την ομαλή εκτέλεση των σχετικών εργασιών, είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας αυτήν την επιστολή καθώς και το βιβλίο Service για να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες καταχωρίσεις.

Κατανοούμε απολύτως ότι πρόκειται για μια μη προγραμματισμένη επίσκεψη στο συνεργείο και για το λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας . Επίσης, θα χαρούμε να σας προσφέρουμε το κατάλληλο μεταφορικό μέσο που ταιριάζει στις προσωπικές σας ανάγκες, χωρίς ουδεμία χρέωση, ως μέσο αντικατάστασης, για όσο διάστημα απαιτηθεί να παραμείνει το όχημά σας στο συνεργείο για την εφαρμογή των ανωτέρω τεχνικών μέτρων.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στη Μάρκα Volkswagen και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Σε κάθε περίπτωση, η Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen (τηλ. 210-9981100 e-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*) είναι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφόρηση.

Με εκτίμηση,

 

Για την Kosmocar Α.Ε.

 

 

Αθανάσιος Κονιστής Κωνσταντίνος Οικονόμου

Διευθυντής Πωλήσεων Διευθυντής After Sales

& Marketing Volkswagen

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , fotski said:

Αγαπητέ Πελάτη,

Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει με σχετική επιστολή μας, ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας επηρεάζεται από λογισμικό που σχετίζεται με βελτιώσεις των τιμών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά τη δοκιμή στο εργαστήριο (NEFZ/Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) σε σχέση με την πραγματική κυκλοφορία στον δρόμο. Γι' αυτό το λόγο απαιτείται ο αναπρογραμματισμός του εγκεφάλου κινητήρα (αναβάθμιση λογισμικού).

Με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το απαιτούμενο λογισμικό είναι πλέον διαθέσιμο και μπορεί επομένως να λάβει χώρα ο αναπρογραμματισμός εγκεφάλου του κινητήρα του οχήματός σας, χωρίς ουδεμία δική σας επιβάρυνση. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen προκειμένου να κλείσετε ραντεβού για την εφαρμογή των ανωτέρω τεχνικών μέτρων στο όχημά σας.

Σημειώνουμε ότι η ανωτέρω αναβάθμιση λογισμικού αναμένεται να διαρκέσει, αναλόγως του εύρους των εργασιών, από μισή έως μία ώρα. Για την ομαλή εκτέλεση των σχετικών εργασιών, είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας αυτήν την επιστολή καθώς και το βιβλίο Service για να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες καταχωρίσεις.

Κατανοούμε απολύτως ότι πρόκειται για μια μη προγραμματισμένη επίσκεψη στο συνεργείο και για το λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας . Επίσης, θα χαρούμε να σας προσφέρουμε το κατάλληλο μεταφορικό μέσο που ταιριάζει στις προσωπικές σας ανάγκες, χωρίς ουδεμία χρέωση, ως μέσο αντικατάστασης, για όσο διάστημα απαιτηθεί να παραμείνει το όχημά σας στο συνεργείο για την εφαρμογή των ανωτέρω τεχνικών μέτρων.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στη Μάρκα Volkswagen και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Σε κάθε περίπτωση, η Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen (τηλ. 210-9981100 e-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*) είναι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφόρηση.

Με εκτίμηση,

 

Για την K

Λοιπόν πήγα σήμερα για τη αναβάθμιση.... Πολύ ευγενικοι στην vw Κατερίνη... Ένα μισαωρο έκαναν για την αναβάθμιση και κανονικά σου αλλάζουν και το φίλτρο πετρελαίου αλλά εμένα επειδή ήταν αλαγμενο πρόσφατα δεν μου το άλλαξαν.... Ή αποδόση δεν έπεσε ούτε ή κατανάλωση λογικά άλλαξε ούτε κτεο ούτε τέλη κυκλοφορίας!! Αυτά!!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα τους εστειλα επιστολη. Θελω γραπτη περιγραφη, καθως και εγγυηση για οτι κανουν και οτι δεν θα αλλαξει τιποτα (επιδοσεις, καταναλωση κλπ). Επισης ερωτω ως παραπλανημενος πελατης, αν θα αποζημειωθω. Υγ. Το τελη πιθανα να αλλαξουν ξανα και τοτε θα πληρωσουμε ασχετως αναβαθμισης λογω του παρανομου λογισμικου.

Link to comment
Share on other sites

Και πήρες απάντηση?? Μακάρι να κερδίσεις κάτι αλλά δεν νομίζω.... Απλά να έχετε στο νου σας και αυτό με το φίλτρο εγώ δν το γνώριζα και μου τα είπαν αυτοί.... δηλαδή ένας που δεν ξέρει δεν θα του το αλλάξουν καν και είναι ακριβουτσικο το γνήσιο!!

Link to comment
Share on other sites

On 9/9/2016 at 3:28 PM, giorgosdag said:

.... Ή αποδόση δεν έπεσε ούτε ή κατανάλωση λογικά άλλαξε ούτε κτεο ούτε τέλη κυκλοφορίας!! Αυτά!!

Υποθετω οτι εχεις ακουστα την εκφραση " κοβω πετρελαια " . Γνωστη εκφραση σε επαγγελματιες και μη . Ο λογος ειναι η οικονομια σε βαρος των επιδοσεων . Κοβοντας πετρελαια κοβεις και αλογα και φυσικα καυσαερια . Αυτο κανει και η συγκεκριμενη ενημερωση . Κοβει πετρελαια για να εχει λιγοτερα καυσαερια αλλα χωρις φαι τα αλογα δεν χλιμιντρανε . Η μεγιστη ονομαστικη  ισχυς και ροπη " ισως " να μην αλλαξει αλλα οι ενδιαμεσες επιδοσεις ειναι πιο αργες γιατι εχασες τα ενδιαμεσα αλογα  ,οχι τα μεγιστα ονομαστικα ,δεν ροπιαζεις το ιδιο πλεον . Η καταναλωση θα ειναι μικροτερη εαν προσαρμοστεις στα νεα δεδομενα , δηλαδη πιο χαλαρη οδηγηση .Εαν ακολουθησεις οπως κανουν καποιοι επιθετικη οδηγηση ,απλα θα το ζοριζεις και θα καις παραπανω .

Χαλαρα , η ζωη ειναι ωραια , χαλαρα ....

Link to comment
Share on other sites

On 09/09/2016 at 7:11 ΜΜ, fotski said:

Προσωπικα τους εστειλα επιστολη. Θελω γραπτη περιγραφη, καθως και εγγυηση για οτι κανουν και οτι δεν θα αλλαξει τιποτα (επιδοσεις, καταναλωση κλπ). Επισης ερωτω ως παραπλανημενος πελατης, αν θα αποζημειωθω. Υγ. Το τελη πιθανα να αλλαξουν ξανα και τοτε θα πληρωσουμε ασχετως αναβαθμισης λογω του παρανομου λογισμικου.

+1 μπράβο, πολύ καλά έκανες!

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , O Palios said:

Υποθετω οτι εχεις ακουστα την εκφραση " κοβω πετρελαια " . Γνωστη εκφραση σε επαγγελματιες και μη . Ο λογος ειναι η οικονομια σε βαρος των επιδοσεων . Κοβοντας πετρελαια κοβεις και αλογα και φυσικα καυσαερια . Αυτο κανει και η συγκεκριμενη ενημερωση . Κοβει πετρελαια για να εχει λιγοτερα καυσαερια αλλα χωρις φαι τα αλογα δεν χλιμιντρανε . Η μεγιστη ονομαστικη  ισχυς και ροπη " ισως " να μην αλλαξει αλλα οι ενδιαμεσες επιδοσεις ειναι πιο αργες γιατι εχασες τα ενδιαμεσα αλογα  ,οχι τα μεγιστα ονομαστικα ,δεν ροπιαζεις το ιδιο πλεον . Η καταναλωση θα ειναι μικροτερη εαν προσαρμοστεις στα νεα δεδομενα , δηλαδη πιο χαλαρη οδηγηση .Εαν ακολουθησεις οπως κανουν καποιοι επιθετικη οδηγηση ,απλα θα το ζοριζεις και θα καις παραπανω .

Χαλαρα , η ζωη ειναι ωραια , χαλαρα ....

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Αν κόψουν πετρέλαια θα δημιουργήσουν επιπλέον NOx,μιας και τα οξειδια του αζώτου δημιουργούνται απο φτωχο μείγμα (απο περίσσεια οξυγόνου).

Θα μπορουσαν να δώσουν πετρέλαια (να χαρούμε και εμεις λίγο) αλλα μετα θα ειχαμε προβλήματα με το dpf.

Αυτο που κάνουν ειναι να ανακυκλώνουν τα καυσαέρια (μεσω της egr) για να ρίχνουν την θερμοκρασία των καυσαερίων .

Στα vw  ο εγκέφαλος υπολογίζει ποσα καυσαέρια περνανε απο την egr και ποσος φρεσκος αέρας περνάει απο την εισαγωγή, διαβάζοντας τον maf                (φρέσκος αέρας απο maf +  καυσαέρια = το συνολο του αέρα που καιγεται στο χωρο καυσης).

Μετα την ανάκληση στα 1.2tdi και 2.0tdi το πιθανότερο ειναι να χρησιμοποιεί περισσότερα καυσαέρια στα χαμηλά φορτία (μονο στα χαμηλά φορτια εχουμε ΝΟx). Στο 1.6tdi βάζουν ενα εξαρτημα μετά απο το φιλτροκούτι kαι πριν απο το maf  για να  κανει στρωτη την ροη του αερα και να εχει ο maf μεγαλύτερη ακρίβεια στη μέτρηση.

Ολα τα παραπάνω συμβαίνουν μονο στα χαμηλά φορτία στα λιγα δηλαδή γκάζια ανεξαρτητως στροφών.

Αν πάρεις ενδείξεις απο την egr θα δεις οτι ακόμα και στο ρελαντί ή με νεκρά που δεν εχει καθόλου φορτίο, μόλις πατήσεις βαθιά το πενταλ του γκαζιού η egr κλείνει τελείως και στην εισαγωγή πάει μονο φρέσκος αέρας.Αν μετά την ανάκληση υπάρχει καποια διαφορά στην αίσθηση αυτη θα ειναι μονο στις χαμηλές στροφές (κατω απο 1500) και μεχρι 1/4 του γκαζιού.

;)

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kapnias said:

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.Αν κόψουν πετρέλαια θα δημιουργήσουν επιπλέον NOx,μιας και τα οξειδια του αζώτου δημιουργούνται απο φτωχο μείγμα (απο περίσσεια οξυγόνου).Θα μπορουσαν να δώσουν πετρέλαια (να χαρούμε και εμεις λίγο) αλλα μετα θα ειχαμε προβλήματα με το dpf.Αυτο που κάνουν ειναι να ανακυκλώνουν τα καυσαέρια (μεσω της egr) για να ρίχνουν την θερμοκρασία των καυσαερίων .Στα vw  ο εγκέφαλος υπολογίζει ποσα καυσαέρια περνανε απο την egr και ποσος φρεσκος αέρας περνάει απο την εισαγωγή, διαβάζοντας τον maf  (φρέσκος αέρας απο maf +  καυσαέρια = το συνολο του αέρα που καιγεται στο χωρο καυσης).

Μετα την ανάκληση στα 1.2tdi και 2.0tdi το πιθανότερο ειναι να χρησιμοποιεί περισσότερα καυσαέρια στα χαμηλά φορτία (μονο στα χαμηλά φορτια εχουμε ΝΟx). Στο 1.6tdi βάζουν ενα εξαρτημα μετά απο το φιλτροκούτι kαι πριν απο το maf  για να  κανει στρωτη την ροη του αερα και να εχει ο maf μεγαλύτερη ακρίβεια στη μέτρηση.

Ολα τα παραπάνω συμβαίνουν μονο στα χαμηλά φορτία στα λιγα δηλαδή γκάζια ανεξαρτητως στροφών.

Αν πάρεις ενδείξεις απο την egr θα δεις οτι ακόμα και στο ρελαντί ή με νεκρά που δεν εχει καθόλου φορτίο, μόλις πατήσεις βαθιά το πενταλ του γκαζιού η egr κλείνει τελείως και στην εισαγωγή πάει μονο φρέσκος αέρας.Αν μετά την ανάκληση υπάρχει καποια διαφορά στην αίσθηση αυτη θα ειναι μονο στις χαμηλές στροφές (κατω απο 1500) και μεχρι 1/4 του γκαζιού.

;)

Τα πετρελαια εχουν ηδη φτωχο μειγμα ,απλως με λιγοτερο καυσιμο ρυθμιζουν αναλογα και την πεταλουδα που εχουμε ωστε να εχουμε και λιγοτερο αερα,αρα δεν θα υπαρχει περισσειος αερας μεσα στον κυλινδρο μετα την αναβαθμηση .Λιγοτερο καυσιμο + λιγοτερες μοιρες της ηλεκτρονκης πεταλουδας που εχουμε για λιγοτερο αερα + μικροτερη αποκριση στο τσαρουχωμα και εχουμε ως συνολο λιγοτερα καυσαερια . Εαν ηταν μονο στα χαμηλα φορτια η αλλαγη , κανονικα επρεπε να εχουμε και την ιδια τελικη μετα την αναβαθμηση ,αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι , επιβεβαιωμενα 15 χιλιομετρα λιγοτερα στο κοντερ απο οτι πριν την αναβαθμηση ,185 πριν ,170 τωρα. Εαν ηταν στα χαμηλα και μονο τα περισσοτερα καυσαερια απο την erg και απο τις 2.000 στροφες και πανω ηταν το ιδιο ,αρα θα ειχαμε τα ιδια ρεπριζ αλλα δεν ειναι ετσι ,ξανα επιβεβαιωμενο .Κοβουν καθαρα πετρελαια σε ολο το φασμα των στροφων , μεταφερουν μεγιστη ροπη και ιπποδυναμη σε λιγοτερες στροφες γιατι τα επιπλεον καυσιμα εβγαζαν και επιπλεον αλογα ,ηταν σαν να το ειχαμε τσιπαρει και τωρα αφαιρεσαμε το προγραμμα . Πλεον ο δεικτης αλλαγης ταχυτητων  λεει 10+ χιλιομετρα νωριτερα αλλαγη . 5η στα 60 αντι στα 70 ,4η στα 40 αντι στα 50 κτλ . Επιβεβαιωμενα ολα αυτα . Απλως μαλλον πριν τα 1.2 για παραδειγμα ειχαν 75 ονομαστικα αλλα μαλλον κοντευαν 85 και μετα την αναβαθμηση εχουν ονομαστικα και πραγματικα 75 . Κλειστες στροφες που χρειαζοταν 2α τωρα ειναι ανετη η 3η με 800 στροφες χωρις να τρεμει . Η 5η δεν σκορτσαρει πλεον στις 1000 στροφες ενω κατεβαινει ανετα στο ρελαντι στις 800 , πριν την αναβαθμηση δεν υπηρχε σκεψη για λιγοτερες απο 1400 στροφες στην 5η .Απλα οπως ειπα συμπιεσαν στις χαμηλες στροφες την ροπη για καλυτερη καυση αλλα εχουν σιγουρα αφαιρεθει αλογα αρα και πετρελαια .

Στο 1.6 δε , βαζουν μια πλαστικη σιτα για να περιορισει την ροη του αερα  οχι να την κανει στρωτη .Πιστευω εχεις κουνουπιερα .Βαλε το χερι σου πισω απο αυτην και φυσα ,θα αισθανθεις πολυ λιγοτερο αερα απο οτι οταν δεν θα υπαρχει ενδιαμεσα αυτη .Πτωση πιεσης αερα ισον λιγοτερος αερας στον ιδιο χρονο + λιγοτερα πετρελαια ,αποτελεσμα οχι πλεον πολλα καυσαερια .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν , O Palios said:

Τα πετρελαια εχουν ηδη φτωχο μειγμα ,απλως με λιγοτερο καυσιμο ρυθμιζουν αναλογα και την πεταλουδα που εχουμε ωστε να εχουμε και λιγοτερο αερα,αρα δεν θα υπαρχει περισσειος αερας μεσα στον κυλινδρο μετα την αναβαθμηση .Λιγοτερο καυσιμο + λιγοτερες μοιρες της ηλεκτρονκης πεταλουδας που εχουμε για λιγοτερο αερα + μικροτερη αποκριση στο τσαρουχωμα και εχουμε ως συνολο λιγοτερα καυσαερια . Εαν ηταν μονο στα χαμηλα φορτια η αλλαγη , κανονικα επρεπε να εχουμε και την ιδια τελικη μετα την αναβαθμηση ,αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι , επιβεβαιωμενα 15 χιλιομετρα λιγοτερα στο κοντερ απο οτι πριν την αναβαθμηση ,185 πριν ,170 τωρα. Εαν ηταν στα χαμηλα και μονο τα περισσοτερα καυσαερια απο την erg και απο τις 2.000 στροφες και πανω ηταν το ιδιο ,αρα θα ειχαμε τα ιδια ρεπριζ αλλα δεν ειναι ετσι ,ξανα επιβεβαιωμενο .Κοβουν καθαρα πετρελαια σε ολο το φασμα των στροφων , μεταφερουν μεγιστη ροπη και ιπποδυναμη σε λιγοτερες στροφες γιατι τα επιπλεον καυσιμα εβγαζαν και επιπλεον αλογα ,ηταν σαν να το ειχαμε τσιπαρει και τωρα αφαιρεσαμε το προγραμμα . Πλεον ο δεικτης αλλαγης ταχυτητων  λεει 10+ χιλιομετρα νωριτερα αλλαγη . 5η στα 60 αντι στα 70 ,4η στα 40 αντι στα 50 κτλ . Επιβεβαιωμενα ολα αυτα . Απλως μαλλον πριν τα 1.2 για παραδειγμα ειχαν 75 ονομαστικα αλλα μαλλον κοντευαν 85 και μετα την αναβαθμηση εχουν ονομαστικα και πραγματικα 75 . Κλειστες στροφες που χρειαζοταν 2α τωρα ειναι ανετη η 3η με 800 στροφες χωρις να τρεμει . Η 5η δεν σκορτσαρει πλεον στις 1000 στροφες ενω κατεβαινει ανετα στο ρελαντι στις 800 , πριν την αναβαθμηση δεν υπηρχε σκεψη για λιγοτερες απο 1400 στροφες στην 5η .Απλα οπως ειπα συμπιεσαν στις χαμηλες στροφες την ροπη για καλυτερη καυση αλλα εχουν σιγουρα αφαιρεθει αλογα αρα και πετρελαια .

Στο 1.6 δε , βαζουν μια πλαστικη σιτα για να περιορισει την ροη του αερα  οχι να την κανει στρωτη .Πιστευω εχεις κουνουπιερα .Βαλε το χερι σου πισω απο αυτην και φυσα ,θα αισθανθεις πολυ λιγοτερο αερα απο οτι οταν δεν θα υπαρχει ενδιαμεσα αυτη .Πτωση πιεσης αερα ισον λιγοτερος αερας στον ιδιο χρονο + λιγοτερα πετρελαια ,αποτελεσμα οχι πλεον πολλα καυσαερια .

Πραγματικά δεν θέλω να ερθω σε αντιπαράθεση μαζί σου αλλα καποια πράγματα ειναι λιγο διαφορετικά.

1. Η πεταλούδα δεν χρησιμοποιειται για να ρυθμιζει μιγμα πετρελαιου-αερα,παρα μονο μιγμα καυσαερίων - αέρα και για ομαλό σβήσιμο (κλεινει στο σβήσιμο). Αν η πεταλουδα χρησιμευε για την αναλογια πετρελαιου - αερα, τοτε πολύ απλά θα ειχαμε στην εισαγωγή υποπίεση οταν δεν πατούσαμε το γκάζι.Αν βάλεις μπαρόμετρο θα δεις απο ατμοσφαιρική πίεση εως την πίεση της τουρμπίνας, ποτέ ομως υποπίεση.

2.Το γεγονος οτι μετα την αναβάθμιση το αυτοκίνητο τραβάει στα χαμηλά σημαινει οτι μάλλον δώσανε πετρέλαια παρά κόψανε.Αυτο μπορει να στο επιβεβαιώσει και οποιος τσιπάρισε το αμαξι του με πρόγραμμα ή με chipbox, οτι με τα παραπάνω πετρέλαια το αμάξι τραβάει απο χαμηλά.

3.Οτι η egr κλεινει τελείως στο βαθυ πάτημα του γκαζιού ειναι γεγονος και θα σας το αποδείξω με βιντεάκι απο το torque pro μόλις μπορέσω.

4. Θεωρω οτι κάτι άλλο ηθελες να πεις για την σιτα που περιορίζει τον αέρα.Αν ήθελαν να περιορίσουν τον αέρα πολύ απλά θα εκλειναν την πεταλούδα παίρνοντας περισσότερα καυσαέρια απο την egr.Tο φίλτρο αέρος ειναι πιο περιοριστικό απο αποιαδήποτε σίτα, και το λερωμένο φιλτρο ακομα περισσότερο. Ακόμα και ετσι ομως το τουρμπο  θα ανεβάσει 1.5 bar.

Ψάξε στο internet για airflow straightener ή laminar flow,μπορείς να δεις και το παρακάτω βιντεάκι

https://www.youtube.com/watch?v=rscpnV5DBSo

 Ας ειμαστε προσεκτικοί,ας είμαστε και καχύποπτοι,

οχι όμως προκατειλημμενοι !  :):)

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, kapnias said:

Πραγματικά δεν θέλω να ερθω σε αντιπαράθεση μαζί σου αλλα καποια πράγματα ειναι λιγο διαφορετικά.

1. Η πεταλούδα δεν χρησιμοποιειται για να ρυθμιζει μιγμα πετρελαιου-αερα,παρα μονο μιγμα καυσαερίων - αέρα και για ομαλό σβήσιμο (κλεινει στο σβήσιμο). Αν η πεταλουδα χρησιμευε για την αναλογια πετρελαιου - αερα, τοτε πολύ απλά θα ειχαμε στην εισαγωγή υποπίεση οταν δεν πατούσαμε το γκάζι.Αν βάλεις μπαρόμετρο θα δεις απο ατμοσφαιρική πίεση εως την πίεση της τουρμπίνας, ποτέ ομως υποπίεση.

2.Το γεγονος οτι μετα την αναβάθμιση το αυτοκίνητο τραβάει στα χαμηλά σημαινει οτι μάλλον δώσανε πετρέλαια παρά κόψανε.Αυτο μπορει να στο επιβεβαιώσει και οποιος τσιπάρισε το αμαξι του με πρόγραμμα ή με chipbox, οτι με τα παραπάνω πετρέλαια το αμάξι τραβάει απο χαμηλά.

3.Οτι η egr κλεινει τελείως στο βαθυ πάτημα του γκαζιού ειναι γεγονος και θα σας το αποδείξω με βιντεάκι απο το torque pro μόλις μπορέσω.

4. Θεωρω οτι κάτι άλλο ηθελες να πεις για την σιτα που περιορίζει τον αέρα.Αν ήθελαν να περιορίσουν τον αέρα πολύ απλά θα εκλειναν την πεταλούδα παίρνοντας περισσότερα καυσαέρια απο την egr.Tο φίλτρο αέρος ειναι πιο περιοριστικό απο αποιαδήποτε σίτα, και το λερωμένο φιλτρο ακομα περισσότερο. Ακόμα και ετσι ομως το τουρμπο  θα ανεβάσει 1.5 bar.

Ψάξε στο internet για airflow straightener ή laminar flow,μπορείς να δεις και το παρακάτω βιντεάκι

https://www.youtube.com/watch?v=rscpnV5DBSo

 Ας ειμαστε προσεκτικοί,ας είμαστε και καχύποπτοι,

οχι όμως προκατειλημμενοι !  :):)

 

1+2 : Τυχαια νουμερα βαζω . Σε συνολο 20 εχουμε 16,5 μερη αερα ,1 καυσιμου και 2,5 μερη καυσαεριου ελεω erg .Μετα την αναβαθμηση εχουμε  13,2 μερη αερα , 0,8 μερη καυσιμου αλλα τωρα εχουμε  6 μερη καυσαεριου . Η αναλογια καυσιμου - αερα εμεινε η ιδια αλλα με μικροτερη ποσοτητα .Το μονο που αλλαξε ειναι τα περισσοτερα καυσαερια ωστε να επιτευχθει η μειωση του NOx μεσω erg .

Οταν βαζεις προγραμμα συνηθως (και εαν δεν ειναι απαιτηση του πελατη ) ανεβαινει ψηλοτερα το ωφελιμο φασμα λειτουργιας της μηχανης και σε πολλες περιπτωσεις μετακινειται και ο κοφτης . Οταν αφαιρεις προγραμμα , μειωνεται σε στροφες το ωφελιμο φασμα λειτουργιας της μηχανης καθως και τα επιμερους χαρακτηριστικα  . Απο 85 ( πραγματικα ) αλογα στις 4200+ πηγαμε στα 75 στις 3700 περιπου και απο 19 (πραγματικα) κιλα ροπης στις 1800-2400 πηγαμε στα 17- κιλα ροπης στις 1500+ . Το τονιζω ξανα οτι μειωθηκε το ωφελιμο φασμα στροφων . Εαν εριχναν πετρελαια επρεπε να ειχαν τερμα ανοιχτη την πεταλουδα για να εξισωσουν την στοιχειομετρικη αναλογια και να κλεισουν την erg για να μην αραιωνει το μιγμα . Εφ οσων η erg θα ανοιγει περισσοτερο για μειωση NOx ,εκοψαν και καυσιμο και αερα  για να χωρεσει το επιπλεον καυσαεριο και φυσικα με μικροτερη ποσοτητα μιγματος αερα-καυσιμου ,να επιτευχθουν χαμηλοτερες θερμοκρασιες . Δεν μειωσαν μονο πετρελαια ,αν μειωναν μονο αυτα ,οπως σωστα ειπες θα αυξανονταν η θερμοκρασια και συνεπως τα NOx .Μειωσαν παραλληλα και πετρελαιο και αερα και αναπληρωσαν το υπολοιπο "κενο" με καυσαερια . Ιδια στοιχειομετρικη αναλογια ,λιγοτερη ποσοτητα μειγματος + περισσοτερα καυσαερια ισον μικροτερη θερμοκρασια αρα και λιγοτερα NOx .

3 : Ναι η erg κλεινει αλλα οταν εχει λιγοτερη ποσοτητα μειγματος αερα-καυσιμου ,δεν ροπιαζει το ιδιο . Ιδια στοιχειομετρικη αναλογια αλλα λιγοτερη ποσοτητα ισον λιγοτερη τελικη και χειροτερα ρεπριζ .

4 : Περιοριζουν τον αερα που ειναι διπλα στον αισθητηρα , ελπιζω να το διατυπωσα πιο κατανοητα . Δεν εχω μπαρομετρο αλλα πιστευω οτι πλεoν δεν θα σηκωνει 1,5 bar .

Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν , O Palios said:

1+2 : Τυχαια νουμερα βαζω .......... Η αναλογια καυσιμου - αερα εμεινε η ιδια αλλα με μικροτερη ποσοτητα ........Θα μπορούσαν ακομα πιο απλά να κατεβασουν την πίεση του turbo δεν χρειαζονται ούτε πεταλούδες ουτε egr

Οταν βαζεις προγραμμα συνηθως (και εαν δεν ειναι απαιτηση του πελατη ) ανεβαινει ψηλοτερα το ωφελιμο φασμα λειτουργιας της μηχανης και σε πολλες περιπτωσεις μετακινειται και ο κοφτης .στα πολυβάλβιδα ευστροφα  βενζινοκίνητα οχι στα diesel Οταν αφαιρεις προγραμμα , μειωνεται σε στροφες το ωφελιμο φασμα λειτουργιας της μηχανης καθως και τα επιμερους χαρακτηριστικα  . Απο 85 ( πραγματικα ) αλογα στις 4200+ πηγαμε στα 75 στις 3700 περιπου και απο 19 (πραγματικα) κιλα ροπης στις 1800-2400 πηγαμε στα 17- κιλα ροπης στις 1500+ . Το τονιζω ξανα οτι μειωθηκε το ωφελιμο φασμα στροφων . ειναι προτιμότερο να έχεις μονο 15 κιλα ροπής απο το ρελαντί εως τον κόφτη παρά 25 κιλα απο τις 2 εως τις 3 Για να εχεις πολλή ροπη για λιγες στροφες αρκει μια μεγάλη τουρμπινα. Εαν εριχναν πετρελαια επρεπε να ειχαν τερμα ανοιχτη την πεταλουδα για να εξισωσουν την στοιχειομετρικη αναλογια και να κλεισουν την erg για να μην αραιωνει το μιγμα .Δεν υπάρχει στοιχειομετρική αναλογία στο diesel .Μην μπερδευεσαι με την βενζίνη. Το diesel δουλευει με πολύ περισσότερο αέρα απ'οσο χρειάζεται για τελεια καύση . Εφ οσων η erg θα ανοιγει περισσοτερο για μειωση NOx ,εκοψαν και καυσιμο και αερα  για να χωρεσει το επιπλεον καυσαεριο και φυσικα με μικροτερη ποσοτητα μιγματος αερα-καυσιμου ,να επιτευχθουν χαμηλοτερες θερμοκρασιες . Δεν μειωσαν μονο πετρελαια ,Αν  τραβάει καλύτερα στα χαμηλά,τότε ή αυξησαν πετρέλαια ή αύξησαν πίεση στο turbo μαζί με πετρέλαια αν μειωναν μονο αυτα ,οπως σωστα ειπες θα αυξανονταν η θερμοκρασια και συνεπως τα NOx .Μειωσαν παραλληλα και πετρελαιο και αερα και αναπληρωσαν το υπολοιπο "κενο" με καυσαερια . Ιδια στοιχειομετρικη αναλογια ,λιγοτερη ποσοτητα μειγματος + περισσοτερα καυσαερια ισον μικροτερη θερμοκρασια αρα και λιγοτερα NOx .

3 : Ναι η erg κλεινει αλλα οταν εχει λιγοτερη ποσοτητα μειγματος αερα-καυσιμου ,δεν ροπιαζει το ιδιο . Ιδια στοιχειομετρικη αναλογια αλλα λιγοτερη ποσοτητα ισον λιγοτερη τελικη και χειροτερα ρεπριζ .Το ξαναείπα και δεν το κατάλαβες,στο βαθύ πάτημα του γκαζιού ακομα και στο ρελαντί με νεκρά, η egr κλεινει τελείως και στην εισαγωγη εχουμε μονο φρέσκο αέρα με ορθάνοιχτη πεταλούδα.Ο καημός της vw και τα ΝΟx εκτός ορίων ειναι μονο για πορεία με σταθερη ταχύτητα σε ευθεια, ουτε κάν για επιτάχυνση ή πορεια σε ανηφόρα.

4 : Περιοριζουν τον αερα που ειναι διπλα στον αισθητηρα , ελπιζω να το διατυπωσα πιο κατανοητα . Δεν εχω μπαρομετρο αλλα πιστευω οτι πλεoν δεν θα σηκωνει 1,5 bar .Δέν υπάρχει κατι διπλα στον αισθητηρα.Ο αισθητηρας ειναι στο κεντρο του κολαρου μετά απο το φιλτροκούτι και ακριβώς μετα απο την γωνια που κάνει το κολάρο απο το φιλτροκούτι προς την τουρμπίνα.Αν ειδες το βιντεάκι με τον πιδακα του νερου και την τυρβώδη ροή,τοτε μαλλον θα κατάλαβες.

Το εξαρτημα αυτο που ειναι σαν κολάρο με πολλά μικρά σωληνάκια (για να μην πώ κολαράκια και παρεξηγηθώ) εξομαλύνει την ροή του αερα για να μπορει ο maf να διαβάζει με ακρίβεια ποσος αέρας μπαίνει απο την εισαγωγή και να ρυθμίζει ανάλογα την egr.Δεν περιορίζει ουτε στενεύει,

Αυτα με αγάπη !!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να τσακωνεστε....έχετε πολλές γνώσεις και μπράβο σας...αλλά ότι και να έγινε εμένα προσωπικά δεν με αφορά και τόσο πολύ γιατί μικρό αυτοκίνητο είχα μικρό και έχω δεν είναι τόσο μεγάλη ή διάφορα στο πριν και μετά...ναι όντως καταλαβα ότι για τις ταχύτητες ζητάει αλλαγη νωρίτερα από ότι πρωτα!! Μόνο αυτό κατάλαβα προς το παρόν...τώρα αν από 18κιλα το πήγαν στα 15 εε δεν θα με ενοχλήσει και τόσο!! Το όλων πρόβλημα είναι ότι κανανε απατεωνια και δν μπορούμε να κάνουμε τπτ!!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, kapnias said:

Τί αυτοκινητο έχεις και τα ειδες αυτα μετα την αναβάθμιση;

Polo 1.2 tdi

Δεν μπαινω στον κοπο να απαντησω με τοσα πολα που εγραψες θα απαντησω με λιγοτερα .

Λιγοτερη τελικη ,χειροτερες ρεπριζ ,τραβηγμα απο ρελαντι αλλα οχι πανω απο 2000 στροφες ,απο εκει και πανω ειναι χειροτερο φανερωνουν οτι ακριβως κανουν οι επαγγελματιες για λιγοτερα καυσιμα . Εκοψαν πετρελαια .

2 hours ago, kapnias said:

στα πολυβάλβιδα ευστροφα  βενζινοκίνητα οχι στα diesel (και στα πετρελαια )

 

2 hours ago, kapnias said:

Για να εχεις πολλή ροπη για λιγες στροφες αρκει μια μεγάλη τουρμπινα.( μικρη τουρμπινα ειναι καλυτερη πολυ ροπη στις λιγες στροφες ,στην περιπτωση μας δεν αλλαξαν τουρμπινα)

 

2 hours ago, kapnias said:

Το diesel δουλευει με πολύ περισσότερο αέρα απ'οσο χρειάζεται για τελεια καύση (Συμφωνω αλλα παλι υπαρχει αναλογια ,αναλογια εκτος οριως ισον τρυπια πιστονια )

 

2 hours ago, kapnias said:

Αν  τραβάει καλύτερα στα χαμηλά,τότε ή αυξησαν πετρέλαια ή αύξησαν πίεση στο turbo μαζί με πετρέλαια ( οταν οι επιδοσεις μιας μηχανης μετακινουνται σε συνολικα χαμηλοτερες στροφες παντα τραβαει καλυτερα εκει αλλα ψηλα μουλαρωνει ,ειναι οπως ειπα το παραδειγμα με το τσιπαρισμενο /νορμαλ . Οταν βγαλεις το τριπ τραβαει χαμηλα και ψηλα κρεμαει σε αντιθεση με οταν βαλεις τσιπ που τραβαει απο χαμηλα εως ψηλα .)

 

2 hours ago, kapnias said:

η egr κλεινει τελείως και στην εισαγωγη εχουμε μονο φρέσκο αέρα με ορθάνοιχτη πεταλούδα. (συμφωνω αλλα ξαναλεω ,οτι δεν επρεπε να επηρεασει τελικη η ρεπριζ αν η vw εκανε μονο αυτο ,αλλα τα επηρεασε αρα μειωθηκε και ο εισερχομενος αερας και το καυσιμο )

 

2 hours ago, kapnias said:

Δέν υπάρχει κατι διπλα στον αισθητηρα (μαλλον κατι εχω δει λαθος τοτε ,πρεπει με πρωτη ευκαιρια να το τσεκαρω ξανα )

 

2 hours ago, kapnias said:

Αυτα με αγάπη !!!! ( Same to you )

Edit: διαφορετικοι χρωματισμοι

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, giorgosdag said:

Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να τσακωνεστε....έχετε πολλές γνώσεις και μπράβο σας...αλλά ότι και να έγινε εμένα προσωπικά δεν με αφορά και τόσο πολύ γιατί μικρό αυτοκίνητο είχα μικρό και έχω δεν είναι τόσο μεγάλη ή διάφορα στο πριν και μετά...ναι όντως καταλαβα ότι για τις ταχύτητες ζητάει αλλαγη νωρίτερα από ότι πρωτα!! Μόνο αυτό κατάλαβα προς το παρόν...τώρα αν από 18κιλα το πήγαν στα 15 εε δεν θα με ενοχλήσει και τόσο!! Το όλων πρόβλημα είναι ότι κανανε απατεωνια και δν μπορούμε να κάνουμε τπτ!!

Τις ζηταει νωριτερα γιατι του εβγαλαν το Τσακιρις τσιπς . Καθε αμαξι που τσιπαρεται τραβαει ψηλοτερα και θελει ψηλα αλλαγες και καθε αμαξι που του βγαζεις το τσιπ τραβαει σε χαμηλοτερες στροφες . Απλως τωρα ηρθε στα αλογα που διαφημιζε και γιαυτο δεν μπορει να θεωρηθει εξαπατηση η προσαρμογη της αναβαθμησης  .Πριν ημαστε εξαπατημενοι παροτι μας βολευε αλλα βγαζαμε ενα τσουβαλι παραπανω καυσαερια  ενω τωρα ναι μεν αργοι αλλα νομιμοι .Συν οτι η μηχανη θα αντεξει περισσοτερο ,πλουσια μειγματα δεν κανουν καλο σε νορμαλ αμαξια ,απο το οτι κοβουν νωριτερα τα λαδια εως βουλωνουν dpf νωριτερα . Επ ευκαιρια μετρησα και dpf  . 8,7 απο 70 max εχει στα 45.000 χιλιομετρα με 44.000 χιλιομετρα και 5w40 λαδι. Μου μενουν αλλες 350 .000 ,αντε να κοψω καμια 50αρια ,περιπου 300.000 χιλιομετρα με dpf  κα βαζω 5w-40 λαδια ,οχι 507.00 .

Ουτε εμενα με ενοχλει δουλευει οπως επρεπε και η απατεωνια διωρθωθηκε .Θα τσεκαρω και καταναλωσεις αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι μικροτερες .

Edit: διαφορετικοι χρωματισμοι

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Μια δυναμομέτρηση θα μας έλυνε την απορία.

Οπως έκαναν στο 2.0tdi  και ειδαν βελτίωση στο "αναβαθμισμένο" μετα την ανάκληση.

http://www.autoevolution.com/news/20-tdi-has-more-power-smoother-torque-curve-after-recall-says-adac-108918.html

 

Το αυτοκινητο σου σαφώς και το ξερεις καλύτερα και αν το εχεις καιρο αντιλαμβάνεσαι την οποιαδήποτε διαφορα ακόμα και μισού ίππου (το λεγόμενο butt dyno).

Υπάρχει ομως και η άλλη πλευρα.Το corsa 1.3cdti 2007 του κουμπάρου μου με τα 90 άλογα, οταν το οδηγήσει κάποιος νομίζει οτι οδηγάει πύραυλο. Είναι ψόφιο μέχρι τις 2000στροφές και ξαφνικά ξυπνάει η τουρμπίνα και νομιζεις οτι πετάει. Αν ομως μετρήσεις χρόνους σε σχέση με ενα πιο ηπιο και γραμμικό μοτερ που δίνει την αίσθηση του "ψόφιου" θα δεις τελικά οτι άλλο πράγμα η αίσθηση και άλλο οι πραγματικές επιδόσεις.

Αλήθεια έβγαζε 185 χιλόμετρα το 1.2tdi ;

 

Στο focus παντως (1.6tdci) που ειχα,με παράλληλο εγκεφαλάκι και παραπάνω πετρέλαιο στα χαμηλά απο το ρελαντι και μεχρι να τουρμπίσει είχε μεγάλη διαφορά σε σχέση με το μαμα. Και η πραγματική κατανάλωση μειώθηκε (στο τεπόζιτο οχι στην ένδειξη) γιατί άλλαζα πιο νωρίς ταχυτητες και κατέβαζα λιγότερο για προσπεράσεις.

Edited by kapnias
κατι ξεχασα
Link to comment
Share on other sites

Ναι ,185 κοντερισια ,τωρα ιδιο καυσιμο ,ιδια ευθεια ,ιδιες θερμοκρασιες ,170 μονο και το μετρησα 3 φορες . Μισο αλογο δεν ειναι αισθητο παρα μονο σε οργανα ,ενας εμπειρος μπορει να αναγνωρησει περιπου μια διακυμανση 5-7 αλογων οχι παρακατω . Εγω δεν ειμαι κανενας Σουμαχερ ,αρα αφου καταλαβα διαφορα ειναι 10+ αλογα λιγοτερα στις ενδιαμεσες συνεπως εφ οσων ειχε καπου 40 με 60 αλογα εκει γυρω εχουμε μια διαφορα του 15% κατω σε αυτες τις στροφες .

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, kapnias said:

Οπως έκαναν στο 2.0tdi  και ειδαν βελτίωση στο "αναβαθμισμένο" μετα την ανάκληση.

http://www.autoevolution.com/news/20-tdi-has-more-power-smoother-torque-curve-after-recall-says-adac-108918.html

Ειναι αυτο που λεω ,ιδια αλογα "ισως" (αν τους πιστεψουμε ) αλλα σε χαμηλοτερες στροφες .

6 hours ago, O Palios said:

. Απο 85 ( πραγματικα ) αλογα στις 4200+ πηγαμε στα 75 στις 3700 περιπου και απο 19 (πραγματικα) κιλα ροπης στις 1800-2400 πηγαμε στα 17- κιλα ροπης στις 1500+

Edit: διαφορετικοι χρωματισμοι

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , O Palios said:

Ειναι αυτο που λεω ,ιδια αλογα "ισως" (αν τους πιστεψουμε ) αλλα σε χαμηλοτερες στροφες .

 

Για να έχεις τα ίδια άλογα σε χαμηλότερες στροφές πρέπει η τιμή της ροπής να είναι αυξημένη  (παίζει κάτι τέτοιο?)  γιατί όπως είναι γνωστό η ισχύς είναι το γινόμενο της ροπής επί τις στροφές.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vassilis63 said:

Για να έχεις τα ίδια άλογα σε χαμηλότερες στροφές πρέπει η τιμή της ροπής να είναι αυξημένη  (παίζει κάτι τέτοιο?)  γιατί όπως είναι γνωστό η ισχύς είναι το γινόμενο της ροπής επί τις στροφές.

http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm

Συμφωνα με αυτο η ισχυς ισουτε με το γινομενο της ροπης σε λιμπροποδα επι των στροφων δια το 5252 .Εαν ψαχνουμε κιλα ροπης που ειναι πιο γνωστη μοναδα σε εμας τοτε  πολλαπλασιαζουμε αλογα επι στροφες και διαιρουμε δια το 7121 περιπου .

Ναι για να βγουν περισσοτερα αλογα χαμηλα θελεις παραπανω ροπη .

http://ncalculators.com/electrical/torque-to-horsepower-calculator.htm

Παραδειγμα :

180 νμ στις 2000 στροφες ισουντε με 51 αλογα περιπου . Για να βγαλεις παλι 180 νμ αλλα στις 1500 αυτη την φορα θελεις μονο 38 αλογα .Βλεπεις την διαφορα ; Ιδια ροπη αλλα πανε περιπατο 13 ονομαστικα αλογα . Φυσικα οταν ειχε 180 νμ ( 18 κατι κιλα ροπη για να καταλαβαινομαστε ) στις 2000 στροφες ,ειχε μονο 120+ νμ στις 1500 στροφες δηλαδη μονο 25 και κατι αλογα . Αρα εχουμε 180 νμ στις 2000 με 51 αλογα και 120 νμ στις 1500 με 25 αλογα πριν την αναβαθμιση .Μετα την αναβαθμιση εχουμε 160 νμ στις 2000 στροφες με 45 περιπου αλογα ( μειον 6 ) και 150 νμ στις 1500 με 32 αλογα ( συν 8 εδω ) . Συνολικα ενω μειωθηκαν τα μεγιστα ονομαστικα (στο παραδειγμα μας ) απο 51 σε 45 εχουμε πιο γεματες χαμηλες στροφες και πιο ανετο στην οδηγηση γιατι στις 1500 στροφες ανεβηκαν τα αλογα κατα 8 ,παροτι η συνολικη ροπη ειναι λιγοτερη απο 18 κατι σε 16 κατι . Η οικονομια θα ειναι καλυτερη οσο οδηγουμε στις χαμηλες αυτες στροφες ,με τα νεα δεδομενα ,αλλα οταν προσπαθησουμε να το ζορισουμε ακολουθοντας αλλαγες οπως καναμε προ-αναβαθμισης θα καιμε παραπανω γιατι πλεον εχει λιγοτερα αλογα εκει πανω .

Εν συντομια :

                                  Προ αναβαθμισης           /    Μετα αναβαθμισης

2000 στροφες    /    180 νμ        51 αλογα      /        160 νμ  ( μειον 2 κιλα ροπης )    45 αλογα ( μειον 6 αλογα )

1500 στροφες     /   120 νμ        25 αλογα      /        150 νμ   ( συν 3 κιλα ροπης )      32 αλογα ( συν 8 αλογα )

Edit: διαφορετικοι χρωματισμοι

Edited by O Palios
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kougis said:

Εγώ λέω να μην το πάω για αναβάθμιση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Εαν οδηγας γρηγορα και δεν το πηρες για οικονομια ,να μην το πας .Προσωπικα το πηρα για οικονομια και αυτη αναβαθμιση εχει αυτον τον προσανατολισμο . Χαλαροτερες ρυθμισεις στην μηχανη με καλη ροπη χαμηλα αλλα ψηλα δεν θα περπαταει οπως πριν .Τωρα ειναι αυτο που επρεπε να ηταν εξ αρχης .Ενα πολιτισμενο οικονομικο ανετο μικρο αμαξι με αλλαγες σε χαμηλες στροφες οπως αρμοζουν σε ενα πετρελαιο . Επιτελους .

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου είναι station wagon 1.6.

Είναι ψόφιο στις χαμηλές στροφές και σε ανηφορικά πέταλα θέλει πρώτη για να τα ανεβεί. Θα δω σημαντική διαφορά;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, kougis said:

Το δικό μου είναι station wagon 1.6.

Είναι ψόφιο στις χαμηλές στροφές και σε ανηφορικά πέταλα θέλει πρώτη για να τα ανεβεί. Θα δω σημαντική διαφορά;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Χαμηλα ,ναι θα πηγαινει καλυτερα αλλα εαν προσπαθησεις να κινηθεις γρηγορα οπως το εχεις τωρα ,δεν θα σου βγει και θα καιει και παραπανω . Σε ανηφορα με φαναρι και 4 ατομα ξεκιναω καλυτερα με λιγοτερες στροφες απο οτι προ αναβαθμισης . Ειναι πιο πολιτισμενο πλεον και θελει χαμηλοτερα τις αλλαγες χωρις να κρεμαει .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.