Jump to content
nitzaki

Golf 4 & 5 1.9 Tdi - Πιθανό Προβλημα Με Την Τουρμπίνα

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα. Ειμαι κατοχος ενος Golf 4 tdi και προσφατα αντιμετωπισα το εξης προβλημα. Σε σταθερη πορεια (130km/h) εχω εντονα καυσαερια μεσα στη καμπινα. Στην αρχη ηταν ελαχιστα και δεν εδινα και πολυ σημασια. Τωρα τελευταια ομως εχουν αυξηθει παρα πολυ και μου κινησαν το ενδιαφερον επειδη ειναι πολυ ενοχλητικα. Οταν ανοιγω το αμαξι, απο πισω δε βλεπω τιποτα. Μιλαμε για τετοιο ντουμανι. Σε καθε ανοιγμα που κανω βλεπω το ιδιο θεμα. Ενας μπλε καπνος καλυπτει τα παντα. Επισης να πω οτι το αμαξι εχει χασει και αποδοση καθως απο κει που ειχα ροπη στις 1.600-1.700 στροφες εχει ανεβει στις 2.400. Σε εναν μηχανικο που πηγα και του ειπα ολα αυτα οπως και τα ειδε στη πραξη , μου ειπε οτι η τουμπινα εχει αρκετα κενα και σιγουρα θελει ειτε επισκευη( αν ειναι δυνατη ) ή αλλαγη. Θελω τη γνωμη σας...αν ισχυει κατι τετοιο και τι προβλημα θα υπαρξει αν το αφησω ετσι.

Edited by stelios_golf 4 1.9 TDI
Link to comment
Share on other sites

είναι καθαρά συμπτώματα τουρμπίνας όσο το αφήνεις θα χειροτερεύει και υπάρχει πιθανότητα να σπάσει και ο άξονας και να έχεις χειρότερα αποτελέσματα

Link to comment
Share on other sites

Ωραια...ας πουμε οτι προχωραω στην αντικατασταση της. Μπορω να βαλω καποια μεγαλυτερη η να κοιταξω παλι για μαμα? Επισης να ανεφερω οτι το μοτερ ειναι 1.9 στα 115hp και με παραλληλο εγγεφαλο που εχω εγκαταστησει εχει παει στα 138hp με overboost στα 1,4 bar. Τα νουμερα εχουν βγει απο δυναμομετρηση.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια...ας πουμε οτι προχωραω στην αντικατασταση της. Μπορω να βαλω καποια μεγαλυτερη η να κοιταξω παλι για μαμα? Επισης να ανεφερω οτι το μοτερ ειναι 1.9 στα 115hp και με παραλληλο εγγεφαλο που εχω εγκαταστησει εχει παει στα 138hp με overboost στα 1,4 bar. Τα νουμερα εχουν βγει απο δυναμομετρηση.

 

δεν το γνωρίζω

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

γεια σου. γνωμη μη βαζεις μεγαλυτερη βαλε τη μαμα τουρμπινα διοτι οι  πετρελαιοκινητηρες εχουν συγκεκριμενο αριθμο στροφων κ συγκεκριμενη αντοχη ροπης σαφως καλο το προγραμμα που εχεις αλλα τουρμπινα δεν το συνιστω.δεν ειναι βενζινη να μπορεις να βαλεις πιο μεγαλη ...!αλλαξε την κ μια πολλαπλη μαζι για καλυτερα αποτελεσματα κ λογικα επειδη αυτα ραγιζουν με τα χλμ.

Link to comment
Share on other sites

πανος-gti σε ευχαριστω πολυ...διαβασα ενα σχετικο αρθρο για τι τουρμπινες σε κινητηρες πετρελαιου και λεει ακριβως το ιδιο. Ηθελα να σου κανω μια ακομη ερωτηση αν γνωριζεις..μπορω να πειραξω το ( vnt ) που βρισκεται πανω στην τουρμπινα ωστε να παρω ροπη απο ποιο χαμηλα? γιατι οπως προανεφερα η ροπη ειναι πλεον στις 2.400 στροφες. Εκτος και αν αυτο οφειλεται στην κακη κατασταση της τουρμπινας και με την αλλαγη επανελθει στα φυσιολογικα της.

Link to comment
Share on other sites

πανος-gti σε ευχαριστω πολυ...διαβασα ενα σχετικο αρθρο για τι τουρμπινες σε κινητηρες πετρελαιου και λεει ακριβως το ιδιο. Ηθελα να σου κανω μια ακομη ερωτηση αν γνωριζεις..μπορω να πειραξω το ( vnt ) που βρισκεται πανω στην τουρμπινα ωστε να παρω ροπη απο ποιο χαμηλα? γιατι οπως προανεφερα η ροπη ειναι πλεον στις 2.400 στροφες. Εκτος και αν αυτο οφειλεται στην κακη κατασταση της τουρμπινας και με την αλλαγη επανελθει στα φυσιολογικα της.

Μπορεις να κανεις μια πληρη επισκευη, θα ειναι σαν καινουργια.

Υπολογιζε 150ε. Οσο τη δουλευεις με φαγωμενο θροςακι τρως και τον αξονα και θα δωσεις περισσοτερα μετα.

Πολυ πιθανο να επαθε ζημια και το σωμα της.

Αν τη λυσεις και δεις και ραγισματα στην πολλαπλη αλλαξε τη κι αυτη.

Σου προτεινω να μην αναβαλεις την επισκευη γιατι θα ειναι για πεταμα σε λιγο

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη για την απουσια μου αρκετων ημερων απο το forum..

Θελω με τη σειρα μου να συνεχισω και να πω πως η τουρμπινα εχει κατεβει απο το αυτοκινητο και αυριο θα παει για επισκευη. Με μια πρωτη εκτιμηση του μηχανικου,η τουρμπινα δεν εχει καθολου κενα και κανενα ραγισμα. Πριν τη κατεβασουμε, βγαλαμε το προγραμμα απο πανω για μια δοκιμη και διαπιστωσαμε πως το αμαξι εξακολουθει να δουλευει σε υψηλες πιεσης. 1.3bar Overboost και σταθεροποιειται στο 0,9bar το οποιο δεν ειναι καθολου φυσιολογικο. Διαβαζοντας το manual βλεπουμε οτι δουλευει 0,8 με 04 bar. Αυτο αρχισε να συμβαινει απο την μερα που αλλαξαμε το vnt actuator ( το boost πανω στην τουρμπινα ). Βαζοντας το αμαξι σε διαγνωστικο εβγαλε πως φταει to boost και δεν ειναι καθολου σωστα ρυθμισμενο. Δε ξερω αν οντως ισχυει αυτο η φταει κατι αλλο. Θα ηθελα τη γνωμη σας σχετικα με αυτο γιατι οπως ειπα αυριο θα παω την τουρμπινα μου και δε θελω να πιαστω κοροιδο του στυλ δε ρυθμιζεται και πρεπει να αλλαξω ολοκληρη τουρμπινα και τετοια..

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαιρι αγορασα ενα μεταχειρισμένο golf v 1.9 tdi, 90ηρ, 2006 μοντελο. Μετα απο λιγο καιρο και οταν πηρα την αποφαση να κανω το πρωτο μου ταξιδι αντιμετωπισα το εξης προβλημα : οταν αρχισα να το δινω και να ανεβαζω τις στροφες στην 3η ταχυτητα με εκοψε την ροπη και μετα το αμαξι δεν "πηγαινε", σταματησα το εσβησα και οταν ξεκινησα παλι στην 1η κ 2η ταχυτητα ολα καλα αλλα παλι μετα στις υπολοιπες εκοβε παλι την ροπη κ ανεβαζαν στροφες μεχρι τις 2500 κ αναψε το λαμπακι της μηχανης. Το πηγα στο συνεργειο το εβαλε στο προγραμμα και εδειξε "υπερτροφοδοσια ......" κατεβασαμε την τουρμπινα, την καθαρισαμε γιατι ηταν μαυρισμενη μεσα, την κουμποσαμε ξανα και απο τοτε αρχισε να καπνιζει μερικες φορες και να σκοτσαρει καπου καπου. Προχθες παλι με εκανε το κοψιμο της ροπης και παλι αναψε το λαμπακι με το ιδιο μήνυμα . Εχει αντιμετωπισει καποιος το ιδιο προβλημα??? Τι να κανω αλλο?? Η προταση του συνεργειου ειναι αλλαγη τουρμπινας..

Edited by Speedy
κεφαλαια
Link to comment
Share on other sites

Όταν το αυτοκίνητο κόβει και δεν πάει, ακούς κάποιο θόρυβο απο το τούρμπο, όπως γρατζούνισμα, έντονο διακοπτόμενο σφύριγμα κτλπ; Αν ακούς κάποιο έντονο ήχο και αμέσως το αυτοκίνητο κόβει, τότε θές καινούριο τούρμπο! Στο συνέργειο που έβγαλε και καθάρισε το τούρμπο μην ξαναπάς για κανένα λόγο! Πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο; Αν το πήρες απο μαντρά τότε έχει γυρισμένα χιλιόμετρα 100%....

 

Τέλος, έχεις σωστό ρελάντι ή σκορτσάρει;

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ, ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΑ Κ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ 98.000 Κ ΤΩΡΑ 102.000 . ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΑΡΣΑΡΩ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΝΟ. ΑΝ ΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΥΡΜΠΟ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕΤ/ΝΟ Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ; ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ; ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΙΣΤΩ ΜΑΓΑΖΙ;

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ, ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΑ Κ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ 98.000 Κ ΤΩΡΑ 102.000 . ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΑΡΣΑΡΩ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΝΟ. ΑΝ ΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΥΡΜΠΟ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕΤ/ΝΟ Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ; ΑΠΟ ΤΙΜΕΣ; ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΙΣΤΩ ΜΑΓΑΖΙ;

Λευτερη,

Γραφε με μικρα γραμματα, οχι κεφαλαια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε χωρίς να γνωρίζω πολλά από πετρελαιοκινητήρες, μήπως να κοιταξεις την αντλία πετρελαίου εάν δουλεύει σωστά, τα μπεκ μήπως κατουρανε και θέλουν καθάρισμα; Βέβαια όλα εξαρτώνται από ποσά χιλιόμετρα έχεις και τι χρήση του αυτοκινήτου έχεις κάνει .Εαν βρεις στο δρόμο κανένα ταξιτζή ρώτησε τον τι σημαίνει μαύρος καπνός στο μαρσάρισμα

Link to comment
Share on other sites

@LEFTERIS-TDI απο αυτά που γράφεις δεν μου φαίνεται για τούρμπο, μάλλον κάποιος αισθητήρας, η εισαγωγή έχει όλους και όλους δύο. Διάγνωση απο το πληκτρολόγιο δεν γίνεται πάντως, πήγαινε σε κάποιο μηχανικό που να γνωρίζει!! Επιπλέον, θές αλλαγή ιμάντα τεντωτήρα-αντλία νερού όπωσδηποτε, τα χιλιόμετρα που γράφεις δεν παίζει να είναι πργαματικά, το σετ ιμάντα έχει προδιαγγραφές για 128.000 χλμ.

 

@Dimosthenis, είναι κινητήρας pd, δεν υπάρχει εξωτερική αντλία υψηλής, η συμπίεση γίνεται στα unit injectors στα οποία ελέγχεται με ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες και ο ψεκασμός.

Link to comment
Share on other sites

@koge ιμάντα τεντωτηρα και αντλία νερού τα άλλαξα μόλις το πήρα και μαλιστα αντλία έβαλα μεταλλική για να μη χρειαστεί να την αλλάξω ξανά ( ετσι τουλάχιστον μου είπε ο μάστορας).

Μου είπαν για κάποιον Γιοβανόπουλο και καποιον Δημοθύρα, τουρμπινάδες στην Θεσ/νικη, ξέρει κάποιος για αυτους αν είναι αξιόπιστοι???  

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη, λογικά σου έχει βγάλει σφάλμα P0234.

 

1. Είτε θέλει αλλαγή - επισκευή το τούρμπο

2. Αλλαγή στη βαλβίδα Ν75.

3. Έλεγχος στο πορτάκι της WG.

4. H actual ξεπερνά την specified πίεση.

5. Κάποιο σωληνάκι έχει τρυπήσει ή έφυγε από τη θέση του ελάχιστα.

 

Τα χιλιόμετρα, 99% ήταν αλλαγμένα και η τουρμπίνα έχει λογικά 200Κ στην πλάτη της.

Μια επισκευή εκτιμώ θα λύσει το πρόβλημά σου.

 

 

Επίσης πρέπει να βγάλεις τα μπεκ και να τα καθαρίσεις μαζί με έλεγχο ψεκασμού.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

nikdev εχεις απόλυτο δίκαιο, σήμερα μου άναψε παλι το λαμπακι της μηχανής και πήγα σε άλλο μηχανικό να μου το σβήσει και η βλάβη έχει κωδικό Ρ0234

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονία, κανά νεότερο απο το πρόβλημα; αλλάχτηκε το τούρμπο; επισκευάστηκε κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.