Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
blinkofaneye

Σβήσιμο του κινητήρα με το a/c σε λειτουργία

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά.

Έχω ένα πρόβλημα εδώ και κάποιους μήνες με το Polo μου (9Ν, μοντέλο του 2007 και καμιά 80.000km). Το πρόβλημα παρουσιάστηκε πριν δύο μήνες περίπου και μετά από απόπειρα κλοπή του αυτοκινήτου (θέλω να πιστεύω πώς είναι τυχαίο).

Όταν είναι ενεργοποιημένο το a/c (ανεξάρτητα με την θερμοκρασία) οι στροφές του κινητήρα στο ρελαντί πέφτουν τόσο πολύ, με αποτέλεσμα να σβήνει ο κινητήρας. Το πρόβλημα παρουσιάζεται συνήθως όταν πατάω συμπλέκτη για να σταματήσω σε ένα φανάρι κλπ. Οι στροφές του κινητήρα κάνουν βουτιά και ο κινητήρας σβήνει.
Το πήγα σε αντιπροσωπεία όπου και έχω κάνει όλα τα service και μου είπαν ότι θέλει καθάρισμα η πεταλούδα εισαγωγής. Μετά τον καθαρισμό της πεταλούδας το πρόβλημα με το σβήσιμο του κινητήρα διορθώθηκε. Η βουτιά των στροφών όμως παρέμεινε, με αποτέλεσμα πολλές φορές όταν σταματάω σε ένα φανάρι, οι στροφές να πέφτουν περίπου στις 100-200 στροφές, ο κινητήρας να "πνίγεται" και μετά να ξανά ανεβαίνουν στις 700-800 και σταθεροποιούνται εκεί (βλέπεις το στροφόμετρο να παίζει πάνω-κάτω για λίγο).

Εδώ και λίγες ημέρες το πρόβλημα με το σβήσιμο του κινητήρα επανήλθε. Κάνει ότι ακριβώς περιέγραψα και πιο πάνω, με μια διαφορά...έχει τύχει ο κινητήρας να σβήσει κανά δυο φορές εν κινήσει (με λίγα χιλιόμετρα και λίγες στροφές).

Χωρίς το a/c το αυτοκίνητο δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα.

Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει, εκτός από την πεταλούδα? Λέτε να θέλει πάλι καθάρισμα?

 

Υ.Γ. Ανέφερα την απόπειρα κλοπής γιατί ναι μεν ευτυχώς δεν πήραν το αυτοκίνητο και τίποτα από μέσα. Έκαναν όμως αρκετές φθορές σε καλώδια (π.χ. συναγερμού). Να φανταστείτε ότι είχαν βγάλει ακόμη και τα βύσματα-καλώδια του εγκεφάλου. Στην αντιπροσωπεία που έγινε η επισκευή, εκτός από κλειδαριές κλπ. μου είπαν ότι ήταν σπασμένη και η βαλβίδα του συμπλέκτη (έχει αλλαχτεί και αυτή).

Edited by blinkofaneye

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δες τη γειωση και την πλεξουδα κατω απο την μπαταρια που διακλαδιζεται και δινει στο κομπρεσσερ αν εχει υποστει φθορα.

Δες στην ασφαλειοθηκη στο μοτερ τα καλωδια αν εχουν φθορες κατεβαινοντας προς τους καταναλωτες.

Κοιτα την φυσα παροχης στο κομπρεσερ μηπως ειναι τραβηγμενη η χτυπημενη και βραχυκυκλωνει.

Μετρα ρευματα οταν βαζεις το κομπρεσσερ να δεις ταση και τυχον διαρροες.

Βαλε διαγνωστικο μηπως εχεις σφαλμα στην βαλβιδα υψ. Πιεσης.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάνε έλεγχο ελλείψεως freon στο a/c.

Κατα πάσα πιθανότητα έχεις διαρροή ή έλλειψη απο τα χρόνια .

Μου είχε τύχει ακριβώς το ίδιο σε άλλο αυτοκίνητο.

Η έλλειψη freon δημιουργεί ΄'πρόσθετη" προσπάθεια του a/c

οπότε στο ρελαντί πέφτουν οι στροφές.

΄Κάνε έλεγχο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Καταρχήν συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Έλεγξα ότι μου είπατε και όλα είναι οκ. 

Μετά από επίσκεψη σε αντιπροσωπεία, το βάλανε σε διαγνωστικό και δεν εμφανίζει κανένα σφάλμα. Ούτε ο εγκέφαλος καταγράφει το σβήσιμο του κινητήρα. Αντικαταστάθηκε για ακόμη μία φορά η βαλβίδα του συμπλέκτη (χωρίς κόστος, μιας και είχε αλλαχτεί ξανά πριν 3 μήνες). Μου εξήγησαν ότι η αλλαγή είναι προληπτική σε περίπτωση που η βαλβίδα έχει βγει ελαττωματική και ο εγκέφαλος δεν καταλαβαίνει πότε πατάω συμπλέκτη για να κρατήσει τις στροφές του κινητήρα. Έτσι με το αυξημένο φορτίο του a/c, οι στροφές πέφτουν και ο κινητήρας σβήνει. Δεν είχα λόγο να μην τους πιστέψω-δεν με χρέωσαν και τίποτα. 

Την Κυριακή όμως το πρόβλημα επανήλθε. 

Σήμερα το πήγα σε ένα μάστορα στην γειτονιά και του περιέγραψα το πρόβλημα. Το έβαλε στο διαγνωστικό και απλά επιβεβαίωσε τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας. Όπως χαρακτηριστικά είπε..."Το αμάξι είναι σαν να βγήκε χθες από το εργοστάσιο".

Έχετε καμιά ιδέα για το τι άλλο πρέπει να κοιτάξω? Έχει αρχίσει να με εκνευρίζει η όλη κατάσταση.

Ευχαριστώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Polakias TDI
3 hours ago , blinkofaneye said:

... Ούτε ο εγκέφαλος καταγράφει το σβήσιμο του κινητήρα. ..

Κάποιος επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου πραγματοποιήθηκε;

Απέκλεισαν την περίπτωση το πρόβλημα να οφείλεται σε ηλεκτρονικά;

Μπορεί τα καλώδια και οι διασυνδέσεις τους να αποκαταστάθηκαν πλήρως (ελπίζω), αλλά αυτό δε συνεπάγεται απαραίτητα πως ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός δουλεύει ορθά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Polakia καλημέρα.

Επαναπρογραμματισμός στον εγκέφαλο όχι δεν έχει γίνει. Μου είπαν ότι θα κοιτάξουν μήπως υπάρχει διαθέσιμο κάποιο update μετά από τόσο καιρό και δεν με έχουν ειδοποιήσει.

Σχετικά με την καλωδίωση, και στην αντιπροσωπεία και ο μηχανικός της γειτονιάς βρήκαν ότι είναι οκ.

Τώρα για τα ηλεκτρονικά...μάλλον κάπου εκεί είναι το πρόβλημα. Απλώς όλοι αναρωτιούνται (κι εγώ μαζί) γιατί δεν εμφανίζει κάτι ο εγκέφαλος. Οπότε έχει ξεκνήσει το ψάξιμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

 

Καλή χρονιά εύχομαι σε όλους, με απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα.

 

Και η ταλαιπωρία συνεχίζεται με το εν λόγω πρόβλημα...

 

Να πω ότι από την ημέρα που έκανα το τελευταίο post δεν ξανά ασχολήθηκα με το θέμα. Μπήκε και το φθινόπωρο και σταμάτησα να χρησιμοποιώ το A/C.

Πριν λίγες ημέρες είπα να το χρησιμοποιήσω...έτσι από περιέργεια για να δω πως λειτουργεί.

Το πρόβλημα με τα "βυθισματάκια" των στροφών παραμένει. Βέβαια τώρα που το A/C δουλεύει στο ζεστό, τα βυθίσματα είναι τόσο μικρά, που δεν το καταλαβαίνεις καν.

Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι όταν ανάβω την ανακύκλωση του αέρα, ενεργοποιείται κανονικά. Αλλά αν αλλάξω την θέση του αέρα, τότε η ανακύκλωση απενεργοποιείται αυτόματα.

(Για να το κάνω πιο αναλυτικά, Έχω τον αέρα να βγαίνει στα πόδια. Ανάβω την ανακύκλωση και δουλεύει κανονικά. Μόλις γυρίσω τον αέρα στο παμπριζ η ανακύκλωση σβήνει. Αυτό συμβαίνει είτε δουλεύει το A/C, είτε όχι.)

Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα πολύ σπάνια την ανακύκλωση και δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογική αντίδραση ή όχι. Στο manual δεν γράφει τίποτα.

Διάβασα εδώ ότι μπορεί να φταίει το μοτεράκι της ανακύκλωσης ή το κλαπέτο.

Μέσα στο Φεβρουάριο θα πάω για σέρβις. Θα τους πω να το κοιτάξουν και αυτό και θα ενημερώσω.

 

Καλό Σ-Κ σε όλους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι φυσιολογικη αντίδραση να κλείνει η ανακύκλωση όταν αλλάζεις κατεύθυνση στον αέρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Polakias TDI
2 hours ago , blinkofaneye said:

(Για να το κάνω πιο αναλυτικά, Έχω τον αέρα να βγαίνει στα πόδια. Ανάβω την ανακύκλωση και δουλεύει κανονικά. Μόλις γυρίσω τον αέρα στο παμπριζ η ανακύκλωση σβήνει. Αυτό συμβαίνει είτε δουλεύει το A/C, είτε όχι.)

Για να μην αισθάνεσαι μοναξιά σε αυτό, σε αντίστοιχη κίνηση στο δικό μου (2015), όχι μόνο σβήνει η ανακύκλωση, αλλά ανάβει και το AC. Πιθανολογώ πως είναι λογική "αντίδραση" όταν γυρίζεις τον αέρα στο παρμπρίζ, ώστε να βάλει και φρέσκο αέρα αλλά και μαζί με το AC να ξεθολώσει το παρμπρίζ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικη αντιδραση αφου το παρμπριζ ξεθολωνει με εισερχομενο αερα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...