Jump to content
vastil

Ελαστικά

Recommended Posts

Δοκιμασμένα τα ελαστικά της Michelin 175 60 r14 και μπορώ να πω οτι έχουν εκπληκτική πρόσφυση συγκριτικά με τα bridgestone.

Χειμώνας έρχεται και θα βάλω ελαστικα χειμερινά. Έχει να προτείνει κανείς κάποιο? Nokian δεν βρίσκω Θεσσαλονίκη. Τα vredestein snowtrack5 αξίζουν?

 

 

edit βρήκα και nokian και περιμένω τιμή. Ακούω απόψεις

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Σε άλλο αμάξι έχω Goodyear UltraGrip 9 σε διαστάσεις 175/65/14, περίπου 250 τοποθετημένα, πέρσι το χειμώνα μπήκαν και γίνονται τράμπα με θερινά κάθε χρόνο, δυστυχώς πέρσι δεν το πήγαμε σε χιόνι λόγω αλλαγής σχεδίων, σε χαμηλές θερμοκρασίες στο βρεγμένο που πάτησαν εννοείται ήταν ανώτερα των θερινών. Μακάρι να είχα περισσότερα να σου πω, πάντως τα διάλεξα λόγω εξαιρετικών reviews και επειδή εμπιστεύομαι τον λαστιχά που τα πρότεινε.

Link to comment
Share on other sites

220 για vw up. 14αρα ζάντα. Περιμένω πότε θα μου κλείσει το ραντεβού. Θα βάλω τελικά φιλανδικά. Στην υφή εξαιρετικά θα τα χαρακτήριζα και λίγο καλύτερα από τα ολλανδικά.

 

snowtac5 ή nokian wd3?

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , vastil said:

220 για vw up. 14αρα ζάντα. Περιμένω πότε θα μου κλείσει το ραντεβού. Θα βάλω τελικά φιλανδικά. Στην υφή εξαιρετικά θα τα χαρακτήριζα και λίγο καλύτερα από τα ολλανδικά.

 

snowtac5 ή nokian wd3?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 29/11/2016 at 1:51 ΜΜ, nikdev said:

 

Νο idea τι θα φέρει από τα 2. Αύριο θα μάθω και θα δω τι θα μπει από τα δύο αλλά εδώ Θεσσαλονίκη σε μας πάνω το έχει στρώσει

 

Vredestein snowtrac 5 245 ευρώ δυστυχώς τα nokian θα αργούσαν άλλες 2 εβδομάδες και επειδή θα πάω Δράμα μεθαύριο δεν μπορούσα να το τρενάρω άλλο με τα καλοκαιρινά.

Edited by vastil
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 28/11/2016 at 2:40 PM, DarkX said:

Σε άλλο αμάξι έχω Goodyear UltraGrip 9 σε διαστάσεις 175/65/14, περίπου 250 τοποθετημένα, πέρσι το χειμώνα μπήκαν και γίνονται τράμπα με θερινά κάθε χρόνο, δυστυχώς πέρσι δεν το πήγαμε σε χιόνι λόγω αλλαγής σχεδίων, σε χαμηλές θερμοκρασίες στο βρεγμένο που πάτησαν εννοείται ήταν ανώτερα των θερινών. Μακάρι να είχα περισσότερα να σου πω, πάντως τα διάλεξα λόγω εξαιρετικών reviews και επειδή εμπιστεύομαι τον λαστιχά που τα πρότεινε.

Πέρσι λοιπόν δεν τα δοκίμασα στο χιόνι αλλά τα ξημερώματα τα υπέβαλα σε καλό τεστ στα βόρεια προάστια, οπότε ας κάνω ένα μικρό review. Πρώτη μου εμπειρία με χειμερινά σε χιόνι καθώς μέχρι τώρα έβαζα αλυσίδες στα θερινά, οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω μεταξύ χειμερινών, αλλά μεταξύ αλυσίδων και χειμερινών η διαφορά είναι τεράστια, θα λεγα τα χειμερινά είναι ίσως και καλύτερα από το να φόραγε το πολάκι αλυσίδες και στα 4 και να ήταν τετρακίνητο, και με το έξτρα πλεονέκτημα να πηγαίνεις όσο θες, εγώ τα δοκίμασα με 80 αλλά μπορούσα και παραπάνω. Το τιμόνι παρέμενε σφιχτό σε όλη τη διαδρομή, πλήρης έλεγχος και πέρασα επίσης με 80 απ' το "S" της Κηφισίας ή για όσους δεν γνωρίζουν 2 συνεχόμενες αντίθετες στροφές μέτριας κλίσης, έχοντας απόλυτο έλεγχο την ώρα που ο δρόμος ήταν γεμάτος χιόνι (μιλάω για 5 τα ξημερώματα). Ακόμα και από τα φανάρια που ξεκίναγα με σχετικό γκάζι για να τα δοκιμάσω δεν ένιωθα γλύστριμα. Φυσικά όσα (λίγα) αμάξια ήταν στον δρόμο πήγαιναν με 20 οπότε εγώ με 80 τους πέρναγα σαν σταματημένους και μπορούσα και πιό γρήγορα. Τα προηγούμενα χρόνια που φορούσα αλυσίδες καταρχήν μέχρι 50 το πήγαινα και πάλι τόσο απόλυτο έλεγχο δεν είχα, που τώρα τον έχω με 80. Αντίο αλυσίδες! ;)

Αν το edition δεν ήταν τόσο χαμηλό καθώς δεν έχω κενά στους θόλους πλέον τα 8άρια είναι σύριζα με το φτερό, θα έβαζα εκεί τα χειμερινά. Αλλά χωρίς κενά στους θόλους, όσο χιόνι θα μαζεύεται τα στουμπώνει εκεί και δεν ξέρω μην γίνει καμιά ζημιά, χώρια που το lip του εμπρός προφυλακτήρα είναι πολύ κοντά στο έδαφος πράγμα που σημαίνει ότι συχνά πυκνά θα στρώνω πίστα. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασα τα ελαστικα σε ενα σημειο στα πευκα ψηλα που ειχε παγο. Πισω μου ακολουθουσε ενα πεζο 206 που το οδηγουσε μια γυναικα. Εγω ανεβηκα την ανηφορα αγογκιστα χωρις να κουνηθει το αμαξι καθολου αλλα το καταλαβα οτι επιασα πανω σε σκληρο παγο το πεζο σε ενα σημειο δεν το εβλεπα γιατι επρεπε να γλυστρουσε πολυ. +1 απο εμενα για τα αποκλειστικα χιονολαστιχα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι, αυτού του είδους τα ελαστικά αποτελούνται από διαφορετικά μίγματα υλικών που έχουν την ιδιότητα να διατηρούν την ελαστικότητά τους σε θερμοκρασίες που τα καλοκαιρινά στην κυριολεξία πετρώνουν και μεταμορφώνονται σε ανελαστικό πλαστικό. Και βέβαια έχουν και διαφορετικό πέλμα σχεδιασμένο να σκάβει στο χιόνι εν αντιθέσει με τα καλοκαιρινά που σχεδιάζονται με γνώμονα την όσο γίνεται μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση στις υψηλότερες θερμοκρασίες, που σε θερμοκρασίες κοντά ή/και υπό το μηδέν και ειδικότερα στο χιόνι ή στον πάγο έχουμε αντίθετα αποτελέσματα. Οι αλυσίδες φορεμένες σε καλοκαιρινά ελαστικά τους προσδίδουν την ικανότητα σκαψίματος σε τέτοιες συνθήκες, όμως δεν μπορούν να υποκαταστήσουν και το υλικό, με αποτέλεσμα να έχουμε μία βελτίωση αλλά ποτέ δεν θα φτάσει το επίπεδο των χειμερινών. Ας πω και κάποια πράγματα ακόμη και ας με συγχωρέσουν οι αναγνώστες για το μακροσκελές ποστ.

Προσωπική μου άποψη συμφέρει να έχει κανείς ένα σετ καλοκαιρινά και ένα χειμερινά και να τα τραμπάρει κάθε χρόνο ανάλογα την εποχή, ειδικά αν πρόκειται για μικρές διαστάσεις διότι με ένα κόστος πάνω κάτω 200 ευρώ μπορείς να έχεις την καλύτερη δυνατή απόδοση και να γλιτώνεις απίστευτη πολλές φορές ταλαιπωρία βάλε-βγάλε αλυσίδες κάτω από αντίξοες συνθήκες, και με σωστή χρήση* και αποθήκευση** τους θερμότερους μήνες του χρόνου να τα έχεις σε άψογη κατάσταση για αρκετά χρόνια, που πιθανότατα σε όλο αυτό το διάστημα οι αλυσίδες να χρειάζονται αλλαγή! Με μόνη εξαίρεση χαμηλότερου κόστους αλυσίδες αλλά και αμφιβόλου ποιότητος, πράγμα που θα μου προκαλούσε ανησυχία στη μέση του πουθενά, οποιοδήποτε ποιοτικό σετ αλυσίδων κοστίζει πολύ κοντά στην τιμή ενός καλού χειμερινού. Οι αλυσίδες που χρησιμοποιούσα μέχρι πριν βάλω τα χειμερινά ήταν κάποιες Clack & Go από την Weissenfels, δεν θυμάμαι το ακριβές μοντέλο, ποιοτικές αλυσίδες και κυρίως πολύ εύκολες στο βάλε-βγάλε αυτό ήταν και το κύριο χαρακτηριστικό τους για το οποίο μου είχαν κοστίσει το 2011 γύρω στα 150 ευρώ, ακόμα τις έχω αλλά τις έχω φορέσει μόνο 2 ή 3 χειμώνες. Με αυτές την χρονιά εκείνη είχαμε ανέβει στον Παλιό Άγιο Αθανάσιο και μέχρι το ΧΚ Καϊμακτσαλάν, ήταν πολύ καλές και δεν είχα παιδευτεί ιδιαίτερα αλλά σε αρκετά σημεία και επειδή τώρα έχω άποψη πώς δουλεύουν τα χειμερινά ελαστικά, με τις αλυσίδες έχανα την αμεσότητα του τιμονιού που με τα χειμερινά νομίζεις ότι είσαι στο στεγνό μια ωραία ανοιξιάτικη μέρα. Αυτή είναι η πολύ μεγάλη διαφορά με τις αλυσίδες, εκτός βέβαια του ότι τα χειμερινά τα βάζεις πάνω και τα έχεις 4 μήνες το χρόνο και πας όπου γουστάρεις χωρίς να σε νοιάζει τίποτα και βέβαια χωρίς να σε περιορίζει το όριο ταχύτητας των αλυσίδων.

Τώρα καθένας μπορεί να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει, θα σου πει ο άλλος ναι μα εγώ ανεβαίνω στο βουνό μια φορά στα 3 χρόνια, αυτό είναι δεκτό. Όμως πιστεύω ακράδαντα ότι για κάποιον που τακτικά, έστω 1 φορά τον χρόνο πραγματοποιεί χειμερινές εξορμήσεις, τα χειμερινά ελαστικά είναι η σωστή επιλογή που πιθανότατα θα κάνει και απόσβεση.

Για το αστείο του πράγματος, χθες για λίγα λεπτά βγήκα με το edition που φοράει τα Toyo Proxes R888, όχι μόνο καλοκαιρινά ελαστικά αλλά και πιστάδικα, δηλαδή Ο,ΤΙ χειρότερο για θερμοκρασίες υπό το μηδέν, βρήκα λοιπόν λίγο πάγο κάτω και πέρασα από πάνω, και για το αλατοπίπερο του πράγματος ο δρόμος ήταν και ελάχιστα ανηφορικός. Λοιπόν ανέβαινα με 10, στην κυριολεξία χάιδευα το γκάζι και το ESP έκανε υπερωρίες. Δεν υπήρχε πρόβλημα βέβαια είχα επιλογή αν το πράγμα χόντρενε, αλλά δείχνει το μέγεθος της διαφοράς ανάμεσα στα δύο άκρα.

* Σωστή χρήση χειμερινών σημαίνει, καταρχήν τηρούμε το όριο ταχύτητας για το οποίο είναι σχεδιασμένα, το οποίο είναι πολύ χαμηλότερο των καλοκαιρινών, αποφεύγουμε να φεύγουμε τάπα από το φανάρι (καλό είναι να αποφεύγεται το σπινάρισμα στο στεγνό δηλαδή), και τα αποθηκεύουμε όταν οι θερμοκρασίες ξεπεράσουν τους 20 βαθμούς, δηλαδή αρχές Άνοιξης, διαφορετικά λιώνουν.

** Σωστή αποθήκευση χειμερινών σημαίνει, όπως όλα τα ελαστικά συμπεριλαμβανομένων των καλοκαιρινών, την αποθήκευση σε σημείο που δεν τα βλέπει ο ήλιος, δεν έχει υγρασία, δηλαδή προτιμάμε ξηρό και δροσερό μέρος, και δεν έχει μεγάλες θερμοκρασιακές αυξομειώσεις. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα τα τυλίγουμε ένα-ένα με κάποια μεμβράνη, εγώ χρησιμοποιώ μεμβράνη μεγάλων συσκευασιών με φουσκάλες πλάτους 1 μέτρου, διαφορετικά αν κανείς θέλει να διαθέσει ένα ποσόν για κάτι πιό professional υπάρχουν ειδικά έτοιμα κιτ αποθήκευσης. Είτε με μεμβράνη είτε με έτοιμο κιτ, αυτό που πετυχαίνουμε είναι να διατηρούμε ένα μικροκλίμα εντός της συσκευασίας μας, το οποίο εξασφαλίζει την ακόμα μικρότερη θερμοκρασιακή διακύμανση και βέβαια κρατάει πιό αποτελεσματικά εκτός την όποια υγρασία.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι; Τα λάστιχα έχουν ημερομηνία λήξεως; Ή εξαρτάται πάντα από την φθορά ο χρόνος αντικατάστςασης;

Το ρωτάω αυτό γιατί αν ισχύει το δεύτερο, με τα χειμερινά βγαίνεις κερδισμένος αφού παρατείνεις και την διάρκεια ζωής των καλοκαιρινών αφού δεν τα καταπονείς για το χρονικό διάστημα που φοράς τα χειμερινά και μάλιστα σε δυσμενείς για αυτά συνθήκες.

Έτσι όπως το βλέπω εγώ, ή παίρνεις και χειμερινά και αλλάζεις ανά εποχή ή περιμένεις (έχοντας αλυσίδες) την πρώτη σου αλλαγή και φοράς τα Michelin crossclimate ή κάποια αντίστοιχα.

Κάνω λάθος;

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο Dark, να πω όμως και εγώ κάτι ως κάτοικος Φλώρινας, όπου όλοι φοράμε χειμερινά από τον Νοέμβρη μέχρι πολλές φορές τον Απρίλιο. Πρώτον, η διαφορά χειμερινού με καλοκαιρινό ελαστικό είναι χαώδης σε συνθήκες χιονιού και πάγου. Όμως, αυτό που πολλοί δεν ξέρουν και σωστά ανέφερε ο Dark είναι ότι τα καλοκαιρινά, από τους 7 βαθμούς και κάτω σκληραίνουν πολύ. Στο στεγνό δεν φαίνεται τόσο πολύ, όμως στο βρεγμένο υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο. Εκεί που κάνει λάθος ο φίλος Dark όμως, είναι στον τρόπο οδήγησης. Συμφωνώ ότι τα χειμερινά σου δίνουν τεράστια σιγουριά, όμως το να πηγαίνεις με 80 σε δρόμο με χιόνι είναι επικίνδυνο. Εξηγώ, έχει τύχει να πηγαίνω με 40, ναι με 40 και το αυτοκίνητο να αρχίσει να γλιστρά στα ξαφνικά. Ο λόγος; Παρόλο που ο δρόμος φαινόταν ότι είχε απλά ένα στρώμα χιόνι, ανάμεσα στο χιόνι και την πίσσα είχε στρώμα πάγου. Σε αυτές τις συνθήκες, το μόνο που μπορείς να κάνεις για να το αποφύγεις είναι να πηγαίνεις αργά. Επίσης, η απόσταση φρεναρίσματος αυξάνεται κατά πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που έχουμε συνηθίσει στο βρεγμένο, οπότε καλό είναι να δίνουμε στον εαυτό μας όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης κρατώντας χαμηλή ταχύτητα και αφήνοντας μεγάλες αποστάσεις ασφαλείας από τους προπορευόμενους. Ένα τελευταίο, καλό είναι όταν βάζουμε χειμερινά να πέφτουμε σε διάσταση ένα ή ακόμα και δύο νούμερα, λόγω του ότι όσο πιο στενό το χειμερινό λάστιχο, τόσο καλύτερα πατάει και "σκάβει" στο χιόνι.

@alej κανονικά τα ελαστικά έχουν ημερομηνία λήξεως τα 4 χρόνια, καλοκαιρινά και χειμερινά, επειδή όμως δεν είμαστε σε θέση να αλλάζουμε τόσο συχνά κοιτάμε τη φθορά και αν έχουν εμφανιστεί ρωγμές τα τοιχώματα στα καλοκαιρινά. Στα χειμερινά μετά από 4 χρόνια, έχει σκληρύνει η γόμα, με αποτέλεσμα να χάνουν λίγο σε πρόσφυση στο πάγο. Ο πατέρας μου φέτος κυκλοφορεί έκτο χειμώνα με τα ίδια χειμερινά, όμως τα φυλάσσει όπως είπε ο Dark, και τα αλλάζουμε μόλις πέσει χιόνι μόνοι στο σπίτι, οπότε δεν χρησιμοποιούνται όταν δεν είναι απαραίτητα. Βέβαια έχει αλλάξει αρκετά η σκληρότητα του πέλματος σε σχέση με καινούργια, αλλά ακόμα είναι εντάξει. Να σημειωθεί ότι με τα χειμερινά καλό είναι να πηγαίνουμε πάνω από 90-100 γιατί υπερθερμαίνονται και σκληραίνουν πιο γρήγορα και φυσικά δεν ξεπερνάμε σε καμία περίπτωση το ανώτατο όριο ταχύτητας για το οποίο έχουν κατασκευαστεί.

Edited by faniaros
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα, επομένως λοιπόν το καλύτερο είναι τα λάστιχα τύπου crossclimate τα οποία είναι για όλες τις εποχές και είναι κατάλληλα και για χιόνι. Βέβαια για καταστάσεις extreme πάμε σε άλλες λύσεις αναγκαστικά.

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , alej said:

Κατάλαβα, επομένως λοιπόν το καλύτερο είναι τα λάστιχα τύπου crossclimate τα οποία είναι για όλες τις εποχές και είναι κατάλληλα και για χιόνι. Βέβαια για καταστάσεις extreme πάμε σε άλλες λύσεις αναγκαστικά.

Εξαρτάται από το που μένεις φίλε μου. Προσωπικά, χωρίς να έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο, ξέρω ότι είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ των δύο, που σημαίνει ότι είναι αμφίβολο πόσο καλό είναι σε καλοκαίρι και χειμώνα. Αν είσαι συντηρητικός οδηγός και δεν έχει πολύ χιόνι στη περιοχή σου, τότε είναι κατάλληλο για σένα. Βέβαια να έχεις κατά νου ότι θα φθαρεί πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , faniaros said:

Εξαρτάται από το που μένεις φίλε μου. Προσωπικά, χωρίς να έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο, ξέρω ότι είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ των δύο, που σημαίνει ότι είναι αμφίβολο πόσο καλό είναι σε καλοκαίρι και χειμώνα. Αν είσαι συντηρητικός οδηγός και δεν έχει πολύ χιόνι στη περιοχή σου, τότε είναι κατάλληλο για σένα. Βέβαια να έχεις κατά νου ότι θα φθαρεί πιο γρήγορα.

Είναι πολύ καλά και στις δύο εποχές με ελάχιστους συμβιβασμούς (από ότι μαθαίνω). Η γρήγορη φθορά σε αυτές τις περιπτώσεις νομίζω ότι είναι αυτονόητη. Για Θεσσαλονίκη πάντως θεωρώ ότι είναι η καλύτερη λύση.

Δεν ήξερα όταν το αγόρασα το αμάξι να πουλήσω αμέσως αυτά που φορούσε το Golf και να βάλω τέτοια, τώρα θα περιμένω μάλλον...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το έχω δει από κοντά το λάστιχο και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, για να εκφέρω σωστή άποψη. Νομίζω ένα παιδί στην ενότητα του Passat τα έχει και έχει γράψει γνώμες. Πάντως μην ακους αυτά που λένε στις διαφημίσεις και θα σου εξηγήσω γιατί. Στο χειμερινό λάστιχο, θες υλικό το οποίο παραμένει μαλακό και εύκαμπτο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, επίσης θες βαθιές αυλακιές όπου θα αποθηκεύεται χιόνι/γλίτσα/νερό από τον δρόμο για να έχεις πρόσφυση, θες επίσης πολλές μικρές τριχοειδείς αυλακιές για τον ίδιο λόγο, και πέλμα με "επιθετική" ή αλλιώς πολύ τραχιά επιφάνεια για να πατάει καλά στο χιόνι και να έχεις κράτημα σε εκκίνηση και φρενάρισμα. Τέλος θες μεγάλες κ πολλές αυλακιές στο πέλμα για πλευρικό κράτημα. 

Στα καλοκαιρινά αντίθετα, θες υλικό το οποίο θα αντέχει τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού αλλά και των συνθηκών οδήγησης, θες όσο γίνεται πιο λείο πέλμα (δηλαδή όχι τόσο τραχύ όσο το χειμερινό) με όχι τόσο βαθιές αυλακιές μιας και το μόνο που έχεις να απομακρύνεις είναι νερό και θες οι άκρες του πέλματος να αποτελούνται από μεγάλα και συνεχόμενα κομμάτια για να έχεις το μέγιστο πλευρικό κράτημα. Τέλος, θες όσο το δυνατόν λιγότερες αυλακιές για να αυξήσεις την επιφάνεια επαφής με τον δρόμο.

Δεν ξέρω πως γίνεται να έχεις και τα δύο με ελάχιστους συμβιβασμούς, αφού χρειάζονται εκ διαμέτρου αντίθετα χαρακτηριστικά. Πάντως για Θεσσαλονίκη θεωρώ πως είναι μια καλή επιλογή, αρκεί να έχεις κατά νου ότι με τις θερμοκρασίες εκεί το καλοκαίρι, οι χειμερινές ιδιότητες του ελαστικού θα φθίνουν αρκετά μετά από 1-2 καλοκαίρια. 

Φιλικά πάντα και αυτό είναι μόνο η προσωπική μου άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά και καλή χρονιά.... Είμαι το παιδί που έχω πει για crossclimate... Πραγματικά είναι πολύ καλά και χειμώνα και καλοκαίρι....Αν δεις ενότητα της εταιρείας λέει ότι είναι από μία ιδική γόμα που μπορεί να δουλεύει όλες τις εποχές... Εγώ Πάντος Αθήνα με το λίγο χιόνι που έριξε ή έστω σε κάτι χιονοδρομικά που παω 10-15 πόντους χιόνι  το λάστιχο πατάει πολύ καλά δεν έχω χρειαστεί αλυσίδες.. το καλοκαίρι και εδώ πατάει καλά βέβαια το αμάξι δεν το πάω στα όρια μόνο σε ταξίδια βλέπει 210-220 ....Το μείον που το έχω πεί και στην ενότητα ειναι  ότι βλέπω μία πιο γρήγορη φθορά σε σχέση με κάποιο άλλο καλοκαιρινό.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , kosigal said:

Γειά σας παιδιά και καλή χρονιά.... Είμαι το παιδί που έχω πει για crossclimate... Πραγματικά είναι πολύ καλά και χειμώνα και καλοκαίρι....Αν δεις ενότητα της εταιρείας λέει ότι είναι από μία ιδική γόμα που μπορεί να δουλεύει όλες τις εποχές... Εγώ Πάντος Αθήνα με το λίγο χιόνι που έριξε ή έστω σε κάτι χιονοδρομικά που παω 10-15 πόντους χιόνι  το λάστιχο πατάει πολύ καλά δεν έχω χρειαστεί αλυσίδες.. το καλοκαίρι και εδώ πατάει καλά βέβαια το αμάξι δεν το πάω στα όρια μόνο σε ταξίδια βλέπει 210-220 ....Το μείον που το έχω πεί και στην ενότητα ειναι  ότι βλέπω μία πιο γρήγορη φθορά σε σχέση με κάποιο άλλο καλοκαιρινό.... 

Αν μπορείς βγάλε μία φοτο (την φθορά) γιατί θέλω να τα βάλω και εγώ σε ένα opel που έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, faniaros said:

Πολύ σωστός ο Dark, να πω όμως και εγώ κάτι ως κάτοικος Φλώρινας, όπου όλοι φοράμε χειμερινά από τον Νοέμβρη μέχρι πολλές φορές τον Απρίλιο. Πρώτον, η διαφορά χειμερινού με καλοκαιρινό ελαστικό είναι χαώδης σε συνθήκες χιονιού και πάγου. Όμως, αυτό που πολλοί δεν ξέρουν και σωστά ανέφερε ο Dark είναι ότι τα καλοκαιρινά, από τους 7 βαθμούς και κάτω σκληραίνουν πολύ. Στο στεγνό δεν φαίνεται τόσο πολύ, όμως στο βρεγμένο υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο. Εκεί που κάνει λάθος ο φίλος Dark όμως, είναι στον τρόπο οδήγησης. Συμφωνώ ότι τα χειμερινά σου δίνουν τεράστια σιγουριά, όμως το να πηγαίνεις με 80 σε δρόμο με χιόνι είναι επικίνδυνο. Εξηγώ, έχει τύχει να πηγαίνω με 40, ναι με 40 και το αυτοκίνητο να αρχίσει να γλιστρά στα ξαφνικά. Ο λόγος; Παρόλο που ο δρόμος φαινόταν ότι είχε απλά ένα στρώμα χιόνι, ανάμεσα στο χιόνι και την πίσσα είχε στρώμα πάγου. Σε αυτές τις συνθήκες, το μόνο που μπορείς να κάνεις για να το αποφύγεις είναι να πηγαίνεις αργά. Επίσης, η απόσταση φρεναρίσματος αυξάνεται κατά πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που έχουμε συνηθίσει στο βρεγμένο, οπότε καλό είναι να δίνουμε στον εαυτό μας όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης κρατώντας χαμηλή ταχύτητα και αφήνοντας μεγάλες αποστάσεις ασφαλείας από τους προπορευόμενους. Ένα τελευταίο, καλό είναι όταν βάζουμε χειμερινά να πέφτουμε σε διάσταση ένα ή ακόμα και δύο νούμερα, λόγω του ότι όσο πιο στενό το χειμερινό λάστιχο, τόσο καλύτερα πατάει και "σκάβει" στο χιόνι.

@alej κανονικά τα ελαστικά έχουν ημερομηνία λήξεως τα 4 χρόνια, καλοκαιρινά και χειμερινά, επειδή όμως δεν είμαστε σε θέση να αλλάζουμε τόσο συχνά κοιτάμε τη φθορά και αν έχουν εμφανιστεί ρωγμές τα τοιχώματα στα καλοκαιρινά. Στα χειμερινά μετά από 4 χρόνια, έχει σκληρύνει η γόμα, με αποτέλεσμα να χάνουν λίγο σε πρόσφυση στο πάγο. Ο πατέρας μου φέτος κυκλοφορεί έκτο χειμώνα με τα ίδια χειμερινά, όμως τα φυλάσσει όπως είπε ο Dark, και τα αλλάζουμε μόλις πέσει χιόνι μόνοι στο σπίτι, οπότε δεν χρησιμοποιούνται όταν δεν είναι απαραίτητα. Βέβαια έχει αλλάξει αρκετά η σκληρότητα του πέλματος σε σχέση με καινούργια, αλλά ακόμα είναι εντάξει. Να σημειωθεί ότι με τα χειμερινά καλό είναι να πηγαίνουμε πάνω από 90-100 γιατί υπερθερμαίνονται και σκληραίνουν πιο γρήγορα και φυσικά δεν ξεπερνάμε σε καμία περίπτωση το ανώτατο όριο ταχύτητας για το οποίο έχουν κατασκευαστεί.

Σίγουρα έχεις πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στο χιόνι από μένα μιας και ζεις με αυτό, ενώ εγώ φεύγω για να το βρω. Εκτός και κατοικούσα στο καζίνο της Πάρνηθας οπότε μπορεί και να σε κόντραρα :p (κάποιες μέρες θερμοκρασιακά παίζουν στα ίδια ή παρόμοια, εκτός και κατεβάζει πολικές μάζες από τα βορειοδυτικά οπότε εσάς σας χτυπάει κατευθείαν το κρύο). Πάντως το χιόνι ήταν ακόμα πούδρα και η Κηφισίας από το ύψος της Φιλοθέης και βορειότερα είναι πλατιά λεωφόρος, επίσης πολύ αραιή κυκλοφορία την ώρα εκείνη οπότε δεν υπήρχε κίνδυνος. Σε μελλοντικό μου ταξίδι για κάποιον χειμερινό προορισμό υπό αυτές τις συνθήκες αποκλείεται να πάω με 80 για τους λόγους που σωστά ανέφερες. Ήταν καλό τεστ πάντως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα έχεις πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στο χιόνι από μένα μιας και ζεις με αυτό, ενώ εγώ φεύγω για να το βρω. Εκτός και κατοικούσα στο καζίνο της Πάρνηθας οπότε μπορεί και να σε κόντραρα default_tongue.png (κάποιες μέρες θερμοκρασιακά παίζουν στα ίδια ή παρόμοια, εκτός και κατεβάζει πολικές μάζες από τα βορειοδυτικά οπότε εσάς σας χτυπάει κατευθείαν το κρύο). Πάντως το χιόνι ήταν ακόμα πούδρα και η Κηφισίας από το ύψος της Φιλοθέης και βορειότερα είναι πλατιά λεωφόρος, επίσης πολύ αραιή κυκλοφορία την ώρα εκείνη οπότε δεν υπήρχε κίνδυνος. Σε μελλοντικό μου ταξίδι για κάποιον χειμερινό προορισμό υπό αυτές τις συνθήκες αποκλείεται να πάω με 80 για τους λόγους που σωστά ανέφερες. Ήταν καλό τεστ πάντως.

Εμπιστεύομαι τη κρίση σου και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έκανες κάτι που μπορεί να βλάψει εσένα, τους άλλους ή το αυτοκίνητο. Απλά επειδή διαβάζουν πολλοί αυτά που γράφουμε, ήθελα να το ξεκαθαρίσω για να μην νομίζει ο καθένας, ειδικά κάποιος άπειρος, ότι με χειμερινά λάστιχα μπορεί να τρέξει στο ραλυ Σουηδίας.
Φιλικά πάντα!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, faniaros said:


Εμπιστεύομαι τη κρίση σου και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έκανες κάτι που μπορεί να βλάψει εσένα, τους άλλους ή το αυτοκίνητο. Απλά επειδή διαβάζουν πολλοί αυτά που γράφουμε, ήθελα να το ξεκαθαρίσω για να μην νομίζει ο καθένας, ειδικά κάποιος άπειρος, ότι με χειμερινά λάστιχα μπορεί να τρέξει στο ραλυ Σουηδίας.
Φιλικά πάντα!

:good:

Link to comment
Share on other sites

 από βδομάδα γιατί έχουν λάσπη τα λάστιχα  να το πάω για πλύσιμο πρώτα πως θα βγει φωτογραφία το εργαλείο;;;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ανηφορα στο σπιτι μου. Κατω απο το χιονι ειχε παγο. Τα χιονολαστιχα που περασα προ 2,3 εβδομαδες snowtrack 5 οως τα λενε ηταν αδυνατο να ανεβουν λογω της μικρης ιπποδυναμης του αμαξιου και αναβε και το esp. Να σημειωσω εδω πως δεν απενεργοποιειται καθολου στο move up δεν υπαρχει κανενα κουμπι. Τα τζιπακια δεν ανεβαιναν την συγκεκριμενη ανηφορα και η προσβαση μου στο Ρετζικι ηταν αδυνατη. Τελικα αναγκαστικα να βαλω μονος μου αλυσιδες που αγορασα απο βενζιναδικο πιο κατω τις περασα σωστα αφου ημουν προετοιμασμενος μηνες τωρα για εκτακτη αναγκη και ανεβηκα και στο σπιτι μου και Φιλυρο απο τον πισω δρομο. Δηλωνοντας απειρος και ασχετος στο χιονι και βλεποντας το προηγουμενο μου ποστ βλεπω ποσο χαζος και απειρος ειμαι. Ναι τα χιονολαστιχα ειναι εκπληκτικα σε χιονι γραπουν και ανεβαινεις αλλα σε παγο(φτασαμε και -12 και ο δημος κοιμηθηκε) ειναι αδυνατο να ανεβεις ανευ αλυσιδας.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος παρατεταμένη χρήση αλυσίδων στον πάγο τις καταστρέφει. Σε περιοχές που πλήττονται από ολικό παγετό για παρατεταμένο διάστημα αρκετοί χρησιμοποιούν χιονολάστιχα με καρφιά τα οποία πάνε ενα βήμα παραπέρα και από τα τυπικά χιονολάστιχα, πρώτη φορά έμαθα γι' αυτά από φίλους στις ΗΠΑ. Πρόκειται για ειδικά κατασκευασμένα καρφιά που τοποθετούνται πάντα σε καινούργια χιονολάστιχα που και αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα να τα δέχονται καθώς φέρουν ειδικές "θήκες" όπου στερεώνονται, στα τυπικά χιονολάστιχα δηλαδή δεν μπαίνουν. Είναι ιδανικά για χοντρό πάγο. Στα αρνητικά καταστρέφονται σε χρήση στο στεγνό και μαζί τους σταδιακά καταστρέφεται και το οδόστρωμα, γι' αυτό και η χρήση τους επιτρέπεται αποκλειστικά σε συγκεκριμένες περιοχές όπως ανέφερα στην αρχή. Με αυτά σε 4κίνητο όχημα το μόνο που σε ξεπερνάει είναι ένα σετ ερπύστριες.

Περισσότερα εδώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , DarkX said:

Αν δεν κάνω λάθος παρατεταμένη χρήση αλυσίδων στον πάγο τις καταστρέφει. Σε περιοχές που πλήττονται από ολικό παγετό για παρατεταμένο διάστημα αρκετοί χρησιμοποιούν χιονολάστιχα με καρφιά τα οποία πάνε ενα βήμα παραπέρα και από τα τυπικά χιονολάστιχα, πρώτη φορά έμαθα γι' αυτά από φίλους στις ΗΠΑ. Πρόκειται για ειδικά κατασκευασμένα καρφιά που τοποθετούνται πάντα σε καινούργια χιονολάστιχα που και αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα να τα δέχονται καθώς φέρουν ειδικές "θήκες" όπου στερεώνονται, στα τυπικά χιονολάστιχα δηλαδή δεν μπαίνουν. Είναι ιδανικά για χοντρό πάγο. Στα αρνητικά καταστρέφονται σε χρήση στο στεγνό και μαζί τους σταδιακά καταστρέφεται και το οδόστρωμα, γι' αυτό και η χρήση τους επιτρέπεται αποκλειστικά σε συγκεκριμένες περιοχές όπως ανέφερα στην αρχή. Με αυτά σε 4κίνητο όχημα το μόνο που σε ξεπερνάει είναι ένα σετ ερπύστριες.

Περισσότερα εδώ.

Εχει και spike spider με τα οποια μπορεις και να τρεχεις στον παγο μεχρι 60-70 λενε

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.