Jump to content
Guest PNS

Αγορά Passat b5.5 1.8t

Recommended Posts

Παίδες την καλησπέρα μου.

Θα ήθελα τις συμβουλές σας. Αύριο πρόκειται να πάω να κάνω test drive ένα passat b5.5 1.8t μοντέλο 2003, τιμή 3500€, σε μάντρα. Το έχω δει μια φορά και παρότι τα χλμ του μου φαίνονται λίγα (112.000 χλμ), το σαλόνι του ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Πλην του λεβιέ ταχυτήτων που ήταν λίγο ξεθωριασμένος και του τιμονιού που επίσης ήταν ξεθωριασμένο. Ίδιο ξεθώριασμα με το seat μου το οποίο έχει 213.000 χλμ. Με χαροποιεί όμως που το σαλόνι είναι σε εξαιρετική κατάσταση.

Επιπλέον, ο μαντράς μου είπε πως μπορώ να το ελέγξω όπου θέλω και φυσικά να το οδηγήσω. Εξωτερικά έχει μόνο κάποιες αποξέσεις ενώ δεν αρνήθηκε πως έχει βαφτεί κάποιο φτερό...

Ο κινητήρας του μου ακούστηκε καλά (εκτός από ένα συνεχές "τσικ" που έκανε, χωρίς ωστόσο να ακούγεται το οτιδήποτε άλλο).

Λαμβανομένων λοιπόν υπ' όψιν των ανωτέρω, θα ήθελα να μου πείτε, αφενός κάποιο αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή του Χαϊδαρίου προκειμένου να το ελέγξω μηχανολογικά (και αν είναι εύκαιρη και η τιμή για κάτι τέτοιο) και αφετέρου, τι να προσέξω κατά την οδήγηση, πέρα από τα κλασσικά book service, κτεο κλπ...

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας...

Edited by PNS
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , PNS said:

Παίδες την καλησπέρα μου.

Θα ήθελα τις συμβουλές σας. Αύριο πρόκειται να πάω να κάνω test drive ένα passat b5.5 1.8t μοντέλο 2003, τιμή 3500€, σε μάντρα. Το έχω δει μια φορά και παρότι τα χλμ του μου φαίνονται λίγα (112.000 χλμ), το σαλόνι του ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Πλην του λεβιέ ταχυτήτων που ήταν λίγο ξεθωριασμένος και του τιμονιού που επίσης ήταν ξεθωριασμένο. Ίδιο ξεθώριασμα με το seat μου το οποίο έχει 213.000 χλμ. Με χαροποιεί όμως που το σαλόνι είναι σε εξαιρετική κατάσταση.

Επιπλέον, ο μαντράς μου είπε πως μπορώ να το ελέγξω όπου θέλω και φυσικά να το οδηγήσω. Εξωτερικά έχει μόνο κάποιες αποξέσεις ενώ δεν αρνήθηκε πως έχει βαφτεί κάποιο φτερό...

Ο κινητήρας του μου ακούστηκε καλά (εκτός από ένα συνεχές "τσικ" που έκανε, χωρίς ωστόσο να ακούγεται το οτιδήποτε άλλο).

Λαμβανομένων λοιπόν υπ' όψιν των ανωτέρω, θα ήθελα να μου πείτε, αφενός κάποιο αξιόπιστο συνεργείο στην περιοχή του Χαϊδαρίου προκειμένου να το ελέγξω μηχανολογικά (και αν είναι εύκαιρη και η τιμή για κάτι τέτοιο) και αφετέρου, τι να προσέξω κατά την οδήγηση, πέρα από τα κλασσικά book service, κτεο κλπ...

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας...

 Επειδή βλέπω ότι είμαστε γείτονες :wink: 

 

Θα σου προτείνω 2 συνεργεία που ασχολούνται με VW.

 

Ο ένας είναι ο Ηλίας Τσακουλερης. 

https://www.vrisko.gr/details/map/_bak04bcd4ahd156cj_k6d501gbe1bdc

 

Και το άλλο είναι στο Χαϊδάρι κοντά στο κολυμβητήριο 

 

http://www.expertservice.gr

 

 

Και μετά έχεις Επιλογή να το πας Κατευθείαν για τεχνικός έλεγχο σε επίσημη αντιπροσωπεία VW το κόστος για τεχνικό έλεγχο είναι κοντά στα 70-80€ 

 

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , OMINUS said:

 Επειδή βλέπω ότι είμαστε γείτονες :wink: 

 

Θα σου προτείνω 2 συνεργεία που ασχολούνται με VW.

 

Ο ένας είναι ο Ηλίας Τσακουλερης. 

https://www.vrisko.gr/details/map/_bak04bcd4ahd156cj_k6d501gbe1bdc

 

Και το άλλο είναι στο Χαϊδάρι κοντά στο κολυμβητήριο 

 

http://www.expertservice.gr

 

 

Και μετά έχεις Επιλογή να το πας Κατευθείαν για τεχνικός έλεγχο σε επίσημη αντιπροσωπεία VW το κόστος για τεχνικό έλεγχο είναι κοντά στα 70-80€ 

 

Φίλε μου δυστυχώς δεν είμαστε γείτονες. Από Ψυχικό θα έρθω... Αλλά το expertservice βολεύει πολύ για να το ελέγξω καθόσον είναι κοντά... Σ' ευχαριστώ για τις προτάσεις...

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , PNS said:

Φίλε μου δυστυχώς δεν είμαστε γείτονες. Από Ψυχικό θα έρθω... Αλλά το expertservice βολεύει πολύ για να το ελέγξω καθόσον είναι κοντά... Σ' ευχαριστώ για τις προτάσεις...

Αν θέλεις υπάρχει και αντιπροσωπεία vw εκεί κοντά  

http://www.filosidis.gr/directexpress/

 

Πείρα το θάρρος και έριξα μια ματιά,  προσεγμένος φαίνετε το αμάξι που λες.:good:

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , OMINUS said:

Αν θέλεις υπάρχει και αντιπροσωπεία vw εκεί κοντά  

http://www.filosidis.gr/directexpress/

 

Πείρα το θάρρος και έριξα μια ματιά,  προσεγμένος φαίνετε το αμάξι που λες.:good:

 

 

Αυτή την εντύπωση σχημάτισα και εγώ από κοντά. Τα ηλεκτρολογικά του δούλευαν (παράθυρα, climatronic, λαμπάκια που δεν άναψαν :P ), θόρυβος (σε στάση τουλάχιστον) δεν ακουγόταν από έξω, βαθουλώματα ή διαφορές σε χρώμα κλπ δεν υπήρχαν και όπως ήδη είπα, το σαλόνι του είναι σε πολύ καλή κατάσταση για τα χρόνια του. Αύριο θα κοιτάξω βιβλίο service ή όποιο αρχείο συντήρησης υπάρχει και φυσικά έλεγχος σε ένα από τα καταστήματα που μου πρότεινες, εφόσον το αμάξι είναι ασφαλισμένο. Οι πινακίδες πάντως είναι διαθέσιμες μου είπε ο έμπορος... Είδωμεν... μήπως και ακολουθήσω την παράδοση της οικογένειας με τα passat...

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα αν θέλεις και καθαρά προσωπική μου γνώμη 

 

Κάνε μια έρευνα- Ερώτηση για το ιστορικό του σε αντιπροσωπία VW με τον αριθμό πλαισίου του αμαξιού. 

 

Βγάλε μια φωτογραφία τον αριθμό , και πήγαινα στην αντιπροσωπεία, να δεις τι θα σου πουν απο εκεί.

 

Και δες αν έχει τα βιβλία servise του.

 

Ο τεχνικός έλεγχος (Επειδή τον έκανα πρόσφατα και ξέρω) 

 

Έχει τεχνικό έλεγχο σε 120 σημεία στο αμάξι και έλεγχο και με το διαγωνιστικό μηχάνημα της VW.

 

Από εκεί και πέρα εσύ ξέρεις και ανάλογα πράττεις :hi:

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , OMINUS said:

Κοίτα αν θέλεις και καθαρά προσωπική μου γνώμη 

 

Κάνε μια έρευνα- Ερώτηση για το ιστορικό του σε αντιπροσωπία VW με τον αριθμό πλαισίου του αμαξιού. 

 

Βγάλε μια φωτογραφία τον αριθμό , και πήγαινα στην αντιπροσωπεία, να δεις τι θα σου πουν απο εκεί.

 

Και δες αν έχει τα βιβλία servise του.

 

Ο τεχνικός έλεγχος (Επειδή τον έκανα πρόσφατα και ξέρω) 

 

Έχει τεχνικό έλεγχο σε 120 σημεία στο αμάξι και έλεγχο και με το διαγωνιστικό μηχάνημα της VW.

 

Από εκεί και πέρα εσύ ξέρεις και ανάλογα πράττεις :hi:

Ο έλεγχος τελείωσε... το αμάξι ΦΑΙΝΕΤΑΙ οκ με τα χιλιόμετρά του από όσο μου είπαν, έχει κάποια βαψίματα και αποξέσεις αλλά δεν έχει περάσει καλίμπρα κλπ, άρα -αυτό που κυρίως εμένα με ενδιέφερε- είναι ατρακάριστο (για κάτι σοβαρό τουλάχιστον). Επιβεβαίωσα και μέσω ασφαλιστικής πως όντως είχε 2 ατυχήματα (χωρίς να εμφαίνεται όμως κόστος ζημιάς κλπ). Μηχανολογικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Θα χρειαστεί μόνο φούσκες (άμεσα) και ιμάντα (δεν μας βιάζει από όσο μου είπαν) και το κλασικό του σέρβις. Και θέλει και λάστιχα...

Οδήγησα και το αμάξι και πάει πάρα πολύ καλά, χωρίς να τραβάει δεξιά-αριστερά, μηδαμινός θόρυβος και... είμαι καταευχαριστημένος!

Επίσης ευχαριστημένος έμεινα και από την εξυπηρέτηση του καταστήματος...

Ominus, σε ευχαριστώ για τις προτάσεις σου...

Link to comment
Share on other sites

Άντε καλοτάξιδο το όχημα B)

 

Αλήθεια σε ποιό πήγες τελικά για έλεγχο???

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , OMINUS said:

Άντε καλοτάξιδο το όχημα B)

 

Αλήθεια σε ποιό πήγες τελικά για έλεγχο???

Expertservice... μου φάνηκε καθαρός και τακτοποιημένος, με λίγα λόγια και μετρημένα σε όσα μου είπε. Το εκτίμησα αυτό -σαν πρώτη άποψη πάντα-...

Link to comment
Share on other sites

Το τιμονι του οντως ειναι πολυ ξεθωριασμενο για 112000km, εμενα το τιμονι μου αρχισε να χανει το χρωμα του στις 180000km και μετα, δεν εφτασε ποτε σε αυτη την κατασταση γιατι το επιδιωρθωσα. Για τον λεβιε, ιδια εικονα εχει του ξαδερφου μου το golf με 470000km.... Παντως τα km του δεν ειναι αυτα....

 

Επισης το σαλονι του δεν σε παρεξενεψε οτι ειναι υφασματινο και οι ταμπλαδες στις πορτες ειναι δερμα???? Το ποιο πιθανον να ειχε δερματινα τα οποια φθαρηκαν και αλλαχτηκαν. Παντως για 3500€ οτι δωσεις περνεις, ειναι και 15χρονων αμαξι, αφου το ελενξες και σου εδωσε το οκ ο μηχανικος, προχωρα.

 

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , dasauto said:

 

 

Επισης το σαλονι του δεν σε παρεξενεψε οτι ειναι υφασματινο και οι ταμπλαδες στις πορτες ειναι δερμα???? Το ποιο πιθανον να ειχε δερματινα τα οποια φθαρηκαν και αλλαχτηκαν. 

Μπορείς όμως να είναι και το αντίστροφα σε αυτή την περίπτωση, να είχε πράγματι ΜΌΝΟ υφασμάτινα και όταν χάλασαν να τα έκανα ό προηγούμενος δέρμα.

 

Και εγώ όταν έψαχνα αμάξι και είχα βρει ενα golf  ο ουρανός η κολόνες στα πλαϊνά και πορτε. 

Ο ιδιοκτήτης της έκανες όλες σε ταπετσερι με δέρμα για να κρατήσουν περισσότερο. 

Παράθεση

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να παιζει και αυτο το σεναριο, με αριθμο πλαισιου, τον περνει και το βαζει στο ιντερνετ σε σελιδες που υπαρχουν και βλεπει και το παραμικρο εξοπλισμο που ειχε το αμαξι απο το εργοστασιο.

 

Αλλα η ουσια ειναι οτι αποκλειετε να εχει το αμαξι αυτο 112000km με τετοιο τιμονι και τετοιο λεβιε, δηλαδη αν δεν τον νοιαζει τον αγοραστη αν εχει γυρησμενα km, προχωραει στην αγορα.

Link to comment
Share on other sites

Βαλε καμια φωτογραφια η καποιο λινκ να το δουμε..

 

Το πιθανοτερο με τα πλαινα των πορτων ηταν να ειχε υφασματινα και να τα καναν δερμα,γνωστη εικονα στα Β5 και να αφηνουν το σαλονι υφασμα.

 

Η αληθεια ειναι οτι το τιμονι στο δικο μου αρχισε να δειχνει σημασια φθορας μετα τα 180.000χλμ.

 

Σε γενικες γραμμες αν το αμαξι ειναι ατρακαριστο και σωστο μηχανικα,αυτα ειναι πταισματα.

15 χρονων αμαξι,σιγουρα θα ριξεις καποια χρηματα για να το φερεις στα μετρα σου.

Για 3.500€ Δεν παιρνεις ουτε huyndai accent.

 

Αν κανεις χιλιομετρα βαλε υγραεριο,τσεκαρε και τα ψαλιδια του που ποναει σαν αμαξι,και ευχαριστησου το ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , dasauto said:

Αλλα η ουσια ειναι οτι αποκλειετε να εχει το αμαξι αυτο 112000km με τετοιο τιμονι και τετοιο λεβιε, δηλαδη αν δεν τον νοιαζει τον αγοραστη αν εχει γυρησμενα km, προχωραει στην αγορα.

 

Συμφωνώ κι εγώ, από μια ματιά που έριξα στην αγγελία από περιέργεια (#13424470 στο γνωστό site, btw), αποκλείεται αμάξι με 112.000 να έχει τέτοιο τιμόνι και λεβιέ (αλλά ο λεβιές χαλάει πιο γρήγορα).

Παίζει ρόλο βέβαια και ο ιδρώτας των χεριών του οδηγού, αλλά συνήθως τέτοιες φθορές εμφανίζονται μετά τις 180.000-200.000.

Το σημαντικότερο βέβαια είναι να είναι οκ ο κινητήρας και να μην έχει φάει στούκα.

 

Βιβλίο service έχει; Και αν ναι, είναι πολύ ενδιαφέρον να μας πεί ο φίλος τι γράφει μέσα.

Edited by Candlemass
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Candlemass said:

 

Συμφωνώ κι εγώ, από μια ματιά που έριξα στην αγγελία από περιέργεια (#13424470 στο γνωστό site, btw), αποκλείεται αμάξι με 112.000 να έχει τέτοιο τιμόνι και λεβιέ (αλλά ο λεβιές χαλάει πιο γρήγορα).

Παίζει ρόλο βέβαια και ο ιδρώτας των χεριών του οδηγού, αλλά συνήθως τέτοιες φθορές εμφανίζονται μετά τις 180.000-200.000.

Το σημαντικότερο βέβαια είναι να είναι οκ ο κινητήρας και να μην έχει φάει στούκα.

 

Βιβλίο service έχει; Και αν ναι, είναι πολύ ενδιαφέρον να μας πεί ο φίλος τι γράφει μέσα.

Καλησπέρα, λίγο αργοπορημένα βέβαια! Στο seat μου οι ίδιες φθορές είχαν εμφανιστεί πριν τις 150000χλμ αν θυμάμαι καλά. Υπάρχει βιβλίο service το οποίο συμφωνεί με τα χλμ που αναγράφονται... Από τον έλεγχο που έγινε βέβαια, το αμάξι είναι ατρακάριστο -σε κάτι σοβαρό εννοώ- και μηχανολογικά δε χρειάζεται κάτι επείγον πέραν του σέρβις που θα κάνει ο όποιος αγοραστής... Είδωμεν!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω και με αυτό που έγραψε ποιο πάνω ένας φίλος.

 

Παίζει ρόλο και τι Χρήση του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

Αν ήταν ατζουμπαλος είναι φυσικό να έγινα έτσι.

 

Εγώ έχω άνθρωπο που είχε golf του 2010 

 

Σε ένα χρόνο το τιμόνι και λεβιές έγιναν σαν την κατάσταση που λέτε.

 

Μέχρι και τα κουμπιά του ράδιο το 510 τα κατέστρεψε με τα χέρια του.

Link to comment
Share on other sites

Μην συγγρινεις τα υλικα που βαζανε τοτε με τα σημερινα, τα παλια υλικα ηταν κλασης ανωτερα σε ποιοτητα. Το κακο ειναι να μην πηγαινεις με την ψυχολογια οτι εχει 112000km γιατι σιγουρα ειναι παραπανω, τα βιβλια του σερβις σου κανω με 30€, οσα θελεις, απο την αλλη οπως γραφτηκε και παραπανω, με 3500€ δεν παιρνεις ουτε accent. Απο την αλλη, 15ετιας αμαξι, κοιτας να μην εχει φθορες που δεν φτιαχνονται, οπως ειναι το σαλονι του, απο την στιγμη που ειναι καθαρο το σαλονι του, μηχανικα δεν θελει συμαζεμα, και 300.000km να εχει το μοτερ, αν γινοντουσαν ολα στην ωρα τους δεν εχει θεμα.

Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , dasauto said:

Μην συγγρινεις τα υλικα που βαζανε τοτε με τα σημερινα, τα παλια υλικα ηταν κλασης ανωτερα σε ποιοτητα. Το κακο ειναι να μην πηγαινεις με την ψυχολογια οτι εχει 112000km γιατι σιγουρα ειναι παραπανω, τα βιβλια του σερβις σου κανω με 30€, οσα θελεις, απο την αλλη οπως γραφτηκε και παραπανω, με 3500€ δεν παιρνεις ουτε accent. Απο την αλλη, 15ετιας αμαξι, κοιτας να μην εχει φθορες που δεν φτιαχνονται, οπως ειναι το σαλονι του, απο την στιγμη που ειναι καθαρο το σαλονι του, μηχανικα δεν θελει συμαζεμα, και 300.000km να εχει το μοτερ, αν γινοντουσαν ολα στην ωρα τους δεν εχει θεμα.

Συμφωνώ μαζί σου... εννοείται πως δεν είχα τέτοια ψυχολογία και όσο για τα βιβλιαράκια το γνωρίζω. Ξαναλέω πως, αυτό που με ενδιέφερε εμένα ήταν να είναι ατρακάριστο. Δε μιλάω για αποξέσεις ή κάποιο φτερό. Μιλάω για σοβαρό τρακάρισμα που θα έπρεπε να μπει καλίμπρα κλπ. Αυτό δεν το έχει... Το σαλόνι το ξαναλέω πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση όπως το είδα από κοντά. Το παν είναι η συντήρηση, που όπως φαίνεται, ήταν σχετικά συνεπής. Τα υπόλοιπα, θα τα δω στην πορεία... Ακόμη δεν έχω πει "ναι" σε τίποτα. 

Link to comment
Share on other sites

Τα βιβλία service τι λένε???

 

Που έχουν γίνει και σε ποιους??? 

 

Τα βιβλία είναι τα γνήσια της vw έτσι???

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , OMINUS said:

Τα βιβλία service τι λένε???

 

Που έχουν γίνει και σε ποιους??? 

 

Τα βιβλία είναι τα γνήσια της vw έτσι???

Ναι της VW είναι.. και το ακολουθούν το αμάξι από την αρχή...

Link to comment
Share on other sites

Μην κολλάτε στα χιλιομετρα.

Αυτα τα μοτερ βγαζουν 300.000-400.000χλμ Απροβληματιστα.

 

Αν δεν πηρες φιλε μου,παρε μια συμπιεση να δεις που βρισκεται,πες του μηχανικου να κοιταξει το τουρμπο για τζογους,μαζι με τους ιμαντες αλλαξε και αντλια νερου μεταλλικη(40€) κιτ ιμαντες κομπλε (170).

 

Οτι θελεις στειλε π.μ,εχουμε το ιδιο αμαξι και ειμαστε και γειτονες ;) 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης βγάζει και φθορές στα αμύγδαλα των εκκεντροφόρων μετά τις 200Κ και φθορά στη φλάτζα μεταβλητού ή και τον μεταβλητό.

Πολλά προβλήματα έχουν στους διακλαδωτήρες ψυκτικού μέσου που είναι ακριβά ανταλλακτικά και στις υποπιέσεις του μοτέρ που κόβονται και τρυπούν.

 

Με σωστή συντήρηση και αρκετό χρήμα μπορείς να το φέρεις σε μια κατάσταση που θα γνωρίζεις τι πραγματικά έχεις κάτω από το καπώ σου,

θα έχεις ένα μοτέρ που το μόνο που θα βάζεις θα είναι λάδι και φίλτρο για πολλές χιλιάδες χλμ με περιθώριο βελτίωσης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.