Jump to content
topmar

Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Recommended Posts

 

Καλησπέρα σε όλους σας,

 

έγινε πραγματικότητα λοιπόν η αγορά του νέου μου 7θεσιου οχήματος, ενός γκρι Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater.

 

Το αυτοκίνητο είναι απλά απίστευτο, τόσο σε μέγεθος - χώρους, όσο και σε τεχνολογία - επιδόσεις!

 

Έχει σχεδόν τα πάντα, είναι μοντέλο 10/2018 με:

 

Active Info Display

Κοτσαδορο ηλεκτρικό

Active Cruise Control

Head-Up Display

Cornering Lights

Led Lights

Θερμαινόμενα Καθίσματα

Navigation Europe All

Easy Access

20" Ζάντες με 255/40/R20 καλοκαιρινά ελαστικά Continental

19" Ζάντες με 235/50/R19 χειμερινά ελαστικά Pirelli

Γνήσια μπαγκαζιερα οροφής VW 340L

Γνήσιες μπάρες οροφής VW

 

και πολλά άλλα....

 

Διενυσα ήδη σχεδόν 2.000ΚΜ με αυτό και οι εντυπώσεις άριστες, πολύ άνετο, πάρα πολύ γρήγορο, με άπλετους χώρους! Μόνο η κατανάλωση ήταν λίγο τσιμπημένη, κι αυτό λόγω χρήσης μπαγκαζιερας οροφής σε όλα τα χιλιόμετρα (αεροδυναμική αντίσταση ιδιαίτερα αυξημένη, με αρνητική επίδραση στην κατανάλωση), στα 11 l/100Km.

 

Ακολουθούν φωτογραφίες....

 

 

c588aa1d80e739553880789713d57e45.jpg&key=34ada7b66830177d69d3012aa4d9b9b134ddfc43b656533d0acb4b63f85190ddcb342648dfe79ae629645b0f96dca59f.jpg&key=6e5ec279f14d1420abe4c730c0e87d62d11b49db3988eb38eb7822a7ff7151672d276939a1bbd0690b381e2afd09a8bb.jpg&key=165280653c717112ea410bcb71f4b49f75ab349efa49ff51c7975a6b51832f78b78424727c36e7fc8321ace06fdfcc85.jpg&key=f594e4a3f981ad360584089b3e690ebc57e5e382a37dce0a2c844cb4df561233658a007a882f255a927f595fdb300f45.jpg&key=7dfb6cd0229d02a6ad376fe3a0473935daadc4aaec83868a5d789ed05f20759d4e58979c5febfe35ba92bff251c4325e.jpg&key=76f368457bb49fb3096a11d2d91d379cd302e4ae5068a4d2fcd5e0382ff46b3f208e659467ec0a16a501f4410ad16c0d.jpg&key=9b2cafecbefb762d30c94b69c79bab4fea2f0171cc62ff2a46ad1e256e3ac9da1536351c3f2c2bab4dff4848abae836e.jpg&key=0611a9daed270396a3e5aa0307ffb8282606193469af5059e2d59357324408569334cb904d294a2a8c42aefd6579f3c4.jpg&key=8271a9d62c2940e4ff63f2ae2e651f686415eaf9bb030b127876f1eed0cf96a5546b59b47e1a6088bf7444aab4262aab.jpg&key=3544f56704713fa33c8ba2105c0eaabbf0a78c61362224b6ce9a77792d98c3826f82558b6c5f20274deef6b91c4f0f02.jpg&key=5be1168480d1d07e4f529bbe845c03de1f6606f65d4b7134c9f2be22175b4b995b10642da0abaca0fad83dd12fd0d0b4.jpg&key=e87bc3170e5b86ee4296c9eabda4a07c37133914c7b8ad2cf4d0dc1feddeeff0acd22bb8dd6a32750c2aa6174fd6df9b.jpg&key=9fb85eff115c53fdb0e8e553af4d8ddda479ce3d3ac57f9d15024750bc8ff113

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιο site στο οποίο βάζοντας το VIN Number του αυτοκινήτου, να μας βγάζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και τον εξοπλισμό του;

Πως μπορώ να δω τι κιβώτιο DSG7 έχει το δικό μου; Είναι το DQ500 άραγε;

Κανένα πίνακα με τα διαστήματα των σέρβις για το συγκεκριμένο όχημα, που μπορούμε να βρούμε;

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε το όχημα τα σπάει!!!!:rock:

 

Καλωταξιδο και καλά ασφαλής χιλιόμετρα.

 

ΥΓ

Δεν ήξερα ότι το Tiguan βγαίνει 7θεσειο....??

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Φίλε το όχημα τα σπάει!!!!:rock:
 
Καλωταξιδο και καλά ασφαλής χιλιόμετρα.
 
ΥΓ
Δεν ήξερα ότι το Tiguan βγαίνει 7θεσειο....??
 
 


Σε ευχαριστώ πολύ.... Δεν είναι το Tiguan (που βγαίνει μόνο σε 5θεσιο) το δικό μου, είναι άλλο μοντέλο, λέγεται Tiguan Allspace και βγαίνει σε 5θεσιο ή 7θεσιο (το δικό μου).

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ναι να ξερεις οτι ειναι το ιδιο τιγκουαν απλα εχει μεγαλωσει οπως και το κοντιακ....το ιδιο πατωμα εχουμε ολοι.....

να υποθεσω οτι μενεις γερμανια και εξου και οι πινακιδες απο εκει?

το αμαξι ειναι δευτερο χερι σε σενα απο οτι καταλαβα?

εκει ποσο τα κοστολογουν κανα 35ρι με ολα αυτα?

θα το φερεις ελλαδα?σαν μεταχειρισμενο σιγουρα η καλυτερη επιλογη...απλα το τελωνειο για οποιον ελληνα χωρις ακρες σε εκτελωνιστη και τελωνειο  θελει κατι παρομοιο ειναι αστα να πανε αφου γαμανε με τα εχτρα που φοραει ,ξενον,λεντ κτλ..και αρχιζουν να υπερχρεωνουν...

με γεια και καλα ταξιδια....να υποθεσω οτι μενεις στα συνορα...εχω δει πολλουςπου φερνουν απο εξω μονοι τους και οχι απο εδω απο ελλαδα μαλλον γιατι το χετε και ποιο ευκολο να αλλαζετε χωρες απο δραμα  ,ξανθη κτλ..συμφωνω και εγω αυτο θα εκανα αν μου ηταν ποιο ευκολο...

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

ναι να ξερεις οτι ειναι το ιδιο τιγκουαν απλα εχει μεγαλωσει οπως και το κοντιακ....το ιδιο πατωμα εχουμε ολοι.....

να υποθεσω οτι μενεις γερμανια και εξου και οι πινακιδες απο εκει?

το αμαξι ειναι δευτερο χερι σε σενα απο οτι καταλαβα?

εκει ποσο τα κοστολογουν κανα 35ρι με ολα αυτα?

θα το φερεις ελλαδα?σαν μεταχειρισμενο σιγουρα η καλυτερη επιλογη...απλα το τελωνειο για οποιον ελληνα χωρις ακρες σε εκτελωνιστη και τελωνειο  θελει κατι παρομοιο ειναι αστα να πανε αφου γαμανε με τα εχτρα που φοραει ,ξενον,λεντ κτλ..και αρχιζουν να υπερχρεωνουν...

με γεια και καλα ταξιδια....να υποθεσω οτι μενεις στα συνορα...εχω δει πολλουςπου φερνουν απο εξω μονοι τους και οχι απο εδω απο ελλαδα μαλλον γιατι το χετε και ποιο ευκολο να αλλαζετε χωρες απο δραμα  ,ξανθη κτλ..συμφωνω και εγω αυτο θα εκανα αν μου ηταν ποιο ευκολο...

 

Ε ναι, αυτό το "έχει μεγαλώσει" εξηγώ ότι είναι "άλλο" μοντέλο στο αμάξωμα τουλάχιστον, γιατί μηχανικά μέρη έχει ίδια πιστεύω. Και εξηγώ το "άλλο" διότι βγαίνει και σε 5θεσιο και σε 7θεσιο το Allspace, ενώ το "απλό" Tiguan μόνο 5θεσιο.

 

Όχι, δεν μένω Γερμανία, απλή πήγα, το είδα, μου άρεσε πολύ και το πήρα απευθείας. Οι πινακίδες οι συγκεκριμένες είναι οι λεγόμενες ΔΟΚ Ελλάδας.

 

Το συγκεκριμένο ήταν στα χέρια υψηλόβαθμου στελέχους της VW επί 6 μήνες και άλλους 4 μήνες εκθεσιακό σε αντιπροσωπείες, οπότε ναι 2ο χέρι πολύ ελαφρώς μεταχειρισμένο (ακόμα μυρίζει "καινουργιλα" μέσα!).

 

Το συγκεκριμένο έχει σχεδόν τα πάντα, πλην ηλιοροφης (ευτυχώς διότι την απεχθάνομαι), και η τιμή του ήταν σχεδόν μισή εκατοντάδα χιλιάδες ευρώ (!!) με 2ο σετ Χειμερινά ζαντολαστιχα, μπαγκαζιερα οροφής και μπάρες οροφής, όλα καινούργια. Το δε καρτελάκι πώλησης ως νέου, έγραφε 62.379€ όταν το είδα (!!!) και στην Ελλάδα σίγουρα αρκετά πάνω από 65.000€ (γιαυτό και δεν εισάγεται - ούτε πρόκειται ποτέ - Ελλάδα από την εδώ αντιπροσωπεία, η συγκεκριμένη μεγαλύτερη έκδοση μοτέρ 2.0 TDI Biturbo με το συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού R-Line).

 

Η αγορά του έγινε με χρήση του Πολυτεκνικου (εξ ου και η 7θεσια επιλογή) δικαιώματος (ατελώς), οπότε δεν κόστισε τίποτα, πάρα μόνο τα διαδικαστικά έξοδα.

 

Τέλος, η διαμονή μου είναι όντως στην Μακεδονία και η πρόσβαση είναι σχετικά εύκολη (όχι ότι έπαιξε ρόλο) στην υπόλοιπη Ευρώπη οδικώς.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, επίσης καλές βόλτες να έχουμε όλοι.

 

ΥΓ: Μόλις είδα το θέμα σου, ίδιο σε έκδοση εξοπλισμού μάλλον είναι, από όσο είδα τα ίδια έξτρα έχει και το δικό μου νομίζω, ακόμα τα ανακαλύπτω.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

αυτο με το πολυτεκνο.....λολ ναι εκει ειναι ενα 20 ρικο σε φορους...χαλαρα...θα αλλαξω χωρα καποια στιγμη και θα γλυτωσω που θα μου παει...

Link to comment
Share on other sites

αυτο με το πολυτεκνο.....λολ ναι εκει ειναι ενα 20 ρικο σε φορους...χαλαρα...θα αλλαξω χωρα καποια στιγμη και θα γλυτωσω που θα μου παει...

Δεν κατάλαβα τι εννοείς, με το "αυτό με το πολυτεκνο..... λολ"; Που είναι το αστείο;

 

Μπορείς αντί να αλλάξεις χώρα, να κάνεις 3+ τέκνα για να έχεις το ίδιο δικαίωμα ατέλειας.

φιλε καλοταξιδο το αρμα!

εντυπωσεις απο τον κινητηρα θελω!

ποσο καιει πως παει αν καιει λαδακια 

τα παντα ολα!

Σε ευχαριστώ πολύ, ας το κυκλοφορήσω λίγο καιρό και θα ενημερώσω.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο το όχημα, μ΄αρέσει το χρώμα και το πήρες με το σωστό μοτέρ.

Η κατανάλωση είναι αυξημένη και λόγω πέλματος και ζάντών είναι πολύ μεγάλα μεγέθη οπότε λογικό. (αλλά και όμορφο!)

 

Βάλε ένα πρόγραμμα να πάρει τα πάνω του. Μόλις είσαι έτοιμος μπορείς να το βάλεις στις παρουσιάσεις μελών

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο όχημα, ότι πρέπει για χιονάκι !

4κίνητο και με το σωστό μοτέρ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Καλοτάξιδο το όχημα, μ΄αρέσει το χρώμα και το πήρες με το σωστό μοτέρ.
Η κατανάλωση είναι αυξημένη και λόγω πέλματος και ζάντών είναι πολύ μεγάλα μεγέθη οπότε λογικό. (αλλά και όμορφο!)
 
Βάλε ένα πρόγραμμα να πάρει τα πάνω του. Μόλις είσαι έτοιμος μπορείς να το βάλεις στις παρουσιάσεις μελών


Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, όντως το χρώμα είναι από τα ωραιότερα. Η κατανάλωση είναι ένα ζήτημα, λογικό όμως για το μέγεθος - βάρος (1,9Τ απόβαρο), το διτουρμπινο μοτέρ και τα θηριώδη ελαστικά.

Μέχρι να λήξει η εγγύηση (2023) δεν το πειράζω, αν και τα 300ΗΡ είναι δέλεαρ ομολογώ

Μπορεί να το μεταφέρει κάποιος mod-admin στην σωστή ενότητα (των παρουσιάσεων μελών) τότε;

Μεγάλο όχημα, ότι πρέπει για χιονάκι !
4κίνητο και με το σωστό μοτέρ


Θα δείξει πως είναι τον επερχόμενο χειμώνα στο χιόνι. Το μοτέρ σκίζει προς το παρόν....

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το πρόγραμμα είναι Must, μετά το 23!

Σαν εναλλακτική βάλε ένα κουτί μέχρι τότε θα σου δώσει λιγότερα αλλά χωρίς να χάνεις εγγύηση και το αφαιρείς όποτε θες.

 

Θα το μεταφέρω, ρίξε μια ματιά σε ανάλογες παρουσιάσεις και στους κανόνες https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/forum/139-βελτιωμένα-αυτοκίνητα-μελών-tuned-members-cars/

και αν θες κάνε επεξεργασία στο θέμα σου.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Το πρόγραμμα είναι Must, μετά το 23!
Σαν εναλλακτική βάλε ένα κουτί μέχρι τότε θα σου δώσει λιγότερα αλλά χωρίς να χάνεις εγγύηση και το αφαιρείς όποτε θες.
 
Θα το μεταφέρω, ρίξε μια ματιά σε ανάλογες παρουσιάσεις και στους κανόνες https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/forum/139-βελτιωμένα-αυτοκίνητα-μελών-tuned-members-cars/
και αν θες κάνε επεξεργασία στο θέμα σου.
 
 


Τα προγράμματα - κουτιά τύπου RaceChip είναι σκουπίδια, μιλάω εκ πείρας. Θα μείνει ως έχει εργοστασιακό, έως το τέλος της εγγύησης και για μετά, βλέπουμε.

Σήμερα έγινε και δοκιμή μεταφοράς, με εκπληκτικό αποτέλεσμα!! Χώρεσε ψυγείο 1,9μ πολύ φαρδύ μέσα, για μεταφορά! Αυτό δεν είναι αυτοκίνητο, είναι φορτηγό μεταφορών!
060c81242b8b803a9420b3c179c6d2c9.jpg7e0b89771ca58b1d01f5b46ae328e964.jpgcc24e99908b4d7e776c3086fc745ddda.jpg

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites






Τα προγράμματα - κουτιά τύπου RaceChip είναι σκουπίδια, μιλάω εκ πείρας. Θα μείνει ως έχει εργοστασιακό, έως το τέλος της εγγύησης και για μετά, βλέπουμε.




Θες να γινεις λιγο πιο αναλυτικος;



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

 

Θες να γινεις λιγο πιο αναλυτικος;

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Είχαμε βάλει σε 2 ίδια αυτοκίνητα BMW E90 320d τον παράλληλο αυτό της RaceChip, αφενός δεν έβγαζε τα ΗΡ που υποσχόταν (σε όποια ρύθμιση κι αν το βάζαμε, πριν βγάλει Safe Mode το μοτέρ!), αφετέρου στο ένα εκ των δύο, χάλασε το ρυθμιστή πίεσης μπεκ Diesel (χωρίς να μπορεί να αποδειχθεί ότι όντως έφταιγε 100% ο παράλληλος).

 

Προσωπικά δεν το συνιστώ....

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , topmar said:

Είχαμε βάλει σε 2 ίδια αυτοκίνητα BMW E90 320d τον παράλληλο αυτό της RaceChip, αφενός δεν έβγαζε τα ΗΡ που υποσχόταν (σε όποια ρύθμιση κι αν το βάζαμε, πριν βγάλει Safe Mode το μοτέρ!), αφετέρου στο ένα εκ των δύο, χάλασε το ρυθμιστή πίεσης μπεκ Diesel.

Προσωπικά δεν το συνιστώ....

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

θα συμφωνήσω μαζί σου, και θα προσθέσω ότι σε ολα τα club ανεξάρτητα την μάρκα του αμαξιού όλοι στο τέλος της κονσέρβες τα ξήλωσαν και τα πέταξαν.

και όλοι γράφουν ότι αυτο το οποίο λέει ότι κάνει στο τέλος αποδεικνύετε ότι δεν κάνει τίποτα.

 

και στο τέλος καταλήγεις στο να κάνεις ένα σοβαρό remap από μια επώνυμη εταιρια       

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό, σαν το remap δεν έχει.... Στο τέλος, έκανα remap το δικό μου και από 197ΗΡ που λέει το εργοστάσιο (193ΗΡ στο δυναμόμετρο) έφτασε στα 217ΗΡ στο δυναμόμετρο (υποσχόταν 215 - 220 ο προγραμματιστης).

Σε άλλα νέα, σήμερα ξεκίνησε και η "θεραπεία με βιταμίνες" για τον Gozilla μου, σε κάθε φουλάρισμα ab3ce860f77032ac11bdcb0f51f121b1.jpg

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites






Τα προγράμματα - κουτιά τύπου RaceChip είναι σκουπίδια, μιλάω εκ πείρας. Θα μείνει ως έχει εργοστασιακό, έως το τέλος της εγγύησης και για μετά, βλέπουμε.

Σήμερα έγινε και δοκιμή μεταφοράς, με εκπληκτικό αποτέλεσμα!! Χώρεσε ψυγείο 1,9μ πολύ φαρδύ μέσα, για μεταφορά! Αυτό δεν είναι αυτοκίνητο, είναι φορτηγό μεταφορών!
060c81242b8b803a9420b3c179c6d2c9.jpg&key=fe9549dc820ad2a00a458e1ceb72b81706c06775652a7b78e0a960ce3561926a7e0b89771ca58b1d01f5b46ae328e964.jpg&key=c305b4eb1fc0cf7bdb0647bcad456b0cf6292026068f7bbec7ad50e62cb27b14cc24e99908b4d7e776c3086fc745ddda.jpg&key=21992d72486c678b337aea9e87ba8d65d74a9d6d9ea68c522ce597d93a2eab9c

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk


Το αμάξι είναι φορτηγό. Εγώ με το κανονικό έριξα μέρα καθίσματα και έβαλα μέσα καναπέ στη κούτα. Ο υπάλληλος στην αρχή ψιλό γέλαγε αλλά μετά γούρλωσε τα μάτια. Η αλήθεια είναι και εγώ νόμιζα ότι δε θα μπει αλλά από τότε λέω είναι σαν φορτηγό. Έχουν κάνει δουλειά σε όλα τα σημεία και λίγα αμάξια είναι αντίστοιχα σε δυνατότητες αλλά με πολύ περισσότερα λεφτά. Στο YouTube έβλεπα αμερικανό δοκιμαστή να το πηγαίνει off-road και στο τέλος λέει οκ τώρα καταλαβαίνω γιατί έχει τόσους fun το μοντέλο αυτό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@DubbeR_ChRoniS

Το έχω δει αυτό, εύκολα πιάνει 300ΗΡ και πάει ακόμα πιο σφαίρα.... Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει στο δικό μου (τουλάχιστον πριν από την λήξη της εγγύησης)

 

[mention=30147]Stelios1[/mention]

Ναι, όντως, είναι τεράστιος ο χώρος....

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

κοτα
Δεν παίζω με την εγγύηση... Απλά...

Σήμερα πάτησε και το πρώτο του χώμα + γρασίδι + χαλίκι....


b0241bf359bce2f85d012a00ceda58cd.jpg

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό, σαν το remap δεν έχει.... Στο τέλος, έκανα remap το δικό μου και από 197ΗΡ που λέει το εργοστάσιο (193ΗΡ στο δυναμόμετρο) έφτασε στα 217ΗΡ στο δυναμόμετρο (υποσχόταν 215 - 220 ο προγραμματιστης).



Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk



Ωραια αυτα αλλα επειδη η ιπποδυναμη ειναι περισσοτερο διαφημιση παρα ουσια, με την ροπη τι εγινε;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.