andreasp Posted December 24, 2020 Report Posted December 24, 2020 Καλημέρα σας και καλές γιορτές! Χτές απόκτησα ένα Tiguan 4x4 diesel 190hp dsg με άδεια Αυγουστος 2017, μπόλικα εξτρά , 48000χλμ και ατρακάριστο. Πανοραμική οροφή Discover Pro (κατεβάζω και χάρτες τώρα απο το https://app-connect.volkswagen.com/) Θερμαινόμενο δερμάτινο ηλεκτρικό σαλόνι smart comfort Ηλεκτρικο πορτ μπαγκαζ Full led μπροστα Ηλεκτρικός κοτσαδόρος Ζάντες 19αρες Το αμάξι ήταν leasing φιλου, αγορασμένο στα 53000€ το 2017, και το πήρα στα 28500€. Νομίζω ήταν καλό deal πάντα με δεδομένο ότι το αμάξι ήταν φίλου. Δεν έχει βγάλει ποτέ καμία ζημιά. Μόνο ένα φεγγάρι πρέπει να είχε συμπληρώσει λίγο παραφλού, γιατί έχει δυο μπουκαλάκια μισά στο πορτ μπαγκάζ, αλλά δεν θυμάται κάν πότε. Σε κάποιο βενζινάδικο μάλλον του έβαλαν. (με ψιλοανησυχισε λιγο το θεμα με το παραφλου, αλλα τυχαιο πρεπει να ηταν) Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη. Εχω σκοπό να του κάνω ένα μικρό σέρβις, με λάδια, φίλτρο λαδιού και υγρά haldex στο διαφορικό όπως με συμβούλεψε άλλος φίλος απο την Καρέντα. 2 Quote
topmar Posted December 24, 2020 Report Posted December 24, 2020 Καλώς ήρθες φίλε, καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι το εργαλείο που πήρες!Βάλε μας και μερικές φωτογραφίες να το δούμε όταν μπορέσεις. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote
andreasp Posted December 24, 2020 Author Report Posted December 24, 2020 Ευχαριστώ πολύ! Θα βγάλω αύριο να έχει φώς και θα βάλω. Ωραιο ειναι πραγματι. Βραχος στην Αττικη οδό. Εχει ολα τα συστηματα ασφαλειας τα συγχρονα, παει καλα, και φαινεται να μην καιει παρα πολλά. Αν δεν με ενοχλουσε και στο δεξι ποδι το τουνελ που εχει εκει στην κονσόλα, θα ήταν τέλειο! Ελπίζω να το συνηθίσω. 1 Quote
andreasp Posted December 24, 2020 Author Report Posted December 24, 2020 Ενταξει... ειναι ωραιο αμαξι. Εχει αυτο το γερμανικο το στιβαρο, που ειχε και το focus μου καποτε. Απλα ελπιζω να βγει πιο αξιοπιστο απο οτι βγηκε το Focus, αλλιως καηκαμε! Τωρα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια, πρωτη φορα εχω επαφη μαζι τους. Ωραια ειναι. Κατι keyless που το κλειδι το εχεις χαμενο μεσα στο τσαντακι, ειναι και βολικα. Κοτσαδορο το ειχα ονειρο να εχω σε καποιο αμαξι μου. Εχω καημο να παρω μια μπαγκαζιερα μικρη και να φερνω τα δικα μου ξυλα απο τις ελιες στο χωριό. Οχι οτι συμφερει φυσικα, αλλά για το γινάτι και μόνο. Η σημερινη καταναλωση μου παντως, μεσα στην αθηνα, 110χλμ, ειναι στα 9 λιτρα/100. Πολυ καλα νομιζω για τοσο βαρυ αμάξι Quote
OMINUS Posted December 26, 2020 Report Posted December 26, 2020 (edited) On 24/12/2020 at 10:08 ΜΜ, andreasp said: Ενταξει... ειναι ωραιο αμαξι. Εχει αυτο το γερμανικο το στιβαρο, που ειχε και το focus μου καποτε. Απλα ελπιζω να βγει πιο αξιοπιστο απο οτι βγηκε το Focus, αλλιως καηκαμε! Τωρα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια, πρωτη φορα εχω επαφη μαζι τους. Ωραια ειναι. Κατι keyless που το κλειδι το εχεις χαμενο μεσα στο τσαντακι, ειναι και βολικα. Κοτσαδορο το ειχα ονειρο να εχω σε καποιο αμαξι μου. Εχω καημο να παρω μια μπαγκαζιερα μικρη και να φερνω τα δικα μου ξυλα απο τις ελιες στο χωριό. Οχι οτι συμφερει φυσικα, αλλά για το γινάτι και μόνο. Η σημερινη καταναλωση μου παντως, μεσα στην αθηνα, 110χλμ, ειναι στα 9 λιτρα/100. Πολυ καλα νομιζω για τοσο βαρυ αμάξι καλά σε κατανάλωση σε σχέση με τα ford τα VW είναι σε πολύ καλύτερα επίπεδα! και εγώ ford είχα κάποτε αλλά...ου μπλέξεις με αυτά. εσύ είχες το MK2 που ήταν αρκετά βενζινορουφιχτρα.. μου έχει πει κόσμος ότι άνετα βλέπεις κάτι 8 -9 λίτρα στα 100 μιας και ξέρει από ποιότητα ford στο θέμα οδήγησης είναι πάρα πολύ καλά! αλλά δυστυχώς πάσχουν από ποιότητα-συναρμολόγηση - και από καταναλώσεις... Edited December 26, 2020 by OMINUS Quote
andreasp Posted December 26, 2020 Author Report Posted December 26, 2020 (edited) 8-9 ??? Το 1800 του 2002 έπινε 14λ/100 έδω μέσα και δεν είχε δύναμη να ξεκινήσει από το φανάρι. Άστα.... Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Edited December 26, 2020 by andreasp 2 1 Quote
OMINUS Posted December 26, 2020 Report Posted December 26, 2020 για το 1400αρι εγώ έλεγα μου έχουν αναφέρει και 10+ Quote
andreasp Posted December 26, 2020 Author Report Posted December 26, 2020 1 hour ago, OMINUS said: για το 1400αρι εγώ έλεγα μου έχουν αναφέρει και 10+ Το 1400αρι πηγαινε με την οπισθεν!! Θα επρεπε να απαγορευεται να παραγεται αυτο το αυτοκινητο. 75αλογα σε εκεινο το κουφαρι, ηταν θανατος! Μην το συζητας. Ηταν τραγικη αγορα το Focus. Απο την παραλαβη μεχρι και την μερα που το πουλησα. Γνωρισα τους παντες. Απο την καθαρίστρια , μέχρι τον ΔΣ της FMH. Τελος παντων... περασμένα ξεχασμένα και off topic. Quote
OMINUS Posted December 26, 2020 Report Posted December 26, 2020 (edited) 45 λεπτά πριν , andreasp said: Το 1400αρι πηγαινε με την οπισθεν!! Θα επρεπε να απαγορευεται να παραγεται αυτο το αυτοκινητο. 75αλογα σε εκεινο το κουφαρι, ηταν θανατος! Μην το συζητας. Ηταν τραγικη αγορα το Focus. Απο την παραλαβη μεχρι και την μερα που το πουλησα. Γνωρισα τους παντες. Απο την καθαρίστρια , μέχρι τον ΔΣ της FMH. Τελος παντων... περασμένα ξεχασμένα και off topic. κατάλαβα μια από τα ίδια ακριβώς και εγώ, έτσι όπως το περιγράφεις μέχρι που το έδωσα στα 2 χρόνια και ξεμπερδεψα με τα κάθε τρεις και λίγο στην αντιπροσωπεία... Edited December 26, 2020 by OMINUS Quote
Derv_7 Posted December 26, 2020 Report Posted December 26, 2020 5 hours ago, OMINUS said: κατάλαβα μια από τα ίδια ακριβώς και εγώ, έτσι όπως το περιγράφεις μέχρι που το έδωσα στα 2 χρόνια και ξεμπερδεψα με τα κάθε τρεις και λίγο στην αντιπροσωπεία... το focus πρώτης γενιάς ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασα με δικά μου λεφτά....είχα το 1.4 duratec. Το πήρα καινούργιο σε τιμή που σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ένα καλό σκούτερ.Μια χαρά αξιόπιστο ήταν, σκυλί...από εξωτερική εμφάνιση και καμπίνα πολλές δεκαετίες μπροστά, πίσω καθόντουσαν μια χαρά δεν καταλάβαινες λακούβα.Απο κατανάλωση δεν έκαιγε τίποτα....Τα καθίσματα του όμως ήταν κουραστικά μπροστά, ήμουν μικρό παιδί και με έπιανε η μέση μου σε πολύωρο ταξίδι. Το μόνο πρόβλημα που μου είχε βγάλει ήταν οτι μόλις έβρεχε έμπαζε νερά στο.χώρο των ποδιών του συνοδηγού.Ήθελε στεγανοποίηση ο χώρος στην περιοχή των νεροχυτών στους υαλοκαθαριστήρες. Το έδωσα αμέσως μόλις το έβαλα αγγελία. Quote
OMINUS Posted December 26, 2020 Report Posted December 26, 2020 (edited) 1 ώρα πριν , Derv_7 said: το focus πρώτης γενιάς ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασα με δικά μου λεφτά....είχα το 1.4 duratec. Το πήρα καινούργιο σε τιμή που σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ένα καλό σκούτερ.Μια χαρά αξιόπιστο ήταν, σκυλί...από εξωτερική εμφάνιση και καμπίνα πολλές δεκαετίες μπροστά, πίσω καθόντουσαν μια χαρά δεν καταλάβαινες λακούβα.Απο κατανάλωση δεν έκαιγε τίποτα....Τα καθίσματα του όμως ήταν κουραστικά μπροστά, ήμουν μικρό παιδί και με έπιανε η μέση μου σε πολύωρο ταξίδι. Το μόνο πρόβλημα που μου είχε βγάλει ήταν οτι μόλις έβρεχε έμπαζε νερά στο.χώρο των ποδιών του συνοδηγού.Ήθελε στεγανοποίηση ο χώρος στην περιοχή των νεροχυτών στους υαλοκαθαριστήρες. Το έδωσα αμέσως μόλις το έβαλα αγγελία. Κοιτα τα Ford εχουν ωραία εμφάνιση και απο χώρους ειναι αρκετά καλα και βολικά (εγω ειχα το cmax mk2 ) Και εχουν και πολυ Καλή οδηγική συμπεριφορά. Πιστεύω όμως οτι μετα το 2010 , εχουν χαλάσει παρα μα παρα Πολύ ως προς την ποιότητα υλικών που χρησιμοποιούν και στην τσαπατσουλιά που υπάρχει στην συναρμολόγηση... Οταν ήσουν μικρός τα ειχα σε μεγάλη εκτίμηση...αλλα πλεον με αυτα που αντιμετώπισα και με αυτα που έβλεπα στη αντιπροσωπία μεσα και σε αλλα μοντέλα Ford, και με τους ιδιοκτήτες τους τραβάνε τα μαλλιά τους έχασα καθε εκτίμηση. Και ειδικά με τα μοτερ τα EcoBoost πολύς κόσμος έκλαψε και πήραν το μοτερ στα χέρια... (εχουμε και μέλος εδω στο VW club ) που το εχει πληρώσει Πολύ ακριβά το focus του 2 φορες να εχει παρει το μοτερ στο χέρι. Και για αυτο πολυ ιδιοκτήτες τα εχουν δώσει σχετικά πολυ γρήγορα γιατί εχουν εντοπίσει οτι το μοτερ ειναι στα πρόθυρα να το πάρουν στα χέρια. Και δυστυχώς την ζημιά την τρώει ο επόμενος ιδιοκτήτης μετα απο λίγο καιρό. Ενα με ρώταγες αν θα έπαιρνα ξανά Ford θα σου έλεγα οτι ΟΧΙ. ΑΝ έπαιρνα μεταχειρισμένο Ford ομως, (για να κάνω την δουλειά μου ως όχημα για να μπορώ να μετακινουμε στην δουλειά μου κτλ Χωρίς να βρέχομαι και να κρυώνω τον χειμώνα ) σίγουρα θα έπαιρνα απο το 2010 και Πίσω μοντέλο. Edited December 26, 2020 by OMINUS Quote
andreasp Posted January 7, 2021 Author Report Posted January 7, 2021 Τι σημαίνει αυτη η ένδειξη;; Γνωρίζει κάποιος;Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Quote
topmar Posted January 7, 2021 Report Posted January 7, 2021 Αναπάντητες κλήσεις (1) ίσως; VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote
andreasp Posted January 7, 2021 Author Report Posted January 7, 2021 (edited) Λες να εχει σχεση με το τηλεφωνο και οχι με το αμαξι? Παιζει να βρουμε το manual σε pdf ? Edited January 7, 2021 by andreasp Quote
topmar Posted January 7, 2021 Report Posted January 7, 2021 Το έχω σε PDF, στα αγγλικά όμως. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote
forza Posted January 7, 2021 Report Posted January 7, 2021 Λες να εχει σχεση με το τηλεφωνο και οχι με το αμαξι? Παιζει να βρουμε το manual σε pdf ? Με το τηλέφωνο έχει να κάνει σίγουρα. Το αναπάντητες κλήσεις μου μοιάζει και εμένα λογικό. Σου δείχνει επίσης το σήμα και την μπαταρία του τηλεφώνου. Κάτι με το τηλέφωνο είναι. Κλήσεις, sms, κάτι τέτοιο. 2 Quote
andreasp Posted January 7, 2021 Author Report Posted January 7, 2021 Υγρά Haldex έχετε αλλάξει? Το πρώτο που μου είπαν οτι πρέπει να αλλάξω είναι. Quote
topmar Posted January 8, 2021 Report Posted January 8, 2021 Στα 4 έτη/60.000ΚΜ η αλλαγή λαδιών + φίλτρου στο κιβώτιο DSG7. Πόσα ΚΜ έχει το δικό σου; VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote
andreasp Posted January 8, 2021 Author Report Posted January 8, 2021 50000χλμ. Τον αυγουστο κλεινει 4ετια. Υπαρχει πουθενα κανενας πινακας συντηρησης? Στο manual δεν ειδα κατι. Quote
topmar Posted January 8, 2021 Report Posted January 8, 2021 Σημείωσε:Κάθε 1ε/15Κ λάδια + φίλτρο λαδιούΣτα 2ε/30Κ γενικό σέρβις με λάδια + φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και αέροςΣτα 3ε/45Κ λάδια + φίλτρο λαδιού και φίλτρο πετρελαίου + υγρά φρένων (εφεξής κάθε 2 έτη) Στα 4ε/60Κ μεγάλο γενικό σέρβις με λάδια +φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρος, υγρό DSG + Διαφορικό και υγρά φρένων.VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater 1 Quote
andreasp Posted January 8, 2021 Author Report Posted January 8, 2021 1 minute ago, topmar said: Σημείωσε: Κάθε 1ε/15Κ λάδια + φίλτρο λαδιού Στα 2ε/30Κ γενικό σέρβις με λάδια + φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και αέρος Στα 3ε/45Κ λάδια + φίλτρο λαδιού και φίλτρο πετρελαίου + υγρά φρένων (εφεξής κάθε 2 έτη) Στα 4ε/60Κ μεγάλο γενικό σέρβις με λάδια +φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρος, υγρό DSG + Διαφορικό και υγρά φρένων. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater To "μεγαλο γενικο σερβις" περιγραφει το "λάδια +φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρος, υγρό DSG + Διαφορικό και υγρά φρένων." ? ή εμπεριεχεται και τιποτα αλλο στο σερβις ? Γιατι αν ειναι αυτο, λαδια + φιλτρο λαδιου θελει τελικα το αμαξι, και καθε 60.000χλμ λαδια διαφορικου και βαλβολινες. Quote
andreasp Posted January 8, 2021 Author Report Posted January 8, 2021 Video in motion πως το ενεργοποιουμε? Θέλει το διαγνωστικο της VW ? Quote
andreasp Posted January 18, 2021 Author Report Posted January 18, 2021 Ρε παιδια, η κονσολα δεν σας ενοχλει στο δεξι πόδι ?? Μιλαω για τα κοκκινα σημεια. Σκεφτομαι μεχρι και να κοψω την κονσολα σε εκεινο το σημειο και να ντύσω δέρμα. Προς το παρον εφτιαξα ενα μαξιλαρακι , και αυριο - μεθαυριο θα το κανω πιο κυριλε σε ταπετσέρη. 1 Quote
topmar Posted January 18, 2021 Report Posted January 18, 2021 Video in motion πως το ενεργοποιουμε? Θέλει το διαγνωστικο της VW ?Μέσω διαγνωστικού μόνο, νομίζω... Ρε παιδια, η κονσολα δεν σας ενοχλει στο δεξι πόδι ?? Μιλαω για τα κοκκινα σημεια. Σκεφτομαι μεχρι και να κοψω την κονσολα σε εκεινο το σημειο και να ντύσω δέρμα. Προς το παρον εφτιαξα ενα μαξιλαρακι , και αυριο - μεθαυριο θα το κανω πιο κυριλε σε ταπετσέρη. Εμένα με ενοχλεί όλη η κονσόλα, σε σχέση με το σημείο που είναι το πεντάλ γκαζιού.... . Κουράζει το πόδι στην πολύωρη οδήγηση... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote