Jump to content
Caterpillar 2002

πρόβλημα σε γρανάζι έκτης golf 7

Recommended Posts

Posted

'Eχω 68.000 σε golf 7 του 2013 και παρουσίασε πρόβλημα στο σασμάν και συγκεκριμένα στο γρανάζι της έκτης.

Συγκεκριμένα ξεβίδωσε η βίδα που κρατάει το γρανάζι με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί τρύπα στην ουρά του σασμάν.

Ευτυχώς κατάλαβα τη διαροή βαλβολίνων και πρόλαβα χειρότερη ζημιά στο σασμάν, μόνο βίδα καπάκι γρανάζι κλπ, 400 ευρώ.

Έχει συμβεί η έχετε ακούσει κάτι αντίστοιχο ??

Στην Karenta που ρώτησα δεν έχει αναφερθεί κάτι..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

  • Like 1
Posted

Aπό την ακινησία είναι.  Με 7.5k/y τι περιμένεις.

 

Υγ: Επίσης , το σημαντικότερο. Στην πρώτη δημοσίευση, όποτε και να έγινε εγγραφή, χαιρετάμε και απο τη δεύτερη και μετά λέμε τον πόνο μας.

  • Like 1
Posted

Δεν είναι σε ακινησία το αυτοκίνητο φίλε μου.Εχει κάνει στον τελευταίο χρόνο 20.000 χλμ.

 

Posted
29 λεπτά πριν , Caterpillar 2002 said:

Δεν είναι σε ακινησία το αυτοκίνητο φίλε μου.Εχει κάνει στον τελευταίο χρόνο 20.000 χλμ.

 

Όπως σε  βολεύει το καταλαβαίνεις και απαντάς.

Posted

Το συγχρονιζε του σε τι κατασταση ηταν οταν ανοιχτηκε;

Επίσης η σταθμη της βαλβολινης και η ποιότητα επηρεαζει πρωτα 5-6η
Επειδη εσπασε καβουκι δυσκολα θα καταλαβαινες ποσο πεσμενη ηταν η σταθμη, η οποια με τη σειρα της οδηγει σε υπερθέρμανση και φθορά
Στο diesel που δουλευει πολυ το overdrive εγινε η ζημια

πιστευω εκανε θορυβο πριν σπασει , δεν το ακουσες;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Εκανε πολύ λίγο θόρυβο μια μερα πριν και αμέσως την επόμενη το πήγα συνεργείο, ολα ηταν σε άριστη κατάσταση, βαλβολίνη είχε κάποια ποσότητα καθόλου ρινισματα η τάπα, και ολα μέσα οκ.

Εβαλα καινούργια βίδα , σωστό σφιξιμο, γρανάζι και ρουλμάν ολα γνήσια.

Εχεισ ακούσει κάτι παρόμοιο?

Ευχαριστώ πολύ.

Posted

Έχω υπόψη αποκόλληση 5ης λόγω υπερθέρμανσης από κακή ποιότητα βαλβολίνης και από μειωμένη ποσότητα.

Επίσης 3ης, αλλά σε εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο.

 

Το συγχρονιζέ σε τι κατάσταση ήταν? Σε ρώτησα και πριν, ήταν φθαρμένο ?

Επίσης εφόσον έσπασε από πίσω δεν μπορείς να ξέρεις αν μέσα έλειπε ποσότητα βαλβολίνης.

Πολλές φορές το καλοκαίρι ξεγελά ο λεβιές, λόγω θερμοκρασίας της βαλβολίνης.

 

Στα 4 χρόνια/60Κ όποιο έρθει πρώτο μια αλλαγή χρειάζεται. Σίγουρα το όριο αλλαγής είχε παρέλθει, αλλά και πάλι

θα έλεγα αστοχία υλικού ή μειωμένη ποσότητα βαλβολίνης στο σασμάν.

Είσαι σίγουρος ότι δεν αλλάχτηκε ποτέ η βαλβολίνη ή δεν ανοίχτηκε το κιβώτιο  ?

  • Like 1
Posted

Το βιβλιαράκι έγραφε γρανάζι εκτης στα 30.000 χλμ το 2018.Εγω το πήρα με 48.000 και έκανα σε ενα χρόνο 20.000 χλμ και το παρουσίασε τώρα στα 68.000.

Ναι προφανώς έφυγε βαλβολίνη δεν ξέρω πόσο είχε.

Το συγχρονιζέ ηταν οκ.Προφανώς είχε αλλαχτεί η βαλβολίνη τότε....Τωρα το τι είχε κάνει δεν ξέρω..

Posted
2 minutes ago, Caterpillar 2002 said:

Το βιβλιαράκι έγραφε γρανάζι εκτης στα 30.000 χλμ το 2018.Εγω το πήρα με 48.000 και έκανα σε ενα χρόνο 20.000 χλμ και το παρουσίασε τώρα στα 68.000.

Ναι προφανώς έφυγε βαλβολίνη δεν ξέρω πόσο είχε.

Το συγχρονιζέ ηταν οκ.Προφανώς είχε αλλαχτεί η βαλβολίνη τότε....Τωρα το τι είχε κάνει δεν ξέρω..

Ελπίζω αυτή τη φορά να επισκευάστηκε σωστά.

 

Posted

Δεν τα ειπες ολα…

Οταν ανοιχτηκε κατι δεν εγινε σωστα μην ψαχνουμε τωρα αδικα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Posted

Το ερώτημα παραμένει γιατί το έκανε στα 30.000 χλμ αλλά ας ελπίσουμε οτι δεν θα το παρουσιάσει ξανά αφού τώρα έγιναν ολα σωστά.

Ευχαριστώ πολύ.

Posted
'Eχω 68.000 σε golf 7 του 2013 και παρουσίασε πρόβλημα στο σασμάν και συγκεκριμένα στο γρανάζι της έκτης.
Συγκεκριμένα ξεβίδωσε η βίδα που κρατάει το γρανάζι με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί τρύπα στην ουρά του σασμάν.
Ευτυχώς κατάλαβα τη διαροή βαλβολίνων και πρόλαβα χειρότερη ζημιά στο σασμάν, μόνο βίδα καπάκι γρανάζι κλπ, 400 ευρώ.
Έχει συμβεί η έχετε ακούσει κάτι αντίστοιχο ??
Στην Karenta που ρώτησα δεν έχει αναφερθεί κάτι..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Εκανε πολύ λίγο θόρυβο μια μερα πριν και αμέσως την επόμενη το πήγα συνεργείο, ολα ηταν σε άριστη κατάσταση, βαλβολίνη είχε κάποια ποσότητα καθόλου ρινισματα η τάπα, και ολα μέσα οκ.
Εβαλα καινούργια βίδα , σωστό σφιξιμο, γρανάζι και ρουλμάν ολα γνήσια.
Εχεισ ακούσει κάτι παρόμοιο?
Ευχαριστώ πολύ.
Το βιβλιαράκι έγραφε γρανάζι εκτης στα 30.000 χλμ το 2018.Εγω το πήρα με 48.000 και έκανα σε ενα χρόνο 20.000 χλμ και το παρουσίασε τώρα στα 68.000.
Ναι προφανώς έφυγε βαλβολίνη δεν ξέρω πόσο είχε.
Το συγχρονιζέ ηταν οκ.Προφανώς είχε αλλαχτεί η βαλβολίνη τότε....Τωρα το τι είχε κάνει δεν ξέρω..
Για να δώσεις ολόκληρη τη πληροφόρηση έπρεπε να περάσουν 3 ποστ.
Όταν ζητας απάντηση πρέπει να είσαι αναλυτικός για να βοηθηθείς και συ γιατί μέσα από το ίντερνετ είναι δύσκολα τα πράγματα
Posted

Εχεις δίκιο φίλε μου θα είμαι προσεκτικότερος την επόμενη φορά.

Ευχαριστώ,

Posted

Υπαρχει και η πιθανότητα να έβαλε την παλια βίδα και όχι καινουργια, χωρις τη σωστη ροπη σύσφιξης, χωρις ισως loctite (οχι πολυ ισχυρης, να μπορει να ξεβιδωθει) σε συνδυασμό με χαμηλή στάθμη βαλβολινης.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted
Εχεις δίκιο φίλε μου θα είμαι προσεκτικότερος την επόμενη φορά.
Ευχαριστώ,

Ας πανε ολα καλα .. αυτο εχει σημασια


Sent from my iPhone using Tapatalk
Posted

Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ οτι θα έκανε, πιστεύω αυτή την φορά να πάνε όλα καλά, σε ευχαριστώ και πάλι.

Posted
On 23/7/2022 at 7:24 ΠΜ, Caterpillar 2002 said:

Το ερώτημα παραμένει γιατί το έκανε στα 30.000 χλμ αλλά ας ελπίσουμε οτι δεν θα το παρουσιάσει ξανά αφού τώρα έγιναν ολα σωστά.

Ευχαριστώ πολύ.

 Στα χιλιόμετρα που αναφέρεις (30.000) σε Skoda Octavia 2010 από καινούργια που το είχε αγοράσει φίλος μου και σε αυτόν το σασμάν το πήρε όλο στο χέρι, από κάποια αστοχία που είχε από το εργοστάσιο 

Posted

Τετοια χαλια η vw με τα κιβωτια ειχε παλια αλλα οχι να γινονται κιμας


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Posted

Βενζίνη το Octavia ?

Θυμάσαι κινητήρα ?

Posted
6 λεπτά πριν , nikdev said:

Βενζίνη το Octavia ?

Θυμάσαι κινητήρα ?

Καλησπέρα.

 

βενζίνη είναι ,1400 caxa κινητήρας.

αλλα με τα 150hp(που έβγαζε η Skoda στην έκδοση που τα πουλούσαν) 

 

καινούργιο το είχε αγοράσει το 2010. Και σε 1/5 χρόνο αν θυμάμαι καλά? Η μετά από μερικούς μήνες που έκλεισε τα 2 χρόνια τότε του βγήκε οff.

 

Έβαλε ένα άλλο από χτυπημένο skoda Octavia που φορούσε τον κινητά τον 1200tsi 105hp από τότε μέχρι και σήμερα δεν έχει κάποιο θέμα.

Posted

Το κιβωτιο που φορανε τα αυτοκινητα με τον κινητηρα cax ειναι οντως ευαισθητο.
Απο ενα οριο σπαει και βαζουν απο bmy ή cav, στα 1ου σταδιου ή με k03 απο twincharge.

1o σταδιο στα 140+ και τα κ03 έως 250

Αν το κιβωτιο ειναι το ιδιο ειναι αλλη μια πατατα της vw.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Αγαπητοι φιλοι καλως σας βρισκω και παλι. Διαβασα τα ανωτερω και θελω τις συμβουλες σας. Εχω το golf 6   1.400  122  caxa , 

αγορασμενο ιουλιο 2010  12 χρονια τωρα εχω συνολικα 28κ χλμ (ειμαι καπετανιος) αρα θεωρειται σε ακινησια, βαλβολινες δεν

εχω αλλαξει, τι κανω τωρα συμφωνα με τις ανωτερω αναφορες α) περιμενω να γινει κατι? β) και αν ειναι ναρθει να κανω κατι

πριν? γ) η παω φουλ για αλλαγη βαλβολινες και οτι κατσει?. Ευχ. για φιλοξενια . 

Posted

Κανε μια αλλαγη απλο ειναι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.