Jump to content
diag

Θόρυβος από το κιβώτιο

Recommended Posts

Καλησπέρα,

κάτοχος Τ-ROC 1.5 manual, αγορά 06/22. Πρόσεξα ότι με ανοιχτό παράθυρο ακούγεται μεταλικό κουδούνισμα από 'αντανάκλαση', όταν περνάω δηλαδή δίπλα από τοίχο ή παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Με κλειστό παράθυρο δεν ακούγεται κάτι. Η Karenta μου είπε ότι ισχύει για το συγκεκριμένο κινητήρα-κιβώτιο και ... είναι φυσιολογικό. Έχει προσέξει κανείς κάτι παρόμοιο;

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

 

On 10/5/2022 at 2:02 PM, diag said:

Καλησπέρα,

κάτοχος Τ-ROC 1.5 manual, αγορά 06/22. Πρόσεξα ότι με ανοιχτό παράθυρο ακούγεται μεταλικό κουδούνισμα από 'αντανάκλαση', όταν περνάω δηλαδή δίπλα από τοίχο ή παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Με κλειστό παράθυρο δεν ακούγεται κάτι. Η Karenta μου είπε ότι ισχύει για το συγκεκριμένο κινητήρα-κιβώτιο και ... είναι φυσιολογικό. Έχει προσέξει κανείς κάτι παρόμοιο;

 

Χμ, μήπως είναι απλά συντονισμός. Το ακούς και με νεκρά; Αν είσαι συμπλεκταρισμένος το ακούς και τότε;

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ειναι και σ εμενα φιλε μου, 2 μηνες το εχω και τωρα με τη ζεστη μολις ανοιξα παραθυρο προσεξα τον ηχο.

Δεν εχω παει αντιπροσωπεια ακομα. Γενικα μ αρεσει πολυ σαν αμαξι αλλα το σασμαν του ειναι απαραδεκτο γενικοτερα γιατι το συγκρινω με το γκολφ 5 που ειχα

Link to comment
Share on other sites

 

 

Καλησπέρα παιδιά. Πριν δύο μήνες αγόρασα ένα T-toc 1500cc manual σασμάν. Και στην 1 εβδομάδα με ανοιχτό παράθυρο άκουσα τον μεταλλικό ήχο που αναφέρετε την στιγμή που πάταω τον συμπλέκτη για αποσυμπλεξη ώστε να βάλω την επόμενη ταχύτητα. Πιο έντονα ακούγεται από 1 σε 2. Και όχι μόνο . Απλά εκεί είναι πιο έντονος ο ήχος. Στην αρχή δεν ήθελα να το πιστέψω. Αλλά δυστυχώς ο ήχος είναι εκεί και ακουγεται σχεδόν πάντα οδηγωντας με ανοιχτό παράθυρο. Πήγα το αυτοκίνητο πίσω στην Καρεντα Φαλήρου στην Πειραιώς για έλεγχο. Το οδήγησε κάποιος αρχιμηχανικός και μου είπε ότι όλα ειναι οκ. Επειδή όμως είχα τις αμφιβολίες μου έστειλα στην Kosmocar. Μου είπαν να το πάω αλλού για έλεγχο. Το πήγα και στην Αργυρούπολη όπου το κράτησαν για μια μερα μέσα και αφού το έλεγξαν μου είπαν πάλι ότι είναι οκ. Εγώ ωστόσο επειδή ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι καινούριο αυτοκίνητο μπορεί να κουδουνίζει έτσι έστειλα μήνυμα στην Volkswagen με βίντεο από τον ήχο και περιμένω να δω τι θα απαντήσουν. Σας επισυνάπτω και το βίντεο με τον ήχο από το αυτοκίνητο. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε αν έχετε τον ίδιο ήχο στα δικά σας αυτοκίνητα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου και εμενα εκανε παρομοιο ηχο, τωρα που εχω 5000 χλμ στο αμαξι δεν ακουγεται κατι πλεον

Ποσα χλμ εχεις κανει μεχρι στιγμης;

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Μέχρι τώρα έχω 3000 χλμ και δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά. Είναι τόσο έντονος που αδυνατω να πιστέψω ότι θα σταματήσει κάποια στιγμή από μόνος του. Μακάρι βέβαια,  γιατί είναι πολύ ενοχλητικος αν και λειτουργικά δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Αλλά αν πραγματικά τον είχα ακούσει στο test drive δεν θα το έπαιρνα το αυτοκίνητο. Αν ήθελα κουδουνιστρα θα αγοραζα από τα jumbo σε πολύ καλύτερη τιμή. Τουλάχιστον έμαθα εδώ στο forum ότι δεν είναι μόνο το δικό μου αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο γενικοτερα. Χθες πήγα και σε εξουδιοτημενο της Vw στην λ.Αλεξανδρας από κάποιον γνωστό για να το δει και ένας εμπιστος μηχανικός και μου είπε ότι όλα είναι οκ με το αυτοκίνητο. Έτσι είναι κατασκευαστικά. Επομένως λάθος της Vw.  Αν έχω κάποια απάντηση από την Vw θα σας απαντήσω. 

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, εμενα μου κάνει ενα παρόμοιο θόρυβο "μεταλικό" επίσης απο 1-2  ή 2-1 σε πολύ χαμηλές ταχύτητες μόνο αν ξεχαστώ και δεν πατήσω φουλ το συμπλέκτη κατα την αλλαγή. κάνω δλδ την αλλαγή στο mid point, το θεωρώ απόλυτα λογικό. Όταν το οδηγήσεις κανονικά η του δώσεις ξύλο σε ανέβασμα ή κατέβασμα δεν καταλαβαινει τπτ κ ουτε κιχ δε βγάζει.

Link to comment
Share on other sites

Σταδιακα οσο εκανα χιλιομετρα ο ηχος μειωνοταν, στα 3κ ειχα ακομα ηχο,

Επισης δεν γνωριζω αν ειναι ιδεα μου αλλα ειχα παει 2 σ/κ πριν μια εκδρομη και εβγαλα τ αμαξι εκτος δρομου σε χωματινο μονοπατι με τελειως ανωμαλο δρομο, σε σημειο δηλαδη που δεν ηξερα αν θα κολλησει πουθενα. Ολη η διαδρομη εγινε με πρωτη (λογω ελαχιστων χιλιομετρων και ανωμαλου δρομου) και μετα απο αυτο απο εκει που ακουγα ελαχιστα τον μεταλλικο ηχο δεν ακουσα ξανα τιποτα. Λες και επειδη το ζορισα κατι "εσφιξε" και επιτελους ειναι οπως πρεπει. Ξαναλεω οτι μπορει να ειναι συμπτωση, το στανταρ ειναι οτι με την παροδο των χλμ το σασμαν εστρωσε, αλλα και παλι για μενα ειναι τραγικη η μεταδοση που εχει. Το επομενο θα ειναι τετρακινητο και audi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2023 at 9:40 ΠΜ, VAL T-ROC said:

Καλημέρα φίλε μου. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Μέχρι τώρα έχω 3000 χλμ και δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά. Είναι τόσο έντονος που αδυνατω να πιστέψω ότι θα σταματήσει κάποια στιγμή από μόνος του. Μακάρι βέβαια,  γιατί είναι πολύ ενοχλητικος αν και λειτουργικά δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Αλλά αν πραγματικά τον είχα ακούσει στο test drive δεν θα το έπαιρνα το αυτοκίνητο. Αν ήθελα κουδουνιστρα θα αγοραζα από τα jumbo σε πολύ καλύτερη τιμή. Τουλάχιστον έμαθα εδώ στο forum ότι δεν είναι μόνο το δικό μου αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο γενικοτερα. Χθες πήγα και σε εξουδιοτημενο της Vw στην λ.Αλεξανδρας από κάποιον γνωστό για να το δει και ένας εμπιστος μηχανικός και μου είπε ότι όλα είναι οκ με το αυτοκίνητο. Έτσι είναι κατασκευαστικά. Επομένως λάθος της Vw.  Αν έχω κάποια απάντηση από την Vw θα σας απαντήσω. 


Καλησπερα, εγώ κι εγώ το ίδιο θέμα όμως έχω 11.500 χιλιόμετρα. Βγάλατε άκρη;

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους,

Λοιπον, μετα απο ερευνα αυτος ο θορυβος ειναι αρκετα κοινος και η αντιμετωπιση των αντιπροσωπιων (και εκτος ελλαδος) ειναι να λενε πως ειναι θορυβος "φυσιολογικος" χωρις να θεωρειται σαν βλαβη στο σασμαν,

Και απο εμενα που νομιζα πως ειχε σταματησει ο θορυβος καταλαβα πως απλα δεν εκανε θορυβο γιατι ειχα μαθει να παταω τον συμπλεκτη με τετοιο τροπο ωστε να μην αντιδρα μ αυτο τον θορυβο. Οποτε δεν εχει φτιαχτει κατι.

Τον θορυβο αυτο τον εχουμε οταν ειμαστε με 1η ή 2α και πατησουμε αποτομα το πεταλι του συμπλεκτη.

Το συμπερασμα και η αποφαση μου ειναι οτι οσο εχω τ αμαξι με εγγυηση (4 χρονια) το κραταω, μετα το δινω , αν σ αυτα τα 4 χρονια απο την χρηση βγαλει βλαβη , θα μου τ αλλαξουν γιατι θα εχω εγγυηση, οποτε οσοι εχετε εγγυηση "σπαστε το" και χαρειτε το γιατι δωρεαν αλλαγη σασμαν επειδη κανει θορυβο δεν θα δουμε...

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο με το θέμα. Έχω dsg7 και μόλις το πήρα ξαφνιάστηκα με το γεγονός οτι σε κάθε λακούβα έκανε ένα απίστευτο θόρυβο λές και είναι ένα κουτί ξεχαρβαλωμένο από κάτω από το αυτοκίνητο και με λίγο κούνημα θα πέσει στην άσφαλτο. Τελικά είναι το dsg:)

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους και καλες γιορτες,

Μετα απο αναζητηση διαπιστωσα πως ο θορυβος απο το κιβωτιο ειναι σε ολο το γκρουπ, σε αυτοκινητα που κυκλοφορουν απο το 2019 τουλαχιστο (δεν ξερω και για πιο πριν)

Βρηκα λοιπον βιντεο που παραθετω πιο κατω, στο οποιο μας εξηγουν για ποιο λογο κανει θορυβο το σασμαν,

Χονδρικα εχουν προσθεσει ενα εξαρτημα το οποιο εχει χρηση ν απορροφα τους κραδασμους που ερχονται απο το μοτερ, για να μην τρωει φθορα το σασμαν και να μειωθουν οι φθορες, στο βιντεο αναφερουν οτι οσο μικροτερη η σχεση στο σασμαν τοσο μεγαλυτερη η δονηση που περναει, αυτο γινεται στα νεα tsi γιατι τα εχουν φτιαξει ετσι ωστε να εχουν ροπες απο χαμηλα για καλυτερη καταναλωση

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=YRxrajJCLr0&t=617s

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.