Haris1977 Posted September 19 Report Posted September 19 Καλησπέρα και από μένα Το δικό μου up το πήρα μεταχειρισμένο με αρκετά χλμ, με όλα τα σερβις σε αντιπροσωπεία Αυτό που παρατηρώ είναι 2 θέματα με τη μετάδοση: 1) Αυτό που αναφέρεται σε άλλο ποστ εδώ, ένας περίεργος ήχος όταν αποσυμπλέκω, αλλά το ποιο σοβαρό είναι το παρακάτω: 2) Το αμάξι 9 στις 10 φορές το παρκάρω στο κατηφορικό κομμάτι που υπάρχει έξω ακριβώς από το γκαράζ της οικογένειας (το οποίο μέσα έχει άλλο αυτοκίνητο) Πολλές φορές λοιπόν (όταν ξεκινώ το πρωί για τη δουλειά) - και επειδή συνηθίζω να βάζω 1η ταχύτητα όταν σταματώ -, υπάρχουν περιπτώσεις που η 1η δεν βγαίνει με τπτ. Θα πρέπει είτε να βάλω μπροστά είτε να αφήσω και να ξαναπατήσω συμπλέκτη ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο? Προφανώς θα κλείσω καποιο ραντεβού στην αντιπροσωπεία αλλά θα θελα τη γνώμη σας Ευχαριστώ . Quote
Haris1977 Posted September 23 Author Report Posted September 23 (edited) update: To κάνει και με τη δευτέρα (και πιθανόν με όλες). Αν κουνηθεί το αμάξι λίγο, συνήθως ξεμπλοκάρει Edited September 23 by Haris1977 Quote
OMINUS Posted September 23 Report Posted September 23 (edited) Να ζητήσεις να σου κάνουν και ρύθμιση στης ντιζες του λεβιές ταχυτήτων του σασμάν είναι και αυτό ένα από τα κρίσιμα σημεία που θέλει ρύθμιση και να επιμένεις να στην κάνουν σωστά και όσες φορές χρειαστεί να ρυθμιστεί Δες το συγκεκριμένο θέμα https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/66683-passat-b8-δυσκολία-αλλαγής-από-1η-σε-2α/#comment-657411 Edited September 23 by OMINUS Quote
nikdev Posted September 24 Report Posted September 24 (edited) Κάνε μια εξαέρωση στα υγρά φρένων και πάνω στο συμπλέκτη (αντλία συμπλέκτη) Αν είναι μεγάλη η κλίση να ξέρεις όλο το σύστημα κιβώτιο δισκοπλατό γρανάζι στροφάλου ζορίζονται αν έχεις τη δυνατότητα μην το αφήνεις κάθε μέρα έτσι Edited September 24 by nikdev Quote
Haris1977 Posted September 26 Author Report Posted September 26 Σας ευχαριστώ όλους Θα το κοιτάξω:) Quote
vastil Posted September 27 Report Posted September 27 Εγώ σε vw up! άλλαξα τις δυο ντίζες μια του επιλογέα και ένα ακόμα. Έφτιαξε το αμάξι. Μεταμορφώθηκε. Καμία σχέση με πριν. Λίγο πριν το τέλος του είχα μετατόπιση των ταχυτήτων, δηλαδή η 3 κούμπωνε στη νεκρά και δευτέρα δεν την έπαιρνε. Μου έφυγε η μαγκιά να το πάω συνεργείο από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά τελικά τα κατάφερα. Σημειωτέον δεν έπαιρνε καν την όπισθεν σε παρκάρισμα, οπότε το έσπρωχνα με τα χέρια. Αυτό μου το έκανε όταν έφτασα έξω από το μάστορα. Και η αλήθεια είναι πως είμαι πολύ τυπικός στα service γιατί η σύζυγος το παίρνει και κινείται με την μικρή. Τέλος πάντων όλα καλά. Θα σου πρότεινα να δεις τις ντίζες. Εγώ άλλαξα τα πομπάκια αλλά δεν βελτιώθηκε καθόλου. Μόνο με τις ντίζες επανήλθε όπως όταν το αγόρασα. Quote
Haris1977 Posted September 28 Author Report Posted September 28 (edited) On 27/9/2024 at 6:52 ΠΜ, vastil said: Εγώ σε vw up! άλλαξα τις δυο ντίζες μια του επιλογέα και ένα ακόμα Όταν λες ένα ακόμα ποια εννοείς? Έχει και αλλού ντίζα εκτός του επιλογέα? Edited September 29 by Haris1977 Quote
vastil Posted September 30 Report Posted September 30 On 28/9/2024 at 11:49 ΠΜ, Haris1977 said: Όταν λες ένα ακόμα ποια εννοείς? Έχει και αλλού ντίζα εκτός του επιλογέα? Μου είπε Ντίζα επιλογής ταχύτητας και Ντίζα αλλαγής ταχύτητας. Μου έδειξε και τις δυο. Όντως η μια ήταν σχεδόν κομμένη είχε κοπεί το σύρμα και ήταν η μισή. Quote
Haris1977 Posted October 1 Author Report Posted October 1 19 hours ago , vastil said: Μου είπε Ντίζα επιλογής ταχύτητας και Ντίζα αλλαγής ταχύτητας. Μου έδειξε και τις δυο. Όντως η μια ήταν σχεδόν κομμένη είχε κοπεί το σύρμα και ήταν η μισή. Σ ευχαριστώ φίλε. Στο ερχόμενο σέρβις θα τους τα πω Quote
OMINUS Posted October 1 Report Posted October 1 Φίλε, να κανονίσεις όταν κοιτάξουν της ντιζες και κάνουν και ρύθμιση να επιμένεις να χρησιμοποιήσουν το ΣΩΣΤΌ εργαλείο για το κλείδωμα του λεβιέ ταχυτήτων!!! Αν κοίταξες μερικά post ποιο πίσω γράφω τι εργαλείο χρειάζεται ακριβώς, μην αρχίσουν να κάνουν πατέντες με ζώνες ασφαλείας η βίδες κτλπ.... Αν ο λεβιές ταχυτήτων δεν είναι κλειδωμένος σωστά και την ώρα που κάνει ρύθμιση της ντιζες από τον χώρο του κινητήρα και κουνιέται ο λεβιές πέρα δώθε... τότε την πάτησες και ρύθμιση ΔΕΝ ΈΓΙΝΕ. Quote
Haris1977 Posted October 1 Author Report Posted October 1 40 λεπτά πριν , OMINUS said: Φίλε, να κανονίσεις όταν κοιτάξουν της ντιζες και κάνουν και ρύθμιση να επιμένεις να χρησιμοποιήσουν το ΣΩΣΤΌ εργαλείο για το κλείδωμα του λεβιέ ταχυτήτων!!! Αν κοίταξες μερικά post ποιο πίσω γράφω τι εργαλείο χρειάζεται ακριβώς, μην αρχίσουν να κάνουν πατέντες με ζώνες ασφαλείας η βίδες κτλπ.... Αν ο λεβιές ταχυτήτων δεν είναι κλειδωμένος σωστά και την ώρα που κάνει ρύθμιση της ντιζες από τον χώρο του κινητήρα και κουνιέται ο λεβιές πέρα δώθε... τότε την πάτησες και ρύθμιση ΔΕΝ ΈΓΙΝΕ. Ευχαριστώ! Quote