kostaspap Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Οταν μιλαμε για στρωματοποιημενη καυση,εννουμε οτι ο κινητηρας εχει ουσιαστικα δυο "MODES" λειτουργειας ,μιας που δουλευει με κανονικο μειγμα και μιας με φτωχο.Οταν ο κινητηρας δουλευε με φτωχο μειγμα τοτε ηταν απαραιτητη η βενζινη υψηλων οκτανιων.Στους TFSI εξ'αρχης (μιας και ειχαν πρωτη προτεραιοτητα την αποδοση) ο κινητηρας δε δουλευε με φτωχο μειγμα.Αυτη η αλλαγη περασε και στους fsi μαζι με καποιες αλλες μικροαλλαγες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 4, 2006 Author Report Share Posted April 4, 2006 Μειωμένη απόδοση???? Για δες τους αντίστοιχους 2λιτρους στην κατηγορία και κάνε και μία σύγκριση με την κατανάλωση... Για παρε έναν παλιό κινητήρα και άστον χωρίς αλλαγή για 15000χμ και μετά να δούμε αν καίει λάδια ή όχι ... Εμένα δεν έχει κάψει λάδια ακόμα (μην το ματιάσω κιόλας) Αν ειναι ετσι λοιπον, τοτε ολα που ακουγονται για αποσυρση, και ηδη καταργηση της στρωματοποιημενης λειτουργιας ειναι ψεματα...? Εγω προσωπικα, δεν το νομιζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 http://www.superchips.co.uk/appslist.php Ποια είναι η άποψή σας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 5, 2006 Author Report Share Posted April 5, 2006 Η καλυτερη φιλε μου. Εκει εκανα εγω προγραμμα, και ο,τι θελεις, μπορω να σε βοηθησω. Απιστευτη δουλεια ο Νικος ο Σπεης 210 6008737 Υακινθου 1, Αγ. Παρασκευη Απιστευτη δουλεια, χωρις; φανφαρες, και με πολυ αποτελεσμα. Εκει πηγα μετα απο συστασεις του Φανη. Go for it Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Ποσο εχει 0-100 αυτο με τα 190...?Εμεις εχουμε το τελευταιο με τα 163 ονομαστικα Nομιζω το δινει 8,2 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.Παντως φορτωνει καλα και με Cooper S που ανοιξα σε ανηφορα(ζυγιζει και 1500++ κιλα )σε τεταρτες τον μαζευα ενω μεχρι εκει ειμασταν ακριβως στα ιδια.Τελικες 245 κοντερισια σε ευθεια.Παντως απ΄οτι εχω καταλαβει μου φαινεται οτι παει καλυτερα ακομα και απο τα 180αρια του group.Audi f@cks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 http://www.superchips.co.uk/appslist.phpΠοια είναι η άποψή σας? 0-100 και τελικες εχουμε στοιχεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 Χωρίς πρόγραμμα 235 κοντερισια κατηφορικά στις 6000σαλ που σημαίνει σύμφωνα με το ταχύμετρο του climatronic περίπου 225 με 230. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 φανταζομαι ο φιλος αναφεροταν μετα το προγραμμα για τελικες..επειδη υπαρχει σχετικο θεμα για τελικες ας μεινουμε στο θεμα μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 (edited) Αν και είναι off topic επειδή θίξατε το θέμα: Η μεταπωλητική αξία το 1.6 fsi δεν επηρρεάζεται από το GT. Άλλο αυτοκίνητο το ένα άλλο το άλλο. Δεν είναι όλοι 20-35 χρονών οπου κατά κόρον απευθύνεται το GT. Μην το βλέπετε μόνο από την σκοπιά σας. Ένας 50χρονος θα ενδιαφερόταν για τουρμπνες και κομπρέσορες? Επίσης ο πελάτης που πηγαίνει να αγοράσει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι συνήθως αυτός που δεν έχει μεγάλη οικονομική δυνατότητα. Θα αγόραζε λοιπόν ένα αυτοκίνητο που έχει 40% μεγαλύτερη κατανάλωση? Μην μου πείτε ότι το GT καίει 7,2 lt/100. Το είπα και στο σχετικό topic για το GT πριν ακόμα το τεστάρουν. Οι εργοστασιακές αναφορές σε καταναλώσεις δεν έχουν και πολύ σχέση με τις πραγματικές. Το GT κατά το τεστ των 4Τ έκαψε κατά Μ.Ο. 12,4 lt/100 που είναι πολύ καλή για αμάξι 170 ίππων τουρμάτου άλλα δεν έχει καμμία σέση με τα 8,5 lt/100 που καίει το 1,6 fsi. Μην μιλήσουμε για κόστος συντήρησης. Έτσι και κολλήσει ο ημεκτρομαγνητικός συμπλέκτης του κομπρέσορα χαλάρα πάει για 6.000 ζημιά. Η τουρμπίνα δεν θα χρειαστεί αντικατάσταση στα 80.000 - 100.000 χλμ? Κόστος ένα 1.000ρικάκι. Αλίμονο, το ίδιο κόστος συντήρησης έχει ένα ατμοσφαιρικό με ένα τούρμπο που δουλεύει μαμά στα 2,5 bar? Συ τοιος άλλοιος είναι περίεργος να δω πόσο λάδι θα καίει αυτός ο κινητήρας. Ήδη τα fsi "τσιμπάνε" λαδάκι. Πόσο μάλλον ένα τόσο "πουσαρισμένο" μοτεράκι. Τα τουρμάτα πάντα έκαιγαν λάδακι ή είχαν ψεκαστήρες λαδιού για μεγαλύτερη αξιοπιστία. Edited April 18, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Nομιζω το δινει 8,2 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.Παντως φορτωνει καλα και με Cooper S που ανοιξα σε ανηφορα(ζυγιζει και 1500++ κιλα )σε τεταρτες τον μαζευα ενω μεχρι εκει ειμασταν ακριβως στα ιδια.Τελικες 245 κοντερισια σε ευθεια.Παντως απ΄οτι εχω καταλαβει μου φαινεται οτι παει καλυτερα ακομα και απο τα 180αρια του group.Audi f@cks Θα μιλάς για το παλιό το Cooper-S γιατι τα τελευταια με τα 190 αλογα και το πιο κοντό σασμάν ρίχνουν και στο GTi που το μοτερ έχει αντίστοιχη απόδοση με το 1.8T το 225αρη και είναι και πιο ελαφρύ (λόγω απουσίας τετρακίνησης). Μην μιλήσουμε για κόστος συντήρησης. Έτσι και κολλήσει ο ημεκτρομαγνητικός συμπλέκτης του κομπρέσορα χαλάρα πάει για 6.000 ζημιά.Η τουρμπίνα δεν θα χρειαστεί αντικατάσταση στα 80.000 - 100.000 χλμ? Κόστος ένα 1.000ρικάκι. Αλίμονο, το ίδιο κόστος συντήρησης έχει ένα ατμοσφαιρικό με ένα τούρμπο που δουλεύει μαμά στα 2,5 bar? Συ τοιος άλλοιος είναι περίεργος να δω πόσο λάδι θα καίει αυτός ο κινητήρας. Ήδη τα fsi "τσιμπάνε" λαδάκι. Πόσο μάλλον ένα τόσο "πουσαρισμένο" μοτεράκι. Τα τουρμάτα πάντα έκαιγαν λάδακι ή είχαν ψεκαστήρες λαδιού για μεγαλύτερη αξιοπιστία. Μην ξεχνάς οτί αυτος ο κινητήρας δεν είναι ενα βελτιωμένο 1400 μοντελο 92 που ο μπαρμπα-μητσος διπλα στην πλατεία του έβαλε turbo απο κάποιο τροπέτο που βρήκε με 2.5 bar και σκούπα. 4 χρονια κράτησε η εξέλιξη του και χρησιμοποιούνε καλά υλικά, μια τόσο συντηριτική εταιρεία σαν την VW δεν θα εβγαζε ενα μοτερ που θα εβγαζε τα άπειρα προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 (edited) Σίγουρα δεν είναι μοτερ του μπαρμπα-μήτσου και σίγουρα δεν θα βγάλει άπειρα προβλήματα (γερμανικό είναι όχι κινέζικο) lolololo Άλλο πράγμα η εργοστασιακή εξέλιξη και άλλο οι πραγματικές συνθήκες με αυτοκίνητα παραγωγής. Εκεί οι συνθήκες είναι ιδανικές και τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε ακραίες για μικρότερο χρονικό διάστημα. Επίσης δοκιμάζονται ελάχιστα αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που βγαίνουν στην παραγωγή. Όσο καλά υλικά να έχει πάντα υπάρχει ο κίνδυνος αστοχίας υλικών. Αν ήταν έτσι κανένα αυτοκίνητο δεν είχε προβλήματα, όυτε στην F1 που χρησιμοποιούνται κορυφαία υλικά χωρίς ανοχές δεν θα "έσπαγε" κινητήρας. Γενικότερα όσο πιο πολύπλοκος είναι ένας κινητήρας τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η στραβή. Εδώ ακόμα και η Mercedes (παραδοσιακά συντηρητική εταιρία-τωρα τελευταία κάνει "νερά" lolololo) παραδέχτηκε δημοσίως όταν έπεσε από την 1η στην 27η έβδομη θέση στους 35 κατασκευαστές στον πίνακα αξιοπιστίας ότι η νέα τεχνολογία (χρήση ηλεκτρονικών) δεν της "έκατσε καλά". Edited April 19, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Εγώ θέλω να το δω σε μποτιλαρίσματα στην εθνική ντάλα καλοκαίρι. Πάντως παλι ξεφύγαμε από το θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Εγώ θέλω να το δω σε μποτιλαρίσματα στην εθνική ντάλα καλοκαίρι. Πάντως παλι ξεφύγαμε από το θέμα Συμφωνω , ας μας πει λοιπον καποιος τι ξερει παραπανω για βελτιωση των διλιτρων μας???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Εγώ θέλω να το δω σε μποτιλαρίσματα στην εθνική ντάλα καλοκαίρι. Πάντως παλι ξεφύγαμε από το θέμα xaxaxa, καλό ρε παιδιά είπαμε, δεν είναι και τοστιέρα ταμάξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Θα μιλάς για το παλιό το Cooper-S γιατι τα τελευταια με τα 190 αλογα και το πιο κοντό σασμάν ρίχνουν και στο GTi που το μοτερ έχει αντίστοιχη απόδοση με το 1.8T το 225αρη και είναι και πιο ελαφρύ (λόγω απουσίας τετρακίνησης). Για φέρε μου λίγο το Cooper S με τα 190 ???!!! άλογα που βρήκες να τα ρίξει στο Gti.... Έχουμε ξεφύγει μου φαίνεται...... P.S.Έχεις ιδέα ΠΟΣΟ ΒΑΡΟΣ έχει το Cooper;;;Μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά ελαφρύ πάντως δέν είναι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 P.S.Έχεις ιδέα ΠΟΣΟ ΒΑΡΟΣ έχει το Cooper;;;Μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά ελαφρύ πάντως δέν είναι.... 1250 κιλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 VW Golf V GTI: 1400* kg Mini Cooper S: 1200* kg *εργοστασιακές τιμές Πέρα από αυτό όμως, εργοστασιακό Cooper S με 190 άλογα δεν ξέρω πού το βρήκατε... (Εκτός αν μιλάμε για S Works, που και πάλι αν δεν κάνω λάθος δεν είναι 190, αλλά καμιά 200+ hp... άσε που δε νομίζω να έρχεται Ελλάδα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 21, 2006 Author Report Share Posted April 21, 2006 To mini Cooper S εχει αν δεν με απατα η μνημη μου, 7,2 0-100... Με το GT παντως το εχει μονο απο σταση, αλλα χανει παντου σε ρεπριζ... Να επιστρεφαμε ομως στο θεμα μας παιδες...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted April 21, 2006 Report Share Posted April 21, 2006 To mini Cooper S εχει αν δεν με απατα η μνημη μου, 7,2 0-100...Με το GT παντως το εχει μονο απο σταση, αλλα χανει παντου σε ρεπριζ... Να επιστρεφαμε ομως στο θεμα μας παιδες...? To cooper-s einai pio grhgoro, koita 0-1000m. Repriz to golf to pataei omws. Krathma se kleistes strofes (2-3h) to cooper rixnei tsai (blepe mploke diaforiko). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 21, 2006 Report Share Posted April 21, 2006 ........ to cooper rixnei tsai (blepe mploke diaforiko). Ρε φίλε... Συγγνώμη που θα στην πώ κιόλας..... Αλλά άμα σου αρέσει ένα αμάξι, τουλάχιστον ΜΑΘΕ ΤΟ πρίν το θεοποιήσεις.... Τι μπλοκέ και π@@ριές..... ΕΛΕΟΣ !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 21, 2006 Author Report Share Posted April 21, 2006 To cooper-s einai pio grhgoro, koita 0-1000m. Repriz to golf to pataei omws.Krathma se kleistes strofes (2-3h) to cooper rixnei tsai (blepe mploke diaforiko). Καλα φιλε μου, εγω σου λεω απο το GT ειναι πιο γρηγορο απο σταση...Σε ρεπριζ χανει παντου...Τωρα απο το GTI, δεν ξερω αν ειναι πιο γρηγορο απο σταση, γιατι και τα δυο στο 0-0-100 τα δινει 7,2, αν ειανι και με το DSG εισαι πισω... Οσο για το μπλοκε...Αστο...Απλα δεν υπαρχει... ομως να σου πω, οτι εδω δεν ειναι θεμα διαφημισης του Mini Cooper, αλλα "Βετλιωση 2.0FSI" σε περιπτωση που δεν ειδες τον τιτλο...οκ...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 To cooper-s einai pio grhgoro, koita 0-1000m. Repriz to golf to pataei omws.Krathma se kleistes strofes (2-3h) to cooper rixnei tsai (blepe mploke diaforiko). Το Cooper S μεχρι τα μεσα του 2005 ειχε 163 αλογα Απο τα μεσα του 2005 και μετα εχει 172 αλογα Το Works δεν εισαγεται αλλα εχει 200 και εδω και λιγο καιρο βγαινει με 215!! Παντως αν στριβει ειναι καθαρα λογω στησιματος και προς θεου ΟΧΙ ΜΠΛΟΚΕ!!! Νομιζω με το GTi θα τα βρει σκουρα ακομα και το καινουργιο S. Με το Α4 προφανως ηταν το παλιο ομως ηταν ΑΝΗΦΟΡΑ και μαλιστα αρκετα εντονη. Φιλος με Colt CZT μαμα(150) ειχε ανοιξει με Cooper S μαμα(163) και μεχρι τεταρτες το S ηταν 1,5-2 καροτσες μπροστα. Καλο το Cooperακι αλλα μην το συγκρινετε με το GTi.Respect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 22, 2006 Author Report Share Posted April 22, 2006 Σαφως και θα το συγκρινεις οταν εχουν - ιδιο 0-100 - απιστευτο στησιμο και στριψιμο και τα δυο Τεσπα...Δεν μπορω να καταλαβω γιατι συνεχιζετε με το ιδιο θεμα του Cooper...Εκτος κι αν μπορει καποιος να μου πεις πως συνδεεται με τον 2.0FSI και την βελτιωση του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 23, 2006 Report Share Posted April 23, 2006 Σίγουρα δεν είναι μοτερ του μπαρμπα-μήτσου και σίγουρα δεν θα βγάλει άπειρα προβλήματα (γερμανικό είναι όχι κινέζικο) lolololo¶λλο πράγμα η εργοστασιακή εξέλιξη και άλλο οι πραγματικές συνθήκες με αυτοκίνητα παραγωγής. Εκεί οι συνθήκες είναι ιδανικές και τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε ακραίες για μικρότερο χρονικό διάστημα. Επίσης δοκιμάζονται ελάχιστα αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που βγαίνουν στην παραγωγή. Όσο καλά υλικά να έχει πάντα υπάρχει ο κίνδυνος αστοχίας υλικών. Αν ήταν έτσι κανένα αυτοκίνητο δεν είχε προβλήματα, όυτε στην F1 που χρησιμοποιούνται κορυφαία υλικά χωρίς ανοχές δεν θα "έσπαγε" κινητήρας. Γενικότερα όσο πιο πολύπλοκος είναι ένας κινητήρας τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η στραβή. Εδώ ακόμα και η Mercedes (παραδοσιακά συντηρητική εταιρία-τωρα τελευταία κάνει "νερά" lolololo) παραδέχτηκε δημοσίως όταν έπεσε από την 1η στην 27η έβδομη θέση στους 35 κατασκευαστές στον πίνακα αξιοπιστίας ότι η νέα τεχνολογία (χρήση ηλεκτρονικών) δεν της "έκατσε καλά". Πρώτον όσον αφορά τo stress and heat simulation( εργοστασιακή εξέλιξη αντοχής ) ο κατασκευαστής οι μηχανολόγοι τα τεστ που κάνουν είναι πολύ πιο strict και καταπονούν τον κινητηρά με αποτέλεσμα αν αντέξει και περάσει αυτά τα τεστ έχει περασει το βάπτισμα, μπορεί να λειτουργήσει υπο οποιεσδήποτε συνθήκες Ανταρκτική, Σαχαρα (διαφορά κλιματολογικών συνθηκών ). Δευτερόν στο προηγουμενο σου ποστ που είπες , Ο συμπλέκτης ο ηλεκτρομαγνητικός δε χαλάει, και τριτον η καταναλωση του 1.4 tsi αν οδηγηθει νορμαλ στην εθνική με σταθερη ταχυτητα τα 120χλμ/ωρα παιζοντασ στα 80 χλμ/ωρα σε διασταυρώσεις και επιταχυνοντας ομαλα και οχι στο πατωμα με κανονικο βαρος ναι μπορεί να κάνει 7,2 lt/100 km, και με στοιχημα, ΑΥΤΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 23, 2006 Author Report Share Posted April 23, 2006 Ειναι πολυ δυσκολο να καταλαβεις οτι εισαι οφ-τοπικ φιλε μου...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...