Jump to content
mezzanine

Golf V Gt

Recommended Posts

Νομιζω αν ψαξεις λιγο στην κατηγορια Golf===> Κινητηρας , σιγουρα θα βρεις αντιστοιχο θεμα για στρωσιμο κινητηρα σε Golf V .Τωρα Gt ή απλο πενταρι δεν νομιζω να διαφερουν στο θεμα αυτο (στρωσιμο) .Αν κανω λαθος παρακαλω ας με διορθωσει καποιος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμια διαφορα το στρωσιμο.

Κανε μια αναζητηση και θα βρεις αρκετες σελιδες σχετικα με το στρωσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμια διαφορα το στρωσιμο.

Κανε μια αναζητηση και θα βρεις αρκετες σελιδες σχετικα με το στρωσιμο.

Μια ματιά που έριξα ο καθένας λέει το δικό του, μερικοί μιλάνε για στρώσιμο σχεδόν μέχρι τα 10.000 χλμ και άλλοι απο την πρώτη στιγμή γκάζι στο πάτωμα.

Εγώ μεχρι τώρα έχω κάνει 600 χλμ και έχω φτάσει τις 4500 δύο φορές που χρειάστηκε να προσπεράσω (είπαμε να το στρώσουμε όχι ομως και να σκοτωθούμε), και αυτές με το γκάζι οχι στο πάτωμα.

Προσέχω πολύ στο ζέσταμα (μέχρι ~ 3000 στροφές για τα πρώτα 10-15 λεπτά) και μετά το δουλέυω μέχρι τις 4000 στροφές όταν επιταχύνω με ελαφρύ πόδι, και στην σταθερή πορεία φροντίζω να παίζει πάντα ανάμεσα στις 2000 με 2500 στροφες. Φρένα και κιβώτιο "απαλές" κινήσεις όσο είναι αυτο δυνατό.

Μετα τα 1000 και μέχρι τα 1500 θα ακολουθήσω την ίδια τακτική αλλά με πιο βαθύ γκάζι και μέχρι τις 4500 στροφες/λεπτο. Μετά τα 1500 θα το πατάω κανονικά, όχι και κόφτες ομως - θα περιμένω μέχρι τα 2000.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει λόγος για κόφτες, ούτε μετά τα 2000χλμ.... :lol:

Προσέχουμε για να έχουμε.

Είναι και νέος κινητήρας....μην παίζεις με την τύχη σου.

Link to comment
Share on other sites

Eχω την εντυπωση πως για τα πρωτα 1000-1500 km ,ενα καλο οριο στροφων ειναι το 3500..(στην αρχη μεχρι να ζεσταθει λιγο πιο χαμηλες).Σε σταθερη πορεια οι 2000-2500 σ.α.λ λιγες μου κανουν..

Καλο ειναι να ''παιζεις'' με το φασμα των στροφων(χωρις να ξεπερνας το οριο πχ. των 3500 σ.α.λ) , να μην ειναι πχ το αμαξι πολυ ωρα σε πορεια με σταθερες στροφες..

Edited by Renaissance
Link to comment
Share on other sites

Eχω την εντυπωση πως για τα πρωτα 1000-1500 km ,ενα καλο οριο στροφων ειναι το 3500..(στην αρχη μεχρι να ζεσταθει λιγο πιο χαμηλες).Σε σταθερη πορεια οι 2000-2500 σ.α.λ λιγες μου κανουν..

Καλο ειναι να ''παιζεις'' με το φασμα των στροφων(χωρις να ξεπερνας το οριο πχ. των 3500 σ.α.λ) , να μην ειναι πχ το αμαξι πολυ ωρα σε πορεια με σταθερες στροφες..

Οι 3500 μου φαίνονται λίγες άλλωστε κακά τα ψέμματα όταν οδηγείς δεν μπορείς να κοιτάς συνέχεια μην ξεπεράσει τις 3500, και ειδικά αυτό το μοτέρ έχει τόσο ήσυχη λειτουργία που αν δεν έχεις ανοιχτά τα παράθυρα δεν μπορείς να καταλάβεις που είναι ο κινητήρας χωρίς να κοιτάξεις το στροφόμετρο.

Οσο για τις σταθερές στροφές παλία σε ενα 205 1.9 που είχα θυμάμαι σε μεγάλο ταξίδι που είχα κάνει μου είχε προτείνει ο μηχανικός να μην κρατάω σταθερές στροφές για πολύ ώρα γιατί μπορεί να πάρει ο στρόφαλος.

Αυτά τα χιλιόμετρα του στρωσίματος μου φαίνονται ατελείωτα.

Link to comment
Share on other sites

Nαι αυτο με τις στροφες ειναι αληθεια !καλο ειναι να παιζεις λιγο με τις στροφες του κινητηρα σ ενα ταξιδι πχ. 3500 - 3000 αντε το πολυ 4000 μεχρι να το στρωσεις αν και λενε οτι πλεον ειναι στρωμενα !!! Εγω θα σου προτεινα 2-3000 χλμ κανε υπομονη και στρωστο καλο κανει κακο δε κανει! Οπως καλο ειναι και μια αλλαγη λαδιων στα 2500 - 3000 για τ ο καθαρισμο του κινητηρα απο πιθανον ρινισματα σιδηρου !!!

Αυτα απο μενα που σε λιγες μερες μπαινω σ αυτο το μαρτυριο με το ιδιο αυτοκινητο. Αλλα οσο αφορα το στρωσιμο ο καθενας λεει τα δικα του τωρα ακουσε,σκεψου και πραξε ! Κουραγιο!

Link to comment
Share on other sites

Nαι αυτο με τις στροφες ειναι αληθεια !καλο ειναι να παιζεις λιγο με τις στροφες του κινητηρα σ ενα ταξιδι πχ. 3500 - 3000 αντε το πολυ 4000 μεχρι να το στρωσεις αν και λενε οτι πλεον ειναι στρωμενα !!! Εγω θα σου προτεινα 2-3000 χλμ κανε υπομονη και στρωστο καλο κανει κακο δε κανει! Οπως καλο ειναι και μια αλλαγη λαδιων στα 2500 - 3000 για τ ο καθαρισμο του κινητηρα απο πιθανον ρινισματα σιδηρου !!!

Αυτα απο μενα που σε λιγες μερες μπαινω σ αυτο το μαρτυριο με το ιδιο αυτοκινητο. Αλλα οσο αφορα το στρωσιμο ο καθενας λεει τα δικα του τωρα ακουσε,σκεψου και πραξε ! Κουραγιο!

Δεν κρατιέμαι μετά τα 1500 θα αρχίσω να το πατάω (όχι και κόφτες, άλλωστε δεν έχει νόημα - μέχρι 5000 στροφες χώρις ζόρισμα απο χαμηλά) αλλα αυτό μετά απο καλό ζέσταμα και καλο μετά κρύωμα.

Κάπου βρήκα αυτό: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Εντάξει ο τύπος λέει μερικά πράγματα σωστά (αν και μιλάει περισσότερο για μηχανές), αλλά ποιός το κάνει σε ενα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο...

Αντε με το καλό να το πάρεις και εσύ και να μας πείς εντυπώσεις. Εγώ μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος, είναι πολύ καλό σε όλους τους τομείς. Το μόνο που ίσως να ήθελα μερικές στιγμές είναι να ήταν λίγο πιο σκληρό αλλα με τους κωλόδρομους που έχουμε στην Ελλάδα είναι ακριβώς όσο πρέπει.

Θα πάθεις πλάκα με την κατανάλωση, σε συνθήκες στρωσίματος το αυτοκίνητο σπάνια έχει 9 μέση, στα 950 χλμ που έχω κάνει και δεν έχω μηδενίσει την μέση κατανάλωση μου γράφει 8.7 και αυτό στην οδήγηση στην Αθήνα.

Edited by mezzanine
Link to comment
Share on other sites

Παντος στο δικο μου μεχρι τα 1000 το πηγαινα χαλαρα μεχρι 3000στρ και ποτε το γκαζι πανω απο την μεση..

Μετα τα 1000-1500 το ανοιγα σταδικα σε παραπανω στροφες και γκαζι και λιγο πριν τα 1500 κοφτες και τερμα γκαζι..

Μετα τα 1500 μια αλλαγη λαδιων και φιλτρου και ειμαι οκ..

Δεν νομιζω να υπαρχει λογος να παρατεινεις το στρωσιμο περισσοτερο..

Ετσι και αλλιως στρωμενα ειναι..Για ψυχολογικους λογους γινεται περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Παντος στο δικο μου μεχρι τα 1000 το πηγαινα χαλαρα μεχρι 3000στρ και ποτε το γκαζι πανω απο την μεση..

Μετα τα 1000-1500 το ανοιγα σταδικα σε παραπανω στροφες και γκαζι και λιγο πριν τα 1500 κοφτες και τερμα γκαζι..

Μετα τα 1500 μια αλλαγη λαδιων και φιλτρου και ειμαι οκ..

Δεν νομιζω να υπαρχει λογος να παρατεινεις το στρωσιμο περισσοτερο..

Ετσι και αλλιως στρωμενα ειναι..Για ψυχολογικους λογους γινεται περισσοτερο.

Πώς τα κατάφερες και το κράτησες κάτω απο τις 3000 για χίλια χιλιόμετρα;;!!

Στα 1500 αλλαγή λαδιών νωρίς δεν είναι; Σκεφτόμουν να το τραβούσα μέχρι τις 5.000

Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτερα μαλλον το παραλαμβανω ! Παραδιδω το megane μου που οσον αφορα το χαμηλωμα με ειχε κουρασει ,κι αυτο το λεω επειδη ο mezzanine λεει για πιο σφιχτες αναρτησεις (ισως απο golf gti 2.0t) να ειναι οτι καλυτερο για πιο σφιχτες αναρτησεις αν και γραφεται οτι ειναι σκληρες αρκετα του GTI .

Τωρα οσο για τα χλμ ηδη εχει κανονιστει το πρωτο ταξιδι του τη Παρασκευη προς τη Μεσσηνιακη Μανη οποτε πηγαινε-ελα καμια 600χλμ περιπου.

Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτερα μαλλον το παραλαμβανω ! Παραδιδω το megane μου που οσον αφορα το χαμηλωμα με ειχε κουρασει ,κι αυτο το λεω επειδη ο mezzanine λεει για πιο σφιχτες αναρτησεις (ισως απο golf gti 2.0t) να ειναι οτι καλυτερο για πιο σφιχτες αναρτησεις αν και γραφεται οτι ειναι σκληρες αρκετα του GTI .

Τωρα οσο για τα χλμ ηδη εχει κανονιστει το πρωτο ταξιδι του τη Παρασκευη προς τη Μεσσηνιακη Μανη οποτε πηγαινε-ελα καμια 600χλμ περιπου.

Θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο ειναι πολύ άνετο χωρίς να είναι "πλαδαρό".

Προσοχή όμως στις λακούβες γιατί μέσα μπορεί να μην καταλαβαίνεις τίποτα αλλά οι 17αρες με το 45αρη προφίλ στους ελληνικούς κώλοδρομους υποφέρουν.

Αντε με το καλό και καλές βόλτες.

Link to comment
Share on other sites

Πώς τα κατάφερες και το κράτησες κάτω απο τις 3000 για χίλια χιλιόμετρα;;!!

Στα 1500 αλλαγή λαδιών νωρίς δεν είναι; Σκεφτόμουν να το τραβούσα μέχρι τις 5.000

Εκοβα τρελες βολτες μεσα στην πολη το βραδυ(που εχει και δροσια tongue.gif ) ειχα παει και ενα ταξιδακι λουτρακι, δεν μου φανηκαν τα κμ...Α ξεχασα να σου πω οτι το εστρωσα μεσα σε 4 μερες.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου μεχρι τα 1000 χιλ εφτανα μεχρι 3500 στροφες, απο 1000 εως 1500 μεχρι τις 4000(εκτος απο 2-3 φορες που ανεβασα μεχρι τισ 4500-4800 αλλα για 3-4 δευτερολεπτα).

Τωρα εχω 2400 χιλ, το παω 'κανονικα' χωρις βεβαια να φτασω σε κοφτη (ισως δεν μου δοθηκε η ευκαιρια).

Την αλλαγη λαδιων στα 2500-3000 χιλ, την συστηνετε οπωσδηποτε;;

Ρωταω γιατι στο service που εκανα σχετικη ερωτηση μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται κατι τετοιο και να αλλαξω λαδια συμφωνα με το manual στα 15000 χιλ.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά εχτές παρέλαβα το GOLF GT οπου του εκανα μονο 24χλμ περίπου και έμεινα ευχαριστημενος με την ανεση του τα πολυ μαλακα πεταλια του και τον πολυ ωραιο λεβιε του! Ομως θελω να βγω Εθνική να το δω πιο ολοκληρωμένα. Τελικα ενδειξη θερμοκρασιας βρηκε κανεις? Να ρωτησω εχετε ηχεια μπρος πισω? Γιατι μου εχουν μπει κατι σκεψεις οτι πισω δεν εχει και περιμενω να παω σπιτι να δω μολις τελειωσω τη δουλεια μου!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά εχτές παρέλαβα το GOLF GT οπου του εκανα μονο 24χλμ περίπου και έμεινα ευχαριστημενος με την ανεση του τα πολυ μαλακα πεταλια του και τον πολυ ωραιο λεβιε του! Ομως θελω να βγω Εθνική να το δω πιο ολοκληρωμένα. Τελικα ενδειξη θερμοκρασιας βρηκε κανεις? Να ρωτησω εχετε ηχεια μπρος πισω? Γιατι μου εχουν μπει κατι σκεψεις οτι πισω δεν εχει και περιμενω να παω σπιτι να δω μολις τελειωσω τη δουλεια μου!

Αντε καλοτάξιδο.

Δεν πρέπει να έχει ηχεία πίσω, οχι οτι εχω κάτσει ποτέ πίσω αλλά δεν μου δίνεται η εντύπωση οτι έρχεται ήχος απο πίσω.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αποκλείεται να έχει.

Link to comment
Share on other sites

Ta ΜΕΓΑΦΩΝΑ είναι έξτρα σε όλα τα 5αρια, μπορείτε να βάλετε 6,5αρια αλλα πρέπει ή με πατέντα ή με πλαστική βάση....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.