Jump to content
Guest RGT

''ΗΠΙΑ'' ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ Golf Gt

Recommended Posts

Ειμαι ευτυχης (για την ωρα) ιδιοκτητης του νεου Golf Gt....αναρωτιεμαι ποσοι ακομα ειμαστε στο club με το ιδιο αυτοκινητο και ποσοι εχουν αρχισει να το 'γαργαλανε''......

Σκεφτομαι να βαλω φιλτρο Κ&Ν , μια πιο ελευθερη εξατμιση και μια σκαστρα για να ικανοποιησω και τα αυτακια μου...

Εχει δοκιμασει κανεις τιποτα απο αυτα και εαν ''ναι'' θα χαιρομουνα να διαβαζα προτασεις.....

Εαν βεβαια υπαρχει και καποιος ιδιοκτητης του Big Strong Brother (gti)...που γνωριζει να μας πει θα το ακουσουμε με μεγαλη χαρα....

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι ευτυχης (για την ωρα) ιδιοκτητης του νεου Golf Gt....αναρωτιεμαι ποσοι ακομα ειμαστε στο club με το ιδιο αυτοκινητο και ποσοι εχουν αρχισει να το 'γαργαλανε''......

Σκεφτομαι να βαλω φιλτρο Κ&Ν , μια πιο ελευθερη εξατμιση και μια σκαστρα για να ικανοποιησω και τα αυτακια μου...

Εχει δοκιμασει κανεις τιποτα απο αυτα και εαν ''ναι'' θα χαιρομουνα να διαβαζα προτασεις.....

Εαν βεβαια υπαρχει και καποιος ιδιοκτητης του Big Strong Brother (gti)...που γνωριζει να μας πει θα το ακουσουμε με μεγαλη χαρα....

Εγώ άν το πείραζα θα κοιτούσα πρώτα να περάσω καλύτερα την δύναμη στον δρόμο και μετά τον κινητήρα.

Edited by mezzanine
Link to comment
Share on other sites

Για το φίλτρο δεν γνωρίζω, αλλά για εξάτμιση θα σου έλεγα να μην κάνεις υπερβολές. Ακόμα καινούριο είναι το αυτοκινητάκι, τι θες να το σκαλίσεις; Όσο για την σκάστρα αν και αποδεδειγμένα δεν χάνεις σε ισχύ από μία ανοιχτού τύπου, δεν νομίζω να αξίζει μια αλλαγή. ¶σε που θα ξεφυσάει με το παραμικρό άφημα του γκαζιού. Αλλά πάλι νομίζω ότι άν ζεσταθεί ακούγεται καλά και με την μαμά. Κάνε καμιά 10.000 χλμ να χαλαρώσει το μοτέρ και αν δεν μείνεις ικανοποιημένος από την μελωδιά του, τότε κάνε ότι θέλεις.

Χαιρετώ

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον απο πάνω, tongue.gif...Η σκάστρα δεν ακούγεται στο gt?¶σε που αμα πάρω υποψιν το δικό μου που όλα ειναι ηλεκρονικά ελεγχομενα δεν θα μπορείς να βάλεις Σκαστρα με ολη την σημασία ,αλλα ένα spacer που ελεγχεται απο τον εγκέφαλο και ανοίγει οποτε αφήνεις το γκάζι...

Όλα αυτα που λες δεν αξίζουν...Ίσως η εξάτμιση να ελευθερώσει το μοτόρι αλλα θα πρεπει να πειράξεις και τον εγκέφαλο ωστε να δείς διαφορα και άλογα..Ποιος πειράζει τετοιο καινούργιο μοτερ τώρα?

Μόνο η B&B και η MTM...

Κανε κανα χλμ πρώτα και μετα το πειράζεις

Link to comment
Share on other sites

με 'πεισατε'.....βουρ λοιπον να κανω κανενα χιλιομετρο και μετα το καλοκαιρακι ξαναπροβληματιζομαι....

παντως ενα φιλτρακι θα βαλω....ετσι για το 'καλο' που λενε.... :lol::D

Link to comment
Share on other sites

με 'πεισατε'.....βουρ λοιπον να κανω κανενα χιλιομετρο και μετα το καλοκαιρακι ξαναπροβληματιζομαι....

παντως ενα φιλτρακι θα βαλω....ετσι για το 'καλο' που λενε.... :lol::D

Αυτο είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις, θα πάρει σκόνη μέσα καλοκαιριάτικα ....

Link to comment
Share on other sites

προσεχε τι γραφεις μονο γιατι σε ενα απο τα επομενα meeting θα εχουμε μελος με gt και μαλιστα ειναι διψασμενος για ανοιγματα με 4ρια gti..!

εμεις με τα απλα 1.6ρια και 1,4ρια απλα θα ακολουθουμε χεχε..

Link to comment
Share on other sites

προσεχε τι γραφεις μονο γιατι σε ενα απο τα επομενα meeting θα εχουμε μελος με gt και μαλιστα ειναι διψασμενος για ανοιγματα με 4ρια gti..!

εμεις με τα απλα 1.6ρια και 1,4ρια απλα θα ακολουθουμε χεχε..

η απαντηση του Ounka ειναι γριφος.μπερδευτηκε και ηθελε να την βαλει στις αγγελιες για ζητηση...

new_lol.gif

ζητειται ενα ζευγαρι κιαλα...μεγαλης εμβελιας!! :lol::D:D

αναμενω το επομενο meeting...με πολλα γκαζοφρεναρισματα...με GT!

Link to comment
Share on other sites

Πρόγραμμα στο gt αν είναι απο Ελλάδα μην τολμήσεις να βάλεις ακόμα γιατί θα είναι ελληνικό πειραμα και θα πάρεις μοτερ στο χέρι ! Βάλε ενα ελευθερο φιλτράκι αλλα να το πλένεις που και που. Οχι σα μερικούς που δεν το εχουνε πλύνει ποτέ ή το πλένουν μια φορά στο χρόνο και το μοτέρ ρουφάει όλη τη σκόνη και τη σαβούρα του αέρα ... Με 40 ευρώ παίρνεις τέτοιο ελεύθερο φίλτρο και μάλιστα γερμανικό με εγγρισή tuv !

Εξάτμιση αν βάλεις σε αυτό το μοτέρ πήγαινε σα κάνα καράμπελα ή ποπαυ για να σου κάνει καλή δουλειά. Σίγουρα θα δείς διαφορές αν κάνεις σοβαρές αλλαγές στην εξατμιση.

Σκάστρα δεν ξέρω καθόλου πια δουλεύει καλά στο 5άρι το gt.

Στο 4άρι μόνο το εχω ψάξει. Λογικά όλο και κάποια πρέπει να έχει βγάλει h forge. Ψαξτο στο web.

Α και να μην το σβήνεις κατευθείαν μιάς και είσαι και καινούριος απ'ότι κατάλαβα στα turbo. Θέλει λίγη ώρα να δουλέψει ρελαντί πριν το σβήσεις ε !

Καλορίζικο !!!!

Link to comment
Share on other sites

Yπαρχει ειδη διαθεσιμο επωνυμο προγραμμα και στην ελλαδα πλεον μεγαλης γερμανικης εταιριας για το gt και το παει στα 212 αλογα και με με εγγυηση οσο εχει το αμαξι!

Link to comment
Share on other sites

προσεχε τι γραφεις μονο γιατι σε ενα απο τα επομενα meeting θα εχουμε μελος με gt και μαλιστα ειναι διψασμενος για ανοιγματα με 4ρια gti..!

εμεις με τα απλα 1.6ρια και 1,4ρια απλα θα ακολουθουμε χεχε..

Ελα ρε Γιωργο...Σιγα τα ωα...ενα 14αρι θα ειναι...Τι ειχες Γιαννη, τι ειχα παντα...

Yπαρχει ειδη διαθεσιμο επωνυμο προγραμμα και στην ελλαδα πλεον μεγαλης γερμανικης εταιριας για το gt και το παει στα 212 αλογα και με με εγγυηση οσο εχει το αμαξι!

Ω ναι... music.gif ...Πεδιομετρο... music.gif

Link to comment
Share on other sites

βαλε κανα τουρμπακι καλυτερα!!!...1.4 ειναι!!! tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

παλι να με ψαχνετε εσεις με τα GT δε λεει!

Μονο πρόσεχε γιατι μπορει να σε πικράνει και θα είναι κρίμα

Φουσκώνει από χαμηλά και εχει καλο τραξιον το 5αρι το νουσου.

Και αν μπει και το πρόγραμμα μετα αντε γεια.

Γιατι ετσι όπως εισαι εσυ, δεν εισαι πανω από 200 να το ξερεις.

:):cry:

Link to comment
Share on other sites

Μονο πρόσεχε γιατι μπορει να σε πικράνει και θα είναι κρίμα

Φουσκώνει από χαμηλά και εχει καλο τραξιον το 5αρι το νουσου.

Και αν μπει και το πρόγραμμα μετα αντε γεια.

Γιατι ετσι όπως εισαι εσυ, δεν εισαι πανω από 200 να το ξερεις.

:):cry:

Μπραβο Λιακο...Εχεις μπει στο νοημα βλεπω... worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν θες τσεκαρε και αυτο το λινκ πρεπει να αναφερει τι πιεση δουλευει σταθερα και τι πιανει max..

http://www.vwvortex.com/artman/publish/vol...96.shtml?page=2

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε καλορίζικο καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι αλλα ακόμα δεν το πήρες το εργαλείο και θα το πειράξεις? το καλλίτερο για εμενα θα ήταν να αφήσεις να περάσει λίγο καιρός και πρόσεξε παρα πολύ σε ποιον θα το φτιάξεις μην γίνει το auto σου "πειραματοζο" οταν θα ερθει αυτη η ωρα.μήπως έχει ακούσει κανεις εάν αυτή η τεχνολογία θα μπει και σε δίλιτρο μοτέρ? τίποτα για άλογα?

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε καλορίζικο καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι αλλα ακόμα δεν το πήρες το εργαλείο και θα το πειράξεις? το καλλίτερο για εμενα θα ήταν να αφήσεις να περάσει λίγο καιρός και πρόσεξε παρα πολύ σε ποιον θα το φτιάξεις μην γίνει το auto σου "πειραματοζο" οταν θα ερθει αυτη η ωρα.μήπως έχει ακούσει κανεις εάν αυτή η τεχνολογία θα μπει και σε δίλιτρο μοτέρ? τίποτα για άλογα?

Δεν έχει ειπωθεί κάτι από τον κατασκευαστή. Όλα είναι πιθανά. Και μακάρι δηλαδή να το κάνουν, όχι στα 2λιτρα, στα 1.6, να ξεπερνάνε τα 200 άλογα, να πουλήσω μετά το δικό μου και να πάω να πάρω ένα τέτοιο. Είναι πολύ νωρίς ακόμα. Εδώ δεν έχουν αξιοποιήσει πλήρως τα FSI μοτέρ και έβγαλαν ένα νέο εκπληκτικό μοτέρ. Είδομεν.

Link to comment
Share on other sites

παιδια εκανα μια ερωτηση μηπως καποιος ιδιοκτητης GT που το παρελαβε πριν απο μενα ειχε δοκιμασει κατι ....προς Θεου παντως δεν υπαρχει λογος να κοντραριζομαστε μεταξυ μας...

ως γνωστο τα 2λιτρα ειναι το ονειρο των περισσοτερων αλλα ο καθενας οτι σηκωνει η τσεπη του αγοραζει και κατα τον ιδιο τροπο λειτουργουμε και οταν ειναι να ''πειραξουμε'' κατι...

μακαρι να ειχα λεω την δυνατοτητα να αγορασω το R32 και να το παω πακετο στον Dahlback στη Σουηδια να το κανει F-18....

αυτα ειχα να πω ......

και για τον φιλο που ρωτησε περι προσαρμογης της τεχνολογιας του TSI σε αλλα μοτερ....

ο υπευθυνος εφαρμογης τεχνολογιας της VW δηλωσε στην συνεντευξη παρουσιασης του GT οτι αυτη την στιγμη δεν υπαρχει κατι τετοιο στα αμεσα σχεδια τους μιας και ενα 1.6 TSI φτανει τα 215 αλογα αβιαστα και θα υπηρχε προβλημα εσωτερικου ανταγωνισμου με το GTI ....το οποιο με την σειρα του σε βελτιωτη που δεν κατονομασε τοποθετηθηκε compressor και εφτασε 260 αλογακια......οποτε οπως ολοι καταλαβαν ναι μεν η VW εχει ετοιμες λυσεις που θα στειλουν ''αδιαβαστο'' τον ανταγωνισμο απλα περιμενει την καταλληλη συγκυρια για να τις παρουσιασει και ισως θελει να δει την αξιοπιστια των μοτερ αυτων (αν και το 1.4 εχει ηδη δοκιμαστει οπως δηλωσε κατω απο ολες τις συνθηκες για πανω απο 200.000 χλμ)......

Link to comment
Share on other sites

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ;

QUOTE(arisgti @ 16/06/2006, 11:27 )

Yπαρχει ειδη διαθεσιμο επωνυμο προγραμμα και στην ελλαδα πλεον μεγαλης γερμανικης εταιριας για το gt και το παει στα 212 αλογα και με με εγγυηση οσο εχει το αμαξι!

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ;

Link to comment
Share on other sites

ΠΗΡΑ ΧΘΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΤΜ.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΖΗΤΑΓΕ 1200 ΓΙΑ 210 PS KAI O ΔΕΥΤΕΡΟΣ 1250 ΓΙΑ 212 PS.ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΦΠΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ +25 PS ΑΦΟΥ ΤΟ GT ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΑΜΑ 185 PS ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΜΤΜ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΝΕΙ +45 PS ΣΤΟ GOLF GTI ΜΕ 1199 ΕΥΡΟ.Ο ΜΠΟΥΛΕΚΟΣ ΚΑΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ.ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
...ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΜΤΜ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΝΕΙ +45 PS ΣΤΟ GOLF GTI ΜΕ 1199 ΕΥΡΟ..

Ρε φίλε με την ίδια ευκολία βγαίνουν άλογα από ένα 1.4 και με την ίδια από ένα 2.0?

Το ένα είναι στα όριά του και το άλλο μόλις στην αρχή του tunning του.

Link to comment
Share on other sites

Καλο ρε παιδιά το Gt, αλλά κακά τα ψέματα οταν το Gt θα αγκομαχάει, το Gti θα είναι στο ζέσταμα. :thumbsup:

Οσοι από εμάς είχαν χρήματα θα αγοραζαν Gti και όσοι από εμάς είχαν περισσότερα χρηματα θα αγόραζαν και το Gt μαζί, για να το ξεσκίσουν. tongue.giftongue.giftongue.gif

Δεν υποτιμώ το Gt σε καμία περίπτωση, καθότι από τα 100hp που έχω, τα 170hp μακάρι να τα είχα, αλλά μιλάω σε σχέση με το Gti.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ενδιαφερον θεμα.

Πιστευω πως αφου βγηκε προγραμμα για το gt απο σοβαρο βελτιωτη, ειναι η ανωτατη βελτιωση που μπορουμε να κανουμε:

Ενταξει 1200 δεν ειναι λιγα, αλλα ολα τα τουρμποπρογραμματα τοσο κοστιζουν και οπως ειπωθηκε προκειται για ενα νεο κινητηρα μικρης χωρητικοτητας.

Δλδ ποσα να βγαλει ο κακομοιρος ο κινητηρας?

210 απο 1400 κυβικα ειναι ονειρο.

Απο εκει και επειτα θεωρω οτι καθε αλλη επεμβαση, ειναι ματαιη, γιατι θα ανεβει και σοβαρα το κοστος οποτε με εκεινα τα χρηματα αγοραζαμε gti και τελειωνε το θεμα.

Για εξατμιση εχω τις επιφυλαξεις μου για χειροποιητες.

Ενα τοσο εξειδικευμενο κινητηρα με τετοια θερμοδυναμικη αποδοση δε θα τον εμπιστευομουνα στο Μαστρο Μητσο.

Θα περιμενα κατι ετοιμο απο supersprint ή ΜΤΜ πχ., αλλα και παλι αν κοστισει κανα χιλιαρικο+ το προγραμμα+ απο δω κι απο κει, να παλι το κοστος που ανεβαινει.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.