-
Who's Online 3 Members, 0 Anonymous, 46 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.6k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Καλησπέρα σας, Όπως αναφέρω και στον τίτλο αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά το "γκαζαρισμα" στις 1900 στροφές το αυτοκίνητο κάνει ένα lagαρισμα/ ένα κόλλημα (δηλαδή χάνει την πίεση του turbo?). Το αυτοκίνητο είναι Vw polo 1.6 TDI bluemotion. Είναι στον μάστορα εδώ και 10 μέρες το αυτοκινητο, έχει βγάλει και έχει βάλει σχεδόν τα πάντα με καινούρια ανταλλακτικά που σχετίζονται με την ρύθμιση της πίεσης δηλαδή κολαρα αισθητήρες πίεσης, τα πάντα... Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία και από το διαγνωστικό μου είπαν ότι έφταιγε η βαλβίδα EGR... Ζητώντας 900€ μάλιστα... Εννοείται πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο εκτός (εκεί που είναι και τώρα το αυτοκίνητο) και το άλλαξα και δεν διορθώθηκε η βλάβη... Αφού δοκίμασε διάφορα ο μάστορας έβγαλε το turbo για να πάει σε ειδικό συνεργείο που βλέπουν το turbo.. από εκεί που το μέτρησαν είπαν ότι η τουρμπίνα είναι οκ, και τώρα ακόμη το κρατάει από πείσμα και μόνο μήπως και το βρει.. Να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο μετα το "lagaρισμα" από τις χαμηλές στις υψηλές στροφές το ξανά κάνει και αργότερα ώσπου μπαίνει σε safe mode και ανάβουν τα λαμπάκια: της πίεσης των ελαστικών, το λαμπάκι του esp σαν να είναι απενεργοποιημένο και αναβοσβήνει το λαμπάκι της προθέρμανσης.. πραγματικά σαν αίνιγμα είναι αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούν τόσοι μάστορες να το εντοπίσουν γι'αυτό γράφω και εδώ. Εάν έχει κανείς γνώση ή παρόμοια εμπειρία δική του ή γνωστού του παρακαλώ να γράψει από κάτω... Ευχαριστώ πολύ..!
-
Gmis +1, δίκλινο, ΣΚ, ΝΑΙ βραδινή εκδήλωση, ΝΑΙ φωτογράφιση, 1x T-Shirt Large (Gmis)
-
@kouliss + @eFfIeT + fouts = Δίκλινο με παιδί για ΣΚΔ (2xΔιαν/σεις), 1 άτομο Χ Βραδινή Εκδήλωση, ΝΑΙ Φωτογράφιση, 4xT-shirts: 1 L man (kouliss), 1 L wman (eFfIeT), 1 XL (eFfIeT), 1 kids 8χρ. (fouts) @she_is_rider = Μονόκλινο για ΣΚΔ (2xΔιαν/σεις), ΝΑΙ Βραδινή Εκδήλωση, ΝΑΙ Φωτογράφιση, 1xT-shirt 1 L wman (she_is_rider)
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 0 replies
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm· 0 replies
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
-
Παιδιά ψάχνω αυτό εδώ για golf mk6 2πορτο βοηθεια· 0 replies
https://www.google.com/search?q=golf+6+3+door+interior+door+pull+handle+trim+cover&client=ms-android-huawei&sxsrf=ALiCzsY0MPnbNfIAbQrPfT9HgwpsPUV6WQ%3A1669147469900&ei=TSt9Y6zANoiQxc8P6oaskAI&oq=&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAEYATIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzoKCAAQRxDWBBCwAzoHCAAQsAMQQzoSCC4QxwEQ0QMQyAMQsAMQQxgBSgQIQRgAUN0KWN0KYLIZaAJwAHgAgAEAiAEAkgEAmAEAoAEBsAEPyAENwAEB2gEECAEYCA&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=SyroHq7nx_bLJM
-
Popular Contributors
Nobody has received reputation this week.
-
Members