-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 52 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.8k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Μπορώ πάντα να την βγάλω. Η αλήθεια είναι ότι ήλπιζα να πιάσω 220bhp. Μπεκ δεν ξέρω εαν είναι τα εργοστασιακά ή εάν είχαν αλλαχτεί ποτέ παλιότερα. Το αυτοκίνητο έχει 270,000κμ με σπασμένη καδένα στα 190,000 οπότε δεν ξέρω τι επισκευές είχαν γίνει στο παρελθόν. Πάντως ελέγχθηκαν τώρα, 1 βρέθηκε ελλαττωματικό (στον 1ο κύλινδρο) και επισκευάστηκε. Θα ήμουν υπέρ του να αλλαχθούν όλα αλλά τέλος πάντων δεν έγινε, δεν είναι ότι με ρώτησαν κι'όλας (κλασσικά). Πάντως τώρα τα fuel trimms είναι σωστά (πριν δεν ήταν). Οπότε όπως το λες, θα το πάω για δυναμομέτρηση και βλέπουμε. Το θέμα είναι, έχω μεν αναβαθμισμένο downpipe, αλλά έχω δε και την εργοστασιακή σωλήνα Φ55. Να την κάνω Φ63 πριν πάω; Έχω καταλύτη καινούργιο ανάμεσα στο downpipe και το τελικό καζάνι και το μεσαίο και τελικό σιλανσιέ.
-
Καλησπέρα σε όλους. 2020 / 1,5tsi @192hp Προσωπική μου άποψη για το πιο απροβλημάτιστο setup ειναι τα εξής. (Το αυτοκίνητο ειναι αρκετά μπουκωμένο απο τη μανα του και αν πρόκειτε να ασχοληθειτε με αυτό καλό θα ήταν να το ξεμπουκώσετε πρώτα, αλλιώς μόνο εξτρα ζόρι θα του βάλετε) 1. Downpipe + OFF Gpf/Dpf 2. CAT με λιγότερες κυψέλες, απο τη μανα του έρχεται με 600άρι... 3. Ενα kit εισαγωγής μπροστά μπορεί να μην βοηθάει τόσο στην εισαγωγή (ειδικά stage 1) αλλά πετάς τα πλαστικά σκουπίδια που έχει απο το εργοστάσιο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο να μη ραγίσει κανενα με τον καιρό κλπ... 4. ΙΔΑΝΙΚΑ συνδυάστε το μαζί με ενα turbo muffler delete kit (αν είστε του ήχου για να ακούγονται κάπως οι επιστροφές της φτερωτής.) Αλλιώς δεν έχει νόημα σε stage 1. 5. Ένα ωραίο απλό safe tune stage 1 για να δέσει το σύνολο και παίρνεις ενα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Εγώ είχα προτιμήσει τον Microchip tunning πρίν κανα δυο χρόνια και έμεινα (όχι τελείως) αλλά αρκετά ικανοποιημένος. Θα ήθελα πχ καλύτερο έλεγχο πανω στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου ESC, Crackles στα αφήματα (Κακό για τις βαλβίδες...λένε) κλπ αλλα δεν ψήθηκε και ο ανθρωπώς και με το δίκιο του γιατι stage 1 και 1.5 ούτε καν το 2λιτρο... Αν ξαναπήγενα θα κοίταγα στην RTMG. Καίει όταν το πατάς και γίνεται πεταλούδα όταν δεν το πατάς. Αυτά.... Αξίζει!
-
Κάνε dyno και βλέπουμε Σκάστρα κακώς έβαλες gfb, μαμά ήταν υπεραρκετή για 200ps, για να έχεις τη δικλείδα. Μπεκ, αν έχουν χλμ κάποια στιγμή θα χρειαστείς αλλαγή σε όλα, θα έπρεπε να δειτε ανα κύλινδρο λειτουργία. Αν κάποιο αποφασίσει να υπολειτουργεί, καταλαβαίνεις ότι θα φτωχύνει το μοτέρ, μετά θέλει επισκευή. Εκτιμώ έγινε και έλεγχος διαρροών για να λες κολλάρα, οπότε είναι εντάξει στο θέμα αυτό.
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm· 0 replies
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
-
Popular Contributors
-
Members