Ναι — μέχρι ενός σημείου είναι φυσιολογικό για τα εξής:
Τα αυτοκίνητα πολλές φορές έρχονται από το εργοστάσιο με λάδι "μεσαίας" στάθμης (π.χ. στο 50–75% του max)
Αυτό δεν είναι πρόβλημα, επειδή είναι εντός ασφαλούς ορίου λειτουργίας
Συνήθως γίνεται για να αποφευχθεί υπερπλήρωση ή για να διευκολύνει τον τελικό έλεγχο/συμπλήρωση PDI (πριν την παράδοση)
Όμως:
Αν η στάθμη ήταν κάτω από τη μέση, καλώς έκανες και το πήγες
Τα 400ml είναι φυσιολογική ποσότητα για να καλύψει αυτό το "κενό"
Ο συγκεκριμένος κινητήρας παίρνει περίπου 3,5–3,8 λίτρα συνολικά με αλλαγή, οπότε τα 400ml είναι σημαντικό ποσοστό (~10%)
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.