Jump to content
ekaradimos

Αλλαγή φίλτρων

Recommended Posts

Γεια σας

Μια μεγάλη και δύσκολη ερώτηση. Έχει κανείς manual για το GOLF TSi 140HP για αλλαγές φίλτρων : καμπίνας, αέρα, βενζίνης κλπ. Έχω διαβάσει όλα τα posts και κατέβασα το rar με τα manuals αλλά δεν έβγαλα άκρη. (Περισσότερο ενδιαφέρομαι για το φίλτρο καμπίνας όπου κάποιος συνφορουμήτης έχει πει πως είναι κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας

Link to comment
Share on other sites

Το φίλτρο καμπίνας στο Golf V είναι μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου, κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Σκύβεις στο πατάκι του συνοδηγού και κάτω από το ντουλαπάκι βλέπεις ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο πλαστικό κομμάτι που ξεχωρίζει από το υπόλοιπο τμήμα. Αυτό είναι το καπάκι και είναι συρταρωτό. Το τραβάς προς την πόρτα και ανοίγει. Το φίλτρο το τραβάς και βγαίνει. (Απο Dis)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το λεγόμενο φίλτρο γύρης, σωστά;

επειδή είμαι στα 41.000 (κ κάτι) αρχίζει κ μυρίζει ψαρίλα (τωρα καμιά βδομάδα) κάθε φορά που ανοίγω τον αέρα ή το air condition.. επειδή κάτι έμαθα οτι κοστίζει γύρο στα 100+, ΑΝ λεω.. tongue.gif αν το βγάλω τελέιος θα παίζει πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη ανταπόκριση! :rolleyes:

αμα είναι μονο τόσο να παω να το αλλάξω.. αν ειναι όμως ακριβότερο θέλω να δώ πως θα την παλέψω καμιά βδομάδα γιατί εδω κάτω Κρήτη η ζέστη δεν υποφέρετε!!!

πολύ σωστό αυό που είπες για αυτά που είναι λογικά πάνω στο φίλτρο τώρα αλλα δυστιχώς υπάρχουν κ έξω απο το αμάξι tongue.gif

(αν είναι κάθε 10.000 τότε λογικά θα έχει αλλαχθεί σε κάποιο από τα σέρβις.. θα παω να το τσεκάρω στο βιβλίο :rolleyes: )

Ευχαριστώ κ πάλι, καλές βουτιές :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το κατάλαβα και το γνωρίζω απο πρίν, γιαυτό σου είπα οτι δυστυχώς ολα αυτά υπάρχουν κ έξω απο το αμάξι. Και έξω απο το αμάξι είμαστε χωρίς μάσκες ή φίλτρα.. Εγώ απλά έψαχνα για μία προσωρινή λύση το πολύ της μιάς βδομάδας έχοντας κατα νού οτι κοστίζει πολύ περισσότερο. Εφόσον έχει μικρότερη τιμή θα το βάλω αύριο :rolleyes:

Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως το αλλαζω καθε 15 ημερες για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα παθω καμμια ζημια.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως το αλλαζω καθε 15 ημερες για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα παθω καμμια ζημια.

Εσυ το παρακανεις :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

αα μια χαρά :lol: στις επόμενες αλλαγές που θα κάνεις στο φίλτο, στείλε μου αυτα που θα βγάλεις κ θα πληρώσω εγώ τα μεταφορικά tongue.gif κ αν πουλήσω μερικά, θα σου δόκω ποσοστά sillyhorse1rb5.gif χεχε ( :thumbsup: :thumbsup: έκανα και ρήμα.. knife.gif )

και για να μήν είμαι τελείως off topic, για το polo 9n3 το φίλτρο κάτω απο το ντουλαπάκι βγαίνει απλά σερνωντας προς το κέντο τις δύο ασφάλειες που έχει (προσοχή: δεν βγαίνουν, απλά τις σπρόχνουμε προς το κέντρο) αφαιρούμε το καπάκι κ τραβάμε προς τα κάτω το πλαίσιο με το φίλτρο. αν κάνω κάποιο λάθος παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος ασ με διορθώσει.

music.gifdead.gif --------- machinegun.gif

Edited by Sfakianos
Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ξερω, απλα με ρωτησαν οτι θα αλλαξουν το φιλτρο καμπινας και τους ειπα Ναι. Δεν μου ειπαν οτι υπαρχουν 2 ειδων. Τωρα αν αυτο που μου βαλανε ειναι απλο δεν ξερω. Στην περιγραφη της αποδειξης γραφει "FILTERELEM". Το αλλο το πιο ακριβο τι παραπανω προσφερει απο το απλο που λετε, για να εχω το νου μου την επομενη φορα.

Link to comment
Share on other sites

:mellow: - για το A/C υπαρχει σπρευ με μακτυ ακροφυσιο να μπει μεσα στους αεραγωγους ,γραφει την διαδικασια πανω του μην σε κουραζω εδω απλα στο τελος θελει επι τοπου να δουλεψει λιγο το A/C να φυγει η μυρωδια και εισαι ΟΚ (!)
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά. Το φίλτρο γύρης που έχει το αμάξι είναι της MANN και έχει κωδικό ΜΑΝΝ CUK2939.

http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...ktlg_subpage=02

Στο link αυτό έχει όλα τα φίλτρα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση ρε παιδιά ?

εγώ έχω το polo 6n (1996) καταρχήν έχει φίλτρο το δικό μου και αν ναι που το έχει και πως το αλλάζω, γιατί έχω την εντύπωση ότι 4 χρόνια που το έχω, αν και είμαι πολύ τυπικός με τα service του αυτοκινήτου, δεν άκουσα κανένα μηχανικό να μου πει ότι το έχει αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος στο 6Ν το φίλτρο είναι στο χώρο του κινητήρα από τη μεριά του συνοδηγού κάτω από το νεροχύτη.

Link to comment
Share on other sites

Κάνω update στις πληροφορίες. Σήμερα βρήκα 5 λεπτά ακριβώς και έβγαλα το φίλτρο γύρης. Τον κωδικό τον έχω γράψει παραπάνω. Υπάρχει το CK 2939 και το CUK 2939. Εμείς βάζουμε ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ γιατί είναι φίλτρο ενεργού άνθρακα και κάνει πολύ καλύτερη δουλειά. Κόστος από το γνωστό E-SHOP 10,65Ε (με φάπα). Στο site τους δε φαίνεται άλλα αν πάρει κανείς τηλ και δώσει τον κωδικό, το έχουν (σίγουρα υπάρχει διαθέσιμο στην αποθήκη τους στον Πειραιά). Για την όλη διαδικασία χρειάζονται 5 λεπτά από το χρόνο σας και αν δε θέλετε να λερωθεί το παντελόνι, 1 εφημερίδα. Η διαδικασία είναι η εξής : ανοίγουμε την πόρτα του συνοδηγού, τα γόνατά μας ακουμπάνε έξω από το αμάξι (κάτω στο έδαφος) ενώ έχουμε χώσει την κεφάλα μας κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Βρίσκουμε 2 μικρές ροδέλες τις οποίες περιστρέφουμε ανάποδα με τη φορά του ρολογιού και έτσι τις ξεβιδώνουμε. Έπειτα αφαιρούμε το πλαστικό κάλυμο από λεπτό πλαστικό υλικό, το οποίο κρατούσαν οι ροδέλες-βίδες. Όπως κοιτάμε, στο βάθος αριστερά υπάρχει ένα μικρό πλαστικό κομάτι το οποίο του σπρώχνουμε προς τα δέξια (δηλαδή προς την πλευρά της πόρτας). Δεν φαίνεται εύκολα με το μάτι άλλα αν ψηλαφήσουμε, προσπαθώντας να κινήσουμε το πλαστικό κομάτι προς τα δεξιά θα το βρούμε, δεν είναι δύσκολο. Όταν το σύρουμε προς τα δεξιά μετά το τραβάμε προς τα κάτω και βγαίνει. Όταν βγει μπορούμε να βγάλουμε το φίλτρο γύρης, τραβώντας το προσεκτικά προς τα κάτω. Βάζουμε το καινούργιο φίλτρο γύρης, το σπρώχνουμε προς τα πάνω και έπειτα τοποθετούμε το πλαστικό κομάτι, συρταρωτά προς τα αριστερά, βάζουμε το λεπτό πλαστικό κάλυμα και βιδώνουμε με τις βίδες-ροδέλες. ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ.

ΥΓ Θέλει λίγη προσοχή μόλις ξεβιδώσουμε τις βίδες-ροδέλες και βγάλουμε το λεπτό πλαστικό κάλυμα. Υπάρχει ένα μαύρο καλώδιο, το οποίο δε μας εμποδίζει αλλά πρέπει να προσέξουμε μην το τραβήξουμε και κοπεί.

Edited by Vagelis231
Link to comment
Share on other sites

Το επόμενο βήμα είναι : καθαρισμός φίλτρου αέρα. Από ότι είδα κάτω από το καπώ, το φίλτρο αέρα βρίσκεται στα δεξιά της μηχανής κάτω από ένα μαύρο πλαστικό κουτί. Μέτρησα 8 βίδες ίδιων διαστάσεων, που ξεβιδώνουν με μικρό σταυροκατσάβιδο. Το θέμα είναι αν χρειαστεί να βγάλω κάποιους σφυγκτήρες που ενώνουν το κουτί με το σωλήνα του αέρα και πως. Αν ξέρει κανείς, ας γράψει.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πολύ DIS. Οι οδηγείες σου στο άλλο post για τα 3 φίλτρα είναι πολύ χρήσιμες. Βασικά θα προσπαθήσω να ανοίξω και να καθαρίσω το φίλτρο αέρα. Από ότι βλέπω είναι πανεύκολο. Χρειάζεται μόνο ξεβίδωμα με σταυροκατσάβιδο. Μάλλον είναι και το πιο σημαντικό από όλα για να αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.