ekaradimos Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 Γεια σας Μια μεγάλη και δύσκολη ερώτηση. Έχει κανείς manual για το GOLF TSi 140HP για αλλαγές φίλτρων : καμπίνας, αέρα, βενζίνης κλπ. Έχω διαβάσει όλα τα posts και κατέβασα το rar με τα manuals αλλά δεν έβγαλα άκρη. (Περισσότερο ενδιαφέρομαι για το φίλτρο καμπίνας όπου κάποιος συνφορουμήτης έχει πει πως είναι κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 Το φίλτρο καμπίνας στο Golf V είναι μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου, κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Σκύβεις στο πατάκι του συνοδηγού και κάτω από το ντουλαπάκι βλέπεις ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο πλαστικό κομμάτι που ξεχωρίζει από το υπόλοιπο τμήμα. Αυτό είναι το καπάκι και είναι συρταρωτό. Το τραβάς προς την πόρτα και ανοίγει. Το φίλτρο το τραβάς και βγαίνει. (Απο Dis) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 στο ανεβασα εδω http://rapidshare.com/files/116072518/filt...mpinas.pdf.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkb tsi Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 στο ανεβασα εδωhttp://rapidshare.com/files/116072518/filt...mpinas.pdf.html Το ήθελα κ εγω αλλα λεει file not found κατι δεν πήγε καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 για προσπαθησε παλι.. τωρα το κατεβασα παλι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted May 20, 2008 Author Report Share Posted May 20, 2008 Σ΄ευχαριστώ πολύ. Ήσουν κατατοπιστικότατος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfakianos Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 Αυτό είναι το λεγόμενο φίλτρο γύρης, σωστά; επειδή είμαι στα 41.000 (κ κάτι) αρχίζει κ μυρίζει ψαρίλα (τωρα καμιά βδομάδα) κάθε φορά που ανοίγω τον αέρα ή το air condition.. επειδή κάτι έμαθα οτι κοστίζει γύρο στα 100+, ΑΝ λεω.. αν το βγάλω τελέιος θα παίζει πρόβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfakianos Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη ανταπόκριση! αμα είναι μονο τόσο να παω να το αλλάξω.. αν ειναι όμως ακριβότερο θέλω να δώ πως θα την παλέψω καμιά βδομάδα γιατί εδω κάτω Κρήτη η ζέστη δεν υποφέρετε!!! πολύ σωστό αυό που είπες για αυτά που είναι λογικά πάνω στο φίλτρο τώρα αλλα δυστιχώς υπάρχουν κ έξω απο το αμάξι (αν είναι κάθε 10.000 τότε λογικά θα έχει αλλαχθεί σε κάποιο από τα σέρβις.. θα παω να το τσεκάρω στο βιβλίο ) Ευχαριστώ κ πάλι, καλές βουτιές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfakianos Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 Το κατάλαβα και το γνωρίζω απο πρίν, γιαυτό σου είπα οτι δυστυχώς ολα αυτά υπάρχουν κ έξω απο το αμάξι. Και έξω απο το αμάξι είμαστε χωρίς μάσκες ή φίλτρα.. Εγώ απλά έψαχνα για μία προσωρινή λύση το πολύ της μιάς βδομάδας έχοντας κατα νού οτι κοστίζει πολύ περισσότερο. Εφόσον έχει μικρότερη τιμή θα το βάλω αύριο Ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 εγω παντως το αλλαζω καθε 15 ημερες για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα παθω καμμια ζημια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 εγω παντως το αλλαζω καθε 15 ημερες για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα παθω καμμια ζημια. Εσυ το παρακανεις :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfakianos Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 (edited) αα μια χαρά στις επόμενες αλλαγές που θα κάνεις στο φίλτο, στείλε μου αυτα που θα βγάλεις κ θα πληρώσω εγώ τα μεταφορικά κ αν πουλήσω μερικά, θα σου δόκω ποσοστά χεχε ( :thumbsup: έκανα και ρήμα.. ) και για να μήν είμαι τελείως off topic, για το polo 9n3 το φίλτρο κάτω απο το ντουλαπάκι βγαίνει απλά σερνωντας προς το κέντο τις δύο ασφάλειες που έχει (προσοχή: δεν βγαίνουν, απλά τις σπρόχνουμε προς το κέντρο) αφαιρούμε το καπάκι κ τραβάμε προς τα κάτω το πλαίσιο με το φίλτρο. αν κάνω κάποιο λάθος παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος ασ με διορθώσει. --------- Edited May 27, 2008 by Sfakianos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Στην αντ/πεια που το αλλαξα εχθες στην αποδειξη γραφει 15,78+ΦΠΑ: 18,80¤ τελικη τιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Το απλό είναι στα 18ευρώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Παιδια δεν ξερω, απλα με ρωτησαν οτι θα αλλαξουν το φιλτρο καμπινας και τους ειπα Ναι. Δεν μου ειπαν οτι υπαρχουν 2 ειδων. Τωρα αν αυτο που μου βαλανε ειναι απλο δεν ξερω. Στην περιγραφη της αποδειξης γραφει "FILTERELEM". Το αλλο το πιο ακριβο τι παραπανω προσφερει απο το απλο που λετε, για να εχω το νου μου την επομενη φορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 DiS τι παραπανω προσφερει το συγκεκριμενο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Ευχαριστω, θα το εχω στο νου μου για το επομενο σερβις. Αλλωστε το κοστος ειναι μικρο για ενα φιλτρο καμπινας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 - για το A/C υπαρχει σπρευ με μακτυ ακροφυσιο να μπει μεσα στους αεραγωγους ,γραφει την διαδικασια πανω του μην σε κουραζω εδω απλα στο τελος θελει επι τοπου να δουλεψει λιγο το A/C να φυγει η μυρωδια και εισαι ΟΚ (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 6, 2008 Author Report Share Posted June 6, 2008 Παιδιά. Το φίλτρο γύρης που έχει το αμάξι είναι της MANN και έχει κωδικό ΜΑΝΝ CUK2939. http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...ktlg_subpage=02 Στο link αυτό έχει όλα τα φίλτρα κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos_tas Posted June 6, 2008 Report Share Posted June 6, 2008 Να κάνω και εγώ μια ερώτηση ρε παιδιά ? εγώ έχω το polo 6n (1996) καταρχήν έχει φίλτρο το δικό μου και αν ναι που το έχει και πως το αλλάζω, γιατί έχω την εντύπωση ότι 4 χρόνια που το έχω, αν και είμαι πολύ τυπικός με τα service του αυτοκινήτου, δεν άκουσα κανένα μηχανικό να μου πει ότι το έχει αλλάξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted June 6, 2008 Report Share Posted June 6, 2008 Αν δεν κάνω λάθος στο 6Ν το φίλτρο είναι στο χώρο του κινητήρα από τη μεριά του συνοδηγού κάτω από το νεροχύτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 7, 2008 Author Report Share Posted June 7, 2008 (edited) Κάνω update στις πληροφορίες. Σήμερα βρήκα 5 λεπτά ακριβώς και έβγαλα το φίλτρο γύρης. Τον κωδικό τον έχω γράψει παραπάνω. Υπάρχει το CK 2939 και το CUK 2939. Εμείς βάζουμε ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ γιατί είναι φίλτρο ενεργού άνθρακα και κάνει πολύ καλύτερη δουλειά. Κόστος από το γνωστό E-SHOP 10,65Ε (με φάπα). Στο site τους δε φαίνεται άλλα αν πάρει κανείς τηλ και δώσει τον κωδικό, το έχουν (σίγουρα υπάρχει διαθέσιμο στην αποθήκη τους στον Πειραιά). Για την όλη διαδικασία χρειάζονται 5 λεπτά από το χρόνο σας και αν δε θέλετε να λερωθεί το παντελόνι, 1 εφημερίδα. Η διαδικασία είναι η εξής : ανοίγουμε την πόρτα του συνοδηγού, τα γόνατά μας ακουμπάνε έξω από το αμάξι (κάτω στο έδαφος) ενώ έχουμε χώσει την κεφάλα μας κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Βρίσκουμε 2 μικρές ροδέλες τις οποίες περιστρέφουμε ανάποδα με τη φορά του ρολογιού και έτσι τις ξεβιδώνουμε. Έπειτα αφαιρούμε το πλαστικό κάλυμο από λεπτό πλαστικό υλικό, το οποίο κρατούσαν οι ροδέλες-βίδες. Όπως κοιτάμε, στο βάθος αριστερά υπάρχει ένα μικρό πλαστικό κομάτι το οποίο του σπρώχνουμε προς τα δέξια (δηλαδή προς την πλευρά της πόρτας). Δεν φαίνεται εύκολα με το μάτι άλλα αν ψηλαφήσουμε, προσπαθώντας να κινήσουμε το πλαστικό κομάτι προς τα δεξιά θα το βρούμε, δεν είναι δύσκολο. Όταν το σύρουμε προς τα δεξιά μετά το τραβάμε προς τα κάτω και βγαίνει. Όταν βγει μπορούμε να βγάλουμε το φίλτρο γύρης, τραβώντας το προσεκτικά προς τα κάτω. Βάζουμε το καινούργιο φίλτρο γύρης, το σπρώχνουμε προς τα πάνω και έπειτα τοποθετούμε το πλαστικό κομάτι, συρταρωτά προς τα αριστερά, βάζουμε το λεπτό πλαστικό κάλυμα και βιδώνουμε με τις βίδες-ροδέλες. ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ.ΥΓ Θέλει λίγη προσοχή μόλις ξεβιδώσουμε τις βίδες-ροδέλες και βγάλουμε το λεπτό πλαστικό κάλυμα. Υπάρχει ένα μαύρο καλώδιο, το οποίο δε μας εμποδίζει αλλά πρέπει να προσέξουμε μην το τραβήξουμε και κοπεί. Edited August 13, 2015 by Vagelis231 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 7, 2008 Author Report Share Posted June 7, 2008 Το επόμενο βήμα είναι : καθαρισμός φίλτρου αέρα. Από ότι είδα κάτω από το καπώ, το φίλτρο αέρα βρίσκεται στα δεξιά της μηχανής κάτω από ένα μαύρο πλαστικό κουτί. Μέτρησα 8 βίδες ίδιων διαστάσεων, που ξεβιδώνουν με μικρό σταυροκατσάβιδο. Το θέμα είναι αν χρειαστεί να βγάλω κάποιους σφυγκτήρες που ενώνουν το κουτί με το σωλήνα του αέρα και πως. Αν ξέρει κανείς, ας γράψει. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 9, 2008 Author Report Share Posted June 9, 2008 Ναι, έχω βάλει meta. Λες να είναι αυτό το καλώδιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 9, 2008 Author Report Share Posted June 9, 2008 Σ' ευχαριστώ πολύ DIS. Οι οδηγείες σου στο άλλο post για τα 3 φίλτρα είναι πολύ χρήσιμες. Βασικά θα προσπαθήσω να ανοίξω και να καθαρίσω το φίλτρο αέρα. Από ότι βλέπω είναι πανεύκολο. Χρειάζεται μόνο ξεβίδωμα με σταυροκατσάβιδο. Μάλλον είναι και το πιο σημαντικό από όλα για να αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...