Jump to content
kostakisSs

Elastika 225.40.18

Recommended Posts

Τι ελαστικα προτινετε?

Ektos apo τα επωνυμα typou Pirelli Continetal MichelLen Dunlop

εχει δοκιμασει κανεις εταιριες οπως Regal,Avon ktl??

Εμπειριες?

Θελω να με κρατησουν κανα 40.οοο Km με αρκετες στιγμες sPort Οδηγησης...

Ευχαριστω..!

Υ.Γ. Δεν υπαρχει αντιστοιχο θεμα και αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ακουσω σχολια για την 2η κατηγορια! μην τρεξετε να με φατε!

Link to comment
Share on other sites

Κώστα καλησπέρα.Για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω το ερώτημά σου.

Θέλεις να σου πούνε όσοι βάλανε ελαστικά υψηλών επιδόσεων από άγνωστες (ή σχεδόν) μάρκες τις εντυπώσεις τους; Για ποιο λόγο; Για να εξοικονομήσεις 100 έως 150 Ευρώ στα δύο έως τρία χρόνια περίπου;Κατά τη γνώμη μου αν υπάρχουν θα είναι πολύ λίγοι και θα δίνουν βάση περισσότερο στην εμφάνιση παρά στη sport οδήγηση που εσύ ζητάς.

Γίνε ποιο συγκεκριμμένος στο τι ακριβώς ζητάς ώστε να προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε στο βαθμό που μπορούμε.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο το avon zz3. Αυτο φοραω εγω εδω και 3 χρονια στο γκολφ μου. Ιδια διασταση 225/40-18. Παταει πολυ καλα. Βεβαια λογω οτι εχω ενα απλο 1.4 fsi δεν πολυοδηγαω sport οπως ισως να εννοεις εσυ. Παντος με εχει βγαλει ασπροπροσωπο.

Link to comment
Share on other sites

Xmm! Ontws exeis dikio.. To exw 8esei la8os! alla genika 8elw na akousw kai gia elastika opws ta avon ta opoia vriskw ws kai 200 eurw ftinotera an to skefteis einai +50% i timi twn pio epwnumwn p sumainei stn teliki ti mporw na kanw 3 allages me ta idia lefta...

Vevaia ola auta mono ean kai ef oswn i poiotita einai a3ia sugkrisis..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέω είναι ότι η συγκεκριμμένη διάσταση απευθύνεται σε αυτοκίνητα επιδόσεων. Συνήθως οι ιδιοκτήτες τους το ψάχνουν αρκετά πριν τοποθετήσουν νέα ελαστικά και πιθανόν να μην τοποθετούν τα ακριβότερα αλλά σίγουρα δεν βάζουν και τα φθηνότερα.Ακόμα και αν κάποιοιοι τα έχουν τοποθετήσει είναι πολύ λίγοι και ακόμα λιγότεροι αυτοί που θα σου απαντήσουν για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.

Ήδη ο φίλος carolio13 σου διατυπώνει τις απόψεις του για το avon zz3 το οποίο τοποθέτησε σε golf 1,4 FSI. Κατά την άποψή μου η επιλογή του ελαστικού είναι εντελώς άστοχη όχι γιατι είναι AVON αλλά γιατί είναι υπερβολικό για το αυτοκίνητό του και η επιλογή έγινε με κριτήριο την εμφάνιση και μόνο, σε συνδυασμό βέβαια με after market ζάντα.(sorry φίλε carolio13 αν σε στεναχωρώ). Το συγκεκριμένο ελαστικό ως ελαστικό για μεγάλες ταχύτητες δεν πρόκειται ποτέ να το ζεστάνει το 1400άρι golf. Ως εκ τούτου θα λειτουργεί συνέχεια εκτός θερμοκρασίας λειτουργίας και άρα με χαμηλές επιδόσεις. Βέβαια το κράτημα που αντιλαμβάνεται ο φίλος μας οφείλεται στο τεράστιο πέλμα του σε συνδυασμό με τη χαμηλή ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.Πέρα από το ότι έχει χάσει περαιτέρω σε επιδόσεις και έχει αυξήσει την κατανάλωση. Το εν'λόγω ελαστικό στο συγκεκριμμένο αυτοκίνητο δεν πρόκειται να φθαρεί "ποτέ".

Επί του προκειμένου η επιλογή ελαστικών σχεδόν πάντα πονοκεφαλιάζει τον ιδιοκτήτη όταν έρθει η ώρα της αλλαγής. Πρέπει πρώτα ο ίδιος να ξεκαθαρίσει τι ζητάει από τα λάστιχά του σε σχέση με το τρόπο και τους δρόμους που οδηγεί και στην συνέχεια να επιλέξει αυτό που καλύπτερι τις ανάγκες του.

Link to comment
Share on other sites

Βρε εισαι απολυτα σωστος σε αυτα που λες το θεμα ειναι οτι τα Conti Sport Contact 3 για παραδειγμα ειναι τελεια αλλα φθειρονται κατα γενικη ομολογια ποοοολυ γρηγορα.. θα ηθελα να ακουσω αποψης του τυπου εγω εχω αυτο και ειναι καλο/μετριο/κακο

Link to comment
Share on other sites

Βρε εισαι απολυτα σωστος σε αυτα που λες το θεμα ειναι οτι τα Conti Sport Contact 3 για παραδειγμα ειναι τελεια αλλα φθειρονται κατα γενικη ομολογια ποοοολυ γρηγορα.. θα ηθελα να ακουσω αποψης του τυπου εγω εχω αυτο και ειναι καλο/μετριο/κακο

Έπεσες διάνα. Έχω τα Conti Sport Contact 3 225/45/17 δείκτης ταχύτητας w σε golf gti. Είναι όπως στα έλεγα. Οταν ζεσταθούν πολύ καλά. Για φθορά δεν μπορώ να σου πω γιατί είναι νωρίς. Από τη μάνα του είχε dunlop για τα οποία ισχύουν τα ίδια πράγματα στο στεγνό. Στο βρεγμένο ήταν ελαφρώς κατώτερα. Η αντοχή τους ήταν καλή. Η επιλογή των conti 3 έγινε περισσότερο για το βρεγμένο. Τιμή 600 ευρώ με τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση.

Όταν λες TSI TUNED τι ακριβώς εννοείς; Τι βελτιώσεις έχεις κάνει;

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Φιλε peris γιατι να με στεναχωρισεις? Αυτο που μου λες το ηξερα απο την αρχη. Ηθελα βλεπεις 18αρα.. Εχεις δικιο για την φθορα, ειναι ελαχιστη. Παρολαυτα το λαστιχο ειναι αρκετα καλο κατα γενικη ομολογια απο γνωστους που φορανε τα ιδια και ειναι και σχετικα φτηνο. Βεβαια, δεν συγκρινετε με ενα Pirelli ή Continetal, που ειναι πολυ καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Έπεσες διάνα. Έχω τα Conti Sport Contact 3 225/45/17 δείκτης ταχύτητας w σε golf gti. Είναι όπως στα έλεγα. Οταν ζεσταθούν πολύ καλά. Για φθορά δεν μπορώ να σου πω γιατί είναι νωρίς. Από τη μάνα του είχε dunlop για τα οποία ισχύουν τα ίδια πράγματα στο στεγνό. Στο βρεγμένο ήταν ελαφρώς κατώτερα. Η αντοχή τους ήταν καλή. Η επιλογή των conti 3 έγινε περισσότερο για το βρεγμένο. Τιμή 600 ευρώ με τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση.

Όταν λες TSI TUNED τι ακριβώς εννοείς; Τι βελτιώσεις έχεις κάνει;

Παιδιά καλησπέρα

Σαν επαγγελματίας στο χώρο των ελαστικών θα εκφράσω μερικές απόψεις για το θέμα που συζητάτε:

1. Το δικό μου Passat 2.0FSI φοράει εργοστασιακά DUNLOP SP SPORT 01. Μετά από 3 χρόνια ακριβώς χρήσης τα θεωρώ πολύ καλά στο στεγνό και άψογα στο βρεγμένο. Ειδικότερα κατά την ώρα που βρέχει καρέκλες δουλεύουν σαν βεντούζες. Λίγο θορυβώδη στο στεγνό, αλλά ποιος νοιάζεται? Με 180 και 200 χιλ. οδηγείς με τα παράθυρα ανοιχτά?

2. Ακριβό και γνωστό ή φθηνό και άγνωστο ?

Από μένα η απάντηση σ' αυτό το ερώτημα είναι: ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ

Υπάρχουν ακριβά λάστιχα τα οποία είναι υπερτιμημένα. Με άλλα λόγια δεν αξίζουν τα λεφτά τους ή διαφορετικά τις επιδόσεις που σου δίνουν τις έχεις και με κάποιο φθηνότερο και άγνωστο ελαστικό. Υπάρχει λόγος να πληρώσεις την υπεραξία και τη διαφήμιση για τέτοιο λάστιχο?

3. ΟΛΑ τα λάστιχα (είτε φθηνά και άγνωστα, είτε ακριβά και γνωστά) για να βγουν στην αγορά υποχρεούνται να πληρούν συγκεκριμένες προυποθέσεις αντοχής και ασφάλειας. Για να δοθεί άδεια παραγωγής πρέπει τα λάστιχα αυτά να περάσουν συγκεκριμένα test και αφού τα περάσουν επιτυχώς μόνο τότε είναι δυνατό να παραχθούν.

4. Φίλε PERIS

Εκφράζεις τις απόψεις σου σε ότι αφορά τα φθηνά και άγνωστα ελαστικά με βάση προσωπική σου εμπειρία?

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά και σε απογοήτευσε?

Εισαι απόλυτα ικανοποιημένος με όλες τις ακριβές και γνωστές μάρκες ελαστικών?

5. Ιστορία με λίγα λόγια

Πελάτης μας οδοντίατρος μας ζήτησε για την MERCEDES του τιμή σε 225/40/18.

Μόνο σε MICHELIN, λέει ο πελάτης.

Γιατί μόνο αυτά, τον ρωτάω.

Γιατί είναι τα καλύτερα λάστιχα, απαντάει.

Πόσες φορές έχεις αλλάξει λάστιχα? τον ρωτάω.

Σύνολο πέντε και στα δύο μου αυτοκίνητα, λέει.

Πόσες φορές έχεις βάλει κάτι διαφορετικό από MICHELIN? τον ρωτάω.

Καμία, απαντάει.

Πως λοιπόν μπορείς να πεις ότι το MICHELIN είναι το καλύτερο λάστιχο?

Με ποιο μέτρο σύγκρισης?

Με βάση ποιο λάστιχο το συγκρίνεις?

Αποτέλεσμα να βάλει Continental στην MERCEDES και κάποιο φθηνό και άγνωστο στο Corsaκι του.

Έτσι για δοκιμή βρε εδερφέ. Για να μπορεί να λέει στο μέλλον ότι τα MICHELIN που έβαζε ήταν καλύτερα.

6. Έχουμε τοποθετήσει συγκεκριμένη μάρκα φθηνών και άγνωστων ελαστικών (δεν αναφέρω την εταιρεία για να μην θεωρηθεί διαφήμιση) σε πολλούς πελάτες μας με αυτοκίνητα επιδόσεων.

Αναφέρω ενδεικτικά:

SEAT IBIZA CUPRA - 280HP - 205/40/17

MITSUBISHI EVO8 - 240HP - 225/45/17

SUBARU IMPREZA - ? - 235/45/17

HONDA TYPE R - 380HP - 225/40/18

SEAT LEON CUPRA - 580HP - 225/40/18

SKODA OCTAVIA RS TURBO - 260HP - 225/40/18

SAXO RALO PUNTAKIA ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ

ΟΛΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ

7. Ξέρω ότι μπορεί να ξεσηκώσω καταιγίδα σχολίων, αλλά δεν με πειράζει.

Εγω καταθέτω δημόσια τις προσωπικές μου εμπειρίες.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέω είναι ότι η συγκεκριμμένη διάσταση απευθύνεται σε αυτοκίνητα επιδόσεων. Συνήθως οι ιδιοκτήτες τους το ψάχνουν αρκετά πριν τοποθετήσουν νέα ελαστικά και πιθανόν να μην τοποθετούν τα ακριβότερα αλλά σίγουρα δεν βάζουν και τα φθηνότερα.Ακόμα και αν κάποιοιοι τα έχουν τοποθετήσει είναι πολύ λίγοι και ακόμα λιγότεροι αυτοί που θα σου απαντήσουν για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.

Ήδη ο φίλος carolio13 σου διατυπώνει τις απόψεις του για το avon zz3 το οποίο τοποθέτησε σε golf 1,4 FSI. Κατά την άποψή μου η επιλογή του ελαστικού είναι εντελώς άστοχη όχι γιατι είναι AVON αλλά γιατί είναι υπερβολικό για το αυτοκίνητό του και η επιλογή έγινε με κριτήριο την εμφάνιση και μόνο, σε συνδυασμό βέβαια με after market ζάντα.(sorry φίλε carolio13 αν σε στεναχωρώ). Το συγκεκριμένο ελαστικό ως ελαστικό για μεγάλες ταχύτητες δεν πρόκειται ποτέ να το ζεστάνει το 1400άρι golf. Ως εκ τούτου θα λειτουργεί συνέχεια εκτός θερμοκρασίας λειτουργίας και άρα με χαμηλές επιδόσεις. Βέβαια το κράτημα που αντιλαμβάνεται ο φίλος μας οφείλεται στο τεράστιο πέλμα του σε συνδυασμό με τη χαμηλή ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.Πέρα από το ότι έχει χάσει περαιτέρω σε επιδόσεις και έχει αυξήσει την κατανάλωση. Το εν'λόγω ελαστικό στο συγκεκριμμένο αυτοκίνητο δεν πρόκειται να φθαρεί "ποτέ".

Επί του προκειμένου η επιλογή ελαστικών σχεδόν πάντα πονοκεφαλιάζει τον ιδιοκτήτη όταν έρθει η ώρα της αλλαγής. Πρέπει πρώτα ο ίδιος να ξεκαθαρίσει τι ζητάει από τα λάστιχά του σε σχέση με το τρόπο και τους δρόμους που οδηγεί και στην συνέχεια να επιλέξει αυτό που καλύπτερι τις ανάγκες του.

συμφωνω

αστοχη επιλογη για το εν λογω αμαξι αφου ποτε δε προκειται να ζεσταθουν.

Link to comment
Share on other sites

Τι ελαστικα προτινετε?

Ektos apo τα επωνυμα typou Pirelli Continetal MichelLen Dunlop

εχει δοκιμασει κανεις εταιριες οπως Regal,Avon ktl??

Εμπειριες?

Θελω να με κρατησουν κανα 40.οοο Km με αρκετες στιγμες sPort Οδηγησης...

Ευχαριστω..!

Υ.Γ. Δεν υπαρχει αντιστοιχο θεμα και αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ακουσω σχολια για την 2η κατηγορια! μην τρεξετε να με φατε!

θεωρω λαθος επιλογη την 18αρα ζαντα.

εγω σε GTI εχω 17αρα...

επισης θεωρω λαθος επιλογη να παρεις ενα λαστιχο που δε θα μπορεις να το ζεστανεις και αρα δε θα πιανει ...

αναλογα με το στησιμο του αυτοκινητου, τα αλογα κτλ, διαλεγεις και το λαστιχο και οχι επειδη νομιζεις πως περνοντας ενα λαστιχο ποιο φαρδυ ή ποιο ετσι η αλλιως θα ειναι το αμαξι και ποιο σεξυ κτλ.

ασφαλεια ειναι η λεξη.

ποιο θα σου προσφερει την μεγαλυτερη ασφαλεια? αυτο που ταιριαζει στο δικο σου αμαξι.

θα προτιμουσα επωνυμες μαρκες.

τελος με το να λες πως θελεις να κρατησει 40.000 εξ αρχης εισαι λαθος. εμενα στα 25000 λιωσαν ηδη και συντομα τα αλλαζω αν και εχω ηδη αργησει.

Link to comment
Share on other sites

Maxxis τωρα μοντελο δεν θυμαμαι. λάστιχο με πολύ καλο κράτημα και αντοχή και οικονομικό στα 18".... Σε toledo 20vt 180hp και τώρα βελτιωμένο με revo 230. Καμία σχέση σε πατημα με οτι ελαστικο ειχε δοκιμαστεί μιας και το παιδι έχει βουλκανιζατερ και έχει δοκιμάσει πολλά λάστιχα. Για αποφυγη παρεξηγησεων δεν κανω διαφημιση ειναι το αμάξι του κολλητού μου απο επαρχία.

Edit: http://www.maxxis.com/AutomobileLight-Truc...-Z1-Victra.aspx

Edited by psilosoc
Link to comment
Share on other sites

θεωρω λαθος επιλογη την 18αρα ζαντα.

εγω σε GTI εχω 17αρα...

επισης θεωρω λαθος επιλογη να παρεις ενα λαστιχο που δε θα μπορεις να το ζεστανεις και αρα δε θα πιανει ...

αναλογα με το στησιμο του αυτοκινητου, τα αλογα κτλ, διαλεγεις και το λαστιχο και οχι επειδη νομιζεις πως περνοντας ενα λαστιχο ποιο φαρδυ ή ποιο ετσι η αλλιως θα ειναι το αμαξι και ποιο σεξυ κτλ.

ασφαλεια ειναι η λεξη.

ποιο θα σου προσφερει την μεγαλυτερη ασφαλεια? αυτο που ταιριαζει στο δικο σου αμαξι.

θα προτιμουσα επωνυμες μαρκες.

τελος με το να λες πως θελεις να κρατησει 40.000 εξ αρχης εισαι λαθος. εμενα στα 25000 λιωσαν ηδη και συντομα τα αλλαζω αν και εχω ηδη αργησει.

Γενικα εχω Tsi σε πρωτο σταδιο 200+ και οταν με το καλο παω αθηνα παω για 220 οποτε ενα καποιο ζεσταματακι μπορω να τους το προσφαιρω.. Το στησιμο μας (Gti - Gt Sport) δεν διαφαιρει και πολυ νομιζω...

τωρα τα περι σεξι και τα λοιπα να μην τα σχολιασω :rolleyes:

συμφωνω ωστοσο οτι το σωστο ελαστικο ειναι αυτο με την μεγαλυτερη ασφαλεια..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα

Σαν επαγγελματίας στο χώρο των ελαστικών θα εκφράσω μερικές απόψεις για το θέμα που συζητάτε:

1. Το δικό μου Passat 2.0FSI φοράει εργοστασιακά DUNLOP SP SPORT 01. Μετά από 3 χρόνια ακριβώς χρήσης τα θεωρώ πολύ καλά στο στεγνό και άψογα στο βρεγμένο. Ειδικότερα κατά την ώρα που βρέχει καρέκλες δουλεύουν σαν βεντούζες. Λίγο θορυβώδη στο στεγνό, αλλά ποιος νοιάζεται? Με 180 και 200 χιλ. οδηγείς με τα παράθυρα ανοιχτά?

2. Ακριβό και γνωστό ή φθηνό και άγνωστο ?

Από μένα η απάντηση σ' αυτό το ερώτημα είναι: ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ

Υπάρχουν ακριβά λάστιχα τα οποία είναι υπερτιμημένα. Με άλλα λόγια δεν αξίζουν τα λεφτά τους ή διαφορετικά τις επιδόσεις που σου δίνουν τις έχεις και με κάποιο φθηνότερο και άγνωστο ελαστικό. Υπάρχει λόγος να πληρώσεις την υπεραξία και τη διαφήμιση για τέτοιο λάστιχο?

3. ΟΛΑ τα λάστιχα (είτε φθηνά και άγνωστα, είτε ακριβά και γνωστά) για να βγουν στην αγορά υποχρεούνται να πληρούν συγκεκριμένες προυποθέσεις αντοχής και ασφάλειας. Για να δοθεί άδεια παραγωγής πρέπει τα λάστιχα αυτά να περάσουν συγκεκριμένα test και αφού τα περάσουν επιτυχώς μόνο τότε είναι δυνατό να παραχθούν.

4. Φίλε PERIS

Εκφράζεις τις απόψεις σου σε ότι αφορά τα φθηνά και άγνωστα ελαστικά με βάση προσωπική σου εμπειρία?

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά και σε απογοήτευσε?

Εισαι απόλυτα ικανοποιημένος με όλες τις ακριβές και γνωστές μάρκες ελαστικών?

5. Ιστορία με λίγα λόγια

Πελάτης μας οδοντίατρος μας ζήτησε για την MERCEDES του τιμή σε 225/40/18.

Μόνο σε MICHELIN, λέει ο πελάτης.

Γιατί μόνο αυτά, τον ρωτάω.

Γιατί είναι τα καλύτερα λάστιχα, απαντάει.

Πόσες φορές έχεις αλλάξει λάστιχα? τον ρωτάω.

Σύνολο πέντε και στα δύο μου αυτοκίνητα, λέει.

Πόσες φορές έχεις βάλει κάτι διαφορετικό από MICHELIN? τον ρωτάω.

Καμία, απαντάει.

Πως λοιπόν μπορείς να πεις ότι το MICHELIN είναι το καλύτερο λάστιχο?

Με ποιο μέτρο σύγκρισης?

Με βάση ποιο λάστιχο το συγκρίνεις?

Αποτέλεσμα να βάλει Continental στην MERCEDES και κάποιο φθηνό και άγνωστο στο Corsaκι του.

Έτσι για δοκιμή βρε εδερφέ. Για να μπορεί να λέει στο μέλλον ότι τα MICHELIN που έβαζε ήταν καλύτερα.

6. Έχουμε τοποθετήσει συγκεκριμένη μάρκα φθηνών και άγνωστων ελαστικών (δεν αναφέρω την εταιρεία για να μην θεωρηθεί διαφήμιση) σε πολλούς πελάτες μας με αυτοκίνητα επιδόσεων.

Αναφέρω ενδεικτικά:

SEAT IBIZA CUPRA - 280HP - 205/40/17

MITSUBISHI EVO8 - 240HP - 225/45/17

SUBARU IMPREZA - ? - 235/45/17

HONDA TYPE R - 380HP - 225/40/18

SEAT LEON CUPRA - 580HP - 225/40/18

SKODA OCTAVIA RS TURBO - 260HP - 225/40/18

SAXO RALO PUNTAKIA ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ

ΟΛΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ

7. Ξέρω ότι μπορεί να ξεσηκώσω καταιγίδα σχολίων, αλλά δεν με πειράζει.

Εγω καταθέτω δημόσια τις προσωπικές μου εμπειρίες.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ

Απαντώ-παραθέτω απόψεις με τη σειρά που τα έθεσες:

1) Συμφωνώ ότι τα dunlop είναι καλά αφου τα είχε το golf τοποθετημένα από το εργοστάσιο και το έγραψα και στο post μου. Συμφωνώ ότι ήταν θορυβώδη σε αντίθεση με τα conti3 που πραγματικά είναι ήσυχα (με το που τα έβαλα το διαπίστωσα στα πρώτα χιλιόμετρα)

2) Διαφωνώ με το πως έθεσες το ερώτημα. Συμφωνώ με το ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ. Μόνο που για μένα ή ισορροπημένη επιλογή έχει να κάνει με το να επιλέξω ένα ελαστικό από ΓΝΩΣΤΗ KAI ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗ στο χώρο εταιρεία. Δεν χωρούν πειραματισμοί με ένα τόσο σημαντικό πράγμα όπως τα λάστιχα του αυτοκινήτου για να εξοικονομήσω 150 ώς 200 ευρώ στα δύο τρια χρόνια, όταν ήδη έχω δώσει 32.000 για την αγορά του αυτοκινήτου και μεταφέρω μ' αυτό την ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ οικογένειά μου.

Πιθανόν να υπάρχουν αξιόλογες, άγνωστες στο Ελληνικό χώρο, εταιρείες που παράγουν καλά ελαστικά όπως λες και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω. Απλώς ανάμεσα σ'αυτές υπάρχουν και κάποιες που παράγουν σαφώς κατώτερα ή και απαράδεκτα ελαστικά. Έτσι εγω προτιμώ τον ασφαλή δρόμο του να επιλέγω ελαστικά από τις γνωστές και καταξιωμένες στην παγκόσμια και Ελληνική αγορά εταιρείες.

Συμφωνώ με το ότι υπάρχουν υπερτιμημένα ελαστικά. Παλαιότερα έβαζα στα αυτοκίνητά μου αποκλειστικά MICHELIN, από τα οποία γενικά έμενα από αρκετά εως πολύ ευχαριστημένος. Και σήμερα πιστεύω ότι η εν' λόγω εταιρεία είναι από τις κορυφαίες, απλώς το προιόντα της είναι κατά την άποψή μου υπερτιμημένα και είναι ό λόγος που δεν την επιλέγω.

3)Συμφωνώ με αυτό που λες εν' μέρει και παραθέτω. Συνήθως οι προδιαγραφές και τα τεστ είναι το κάτω όριο που πρέπει να καλύψει κάποιο ελαστικό για να πουληθεί στην Ευρωπαική αγόρά. Οι επώνυμες εταιρείες του κλάδου ύπερκαλύπτουν αυτά τα τεστ και βρίσκονται σε άλλο πολύ ποιο υψηλό επίπεδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το κινέζικο SUV το οποίο πωλείται ελέυθερα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, το οποίο πέρασε τα ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΟΡΙΑ των crash test που υποβάλλονται όλα τα επιβατικά, αλλά όλος ο ειδικός τύπος σχολίασε την πολύ χαμηλή βαθμολογία σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Είναι μεν αρκετά φθηνότερο αλλά το έλλειμα ασφαλείας τεράστιο.

4. ΝΑΙ. Καποια φορά έβαλλα στο δεύτερο αυτοκίνητό μου με το οποίο δεν κάνω ταξίδια μια σειρά ελαστικών εντελώς άγνωστων σε μένα κατόπιν σύστασης του επαγγελματία, ο οποίος μάλιστα μου είπε ότι η γόμα τους ήταν της MICHELIN. Για το ελαστικό δεν μπορώ να πω πολλά γιατί δεν δοκιμάστηκε παρά σε μικρές διαδρομές και μέσα στην πόλη. Αυτό όμως που σίγουρα μπορώ να πω είναι ότι τα άλλαξα στο μισό χρονικό διάστημα απ' ότι συνήθως λόγω φθοράς.

5. Υπάρχουν αρκετές επώνυμες εταιρείες στην Ελληνική αγορά (της AVON που αναφέρθηκε παραπάνω μη εξαιρουμένης) που μπορεί κάποιος να επιλέξει ένα ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ελαστικό για τις ανάγκες του.

6.Τώρα όσον αφορά τα παραδείγματα των ακραία πολλές φορές βελτιωμένων αυτοκινήτων που οι κάτοχοί τους ξόδεψαν χιλιάδες ευρώ για να πραγματοποιήσουν και όταν ήρθε η ώρα επιλογής ελαστικών επέλεξαν κάποια φθηνά και άγνωστα τι να πώ. Μου έρχεται στο νου η σοφή λαϊκή παροιμία "ΑΚΡΙΒΟΙ ΣΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΙ ΣΤΟ ΑΛΕΥΡΙ"

Χωρίς παρεξήγηση. Ακόμα κι' αν τα εν' λόγω ελαστικά, τελικά άφησαν ικανοποιημένους τους πελάτες σου, δεν νομίζεις ότι τους χρησιμοποίησες ως "πειραματόζωα";

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Απαντώ-παραθέτω απόψεις με τη σειρά που τα έθεσες:

1) Συμφωνώ ότι τα dunlop είναι καλά αφου τα είχε το golf τοποθετημένα από το εργοστάσιο και το έγραψα και στο post μου. Συμφωνώ ότι ήταν θορυβώδη σε αντίθεση με τα conti3 που πραγματικά είναι ήσυχα (με το που τα έβαλα το διαπίστωσα στα πρώτα χιλιόμετρα)

2) Διαφωνώ με το πως έθεσες το ερώτημα. Συμφωνώ με το ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ. Μόνο που για μένα ή ισορροπημένη επιλογή έχει να κάνει με το να επιλέξω ένα ελαστικό από ΓΝΩΣΤΗ KAI ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗ στο χώρο εταιρεία. Δεν χωρούν πειραματισμοί με ένα τόσο σημαντικό πράγμα όπως τα λάστιχα του αυτοκινήτου για να εξοικονομήσω 150 ώς 200 ευρώ στα δύο τρια χρόνια, όταν ήδη έχω δώσει 32.000 για την αγορά του αυτοκινήτου και μεταφέρω μ' αυτό την ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ οικογένειά μου.

Πιθανόν να υπάρχουν αξιόλογες, άγνωστες στο Ελληνικό χώρο, εταιρείες που παράγουν καλά ελαστικά όπως λες και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω. Απλώς ανάμεσα σ'αυτές υπάρχουν και κάποιες που παράγουν σαφώς κατώτερα ή και απαράδεκτα ελαστικά. Έτσι εγω προτιμώ τον ασφαλή δρόμο του να επιλέγω ελαστικά από τις γνωστές και καταξιωμένες στην παγκόσμια και Ελληνική αγορά εταιρείες.

Συμφωνώ με το ότι υπάρχουν υπερτιμημένα ελαστικά. Παλαιότερα έβαζα στα αυτοκίνητά μου αποκλειστικά MICHELIN, από τα οποία γενικά έμενα από αρκετά εως πολύ ευχαριστημένος. Και σήμερα πιστεύω ότι η εν' λόγω εταιρεία είναι από τις κορυφαίες, απλώς το προιόντα της είναι κατά την άποψή μου υπερτιμημένα και είναι ό λόγος που δεν την επιλέγω.

3)Συμφωνώ με αυτό που λες εν' μέρει και παραθέτω. Συνήθως οι προδιαγραφές και τα τεστ είναι το κάτω όριο που πρέπει να καλύψει κάποιο ελαστικό για να πουληθεί στην Ευρωπαική αγόρά. Οι επώνυμες εταιρείες του κλάδου ύπερκαλύπτουν αυτά τα τεστ και βρίσκονται σε άλλο πολύ ποιο υψηλό επίπεδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το κινέζικο SUV το οποίο πωλείται ελέυθερα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, το οποίο πέρασε τα ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΟΡΙΑ των crash test που υποβάλλονται όλα τα επιβατικά, αλλά όλος ο ειδικός τύπος σχολίασε την πολύ χαμηλή βαθμολογία σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Είναι μεν αρκετά φθηνότερο αλλά το έλλειμα ασφαλείας τεράστιο.

4. ΝΑΙ. Καποια φορά έβαλλα στο δεύτερο αυτοκίνητό μου με το οποίο δεν κάνω ταξίδια μια σειρά ελαστικών εντελώς άγνωστων σε μένα κατόπιν σύστασης του επαγγελματία, ο οποίος μάλιστα μου είπε ότι η γόμα τους ήταν της MICHELIN. Για το ελαστικό δεν μπορώ να πω πολλά γιατί δεν δοκιμάστηκε παρά σε μικρές διαδρομές και μέσα στην πόλη. Αυτό όμως που σίγουρα μπορώ να πω είναι ότι τα άλλαξα στο μισό χρονικό διάστημα απ' ότι συνήθως λόγω φθοράς.

5. Υπάρχουν αρκετές επώνυμες εταιρείες στην Ελληνική αγορά (της AVON που αναφέρθηκε παραπάνω μη εξαιρουμένης) που μπορεί κάποιος να επιλέξει ένα ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ελαστικό για τις ανάγκες του.

6.Τώρα όσον αφορά τα παραδείγματα των ακραία πολλές φορές βελτιωμένων αυτοκινήτων που οι κάτοχοί τους ξόδεψαν χιλιάδες ευρώ για να πραγματοποιήσουν και όταν ήρθε η ώρα επιλογής ελαστικών επέλεξαν κάποια φθηνά και άγνωστα τι να πώ. Μου έρχεται στο νου η σοφή λαϊκή παροιμία "ΑΚΡΙΒΟΙ ΣΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΙ ΣΤΟ ΑΛΕΥΡΙ"

Χωρίς παρεξήγηση. Ακόμα κι' αν τα εν' λόγω ελαστικά, τελικά άφησαν ικανοποιημένους τους πελάτες σου, δεν νομίζεις ότι τους χρησιμοποίησες ως "πειραματόζωα";

Το πρώτο πειραματόζωο στη διαδικασία επιλογής οικονομικών ελαστικών, τα οποία είναι απαραίτητα σε ένα μαγαζί για να τα δουλέψει παρέα με τα ακριβά και επώνυμα, ήμουν εγώ και το δεύτερο ο αδερφός μου.

Και τέλος από μένα τα σχόλια. Απλά θα σας παρακολουθώ και θα διαβάζω τους αφορισμούς μερικών μερικών, που ακολουθώντας ακραίους χαρακτηρισμούς επιχειρούν να περάσουν τις απόψεις τους.

Ο καθένας είναι υπεύθυνος των επιλογών του.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο πειραματόζωο στη διαδικασία επιλογής οικονομικών ελαστικών, τα οποία είναι απαραίτητα σε ένα μαγαζί για να τα δουλέψει παρέα με τα ακριβά και επώνυμα, ήμουν εγώ και το δεύτερο ο αδερφός μου.

Και τέλος από μένα τα σχόλια. Απλά θα σας παρακολουθώ και θα διαβάζω τους αφορισμούς μερικών μερικών, που ακολουθώντας ακραίους χαρακτηρισμούς επιχειρούν να περάσουν τις απόψεις τους.

Ο καθένας είναι υπεύθυνος των επιλογών του.

Αν αναφέρεσαι σε μένα δεν προσπαθώ να περάσω τις απόψεις μου και ούτε έχω να κερδίσω κάτι από αυτό. Απλώς σε ένα φορουμ πρέπει να ακούγονται οι διαφορετικές απόψεις ώστε ο καθένας μας στην συνέχεια να μπορεί να κρίνει και να πράτει ανάλογα.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως οι μεγαλες εταιριες με τις πολυδαπανες διαφημησεις και χορηγιες μας εχουν κανει να μην βλεπουμε τιποτα αλλο περα απο 3-4 εδραιωμενες εταιριες.πολλα τα χρηματα που δινουν για να προωθησουν το προιον τους και που στην τελικη μονο αυτοι γνωριζουν αν αυτο που διαθετουν στην αγορα ειναι οτι υποσχεται με μια δικαιη(ή οχι) τιμη.προσωπικα πιστευω οτι εκει εξω στην ζουγκλα της αγορας,της διαφημησης και των πωλησεων με σκοπο το κερδος υπαρχουν και αλλες αξιολογες εταιριες.ποσοι γνωριζουν τα Σουηδικα gislaved και maloya;μπορει να συγκριθει μηπως οποιοδηποτε επωνημο χειμερινο ελαστικο με τα ελαστικα που παραγουν αυτες οι εταιριες;ποσοι γνωριζουν τα regal μια θυγατρικη της dunlop που κατασκευαζει ακριβως τα ιδια ελαστικα με την μαμα εταιρια αλλα κοστιζουν πολυ φθηνοτερα;σκεφτειτε το λιγο :lol:

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως οι μεγαλες εταιριες με τις πολυδαπανες διαφημησεις και χορηγιες μας εχουν κανει να μην βλεπουμε τιποτα αλλο περα απο 3-4 εδραιωμενες εταιριες.πολλα τα χρηματα που δινουν για να προωθησουν το προιον τους και που στην τελικη μονο αυτοι γνωριζουν αν αυτο που διαθετουν στην αγορα ειναι οτι υποσχεται με μια δικαιη(ή οχι) τιμη.προσωπικα πιστευω οτι εκει εξω στην ζουγκλα της αγορας,της διαφημησης και των πωλησεων με σκοπο το κερδος υπαρχουν και αλλες αξιολογες εταιριες.ποσοι γνωριζουν τα Σουηδικα gislaved και maloya;μπορει να συγκριθει μηπως οποιοδηποτε επωνημο χειμερινο ελαστικο με τα ελαστικα που παραγουν αυτες οι εταιριες;ποσοι γνωριζουν τα regal μια θυγατρικη της dunlop που κατασκευαζει ακριβως τα ιδια ελαστικα με την μαμα εταιρια αλλα κοστιζουν πολυ φθηνοτερα;σκεφτειτε το λιγο :lol:

Σε πολλά προιόντα, πίσω από μία άγνωστη μάρκα "κρύβεται" μία επώνυμη εταιρία. Τόσο η Michelin, όσο η Continental (και πολλές άλλες) έχουν τις "θυγατρικές" τους.

Το κακό είναι ότι στο ελαστικό είναι δύσκολο να έχει κάποιος προσωπική άποψη από πολλές μάρκες. Αφενός επειδή είναι σημαντικό για την ασφάλειά μας και δεν χωράν πειραματισμοί κι αφετέρου επειδή δεν είναι κάτι που αλλάζεται και τόσο συχνά.

Τα διάφορα forum βοηθούν στο να παραθέτουμε τις εμπειρίες μας αλλά είναι λογικό να είναι εντελώς υποκειμενικά αυτά που λέγονται.

Πάντως στην επιλογή του δικού μου ελαστικού, είχα λάβει υπόψιν τα αποτελέσματα από site με test ελαστικών όπως http://www.tyretest.com/ κλπ

Link to comment
Share on other sites

Αν αναφέρεσαι σε μένα δεν προσπαθώ να περάσω τις απόψεις μου και ούτε έχω να κερδίσω κάτι από αυτό. Απλώς σε ένα φορουμ πρέπει να ακούγονται οι διαφορετικές απόψεις ώστε ο καθένας μας στην συνέχεια να μπορεί να κρίνει και να πράτει ανάλογα.

Η πολυγνωμία και η παράθεση απόψεων είναι θεμιτή και απαραίτητη αγαπητέ Peris.

Οι χαρακτηρισμοί όμως (βλ. πειραματόζωα) χωρίς στοιχεία είναι απαράδεκτοι.

Κι αν εσύ "παίζεις" 150-200 ευρώ για τα επώνυμα λάστιχά σου, εγώ παίζω με την ύπαρξη του μαγαζιού μου.

Πριν λοιπόν καταλήξω σε συγκεκριμένη μάρκα οικονομικών ελαστικών ψάχτηκα μέχρι και στην τελευταία λεπτομερεια. Το πρώτο που κοίταξα είναι πίσω από τα οικονομικά λάστιχα να βρίσκεται ένας επώνυμος κατασκευαστής.

Και σε κάθε περίπτωση η λίστα με τα πειραματόζωα κάποτε θα τελείωνε, ενώ αντιθέτως όσο πάει και μεγαλώνει.

Link to comment
Share on other sites

Η πολυγνωμία και η παράθεση απόψεων είναι θεμιτή και απαραίτητη αγαπητέ Peris.

Οι χαρακτηρισμοί όμως (βλ. πειραματόζωα) χωρίς στοιχεία είναι απαράδεκτοι.

Κι αν εσύ "παίζεις" 150-200 ευρώ για τα επώνυμα λάστιχά σου, εγώ παίζω με την ύπαρξη του μαγαζιού μου.

Πριν λοιπόν καταλήξω σε συγκεκριμένη μάρκα οικονομικών ελαστικών ψάχτηκα μέχρι και στην τελευταία λεπτομερεια. Το πρώτο που κοίταξα είναι πίσω από τα οικονομικά λάστιχα να βρίσκεται ένας επώνυμος κατασκευαστής.

Και σε κάθε περίπτωση η λίστα με τα πειραματόζωα κάποτε θα τελείωνε, ενώ αντιθέτως όσο πάει και μεγαλώνει.

Αν σε πείραξε η λέξη πειραματόζωα την παίρνω πίσω και βάλε εσύ κάποια άλλη που να ταιριάζει στην δοκιμή ενός άγνωστου προιόντος για πρώτη φορά από κάποιον.

Η συνεισφορά ενός επαγγελματία στην επιλογή ελαστικών από το μέσο χρήστη (γιατί ο ψαγμένος συνήθως είναι κατασταλλσγμένος) θα έπρεπε να εστιάζεται στο να του προσφέρει ένα προιόν που να καλύπτει τις ανάγκες ανάλογα με τον τρόπο που οδηγεί, σε τι δρόμους, πόσα χιλ. ετησίως σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος όχι μόνο στην αρχική τιμή αγοράς αλλά και στην χιλιομέτρική απόδωση ή ακόμα και στην οικονομία στα καύσιμα. Πρόκειται για τα λεγόμενα οικολογικά ελαστικά που προσφέρουν με τη χαμηλή τριβή κύλισης πρόσθετη οικονομία καυσίμων και που από όσο γνωρίζω μόνο οι μεγάλες από τις επώνυμες εταιρείες προσφέρουν.

Παρατηρόντας κανείς τις προτιμήσεις των επαγελματιών (π.χ ταξιτζήδων) που το κόστος ανα χιλιόμετρο είναι σημαντικό, με δεδομένο τα πολλά χιλιόμετρα και τη συχνή αλλαγή ελαστικών θα δεί ότι οι προτιμήσεις των είναι κατά 99% σε επώνυμα ελαστικά.

Τέλος επειδή πολλοί αναφέρονται στο κόστος διαφήμισης των επώνυμων ελαστικών θα ήθελα να πω ότι αυτό είναι της τάξης του 2% στην τιμή. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε το κόστος εξέλιξης και δοκιμών σε ένα προιόν υψηλής τεχνολογίας όπως είναι τα ελαστικά, που γίνεται τόσο στα εργαστήρια όσο και στις πίστες δοκιμών και στους αγώνες.

Τέλος ενω η λέξη πειραματόζωα δεν σου άρεσε βλέπω ότι και συ τη χρησιμοποιείς χωρίς ωστόσο να καταλάβω τι ακριβώς θέλεις να πεις.

Υ.Γ Για να μην παρεξηγηθώ εταιρείες όπως η Gislaved ή η Avon που αναφέρονται κάποιοι συμφορουμίτες δεν ανήκουν στις άγνωστες εταιρείες για τις οποίες συζητάμε εδώ.

Αντε ξεφύγαμε πάλι.

Καληνύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην παρεξηγηθώ εταιρείες όπως η
 [b]Gislaved ή η Avon[/b]

που αναφέρονται κάποιοι συμφορουμίτες

[b]δεν ανήκουν στις άγνωστες εταιρείες[/b]

για τις οποίες συζητάμε εδώ.

αγνωστες ειναι.αλλες απο goodyear και michelin δεν ξερουμε.αμετρητα ποστ για 3-4 εταιριες.1-2-3 ποστ για αγνωστες.

ειπωθηκε και το οικολογικο ελαστικο που κανει οικονομια στην τσεπη απο το καυσιμο κλπ.

γνωμη μου,οικολογικα my ass!

να βαλω οικολογικα με πελμα τυραννοσαυρου,παχους βροντοσαυρου και σχεδιασμου πτεροσαυρου για να εξοικονομησω τι;μολις 60 ευρω τον χρονο! σε βενζινες....

ευχαριστω αλλα δεν θα παρω,ειμαι large τυπος :lol:

edit-sorry για τα quote,τα μπερδεψα tongue.gif

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχει βαλει κανει το νεο ΤΟYΟ R1R να μας πη γνωμες? 225/40/18?

το βαλε ενα φιλαρακι σε αλλη διασταση κ εμεινε πολυ ευχαριστημενος.

εχω δοκιμασει σε 225/40/18 f1 asymetric / fulda / sport contact 2 / dunlop sp 9000.

πιστευω τα f1 ειναι ενα σκαλι επανω. αλλα κ παλι ολα ειναι σχετικα, γιατι η κατασταση των ελαστικων κ του δρομου καθε φορα ειναι διαφορετικη

Αλλα οτι κ να λεμε ειδικοι δεν ειμαστε....

σε εξαντλητικες δοκιμες που εγιναν σε πιστα (βρεγμενη κ στεγνη) με ΤΤ καινουριο κ λαστιχα 245/30/20, τα Verdestein βγηκαν πρωτα, μια ανασα

(βαση βαθμολογιας) μπροστα απ τα p zero, f1 k sport contact 3. oi ειδικοι σε συνδιασμο με τη τεχνολογια, νομιζω ξερουν καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.