Κοσμάς Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 Αν θέλετε να ανάβουν τα φώτα ομίχλης όταν στρίβετε στο παρκάρισμα και όχι μόνο όπως π.χ. οι mercedes δεν έχετε παρά να κάνετε την παρακάτω κωδικοποιήση με το vag-com. Επιλέγετε το 09 CENTRAL ELECTRIC MODULE και μπάινετε στο coding και μετά στο long conding helper μετά πηγαίνουμε στο byte 23 τσεκάρουμε την επιλογή στο bit 2 internal turn light control algorithm active και στο bit 3-4 αλλάζουμε την μπάρα σε 08 turn lights via fog lights Για να το δείτε να λειτουργεί θα πρέπει να ανάβουν τα φώτα και να έχετε κατεβασμένο το χειρόφρενο. Αυτό ισχύει σε όλα τα VW με φώτα ομίχλης και τα προβολάκια θα σβήνουν ροοστατικά! Quote
peolinio Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 τι θα το κανουμε χριστουγεννιατικο δεντρο το αμαξι ?Μηπως να βρουμε τροπο να παιζει και η κορνα οταν κανουμε οπισθεν Quote
alekos-tsi Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 στο 6αρι το golf αυτο το πραγμα με τα προβολακια ειναι ηδη ενεργοποιημενο απο την εταιρια . οταν βγαζεις φλας να στρειψεις,αναβει και το αντιστοιχο προβολακι. Quote
professor Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 Γειά σου μάγε Κοσμά με το καλώδιό σου.Να το έχεις το απόγευμα μαζί.Θέλω να μου κάνεις την εξής ρύθμιση:όταν κλείνω το αριστερό μάτι να ανάβει το δεξί προβολάκι.Γίνεται??? Quote
Κοσμάς Posted February 23, 2010 Author Report Posted February 23, 2010 Εγώ φταίω που το έγραψα να το κάνετε κι εσείς οι εφετζίδες αλλά δεν πειράζει, όταν θα ανακαλύψω την λειτουργία που βάζεις κενά πλαστικά ποτήρια στον τεμπέλη και βγάζει τον ανάλογο με την ώρα καφέ έτοιμο στην ποτηροθήκη δεν θα σας πώ λέξη... Quote
Billgr4 Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 Πολυ καλο!! Το απογευμα απο κοντα θελω να το δω... Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 Εγώ φταίω που το έγραψα να το κάνετε κι εσείς οι εφετζίδες αλλά δεν πειράζει, όταν θα ανακαλύψω την λειτουργία που βάζεις κενά πλαστικά ποτήρια στον τεμπέλη και βγάζει τον ανάλογο με την ώρα καφέ έτοιμο στην ποτηροθήκη δεν θα σας πώ λέξη... Κοσμά, κάνε την θέση να χωράει μεγάλο ποτήρι, για να μη ξεχυλίζει το τσάι!.... Πέρα από την πλάκα, καλή πατέντα, αλλά να ξέρετε, δεν κάνει και μεγάλη διαφορά το βράδυ στην πράξη... Quote
christakos_tsi Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 Μπράβο Κοσμά. συνέχισε... Ευχαριστώ Quote
COSTAS_ Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 (edited) Η ρύθμιση αυτή δεν είναι διαθέσιμη πάντα. Εξαρτάται από το Part Number (HighLine/MidLine) και το μήκος σε bytes του Long Code. Μην σας φανεί παράξενο λοιπόν εαν δεν δείτε ποτέ το byte 23 !!! Κώστας Edited February 23, 2010 by COSTAS_ Quote
spooky Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 Η ρύθμιση αυτή δεν είναι διαθέσιμη πάντα. Εξαρτάται από το Part Number (HighLine/MidLine) και το μήκος σε bytes του Long Code. Μην σας φανεί παράξενο λοιπόν εαν δεν δείτε ποτέ το byte 23 !!! Κώστας Είναι γεγονός... Σε εμένα (Golf V 1.6FSi Sportline 10/2004) δεν υπάρχει το byte 23!!! Quote
manos1976 Posted February 23, 2010 Report Posted February 23, 2010 (edited) Κοσμα ευχαριστω για την εγκατασταση,αψογη δουλεια !!! Μπορει να μην εχουμε το πολυποθητο τιμονι που εχει ο Σαββας αλλα εχουμε μουρατα προβολακια!!! Edited February 23, 2010 by manos76 Quote
Κοσμάς Posted February 23, 2010 Author Report Posted February 23, 2010 Η ρύθμιση αυτή δεν είναι διαθέσιμη πάντα. Εξαρτάται από το Part Number (HighLine/MidLine) και το μήκος σε bytes του Long Code. Μην σας φανεί παράξενο λοιπόν εαν δεν δείτε ποτέ το byte 23 !!! Κώστας Αυτό το διαπιστώσαμε σήμερα στην συνάντηση που το δοκιμάσαμε σε 1,6 fsi και σε ένα GT και δεν υπήρχε το byte 23. Μου φάνηκε πολύ περίεργο που στο GT δεν υπήρχε. Πίστευα ίσως φταίει η έκδοση του εγκεφάλου του που ήταν MED 17,5,1 σε αντίθεση με εμένα που έχω την 17,5,2 αλλά το τεστάραμε και ένα tsi με τα 140 που πάλι είχε την 17,5,1 και δούλευε κανονικά! Quote
mkaragiannis Posted February 24, 2010 Report Posted February 24, 2010 Αν θέλετε να ανάβουν τα φώτα ομίχλης όταν στρίβετε στο παρκάρισμα και όχι μόνο όπως π.χ. οι mercedes δεν έχετε παρά να κάνετε την παρακάτω κωδικοποιήση με το vag-com. Επιλέγετε το 09 CENTRAL ELECTRIC MODULE και μπάινετε στο coding και μετά στο long conding helper μετά πηγαίνουμε στο byte 23 τσεκάρουμε την επιλογή στο bit 2 internal turn light control algorithm active και στο bit 3-4 αλλάζουμε την μπάρα σε 08 turn lights via fog lights Για να το δείτε να λειτουργεί θα πρέπει να ανάβουν τα φώτα και να έχετε κατεβασμένο το χειρόφρενο. Αυτό ισχύει σε όλα τα VW με φώτα ομίχλης και τα προβολάκια θα σβήνουν ροοστατικά! μια παρατηρηση μονο για να γινει αυτο θα πρεπει να εχεις cecm 3c0937049aj or 3c8937049e & f δηλαδη cecm με μακρυ κωδικο 30bit!!!!! Quote
NIKITAS TSI Posted February 26, 2010 Report Posted February 26, 2010 Eιναι απο τα πιο παλια και γνωστα κολπακια. Το εχω κι'εγω. Παντως να ξερετε οτι υπαρχει διαφορα στην εμφανιση των bytes & bits μεταξυ εκδοσεων vcds. Quote
iliastsd Posted March 25, 2010 Report Posted March 25, 2010 (edited) Πάντως στο δικό μου Golf V για να ενεργοποιηθεί πρέπει να τικάρω και τα bit 3 & 4 εκτός απο το bit 2. Δηλαδή στην έκδοση 805.4 που έχω στο vag com δεν εμφανίζεται το byte 23 όπως στην εικόνα πιο πάνω, αλλά στα bit 3 & 4 μόνο τικ μπορείς να βάλεις. Τα τικάρισα και έτσι η λειτουργεία δούλεψε κανονικά... Edited March 27, 2010 by golfV gt Quote
Κοσμάς Posted March 26, 2010 Author Report Posted March 26, 2010 Δηλαδή στην έκδοση 805.4 που έχω στο vag com δεν εμφανίζεται το byte 23 Δεν έχει σχέση η έκδοση του vag-com που έχεις αλλά είναι θέμα αυτοκινήτου. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζεται αλλά σε διάφορα αυτοκίνητα που το έχω δοκιμάσει με την δικιά μου έκδοση πάντα, άλλα το έχουν κι άλλα όχι. Quote
iliastsd Posted March 27, 2010 Report Posted March 27, 2010 (edited) Δεν έχει σχέση η έκδοση του vag-com που έχεις αλλά είναι θέμα αυτοκινήτου. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζεται αλλά σε διάφορα αυτοκίνητα που το έχω δοκιμάσει με την δικιά μου έκδοση πάντα, άλλα το έχουν κι άλλα όχι. Βασικά αυτό που παίζει ρόλο είναι ο εφκέφαλος δυκτίου [central electronics control module (CECM)] που φοράει το κάθε αυτοκίνητο. Υπάρχουνε 3 τύποι CECM mediumline, basicline & highline. Μια διαφορά που έχουνε οι 3 τύποι μεταξύ τους είναι ότι στο central electronics - coding - long coding helper (vag com), ο πρώτος τύπος φτάνει ως το 16 byte, ο δεύτερος ως το 23 byte και ο τρίτος ως το 29 byte. Φυσικά και όπως είναι λογικό όσα περισσότερα bytes έχει ο CECM, τόσες περισσότερες ρυθμίσεις μπορείς να κάνεις... Εγώ πρόσφατα άλλαξα CECM απο mediumline σε highline λόγω προβλήματος που μου έβγαλε ο παλιός και με τον καινούργιο μπόρεσα να ενεργοποιήσω πολλές παραπάνω λειτουργίες... Part number καινούργιου CECM : 3C8937049AB Edited March 27, 2010 by golfV gt Quote
spooky Posted March 27, 2010 Report Posted March 27, 2010 Βασικά αυτό που παίζει ρόλο είναι ο εφκέφαλος δυκτίου [central electronics control module (CECM)] που φοράει το κάθε αυτοκίνητο. Υπάρχουνε 3 τύποι CECM mediumline, basicline & highline. Μια διαφορά που έχουνε οι 3 τύποι μεταξύ τους είναι ότι στο central electronics - coding - long coding helper (vag com), ο πρώτος τύπος φτάνει ως το 16 byte, ο δεύτερος ως το 23 byte και ο τρίτος ως το 29 byte. Φυσικά και όπως είναι λογικό όσα περισσότερα bytes έχει ο CECM, τόσες περισσότερες ρυθμίσεις μπορείς να κάνεις... Εγώ πρόσφατα άλλαξα CECM απο mediumline σε highline λόγω προβλήματος που μου έβγαλε ο παλιός και με τον καινούργιο μπόρεσα να ενεργοποιήσω πολλές παραπάνω λειτουργίες... Part number καινούργιου CECM : 3C8937049AB Πόσο κόστισε η αλλαγή του? Quote
iliastsd Posted March 28, 2010 Report Posted March 28, 2010 Πόσο κόστισε η αλλαγή του? Το ανταλλακτικό κόστισε 320 ευρώ απο την αντιπροσωπεία και την τοποθέτηση την έκανα μόνος μου... Quote
spooky Posted March 31, 2010 Report Posted March 31, 2010 Το ανταλλακτικό κόστισε 320 ευρώ απο την αντιπροσωπεία και την τοποθέτηση την έκανα μόνος μου... Είναι εύκολη η τοποθέτηση? Δηλαδή είναι κάτι plug and play ή θέλει να κάνεις και διάφορες ρυθμίσεις? Quote
iliastsd Posted March 31, 2010 Report Posted March 31, 2010 Είναι εύκολη η τοποθέτηση? Δηλαδή είναι κάτι plug and play ή θέλει να κάνεις και διάφορες ρυθμίσεις? Πρέπει να έχεις καλώδιο vag com για να κρατήσεις τις ρυθμίσεις του παλίου CECM και να περάσεις τις ίδιες στο καινούργιο. Μετά μπορείς να κάνεις τις επιπλέων ρυθμίσεις που θέλεις. Η διαδικασία περιγράφεται κι εδώ http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3173886 αλλά στα Αγγλικά όμως. Quote
spooky Posted March 31, 2010 Report Posted March 31, 2010 Πρέπει να έχεις καλώδιο vag com για να κρατήσεις τις ρυθμίσεις του παλίου CECM και να περάσεις τις ίδιες στο καινούργιο. Μετά μπορείς να κάνεις τις επιπλέων ρυθμίσεις που θέλεις. Η διαδικασία περιγράφεται κι εδώ http://forums.vwvort...read?id=3173886 αλλά στα Αγγλικά όμως. Ευχαριστώ πολύ... Quote
iliastsd Posted March 31, 2010 Report Posted March 31, 2010 Ευχαριστώ πολύ... Πάντως αν αποφασίσεις να αλλάξεις CECM και χρειαστείς βοήθεια, εδώ είμαι εγω... Καλώς ή κακός απέκτησα μεγάλη εμπειρία στο θέμα. Quote
jkalimer Posted May 31, 2010 Report Posted May 31, 2010 Το δοκίμασα σε Passat 1.4 tsi 2008 και το αριστερό φως ομίχλης έμενε μόνιμα αναμμένο και το δεξί δούλευε κανονικά... Quote