ntheo0510 Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Καλημερα και Καλη Χρονια.Εχω ενα Golf GT V 1,4 μοντελο 2006.Διαβασα με προσοχη ολο το αρθρο και θα σας πω κ το δικο μου προβλημα. Απο περυσι τον γεναρη ταλαιπωρουμαι με διακοπες στο αυτοκινητο. Τοτε το εδω εξουσιοδοτημενο service μου αντικατεστησε εναν πολλαπλασιαστη και ολα δουλευαν ρολοι μεχρι φετος τον Σεπτεμβριο. Τοτε αρχισαν παλι οι διακοπες και αποφασισα να επισκεφθω το εξουσιοδοτημενο service της Kosmocar. Διαπιστωθηκε οτι ειχε τοποθετηθει imitation πολλαπλασιαστης και φιλτρο. Προταθηκε ως λυση η αντικατασταση και των τεσσαρων πολλαπλασιαστων ( το αυτοκινητο ρεταρε στο φορτιο οταν γεμιζε η τουρμπινα). Κοστισε μαζι με το σερβις 890 ευρω. Επεστρεψε το αυτοκινητο κ ενα μηνα μετα αρχισε να κλωτσαει σαν τρελο στις χαμηλες στροφες μονο ( 2500-3000), το μπαρομετρο να ανεβοκατεβαινει μονο του, να σκαει το αυτοκινητο κλπ. Το ξαναεστειλα στην αντιπροσωπεια στην Αθηνα κ μου διεγνωσαν αυτη την φορα το γνωστο πλεον απωλεια συμπιεσης στον κυλινδρο και βλαβη στις βαλβιδες. Για να μην τα πολυλογω μου βγαλανε ενα κοστουμι 2400 ευρω μαζι με αλλαγη λεει καδενας, ανοιγμα μοτερ, ρεκτιφιε κ οτι αλλο βρουν μεσα. Εχω πελαγωσει κ δεν ξερω τι να κανω. Το αυτοκινητο εχει 80 χιλιαδες χλμ κ ολα του τα σερβις αποκλειστικα στο ιδιο εξουσιοδοτημενο στην Αθηνα πλην μιας φορας που εκανα εδω στη Μυτιληνη κ μπηκαν τα μαιμου ανταλλακτικα. Quote
nikoskallithea Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Θα κανω πάλι τον κακο, μακρια απο wv, την πατήσαμε ολοι τι να κάνουμε. μας έφαγε η γερμανικη αξιοπιστία τρομάρα τους. Αντε καλη χρονια 1 Quote
nikos_px Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Αρχικα να πας σε ενα καλο εξωτερικο συνεργειο να δεις τι θα σου πουν...Δε μπορώ να καταλάβω πως βγάλαν το κουστουμι 2400€ χωρις καν να εχουν ανοιξει το μοτερ να δουν τι εχει...μάλλον τόσα τους λείπουν... Υ.Γ Πλήρωσες 890 ευρώ για 4 πολλαπλασιαστές + service??? Quote
ntheo0510 Posted January 8, 2014 Author Report Posted January 8, 2014 Ναι μαζι με μπαταρια, μακτρα και αλλα παρελκομενα. Η ουσια ειναι οτι ζηταει συνεχεια λεφτα κ δν ξερω πλεον αν συμφερει η αν οντως θα επισκευαστει. Quote
Billgr4 Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 890 ευρω για αυτα;;;;; Τι να πω ρε συ φιλε μου, καλη χρονια να εχεις.. Παντως, κρατα τα 2400 ευρω που ειναι να δωσεις και κοιταξε να παρεις κανενα μεταχειρισμενο μικρο αμαξακι με αυτα τα λεφτα να κανεις την δουλεια σου! Πουλα και το Golf να ησυχασεις και μαζεψε χρηματα για κατι καλυτερο.. (δεν ειρωνευομαι) Quote
dasauto Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 όπως λέει και ο σφακιανάκης............πες τους να πα να γ@@@@@@ν!!!!!!!!!!!!!! Quote
XIONOULIS Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 ε καλα οκ παρε δευτερη γνωμη σιγουρα..τραβα και στο ηλεια στο συνεργειο του κλαμπ να δεις τι θα σου πει και αυτος.οπωσδηποτε παρε και αλλες γνωμεςhttp://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57368 Quote
mkaragiannis Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Καλημερα και Καλη Χρονια. Εχω ενα Golf GT V 1,4 μοντελο 2006. Διαβασα με προσοχη ολο το αρθρο και θα σας πω κ το δικο μου προβλημα. Απο περυσι τον γεναρη ταλαιπωρουμαι με διακοπες στο αυτοκινητο. Τοτε το εδω εξουσιοδοτημενο service μου αντικατεστησε εναν πολλαπλασιαστη και ολα δουλευαν ρολοι μεχρι φετος τον Σεπτεμβριο. Τοτε αρχισαν παλι οι διακοπες και αποφασισα να επισκεφθω το εξουσιοδοτημενο service της Kosmocar. Διαπιστωθηκε οτι ειχε τοποθετηθει imitation πολλαπλασιαστης και φιλτρο. Προταθηκε ως λυση η αντικατασταση και των τεσσαρων πολλαπλασιαστων ( το αυτοκινητο ρεταρε στο φορτιο οταν γεμιζε η τουρμπινα). Κοστισε μαζι με το σερβις 890 ευρω. Επεστρεψε το αυτοκινητο κ ενα μηνα μετα αρχισε να κλωτσαει σαν τρελο στις χαμηλες στροφες μονο ( 2500-3000), το μπαρομετρο να ανεβοκατεβαινει μονο του, να σκαει το αυτοκινητο κλπ. Το ξαναεστειλα στην αντιπροσωπεια στην Αθηνα κ μου διεγνωσαν αυτη την φορα το γνωστο πλεον απωλεια συμπιεσης στον κυλινδρο και βλαβη στις βαλβιδες. Για να μην τα πολυλογω μου βγαλανε ενα κοστουμι 2400 ευρω μαζι με αλλαγη λεει καδενας, ανοιγμα μοτερ, ρεκτιφιε κ οτι αλλο βρουν μεσα. Εχω πελαγωσει κ δεν ξερω τι να κανω. Το αυτοκινητο εχει 80 χιλιαδες χλμ κ ολα του τα σερβις αποκλειστικα στο ιδιο εξουσιοδοτημενο στην Αθηνα πλην μιας φορας που εκανα εδω στη Μυτιληνη κ μπηκαν τα μαιμου ανταλλακτικα. Πες μας αν εχείς προγραμμα και αν ναι τι προγραμμα φοράς !Μετα ίσως σ πούνε οτι έχεις καπνισμενες βαλβίδες για αυτό το εξωφρενικό ποσο! Παρε ενα ενα τα βήματα και θα βρεις λύση Quote
diMake Posted January 9, 2014 Report Posted January 9, 2014 (edited) Κ απορω γτ δν το ειπε κανεις... Κοιτα κ σε κανα ΑΛΛΟ συνεργειο..ρωτα..ενημερωσου.. τι 890 ευρω ? Τι ειναι αυτο? Με τ γραμμαριο στους χρεωσε? ΟΛΟΚΛΗΡΟ κιτ υγραεριου περνουσες (και μ λιγοτερα λεφτα) !!!!!! Edited January 9, 2014 by diMake Quote
ntheo0510 Posted January 9, 2014 Author Report Posted January 9, 2014 Το αυτοκινητο ειναι απειραχτο. Εχει μονο την αναβαθμιση που εγινε απο την αντιπροσωπεια το 2009. Αυτη τη στιγμη που μιλαμε βρισκεται στην Καρεντα στη Μηλιαρακη και μου ζητανε 70 ευρω για τον ελεγχο που εχουν κανει ( ειναι το αμαξι εκει απο τις 21/12). Εχω πελαγωσει πραγματικα. Να το παρω κ να παω αλλου απο τα λεγομενα σας φαινεται η καλυτερη λυση. Quote
diMake Posted January 9, 2014 Report Posted January 9, 2014 Αν ειναι το ιδιο με τα 890 μαλλον θα καταλαβαν οτι δινεις οτι ζητανε γιαυτο σ λενε τοσα.. Οτι αρπαξουν ειναι φιλε μου.. Quote
ntheo0510 Posted January 9, 2014 Author Report Posted January 9, 2014 Μιλησα με την Kosmocar. Aναφερα το γεγονος και περιμενω απαντηση. Περισσοτερο με ενδιαφερει αν κανποιος με αντιστοιχο προβλημα μετα το ανοιγμα του καπακιου ησυχασε η συνεχισε να ταλαιπωρειται... Quote
nikoskallithea Posted January 9, 2014 Report Posted January 9, 2014 Μιλησα με την Kosmocar. Aναφερα το γεγονος και περιμενω απαντηση. Περισσοτερο με ενδιαφερει αν κανποιος με αντιστοιχο προβλημα μετα το ανοιγμα του καπακιου ησυχασε η συνεχισε να ταλαιπωρειται... Παρτο απο την καρεντα, θα σε γδύσουν 1 Quote
XIONOULIS Posted January 9, 2014 Report Posted January 9, 2014 κοιτα φιλε δεν ξερω τι αλλο θες..σου λεμε παρτο απο εκι σου λεμε που να ρωτησεις .δεν ειναι μικρη δουλεια αυτο που επαθες αλλα οχι και 2400 ευρο ελεος...τροπετο περνεις περασμενο κιολας με αυτα τα χρηματα..απο καποιο σημειο και μετα θα γινει ανεκδοτο Quote
vwgt Posted January 10, 2014 Report Posted January 10, 2014 καλημερα και καλη χρονιά... Μιας και εδω και καιρό συμπάσχω - χωρίς να έχω βρει τη λυση - θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. ΑΝ το θέμα μας είναι απώλεια συμπίεσης και πρόβλημα στις βαλβίδες τότε πως εξηγείται το γεγονός ότι μετά από μια αλλαγή όπως του φίλου πιο πάνω στους πολλαπλασιαστές, ή μετά από ένα γενικό σέρβις στην περίπτωσή μου (οπού κατάλαβα ότι είχε γίνει ενα "γενικό reset") το αυτοκίνητο στρώνει για μερικές εβδομάδες;; με άλλα λόγια έχω την εντύπωση ότι αν ήταν ενα καθαρά μηχανικό πρόβλημα (απώλεια συμπίεσης) 1) θα έπρεπε να παρουσιαστεί ξανά με το που τέθηκε σε λειτουργία 2) θα έπρεπε να εμφανίζεται σε μεγαλύτερο φάσμα και όχι μέχρι τις 3000rpm για αυτό σκεφτομαι μηπως το θέμα ξεκινάει από κάτι ηλεκτικό-ηλεκτρονικό μπορεί κανείς να διαφωτίσει;;; τα παραπάνω τα λεω διότι στο δικό μου δε βρεθηκε να έχει απώλεια... Quote
Billy_TSI Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Καλημερα και Καλη Χρονια. Εχω ενα Golf GT V 1,4 μοντελο 2006. Διαβασα με προσοχη ολο το αρθρο και θα σας πω κ το δικο μου προβλημα. Απο περυσι τον γεναρη ταλαιπωρουμαι με διακοπες στο αυτοκινητο. Τοτε το εδω εξουσιοδοτημενο service μου αντικατεστησε εναν πολλαπλασιαστη και ολα δουλευαν ρολοι μεχρι φετος τον Σεπτεμβριο. Τοτε αρχισαν παλι οι διακοπες και αποφασισα να επισκεφθω το εξουσιοδοτημενο service της Kosmocar. Διαπιστωθηκε οτι ειχε τοποθετηθει imitation πολλαπλασιαστης και φιλτρο. Προταθηκε ως λυση η αντικατασταση και των τεσσαρων πολλαπλασιαστων ( το αυτοκινητο ρεταρε στο φορτιο οταν γεμιζε η τουρμπινα). Κοστισε μαζι με το σερβις 890 ευρω. Επεστρεψε το αυτοκινητο κ ενα μηνα μετα αρχισε να κλωτσαει σαν τρελο στις χαμηλες στροφες μονο ( 2500-3000), το μπαρομετρο να ανεβοκατεβαινει μονο του, να σκαει το αυτοκινητο κλπ. Το ξαναεστειλα στην αντιπροσωπεια στην Αθηνα κ μου διεγνωσαν αυτη την φορα το γνωστο πλεον απωλεια συμπιεσης στον κυλινδρο και βλαβη στις βαλβιδες. Για να μην τα πολυλογω μου βγαλανε ενα κοστουμι 2400 ευρω μαζι με αλλαγη λεει καδενας, ανοιγμα μοτερ, ρεκτιφιε κ οτι αλλο βρουν μεσα. Εχω πελαγωσει κ δεν ξερω τι να κανω. Το αυτοκινητο εχει 80 χιλιαδες χλμ κ ολα του τα σερβις αποκλειστικα στο ιδιο εξουσιοδοτημενο στην Αθηνα πλην μιας φορας που εκανα εδω στη Μυτιληνη κ μπηκαν τα μαιμου ανταλλακτικα. Καλή Χρονιά και από εμένα. Πριν λίγα χρόνια ακριβώς ίδια διάγνωση (απώλεια συμπίεσης με πρόβλημα στις βαλβίδες) με πιο ήπια βέβαια συμπτώματα από τα δικά σου. Σε μένα αναβόσβηνε το check engine μόλις έβαζα μπρος (και μετά από λίγα λεπτά έσβηνε) ενώ υπήρχε μια μικρή απώλεια απόδοσης. Ευχυχώς είχα επέκταση εγγύησης και η ζημιά καλύφθηκε χωρίς να πληρώσω. Το αμάξι έμεινε μέσα (Gratsias Αγ. Παρασκευή) για 5 μέρες και μου το δώσανε λέγοντας μόνο ότι αλλάχτηκαν οι βαλβίδες. Ρώτησα για λεπτομέρειες αλλά δεν μου δόθηκαν. Από τότε και έχοντας κάνει επιπλέον περίπου 30,000 χλμ δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα πέρα από 2 αλλαγές πολλαπλασιαστών (τους τελευταίους 7 μήνες) που είναι πλέον κλασικό πρόβλημα ειδικά στα πρώτα GT (και όχι μόνο). Απόψή μου ότι η βλάβη που έχεις αν φτιαχτεί σωστά το πιθανότερο είναι να μην σε ξαναταλαιπωρήσει. Εννοείται ότι θα την έψαχνα σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπειών. Quote