Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/06/2013 in all areas

  1. 2009 στις αρχές της ανακατασκευής... Kαι κάπου στην μέση...
    2 points
  2. Προχώρα κι αν χρειαστείς βοήθεια εδώ είμαστε.. Άντε παλιόπαιδα, περιμένω μόλις βρω λίγο χρόνο θα πάω για μέτρηση στο maha να δούμε τι κάναμε.. Και θα το ανεβάσω. (Πιστεύω να πήραμε κανα μουλαράκι ..)
    2 points
  3. γεια σας κι απο μενα. το ονομα μου ειναι Σταυρος καταγομαι απο κρητη και ειμαι υποδιευθυντης σε ξενοδοχειο στην Ελουντα. ειμαι λατρης της αυτοκινησης και τωρα εχω στην κατοχη μου ενα Passat cc 1.8 TSI ακομα mama.........εχω ομως πολλα στο μυαλο μου.......χαιρομαι που μπαινω στην παρεα σας. Υ.Γ. να κανουμε και καμια συναντηση κατα δω...........
    2 points
  4. Ηρθε η ωρα της αλλαγης και για μενα το σαββατο που μας περασε με 133000 χλμ, Η αλλαγη εγινε γιατι παρατηρησα 2-3 σταγονες παραφλου να κυλανε στο καρτερ. Πιστευω το συχνο της κομπλαρισμα με το παραμικρο επιταχυνει πολυ τη φθορα της. (Πχ παρκαρισμα η ξεκινημα, το οποιο εδω και χρονια κανω μονο με συμπλεκτη χωρις καθολου γκαζι ωστε να μην κομπλαρει συνεχεια βοηθησε αρκετα). Το καρτερ ηταν καθαρισμενο με νιτρο οποτε φαινεται και το παραμικρο. Το περιεργο ειναι οτι μεχρι τωρα δεν ειχα παρατηρησει ουτε πτωση αποδοσης ουτε θορυβο.. Βεβαια η αντλια ειχε λιγα μποσικα, δεν ηταν σφιχτη στην κινηση οπως η καινουργια. Η καινουργια ειναι ανακατασκευη, μακαρι να ειναι απροβληματιστη και να βγαλει τα χιλιομετρα της εργοστασιακης (Αλλα δεν το βλεπω). Σε μενα ειχε φθορα και η τσιμουχα στεγανοποιησης εκτος απο τη φυσιολογικη φθορα των επιφανειων και του πηνιου. Οπως και να χει ηταν κατι αναμενομενο, αφου και τα χιλιομετρα ειναι πολλα και εκτελει και χρεη αντλιας. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. Αγαπητοί φίλοι. ΄Οπως είπα και χθές, σήμερα το μεσημέρι πήγα να παραλάβω τη μπουμπούκα από το σέρβις .Ειλικρινά, τα χρήματα που πλήρωσα δεν μου φάνηκαν καθόλου πολλά σχετικά με ότι έχω πληρώσει ως τώρα σε άλλα αυτοκίνητα για εργασίες σέρβις. Συνολικά μου ζητήθηκαν 550 ευρώ για: αλλαγή ιμάντα χρονισμού –τεντωτήρα, αλλαγή όλων των υπολοίπων ιμάντων, αλλαγή φυσούνων (ακραίων) ημιαξονίων, αλλαγή ενός σωλήνα (λαστιχένιου), αλλαγή λαδιών(Castrol edge 5-30) και φίλτρων λαδιού και αέρος, πέρασμα xenon, αλλαγή όλων των μικρών λαμπτήρων(πλαφονιέρες) εντός της καμπίνας, πορτ μπαγκάζ και κάτω μέρους των θυρών με led,σέρβις και συμπλήρωμα Freon στο air condition, γενικός έλεγχος και μπρίζωμα για επί μέρους έλεγχο των συστημάτων. Επίσης άλλαξα και τον πλαστικό προστατευτικό θόλο από το δεξί εμπρός τροχό λόγω ενός τσαμπουκά που είχε(μάλλον από σπινάρισμα σε χοντρό χαλίκι) Εννοείται ότι έγινε έλεγχος στην αντλία νερού και στο καπάκι για διαρροές λαδιού όπως με συμβουλεύσατε. Ο μηχανικός που έχω εδώ και 12 χρόνια, μου είπε ότι έκανα τέλεια αγορά(ήξερε ότι έψαχνα για το συγκεκριμένο μοντέλο εδώ και 2 μήνες)και ότι η υπομονή ανταμείβεται. Το αμάξι(13 ετών) ήταν περίπτωση, γιατί έχει κυκλοφορήσει σε δρόμο μόνον 7 χρόνια μιάς και ανήκε σε στρατιωτικό απεσπασμένο στο εξωτερικό. Να φανταστεί κανείς ότι τα τελευταία 2 χρόνια έκανε μόλις 3.000 χιλιόμετρα. Φυλασσόταν πάντοτε σε γκαράζ και δεν έχει μπει ποτέ σε βούρτσα. Τα πάντα είναι σφιχτά και τα σέρβις του είχαν γίνει όλα σε αντιπροσωπεία. Μη καπνιστής πρώτος ιδιοκτήτης και το κυριότερο, από την γενικότερη κατάσταση (εξωτερική και κυρίως εσωτερική)τρελαμένος με την καθαριότητα , την τάξη και την ορθή χρήση των μερών του αυτοκινήτου.. Εντυπώσεις. Το αμάξι έχει προοδευτική επιτάχυνση που γίνεται νευρώδης από κάποιες στροφές και πάνω(δεν έχω καταλάβει ακόμη από πιο σημείο και μετά λειτουργεί το turbo και αν αυτό ανοίγει από κάποιες συγκεκριμένες στροφές ή είναι θέμα περαμετροποίησης εγκεφάλου σε σχέση με την ζητούμενη ισχύ. Στιβαρό πάτημα(κάτι που μου θύμισε την μπέμπα που είχα) αλλά από ότι αντιλήφθηκα πάνω από κάποια χιλιόμετρα(190+) χρειάζεται πιο σοφιστικέ ανάρτηση(τα αμορτισέρ + ελατήρια που φοράει είναι αυτά που έχει η μαμά). Μου έκανε εντύπωση η απουσία θορύβου σε υψηλές στροφές(>5500) με οποιαδήποτε σχέση μέσα στο κιβώτιο.Το δε κιβώτιο αυτού του αυτοκινήτου είναι (κατ΄ εμέ) αξιολάτρευτο. Κουμπώνει άψογα με έναν συμπλέκτη που φαίνεται να λατρεύει τις αλλαγές. Η κύλισή του (αν και τα λάστιχα ,Uniroyal rainexpert είναι 3 ετών με 8000 χιλιόμετρα) ήταν ομαλότατη. Το πάτησα βάση κοντέρ μέχρι 225 χιλιόμετρα(θεωρώ μια απόκλιση -5 χιλ.). Το εντυπωσιακό όμως ήταν ότι η μηχανή είχε ακόμη αέρα και θα μπορούσε να δώσει και άλλο(απλά τελείωνε η ευθεία και σταμάτησα). Συμπέρασμα: Αισθάνονται πάρα πολύ τυχερός που απέκτησα ένα οικογενειακό ευρύχωρο αυτοκίνητο που όποτε του το ζητήσεις δε διστάζει να σου φανερώσει τον ιδιαίτερο σπορτίβικο χαρακτήρα του χωρίς υπερβολές και ακρότητες προσφέροντάς σου απλόχερα ευχάριστες οδηγικές εμπειρίες. Καλό απόγευμα σε όλους. Ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σας .
    1 point
  6. Πλεξουδα παρτην ολη απο το δικο σου που δουλευε σωστα και απροβληματιστα και βαλτην στο καινουριο. Μην μπεις σε κοψε-ραψε πατεντες με τα ηλεκτρικα γιατι θα μπλεξεις και το πιθανοτερο ειναι να μην ξεμπλεξεις ευκολα. Εχε σαν ιδεα,οτι ουσιαστικα θα κρατησεις μονο το σασι απο το καινουριο.Για να σου δωσω να καταλαβεις δλδ οτι θα τα τραμπαρεις ολα.
    1 point
  7. Στο πολάκι που έχω εγώ δεν θα λεγα ότι κοπανάει πολύ.Την καταλαβαίνεις βέβαια σε σχέση με τη μαμα.Αλλά έχει πολύ καλό κράτημα ακόμα και σε παρατεταμένες καμπές!
    1 point
  8. http://www.youtube.com/watch?v=ouWe6z5scZs http://www.youtube.com/watch?v=ohEslviXrQo
    1 point
  9. Τα βάζεις δίπλα δίπλα στον μάστορα και ξηλώνεις από το 1600άρι και βάζεις από το τρακαρισμένο 1800άρι το δικό σου.Και αν είσαι τυχερός μπορείς να πουλήσεις τα ανταλλακτικά από το *μη επιτρεπόμενο @ URL* και να γλιτώσεις κ κάποια έξοδα της μετατροπής
    1 point
  10. σου εστειλα μυνημα τα εχουμε πει στο fb καντο και πιστευω να μην εχεις προβλημα απλα μην το παρακανεις
    1 point
  11. εγώ σκέφτομαι να μείνω με το ρεβο και βλέπω ,δηλαδη να κανω υβριδιο αλλα χωρίς να αλλαξω πρόγραμμα προς το παρόν..... έχει γίνει σε cupra ibiza και δουλευει απροβλημάτιστα ,δεν έχει πάρει τα μέγιστα που μπορει να πάρει αλλά 15-20 αλογακια τα έχει τσιμπησει υγ Nikdev μην μου τα ψάλεις
    1 point
  12. Καλωσορισες και καλοριζικο το αμαξι. Για ιμαντες,οπως ειπαν και τα παιδια απο πανω,αλλαξε και την τρομπα νερου μαζι. Ουτε ο δικος μου μαστορας κατεβαζει μουτρα παντως.Ειναι στον τροπο του καθενος,μην σε ανησυχει αυτο. Σχετικα με τα λαδια,εγω φοραω ολα τα χρονια 5-30 χωρις κανενα απολυτως προβλημα και δεν τσιμπαει καν λαδι το αμαξι. Για το τουρμπο,ο πιο απλος τροπος ειναι να ελεγξεις με ενα μπαρομετρο την πιεση καιακομα καλυτερα να κανεις ενα log με καποιο vag com και να δεις και αλλες παραμετρους,οπως πχ σε τι κατασταση ειναι ο λ. Ο,τι χρειαστεις εδω ειμαστε να βοηθησουμε οσο μπορουμε. ΥΓ: Μην το φοβασαι το μοτερ αυτο.Ειναι ΣΚΥΛΙ.Καλη συντηρηση μονο και μην φοβασαι.Θα το χαρεις!!
    1 point
  13. απλα τα σπαει!!!ολα τα money!!! τα πλαινα του gti τα εχεις;;;;;;;;;;;τα θελεις;;;;;;;στειλε pm!
    1 point
  14. Σε λιγες μερουλες μπαινω και εγω στο κλαμπ των hybrid :)
    1 point
  15. Καλως ηρθες. σαν κατοχος και εγω ενος πασσατ τουρμπο με 150000χλμ εχω να σου πω οτι οντος για να αλαχτουν οι ιμαντες θελει να βγει ολη η μουρη. θεωρω απιθανο ο προηγουμενος να μην ειχε αλλαξει ιμαντες λογο παλαιοτητας (αλλαγη καθε 6χρονια η 100000χλμ) μπορεις να πεις στον μηχανικο σου να ελενξει την κατασταση του πρωτου πας για αλλαγη! ωστε να το καθηστερισεις κανα 6μηνο για να μην σου βγει μαζεμενο ποσο! .επισης αν αλλαξεις αλλαξε τρομπα νερου-θερμοστατη και παραφλου στο κυκλομα. τωρα για την τουρμπινα . αν σου εχει μεγαλη καταναλωση λαδιου πχ πανω απο 1 λιτρο στα 1000χλμ ,βγενουν ασπροι καπνοι η' χανει πιεση (αυτο το βλεπεις αν το βαλεις στο διαγνωστικο και στον δρομο δεις οτι καταγραφει διαφορα στην ζητουμενη και στην παρεχομενη πιεση της τουρμπινας τοτε εχει θεμα. βεβαια μπορει να ειναι κομενο και κανα σοληνακι υποπιεσης και να χανει την πιεση αλλα αυτο ειναι δουλεια του μηχανικου να το βρει.) ωστοσο αν υπαρχει καταναλωση λαδιου μπορει να ειναι και η φλαντζα του ψευτοκαπακου (35ευρω)απλη εργασια. αν το τουρμπο βγαλει καποιο απο αυτα που ειπα τοτε δεν συμφερει η επισκευη του καθος κανει 350ε και παλι σε καμια 50000 θα θελει παλι σερβις οποτε βαζεις κατεφθιαν μια καινουργια 650ε τωρα για το λαδι βαζουμε castrol edge 5-30,mobil 1 esp formula 5-30 ,aral supertronic longlife3, η καποιο αλλο 5-30 που να πληρει την προδιαγραφη vw 504 ,vw 507. μην βαζεις φθηνα 10-40 δεν κανει καλο για το μοτερ εχει λιγα χιλιομετρα .
    1 point
  16. Με πήρε ενας φίλος πρόσφατα γιατί του κάηκε μια λάμπα στο πίσω στόπ και ήθελε αλλαγή. -Που να πάω? -Quattro Service χαλάνδρι,ζήτα τον Δημήτρη και πές του οτι σε έστειλε ο χρήστος με το λευκό Passat. -Πήγα,μου την άλλαξε,δεν μου πήρε λεφτά,ωραίος,και θα πάω να κάνω εκεί το μεγάλο Service. Ίσως έχανε 5 ευρώ απο 1 λάμπα,κέρδισε όμως ένα μεγάλο Service και έναν πελάτη
    1 point
  17. συγνωμη αλλα μου ακουγεται λιγο κουκουρουκου η απάντηση της αντιπροσωπείας ... ανοιξε το καπο σβησε την μηχανη και προσπαθησε να καταλαβεις απο που ακουγεται αυτος ο ήχος - εχεις δει καμια διαφορα /πτωση της απόδοσης ; τσεκαρε πολυ καλα το σερβο που είναι πίσω απο την μηχανη. Είναι ένας σωλήνας που κουμπωνει στο πισω μερος της μηχανης: και καταλήγει (εμενα το μερος που κουμπωνει στη μηχανη είναι διαφορετικο γιατι το έχω αλλαξει) εμενα golf vi δεν ακουγεται τετοιος ηχος όταν σβήσω τη μηχανη
    1 point
  18. φιλε μου τον ρωτησες αν μαζεψε τα λεφτα για να πληρωσει το τεβε του, το νοικι του, την δεη του????? τι υποχρεωσεις εχει να πληρωσει?????? τι πα να πει ειμουν πελατης??? και εγω πελατης στα γκουντις ειμαι αλλα ποτε δεν μου δωσαν τζαμπα τσιζμπερκερ με σως για να γλυστραει....
    1 point
  19. η αληθεια ειναι οτι δεν μπορουσαμε να συγχρονιστουμε και πολυ καλα αλλα πιστευω φαινετε η διαφορα. πιστευω το φιεστα με ενα σωστο προγραμμα να δειξει την δυναμη του! http://www.youtube.com/watch?v=QfDHiUcvK1E http://www.youtube.com/watch?v=kkc8QhfW8U4 http://www.youtube.com/watch?v=59C-DiUEdY8
    1 point
  20. Εχεις άδικο Ο άνθρωπος εχει μαγαζι, πήγες σου εκανε δουλειά και πληρώθηκε, τι λογική ειναι αυτή να πει να γ.... Και τι σου πήρε δηλαδή 10 ευρώ, πόσα να σου έλεγε 2,38, θα ήσουν ευχαριστημένος Ανοιξες και θέμα για το τίποτα
    1 point
  21. Θα το δω, η καλύτερη εξάτμιση πάντως είναι η εργοστασιακή αθόρυβη...
    1 point
  22. Δεν τις φοράω, αλλά θεωρώ ότι οι Oxigin στο mk6 είναι πανέμορφες :
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.