και μετα να την βάλεις δεν τρεχει τίποτα ,δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάτι στο πρόγραμμα ,ο εγκεφαλος τα κάνει όλα ,θα προσαρμοστεί στα νεα δεδομενα μετα απο λιγα χλμ
επίσης παιδια το πως διαχειρίζεται ο καθενας τα λεφτα του είναι καθαρα δικό του θέμα ,όπως "φτιάχνεται" ο καθένας -
κάπου αναφερθηκε ¨να την βάζω μονος μου με ενα κατσαβίδι " αυτο ίσχυει και για το σωλήνα τον ινοξ,δεν είναι κατι δυσκολο ,βιδωνεται με ενα κολαρο στο μαμα σωλήνα και αλλη μια βίδα εκει που στηριζόνταν το μαμα φιλτροκουτι και είναι έτοιμο-
απλα να επισημάνω οτι και η carbonio και vw racing χοανες έχουν μέσα αλλα πολύ μικρότερες από αυτη που μπορεις να κοτσαρεις σε ενα σωλήνα που θα σου φτιαξει ο εξατμισας .....
τελος να ξαναπω ότι απαξ και το αυτοκινητο κινειται, φρεσκο αερα παιρνει είτε μπροστα είτε πισω απο το φαναρι είναι η εισαγωγη...
και μην σας νοιαζει τόσο η ζεστη ,τα εχουμε ξαναπει αυτα ο αερας που θα περασει ή απο την καρμπονιο ή απο την εισαγωγη "ελληνικής πατεντας" όπως αναφερθηκε παραπανω (που πιστεψτε με δεν ειναι ελληνικης πατεντας ,βασιζεται σχεδιαστικα σε εισαγωγες βελτιωτικων οικων του εξωτερικου) θα περασει απο την τουρμπινα όπου εκει θα συμπιεστει και θα πιασει καμια 200αρια βαθμους κελσιου ....οπότε καλυτερα τα 400 που θα δωσει καποιος για εισαγωγη να τα δωσει για i/c απο s3 και με ότι περισσευει να φτιαξει και μια εισαγωγη με ενα απλο σωλήνα και μια χοανη στην ακρη...