Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/2014 in all areas

  1. Δε θέλω σε καμία περίπτωση να πανικοβάλω κάποιον, ούτε να τον βάλω σε περιττά έξοδα. Ίσως αυτές να είναι οι φυσιολογικές ανοχές της συγκεκριμένης τουρμπίνας. Στον 1.8 και 2.0 tsi που έχω εμπειρία, οι τουρμπίνες έχουν σχεδόν μηδενικό τζόγο ακόμα και μετά από πολλές χιλιάδες χλμ. Εντελώς ενημερωτικά πάντως, το κέλυφος και η φτερωτή είναι δύο τρισδιάστατα αντικείμενα, τα οποία μπορεί να έρθουν σε επαφή σε σημεία που δεν είναι ορατά με την αφαίρεση του κολάρου, όπως δείχνει το σχήμα-τομή. Αφαιρώντας το κολάρο βλέπουμε τα πιθανά σημεία επαφής που δείχνουν τα μπλε βέλη, τα οποία είναι και τα πιθανότερα σημεία επαφής, αφού εκεί συνήθως βρίσκει πρώτα. Δεν αποκλείεται όμως αν η τουρμπίνα έχει αποκτήσει και αρκετό αξονικό εκτός από ακτινικό τζόγο, να βρει και εκεί που δείχνει το πράσινο βέλος.
    2 points
  2. φίλε μου τίποτα δεν είναι αστειο και ξεπερασμενο ,ρωτα οτι γουσταρεις ,απλά υπάρχουν πολλά τοπικ για το κινητηρα μας και μπορεις να βρεις πολλες απαντησεις σε ότι θες - απλα να σου πω ότι όταν εγινα εγω μελος εδω δεν ήξερα ουτε που ηταν η τουρμπινα στο αμαξι μας .... κοιτα να χαρεις το αμαξι σου και επισης να γουσταρεις βημα βημα ότι αλλαγη κάνεις ,για τους περισσοτερους εδω μεσα είτε το αυτοκινητο είναι παλιο ή καινουριο η αρρώστια είναι ίδια και εξισου σεβαστή
    1 point
  3. Τι αλλο χρειαζεται να πει καποιος για να σ δωσει να καταλαβεις οτι ΔΕΝ θα βαλεις αυτη τ διασταση? Το αμαξι ειναι ολο μια μαθηματικη πραξη και ντε κ καλα θες να κανεις 1+1=3 .. Εαν βαλεις αυτη τ διασταση π λες εισαι Παρανομος και επικινδυνος! Για τ παρανομος Σε συγχαιρω!!! Για τ επικινδυνος εχω κατι ενδοιασμους!
    1 point
  4. Ναι αυτο οπως το λες!! Άρα καταλήγουμε οτι το γκολφ ειναι καλο αυτοκινητο για τα λεφτα του! Καλύτερα αυτοκίνητα υπάρχουν και δεν πρέπει να συγκρίνεται με αυτά πάρα μόνο για την κατηγορία του ! Τώρα για το αν ειναι η όχι car of the year..... εγω θεωρώ οτι, πέρα απο τα λεφτα που μπορεί να δωθηκαν ως δωροδοκία, θα μπορούσε να ειναι. Γιατι εχει χλιδή, ειναι ωραίο αυτοκινητο ( όχι το πιο όμορφο) εξωτερικά, εχει πολλά σύστηματα που απαιτούν τα σημερινά δεδομένα ( χαμηλή κατανάλωση, χαμηλά εκπομπές, ΑCT ), πολυ καλή τιμή - ανάμεσα στα φθηνά ασιατικά και ακριβά premium γερμανικά -, με αποτέλεσμα μα θεωρείται ιδανικό. Ιδανικό δλδ εχει μεγάλες πιθανότητες να το επιλέξουν οι πελάτες μεταξύ άλλων.
    1 point
  5. Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου, αλλά ειδικά στις μέρες 4000€ είναι υπόθεση κ δεν νομίζω ότι δικαιολογούν τη διαφορά στην ποιότητα αυτών των αυτοκινήτων...
    1 point
  6. Καλο φαινεται Νικο!!!!!! Δλδ με απλα λογια θα ειναι το πρωτο που θα εχει γινει αλλαγη σαζμαν απο tiptronic σε dsg και 4κινητο μαζι!!!.Καλη επιτυχια στο ολο προτζεκτ και θελω βολτα οταν τελειωσε,μην μας ξεχνας ;)
    1 point
  7. μα ο ελληνας εξατμισας δεν θα κανει καμια τρελη δημιουργία ενα σωλήνα 70αρι σε σχημα S θα κανει με ενα τσουτσουνακι καπου στη μεση για να μπει το σωληνακι που ερχεται απο την μηχανη ,αντε να σου φτιαξει και ενα στηριγμα για να το κρατησει στην βαση που ηταν το φιλτροκουτι- πάντως παιδια δειτε το παρακατω videaki στο οποίο πρεπει να συνδεθειτε για να το δειτε ,συγκεκριμενα δοκιμαζουν ενα αυτοκινητο πανω στο δυναμομετρο με μαμα εισαγωγη και μετα με aftermarket σε διαφορα μερη μεσα στο αυτοκινητο ,μεχρι και εξω εντελως τη βγαζουν μπροστα στον ανεμιστηρα ....αποτελεσμα : οχι 10-11 αλογα αλλα σε καποιες φασεις η μαμα είναι και καλυτερη χαχαχα,βεβαια τα δικα μας δεν εχουν maf sensor για να εχουμε μπερδεματα και σιγουρα τουλαχιστον βοηθαει με περισσοτερο ογκο αερα αλλα λέμε τωρα ,,για μενα πάνω απο 3-4 αλογα μη περιμενετε απο εισαγωγη http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI
    1 point
  8. τελικα θα ασχοληθει κανεις με το προβλημα μου??? αντε σε λιγο καιρο ξεκιναμε....
    1 point
  9. και μετα να την βάλεις δεν τρεχει τίποτα ,δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάτι στο πρόγραμμα ,ο εγκεφαλος τα κάνει όλα ,θα προσαρμοστεί στα νεα δεδομενα μετα απο λιγα χλμ επίσης παιδια το πως διαχειρίζεται ο καθενας τα λεφτα του είναι καθαρα δικό του θέμα ,όπως "φτιάχνεται" ο καθένας - κάπου αναφερθηκε ¨να την βάζω μονος μου με ενα κατσαβίδι " αυτο ίσχυει και για το σωλήνα τον ινοξ,δεν είναι κατι δυσκολο ,βιδωνεται με ενα κολαρο στο μαμα σωλήνα και αλλη μια βίδα εκει που στηριζόνταν το μαμα φιλτροκουτι και είναι έτοιμο- απλα να επισημάνω οτι και η carbonio και vw racing χοανες έχουν μέσα αλλα πολύ μικρότερες από αυτη που μπορεις να κοτσαρεις σε ενα σωλήνα που θα σου φτιαξει ο εξατμισας ..... τελος να ξαναπω ότι απαξ και το αυτοκινητο κινειται, φρεσκο αερα παιρνει είτε μπροστα είτε πισω απο το φαναρι είναι η εισαγωγη... και μην σας νοιαζει τόσο η ζεστη ,τα εχουμε ξαναπει αυτα ο αερας που θα περασει ή απο την καρμπονιο ή απο την εισαγωγη "ελληνικής πατεντας" όπως αναφερθηκε παραπανω (που πιστεψτε με δεν ειναι ελληνικης πατεντας ,βασιζεται σχεδιαστικα σε εισαγωγες βελτιωτικων οικων του εξωτερικου) θα περασει απο την τουρμπινα όπου εκει θα συμπιεστει και θα πιασει καμια 200αρια βαθμους κελσιου ....οπότε καλυτερα τα 400 που θα δωσει καποιος για εισαγωγη να τα δωσει για i/c απο s3 και με ότι περισσευει να φτιαξει και μια εισαγωγη με ενα απλο σωλήνα και μια χοανη στην ακρη...
    1 point
  10. Το μόνο αρνητικό με τα 7αρια, και γιαυτό θεωρώ πως γίνεται τόση φασαρία εδώ μέσα, είναι ότι δεν δέχονται περαιτέρω βελτιώσεων πλέον. Ας μην λησμονούμε πως οι κάτοχοι του golf 5 με τα 140 twincharged μπορούσαν άνετα με πρόγραμμα μόνο να 200αρίσουν και να αποκτήσουν ένα μικρού κυβισμού αυτοκίνητο με πολλά άλογα - κοινώς ένα τούμπανο -. Και το golf είναι και βελτίωση ειδικά για νεαρούς κατόχους
    1 point
  11. τα παντα...μεχρι και γυναικες... θα συζητησουμε αν θα παμε για καφε ή κατι αλλο και... θα κοψουμε την τουρτα... το χαβαλε και η συζητηση ειναι ουτως ή αλλως μεσα ΠΑΝΤΑ...
    1 point
  12. 1. Θα αυξηθεί η κατανάλωση, κυρίως σε ταξίδια όπου οδηγείς με υψηλότερες ταχύτητες 2. Θα μειωθεί η άνεση αισθητά, αφού θα έχεις χαμηλότερο λάστιχο 3. Το κόστος αγοράς του 205/50/16 είναι κατά πολύ υψηλότερο 4. Θα είσαι παράνομος και εκτός προβλεπόμενων διαστάσεων ελαστικών, αφού θα βάλεις διάσταση εκτός επιτρεπόμενων ανοχών Αυτά τα ολίγα
    1 point
  13. ...μεχρι και τα σκυλια ψεκαζουν στην ευρωπη......
    1 point
  14. Μια φορά ένας Κινέζος πούλησε την ψυχή του στο διάβολο. Τρεις μέρες μετά... χάλασε !!
    1 point
  15. Να σας παραθέσω μια πολλή καλή δουλειά που έγινε από την Cayan Design προκειμένου να προβληθούν οι τελευταίες βελτιώσεις του Passat. Enjoy... #Tuned by APR Thessaloniki #Wrapped by All Star Applies #Video Production by Cayan Design #Music by Joey Trife.
    1 point
  16. μπραβο φιλαρακο μου εχεις κανει πολυ καλη δουλεια!κατα την γνωμη μου καλυτερα που τα εβαψες τα σωληνακια.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.