Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/01/2014 in all areas

  1. Αποστάτες:αλλαγη του offset δηλαδή. Μα πολύ πετυχημένη διαδικασία για να φθαρούν πιο γρήγορα τα ρουλεμάν των τροχών, να στρίβει το τιμόνι πιο δύσκολα σε στάση, να έχει πιο αργή επαναφορά στην ευθεία πορεία κλπ-κλπ.
    3 points
  2. To Μκ1 το ειχε βαρεσει και ηθελε καπο,φτερο,προφυλακτηρα κτλ...και το ειχε δωσει για ανταλλακτικα και πηρε το Mk2 μετα. Μπροστα μαλιστα δεν θυμαμαι την μαρκα ηταν αλλα ειχε βαλει προφυλακτηρα αλλον και ειχε κ ζαντες 16'' 8ιντσες παρακαλω... Οριστε και μια φωτο απο το Μk1 πολυ παλια...οτι φαινεται δηλαδη.
    2 points
  3. η Βαλε ιδιο φαρδος ζαντας με ελαχιστα μικροτερο offset. Πχ αν ειχες 7.5x17 et42 πηγαινε σε et35 Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    2 points
  4. Λογικα για αποστατες θα σου ειπε
    2 points
  5. Το δυναμό σκοπός είναι να μπορεί να παράγει όσο ρεύμα καταναλώνεται από τις εκκινήσεις και τις συσκευές. Μια μπαταρία όταν μπει στο αυτοκίνητο είναι φορτισμένη, όταν οι καταναλώσεις καλύπτονται από την παραγωγή, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Είτε 45 αμπέρ, είτε 75, μια εκκίνηση θα ζητήσει συγκεκριμένο φορτιο από την μπαταρία, τα οποία θα αναπληρώσει το δυναμό και θα τη φέρει στην αρχική κατάσταση της. Πολύ καλή επιλογή η μεγαλύτερη μπαταρία.
    2 points
  6. Οι τιμές που παίζουν ή τουλάχιστον που βρήκα εγώ είναι οι εξής : 1600€ αντιπροσωπία καινούργια(ανακατασκευής) ,1200€ αντιπροσωπία καινούργια(ανακατασκευής) με επιστροφή της δικής , και http://www.turbo-mechanika.com/ 890 € ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΚΟΎΤΑ
    1 point
  7. Φοράω μπρος πίσω 15mm της hr με δικά της μπουλονια εδώ και150000+ χλμ. φυσικά και το έκανα μόνο για το look λαμβάνοντας υπόψη όλα τα αρνητικά τότε. Παρόλαυτα ρουλεμαν άλλαξα 1η φορά και μόνο στον εμπρός δεξι τροχό όταν το αμάξι είχε 240000χλμ (τώρα είναι στα 278000). Δεν έχω παρατηρήσει καθόλου θόρυβο ούτε περίεργες αναπηδησεις στα πολλά χλμ. Ίσως φταιει το ότι είναι hr και το ζευγάρι είναι σχετικά ακριβά, αν θυμάμαι καλά γύρω στα 100 ευρώ. Αυτά που σου πρότεινε ο λαστιχας σίγουρα είναι φτιαγμένα από κάποιο μάστορα εδώ με ότι αυτό συνεπάγεται (μπορεί να είναι άψογα μπορεί και οχι). Απλά σου λέω την προσωπική μου εμπειρία μετά από τόσα χλμ. Γενικά ισχύουν αυτά που σου ειπαν και τα παιδιά παραπάνω. Ένα μόνιμο πρόβλημα που έχω που πραγματικα δεν έχω ιδέα εάν φταίνε οι αποστατες (πολύ πιθανό) είναι η πολύ γρήγορη φθορά των μπιλιοφορων, βεβαια πάντα επιλέγω στην αλλαγή τους πιο φθηνους που βρίσκω... Sent from my LG-LS980 using Tapatalk
    1 point
  8. "Σερβις" 50000 Κμ, σε Passat 1.4 Tsi ( Το σέρβις σε εισαγωγικα, γιατί το έκανα μόνος μου...). Φίλτρο αέρα Bosch : 11.32 Φίλτρο λαδιού Μann 8.02 Φίλτρο καμπίνας Bosch: 11.32 Mπουζί NGK: 42.30 Λάδια Τοtal 9000: 28.00 ( ebay 18ευρώ το 5λιτρο + 10 μεταφορικά μου ήρθε περίπου... ). Μεταφορικά ανταλ/κων: 9.00 (Όλα τα αναλώσιμα πλην λαδιών από Street and Circuit). Τα μπουζί έχουν κάποια σχετική μανούρα για να αλλαχτούν ( χρειάζεται ένα μικρό κόλπο για να βγάλεις τους πολλαπλασιαστές ).
    1 point
  9. Καλό μηνα και πάντα με νεοφερμένους στην κατηγορία Κώστας
    1 point
  10. Ακόμα δεν κατάλαβα, πως θα φαρδύνουν τα πίσω λάστιχα
    1 point
  11. ο ασσος που βρισκεται?ξερεις?το θελω
    1 point
  12. οποιος ειχε τοτε γνησιο δυαρι gti ειναι σα να εχει στα σημερινα χρονια RS3...
    1 point
  13. Πριν απο 15-16 χρονια ειχαμε κανει μια μετατροπη ενα manhattan σε 1.8gti και βλεποντας τα δικα σου το θυμηθηκα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  14. ακαπνος εδω και δεκα....λεπτα!
    1 point
  15. Μπράβο, ωραίες δουλειές... γι' άλλη μια φορά. Ιδιαίτερα όταν ο κάτοχος έχει ασχοληθεί ο ίδιος. Είναι εντελώς διαφορετικό να πληρώνεις μόνο
    1 point
  16. Αποστατες,λογικα για νς βγουν πο εξω οι ζαντες. Ειμαι και γω στο ψαξιμο,μιας και η 16αρα δειχνει πολυ "μεσα" και δεν μ αρεσει.
    1 point
  17. Πράγματι, τα πάντα είναι πεντακάθαρα σε αυτήν την χώρα. Δεν υπάρχει πουθενά ούτε γόπα. Το βράδυ είναι όλοι οι δρόμοι φωταγωγημένοι καθώς και τα τα κτήρια. Τα πάρκα είναι απέραντα και γεμάτα λουλούδια. Σαν λαός είναι πεντακάθαροι. Ολοι είναι πλημένοι, αρωματισμένοι και πάντα με τα κολάρα από τα πουκάμισα πεντακάθαρα, με τα χρυσά τους μανικετόκουμπα & ολόχρυσα ρολόγια ή iphone. Φυσικά δεν υπάρχουν ζητιάνοι, αδέσποτα ζώα, graffiti, διαδηλώσεις, αφίσες, φωτεινές πινακίδες, εκτεθημένα καλώδια, έργα μισoτελειωμένα, κολώνες, παλαιά αυτοκίνητα, εγκαταλελημένα σπίτια και άλλες τέτοιες ασχήμιες που σε εμάς είναι must ... [url=https://flic.kr/p/pKXp2A]
    1 point
  18. Μια χαρα επιλογη εκανες...δεν θα εχεις κανενα προβλημα...η μαμα 45 ειναι πολλη "λιγη" για τα συγχρονα αυτοκινητα
    1 point
  19. Το καπνισμα ειναι μαστιγα, ολοενα και περισσοτερα νεα παιδια αρχιζουν σημερα απο ηλικιες 12-13. Δεν ειναι θεμα γεωγραφικο, εχει να κανει πιο πολυ με την ξενιτια κωστα Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  20. Σήμερα κλείνω 2 χρόνια χωρίς τσιγάρο. Σας εύχομαι και στα δικά σας (οσοι είναι καπνιστές ακόμα) Κώστας
    1 point
  21. Εμένα κάθε φορά που κάνει cold start για ενα δευτερολεπτο (ή και λιγοτερο!) ακουγεται ενα γκρρρ αλλα μετα σταματαει. Το αυτοκίνητο εχει 30.000χλμ και του πινω το αιμα κανονικα. Ολα φυσιολογικα.!
    1 point
  22. Χτες ήμουν σε συγγενικό πρόσωπο με mercedes του 2005. Το έβαλε μπρος μετά από ακινησία 15 ημερών και ακούστηκε το κροτάλισμα που έχουμε και εμείς. Δεν είμαι ειδικός αλλα νομίζω πως είναι φυσιολογικοί αυτοί οι ήχοι σε αυτοκίνητα με καδένα και δε χρειάζεται να τις αλλάζουμε με το παραμικρό.
    1 point
  23. Συγχαρητηρια...3 μερες ακομα και κλεινω τους 8!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.