Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/07/2015 in all areas

  1. Ή αλλαγή ιμαντα δυναμό μαζί με εργατικά 45 ευρο...ο άλλος ιμάντας που λέτε δεν αλαζετε σε αυτά τα χιλιόμετρα... ΑΣΕ που για να αλλαχτεί πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι...
    2 points
  2. Να σου πω την άποψή μου, που έχω ένα Scirocco 1400 με 160 άλογα και ένα Ford C-Max 1600 κυβικά με 115 άλογα, κάτι ανάλογο με το δικό σου προβληματισμό. Όταν κάνω ταξίδι, μου λείπει η δύναμη που έχει το scirocco και προσπερνάς τα πάντα για πλάκα. Σε κατανάλωση, μπορώ να πω ότι το scirocco καίει λιγότερο, όχι τρελά λιγότερο αλλά σίγουρα λιγότερο και αυτό γιατί δεν πιέζεται το μοτέρ για να κινήσει το αυτοκίνητο. Το μόνο πρόβλημα είναι η ζέστη, όταν έχει ζέστη το αμάξι σέρνεται δεν αποδίδει το ίδιο με όταν έχει κρύο ή είναι βράδυ. Θα ήθελα να πάρω το Touran με τα 140 άλογα, αλλά ήταν σαν ξαπλωμένο περίπτερο δεν είχε ούτε μία καμπύλη. Από θέμα βλαβών όμως, το fordaκι με την ατμόσφαιρα δεν έχει κάνει κιχ, ενώ το scirocco όλο και κάτι θα βγάλει. Το μοτέρ όμως του Scirocco δεν το αλλάζω με τίποτα!
    2 points
  3. Καλησπέρα σε όλους! Νέος εδώ οπότε να σας στείλω τους χαιρετισμούς μου! Μιας και όλοι μας οδηγούμε τα ίδια αυτοκινητάκια πάνω κάτω είπα να θέσω ένα ζήτημα. Έχω ένα Up! του 2012 (απ' ότι είπε η αντιπροσωπεία ήταν και από τις πρώτες παρτίδες που ήρθαν στην Ελλάδα). Η αγορά έγινε φυσικά με γνώμονα την οικονομία αλλά εκτός αυτού μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο όταν το πήρα για test drive. Μέχρι στιγμής όλα καλά με το μικρό, είμαι πολύ ευχαριστημένος! Επειδή όμως τα πράγματα έχουν ζορίσει οικονομικά τελευταία σκέφτηκα να το τερματίσω το θέμα οικονομία όσο μπορώ, οπότε σκέφτομαι τη λύση μετατροπής σε LPG. Έχει κάποιος ασχοληθεί με το θέμα για το αυτοκίνητο αυτό; Σημειωτέον ότι καθημερινά διανύω απόσταση τουλάχιστον 50χλμ μέσα στην πόλη για τη μετάβαση στη δουλειά μου και πίσω. Θα χαρώ να ακούσω (ή μάλλον να διαβάσω) απόψεις πάνω στο θέμα. ΜΦΧ Παντελής
    1 point
  4. ναι είναι και της αντλίας νερού... Και γενικά καλό να γίνεται και ένας οπτικός έλεγχος στην αντλία νερού όσο φυσικά το επιτρέπει η χωροταξία. ΣΥΝΗΘΩΣ (όχι πάντα βέβαια), πριν πει το ποίημα εμφανίζει σημάδια από άλατα/γλύψιμο
    1 point
  5. Οι ιμάντες είναι δύο 1. 06H121605E για τα νερά/αντλίες 2. 06J260849D για δυναμό/κλίμα κλπ Αν πας για γνήσιους, από ότι βλέπω στο ΕΤΚΑ, στο εύρος 50-60€ βρίσκεσαι και για τα δύο μαζί. Αν πας για εμπορίου, βλέπω στο 20άρικο βρίσκεσαι συν τα όποια μεταφορικά (τον πρώτο τον βρήκα της Continental και τον δεύτερο της SKF) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι κωδικοί που σου έδωσα είναι για 1.8TSi (BZB)!!!! (μην έχουμε κανένα μπέρδεμα στο τέλος)
    1 point
  6. προφυλακτηρα μασκα φαναρια φτερα καπο δλδ φανοποιου ανταλλακτικα.καμια φορα πρεπει να γινετε διευκρινηση αν περιλαμβανει μετωπη με ψυγεια οπως ειχα δει μια φορα σε περιπτωση audi a4.αυτο παντα απο κοντα ελεγχος ανταλλακτικων αν ειναι εφικτο .γιατι υπαρχει περιπτωση καποιο να εχει φθορα κ να τη πατησεις .οπως ειχα παραγγειλει καπο χωρις να παω θεσσαλονικη να το παρω κ να το τσεκαρω κ μου το στειλε χτυπημενο σε μια πλευρα.κ στη ουσια σαν να εφτιαχνα το δικο μου,.δλδ δεν θελει να εχεις εμπιστοσυνη στη περιπτωση μεταχειρισμενων ανταλλακτικων.κ κατι αλλο αν η μπαταρια που εχεις ειναι καλη βγαλτην πριν αρχισει τις εργασιες ο λαμαρινας λογω οτι θα ξεφορτισει απο την ακινησια .κ βαλτην να φορτιζει κ οταν το παρεις την βαζεις,γιατι ετσι τη πατησα εγω στο δικο μου σε μπαταρια 300ε κ εβαλα μια φθηνη αναγκαστικα.
    1 point
  7. Τα μπροστα ειναι γυαλινα?? αν ειναι γυαλινα δεν θα εχεις θεμα, γιατι για τα μπροστα σου δεν ξερω τι πλαστικο ειναι,αν ειναι πλαστικα μπορεις να δοκιμασεις κατω απο το καπο μεσα αν εχει λιγο να δεις. Για τα πισω σου εγγυαμε οτι δεν λιωνουν, τα περνας με ενα πανι και φευγει κατευθειαν η πολυ μπογια, αστο λιγο και μετα με ενα 2ο πανι παρε τα υπολοιματα και μετα με ενα 3ο πανι καθαρο, καθαριζεις την ασπριλα που αφηνει το ασετον οταν στεγνωνει, και εγω μονος τα ειχα κανει με σπρει, 1 φορα ξεβαψα με αυτον το τροπο απο 3αρι golf και 2 φορες απο 4αρι, ασετον απο τα σιδιρικα ή χρωματοπωλειο αν πας εχουν. Προσεχε μονο στο χρωμα σου, αν ακουμπησει μην επιμηνεις πολυ, θα σου κανει ζημια.
    1 point
  8. Ναι,διοτι αν αυτος βαραγε κοφτες με κρυο αμαξι το πρωι,δεν φαινεται πουθενα π.χ!
    1 point
  9. Μακρια απο αυτοκινητα που δεν πληρωμενα απο την ιδια τσεπη. Συνηθως ολα ειναι πιωμενα με μηδέν σεβασμο.
    1 point
  10. Off topic: Αναλογα το μοντελο τασο δεν ειναι σε ολα ετσι. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  11. Δυστυχως σημερα ενω ξεκινησα την μερα υπεροχα ετοιμος να παω να Ικεα και οπως πηγαινα με εκλεισε ενας σε διπλο δρομο και επεσα στο πεζοδρομιο....ακρο,ψαλιδια,ιμιμπραρο και λαστιχο. Ευτυχως γλυτωσα ζαντα και αναρτηση. Επιτυχια ειναι να χτυπας 10 το πρωι,και 2 το αμαξι να ειναι στο αεροδρομιο και να γυαλιζει[emoji108][emoji123] Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Φταίει προφανώς το δόντι που έχουν κάνει οι δίσκοι λόγω φθοράς.
    1 point
  13. Μόλις τοποθετήθηκαν και τα φιμε!!????????????????
    1 point
  14. Θα διαφωνήσω καθώς έχουν περάσει απο τα χέρια μου 4 διαφορετικά αυτοκίνητα του Group. Όλα ήταν απροβλημάτιστα. Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Sent from my iPad using Tapatalk Εξήγησε το σε παρακαλώ περαιτέρω. Τι ακριβώς παρουσίασε; Εστριβες το τιμόνι και δεν έστριβε; Είχες υποστροφή; Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  15. Πάντως συμφωνα παντα με δοκιμες στο δρομο,οτι εχω πειραξει στην εξατμιση ΧΩΡΙΣ προγραμμα μονο χαμένος εχω βγει. Για προγραμμα γιατι δεν το σκεφτεσαι;
    1 point
  16. Plus ότι κάνεις και οικονομία έτσι σε σχέση με την νεκρά που νομίζει όλος ο κοσμακις Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.