Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/2015 in all areas

  1. 4 points
  2. 3 points
  3. 2 points
    Και εγώ έχω χαλαστεί που σε σχέση με παλιότερα αυτοκίνητα που είχα, βρίσκω τα τζάμια κάθε πρωί αρκετά θολωμένα, σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα δεν δικαιολογείται τόση θολούρα. Ίσως έχει να κάνει με κάποιο θέμα κατασκευαστικό - ατέλεια ή συνάρμοσης του παρμπρίζ στο αμάξωμα. Ίσως να έχουμε παραξενέψει με το πέρασμα των ετών. Με αυτό το ίσως λογικά θα μείνουμε. Καλημέρα σε όλους.
  4. 2 points
  5. 2 points
  6. 2 points
    φανοποιειο να λυσει καθησματα και να ξλωσει ταπετσαριες να στεγνωσει..μετα ευρεση απο που μπαζει νερα....
  7. 1 point
    Λογικα Ηλια μου οχι! Λυπαμαι που σου κανω την καρδια περιβολι αλλα πως θα γινει αυτο? εαν γινοταν τοσο ευκολα τοτε για πιο λογο να βαλει το πειραγμενο λογισμικο και να γινει ξεφτιλα διεθνως και να ειναι ανοικτη σε μηνυσεις παγκοσμιος και σε προστιμα? το εκανα διοτι δεν υπηρχε αλλος τροπος ωστε να πιασουν τους ρυπους που επρεπε! τα 1,6 εχουν και πιο σοβαρο θεμα απο τα 2.0... ασε εχουμε μπλεξει πολυ ασχημα διοτι πλεον και η τιμη μεταπωλησης αυτη η ηδη χαμιλη εξανευμηστικε ταχιστα μετα το σκανδαλο!
  8. 1 point
    Εγω παντως απτιν polara μου δεν εχω κανενα απολιτος παραπονο...του εχω πιει το αιμα και ακομα ειναι οπως οταν το πηρα.6n2 my litle angel Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. 1 point
    Εγώ νομίζω ότι λόγω των γεγονότων με το παράνομο λογισμικό έχετε οι περισσότεροι μια αρνητικότητα σε οτιδήποτε (ακόμη και φυσιολογικό) συμβαίνει και αμέσως πρέπει να πούμε ότι το polo έχει και αυτό το πρόβλημα, και το άλλο πρόβλημα. Έλεος ρε παιδιά εντάξει κατανοώ ότι κάποιοι δώσατε 15.000 ευρώ και από "λάθος υπολογισμούς" του εργοστασίου αυτοκίνητο έσβηνε σε χαμηλές στροφές το καταλαβαίνω απόλυτα κι εγώ αν το αυτοκίνητο μου είχε τέτοιο πρόβλημα θα ξενερωνα τρέλα και φυσικά θα το κυνηγούσα για να δω τι είναι καλύτερο, όπως και το σκάνδαλο που ξέσπασε με το παράνομο λογισμικό, και σε αυτή την περίπτωση κατανοώ απόλυτα ότι κανένας δεν πρέπει να συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο ουτε να αυξηθεί η κατανάλωση αλλα ούτε να χάσει σε απόδοση. Αλλά να λέμε ότι υπάρχει υγρασία στο τζαμί είναι πρόβλημα εντάξει νομίζω ότι είναι υπερβολικό να βρούμε και σε αυτό πρόβλημα. Ότι αυτοκίνητο έχω οδηγήσει οποιασδήποτε χρονολογίας πάντα έβρισκα υγρασία στο εσωτερικό κάποιες φορές. Και σε fiat, και σε bmw και σε peguet, και σε Opel κτλπ. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 1 point
    pipis13, γράψε ότι έχεις να γράψεις και δεν χρειάζεται να μας κρίνεις. αν εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό να έχεις μια κάλτσα γεμάτη με αλάτι στο ταμπλώ για να αποφευγεις την υγρασία, εγω σου λέω ότι όσο πιο στεγανή είναι η καμπίνα των επιβατών τόσο λιγότερο υγρασία θα εχει μέσα ένα αμάξι και το δικό μου είναι φουλ) (εγώ δεν το κρύβω δεν είμαι ευχαριστημένος με την αγορά μου) Το βιντεάκι είναι για να ευθυμήσουμε λιγάκι!! :-)
  11. 1 point
    ποιο πανω γραφει καποιος << Στο polo όμως; δυστυχώς με το που πιάσουν οι βροχές το αμαξι είναι μες στην υγρασία μέσα. κάπου θα μπαίνει υγρασια η νερό στο εσωτερικό και με το που μπω θολώνουν τα πάντα!! πρεπει πάντα να έχω ανοικτό τον αέρα να ξεθολώνουν τα τζαμια. αλλη μια επιτυχία με την αγορά του polo.>> προφανως του φταιει το polo
  12. 1 point
    Υποθέτω ότι μιλάμε για το εσωτερικό και όχι για την εξωτερική υγρασία που "κάθεται" πάνω στο αμάξι. Βασικα ήθελα να ανοίξω και θέμα γιατί άλλο ένα πράγμα που με χάλασε στο polo είναι και το θέμα της υγρασίας. Σε κανένα από τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου ούτε στο skoda που έχω υπήρχε θέμα εσωτερικής υγρασίας. Πάντα όμως φροντίζω εν ώρα βροχής να μην ανοιγω τα παραθυρα. Αν τα ανοξω το έστω λιγο νερο που θα πέσει μέσα θα εξατμιστει και θα υγροποιηθεί στα τζαμια. Στο polo όμως; δυστυχώς με το που πιάσουν οι βροχές το αμαξι είναι μες στην υγρασία μέσα. κάπου θα μπαίνει υγρασια η νερό στο εσωτερικό και με το που μπω θολώνουν τα πάντα!! πρεπει πάντα να έχω ανοικτό τον αέρα να ξεθολώνουν τα τζαμια. αλλη μια επιτυχία με την αγορά του polo.
  13. 1 point
    Καθάρισα και την εισαγωγή σήμερα το πρωί είχε πίσσα μέσα της έριξα βενζίνη μέσα την άφησα κανα τέταρτο να σπάσει τη λαδιλα και μολις την γύρισα η βενζίνη ήταν κατάμαυρη. Αύριο το απόγευμα θα πυροβολαει συμπίεση στο όριο ώστε να δουλεύει με 95αρα χωρίς να βαράει πυρακια. Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. 1 point
    Και αυτό είναι σωστό...Το ότι λέω εγώ είναι απλά ένα πιθανό σενάριο...Τίποτα το παραπάνω! Από εκεί και πέρα το τι θα συμβεί θα φανεί στους επόμενους λίγους μήνους!
  15. 1 point
    Βρε παιδί μου πια cosmocar και αντιπροσωπείες...Εγώ δεν περνάω έξω από αντιπροσωπείες βγάζω σπυριά...Και για την ιστορία ήμουν ένα βήμα πριν αγοράσω golf tdi euρo5 από Γερμανία αλλά έσκασε το capital control και το παράτησα οπότε βγήκαν τa euro6... Δες αν δεν θες να το καταλάβεις δεν μπορώ να κάνω κάτι...Εγώ δε θ'έλω να σε βγάλω τρελό αλλά το άρθρο σου λέει αυτό: Gen 2: SCR. In addition to making modifications to the engine, Volkswagen subsequently introduced a Selective Catalyst Reduction (SCR) system in the Passat 2.0L TDI for NOx treatment. (Earlier post.) When the exhaust gases exit the engine, they pass through the oxidation catalyst and diesel particulate filter. This component converts gases and traps the soot in the oil. The soot is burned off through regeneration cycles.After exiting the oxidation catalyst/diesel particulate filter assembly, the gases are sprayed with a reduction agent (urea) using the SCR injection valve. The gases then enter the SCR reduction catalysts. A NOx sensor downstream of the SCR reduction catalysts monitors the effectiveness of the reduction and is used to influence the amount of reduction agent used. As with the LNT system, the parameters of all the elements that play into the aftertreatment are controlled by the ECM. Άρα από Gen2 και μετά, άρα τα Gen2 kai Gen3 έχουν σύστημα ψεκασμού ουρίας...Και το λέει το άρθρο σου...Άρα δεν σε βγάζω τρελό απλά σε λέω την αλήθεια...Αν τώρα είσαι Gen1 τα πράγματα είναι ζόρικα όπως έχω πει..Εκεί η VW αν μειώσει απόδοση και αυτονομία αποδεδειγμένα ναι θα πρέπει να κινηθείτε νομικά...Αν αυτά δεν αλλάξουν θα πρέπει να δοθεί εφόρου εγγύηση για τις αλλαγές και τα μηχανικά...ΤΕΛΟΣ
  16. 1 point
    Εγώ στο αμάξι μου δεν θα αφήσω τον οποιοδήποτε μάστορα να βάλει χέρι και να τροποποιήσει το οτιδήποτε. Εάν δεν λάβω εγγύηση τουλάχιστον διετή ότι 1)το αμάξι θα συνεχίσει να λειτουργεί σωστά όπως λειτουργούσε και πριν και 2) δεν θα επέλθΟυν μειώσεις στις επιδόσεις(αποδεδειγμένα με δυναμομέτρηση). Αλλιώς ας μου αλλάξουν μοτέρ ή ας μου δώσουν νέο ίδιου κυβισμού.
  17. 1 point
    Τελικά το πρόβλημα λύθηκε μετά απο επίσκεψη σε γνώστη ηλεκτρολόγο, τοποθετήθηκε και λεβιές υαλοκαθαριστήρων με χειριστήρια για το τριπ και όλα δουλεύουν τέλεια. Αν ήμουν σίγουρος πρίν την αλλάγη ότι το αυτοκίνητο φοράει midline εγκέφαλο, θα έβαζα MFA+ και όχι 1/2 MFA, αλλά κα έτσι καλά είμαι! Οπότε, όποιος έχει tredline με εργοστασιακό CC, τότε έχει εγκέφαλο midline, άρα μπορεί να βάλει όποιο καντράν με τριπ θέλει, αρκεί να είναι συμβατό με το αυτοκίνητο.
  18. 1 point
    Ενταξει ρε παιδια ενα διασκοπλατο θα αλλαξουν δεν θα ανοιξουβ το μοτερ να αλλαξουν χιτωνια ειπαμε μην τρελενομαστε αχχαχα
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...