Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/2015 in all areas

  1. φανοποιειο να λυσει καθησματα και να ξλωσει ταπετσαριες να στεγνωσει..μετα ευρεση απο που μπαζει νερα....
    2 points
  2. Λογικα Ηλια μου οχι! Λυπαμαι που σου κανω την καρδια περιβολι αλλα πως θα γινει αυτο? εαν γινοταν τοσο ευκολα τοτε για πιο λογο να βαλει το πειραγμενο λογισμικο και να γινει ξεφτιλα διεθνως και να ειναι ανοικτη σε μηνυσεις παγκοσμιος και σε προστιμα? το εκανα διοτι δεν υπηρχε αλλος τροπος ωστε να πιασουν τους ρυπους που επρεπε! τα 1,6 εχουν και πιο σοβαρο θεμα απο τα 2.0... ασε εχουμε μπλεξει πολυ ασχημα διοτι πλεον και η τιμη μεταπωλησης αυτη η ηδη χαμιλη εξανευμηστικε ταχιστα μετα το σκανδαλο!
    1 point
  3. Εγω παντως απτιν polara μου δεν εχω κανενα απολιτος παραπονο...του εχω πιει το αιμα και ακομα ειναι οπως οταν το πηρα.6n2 my litle angel Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Εγώ νομίζω ότι λόγω των γεγονότων με το παράνομο λογισμικό έχετε οι περισσότεροι μια αρνητικότητα σε οτιδήποτε (ακόμη και φυσιολογικό) συμβαίνει και αμέσως πρέπει να πούμε ότι το polo έχει και αυτό το πρόβλημα, και το άλλο πρόβλημα. Έλεος ρε παιδιά εντάξει κατανοώ ότι κάποιοι δώσατε 15.000 ευρώ και από "λάθος υπολογισμούς" του εργοστασίου αυτοκίνητο έσβηνε σε χαμηλές στροφές το καταλαβαίνω απόλυτα κι εγώ αν το αυτοκίνητο μου είχε τέτοιο πρόβλημα θα ξενερωνα τρέλα και φυσικά θα το κυνηγούσα για να δω τι είναι καλύτερο, όπως και το σκάνδαλο που ξέσπασε με το παράνομο λογισμικό, και σε αυτή την περίπτωση κατανοώ απόλυτα ότι κανένας δεν πρέπει να συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο ουτε να αυξηθεί η κατανάλωση αλλα ούτε να χάσει σε απόδοση. Αλλά να λέμε ότι υπάρχει υγρασία στο τζαμί είναι πρόβλημα εντάξει νομίζω ότι είναι υπερβολικό να βρούμε και σε αυτό πρόβλημα. Ότι αυτοκίνητο έχω οδηγήσει οποιασδήποτε χρονολογίας πάντα έβρισκα υγρασία στο εσωτερικό κάποιες φορές. Και σε fiat, και σε bmw και σε peguet, και σε Opel κτλπ. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. ποιο πανω γραφει καποιος << Στο polo όμως; δυστυχώς με το που πιάσουν οι βροχές το αμαξι είναι μες στην υγρασία μέσα. κάπου θα μπαίνει υγρασια η νερό στο εσωτερικό και με το που μπω θολώνουν τα πάντα!! πρεπει πάντα να έχω ανοικτό τον αέρα να ξεθολώνουν τα τζαμια. αλλη μια επιτυχία με την αγορά του polo.>> προφανως του φταιει το polo
    1 point
  6. Καθάρισα και την εισαγωγή σήμερα το πρωί είχε πίσσα μέσα της έριξα βενζίνη μέσα την άφησα κανα τέταρτο να σπάσει τη λαδιλα και μολις την γύρισα η βενζίνη ήταν κατάμαυρη. Αύριο το απόγευμα θα πυροβολαει συμπίεση στο όριο ώστε να δουλεύει με 95αρα χωρίς να βαράει πυρακια. Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  7. Και αυτό είναι σωστό...Το ότι λέω εγώ είναι απλά ένα πιθανό σενάριο...Τίποτα το παραπάνω! Από εκεί και πέρα το τι θα συμβεί θα φανεί στους επόμενους λίγους μήνους!
    1 point
  8. Βρε παιδί μου πια cosmocar και αντιπροσωπείες...Εγώ δεν περνάω έξω από αντιπροσωπείες βγάζω σπυριά...Και για την ιστορία ήμουν ένα βήμα πριν αγοράσω golf tdi euρo5 από Γερμανία αλλά έσκασε το capital control και το παράτησα οπότε βγήκαν τa euro6... Δες αν δεν θες να το καταλάβεις δεν μπορώ να κάνω κάτι...Εγώ δε θ'έλω να σε βγάλω τρελό αλλά το άρθρο σου λέει αυτό: Gen 2: SCR. In addition to making modifications to the engine, Volkswagen subsequently introduced a Selective Catalyst Reduction (SCR) system in the Passat 2.0L TDI for NOx treatment. (Earlier post.) When the exhaust gases exit the engine, they pass through the oxidation catalyst and diesel particulate filter. This component converts gases and traps the soot in the oil. The soot is burned off through regeneration cycles.After exiting the oxidation catalyst/diesel particulate filter assembly, the gases are sprayed with a reduction agent (urea) using the SCR injection valve. The gases then enter the SCR reduction catalysts. A NOx sensor downstream of the SCR reduction catalysts monitors the effectiveness of the reduction and is used to influence the amount of reduction agent used. As with the LNT system, the parameters of all the elements that play into the aftertreatment are controlled by the ECM. Άρα από Gen2 και μετά, άρα τα Gen2 kai Gen3 έχουν σύστημα ψεκασμού ουρίας...Και το λέει το άρθρο σου...Άρα δεν σε βγάζω τρελό απλά σε λέω την αλήθεια...Αν τώρα είσαι Gen1 τα πράγματα είναι ζόρικα όπως έχω πει..Εκεί η VW αν μειώσει απόδοση και αυτονομία αποδεδειγμένα ναι θα πρέπει να κινηθείτε νομικά...Αν αυτά δεν αλλάξουν θα πρέπει να δοθεί εφόρου εγγύηση για τις αλλαγές και τα μηχανικά...ΤΕΛΟΣ
    1 point
  9. Εγώ στο αμάξι μου δεν θα αφήσω τον οποιοδήποτε μάστορα να βάλει χέρι και να τροποποιήσει το οτιδήποτε. Εάν δεν λάβω εγγύηση τουλάχιστον διετή ότι 1)το αμάξι θα συνεχίσει να λειτουργεί σωστά όπως λειτουργούσε και πριν και 2) δεν θα επέλθΟυν μειώσεις στις επιδόσεις(αποδεδειγμένα με δυναμομέτρηση). Αλλιώς ας μου αλλάξουν μοτέρ ή ας μου δώσουν νέο ίδιου κυβισμού.
    1 point
  10. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε μετά απο επίσκεψη σε γνώστη ηλεκτρολόγο, τοποθετήθηκε και λεβιές υαλοκαθαριστήρων με χειριστήρια για το τριπ και όλα δουλεύουν τέλεια. Αν ήμουν σίγουρος πρίν την αλλάγη ότι το αυτοκίνητο φοράει midline εγκέφαλο, θα έβαζα MFA+ και όχι 1/2 MFA, αλλά κα έτσι καλά είμαι! Οπότε, όποιος έχει tredline με εργοστασιακό CC, τότε έχει εγκέφαλο midline, άρα μπορεί να βάλει όποιο καντράν με τριπ θέλει, αρκεί να είναι συμβατό με το αυτοκίνητο.
    1 point
  11. Ενταξει ρε παιδια ενα διασκοπλατο θα αλλαξουν δεν θα ανοιξουβ το μοτερ να αλλαξουν χιτωνια ειπαμε μην τρελενομαστε αχχαχα
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.