Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/2020 in all areas

  1. Η VW ίσως είναι η μόνη εταιρία που εκτός από κατασκευή αυτοκινήτων , φτιάχνει για το προσωπικό της ,και όχι μόνο Λουκάνικα VW Εδώ και 47 χρόνια, από το 1973, η κατασκευάζει τα διάσημα Currywurst (λουκάνικα με κάρυ) και το εργοστάσιο παραγωγής τους βρίσκεται στο Wolfsburg, διαθέτοντας μάλιστα και το δικό του κρεοπωλείο, με τους 30 υπαλλήλους του. Πέρυσι κατασκευάστηκαν 6,8 εκατ. λουκάνικα, όταν η εταιρία πέρυσι πούλησε 6.278.300 αυτοκίνητα Πηγή εδώ https://www.autoblog.gr/2020/01/25/o-richard-hammond-sto-ergostasio-ths-volkswagen-pou-paragei-loukanika/ https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/gia_alli_mia_xronia_h_vw_poylise_perissotera_loukanika_para_aytokinita-7736027/
    2 points
  2. Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση! Εννοείται ότι θα αλλάξω και τα bump stop! Το κόστος είναι μικρό (30-40€ και για τα δύο) οπότε θα προχωρήσω έτσι. Θα βάλω τα sachs που φορούσε από το εργοστάσιο. Δε θέλω πειράματα Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  3. Παρακάτω ακολουθεί λίστα αναλωσίμων Service: Polo 6N1 1.4 - 45ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C28731-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK613-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BUR6ET-NGK NGK - Κωδικός: BPR6EIX-NGK NGK - Κωδικός: VLINE01-NGK Polo 6N1 1.4 - 100ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN (αναλόγως κλίματος) Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK613-MANN υψος 140 MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN υψος 163 (ανάλογα το σασί) Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET-NGK NGK - Κωδικός: VLINE27-NGK Polo 6N2 1.4 - 101ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN (αναλόγως κλίματος) Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2882-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK Polo 6N2 1.6 Gti - 125ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2882-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK Polo 9N1 1.4 - 75ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C29985X-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: WK59X-MANN χωρίς FPR MANN-FILTER - Κωδικός: WK691-MANN FPR στα 3Bar Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: ZFR5PG-NGK NGK - Κωδικός: PZFR5D11-NGK πλατίνας NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK NGK - Κωδικός: VLINE34-NGK Polo 9N 1.8 20VT - 150ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C22953-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C22954-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK692-MANN με FPR στα 4Bar MANN-FILTER - Κωδικός: WK691-MANN με FPR στα 3Bar Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71930-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PFR6Q-NGK Polo 6R/C Gti 1.4 180ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71294-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: SIZFR6B8EG-NGK (τα συγκεκριμένα έχουν συζητηθεί στο αντίστοιχο θέμα και στo Golf, αφορούν τον τελευταίο κωδικό για όλα τα Tsi μοτέρ) Polo 6R/C Tsi 1.2 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71294-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: IZFR6P7-NGK Polo 6C Gti 1.8 - 192ps Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU6002Z-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PLFER7A8EG-NGK Polo 6C 2.0 Gti - 200ps Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7196X-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PFR7S8EG-NGK Polo 6R/C - 1.2 Tdi 75ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK80291-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7017Z-MANN Polo 6R/C - 1.4 Tdi 90ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 35 011 Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK80291-MANN Φίλτρο λαδιού FILTRON - Κωδικός: OP6164-FILTRON Polo 6R/C - 1.6 Tdi 105ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK8232-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7008Z-MANN
    2 points
  4. Μερακλής μπράβο!
    2 points
  5. Πάλι θέλουν προσοχή, με το καλό λοιπόν. Το σύστημα παροχής καυσίμου είναι αναβαθμισμένο, το ίδιο και τα σωθικά. Έχουν κι αυτά κάποια θεματάκια αλλά όπως όλα μοτέρ είναι γνωστά πλέον, κυκλοφορεί σχεδόν 10 χρόνια.
    2 points
  6. Εξαιρετικο το Polaki! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  7. Καλησπέρα στην ομάδα από Θεσσαλονίκη με Polo 6N semi restored με γνήσια parts τα περισσότερα από Γερμανία και μετά από κεραμική προστασία. Αναλυτικά: - Καινουρια γνήσια φλας - Καινουριοι γνήσιοι εμπρός φανοι - Γνήσιοι προφυλακτήρες μπρος/πίσω από 16V/GTI - Ανακατασκευή κρεμαγιέρας - Ανακατασκευή σασμάν - Καινούριος γνήσιος καθρέπτης συνοδηγού - Καινουρια γνήσια εσωτερικά χερούλια εμπρός - Ανακατασκευή μύλων εμπρός κλειδαριων - Καινούριο γνησιο glove box - Ανακατασκευή μίζας - Καινουρια γνήσια λάστιχα εμπρός πορτών εσωτερικά - Καινουρια λάστιχα εσωτερικά πόρτας (τσόχα) - Καινούριοι γνήσιοι εμπρός - πίσω λασπωτηρες - Καινούριος ουρανός εσωτερικά - Καινουριοι γνήσιοι διακόπτες παραθύρων - Καινουρια γνήσια μάσκα εμπρός - Το αμάξι βάφτηκε και περάστηκε κεραμικό της CarPro το professional - Βιολογικός καθαρισμός - Καινουρια γνήσια ζώνη οδηγού - Καινουρια οστηρια ΙΝΑ - Καινουρια αμορτισερ Kayaba Excel G - Καινουρια φλάντζα στροφάλου - Καινουρια γνήσια πολλαπλή εισαγωγή - Επιδιόρθωση φωτισμού κονσόλας (συχνό πρόβλημα σε 6Ν) - Καινούριος πολλαπλασιαστής Bosch - Καινουρια μπαταρία Varta - Καινουρια εμπρός ψαλίδια - Καινούριο μεσαίο ελευθερας - Επιδιόρθωση σπασμένου κουμπιού χιλιομετρητη - Καινουρια γνήσια κεντρική κονσόλα - Καινουρια ηχεία εμπρός Pioneer - Αλλαγή λαδιών Castrol full synthetic 5 - 40 και φίλτρο βενζίνης, λαδιών, αέρα και καμπίνας πριν μια εβδομάδα - Καινούριο εσωτερικό βεντιλατερ - Καινουρια ασφάλεια βεντιλατερ - Καινουρια λάστιχα Bridgestone Turqnza - Γνήσια θήκη κασετών Και πολλά ακόμα που δεν θυμάμαι. Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Λίγο ή πολύ θα συμφωνήσω σε όσα έγραψες...Αυτό το τελευταίο όμως!!! Τους έκανα 6-7 ερωτήσεις μέσω e-mail πριν λίγες μέρες...Ξέρεις τι τοποθετήσεις πήρα από πλευράς τους?...Αυτές που διάβαζα και στο εγχειρίδιο χρήσης!! Παραθέτω ένα μέρος των απαντήσεων τους, αυτό που αφορούσε σε ερώτηση μου για το τι ιξώδες είναι προτιμότερο να χρησιμοποιώ σε καινούργιο κινητήρα (0W-20? 5W-30?) : 1/ για σταθερά διαστήματα συντήρησης που πραγματοποιούνται κάθε 15000 χλμ και εντός ενός έτους, όποιο γεγονός έρθει πρώτο με χρήση λαδιού προδιαγραφής VW 50800 (συνήθως είναι το 0w-20) ή VW 50400 (συνήθως είναι το 5w-30). 2/ για μεταβλητά διαστήματα συντήρησης που πραγματοποιούνται το πολύ μέχρι 30000 χλμ (σε περίπτωση που χρειαστεί νωρίτερα ανάλογα τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου θα ενεργοποιηθεί η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων) και εντός δυο ετών όποιο γεγονός έρθει πρώτο με χρήση λαδιού προδιαγραφών VW 50800 (συνήθως είναι το 0w-20) ή VW 50400 (συνήθως είναι το 5w-30). Το αυτοκίνητο από το Εργοστάσιο κατασκευής έρχεται ρυθμισμένο για μεταβλητά διαστήματα συντήρησης.... Δεν 'παλεύονται" σου λέω!!
    1 point
  9. Τότε μόνο αν το δοκιμάσεις εσύ ο ίδιος. Μόνο έτσι θα δεις αν χωράει.
    1 point
  10. Προς όλους τους κάτοχους καινούργιων αυτοκινήτων VW και όχι μόνο. Παιδιά μην τρελένεστε...βάλτε αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής ως πρώτη επιλογή.Επειδή και εγώ στην αρχή ήμουν τρελαμένος....χαλαρώστε... Καλό είναι να διαβάσετε κάποια πράγματα για τα λάδια και τις ιδιότητες τους...πολύ ενδιαφέρον!!! Και castrol να βάλετε μια χαρά είναι! Ίσως να είναι και τα ιδανικά όπως άλλωστε συστήνει και ο κατασκευαστής! Απλά να μην είστε αμελείς στις αλλαγές. Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω αν είναι ο κινητήρας να σας βγάλει ζημιά θα σας βγάλει! Αν έχετε απορίες και ερωτηματικά για το ποιά προδιαγραφή να βάλετε υπάρχει και το τεχνικό τμήμα της εξυπηρέτησης της Cosmocar.
    1 point
  11. Αυτό ακριβώς, έχουν ελάχιστη διαφορά στο πάχος για αύριο και ρώτησα αν χωρούν στο κλειδί. Έχω ήδη μια 8αδα cr2032.
    1 point
  12. Όσα προανέφερα. Όσο για αυτά που είπες όλα ελέγχθηκαν και δεν χρειάστηκαν αλλαγή πέρα από τα υγρά. Γενικά σε κάθε σέρβις ελέγχονται πλέον. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Δες και (αν αντέχεις και έχεις όρεξη) γι΄αλλαγή: Θερμοστάτη Φούσκα Ψυκτικό μέσο Καθάρισμα Ψυγείου με χημικό ή αλλαγή του καλύτερα Ψυγείο Καλοριφέρ Αντλία Λαδιού Αντλία Νερού Αντλία Καυσίμου Ιμάντες όλους Έλεγχος Δυναμό Αισθητήρα Ψυκτικού Μέσου και ψυχρής εκκίνησης Υγρά υδραυλικού Silent block εμπρός ψαλιδιών Silent μπλοκ αντιστρεπτικών μπρος πίσω Αλλαγή μπαράκια ζαμφόρ μπρος πίσω Έλεγχος ρουλεμάν τροχών Μόνωση τούνελ Μόνωση πίσω στο καζανάκι της εξάτμισης Πλαστικές μονώσεις σασί Silent block εξάτμισης Λάστιχα στις πόρτες πορτ παγκάζ Λάστιχα σασί Μοκέτα εσωτερικά Μονώσεις αρμών και κολλήσεις Σταματάω γιατί όλο και κάτι μου έρχεται στο μυαλό..
    1 point
  14. @OMINUS Ήταν αναμενόμενο να γίνει κάποια στιγμή, όπως προχώρησαν νωρίτερα και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Marketing rulez
    1 point
  15. Απο το ecoup με ευχαριστα 120.000χλμ,ηρθα κι εγω στην οικογενεια Seat στο ARONA TGI με 90hp,δέρμα,,φυσικο αεριο κιαυτό και εδω και δυο μηνες που τοχω μπορω να πω οτι για χιλιαρακι τουρμπο που ειναι ταχω χασει το ποσο καλα παει. Δηλωνω fun πολυ ευχαριστημενος...
    1 point
  16. γιατι δεν γραφεις εδω να μαθαινουμε και εμεις?
    1 point
  17. Από τον πρώτο που γράφεις έχω πάρει σκαφάκια γι΄αυτοκίνητο εκτός group και βγήκαν καλά. Θα πρέπει να προσέξεις τις θέσεις για τα κουμπώματα, σε πολλά είναι διαφορετικές των εργοστασιακών παρόλο που ισχυρίζονται ότι ταιριάζουν. Για σκαφάκια σε Vw έχει ένας ιταλός στο ebay που είναι εξαιρετικά και κουμπώνουν άψογα, φοράω σε 2 Golf που έχω έδω και 3 χρόνια περίπου, από τότε που χάλασαν τα monster mats (παρεμπιπτόντως αν μπορείς πάρε τα εργοστασιακά) αλλά δυστυχώς δεν τα ξαναβγάζει η vw. Το χειμώνα τα σκαφάκια είναι must, oem εμφάνιση και άψογη εφαρμογή μαζί με ευκολία καθαρισμού, χωρίς να βρωμίζει το αυτοκίνητο.
    1 point
  18. Παρακάτω ακολουθούν αναλώσιμα Service για τα κυριότερα μοτέρ του T-Roc T-Roc 1.6Tdi - 115ps Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER: HU 7020 z Φίλτρο αέρα εσωτερικού χώρου MANN-FILTER CU 26 009 MANN-FILTER νούμερο: CUK 26 009 Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER νούμερο: PU 8021 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 30 004 MANN-FILTER νούμερο: C 30 005 αναλόγως κλίματος T-Roc 1.0 Tsi - 115ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 22 035 K&N Filters νούμερο: 33-3037 βελτίωσης Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER νούμερο: W 712/95 Φίλτρο αέρα εσωτερικού χώρου MANN-FILTER νούμερο: CU 26 009 MANN-FILTER νούμερο: CUK 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER νούμερο: W 712/9 Μπουζί ΟΕΜ 04E905602D NGK 95463 T-Roc 1.5 Tsi - 150ps Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER νούμερο: W 712/95 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 28 043 Φίλτρο αέρα εσωτερικού χώρου MANN-FILTER νούμερο: CU 26 009 MANN-FILTER νούμερο: CUK 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα Μπουζί ΟΕΜ 05E905602RI T-Roc 2.0 Tsi - 190ps Φίλτρο Αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 30 005 Φίλτρο Λαδιού MANN-FILTER νούμερο: HU 6013 z Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU 26 009 MANN-FILTER - Κωδικός: CUΚ 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP 26 009 με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο Καυσίμου DIEDERICHS: DCI1236 SWAG: 30 10 1652 FEBI BILSTEIN 101652 Μπουζί NGK: PLFER7A8EG Bosch: FQ5NPP332S T-Roc 2.0 Tdi - 150ps Φίλτρο Αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 30 005 Φίλτρο Λαδιού MANN-FILTER νούμερο: HU 7020 z Φίλτρο Καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: PU 8021 Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU 26 009 MANN-FILTER - Κωδικός: CUΚ 26 009 φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP 26 009 με μυκητοκτόνο δράση
    1 point
  19. Καλησπέρα παιδιά! Ήρθε και το δικό μου ! Προφανώς ασχολούμαι συνέχεια!! Μια ερώτηση που θα ήθελα να κάνω αν ξέρει κάποιος για να μην ψάχνομαι και επειδή στο Eos μου δεν είχα χάρτες.. μπορώ να βάλω πλοήγηση στα ελληνικά; Γιατί μόνο αγγλικά βλέπω γίνεται και άντρας η γυναίκα μόνο αυτό.. εμένα δε με νοιάζει αλλά για τον μπαμπά μου όταν το έχει θα ήταν βοήθεια.. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  20. Καλωσόρισες, γράψε 2-3 πραγματάκια για το αυτοκίνητο, εδώ στο forum. Αν είναι σωστό σφυρήλατο δεν έχει πρόβλημα, θα πρέπει να το ελέγξεις σε ανάλογο συνεργείο με τεχνογνωσία και εμπειρία. Αν δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα ή αγορά άλλου οχήματος, να ξέρεις τέτοια αυτοκίνητα δεν τα πουλάς.
    1 point
  21. Εβαλες xenon μηπως ; Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Καλησπέρα. Αναθεωρημένη απορία σχετικά.. το Navi ok έχει ελληνικό μενού. Η νέα απορία γιατί ακούω διάφορα είναι, φωνητικές εντολές έχει στα ελληνικά ή turn left κλπ..
    1 point
  23. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  24. Περίμενα ότι θα τοποθετηθείς ΥΠΕΥΘΥΝΑ και με ΕΥΘΥΤΗΤΑ σε αυτά που με σεβασμό και εντελώς φιλικά σου έγραψα και ότι σε έναν βαθμό θα αναγνώριζες το λάθος σου και όχι να μου πετάς στα μούτρα πέναλτυ, προειδοποιήσεις κλπ κλπ. Μάλλον όμως δεν θέλεις να διαθέτεις τέτοιες ικανότητες, επειδή ίσως πιστεύεις ότι έχεις το αλάθητο και συνήθισες να δίνεις μόνο 'διαταγές' (σαν να απευθύνεσαι σε σκυλάκια) σε όποιον έχει γνώση, υπευθυνότητα, καθαρό λόγο, καθαρό αντίλογο (κάτι που ΕΣΥ δείχνεις ότι δεν έχεις ή έχεις αλλά το αποφεύγεις)...Συγγνώμη φίλε μου, αλλά για τόσο μονοκόματο, δεν σε είχα...Μπορείς άνετα πλέον να με αποκλείσεις από το forum, αφού πρώτα ξαναδιαβάσεις και μάθεις ΕΣΥ καλά τους Γενικούς Ορους χρήσης ειδικά για τα κεφαλαία, για τα οποία έκανες ολόκληρο σαματά : copy-paste απο τους Γενικούς Ορους "Απαγορεύεται ρητά η δημοσίευση μηνυμάτων με όλα τα γράμματα κεφαλαία"..κλπ κλπ...(ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ)...Χαίρετε!
    1 point
  25. Αν έγινε ξαφνικά, η κλειδαριά είναι στα τελευταία της και πιθανότατα πάει γι΄αλλαγή.
    1 point
  26. Αγαπητέ nikdev, θα τοποθετηθώ με τον απαιτούμενο σεβασμό στην ιδιότητα σου (Global Moderator) καθώς και στην συνύπαρξη μας στο Forum : 1) Έγραψες αρχικά @ Ηρεμα @ : αυτό το μονολεκτικό, πίστεψε με είναι πολύ άκομψο..Διαβάζεται και εκλαμβάνεται σαν ‘διαταγή’..θα μπορούσες να διατυπώσεις μια σύσταση του στύλ «θα σε παρακαλέσω να μη γράψεις ξανά με κεφαλαία» 2) Συνέχισες γράφοντας @ Θα γραφεις με μικρα γραμματακια @ : η συνέχεια του ύφους που θυμίζει ‘διαταγή’ (!) @ τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωνάζεις @ : Όχι βέβαια…Εδώ κάνεις κάποιο λάθος..Τα κεφαλαία όντως υποδηλώνουν ότι φωνάζει κάποιος, όταν όμως συντάσσει ολόκληρη φράση ή πρόταση με αυτά…Όταν γράφει μία μόνο λέξη με κεφαλαία, είτε ανάμεσα σε κείμενο με πεζά είτε μόνη της, αυτό σημαίνει ότι ο γράφων δίνει έμφαση στη λέξη, την υπερτονίζει, κι όχι ότι φωνάζει @ Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο @ : Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω πού είδες το κακότροπο (?)..Μετά από 2 μέρες έκανα την ερώτηση ‘ΚΑΝΕΙΣ ??’ Πού είναι το άσχημο και το παραβατικό? Όσο για τα κεφαλαία της λέξης, απλά υπερτόνιζαν μια κάποια απορία. Το ότι ανακάλυψες βέβαια και ‘απαίτηση’ μου για απάντηση από τους συμφορουμίτες, αυτό θα το αφήσω ασχολίαστο, ελπίζοντας ότι θα το ακυρώσεις από μόνος σου (όπως και άλλα που μου καταλόγισες) μετά από τις πιο πάνω τοποθετήσεις μου. Πάντα φιλικά και χωρίς καμία πρόθεση ή διάθεση αντιπαράθεσης Να είσαι καλά.
    1 point
  27. Έχεις πμ... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  28. Αν η παμπριζοκολλα δεν μπηκε ομοιομορφα οταν εκατσε και ξεραθηκε ισως να σου εκανε κανενα μικρο κενο. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Θα γραφεις με μικρα γραμματακια, τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωναζεις ειδικα με τον τροπο που εγγραψες εσυ. Τα παραπανω τα εχεις αποδεχτει στους ορους χρησης κατα την εγγραφη σου. Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο, υπομονη οταν καποιος το δει και εχει διαθεση θα απαντησει. Δεν ειναι γραμμη βοηθειας το φορουμ ουτε τσατ. 24/7 Καλη συνεχεια λοιπον στην περιηγηση σου στο φορουμ και ηρεμα οπως σου ξαναεγραψα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  30. Δηλαδή αν έβαζα ένα ερωτηματικό, θα σήμαινε ότι κατάλαβα?...Ζήτησα γνώμες για τα AMSOIL και μου απαντάς "ήρεμα"...Τι να καταλάβω δηλαδή?...
    1 point
  31. Καλησπέρα, νέα μοντα σήμερα, η μετατροπή του αυτοκινήτου από Diesel σε Ηλεκτρικό-Diesel! [emoji12][emoji1787] Περίπου θα έλεγα, μιας και τελειοποίησα τον τρόπο σύνδεσης του συντηρητή μπαταρίας Ctek MXS 5.0 στο αυτοκίνητο μου, χωρίς την ανάγκη πλέον να ανοίγω καπό, να συνδέσω ακροδέκτες κλπ., απλά με ένα κλικ κούμπωμα και τέλος, όπως τα ηλεκτρικά το έκανα! [emoji12][emoji23] Έχετε υπόψη ότι δεν έχω μπαταρία στο χώρο του κινητήρα, μόνο ακροδέκτες σύνδεσης, καθώς και ότι επέκτεινα το υπάρχον καλώδιο σύνδεσης του φορτιστή (αριστοτεχνικα με καλαι, θερμοσυστελομενο μακαρόνι κλπ). Λοιπόν, παραθέτω φωτογραφικό υλικό και επεξηγήσεις : 1. Σύνδεση αρνητικού στον ακροδέκτη-γείωση με παξιμάδι 2 & 3. Σύνδεση θετικού στον θετικό ακροδέκτη με τρύπα-βίδα στο μέταλλο 4. Διαδρομή καλωδίου 5. Εφαρμογή ταινίας βελκρο (σκρατς [emoji23].) στον αντάπτορα σύνδεσης - τοποθέτηση 6-7. Τελική μορφή Με τον τρόπο αυτό, απλά κουμπώνει το άλλο άκρο του καλωδίου του Ctek με την ειδική υποδοχή του, στην υποδοχή αυτή που φαίνεται, αφού βγει η τάπα στεγανωσης από πάνω, ένα κλικ δηλαδή και φόρτιση - συντήρηση μπαταρίας! Αποτέλεσμα = Καλύτερο από εργοστασιακό Χρόνος = 30' Κόστος = 1€ Όλη η εργασία με την ευγενική βοήθεια φίλου. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
    1 point
  32. Η Audi παρουσιάζει τα ανανεωμένα RS5 Coupe και RS5 Sportback, με τα μοντέλα να διαθέτουν νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες, νέα πλαϊνά μαρσπιέ νέο διαχύτη, ενώ υπάρχουν LED προβολείς στον βασικό εξοπλισμό, ενεργοί matrix LED και LED πίσω φωτιστικά σώματα στον πρόσθετο, με τους θόλους των φτερών να είναι κατά 40 mm πλατύτεροι από τις απλές εκδόσεις. Υπάρχουν διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων, μαύρα γυαλιστερά, ματ αλουμινένια ή ανθρακί διακοσμητικά, με τα χρώματα Turbo μπλε και κόκκινο Tango να έχουν προστεθεί στην παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων. Το RS5 coupe είναι εφοδιασμένο με CFRP οροφή, η οποία μειώνει το βάρος του οχήματος κατά περίπου 4 κιλά. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 19″, με ζάντες 20″ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Στο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη αφής 10,1″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ (το Audi Virtual Cockpit), νέες Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις, όπως επίσης και νέα διακοσμητικά. Το σύστημα MMI navigation plus βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία οδήγησης, τη διαμήκη και πλευρική επιτάχυνση, το σπορ διαφορικό quattro, την πίεση ελαστικών και τη θερμοκρασία ελαστικών. Μηχανικά φορούν τον 2,9-λίτρων twin-turbo V6 TFSI κινητήρα απόδοσης 450 ίππων με 600 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Ο κινητήρα συνδυάζεται με 8-τάχυτο tiptronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε την RS Sport ανάρτηση, με την RS sport plus με δυναμικό έλεγχο οδήγησης (DRC) να διατίθεται προαιρετικά. Αυτή χρησιμοποιεί χαλύβδινα ελατήρια και ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες τριών σταδίων, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους μέσω διαγώνιων γραμμών λαδιού και κεντρικής βαλβίδας. Όταν το RS στρίβει με μεγάλη ταχύτητα, οι βαλβίδες ρυθμίζουν τη ροή λαδιού στον αποσβεστήρα του εμπρόσθιου τροχού στο εξωτερικό της καμπύλης. Ενισχύουν τη στήριξη και μειώνουν την κλίση, βελτιώνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά χειρισμού του οχήματος. Εκτός από τα γνωστά modes comfort, auto, and dynamic, το στάνταρ Audi drive select προσφέρει επίσης και δύο νέα modes, τα RS1 και RS2. Αφού ο οδηγός έχει ρυθμίσει τα δύο νέα modes ώστε να ταιριάζουν στις προσωπικές του προτιμήσεις και τα αποθηκεύσει, μπορούν να ενεργοποιηθούν απευθείας μέσω του πλήκτρου “RS Mode” στο τιμόνι. Το σύστημα αποκτά πρόσβαση σε σημαντικές παραμέτρους που αφορούν στον κινητήρα, τη μετάδοση, την απόσβεση, το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης, το σπορ διαφορικό και τον ήχο του κινητήρα. Στο στάνταρ σύστημα πέδησης, οι χαλύβδινοι δίσκοι έχουν δαγκάνες σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα. Ως εναλλακτική λύση, η Audi προσφέρει κεραμικούς δίσκους φρένων από άνθρακα για τον εμπρόσθιο άξονα. Οι δαγκάνες τους είναι βαμμένες σε γκρι, κόκκινο ή μπλε χρώμα. Τα ανανεωμένα Audi RS5 Coupe και RS5 Sportback αναμένονται στην Ελλάδα μέσα στο 2020. Στη Γερμανία τα μοντέλα ξεκινούν από τις 83.500 ευρώ. Πηγή autoblog.gr
    1 point
  33. Καλησπέρα παιδιά! Επόμενο βήμα φανάρια GLI.
    1 point
  34. Επίσημο: Audi RS Q8 Η Audi μαζί με το E-Tron Sportback, παρουσιάζει στην έκθεση του Λος Άντζελες και το RS Q8. Το αυτοκίνητο φορά τον ίδιο 4,0-λίτρων biturbo κινητήρα που συναντάμε στα νέα RS6 Avant και RS7 Sportback, απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 13,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα. Η Lamborghini Urus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτ. τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτ. έχοντας τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα. Ο ήπιος υβριδικός κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. Το μοντέλο είναι το ταχύτερο SUV στο Nurburgring αφού έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:42.253 και φορά επιθετικής σχεδίασης bodykit, με ζάντες 22″ με ελαστικά διαστάσεων 295/40. Στον πρόσθετο εξοπλισμό προσφέρονται ζάντες 23″, με το αυτοκίνητο να έχει διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων, νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε αεροτομή, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. Το RS Q8 είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ. Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του συστήματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους διαμέτρου 420 mm μπροστά με 370 mm πίσω, ενώ υπάρχουν και carbon-κεραμικοί μπροστινοί δίσκοι διαμέτρου 440 mm. Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Q8, το μπροστά μετατρόχιο του RS Q8 έχει μεγαλώσει κατά 10 mm και το πίσω κατά 5 mm, προκειμένου να αυξηθεί η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Στο εσωτερικό συναντάμε bucket καθίσματα, δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, RS ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέα διακοσμητικά. Οι πωλήσεις του RS Q8 θα ξεκινήσουν από το πρώτο τρίμηνο του 2020, με το αυτοκίνητο να ξεκινά από τις 127.000 ευρώ στη Γερμανία. Πηγή autoblog.gr
    1 point
  35. βαλτε και εμενα.SEAT ARONA XCELLENCE LAUNCH EDITION Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  36. Πολυ κοπανημα με τις 18 σε βαθμο απελπησιας. Νομιζω οι δρομοι μας δεν κανουν για αυτην την διασταση. Εγω το μετανιωνω καθημερινα Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.