tyxodioktis100 Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 παιδια οσο απιστευτο και να σας ακουστει το νουμερο εγω αγορασα σασμαν για gofaki 3 1.6 (75hp) που μου ειχε σπασει ...100 ευρω...ναι 100 ευρω... μου εσπασε εξω απο κατερινη, τα εκει συνεργεια μου ειπαν 500 ευρω και βρηκα στην σερρες ενα με 100 ευρω... το ειχα ακομα 8 μηνες το αμαξι και κανενα προβλημα, μετα πουληθηκε δεν ξερω οποτε παραπερα ποσο αντεξε... το σασμαν δεν ηταν ευκαιρια ηταν οι τιμες τις αποθηκης, ειχε 4-5 και διαλεξαμε ενα στην τυχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 το σασμαν απτο γκολφ του 4 σου ταιριαζει???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 απο τοτε που περασαμε τα 130000 χλμ το αυτοκινητο εχει γ@μηθει μα βγαζει μ@λ@κισμενες βλαβες... μου φαινετε μου λεει πουλαμε και δεν το καταλαβαινω. λοιπον εχω αλλαξει σασμαν,δισκο-πλατο,ντιζα πριν περιπου 10000 χλμ.... αλλα τον τελευταιο καιρο απο 1η σε 2α και οταν ειναι κρυο το αμαξι ακουγετε κατι σαν γκνουπ... οταν εχει νεκρα κ βαζεις 2α μια χαρα επισης οταν δουλεψει το αμαξι κανα 10λεπτο δια μαγειας ολα μια χαρα.... για πειτε ρε μαγκες καμια ιδεα για το τι μπορει να ειναι??? μηπως να το βαψω μλε κ στην θαλασσα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 απο τοτε που περασαμε τα 130000 χλμ το αυτοκινητο εχει γ@μηθει μα βγαζει μ@λ@κισμενες βλαβες...μου φαινετε μου λεει πουλαμε και δεν το καταλαβαινω. λοιπον εχω αλλαξει σασμαν,δισκο-πλατο,ντιζα πριν περιπου 10000 χλμ.... αλλα τον τελευταιο καιρο απο 1η σε 2α και οταν ειναι κρυο το αμαξι ακουγετε κατι σαν γκνουπ... οταν εχει νεκρα κ βαζεις 2α μια χαρα επισης οταν δουλεψει το αμαξι κανα 10λεπτο δια μαγειας ολα μια χαρα.... για πειτε ρε μαγκες καμια ιδεα για το τι μπορει να ειναι??? μηπως να το βαψω μλε κ στην θαλασσα??? μην απελπιζεσαι,φυσιολογικες φθορες ειναι αυτες.δισκο-πλατο-ντιζα εχω αλλαξει και εγω πριν 2500χλμ.τοτε ειχε 72000 οταν τα αλλαξα.σχεδον τα μισα απο το δικο σου δηλαδη και να το προσεχω απιστευτα οσα χρονια το εχω.οποτε μην μιλας καθολου εισαι αρχοντας. απο πρωτη σε δευτερα οταν ειναι κρυο δεν γνωριζω... κανα συγχρονιζε ισως... για βαλε κανα motorkote στο σασμαν να δεις....κακο παντως δεν θα του κανεις,στο δικο μου που εχω βαλει κουμπωνουν παντως σαν βουτηρο,καλυτερα και απ'οταν το πηρα καινουργιο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Για άλλαξε βαλβολίνες και δες πως πάει μετά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Για άλλαξε βαλβολίνες και δες πως πάει μετά. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 ναι το ξεχασα.τις βαλβολινες τις αλλαξα πριν μια εβδομαδα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Το πρόβλημα προϋπήρχε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 ναι το ξεχασα.τις βαλβολινες τις αλλαξα πριν μια εβδομαδα... εχω ακουσει απο φιλο πως απο εταιρια σε εταιρια στις βαλβολινες ειδε μεγαλη διαφορα στο σασμαν ισως αυτες που εβαλες [+ το κρυο που κανει] να σου διμιουργουν αυτο το προβλημα γιατι οπως λες μετα απο 10 λεπτα που ζεσταινεται σταματαει για ρωτα κανενα μηχανικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 καλα ναι σιγουρα θα το παω να το δουνε αλλα ηθελα την γνωμη σας. οχι το προβλημα ενφανιστηκε ξαφνικα.... κ οταν δουλεψει το αμαξι εξαφανιζετε και...ξαφνικα......! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 motorkote... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 motorkote... ναι φιλε μου,η πρωτη κινηση θα ειναι αυτη οπως φαινετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Εννοώ αν προϋπήρχε της αλλαγής βαλβολίνης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Εννοώ αν προϋπήρχε της αλλαγής βαλβολίνης. ναι υπηρχε...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalia_F Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Είναι πάρα πολύ σημαντικό όταν αλλάζετε βαλβολίνες να προσέχετε να ειναι οι σωστες. Εκτός από τον βαθμο π.χ. 75W-90 (δεν ξερω τι παίρνει το Polo) να είναι σωστο και το GL (πάλι δεν ξέρω αν το Polo παίρνει 4 ή 5) Αν το GL είναι λάθος διαβρώνονται τα μπρούτζινα τμήματα του σαζμαν, κοινώς το συχρονιζέ. Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναγράφει σίγουρα έναν τύπο (π.χ. εμένα στο fiesta λέει iB5) βάση του οποίου καθορίζονται και ποιες ειναι οι σωστές βαλβολίνες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akakios Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 εχω και εγω ενα προβληματακι με το polaki οταν το αμαξι ειναι κρυο κανει αυτο το γντουπ στην οπισθεν. δε το κανει ξεκινωντας και πατωντας την προς τα κατω αλλα προς το τελος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Καποια μ@@@α εχει γινει με τις βαλβολινες φιλε mpoukou.Να φανταστεις στο τελευταιο σερβις στο Audi του πατερα μου του αλλαξαν και βαλβολινες κι ενω πριν ηταν μια χαρα, τωρα οταν ειναι κρυο και για μερικα χιλιομετρα δυσκολευομαι να βαλω πρωτη και δευτερα.Δεν κανει καποιο θορυβο αλλα κουμπωνουν τρομερα δυσκολα στην αρχη.Πλησιαζει η αλλαγη λαδιων του ,οπου και θα γινει εκ νεου αλλαγη στις βαλβολινες μη γαμ@@@@ω.Και να συμπληρωσω οτι το αυτοκινητο του πατερα μου εχει 160.000 χλμ και κανει παντα σερβις στην αντιπροσωπεια της Vw-Audi.Τι βλακεια βαλβολινη εβαλαν την τελευταια φορα ο θεος κ η ψυχη τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 Γιωργο κατα πασα πιθανοτητα οι βαλβολινες θα ειναι. Καποια μαλακια εχουν κανει και στο δικο μου και δεν κουμπωνει η η πρωτη και η δευτερα ευκολα οταν ειναι κρυο. Με το που ζεσταθει κουμπωνουν ομορφα και ευκολα. Υποψιν οτι δεν εχω αλλαξει σασμαν και αυτο που ειχε το αμαξι οταν το πηρα ηταν σε πολυ καλη κατασταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itseto Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 motorkote... ρε παιδιά τι είναι αυτό το μοτορκοτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 ρε παιδιά τι είναι αυτό το μοτορκοτε? http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...amp;prod_id=520 Αντιτριβικο.... ουτε εγω το ειχα ξανακουσει, τωρα το ειδα πρωτη φορα. Καλο φαινεται, το εχει δοκιμασει κανενας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 motorkote γενικότερα φημίζεται για καλά προϊόντα. Έχουμε και προσφορά από αυτούς. Δείτε στις επίσημες προσφορές και επικοινωνήστε με τον GolfIIIGT. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 παντως τα πολο εχουν ενα θεματακι με την πρωτη και την οπισθεν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itseto Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 παντως τα πολο εχουν ενα θεματακι με την πρωτη και την οπισθεν... πολυεργαλείο δηλαδή....για να καταλάβω..επειδή στο σαιτ λέει και για μείωση καυσίμων "ΣΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ/ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ : 2 oz (60 ml) / 1 ΛΙΤΡΟ ΔΙΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ-ΚΑΥΣΙΜΟ : 2 oz (60 ml) / 4 ΛΙΤΡΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ"...ισχύει κάτι τέτοιο? το έχει δοκιμάσει κανείς? "Η ιπποδύναμη αυξάνεται κατα 10% στον πρωτο μήνα χρήσης, οικονομια στα καυσιμα απο 5% έως 15% και αξιοσημείωτη μείωση στην φθορα του κινητηρα." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalia_F Posted January 10, 2008 Report Share Posted January 10, 2008 (edited) http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...amp;prod_id=520Αντιτριβικο.... ουτε εγω το ειχα ξανακουσει, τωρα το ειδα πρωτη φορα. Καλο φαινεται, το εχει δοκιμασει κανενας? Motorkote χρησιμοποιώ εγώ στον κινητήρα. Κρατάει για 3 αλλαγές λαδιών και ελάττωσε πάρα πολύ την βαβούρα που έχω από τα καπελώτα λόγω αλλαγής εκκεντροφόρων. Τώρα για χρήση στο σαζμάν δεν έχω άποψη αλλά πιστεύω ότι θα έχει τα ίδια αποτελέσματα (δηλ. καλύτερη λίπανση). Για να λέτε όμως Motorkote στο σαζμάν πιστεύω δεν μιλάτε για το ίδιο μπουκαλάκι που προστίθεται στον κινητήρα αλλά για κάποιο πιο παχύρευστο…... ??? Edited January 10, 2008 by Natalia_F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 Motorkote χρησιμοποιώ εγώ στον κινητήρα. Κρατάει για 3 αλλαγές λαδιών και ελάττωσε πάρα πολύ την βαβούρα που έχω από τα καπελώτα λόγω αλλαγής εκκεντροφόρων. Τώρα για χρήση στο σαζμάν δεν έχω άποψη αλλά πιστεύω ότι θα έχει τα ίδια αποτελέσματα (δηλ. καλύτερη λίπανση). Για να λέτε όμως Motorkote στο σαζμάν πιστεύω δεν μιλάτε για το ίδιο μπουκαλάκι που προστίθεται στον κινητήρα αλλά για κάποιο πιο παχύρευστο…... ??? το ιδιο μπουκαλακι ακριβως ειναι.αυτο που κανε για το μοτερ κανει και για σασμαν,διαφορικα,τιμονια κ.λ.π αν και για τιμονι επιφυλασσομαι να βαλω..... TNF ανακατεμα με motorkote....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...