Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Αργησα αλλά το καταλαβα..group VW=MTM

Ετσι ειναι Φανη!

Δεν ειναι τυχαιο ρε παιδια ουτε απλα πληρωνεις ονομα στο οτι η εξατμηση της mtm κοστιζει 3800 ευρω!Νομος απαραβατος ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!

Link to comment
Share on other sites

Αργησα αλλά το καταλαβα..group VW=MTM

Συγνωμη για μερικους αλλα εδω Φανη σε χειροκροτω!!!!!

ΜΤΜ = 0 προβληματα = VW worthy.gifworthy.gif

ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για εξάτμιση αξίζει να την δείτε από κοντά...στο site δεν φαίνεται τίποτα. Είναι τόσο ψαγμένη σχεδιαστικά που κάνει τις άλλες να φαίνονται μπουριά της σόμπας. Αν κάποιος γνωρίζει από κυματική και άεριες μάζες θα καταλάβει άμεσα τι εννοώ όταν την δεί...Το πρόγραμμα δε που logαρισα στο αυτοκίνητο του Puck είναι καλύτερο και από το εργοστασιακό, πραγματικά 0 διορθωση knock, γραμμικότατο, ότι ζητάει αυτό ακριβώς παίρνει από θέμα πίεσης και είναι και αρκετά δυνατό. Πραγματικά οι διαφορές με το ρέβο όσον αφορά την δυναμη είναι αμελητέα ποσότητα για τον μη κοντράκια. Εγώ πάντως το ρέβο θα το κρατήσω εφόσον ταιριάξει και καλά με την εξάτμιση. Οταν δουλέψει λίγο και καούν τα καζάνια θα πάω για μετρήσεις.

Τι να λεμε τωρα φιλε αστα να πανε!Και να φανταστεις οτι ειχαν βγαλει βρωμα οτι ειναι ιδια με την milttek και απλα πληρωνεις μαρκα!Μπουχαχαχαχαχαχαχα ;):thumbsup::ninja::blink: καμια σχεση!

Link to comment
Share on other sites

Τι να λεμε τωρα φιλε αστα να πανε!Και να φανταστεις οτι ειχαν βγαλει βρωμα οτι ειναι ιδια με την milttek και απλα πληρωνεις μαρκα!Μπουχαχαχαχαχαχαχα ;):thumbsup::ninja::blink: καμια σχεση!

Δεν κρατιέμαι άλλο....

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ολοι μαζι μια δοξασία για την ΜΤΜ... Καλά, σοβαρολογείτε τώρα? Με τα λεφτά που ζητάνε για την εξάτμιση τους αγοράζεις 2 Milltek Full και 1 Ποπάι ρε παιδιά... Τι λέμε?

Η σύγκριση ποιά είναι ? ΜΤΜ vs Ποπάι ?? ΕΛΕΟΣ δηλαδή.. Εννοείται οτι η εξάτμιση της ΜΤΜ ΠΡΕΠΕΙ να δουλεύει... 3500€ κάνει Τρεισήμισι ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ !!

Link to comment
Share on other sites

Δεν κρατιέμαι άλλο....

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ολοι μαζι μια δοξασία για την ΜΤΜ... Καλά, σοβαρολογείτε τώρα? Με τα λεφτά που ζητάνε για την εξάτμιση τους αγοράζεις 2 Milltek Full και 1 Ποπάι ρε παιδιά... Τι λέμε?

Η σύγκριση ποιά είναι ? ΜΤΜ vs Ποπάι ?? ΕΛΕΟΣ δηλαδή.. Εννοείται οτι η εξάτμιση της ΜΤΜ ΠΡΕΠΕΙ να δουλεύει... 3500€ κάνει Τρεισήμισι ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ !!

Καλα ηρεμησε λιγο κουβεντα κανουμε!

Με οτι και να την συγκρινεις φιλε δεν εχει καμια σχεση!Καλες και οι milttek αλλα εως εκει!Μιλαμε για παρα πολυ μελετη το πραμα και σε συνδιασμο και με το προγραμμα το mtm θα εχεις ενα μαμα αυτοκινητο αλλα 272 αλογα! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλα ηρεμησε λιγο κουβεντα κανουμε!

Με οτι και να την συγκρινεις φιλε δεν εχει καμια σχεση!Καλες και οι milttek αλλα εως εκει!Μιλαμε για παρα πολυ μελετη το πραμα και σε συνδιασμο και με το προγραμμα το mtm θα εχεις ενα μαμα αυτοκινητο αλλα 272 αλογα! tongue.gif

1. Θα έχεις ενα αυτοκίνητο 272 άλογα? Το έβαλε κανείς στο δρόμο με κάποιο άλλο να τα δούμε? Γιατί κάτι μετρήσεις θυμάμαι του Audiclub που αν δεν κάνω λάθος έδειχναν εντελώς διαφορετικά πράγματα.. Αλλα και έστω οτι είναι 272.

2. Πόσο θα το πληρώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Δεν κρατιέμαι άλλο....

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ολοι μαζι μια δοξασία για την ΜΤΜ... Καλά, σοβαρολογείτε τώρα? Με τα λεφτά που ζητάνε για την εξάτμιση τους αγοράζεις 2 Milltek Full και 1 Ποπάι ρε παιδιά... Τι λέμε?

Η σύγκριση ποιά είναι ? ΜΤΜ vs Ποπάι ?? ΕΛΕΟΣ δηλαδή.. Εννοείται οτι η εξάτμιση της ΜΤΜ ΠΡΕΠΕΙ να δουλεύει... 3500€ κάνει Τρεισήμισι ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ !!

Δεν με ενδιαφερει φιλε μου τι χειροτερο μπορεις να αγορασεις με τα λεφτα που εχει η ΜΤΜ.

Με ενδιαφερει μονο ενα!!!

Μπορεις να βρεις εσυ εξατμιση που να σου προσφερει τα ιδια που σου προσφερει η MTM με λιγοτερα χρηματα?

Γιατι ολες αυτες που αναφερεις , ειναι κατωτερες της mtm.

Kαι ξαναλεω.

ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ολες αυτες που αναφερεις , ειναι κατωτερες της mtm.

Τι εννοείς με τον όρο κατώτερες? Ποιοτικώς? Κατώτερες σε απόδοση (ιπποδύναμη)? Κατότερες σε ένταση? Σε τι?

Δηλαδή πιστεύεις οτι η ΜΟΝΗ εξάτμιση που δουλεύει σωστά σε ενα TFSi μοτέρ είναι αυτή της ΜΤΜ?

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς με τον όρο κατώτερες? Ποιοτικώς? Κατώτερες σε απόδοση (ιπποδύναμη)? Κατότερες σε ένταση? Σε τι?

Δηλαδή πιστεύεις οτι η ΜΟΝΗ εξάτμιση που δουλεύει σωστά σε ενα TFSi μοτέρ είναι αυτή της ΜΤΜ?

Υπαρχουν πολυ καλες εξατμησεις αλλα υπαρχουν και καλυτερες!

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν πολυ καλες εξατμησεις αλλα υπαρχουν και καλυτερες!

Αυτο είναι σίγουρο και το κατά ποσο είναι καλύτερες θα το δείξει μόνο ο χρόνος tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς με τον όρο κατώτερες? Ποιοτικώς? Κατώτερες σε απόδοση (ιπποδύναμη)? Κατότερες σε ένταση? Σε τι?

Δηλαδή πιστεύεις οτι η ΜΟΝΗ εξάτμιση που δουλεύει σωστά σε ενα TFSi μοτέρ είναι αυτή της ΜΤΜ?

Εγω προσωπικα δεν εχω δοκιμασει στο δικο μου αυτοκινητο καμια, αλλα επειδη εχω διαβασει παρα πολλα απο πολλα club, ΝΑΙ πιστευω οτι η MTM ειναι καλυτερη και ποιοτικως και σε αποδοση σε ολο το φασμα στροφων , αλλα και σε ενταση.

Εχω μπει σε αυτοκινητο που δουλευει με mtm και δουλευαν ολα τελεια.

Ηταν σαν να μπηκα σε μαμα αυτοκινητο 272 αλογα.

Αυτο για εμενα μετραει ποιο πολυ απο ολα.

Δεν εχω βρει ακομα καλυτερη εξατμιση στο συνολο της αποδοσης με την αρμονια του ηχου και με την ποιοτικη κατασκευη της ΜΤΜ worthy.gif

Οταν βρεθει τα ξαναλεμε.

Φιλικα παντα Στεφανος :blink:

Edited by stefanos patra
Link to comment
Share on other sites

Ρε πως αλλάζουν οι καιροί... :heart:

τι δουλεια εχει ενας audakias εδω>?! tongue.gif

που χαθηκες εσυ παιδι?!

οσο για την εξατμιση...ενταξει αυτο ελυπε να δωσεις 3800 (1,300,000 δραχμες ) και να μην δουλευει!

όντως ισχύει το ρητο : οτι πληρωνεις παιρνεις (μαλάκες ήταν οι αρχαιοι και το εβγαλαν? :blink::thumbsup: )

Link to comment
Share on other sites

ας μην θεοποιουμε κανεναν,ο καθενας φτιαχνει το αμαξι του με τα δικα του κριτηρια.προσωπικα εγω θελω να παρω το 100% της δυναμης του αυτοκινητου χωρις να πειραξω τα εντοσθια του μοτερ,κοινως οσο το δυνατον καλυτερο 1ο σταδιο.ε,δεν θα παω στην mtm γιατι απλα ξερω οτι δεν θα με καλυψει,γιατι αυτοι δινουνε προτεραιοτητες σε αλλα πραγματα που εμενα δεν με ενδιαφερουν(σου αδειαζουν και το πορτοφολι).πιστευω με προσεκτικα βηματα το golf μπορει να γινει ικανοποιητικα δυνατο και χωρις προβληματα και σιγουρα αρκετα δυνατοτερο απο αυτο της mtm με τα 272 που κατα τη γνωμη μου το νουμερο ειναι μουφα...και μην ξεχναμε οτι στην mtm τα μισα λεφτα τα δινεις λογω ονοματος και τα αλλα μισα ειναι η ουσια οποτε το οτι πληρωνεις παιρνεις μπορει κατα κανονα να ειναι σωστο,αλλα οχι παντα,κι αυτο λιγο πολυ το εχουμε δει ολοι...

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε να δεις.

Καταρχην πρωτο σταδιο ειναι μονον το προγραμμα.

Το προγραμμα λοιπον το εχουν ολες οι καλες επωνυμες εταιριες τα ιδια χρηματα.

Αρα εδω διαλεγουμε αυτον που εχει την καλυτερη αξιοπιστια και την καλυτερη γραμμη στην καμπυλη δυναμομετρησης.

Εδω ομως βλεπω οτι εσενα δεν σε ενδιαφερει και ιδιαιτερα η αξιοπιστια, οποτε πας σε ενα φτιαχτο προγραμμα και βγαζεις περισσοτερα αλογα. Υπαρχουν και το ξερω αλλα εγω κοιταω πρωτα την αξιοπιστια και μετα το 100% της δυναμης που μπορει να βγαλει το προγραμμα.

Μετα θελω να σου πω οτι τα 272 του 2ου σταδιου δεν ειναι μουφα, γιατι εχουν μετρηθει απο φιλο που εχει 2ο σταδιο ΜΤΜ.

Τωρα οσο για την εξατμιση, ναι ειναι ακριβη, ναι στην ΜΤΜ πληρωνεις ονομα, αλλα φιλε μου ολα τα καλα ονοματα τα πληρωνεις.

Οταν η ΜΤΜ και η καθε ΜΤΜ εχει χαλασει καποια χρηματα για να βρει την τελεια εξατμιση, γιατι εχει κανει απειρες δοκιμες, ναι αυτα τα χρηματα πρεπει να τα παρει απο τον καταναλωτη.

Εαν εσυ ανοιξεις μια ΜΤΜ και φτιαξεις μια ιδια , (εαν γινετε αυτο), τοτε εχεις ενα αντιγραφο και εκμεταλευεσαι ολες της δοκιμες της ΜΤΜ για να επωφεληθεις την τσεπη σου. Πολυ καλα κανεις και εαν νομιζεις οτι μπορεις να την φτιαξεις φτιαχτην.

Εγω δεν μπορω να το κανω, γιαυτο και πληρωνω αδρα την εταιρια και εχω το κεφαλι μου ησυχο, αλλα και την τσεπη μου ποιο αδεια απο τη δικια σου. :)

Οσο για το εαν η ΜΤΜ ειναι καλυτερη απο τις αλλες εξατμισεις , εχουμε πει τοσα πολλα μεσα σε αυτο το club που τελικα ολα καταληγουν οτι καλυτερη εξατμιση μεχρι τωρα δεν εχει βγει.

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε να δεις.

Καταρχην πρωτο σταδιο ειναι μονον το προγραμμα.

Το προγραμμα λοιπον το εχουν ολες οι καλες επωνυμες εταιριες τα ιδια χρηματα.

Αρα εδω διαλεγουμε αυτον που εχει την καλυτερη αξιοπιστια και την καλυτερη γραμμη στην καμπυλη δυναμομετρησης.

Εδω ομως βλεπω οτι εσενα δεν σε ενδιαφερει και ιδιαιτερα η αξιοπιστια, οποτε πας σε ενα φτιαχτο προγραμμα και βγαζεις περισσοτερα αλογα. Υπαρχουν και το ξερω αλλα εγω κοιταω πρωτα την αξιοπιστια και μετα το 100% της δυναμης που μπορει να βγαλει το προγραμμα.

Μετα θελω να σου πω οτι τα 272 του 2ου σταδιου δεν ειναι μουφα, γιατι εχουν μετρηθει απο φιλο που εχει 2ο σταδιο ΜΤΜ.

Τωρα οσο για την εξατμιση, ναι ειναι ακριβη, ναι στην ΜΤΜ πληρωνεις ονομα, αλλα φιλε μου ολα τα καλα ονοματα τα πληρωνεις.

Οταν η ΜΤΜ και η καθε ΜΤΜ εχει χαλασει καποια χρηματα για να βρει την τελεια εξατμιση, γιατι εχει κανει απειρες δοκιμες, ναι αυτα τα χρηματα πρεπει να τα παρει απο τον καταναλωτη.

Εαν εσυ ανοιξεις μια ΜΤΜ και φτιαξεις μια ιδια , (εαν γινετε αυτο), τοτε εχεις ενα αντιγραφο και εκμεταλευεσαι ολες της δοκιμες της ΜΤΜ για να επωφεληθεις την τσεπη σου. Πολυ καλα κανεις και εαν νομιζεις οτι μπορεις να την φτιαξεις φτιαχτην.

Εγω δεν μπορω να το κανω, γιαυτο και πληρωνω αδρα την εταιρια και εχω το κεφαλι μου ησυχο, αλλα και την τσεπη μου ποιο αδεια απο τη δικια σου. :)

Οσο για το εαν η ΜΤΜ ειναι καλυτερη απο τις αλλες εξατμισεις , εχουμε πει τοσα πολλα μεσα σε αυτο το club που τελικα ολα καταληγουν οτι καλυτερη εξατμιση μεχρι τωρα δεν εχει βγει.

λοιπον,για να συννενοηθουμε οταν λεμε 1ο σταδιο εννουμε φ.π.ε.2ο σταδιο θεωρειται αλλαγη τουρμπινας...απλα οι εταιρειες το λενε ετσι για να διαχωρισουν οταν εχεις ειτε μονο προγραμμα ειτε και προγραμμα και εξατμιση...κανεις δεν ειπε για αντιγραφο της mtm...ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα,μπορεις να φτιαξεις και μια χειροποιητη παρα πολυ καλη.πολυ ευχαριστως οταν τελειωσω το αμαξι ετσι οπως εχω προγραμματισει να δοκιμασω με ενα της mtm για να δουμε τι γινεται και στο δρομο,οπου ειναι και ο κριτης.οσο για την αξιοπιστια,επαναλαμβανω οτι δεν την κερδιζεις μονο με την εν λογω εταιρια αλλα και με σωστες κινησεις αρκει να μην προκαλεις την τυχη σου.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να φτιαξεις και μια χειροποιητη παρα πολυ καλη.πολυ ευχαριστως οταν τελειωσω το αμαξι ετσι οπως εχω προγραμματισει να δοκιμασω με ενα της mtm για να δουμε τι γινεται και στο δρομο,οπου ειναι και ο κριτης.οσο για την αξιοπιστια,επαναλαμβανω οτι δεν την κερδιζεις μονο με την εν λογω εταιρια αλλα και με σωστες κινησεις αρκει να μην προκαλεις την τυχη σου.

Δεν ειπα οτι η ΜΤΜ ειναι η μονη αξιοπιστη εταιρια, αλλα οτι οι επωνυμες εταιριες ειναι αξιοπιστες.

Εαν φιλε Κωστα καταφερεις και φτιαξεις εξατμιση και προγραμμα που θα ειναι αξιοπιστο και θα πηγαινει και καλυτερα απο το ΜΤΜ, τι καλα στον κοσμο!!

Αυτο περιμενω και εγω να δω, γιατι καποιοι που το προσπαθησαν δεν το καταφεραν ΑΚΟΜΑ.

Εαν λοιπον μπορεσεις εσυ ή ο φιλος μου ο Δημητρης, (golf rs) σηκωνω τα χερια ψηλα!!

Τεχνικες γνωσεις δεν εχω, αλλα βλεπω τι γινετε, γιαυτο και γραφω αυτα που γραφω.

Υ.Γ. Σε τελικη αναλυση να σου πω και ενα τελευταιο.

Η VW εβγαλε το golf edition 30 , το οποιο ειναι λιγο ακριβοτερο και εχει 30 αλογα παραπανω.

Εαν λοιπον εβγαζε το "stefanos edition" tongue.gif και εβγαζε 72 αλογα παραπανω και ειχε 5000 χιλιαρικα παραπανω ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΕΠΕΡΝΑ. Αυτο λοιπον βλεπω στα ματια της ΜΤΜ με την 2ετη εγγυηση, το καλο ονομα και την αξιοπιστια που μπορει να προσφερει.

Τι να κανουμε? Οταν δεν ξερεις πολλα τεχνικα πραγματα, πας στα σιγουρα :D

Εαν εισαι γνωστης και γουσταρεις να πειραματιστεις με τα 30.000 που εδωσες, τοτε πειραματιζεσαι ;)

:blink: Ρε 'σεις,μηπως σας τα εχει χωσει ο Προδρομος ή σας δινει δωρεαν προγραμματα? Τετοια διαφημιση δεν εχω ξαναδει....!!! Ειπαμε,ειναι πολυ καλη η ΜΤΜ αλλα εσεις το παρακανατε... thumbsdown.gif

Χα χα! καλο!!!

Εγω παντος τον ανθρωπο δεν τον εχω δει ουτε μια φορα!! Μονο στο τηλεφωνο εχουμε μιλησει, αλλα ευχομαι να βρω τον χρονο να παω να τον δω και απο κοντα, γιατι εχω πηξει στη δουλεια και βρισκομαι 225 χιλ. μακρια :(

Edited by stefanos patra
Link to comment
Share on other sites

Αν ήμουν εγωιστής δεν θα ξεστράβωνα κόσμο εδω μέσα και αλλού..μάλλον με έχεις παρεςξηγήσει.

Κανένα σεταπ δεν δούλεψε ποτε καλά σε εμενα

Απροβληματιστα, αθορυβα, και γραμμικά εβγαλα ΜΟΝΟ με το ΜΤΜ

Όταν θα κάνει adaptation ο εγκέφαλος και καει η εξάτμιση σίγουρα θα δείξει +10 (διαπιστωμένα το adaptation υπάρχει και δουλεύει...δεν το πιστευα ουτε εγω κάποτε)

Φέρτε μου δυναμομέτρηση με πανω απο 260 και να δουλεύει όπως το δικό μου και θα σας το χαρίσω.

Εγώ πάλι πιστεύω ότι μπορείς να φτάσεις τα 270....

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ Έχετε δει το βιντεακί με το ανοιγμα S3 250ps Vs Golf V GTI 272PS (MTM)? Απο στάση πετάγετε αρκετά μπροστά το S3 αλλά μετά την τρώει απο το GTI...

Θέλεις να πεις 318 άλογα είναι το Gti... και όχι 272...

Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακα θα σου πω οτι εγω που εχω ανοιξει με gti με μονο mtm προγραμμα στα τελειωματα 5ης δεν υπερβαλω ειμουν 2 κολονες μπροστα το λιγοτερο μπορει και παραπανω!Μπορει και να το επιβεβαιωσει ο mic! B)

Οποτε παρε και καταλαβε τι διαφορα εχουν!

Ο μονος λογος που πουλαει ο Προδρομος ειναι καθαρα θεμα ονοματος της mtm και τιποτα αλλο!Σαν επαγγελματιας ειναι γνωστο οτι ειναι απαραδεχτος (στην συμπεριφορα του οχι στην ποιοτητα δουλειας)! :blush:

OFF TOPIC

Επιβεβαιώνω όλα όσα λέει ο ¶ρης και να προσθέσω ότι τα ανοίγματα έγιναν στη Εθνική, βράδυ (χωρίς κίνηση και όχι μόνο μια φορά) και τα συμπεράσματα ήταν αρκετά επικοδομητικά.

Πάντως εγώ αν κράταγα το Golf σίγουρα το επόμενο βήμα θα ήταν αλλαγή τουρμπίνας από που αλλού? Από ΜΤΜ ΦΥΣΙΚΑ. Όσο είχα το gti (και ήμουν από τους πρώτους που έβαλα MTM σε αυτό το forum) το πρόγραμμα δούλευε τόσο ΑΨΟΓΑ (ούτε εργοστασιακό να ήταν- και με 2 χρόνια γραπτή εγγύηση) που πραγματικά χαιρόμουν το αμάξι κάθε στιγμή, ενώ κάθε διαδρομή γινόταν τόσο απολαυστική (αχ αυτή η ροπή) που πραγματικά δεν ήθελα να τελειώσει. hearts.gif

Link to comment
Share on other sites

Xm xm Το μέτρησα χωρίς adaptation ξερά κατευθείαν μετά τον προγραμματισμό και με καινούργια εξάτμιση πάνω. 249,8 με 39,7

Που είναι ρε παιδιά τα 272? μονο στην ροπή πέσανε μέσα..

Αυριο έχω κανονίσει να παω στον Προδρομο μήπως το αρχείο που στείλανε ήταν λάθος. Πάντως στον δρόμο ΕΜΕΝΑ και το τονίζω γιατι είναι προσωπικά γουστα μου αρέσει πολυ καλύτερα απο το Ρεβο, δείχνει για πολυ ποιο δυνατο απο 250. Τελος πάντων θα δειξει αυριο..αν είναι οκ το αρχειο θα το κρατήσω το προγραμμα οπως και να εχει (Υπαρχει δυνατοτητα επιστροφης αν δεν μου αρεσει), θα κανω 1000χλμ να καει καλα και η εξατμιση και θα ξαναπαω (δεν νομιζω να δω πανω απο 260παντως)

Παντος ρε παιδια η διαφημιση που εχει η mtm στο drive γραφει τα εξης.

1ο σταδιο 245hp 355nm

2o σταδιο 255hp 365nm

3o σταδιο 260hp 370nm

Οταν λοιπον λεει 1ο σταδιο ενοει μονον προγραμμα

2ο σταδιο ενοει προγραμμα και μιση εξατμιση πισω μονον.

3ο σταδιο ενοει προγραμμα και ολοκληρη εξατμιση (εδω βλεπε Fanis)

Γιατι λοιπον ολοι φαγωθηκαμε οτι πρεπει να βγαλει 272 hp?

Edited by stefanos patra
Link to comment
Share on other sites

Οι ακόλουθες φράσεις γράφτηκαν προ ολίγου στο vortex και εν μέρη επιβεβαιώνουν την θεωρία μου περι ΑΧΧ.

--"1st 2.0TFSI engines were forged pistons,the new 07 on up are cast piston with a steel insert/girdle for support,I guess they found this was cheaper and still handles OEM power/compression ratio. "

--"Interesting. Does this limit the engine at all? (ie. Stage III) Is there an engine code specific to when they started with cast pistons?"

Είχε ακουστεί και στο παρελθόν κάτι παρόμοιο αλλά το θεώρησα φήμη.Προφανώς η VW είχε προβλήματα με την κατασκευή των πιστονιών και άλλαξε απο σφυρήλατα σε χυτά με ειδική επίστρωση, η οποία δέν μπορούσε να εφαρμοστεί στα πρώτα.

Απο ότι λένε παραπάνω στα μοντέλα 2007 ισχύει η αλλαγή, άν και εγώ πιστεύω ότι δέν πρόκειται για χρονολογική διαφορά, όσο για διαφορά κωδικού κινητήρα.Ποιός ξέρει άραγε άν και η πτώση συμπίεσης σε 10.3:1 είχε να κάνει με τα παραπάνω...

Food for though.... :)

Link to comment
Share on other sites

Οι ακόλουθες φράσεις γράφτηκαν προ ολίγου στο vortex και εν μέρη επιβεβαιώνουν την θεωρία μου περι ΑΧΧ.

--"1st 2.0TFSI engines were forged pistons,the new 07 on up are cast piston with a steel insert/girdle for support,I guess they found this was cheaper and still handles OEM power/compression ratio. "

--"Interesting. Does this limit the engine at all? (ie. Stage III) Is there an engine code specific to when they started with cast pistons?"

Είχε ακουστεί και στο παρελθόν κάτι παρόμοιο αλλά το θεώρησα φήμη.Προφανώς η VW είχε προβλήματα με την κατασκευή των πιστονιών και άλλαξε απο σφυρήλατα σε χυτά με ειδική επίστρωση, η οποία δέν μπορούσε να εφαρμοστεί στα πρώτα.

Απο ότι λένε παραπάνω στα μοντέλα 2007 ισχύει η αλλαγή, άν και εγώ πιστεύω ότι δέν πρόκειται για χρονολογική διαφορά, όσο για διαφορά κωδικού κινητήρα.Ποιός ξέρει άραγε άν και η πτώση συμπίεσης σε 10.3:1 είχε να κάνει με τα παραπάνω...

Food for though.... :rolleyes:

και τι σημαινει αυτο??? :D

Link to comment
Share on other sites

και τι σημαινει αυτο??? :D

Αν ισχύει (δέν μπορώ να ξέρω με σιγουριά), τότε για άλλη μια φορά η VW βγάζει αρχικά έναν κινητήρα με πιθανώς μεγαλυτερη αντοχή, και στην συνέχεια λόγο ίσως κόστους αλλάζει κωδικό και parts χρησιμοποιώντας ίσως υποδεέστερα.

Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και στον 1.8Τ όταν οι κινητήρες εκείνοι χτύπαγαν άνετα τα 300 άλογα χωρίς προβλήματα.Όταν μερικοί επιχείρησαν να κάνουν το ίδιο και στα πιο καινούργια μοντέλα,του βγήκε ξυνό.

Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι υποθετικά

1ον )Γιατί δέν είναι επιβεβαιωμένα και

2ον)Γιατί ότι και να λέμε άν δέν αποδειχτεί στην πράξη, είναι απλώς οδοντόκρεμες...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.