Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Εγώ πάλι δεν ξέρω αν το αμάξι πάει καλύτερα αλλά ακούγεται πολύ καλύτερα music.gifmusic.gif

Έχασα τίποτα καλό χτες βράδυ???

Δεν έγινε και κάτι συγκλονιστικό. Κατηφορήσαμε χαλαρά προς Βάρκιζα και μετά πήγαμε βούτα. Χτυπήσαμε και τα σαντουιτσάκια μας και περάσαμε όμορφα. Την επόμενη φορά που θα είσαι και στρωμένος... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δουλεύει καλύτερα και αυτό μπορεί να το ξέρει μόνο αυτός που το οδηγεί συνέχεια. Εγώ πάντως που το έκανα μια βόλτα χθες, τρελάθηκα. ;)B):wub: Πάντως δεν έχει άδικο ο GolfRS. Καθόλου άδικο.

@GolfRS, κανείς μα κανείς δεν έχει αμφισβητήσει το επίπεδο γνώσεων που έχεις. Τουλάχιστον όχι κάποιος από εμάς. Με τον τρόπο που τα γράφεις έχουμε πρόβλημα. Αν τα ποσταρίσματα σου ήταν όλα όπως τα παραπάνω, τότε θα είμασταν όλοι μια χαρά.

Ο τρόπος ενοχλεί αυτούς που απλά τους πάω κόντρα γιατί τους λέω πράγματα που αυτοί απλά ΞΕΡΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.

Εγώ δέν είδα κανέναν στον οποίο δέν τα έχωσα να βγεί και να μου πεί το πώς γράφω.

Σε γενικές γραμμές όμως ζούμε σε έναν κόσμο που αυτός που μιλάει είναι ο "κακός" ενώ αυτός που κοιτάει απλά να την βγάλει "καθαρή" είναι ο έξυπνος...Εγώ ποτέ μου δέν έζησα με αυτήν την ιδέα.¶ν είσαι κύριε μάγκας, μήν επαναλαμβάνεις απλά αυτά που ακούς, και μπορεί να είναι και λάθος, αλλά "απορόφησε" ότι μπορείς και φίλτράρισέ το μέσα απο τις γνωσεις σου, για να καταλήξεις στο σωστό και να βοηθήσεις και τους άλλους.Το να μεταφέρεται και να διαιωνίζεται το ΛΑΘΟΣ είναι κακό για όλους, όχι μόνο για το image το εκάστοτε ατόμου.

Και κάτι ακόμα.Εγώ δέν βγήκα ποτέ να το παίξω έξυπνος, αν και πολλά που λέγονται εδω μέσα είναι πιθανώς υποψήφια αστεισμού.Ποτέ δέν είπα "εγώ τα ξέρω όλα και οι άλλοι είσαστε άσχετοι".Αλλά δυστυχώς δέν μπορεί να μήν μου την δίνει στα νεύρα το γεγονός ότι υποστηρίζονται απόψεις και γεγονότα, που έχουν πάει απο στόμα σε στόμα ώς πλήρως "αξιόπιστα", και δέν έχουν ΚΑΜΙΑ θεωρητική βάση, και απο άτομα με παντελή έλλειψη βασικών αρχών λειτουργείας ορισμένων πραγμάτων....

Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος ενοχλεί αυτούς που απλά τους πάω κόντρα γιατί τους λέω πράγματα που αυτοί απλά ΞΕΡΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.

Εγώ δέν είδα κανέναν στον οποίο δέν τα έχωσα να βγεί και να μου πεί το πώς γράφω.

Σε γενικές γραμμές όμως ζούμε σε έναν κόσμο που αυτός που μιλάει είναι ο "κακός" ενώ αυτός που κοιτάει απλά να την βγάλει "καθαρή" είναι ο έξυπνος...Εγώ ποτέ μου δέν έζησα με αυτήν την ιδέα.¶ν είσαι κύριε μάγκας, μήν επαναλαμβάνεις απλά αυτά που ακούς, και μπορεί να είναι και λάθος, αλλά "απορόφησε" ότι μπορείς και φίλτράρισέ το μέσα απο τις γνωσεις σου, για να καταλήξεις στο σωστό και να βοηθήσεις και τους άλλους.Το να μεταφέρεται και να διαιωνίζεται το ΛΑΘΟΣ είναι κακό για όλους, όχι μόνο για το image το εκάστοτε ατόμου.

Και κάτι ακόμα.Εγώ δέν βγήκα ποτέ να το παίξω έξυπνος, αν και πολλά που λέγονται εδω μέσα είναι πιθανώς υποψήφια αστεισμού.Ποτέ δέν είπα "εγώ τα ξέρω όλα και οι άλλοι είσαστε άσχετοι".Αλλά δυστυχώς δέν μπορεί να μήν μου την δίνει στα νεύρα το γεγονός ότι υποστηρίζονται απόψεις και γεγονότα, που έχουν πάει απο στόμα σε στόμα ώς πλήρως "αξιόπιστα", και δέν έχουν ΚΑΜΙΑ θεωρητική βάση, και απο άτομα με παντελή έλλειψη βασικών αρχών λειτουργείας ορισμένων πραγμάτων....

Ξέρεις ότι για κάθε τι υπάρχει ο σωστός και πλέον κατάλληλος τρόπος να το πεις. Εγώ δεν ξέρω πολλά πράγματα, το ομολογώ. Θέλω όμως να μαθαίνω από άτομα που ξέρουν και μπορούν να με βοηθήσουν. Το ότι μπορεί να μην γνωρίζω κάποια πράγματα και να επιμένω στις λάθος απόψεις μου, δεν σημαίνει ότι δίνω το δικαίωμα σε κάποιον να μου την "πει", να με ειρωνευθεί και στο τέλος να τσακωθώ μαζί του. Αν δεν μπορεί κάποιος που γνωρίζει να με βοηθήσει να καταλάβω το λάθος μου και αντί αυτού με ειρωνευτεί και προσπαθήσει να υποβαθμίσει την άποψη μου, τότε καλύτερα να μην μπει καν στον κόπο να ποστάρει, ακόμα και αν αυτά που λέω του ακούγονται κάπως. Κανένας δεν γεννήθηκε γνώστης. Όλοι κάπως αποκτήσαμε ότι ξέρουμε. Ας προσπαθούμε να μαθαίνουμε και τους υπόλοιπους και όχι να τους δημιουργούμε ένα αίσθημα ασχετοσύνης. Είναι βασικό αυτό. Ας μην ξεχνάς, ότι αυτό που φαίνεται προφανές για σένα, στον άλλο μπορεί να ακούγεται σαν κάτι το πρωτοφανές. Εκεί πρέπει να επέμβεις με ήρεμο και ευγενικό τρόπο και να τον βοηθήσεις να καταλάβει τι σκέφτεται λάθος. Με σεβασμό στο άτομο του και με καλή θέληση. Το αίσθημα του να γνωρίζεις και να μπορείς να μεταφέρεις την γνώση σου είναι ότι καλύτερο. Το να λες την σωστή άποψη σου και να ειρωνεύεσαι ή και εγώ δεν ξέρω τι, είναι απλά επίδειξη γνώσεων και είναι κάτι κατακριταίο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου γεια σας.

Θελω να σας πω οτι εβαλα στο αυτοκινητο μου (golf v gti) το ολο συστημα της ΑΤΡ.

Mπορω να πω οτι το αυτοκινητο μου παει αρκετα καλα, κανει ωραιο ηχο , και δεν κανει καθολου μα καθολου διακοπες ή μπερδεματα.

Εχω χρησιμοποιησει μια σκαστρα garret κλειστου τυπου.

Το συστημα ειναι στο link που σας δινω, στη δευτερη κατα σειρα photo φαινετε το ολο συστημα τοποθετημενο.

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...tegory_Code=FSI

Θελω σας παρακαλω πολυ να μου πειτε τι εχετε ακουσει για αυτο το συστημα, γιατι μου ειπαν 2 φιλοι οτι αυτο το συστημα το εβαλαν μερικα παιδια στο vortex και δεν τους αρεσε και το εβγαλαν.

Θελω λοιπον, επειδη δεν μπορω να βρω στο vortex που γραφει κατι τετοιο , ισως γιατι δεν τα παω και πολυ καλα με τα αγγλικα μου, να μου πειτε τι ακριβως προβλημα αντιμετωπισαν και το εβγαλαν.

Ακομα θελω να μου πειτε εαν κατα τη γνωμη σας υπαρχει περιπτωση να δημιουργησει προβλημα στο αυτοκινητο.

Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω τις πολυτιμες απαντησεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Aν και δεν μου απαντησε κανενας, και πολυ καλα κανατε, εφοσον δεν εχετε σιγουρη απαντηση, θελω να πω οτι μετα απο 300 χιλιομετρα που εχω κανει, δουλευουν ολα αψογα. Δεν εχει κανει το παραμικρο, δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι, αν και μου ειπε φιλος να το κοιταξω με το vag com μηπως εχει γραψει error ο εγκεφαλος και ας μην εχει αναψει λαμπακι. Αυτο δεν το εκανα γιατι δεν εχω vag com. Χωρις λοιπον να θελω να κατηγορησω την atp διοτι παει πολυ καλα, θελω να πω οτι σημερα θα βγαλω το συστημα της σκαστρας, και θα αφησω μονον την εισαγωγη. Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ λογος που θα το κανω αυτο, ειναι οτι εχω πειστει απο μια κουβεντα του φιλου μου Δημητρη, οτι δεν λεει να βγαλεις την τεχνολογια της ηλεκτρονικης σκαστρας και να πας ενα βημα πισω που ειναι η μηχανικη. Δεν μου το ειπε ακριβως ετσι αλλα αυτο ενοουσε. Μου ειπε ακομα οτι το esp του αυτοκινητου επεμβαινει στην ηλεκτρονικη σκαστρα οποτε θελει, κατι που με τη μηχανικη το χανεις. Αυτοι λοιπον ειναι οι λογοι που θα βγαλω την σκαστρα , αλλα εαν κανει καμια και αρχιζει να σκιζετε οπως του φιλου μου του Αρη, θα την ΞΑΝΑΒΑΛΩ!!!

Αυτα και ελπιζω να μην σας κουρασα.

Θα ξαναποσταρω νεα.

Υ.Γ. Θα ημουν τρισευτιχισμενος, εαν ολα τα παιδια του club, κανοντας μια δοκιμη στο αυτοκινητο τους, εβγαιναν και ελεγαν τα αποτελεσματα , γιατι ο κυριοτερος λογος του forum για εμενα ειναι αυτος. Εκτος βεβαια απο την πολυ καλη φιλια μεταξυ μας :D

Link to comment
Share on other sites

Aν και δεν μου απαντησε κανενας, και πολυ καλα κανατε, εφοσον δεν εχετε σιγουρη απαντηση, θελω να πω οτι μετα απο 300 χιλιομετρα που εχω κανει, δουλευουν ολα αψογα. Δεν εχει κανει το παραμικρο, δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι, αν και μου ειπε φιλος να το κοιταξω με το vag com μηπως εχει γραψει error ο εγκεφαλος και ας μην εχει αναψει λαμπακι. Αυτο δεν το εκανα γιατι δεν εχω vag com. Χωρις λοιπον να θελω να κατηγορησω την atp διοτι παει πολυ καλα, θελω να πω οτι σημερα θα βγαλω το συστημα της σκαστρας, και θα αφησω μονον την εισαγωγη. Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ λογος που θα το κανω αυτο, ειναι οτι εχω πειστει απο μια κουβεντα του φιλου μου Δημητρη, οτι δεν λεει να βγαλεις την τεχνολογια της ηλεκτρονικης σκαστρας και να πας ενα βημα πισω που ειναι η μηχανικη. Δεν μου το ειπε ακριβως ετσι αλλα αυτο ενοουσε. Μου ειπε ακομα οτι το esp του αυτοκινητου επεμβαινει στην ηλεκτρονικη σκαστρα οποτε θελει, κατι που με τη μηχανικη το χανεις. Αυτοι λοιπον ειναι οι λογοι που θα βγαλω την σκαστρα , αλλα εαν κανει καμια και αρχιζει να σκιζετε οπως του φιλου μου του Αρη, θα την ΞΑΝΑΒΑΛΩ!!!

Αυτα και ελπιζω να μην σας κουρασα.

Θα ξαναποσταρω νεα.

Υ.Γ. Θα ημουν τρισευτιχισμενος, εαν ολα τα παιδια του club, κανοντας μια δοκιμη στο αυτοκινητο τους, εβγαιναν και ελεγαν τα αποτελεσματα , γιατι ο κυριοτερος λογος του forum για εμενα ειναι αυτος. Εκτος βεβαια απο την πολυ καλη φιλια μεταξυ μας :)

Koita edo to dyno http://www.atpturbo.com/root/releases/imag...91706/dyno1.gif

koita kai edo new skatra kai lene gia tin skastra oti xani piesi h eletrici mama skastra

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...tegory_Code=FSI

kai edo http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...tegory_Code=FSI

KAI meta pare me telephono...Alla den les pois ta basi tin Atp :rolleyes: Pete

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει , εμένα δουλεύει αστέρι το αμάξι, και αυτο μπορει να το βεβαιωσει και ο αντώνης , που ανοιγουμε ανα τακτα χρονικα διαστηματα για να βλέπουμε αν το χ που βάλαμε έκανε διαφορα....

Και ναι οντως είχα πρόβλημα με την PCV...

Τι σου παρουσίαζε το αμάξι και διορθώθηκαν με την αλλαγή της pcv??

Link to comment
Share on other sites

με λίγα λόγια...Αργοπέθαινε...το έβλεπα στο vag-com ,ανα τακτα και το καταλάβαινα στον δρομο...

Τώρα είναι όλο ζωντάνια !!

Link to comment
Share on other sites

Πειτε μου ρε παιδια κατι.

Θελω να βαλω πυρομετρο στο αμαξι μου, και επειδη θελω να αλλαξω downpipe σε 2 μηνες, μου ειπαν οτι εαν κολησω την βαλβιδα του πυρομετρου στο δικο μου downpipe, μετα δεν θα μπορω ευκολα να την βγαλω και να την βαλω στο νεο downpipe.

Υπαρχει κανενας αλλος τροπος για να βαλω το πυρομετρο απο τωρα και μετα να το μεταφερω χωρις προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Πειτε μου ρε παιδια κατι.

Θελω να βαλω πυρομετρο στο αμαξι μου, και επειδη θελω να αλλαξω downpipe σε 2 μηνες, μου ειπαν οτι εαν κολησω την βαλβιδα του πυρομετρου στο δικο μου downpipe, μετα δεν θα μπορω ευκολα να την βγαλω και να την βαλω στο νεο downpipe.

Υπαρχει κανενας αλλος τροπος για να βαλω το πυρομετρο απο τωρα και μετα να το μεταφερω χωρις προβλημα?

Ok φιλοι μου.

Βρηκα λυση με τον pete!!

Sorry γαι το ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ποστάρω και να μοιραστώ με τους ιδιοκτήτες Golf V gti την βελτίωση που έκανα στο αμάξι μου.

Λοιπόν το αμάξι το έχω σχεδόν 2 μήνες...Αφού το έστρωσα ευλαβικά μέχρι τα 1500 χλμ τοποθέτησα πρόγραμμα της BSR (είχε παρουσίαση στο power) οίκου βελτιώσεων στην Σουηδία.Σήμερα μετά πο εna μήνα και περίπου 1600 χιλιόμετρα επιπλέον ( όχι ήρεμης οδήγησης ) Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος κυρίως στην αίσθηση του αυτοκινήτου και στον τρόπο με τον οποίο αποδίδει την δύναμη του...

Αναφέρω (υπάρχει και σχετική δυναμομέτρηση απλα δεν ξέρω πως να την ανεβάσω) οτι στο ΤΑΤ το αμάξι μαμα δυναμομετρήθηκε 210,5 άλογα στισ 5871 στροφές και περίπου 30 κιλα ροπής στις 3222 στροφές (η ροπή υπολογίζεται σε ΝΜ και με την διαίρεση με το 9,81-επιτάχυνση βαρύτητας-προκύπτουν τα κιλα)

Με την τοπο8έτηση του προγράμματος το αμάξι έδειξε 257.1 άλογα στις 6034 στροφές και 37,5 κιλά ροπής στις 4323 στροφές.Σημειώνω οτι το αμάξι έχει το εργοστασιακό φίλτρο και εξάτμιση τα οποία εντός ολίγου θα αλλαχτούν η μεν εισαγωγή με το βαρελάκι της BMC η δε εξαγωγή με ολόκληρο σύστημα απο το downpipe της εν λόγο εταιρίας.

Αυτά...

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο φιλε μου. καλα χιλιομετρα να εχεις.αν γουσταρεις ελα την παρασκευη στο meeting που θα κανουμε να τα πουμε και απο κοντα και να μας πεις τις εντυπωσεις σου ;)

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο φιλε μου. καλα χιλιομετρα να εχεις.αν γουσταρεις ελα την παρασκευη στο meeting που θα κανουμε να τα πουμε και απο κοντα και να μας πεις τις εντυπωσεις σου ;)

new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ποστάρω και να μοιραστώ με τους ιδιοκτήτες Golf V gti την βελτίωση που έκανα στο αμάξι μου.

Λοιπόν το αμάξι το έχω σχεδόν 2 μήνες...Αφού το έστρωσα ευλαβικά μέχρι τα 1500 χλμ τοποθέτησα πρόγραμμα της BSR (είχε παρουσίαση στο power) οίκου βελτιώσεων στην Σουηδία.Σήμερα μετά πο εna μήνα και περίπου 1600 χιλιόμετρα επιπλέον ( όχι ήρεμης οδήγησης ) Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος κυρίως στην αίσθηση του αυτοκινήτου και στον τρόπο με τον οποίο αποδίδει την δύναμη του...

Αναφέρω (υπάρχει και σχετική δυναμομέτρηση απλα δεν ξέρω πως να την ανεβάσω) οτι στο ΤΑΤ το αμάξι μαμα δυναμομετρήθηκε 210,5 άλογα στισ 5871 στροφές και περίπου 30 κιλα ροπής στις 3222 στροφές (η ροπή υπολογίζεται σε ΝΜ και με την διαίρεση με το 9,81-επιτάχυνση βαρύτητας-προκύπτουν τα κιλα)

Με την τοπο8έτηση του προγράμματος το αμάξι έδειξε 257.1 άλογα στις 6034 στροφές και 37,5 κιλά ροπής στις 4323 στροφές.Σημειώνω οτι το αμάξι έχει το εργοστασιακό φίλτρο και εξάτμιση τα οποία εντός ολίγου θα αλλαχτούν η μεν εισαγωγή με το βαρελάκι της BMC η δε εξαγωγή με ολόκληρο σύστημα απο το downpipe της εν λόγο εταιρίας.

Αυτά...

Καλορίζικο φίλε μου και καλοτάξιδο. Το νούμερο που σου έβγαλε το ΤΑΤ για εμένα είναι κάπως αισιόδοξο..εξάλλου τελευταία το ΤΑΤ έχει αλλάξει "πολιτική" απο όσα μου έχουν πεί και δείχνει λιγουλάκι παραπάνω απο οτι έδειχνε παλιά.. Στο power το ίδιο πρόγραμμα νομίζω οτι ήταν οριακά στα 250.. Όπως και να χει πάντως είναι σίγουρα ενα αρκετά δυνατό πρόγραμμα ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο φίλε μου και καλοτάξιδο. Το νούμερο που σου έβγαλε το ΤΑΤ για εμένα είναι κάπως αισιόδοξο..εξάλλου τελευταία το ΤΑΤ έχει αλλάξει "πολιτική" απο όσα μου έχουν πεί και δείχνει λιγουλάκι παραπάνω απο οτι έδειχνε παλιά.. Στο power το ίδιο πρόγραμμα νομίζω οτι ήταν οριακά στα 250.. Όπως και να χει πάντως είναι σίγουρα ενα αρκετά δυνατό πρόγραμμα :lol:

+1

Πως να μην έχει γίνει λίγο αισιόδοξο?Αφου βάζει προγράματα....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!!

Μήπως κάποιος γνωρίζει για το που γίνεται το reporgramming της REVO και ΜΤΜ ?

Τι εγγυήσεις δίνουν για κτύπημα εγκεφάλου ?

Κάποιο τηλέφωνο από REVO και MTM ?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!!

Μήπως κάποιος γνωρίζει για το που γίνεται το reporgramming της REVO και ΜΤΜ ?

Τι εγγυήσεις δίνουν για κτύπημα εγκεφάλου ?

Κάποιο τηλέφωνο από REVO και MTM ?

Για Revo γίνεται εδώ απο την εταιρία Cargate. Εγγύηση αν θυμάμαι σωστά δίνουν 2 χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Ναι για το πρόγραμα.....Μην κάνει φτερά....!

Η ΜΤΜ though δίνει 2 χρόνια μηχανικά και σασμάν και επέκταση σε άλλα 2 μετα το πέρας.....Α! και το πρόγραμα έρχεται απο γερμανία και είναι φτιαγμένο για τις παραμέτρους του δικού σου κάρου....

Link to comment
Share on other sites

Ναι για το πρόγραμα.....Μην κάνει φτερά....!

Η ΜΤΜ though δίνει 2 χρόνια μηχανικά και σασμάν και επέκταση σε άλλα 2 μετα το πέρας.....Α! και το πρόγραμα έρχεται απο γερμανία και είναι φτιαγμένο για τις παραμέτρους του δικού σου κάρου....

Γιατι τα άλλα προγράμματα για ποιού "κάρου" τις παραμέτρους είναι φτιαγμένα ??

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.