Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

εσυ ποτε δεν κοιτας τα λαδια σου? :thumbsup:

Εγώ έκανα μ@λακία...δεν τα είχα κοιτάξει καθόλου..το λέω λοιπόν επείδη (δύσκολα μέν) αλλά μπορεί να υπάρχουν και άλλοι λαλάκες σαν και εμένα.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εσυ επιμένεις οτι δεν υπάρχει recall ε?

Μήν χαλάς τη ζαχαρένια σου ... δέν υπάρχει λόγος ... cool

Φυσικά και έχεις δίκιο όσον αφορά το update.

Ο προιστάμενος μηχανικός της ΚΑΡΕΝΤΑ με ενημέρωσε ότι το τελευταίο update βγήκε από τη VW στις αρχές Μαρτίου.

Η οδηγία αναβάθμισης ισχύει για όλους τους κωδικούς μοτέρ και όλους τους συνδυασμούς εγκεφάλου για αυτοκίνητα με ημερομηνία παραγωγής μέχρι 30/06/2006.

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

παρακαλω στο θεμα !

Golf V Gti Tuning

τα off topics

θα διαγραφουν εντος των ημερων

ρε παιδια ελεος με τα off topics!

υπαρχει και το msn,sms, τηλ κτλ

την επομενη θα πεσουν warns!

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Θα επιστρέψω λίγο στα προηγούμενα σχετικά με την αναβάθμιση εγκεφάλου στις αντιπροσωπείες:

Το δικό μου είναι BWA 05/06. Η έκδοση που είχα ήταν η 020 και τώρα έχω την 030. Τις προάλλες κοίταξα ενός φίλου το ΑΧΧ (03/05) που έκανε κι αυτός την αναβάθμιση. Τώρα έχει την 070. Οπότε αν ο Golf RS έχει ΑΧΧ δικαιολογείται η εργοστασιακή έκδοση 060.

Link to comment
Share on other sites

Θα επιστρέψω λίγο στα προηγούμενα σχετικά με την αναβάθμιση εγκεφάλου στις αντιπροσωπείες:

Το δικό μου είναι BWA 05/06. Η έκδοση που είχα ήταν η 020 και τώρα έχω την 030. Τις προάλλες κοίταξα ενός φίλου το ΑΧΧ (03/05) που έκανε κι αυτός την αναβάθμιση. Τώρα έχει την 070. Οπότε αν ο Golf RS έχει ΑΧΧ δικαιολογείται η εργοστασιακή έκδοση 060.

Εάν είναι έτσι τότε μπορεί να ισχύει.

¶ν και εμένα είχε 030 απο το εργοστάσιο και μετά αναβαθμίστικε σε 060.

Ξαναλέω δέν είναι όλοι οι εγκέφαλοι και κατ'επεκταση όλα τα εργοστασικά software το ίδιο νούμερο.....

Vortex

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Θα επιστρέψω λίγο στα προηγούμενα σχετικά με την αναβάθμιση εγκεφάλου στις αντιπροσωπείες:

Το δικό μου είναι BWA 05/06. Η έκδοση που είχα ήταν η 020 και τώρα έχω την 030. Τις προάλλες κοίταξα ενός φίλου το ΑΧΧ (03/05) που έκανε κι αυτός την αναβάθμιση. Τώρα έχει την 070. Οπότε αν ο Golf RS έχει ΑΧΧ δικαιολογείται η εργοστασιακή έκδοση 060.

;)B):D

Εάν είναι έτσι τότε μπορεί να ισχύει.

¶ν και εμένα είχε 030 απο το εργοστάσιο και μετά αναβαθμίστικε σε 060.

Ξαναλέω δέν είναι όλοι οι εγκέφαλοι και κατ'επεκταση όλα τα εργοστασικά software το ίδιο νούμερο.....

Vortex

E όχι ρε φίλε,σου την είπε ένα μικρό ρε (δλδ εγω)....Ποπο πρέπει να το κοιτάξεις αυτο....

Κατι δεν παει καλα, έχεις χάσει το χαρισμά σου ρε...

Πάντως ένα δεν μπορώ να καταλάβω..ΦΟΒΑΣΑΙ να πάρεις ένα τηλέφωνο σε μια αντιπροσωπεία να σου πούνε αν όντως υπάρχει recall ή update για το αυτοκίνητο σου?Τι θα σε δαγκώσουν?

Αλλα ξέχασα , εσυ το φτιάχνεις μόνος σου... :D

Link to comment
Share on other sites

:huh:B)B)

E όχι ρε φίλε,σου την είπε ένα μικρό ρε (δλδ εγω)....Ποπο πρέπει να το κοιτάξεις αυτο....

Κατι δεν παει καλα, έχεις χάσει το χαρισμά σου ρε...

Πάντως ένα δεν μπορώ να καταλάβω..ΦΟΒΑΣΑΙ να πάρεις ένα τηλέφωνο σε μια αντιπροσωπεία να σου πούνε αν όντως υπάρχει recall ή update για το αυτοκίνητο σου?Τι θα σε δαγκώσουν?

Αλλα ξέχασα , εσυ το φτιάχνεις μόνος σου... ;)

Δηλαδή απο ότι κατάλαβα συνεχίζεις να είσαι *μη επιτρεπόμενη λέξη*.... :angry:

Εσύ έτσι την είδες ότι "μου την είπες" ;;;

Σου έυχομαι μόνο να μήν χαλάσει ποτέ το αμάξάκι σου, γιατι τότε θα καταλάβεις το πόσο μόνος είσαι.....μικρέ...

Link to comment
Share on other sites

παντως μετα το recall εμενα τουλαχιστον προσωπικα μου φαινεται οτι το αμαξι δεν παει βημα.και δεν το λεω επειδη φορουσα προγραμμα, αλλα το θυμαμαι το αμαξι μου πιο ζωντανο.δεν ξερω για εσας... :huh:

Link to comment
Share on other sites

παντως μετα το recall εμενα τουλαχιστον προσωπικα μου φαινεται οτι το αμαξι δεν παει βημα.και δεν το λεω επειδη φορουσα προγραμμα, αλλα το θυμαμαι το αμαξι μου πιο ζωντανο.δεν ξερω για εσας... :angry:

Φαντάζομαι θα πήγες να σου ξαναπεράσουν το πρόγραμμα εεε;;

Αυτονόητο νομίζω...... :huh:

Link to comment
Share on other sites

καλα εχω κλασει στο γελιο!!!εχετε ξεφυγει τελειως!!!

γιατι τρωγεστε σαν τα κοκορια ολη την ωρα ρε???

παιξτε κανα παιχνιδι με μπολικο πιστολιδι η κανα ατελειωτο βρομοξυλο να γουσταρετε.

οχι τιποτα αλλο αλλα ετσι μονο με την κουβεντα δεν το ευχαριστιεστε!!!!

και προς θεου αυτο δεν ειναι προτροπη για τσακωμο ουτε ειρωνευομαι κανενα.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι θα πήγες να σου ξαναπεράσουν το πρόγραμμα εεε;;

Αυτονόητο νομίζω...... :huh:

Αυτό είναι αυτονόητο. Αλλά και μαμά που είναι μερικά, μετά το φλασάρισμα, δεν πάνε καλά. Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται οι κάτοχοι. Πάντως εγώ δεν το νομίζω. Περισσότερο ψυχολογικό πρέπει να είναι. Κάντε μερικά χλμ και μετά το ξανασυζητάμε. Χθες που ανοίγαμε, μια χαρά πηγαίνανε.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι θα πήγες να σου ξαναπεράσουν το πρόγραμμα εεε;;

Αυτονόητο νομίζω...... :angry:

οχι ακομα γιατι δεν εχει βγαλει η ΜΤΜ update για το καινουργιο προγραμμα. οποτε ειμαι μαμα και εχω φρικαρει

Link to comment
Share on other sites

οχι ακομα γιατι δεν εχει βγαλει η ΜΤΜ update για το καινουργιο προγραμμα. οποτε ειμαι μαμα και εχω φρικαρει

Το φαντάστηκα γι'αυτό και σε ρώτησα....... closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο και εγω περιμενω πρωτα να ετοιμαστει η mtm , γιατι εχω καλομαθει και δεν μπορω να το εχω μαμα :angry:

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο και εγω περιμενω πρωτα να ετοιμαστει η mtm , γιατι εχω καλομαθει και δεν μπορω να το εχω μαμα :wacko:

υπομονη ρε στεφανε!

ισα ισα ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια να εκτιμησεις αυτο που ειχες tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν update...

Σήμερα και μετά απο περίπου 2 ώρες δουλειάς άλλαξα την Ν75.

Να πώ αρχικά ότι είναι ΑΡΚΕΤΗ δουλειά και αρκετά πολύπλοκη, όχι γιατί είναι δύσκολη η αλλαγή (2 βίδες και 3 κλίπς) αλλά γιατί είναι αδύνατη η πρόσβαση απο πάνω, και σχεδόν αδύνατη απο κάτω.Χρειάστηκε να αφαιρεθούν τμήματα των σωληνώσεων του intercooler,ο δεξιός τροχός, και η δεξιά καλυπτρα ;):wacko:

Εντυπώσεις...Το αμάξι άρχισε σιγά σιγά να επανέρχεται στον παλιό του εαυτό, και ίσως και περισσότερο (λόγω της νέας εισαγωγής).

Μέσα σε 50 χλμ που το πήγα μετά την αλλαγή, επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η ροπή χαμηλά, η απόκριση στο γκάζι, και το κόψιμο του κινητήρα στο άφημα του γκαζιού.¶λλαξε ακόμα και ο ήχος της εξάτμισης.Μέχρι να προσαρμοστεί εντελώς ο εγκέφαλος φαντάζομαι θέλει γύρω στα 500 χλμ, ίσως και λιγότερο.

¶ντε να δουμε πόσο θα κρατήσει και αυτή.....

Αποτέλεσμα...ΕΓΩ=1 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ=0 :thumbsup: :thumbsup:

P.S.Ένα καλό απο τις διαδικασίες συτές είναι ότι έχω αρχίσει σε μεγάλο βαθμό να μαθαίνω το αμάξι απο κάτω, και θα μου φανεί ΠΟΛΥ χρήσιμο στα ερχόμενα mods.I like itι :wacko:;)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Τι κακό είναι κι αυτό με τις n75 και τις σκάστρες. Τουλάχιστον δε μπορούσαν να τις βάλουν σε ενα πιο προσιτό σημείο? Τις προάλλες για να αλλάξω την PCV και τον ασσορτί μεταλλικό σωλήνα στο πίσω τμήμα του καπακιού μου βγήκε η πίστη. Αμ το φίλτρο αέρα? Είπα να το αλλάξω στις 15.000 μιας και οι δρόμοι είναι γεμάτοι σκόνη και δεν ήθελα να περιμένω μέχρι το service των 30k. Δεν έχω ξαναβγάλει τόσες βίδες στη ζωή μου, άσε πια το να καταφέρεις να το κλείσεις με το νέο φίλτρο μέσα...

Ειλικρινά το ΤΤ που είχα πριν το σκάλιζα τόσο πολύ που περισσότερο καιρό ήταν με το καπώ ανοιχτό παρά κλειστό. Έκανα και πράγματα ψιλο-αδιανόητα όπως αφαίρεση προφυλακτήρα, φαναριών, i/c, πολλαπλής εισαγωγής, μπεκιέρας, κλπ. Στο GTI που να βάλεις χέρι?

Όσον αφορά την αναβάθμιση, μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε. Εγώ στα σημάδια που βάζω (ανάβαση Κατεχάκης και 2η ταμπέλα Βαρυμπόμπης στην Εθνική Αθηνών-Λαμίας) έβγαλα και λίγα km παραπάνω. Ίσως να σας δίνει αυτή την εντύπωση γιατι πλέον δεν έχει το ξέσπασμα στις χαμηλές που είχε πριν, αυτό φαίνεται και από το μειωμένο torque steer μετά την αναβάθμιση. Πάντως μεσαίες και ψηλές είναι εξίσου δυνατό αν όχι λίγο καλύτερο.

Τέλος πάντων, είμαι κι εγώ εν αναμονεί βελτίωσης γιατι τώρα τελευταία έχω πετύχει κάτι Rallye τούμπανα και έχω καταϊδρώσει να τα περάσω.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την αναβάθμιση, μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε. Εγώ στα σημάδια που βάζω (ανάβαση Κατεχάκης και 2η ταμπέλα Βαρυμπόμπης στην Εθνική Αθηνών-Λαμίας) έβγαλα και λίγα km παραπάνω. Ίσως να σας δίνει αυτή την εντύπωση γιατι πλέον δεν έχει το ξέσπασμα στις χαμηλές που είχε πριν, αυτό φαίνεται και από το μειωμένο torque steer μετά την αναβάθμιση. Πάντως μεσαίες και ψηλές είναι εξίσου δυνατό αν όχι λίγο καλύτερο.

Καλά το έλεγα...Αρα δεν είμαι ο μόνος...

Link to comment
Share on other sites

Καλά το έλεγα...Αρα δεν είμαι ο μόνος...

Αφού δέν κάνετε data logging .... θα μείνετε με την απορία ... για πάντα :)

Θα ήταν πολύ απλό με μερικές μετρήσεις να πάρεις μιά ιδέα ... τι μπορεί να αλλάξανε στις ρυθμίσεις του εγκεφάλου.

Link to comment
Share on other sites

Το αιώνιο πρόβλημα με το data logging είναι ότι χρειάζεσαι συνοδηγό και μάλιστα συνοδηγό που να μη φοβάται... Έχω φάει πολύ παντόφλα από τη μνηστή μου τις ελάχιστες φορές που την έχω παρακαλέσει!

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχως με τους 1.8Τ δεν εχουμε τα "προβληματα" με τις αναβαθμισεις εγγεφαλων tongue.gif Για να καταλαβω.Η ΜΤΜ δεν εχει βγαλει ακομα φλασαρισμα για τη νεα εκδοση λογισμικου της vw????

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.