Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Τελικα δε καλυπτεται απο εγγυηση,αρα θα τη πληρωσω.Αν και ειναι φτηνη αλλα καλυτερα να τα γλυτωναμε.

Μονος μου ειναι δυσκολο γιατι θελει ανυψωτικο που δεν εχω,ασε που δε θυμαμαι ακριβως απο τη προηγουμενη φορα που το ειδα.Παντως τωρα θα κοιταξω και θα παρω και μια να εχω για εφεδρικη.

Της forge εχει δοκιμαστει γενικα? Εχει κανεις εντυπωσεις που τη δοκιμασε?

Επισης αν ξερει κανεις ποια ειναι η τελευταια εκδοση μπας και βγαλει κανα μην παραπανω.

Σιγά το ανυψωτικό ρε σύ.

Η DV έχει πρόσβαση απο τον δεξί τροχό.Απλά βγάζεις την ρόδα, βγάζεις το κάλυμα του φτερού και ΜΠΑΜ...νάτην.

Απλά ίσως χρειάζεσαι γρύλλο και stands αλλα αυτά είναι standard άμα είσαι tuner που σέβεται τον εαυτό του. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

στ) Χρειάζεστε μπλε locktite το οποίο δεν περιλαμβάνεται.

Μιας και εβαλα κι εγω στην σκατρα της Forge για edition 30, Cupra να ρωτησω που επρεπε να βαλω Locktite το οποιο και ΔΕΝ εκανα?

Επισης συμφωνω σε οσα εγραψες για το αυτοκινητο εκτος απο την δυναμη...Περα απο τις πρωτες 2-3 μερες που το αυτοκινητο ειχε τρελαθει και ηταν αρκετα πιο δυνατο, πλεον 2,5 βδομαδες μετα ηρεμησε και επανηλθε εκει που ηταν.

Επισης σκεφτομαι να βαλω το intercooler του S3. Ξερει κανενας αν εκτος απο το ψυγειο χρειαζεται να αγορασω και κατι αλλο για να μπει ?

Επισης αν εχει καποιο παιδι που το εχει βαλει καποια διαφορα σε θερμοκρασιες με περιπου ιδιες συνθηκες θα του ημουν ευγνωμων.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Για το i/c δες το άλλο Thread, σου έγραψα για τα κολλάρα τα οποία πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις.

Από άλλους που έχω μιλήσει (γιατι εγώ δεν έκανα πριν data logging), θερμοκρασίες γύρω στους 8 βαθμούς κάτω σε κανονικούς ρυθμούς πόλης. Όταν στην εθνική πηγαίνεις τέζα ούτως ή άλλως η ψύξη καλή είναι, άντε να δεις μια παρόμοια διαφορά σε επαναλαμβανόμενα ανοίγματα.

Locktite έβαλα στις βίδες του μεταλλικού κυλίνδρου που παρεμβάλλεται ανάμεσα στην πολλαπλή εισαγωγής και την αντεπίστροφη βαλβίδα. Τα είχα σφίξει αρκετά αλλά μετά από δυο μέρες ήταν λίγο χαλαρά, μάλλον λόγω θερμοκρασιακών μεταβολών. Έβαλα locktite για να μην έχω τυχόν απώλειες πίεσης.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν χτές μετά απο αρκετό καιρό βρήκα τον χρόνο (και ειχε και "δροσερο" καιρό) να κάνω κάποια logs με την milltek.

Δέν μπορώ να πώ ότι δέν περίμενα τα αποτελέσματα, απλά ίσως όχι "ακριβώς" αυτά τα αποτελέσματα..

Τα προηγούμενα logs είχαν γίνει Μαίο, με θερμοκρασία εισαγωγής ~24 C και ειχαν δείξει ροπή μέχρι και 32 κιλά με το μαμά catback,(όχι και τόσο καλό απο πλευράς ροής.)

Τα χτεσινά νούμερα με έβαλαν σε σκέψεις, όχι τόσο απο πλευράς καθαρών αριθμών όσο αλλαγής που επέρχεται λόγο θερμοκρασιών.

Το αμάξι λοιπόν έβγαλε ~30 κιλά ροπής με θερμοκρασία όμως εισαγωγής ~45 C, κοινώς 20 βαθμών μεγαλύτερη.Με μία πρόχειρη ματιά που έριξα στις πιέσεις, μου φάνηκαν οι ίδιες με πρίν, (θα τις κοιτάξω και λεπτομερέστερα) γεγονός που παραπεμπει σε πιθανή αλλαγή του management απο τον εγκέφαλο, και φυσικά σε χαμηλότερη πυκνότητα/περιεκτικότητα Ο2 λόγω ζέστης.Δέν ξέρω άν 2 κιλά ροπής είναι λογικό νούμερο να χάσει κανείς με 20 βαθμούς, πάντως δείχνει το πόση σημασία έχει ένα καλό IC όχι μόνο για BT εφαρμογές αλλά και για χώρες όπως η Μπανανία μας...

Stay tuned,τα καλύτερα....έπωνται....

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 κιλά ροπής (στα 30) δεν ακούγονται ως παρανοϊκή απώλεια, εκτός και αν περίμενες μεγάλη άνοδο με την αλλαγή του εργοστασιακού catback.

Το ότι οι πιέσεις παρέμειναν ίδιες, γιατί μεταφράζεται ως αλλαγή management; Περίμενες κάποια διακύμανση;

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 κιλά ροπής (στα 30) δεν ακούγονται ως παρανοϊκή απώλεια, εκτός και αν περίμενες μεγάλη άνοδο με την αλλαγή του εργοστασιακού catback.

Το ότι οι πιέσεις παρέμειναν ίδιες, γιατί μεταφράζεται ως αλλαγή management; Περίμενες κάποια διακύμανση;

Το αμάξι άλλαξε ΑΡΚΕΤΑ συμπεριφορά με το catback, γεγονός που ανέφερα με το που το έβαλα.Εγώ προσωπικά δεν περίμενα τέτοια διαφορά.Μπορώ να την "ζυγίσω" ίδια με την διαφορά που είδα απο την εισαγωγή, ή ακόμα και απο το DP.Ίσως ακούγεται υπερβολικό, αλλά έτσι το ένιωσα....

Τα 2 κιλά ίσως να μήν ακούγονται πολλά, ΕΙΝΑΙ όμως αρκετά (ίσως έχω συνηθήσει απο την ατμόσφαιρα..) πόσο μάλλον άν το αμάξι είχε πάρει και λίγο απο το catback.Μόλις τελείωσα και το διάγραμμα ιπποδύναμης το αποίο έδειξε ~10 άλογα απώλεια....Α ρε τουρμπίνα...

Όσο για το boost, σαφώς και περίμενα αλλαγή.Δέν τελείωσα ακόμα το διάγραμμα πίεσης, αλλά μου "φάνηκε" το ίδιο...(απόλυτης πάντα)

Ο εγκέφαλος ρυθμίζει όλες τις παραμέτρους όταν πρόκειται να σώσει τον κινητήρα, και φυσικά η πίεση είναι μία απο αυτές.Το ζήτημα εδω όμως είναι άν όντως "έκοψε"¨ο εγκέφαλος, ή απλά πρόκειται για απώλειες "θερμοδυναμικής απόδοσης" του κινητηρα...

horsepowermillt-1.jpg

torquemilltek2.jpg

Μπορεί κανείς να κάνει σύγκριση με το παλιό graph.

Πάντως για τόση ζέστη, αρκετά στρωτή καμπύλη..

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

10 άλογα, δεν είναι λίγα, αλλά έχω ακούσει για απώλειες πολύ μεγαλύτερες από αυτή(~3x), πάλι λόγο αυξημένης θερμοκρασίας εισαγωγής, αλλά σε άλλο αυτοκίνητο (opel). Οπότε περιμένουμε και δυναμομέτρηση με θερμοκρασία εισαγωγής ανάλογη με αυτή της προηγούμενης μέτρησης για να συγκρίνουμε και να δούμε την μάλλον αναμενόμενη αύξηση δύναμης/ροπής.

Σχετικά με την αλλαγή της πίεσης, περίμενες κάποια πτώση δλδ, λόγο επέμβασης εγκεφάλου, ή κάτι διαφορετικό; Πάντως, σχετικά με αυτό το ερώτημα: -"Το ζήτημα εδω όμως είναι άν όντως "έκοψε"¨ο εγκέφαλος, ή απλά πρόκειται για απώλειες "θερμοδυναμικής απόδοσης" του κινητηρα..."- διατήρηση σταθερής πίεσης δεν θα σήμαινε κανονική λειτουργία του κινητήρα χωρίς κάποια επέμβαση -κόψιμο- από τον εγκέφαλο; Θεωρώντας εννοείται πιο πιθανό και αναμενόμενο (ή μάλλον δεδομένο) να υπάρχουν επιπλέον απώλειες μόνο και μόνο λόγο της αυξημένης θερμοκρασίας..

Δεν έχω υπόψη μου το προηγούμενο γράφημα ούτε έχω το κουράγιο να ψάξω 100 σελίδες, πάντως αυτό φαίνεται αρκετά ομαλό! ¶ντε να πέσουν οι θερμοκρασίες, για να δημιουργηθεί μία πιο καθαρή εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την αλλαγή της πίεσης, περίμενες κάποια πτώση δλδ, λόγο επέμβασης εγκεφάλου, ή κάτι διαφορετικό; Πάντως, σχετικά με αυτό το ερώτημα: -"Το ζήτημα εδω όμως είναι άν όντως "έκοψε"¨ο εγκέφαλος, ή απλά πρόκειται για απώλειες "θερμοδυναμικής απόδοσης" του κινητηρα..."- διατήρηση σταθερής πίεσης δεν θα σήμαινε κανονική λειτουργία του κινητήρα χωρίς κάποια επέμβαση -κόψιμο- από τον εγκέφαλο; Θεωρώντας εννοείται πιο πιθανό και αναμενόμενο (ή μάλλον δεδομένο) να υπάρχουν επιπλέον απώλειες μόνο και μόνο λόγο της αυξημένης θερμοκρασίας..

Δεν έχω υπόψη μου το προηγούμενο γράφημα ούτε έχω το κουράγιο να ψάξω 100 σελίδες, πάντως αυτό φαίνεται αρκετά ομαλό! ¶ντε να πέσουν οι θερμοκρασίες, για να δημιουργηθεί μία πιο καθαρή εικόνα.

Σε γενικές γραμμές απο τα πρώτα που ρίχνει ο εγκέφαλος σε τούρμπο κινητήρα είναι η πίεση, θές γιατί είναι το πιο...."εύκολο", θές γιατί είναι το πιο "επικύνδινο"...συνήθως έτσι είναι.Η απώλεια ιπποδύναμης σε τουρμπάτο κινητήρα λόγω ζέστης προέρχεται βασικά απο αυτό.Δέν έκανα logging το advance, αλλά υποψιάζομαι ότι το αμάξι δέν διορθώνει καθόλου.Απλά "πνίγεται" λόγω λιγότερης περιεκτικότητας οξυγόνου.

Το προηγούμενο γράφημα με 24C και μαά catback είναι αυτό...

horsepower2intkfb9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές απο τα πρώτα που ρίχνει ο εγκέφαλος σε τούρμπο κινητήρα είναι η πίεση, θές γιατί είναι το πιο...."εύκολο", θές γιατί είναι το πιο "επικύνδινο"...συνήθως έτσι είναι.Η απώλεια ιπποδύναμης σε τουρμπάτο κινητήρα λόγω ζέστης προέρχεται βασικά απο αυτό.Δέν έκανα logging το advance, αλλά υποψιάζομαι ότι το αμάξι δέν διορθώνει καθόλου.Απλά "πνίγεται" λόγω λιγότερης περιεκτικότητας οξυγόνου.

Λογικό ακούγεται αυτό που λες. Σχετικά με την δεύτερη πρόταση, εννοείς ότι η παραμικρή απώλεια οφείλεται σε επέμβαση εγκεφάλου(=πτώση πίεσης) για λόγους ασφάλειας; Φαντάζομαι ότι οι αρχικές απώλειες αποδίδονται σε θερμοδυναμικές αιτίες, και από ένα σημείο και μετά, υπάρχουν και περαιτέρω απώλειες λόγο επέμβασης του εγκεφάλου. Φαίνεται να είναι λεπτή η γραμμή που διαχωρίζει το "φυσικό πνίξιμο" και την προγραμματισμένη επέμβαση ασφαλείας. Ενδιαφέρων πάντως το να μπορείς να δεις εάν και κατά πόσο επεμβαίνει -διορθωτικά- ο εγκέφαλος.

Σχετικά με τα γραφήματα πάντως, η απώλεια φαίνεται υπερβολικά ομοιογενής, ακόμα και στις υψηλές στροφές, ενώ η "ζεστή" μέτρηση μοιάζει πιο ομαλή από την πρώτη!

Αναμένουμε νεότερα λοιπόν, keep logging.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό ακούγεται αυτό που λες. Σχετικά με την δεύτερη πρόταση, εννοείς ότι η παραμικρή απώλεια οφείλεται σε επέμβαση εγκεφάλου(=πτώση πίεσης) για λόγους ασφάλειας; Φαντάζομαι ότι οι αρχικές απώλειες αποδίδονται σε θερμοδυναμικές αιτίες, και από ένα σημείο και μετά, υπάρχουν και περαιτέρω απώλειες λόγο επέμβασης του εγκεφάλου. Φαίνεται να είναι λεπτή η γραμμή που διαχωρίζει το "φυσικό πνίξιμο" και την προγραμματισμένη επέμβαση ασφαλείας. Ενδιαφέρων πάντως το να μπορείς να δεις εάν και κατά πόσο επεμβαίνει -διορθωτικά- ο εγκέφαλος.

Σχετικά με τα γραφήματα πάντως, η απώλεια φαίνεται υπερβολικά ομοιογενής, ακόμα και στις υψηλές στροφές, ενώ η "ζεστή" μέτρηση μοιάζει πιο ομαλή από την πρώτη!

Αναμένουμε νεότερα λοιπόν, keep logging.

H γραμμή που περιγράφεις είναι όντως πολύ λεπτή, και μερικές φορές μπορεί να συμαίνει και ζωή η θάνατος του κινητήρα.

Η ιπποδύναμη σε έναν κινητήρα μπορεί να προέρθει είτε απο αύξηση λειτουργείας του (πχ. ανέβασμα στροφών, πίεσης κλπ) αλλά μπορεί να προέλθει και απο "χημικά μέσα" βλέπε νίτρο...Ασφαλώς και ο κινητήρας χάνει σε ιπποδύναμη με ζεστό αέρα γιατί επιρεάζεται η πικνότητά του και η περιεκτικότητα του σε Ο2.Λιγότερο Ο2 χειρότερη καύση, μειωμένη απόδοση.Αλλά πάντα η ECU καραδωκεί για να σωσει τον κινητήρα.

Όσο για την καμπύλη, είναι γεγονός ότι και εγώ πρόσεξα την ομοιογενή μείωση, που είναι ενδεικτική συνολικής πτώσης απόδοσης λόγω ζέστης και όχι μεμονομένη βλάβη.¶ν το προσέξει κανεις υπάρχουν και σημεία που έχει πάρει το αμάξι, και αυτό είναι απόδειξη ότι το catback έκανε δουλειά απλά "επισκιάζεται" απο τις θερμοκρασίες...

Πάντως είναι καλο να βλέπεις τι περναει το αμάξι σου...Μαθαίνεις να το σέβεσαι και περισσότερο έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχω κάνει τόσo εκτεταμένο data logging στον TFSI, αλλά στον 1.8Τ ειλικρινά έχω άπειρα worksheets και είχα παρατηρήσει τα εξής διασταυρωμένα και με άλλα μέλη του S3 Club:

Το καλοκαίρι είχα μεγαλύτερο overboost και την ίδια αν όχι ελάχιστα μειωμένη σταθερή πίεση. Αυτό μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση αφού εν αντιθέσει με ό,τι πίστευα, ο ME7 αύξανε την πίεση για να αντισταθμίσει εν μέρει την πτώση δύναμης λόγω υψηλής εξωτερικής θερμοκρασίας.

Το αβάνς το καλοκαίρι έπεφτε πολύ. Σε παρόμοιες καταστάσεις, τον χειμώνα είχε 30 μοίρες προπορεία (!) και το καλοκαίρι 8.

Με τη Milltek + sportscats το overboost μειώθηκε και η σταθερή αυξήθηκε. Κάποια στιγμή, για να εκμεταλευτώ και μια εισαγωγή που έβαλα και η οποία μείωσε ακόμη περισσότερο την πίεση ζήτησα ενα custom προγραμματάκι από Αγγλία και το αυτοκίνητο μπορούσε χωρίς υπερβολή να κρατήσει 5η-6η 1,2 στον κόφτη με 1,8 overboost. Μετά από 1,5 χρόνο ράγισα καπάκι βέβαια...

Δε γνωρίζω πως δουλεύει ο MED9.1, πάντως οι βασικές αρχές πρέπει να είναι ίδιες οπότε πράγματι μην περιμένεις να δεις δραματικές διαφορές στην πίεση αλλά να είσαι σίγουρος πως το αβάνς είναι χαμηλό αυτή την περίοδο.

Παρεπιπτόντως, για να δείξω πόσο καλό είναι το εργοστασιακό i/c, ο GolfRS είδε 45*C θερμοκρασία εισαγωγής χθες, όταν ΤΤ 225 Revo με Milltek και TTDA έδειξε 56+ και Octavia 1.8Τ RS ΑΒΤ με FMIC από EVO IX έδειξε 48.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχω κάνει τόσo εκτεταμένο data logging στον TFSI, αλλά στον 1.8Τ ειλικρινά έχω άπειρα worksheets και είχα παρατηρήσει τα εξής διασταυρωμένα και με άλλα μέλη του S3 Club:

Το καλοκαίρι είχα μεγαλύτερο overboost και την ίδια αν όχι ελάχιστα μειωμένη σταθερή πίεση. Αυτό μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση αφού εν αντιθέσει με ό,τι πίστευα, ο ME7 αύξανε την πίεση για να αντισταθμίσει εν μέρει την πτώση δύναμης λόγω υψηλής εξωτερικής θερμοκρασίας.

Το αβάνς το καλοκαίρι έπεφτε πολύ. Σε παρόμοιες καταστάσεις, τον χειμώνα είχε 30 μοίρες προπορεία (!) και το καλοκαίρι 8.

Με τη Milltek + sportscats το overboost μειώθηκε και η σταθερή αυξήθηκε. Κάποια στιγμή, για να εκμεταλευτώ και μια εισαγωγή που έβαλα και η οποία μείωσε ακόμη περισσότερο την πίεση ζήτησα ενα custom προγραμματάκι από Αγγλία και το αυτοκίνητο μπορούσε χωρίς υπερβολή να κρατήσει 5η-6η 1,2 στον κόφτη με 1,8 overboost. Μετά από 1,5 χρόνο ράγισα καπάκι βέβαια...

Δε γνωρίζω πως δουλεύει ο MED9.1, πάντως οι βασικές αρχές πρέπει να είναι ίδιες οπότε πράγματι μην περιμένεις να δεις δραματικές διαφορές στην πίεση αλλά να είσαι σίγουρος πως το αβάνς είναι χαμηλό αυτή την περίοδο.

Παρεπιπτόντως, για να δείξω πόσο καλό είναι το εργοστασιακό i/c, ο GolfRS είδε 45*C θερμοκρασία εισαγωγής χθες, όταν ΤΤ 225 Revo με Milltek και TTDA έδειξε 56+ και Octavia 1.8Τ RS ΑΒΤ με FMIC από EVO IX έδειξε 48.

Είναι γεγονός ότι αυτό που αλλάζει είναι οπωσδήποτε το αβάνς, ΑΛΛΑ, μήν ξεχνάμε ότι ο εγκέφαλος προσαρμόζεται μόνο όταν αισθανθεί προανάφλεξη, αλλιώς δέν έχει λόγο.Βέβαια πάντα ακολουθεί τους χάρτες που έχει στο πρόγραμμα και ονάλογα με την θερμοκρασία.

Όσον αφορά το IC και την αποδοτικότητα του, πιστεύω είναι κάτι το υποκειμενικό και παντα εξαρτάται απο το σε ΤΙ αμάξι/κινητήρα βρήσκεται.Και αυτό γιατι δέν μπορούμε π.χ. να συγκρίνουμε ένα πουσαρισμένο 1.8Τ με ένα μαμά 2.0 TFSI, ή ακόμα περισσότερο ένα EVO...¶λλες πιέσεις, άλλες τουρμπίνες.....άλλες θερμοκρασίες...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

...Το καλοκαίρι είχα μεγαλύτερο overboost και την ίδια αν όχι ελάχιστα μειωμένη σταθερή πίεση. Αυτό μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση αφού εν αντιθέσει με ό,τι πίστευα, ο ME7 αύξανε την πίεση για να αντισταθμίσει εν μέρει την πτώση δύναμης λόγω υψηλής εξωτερικής θερμοκρασίας.

Το αβάνς το καλοκαίρι έπεφτε πολύ. Σε παρόμοιες καταστάσεις, τον χειμώνα είχε 30 μοίρες προπορεία (!) και το καλοκαίρι 8.

Με τη Milltek + sportscats το overboost μειώθηκε και η σταθερή αυξήθηκε. Κάποια στιγμή, για να εκμεταλευτώ και μια εισαγωγή που έβαλα και η οποία μείωσε ακόμη περισσότερο την πίεση ζήτησα ενα custom προγραμματάκι από Αγγλία και το αυτοκίνητο μπορούσε χωρίς υπερβολή να κρατήσει 5η-6η 1,2 στον κόφτη με 1,8 overboost. Μετά από 1,5 χρόνο ράγισα καπάκι βέβαια...

Δε γνωρίζω πως δουλεύει ο MED9.1, πάντως οι βασικές αρχές πρέπει να είναι ίδιες οπότε πράγματι μην περιμένεις να δεις δραματικές διαφορές στην πίεση αλλά να είσαι σίγουρος πως το αβάνς είναι χαμηλό αυτή την περίοδο.

Παρεπιπτόντως, για να δείξω πόσο καλό είναι το εργοστασιακό i/c, ο GolfRS είδε 45*C θερμοκρασία εισαγωγής χθες, όταν ΤΤ 225 Revo με Milltek και TTDA έδειξε 56+ και Octavia 1.8Τ RS ΑΒΤ με FMIC από EVO IX έδειξε 48.

Aρη, τοσο ο ME7.5 (1.8Τ VVT) οσο και ο ΜED9.1 (2.0 TFSI) λειτουργουν με την ιδια αρχη."Στοχος ροπης"!Ο λογος που ανεβαζει λιγο μεγαλυτερη πιεση το καλοκαιρι ειναι για να πετυχει τη ροπη που του θετουμε στο προγραμμα, με πιο ζεστο (=αραιο) αερα.Οπως και ο λογος που εκλεισε την πιεση με εισαγωγη εξατμιση κλπ.ο λογος που σου ραγισε το καπακι ηταν καθαρα η υπερβολικη θερμοκρασια εξαγωγης καυσαεριων και οχι η πιεση.Αν θυμασαι και ο ApoS3 ραγισε το δικο του με boost controller στο 1,25 και μαμα προγραμμα (=τραγικο στεγνωμα).Ο λογος που ραγισε το καπακι σου οφειλεται κατα 99% στο "στοχο μιγματος" που επελεξαν,αφου πρεπει να κανεις τραγικα πραγματα με το αβανς για να κανει πυρακια.Τοσο ο 7.5 οσο και ο 9.1 εχουν απειρους χαρτες μονο για αβανς και προστασια για προαναφλεξη.

Ο 1.8Τ γενικα θερμαινει περισσοτερο τον εισερχομενο αερα και εχει σχεση τοσο με την εισαγωγη αερα απο το περιβαλλον οσο και με το ΟΕΜ I/C,ακομα και οι 210/225 με τα 2 Ι/C ειναι χειροτερα σε σχεση με το 200αρι GTI.Δε μιλαμε για του νεου S3 το Ι/C-που ειδα εξαιρετικα αποτελεσματα στο dyno@45oC.

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα αυτό ακριβώς εννοώ, αφού ουσιαστικά η πίεση μεταφράζεται σε θερμοκρασία (PV=nRT). Γεγονός είναι πως ο FSIT δουλεύει σε πολύ χαμηλότερα θερμικά φορτία από τον 1.8Τ, αφού ακόμη και με καύσωνα σε συνθήκες πόλης δεν έχω δει θερμοκρασία νερού πάνω από 95 και λαδιού πάνω από 97. Με ανοιχτό κλιματισμό βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Απλά να ενημερώσω ότι στην Γερμανία βγήκαν οι τιμές του Stage 3 της APR....

Καθήστε κάπου...

Stage III

Golf V GTI mit LLK / mit B-Pumpe 200 PS 386 PS ¤ 8299,-

Golf V GTI ohne LLK / mit B-Pumpe 200 PS Prüfstand * ¤ 7599,-

Golf V GTI mit LLK / ohne B-Pumpe 200 PS Prüfstand * ¤ 7599,-

Golf V GTI ohne LLK / ohne B-Pumpe 200 PS Prüfstand * ¤ 6999,-

Ρέ τί πλάκα.....

ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕΕΕΕΕ !!! ;):D

Link to comment
Share on other sites

Απλά να ενημερώσω ότι στην Γερμανία βγήκαν οι τιμές του Stage 3 της APR....

Καθήστε κάπου...

Stage III

Golf V GTI mit LLK / mit B-Pumpe 200 PS 386 PS ¤ 8299,-

Golf V GTI ohne LLK / mit B-Pumpe 200 PS Prüfstand * ¤ 7599,-

Golf V GTI mit LLK / ohne B-Pumpe 200 PS Prüfstand * ¤ 7599,-

Golf V GTI ohne LLK / ohne B-Pumpe 200 PS Prüfstand * ¤ 6999,-

Ρέ τί πλάκα.....

ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕΕΕΕΕ !!! :);)

Oκ το 8299 το καταλαβα !Τα αλλα τι αλογα δινουν?

Το κακο σε αυτα τα αμερικανικα κιτ ειναι οτι χρισημοποιουν τουρμπινες garret οι οποιες δεν βγαζουν πολλα χιλιομετρα!

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα! Υπαρχει κανεις που εχει βαλει revo στο gti? Πρωτο σταδιο κ βλεπουμε..Στην αρχη ψηνομουν για mtm αλλα δε ξερω γιατι η revo μου κα8εται καλυτερα τωρα τελευταια...Βεβαια θεωρω κορυφαια ισως την apr αλλα δεν ξερω αν υπαρχει αντιπροσωπος εδω στην ελλαδα..Τα φωτα σας.. B)

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα! Υπαρχει κανεις που εχει βαλει revo στο gti? Πρωτο σταδιο κ βλεπουμε..Στην αρχη ψηνομουν για mtm αλλα δε ξερω γιατι η revo μου κα8εται καλυτερα τωρα τελευταια...Βεβαια θεωρω κορυφαια ισως την apr αλλα δεν ξερω αν υπαρχει αντιπροσωπος εδω στην ελλαδα..Τα φωτα σας.. :rolleyes:

Aπο που εβγαλες συμπερασμα οτι ειναι κορυφαια η apr?Εχεις δει πολλα αμαξια με προγραμμα apr να δουλευουν σωστα γιατι εγω δεν εχω δει κανενα!1000 φορες revo! :D^_^

Link to comment
Share on other sites

Aπο που εβγαλες συμπερασμα οτι ειναι κορυφαια η apr?Εχεις δει πολλα αμαξια με προγραμμα apr να δουλευουν σωστα γιατι εγω δεν εχω δει κανενα!1000 φορες revo! ;);)

Aris η αληθεια ειναι οτι αυτη την εντυπωση εχω χωρις να σημαινει οτι τη βασιζω σε απτες αποδειξεις..Κι εγω για revo προσανατολιζομαι αν και λοξοκοιταω την mtm... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.