Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Οι πολλαπλές εξαγωγης και τα ραγισμένα καπάκια λόγω υψηλών θερμοκρασιών μέχρι στιγμής δεν ειναι λιγα...

Υ.Γ Δημήτρη ξέρεις πως λέω αυτους που μαθαινουν το tuΝning μεσω internet? Internet warriors...lol

Να δείς πώς λέω εγώ αυτούς που νομίζουν ότι το μαθαίνουν μοστράρωντας τα χρήματά τους... glare.gif

Όσο για το ποιός ξέρει τί, άσε να το κρίνουν αυτοί που τα διαβάζουν.

Μεταξύ των δυό μας τουλάχιστον δέν υπάρχει σύγκριση...ευτυχώς...

Μήπως λοιπόν να πλήρωνες λιγότερο και να.... διάβαζες περισσότερο;;

P.S.Και κάτι ακόμα.Ένα πράγμα που συχαίνομαι στους ανθρώπους είναι η αχαριστία.Δέν είδα να προβληματιζόσουν για τις γνώσεις μου όταν με παρακάλαγες να σε βοηθήσω για τα κοψίματα και μου έστελνες τα logs για να τα δώ.Αλλά φαντάζομαι επειδή ο άνθρωπος δέν αλλάζει, αυτό θα το έχεις κάνει και με τους εν καιρο βελτιωτές σου, οπότε χλωμό το βλεπω κάποιος πλέον να σε παίρνει στα σοβαρά.Το χρήμα πολλοί το ποθούν, αλλά η αξιοπρέπεια δέν κερδίζεται με αυτό...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Αυτό που θέλω να πω ρε πανιβλακα ειναι πως οι ανθρωποι εκει μετράνε σε διαφορετικο τυπο δυναμόμετρου με διαφορετικη μεθοδο διόρθωσης και με εντελώς διαφορετικές βενζίνες....αλλα που να το καταλάβεις...όπως σου είπα φτιάχτο και ελα νε με κάνεις ρόμπα αλλιώς απο λόγια χορτάσαμε

Φίλε Φάνη, σε μια συζήτηση όπως αυτή που γίνεται εδώ δεν χωράνε προσωπικοί χαρακτηρισμοί. Ακόμα και να χωρούσαν, είναι ενάντια στους κανόνες λειτουργίας του forum και ως εκ τούτου, έχει ένα 10% warn από εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
ναι και μια αλλη αποψη που δεν την ενστερνιζομαι απλα την ακουσα λεει οτι στη Γερμανια - Ιταλια υπαρχει 98αρα...εμεις εδω εχουμε 95 και 100 και σπανιαα 98αρες...

το θεμα ειναι οτι εμενα το αυτοκινητο εδειξε 10 αλογα περισσοτερα μονο με την βενζινη!!! -_-

Κάθε επισκέπτης/χρήστης μπορεί να εγγραφτεί στο Φόρουμ μόνο με ένα ψευδώνυμο.

Το λέει ξεκάθαρα, αν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχαν τα warn και τα ban. Επειδή υπάρχουν όμως, block στο παρόν και 20% στο υπάρχον. Το παραπάνω είναι σοβαρότατο αδίκημα!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Φάνη, σε μια συζήτηση όπως αυτή που γίνεται εδώ δεν χωράνε προσωπικοί χαρακτηρισμοί. Ακόμα και να χωρούσαν, είναι ενάντια στους κανόνες λειτουργίας του forum και ως εκ τούτου, έχει ένα 10% warn από εμένα.

Ξέρεις που τους εχω γραμμένους τους κανονισμούς στα forum...

Link to comment
Share on other sites

Να δείς πώς λέω εγώ αυτούς που νομίζουν ότι το μαθαίνουν μοστράρωντας τα χρήματά τους... glare.gif

Όσο για το ποιός ξέρει τί, άσε να το κρίνουν αυτοί που τα διαβάζουν.

Μεταξύ των δυό μας τουλάχιστον δέν υπάρχει σύγκριση...ευτυχώς...

Μήπως λοιπόν να πλήρωνες λιγότερο και να.... διάβαζες περισσότερο;;

P.S.Και κάτι ακόμα.Ένα πράγμα που συχαίνομαι στους ανθρώπους είναι η αχαριστία.Δέν είδα να προβληματιζόσουν για τις γνώσεις μου όταν με παρακάλαγες να σε βοηθήσω για τα κοψίματα και μου έστελνες τα logs για να τα δώ.Αλλά φαντάζομαι επειδή ο άνθρωπος δέν αλλάζει, αυτό θα το έχεις κάνει και με τους εν καιρο βελτιωτές σου, οπότε χλωμό το βλεπω κάποιος πλέον να σε παίρνει στα σοβαρά.Το χρήμα πολλοί το ποθούν, αλλά η αξιοπρέπεια δέν κερδίζεται με αυτό...

Εγω όπως άφησα να εννοηθεί και ποιο πρίν τα χρήματα που έχω ρίξει στο αυτοκίνητο αφενος ειναι δικό μου θέμα (η λες να βγήκαν απο την τσέπη σου?) και εφετέρου ειναι πολύ πολύ λιγότερα από αυτά που φαντάζεσαι...

Επίσης πανιβλακα πότε ζήτησα την βοήθειά σου στα logs παρά μόνο στο να μου τα κάνεις γραφήματα γιατί δεν γνωρίζω το excel. Μην λέμε ότι θέλουμε ελεος!!! Σε βαρέθηκα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω καταλάβει ότι ένας μλκς εδώ έχει την όρεξη και μάλλον τη γνώση να σας βοηθήσει χωρίς προσωπικό συμφέρον όπως έχουν οι μαγαζάτορες κι εσείς δεν θέλετε...

Είναι λίγο χαζό αν μη τι άλλο!

Εδω δεν έχει προσωπικούς χαρακτηρισμούς? Τελος παντων μπορώ να αντιμετωπήσω τα πάντα αλλά η βλακεία δεν παλευέται με τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Εγω όπως άφησα να εννοηθεί και ποιο πρίν τα χρήματα που έχω ρίξει στο αυτοκίνητο αφενος ειναι δικό μου θέμα (η λες να βγήκαν απο την τσέπη σου?) και εφετέρου ειναι πολύ πολύ λιγότερα από αυτά που φαντάζεσαι...

Επίσης πανιβλακα πότε ζήτησα την βοήθειά σου στα logs παρά μόνο στο να μου τα κάνεις γραφήματα γιατί δεν γνωρίζω το excel. Μην λέμε ότι θέλουμε ελεος!!! Σε βαρέθηκα!!!!

Μάλλον ξεχνάς και τις φορές που εσύ με βρήκες στο msn πανικόβλητος γιατι δέν ήξερες τί σου φταίει...

Τέσπα, όπως σου είπα και πιό πάνω, όποιος διαβάζει κρίνει....

Ούτε εσύ ούτε εγώ είμαστε καινούργιοι στο φόρουμ.

Είμαι σίγουρος ότι ό κόσμος που εσύ έχεις βοηθήσει σε γνωρίζει.

Το ίδιο ισχύει και για αυτούς που έχω βοηθήσει εγώ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Τέσπα, όπως σου είπα και πιό πάνω, όποιος διαβάζει κρίνει....

Ούτε εσύ ούτε εγώ είμαστε καινούργιοι στο φόρουμ.

Είμαι σίγουρος ότι ό κόσμος που εσύ έχεις βοηθήσει σε γνωρίζει.

Το ίδιο ισχύει και για αυτούς που έχω βοηθήσει εγώ... ;)

Σε αυτό συμφωνούμε 100%

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λ'εω να κάτσει κάποιος mod και να σβήσει τα ποσταρίσματα που περιέχουν παιδική συμπεριφορά και σχόλια και να κρατήσουμε την ουσία. Σε 3 σελίδες υπάρχουν 5 γαμάτα ποστ και 20 μ@λ@κίες. Πιστέυω να συμφώνούμε όλοι σε αυτό.

@GolfRs: Πότε κοντέυει το αυτοκίνητο; Να το δούμε σε τελική μορφή και τότε, αν έχεις όρεξη και αντοχές να σε πρήξουμε με τις ερωτήσεις μας. Όπως βλέπεις πολλοί περιμένουμε και δεν μιλάμε μέχρι την "ημέρα της κρίσης".

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Εγω όπως άφησα να εννοηθεί και ποιο πρίν τα χρήματα που έχω ρίξει στο αυτοκίνητο αφενος ειναι δικό μου θέμα (η λες να βγήκαν απο την τσέπη σου?) και εφετέρου ειναι πολύ πολύ λιγότερα από αυτά που φαντάζεσαι...

Επίσης πανιβλακα πότε ζήτησα την βοήθειά σου στα logs παρά μόνο στο να μου τα κάνεις γραφήματα γιατί δεν γνωρίζω το excel. Μην λέμε ότι θέλουμε ελεος!!! Σε βαρέθηκα!!!!

2 σε μία μέρα παραπάει...

Όσο για τον προσωπικό χαρακτηρισμό που λες ότι κάνω σε κάποια ποστ πιο πάνω, αν αυτό καταλαβαίνεις, τότε... sorry αλλά άλλα λέω και αλλα καταλαβαίνεις. Μπορεί να φταίω εγώ γιατί δεν το είπα τόσο απλά ώστε να το καταλαβαίνουν και νήπια, ή γιατί δεν το ζωγράφισα, τί να πω...

Επίσης για το από πάνω ποστ, η αχαριστία είναι πολύ κακό πράγμα.

edit: Ξέχασα να αναφέρω: 10% +10 μέρες disable posting ability

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Εγώ λ'εω να κάτσει κάποιος mod και να σβήσει τα ποσταρίσματα που περιέχουν παιδική συμπεριφορά και σχόλια και να κρατήσουμε την ουσία. Σε 3 σελίδες υπάρχουν 5 γαμάτα ποστ και 20 μ@λ@κίες. Πιστέυω να συμφώνούμε όλοι σε αυτό.

@GolfRs: Πότε κοντέυει το αυτοκίνητο; Να το δούμε σε τελική μορφή και τότε, αν έχεις όρεξη και αντοχές να σε πρήξουμε με τις ερωτήσεις μας. Όπως βλέπεις πολλοί περιμένουμε και δεν μιλάμε μέχρι την "ημέρα της κρίσης".

Όσον αφορά τα πόστς, το έχω πεί και στο παρελθόν, ότι ενα αποστειρομένο φόρουμ είναι το ίδιο κακό όσο ένα φόρουμ με λάθος πληροφορίες, και αυτό γιατί ΚΑΘΕ πόστ ΚΑΘΕΝΟΣ δέν είναι μόνο δείκτης των γνώσεων του καθενός και της συμμετοχής του, αλλά και καθρέπτης του χαρακτήρα του.Φαντάσου δηλαδή κάποιος να έβρισκε σήμερα το φόρουμ, και να μήν είχε ιδέα του ποιός είναι ο Φάνης και πώς εκρφράζεται, και αντίστοιχα ποιός είμαι εγώ...Αλλά δέν είμαι εγώ ούτε ο διαχειριστής ούτε mod του φόρουμ.Είναι απλά η άποψή μου..

Όσον αφορά το αμάξι τώρα, ελπίζω μέχρι τα Χριστούγεννα λογικά θα έχει ολοκληρωθεί.Βέβαια, όταν κάποιος τα κάνει μόνος του, ούτε έχει ευχέρια χρόνου, αλλά ούτε και χρονοδιάγραμμα.Ένα παράδειγμα είναι π.χ. η αντλία, η οποία στις οδηγίες μπορεί να φαίνεται εύκολη, αλλά θέλει και πιο ειδικά εργαλεία, αλλά και μερική...προσπάθεια...

Απο την αρχή δέν έχω βγεί να πώ κάτι για το αμάξι, και ο λόγος είναι ότι τα βήματα μου ήταν και είναι αργά και προσεκτικά.Όταν θα ολοκληρωθεί και όλα θα είναι οκ, τότε θα τα πούμε λεπτομερέστερα...Πάντως κρατιούνται logs απο κάθε διαδικασία.... ;)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε, επειδή είναι λίγο αδικο ετσι οπως γινανε τα πράγματα...

Δεν μπορεί η ΜΤΜ να λέει οτι για παραπάνω δύναμη τα μπεκ είναι λίγα...

Δεν μπορεί η Giac να λέει οτι Κ04 με BWA μπέκ και safe a/f απλά να το ξεχάσετε...

Δεν μπορεί να λέει ο Αδριανάκης οτι πάνω απο 275 τρόχο στο δικό του δυναμόμετρο με την μαμά αντλία και τα μπέκ δεν παίζει...

και λέει ο Χ user το αντίθετο και να περιμένει χωρίς αποδείξεις να το θεωρησει κάποιος δεδομένο. Υπομονή λοιπόν, να δούμε logs, να δούμε αμάξια στο δρόμο τι κάνουν και μετά να μιλήσουμε ΑΠΟΛΥΤΑ! Και αυτό πάει για ολους μάς

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αρχιζει να γινεται σε μορφη σκληρης κοντρας η αντιπαραθεση - κατι που κατα την αποψη μου οχι μονο δεν εχει νοημα, αλλα και αναφεροναι διαφορα τεχνικα θεματα "χυμα" - θα ηθελα να πω κι εγω την αποψη μου, εχοντας καποια γνωση πανω στο αντικεμενο.

Μια δυναμομετρηση και ενα "ξερο" νουμερο ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! Τι σχεση εχουν τα 300whp σε dynojet, με DIN διορθωση (συνηθως +5% σε σχεση με ISO),με smoothing και διορθωτικους παραγοντες και δεν ξερω κι εγω τι αλλο με το αν φτανουν τα μπεκ του 200αριου για 300whp???!!!Συνοπτικα για τα δυναμομετρα ισχυουν τα παρακατω:

http://carsinspections.com/gr/technical_pr...true_power.html , και ειδικοτερα...

-103oct αμερικανικο καυσιμο ειναι "καθαρα" RACE FUEL! Tετοιο καυσιμο δεν εχω δοκιμασει ποτε σε TFSI, αλλα μπορω να σας πω εγγυημενα οτι σε EVO που απεδιδε 520HP@ΜΑΗΑ με superplus πρατηριου, οταν δοκιμασαμε καυσιμο της ταξεως των 110oct το αυτοκινητο ηταν απλα αλλου... 10% μεγαλυτερη ισχυς και Κnocking πουθενα με τρελο αβανς και 12.5:1 AFR! Αντιστοιχα πραγματα ισχυουν και για τα TFSI αλλα και για καθε οριακα ρυθμισμενο οσον αφορα στην ποιοτητα καυσιμου βενζινοκινητηρα.

-Η ισχυς στον τροχο ειναι πολυ δυσκολο να αποτελεσει μεγεθος για απολυτη συγκριση (δεν μιλαμε βεβαια για ενδειξη, αλλα για απολυτη συγκριση που οι διαφορες κρινονται στα 5-10ΗΡ). Οσο αυξανει ο αριθμος των επαναλαμβανομενων δυναμομετρησεων (αν υπαρχει καλος εξαερισμος στο χωρο του δυναμομετρου) το νουμερο αυξανεται απο μετρηση σε μετρηση, αφου ζεσταινονται βαλβολινες και ελαστικα (=μικρες απωλειες, που δεν αθροιζονται με το - μεγαλυτερο - νουμερο ισχυος στον τροχο ωστε να προκυπτει σταθερο νουμερο ισχυος στον κινητηρα που ειναι και το τελικο ζητουμενο!).

-Φυσικα,συγκριση μπορει να γινει μονο μεταξυ του ΙΔΙΟΥ δυναμομετρου και ιδιου ακριβως τροπου μετρησης στο συγκεκριμενο δυναμομετρο.Τιποτα περισσοτερο!

-Το να παρουσιασεις μια δυναμομετρηση με ενα εντυπωσιακο νουμερο ειναι σχετικα ευκολο!Με μια Κ04, βαζεις C16 , φτιαχνεις το καυσιμο γυρω στο 13,2-13,4:1 , φουλ αβανς , πιεση οσο παιρνει ωστε να μην εχεις fuel cuts ΜΕ ΤΟΣΟ ΦΤΩΧΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΦΟΡΤΙΟ/ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ 5η Ή 6η ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!) και παρουσιαζεσαι σαν τον Μεσσια που κατορθωσες να βγαλεις 320+whp@Rototest ή 370+bhp@MAHA ή... 550bhp@Dynapack (με συντελεστη απωλειων 1.5!) ενω εχεις κανει ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ!

Γιατι ουτε με αγωνηστικο καυσιμο μπορεις να κινεισαι καθημερινα, ουτε με 1300οC θερμοκρασια καυσαεριων τη βγαζεις για πολυ...αλλο πραγμα ενα πατημα στο δυναμομετρο για 10sec , αλλο να το λιωνεις απο 1η μεχρι 6η και να κρατας τελικη χωρις να θες να κανει "τσικ" απο κοψιματα και η θερμοκρασια καυσαεριων να κινειται σε λογικα επιπεδα. Προφανως πρεπει να κανεις συμβιβασμους που σε περιοριζουν στο ποσα μπορεις να δεις σαν μεγιστο αριθμο σε ενα πατημα στο δυναμομετρο!

Και κατι που χρειαζεται ξεκαθαρισμα! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ "ΚΟΨΙΜΑΤΑ" ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ?!

Οι κινητηρες VAG μετα το 1999 χρησιμοποιουν "εξυπνα" management, που αποφασιζουν σχεδον μονα τους για το πως θα κινηθουν.Eνω πχ σε εναν παλαιοτερο κινητηρα επρεπε να καθoρισεις το duty cycle των μπεκ ή τον παλμο της η/β για τον ελεγχο της πιεσης, στους καινουριους θετεις στοχο ογκομετρηκης πληρωσης ή στοχο μιγματος για την ιδια δουλεια. Το management ελεγχει συνεχως αν αυτα που του λεμε τηρουνται και αν ξεφυγουν περα απο καποιο οριο αντιδρα με διαφορους τροπους ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΕΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ! Αναλογα με το "προβλημα" που θα δει και στον βαθμο που θα το δει αντιδρα και διαφορετικα ειτε μειωνοντας τον παλμο της Ν75, ειτε κλεινοντας την "πεταλουδα", ειτε ανοιγοντας την σκαστρα (Ν249).Ολα αυτα τα αντιλαμβανεται ο οδηγος ως "κοψιμο",που ομως η αιτια δεν ειναι παντα η ιδια!

Στη συντριπτικη πλειοψηφια των 2.0TFSI, οι οποιοι χρησιμοποιουν MED9.1, αυτο που οι οδηγοι βλεπουν ως "κοψιμο" προερχεται απο την ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (καυσιμο που ζηταει το management και δεν το βρισκει). Οταν εχουμε θεσει εναν στοχο μιγματος και λογω μεγαλης ογκομετρικης πληρωσης δεν μπορει το συστημα τροφοδοσιας να μας καλυψει τοτε ο κινητηρας κοβει (μεσω των οδων που αναφερθηκαν) ροπη. Το κοψιμο μπορει να σταματησει ειτε χρησιμοποιωντας λιγοτερο καυσιμο (φτωχοτερο μιγμα,με παρενεργειες σε καταπονηση μηχανικων μερων) ή μικραινοντας την ογκ.πληρωση (πτωση πιεσης,αφαιρεση εισαγωγης/εξατμισης κλπ, με παρενεργεια τη μικροτερη ισχυ). Το συστημα τροφοδοσιας εχει 2 σημεια που δεν επαρκουν (τουλαχιστον στα σταδια βελτιωσης που παρουσιαζονται μεχρι στιγμης):

Αντλια καυσιμου και μπεκ.

Αντλια καυσιμου: Προκειται για αντλια θετικης μετατοπισης, που η δυνατοτητα παροχης ειναι αναλογη με την ταχυτητα περιστροφης του εκκεντρου (απ οπου παιρνει κινηση). Οποτε ο περιορισμος ουσιαστικα εκφραζεται (χοντρικα) σε "ροπη στρεψεως κινητηρα". Γι αυτο και η αδυναμια τροφοδοσιας λογω πτωσης πιεσης στη μπεκιερα εμφανιζεται στις μεσαιες στροφες.

Μπεκ: Τα μπεκ των TFSI στην πιεση που δουλευουν ειναι περιπου τριπλασιας παροχης απο τα αντιστοιχα ενος κινητηρα με συμβατικο ψεκασμο και οι ομοιοτητες σταματουν εδω! Γιατι σε εναν κινητηρα εμμεσου ψεκασμου μπορουν να ψεκασουν οποτε θελουν (90+% DC σε 2.5Ω Peak&Hold), ενω στα TFSI εχουν πολυ συγκεκριμενο χρονικο περιθωριο και τροπο ψεκασμου, που καθοριζεται αυστηρα απο τον MED9.1! Δεν μπορομε να ψεκασουμε κατα την εξαγωγη καυσαεριου, ουτε κατα το scavenging, ουτε κατα την καυση! Επισης ειναι ευνοϊκοτερο για τα μπεκ να εχουμε σε μικροτερες στροφες μεγαλυτερη ισχυ γιατι εμπλεκεται ενας πολυ σημαντικος παραγοντας στο παιχνιδι: Latency (χοντρικα,καθυστερηση εκχυσης μετα τη σηματοδοσια). Αυτο παιζει μεγαλο ρολο στην ακριβεια ψεκασμου και ειναι πολυ ευνοϊκοτερο να εχουμε να καλυψουμε πχ 260gr/s @ 5000rpm απο το να καλυψουμε 260gr/s @ 7000rpm! Απο κει και περα ΜΑΓΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Αν φτανουν για 250γρ/s @ 12.4:1, θα φτανουν και για 240 @ 11.9:1 στις ιδιες στροφες, μετρημενα κουκια ειναι! Τωρα, οσο δεν υπαρχουν μεγαλυτερα μπεκ απο αυτα του S3, αν καποιος θελει με αντλια Autotech να βλεπει στο 1,8bar 270+gr/s@ 5000rpm/ 12.8:1 ΑFR ειναι δικαιωμα του και του tuner του, αφου δικο τους ειναι και το καπακι και οι μπιελες και η αποφαση! Το νουμερο του δυναμομετρου σε ισχυ και ροπη θα ειναι η ανταμοιβη της ενδεχομενης ανατιναξης!

Κριτωνας

Μηχανολογος-Μηχανικος Ε.Μ.Π.

worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε, επειδή είναι λίγο αδικο ετσι οπως γινανε τα πράγματα...

Δεν μπορεί η ΜΤΜ να λέει οτι για παραπάνω δύναμη τα μπεκ είναι λίγα...

Δεν μπορεί η Giac να λέει οτι Κ04 με BWA μπέκ και safe a/f απλά να το ξεχάσετε...

Δεν μπορεί να λέει ο Αδριανάκης οτι πάνω απο 275 τρόχο στο δικό του δυναμόμετρο με την μαμά αντλία και τα μπέκ δεν παίζει...

και λέει ο Χ user το αντίθετο και να περιμένει χωρίς αποδείξεις να το θεωρησει κάποιος δεδομένο. Υπομονή λοιπόν, να δούμε logs, να δούμε αμάξια στο δρόμο τι κάνουν και μετά να μιλήσουμε ΑΠΟΛΥΤΑ! Και αυτό πάει για ολους μάς

+1

Και να προσθέσω οτι βασικό μέλημα των επώνυμων βελτιωτών είναι η αξιοπιστία και η καλή λειτουργία σε βάθος χρόνου, τι να το κάνω να βγάλω 300+ στον τροχό και μετά απο ενα τρίμηνο να αρχίσουν τα όργανα.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε, επειδή είναι λίγο αδικο ετσι οπως γινανε τα πράγματα...

Δεν μπορεί η ΜΤΜ να λέει οτι για παραπάνω δύναμη τα μπεκ είναι λίγα...

Εδώ λέει ότι η μαμά τρόμπα επαρκεί (αλλιώς θα είχε...βγάλει)...Καλά πλάκα μας κάνεις;;

Δεν μπορεί η Giac να λέει οτι Κ04 με BWA μπέκ και safe a/f απλά να το ξεχάσετε...

Όταν λές BWA μπέκ εννοείς τα μαμά του Gti;;Γιατί άν είναι έτσι καμία σχέση.

Δεν μπορεί να λέει ο Αδριανάκης οτι πάνω απο 275 τρόχο στο δικό του δυναμόμετρο με την μαμά αντλία και τα μπέκ δεν παίζει...

Και πάλι μάλλον δέν έχεις καταλάβει για τί μιλάμε.Ξαναδιάβασε παραπάνω

και λέει ο Χ user το αντίθετο και να περιμένει χωρίς αποδείξεις να το θεωρησει κάποιος δεδομένο. Υπομονή λοιπόν, να δούμε logs, να δούμε αμάξια στο δρόμο τι κάνουν και μετά να μιλήσουμε ΑΠΟΛΥΤΑ! Και αυτό πάει για ολους μάς

¶ν ο Χ user είμαι εγώ, τότε να σου πώ ότι εγω δέν γνωρίζω και δέν έχω μιλήσει με κανέναν απο τους παραπάνω κυρίους/εταιρίες.Εν καιρό θα δωθεί προς τα έξω και η αλληλογραφία μου με το εξωτερικό, και αυτά που ΑΥΤΟΙ ξέρουν καλύτερα και απο μένα και απο σένα...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ λέει ότι η μαμά τρόμπα επαρκεί (αλλιώς θα είχε...βγάλει)...Καλά πλάκα μας κάνεις;;

Όταν λές BWA μπέκ εννοείς τα μαμά του Gti;;Γιατί άν είναι έτσι καμία σχέση.

Και πάλι μάλλον δέν έχεις καταλάβει για τί μιλάμε.Ξαναδιάβασε παραπάνω

¶ν ο Χ user είμαι εγώ, τότε να σου πώ ότι εγω δέν γνωρίζω και δέν έχω μιλήσει με κανέναν απο τους παραπάνω κυρίους/εταιρίες.Εν καιρό θα δωθεί προς τα έξω και η αλληλογραφία μου με το εξωτερικό, και αυτά που ΑΥΤΟΙ ξέρουν καλύτερα και απο μένα και απο σένα...

1. Οι AYTOI ποιοι είναι?

2. Οσο για τα υπόλοιπά ευχαρίστως να τα συζητήσουμε εαν βέβαια το επιλέξεις, οταν ομως βάλεις logs απο το αμάξι σου. Αναλυση θεωρίων δεν νομίζω οτι βοηθάει κανέναν. Τα logs θα δείξουν εαν επαρκούν ή οχι τα μπέκ καθώς και αν το αμάξι δουλεύει a/f σε εργοστασιακά ή οχι πρότυπα :D

Link to comment
Share on other sites

1. Οι AYTOI ποιοι είναι?

The..OTHERS...

Σοβαρά όμως, προς το παρόν δέν μου επιτρέπεται να σου πώ.Όταν θα έρθει η ώρα

τότε θα αποκαλυφτούν οι λεπτομέρειες.

2. Οσο για τα υπόλοιπά ευχαρίστως να τα συζητήσουμε εαν βέβαια το επιλέξεις, οταν ομως βάλεις logs απο το αμάξι σου. Αναλυση θεωρίων δεν νομίζω οτι βοηθάει κανέναν. Τα logs θα δείξουν εαν επαρκούν ή οχι τα μπέκ καθώς και αν το αμάξι δουλεύει a/f σε εργοστασιακά ή οχι πρότυπα :D

Εγώ πλέον δέν έχω ούτε τα μαμά μπέκ, ούτε την μαμά τουρμπίνα.Η συζήτηση παραπάνω δέν αναφέρεται σε μαμά μπέκ, γιατι δέν πιστεύω ότι λογικος άνθρωπος θα έβαζε την Κ04 χωρίς να αλλάξει την παροχή καυσίμου (όση διαφορά και να έχει αυτή)

Όσο για το a/f και τα εργοστασιακά πρότυπα, δέν τα βγάζω εγώ απο το μυαλό μου.¶λλοι είναι υπεύθηνοι γι'αυτό.Όταν θα έχω τελικά νούμερα, και προσωπική εμπειρία, τότε θα έχετε και οι υπόλοιποι αυτό που ψάχνετε.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

The..OTHERS...

Σοβαρά όμως, προς το παρόν δέν μου επιτρέπεται να σου πώ.Όταν θα έρθει η ώρα

τότε θα αποκαλυφτούν οι λεπτομέρειες.

Εγώ πλέον δέν έχω ούτε τα μαμά μπέκ, ούτε την μαμά τουρμπίνα.Η συζήτηση παραπάνω δέν αναφέρεται σε μαμά μπέκ, γιατι δέν πιστεύω ότι λογικος άνθρωπος θα έβαζε την Κ04 χωρίς να αλλάξει την παροχή καυσίμου (όση διαφορά και να έχει αυτή)

Όσο για το a/f και τα εργοστασιακά πρότυπα, δέν τα βγάζω εγώ απο το μυαλό μου.¶λλοι είναι υπεύθηνοι γι'αυτό.Όταν θα έχω τελικά νούμερα, και προσωπική εμπειρία, τότε θα έχετε και οι υπόλοιποι αυτό που ψάχνετε.

Προσωπικά δεν "ψάχνω" τίποτα :D

Καλή επιτυχία λοιπόν και ευχομαι η "προσωπική σου εμπειρία" οταν θα αποκτηθεί με το αυτοκινητο σου και τα logs σου, να επιβεβαιώσει ολα αυτά που λες

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τοποθέτησα (επιτέλους) μόνος μου στο σπίτι το πιστονάκι της Autotech στην παραπανήσια αντλία που είχα.

Μέσα στο ΣΚ θα κάνω πιθανότατα και την αλλαγή (πάλι μόνος μου).

Όσον αφορά την διαδικασία, να πώ ότι δέν είναι και τόσο εύκολη, και δέν ξέρω άν θα εμπιστευόμουν κάποιο συνεργείο να την κάνει.Θέλει αρκετή προσοχή, και καλό καθαρισμό (πολύ μαυρίλα μέσα..ά ρε μούφα APR..).

Το ΣΚ και οι υπόλοιπες εμπειρίες... :)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου αρέσει να μπαίνουν ορισμένα πράγματα στην θέση τους, και επειδή δέν ξέρω άν ο συγγραφέας του παρακάτω κειμένου μπορεί να ποστάρει, κάνω copy paste απο άλλο αυτοκινητιστικό φόρουμ...

spacer.gifvwfanis

Δημοσίευση: No 730 icon_minipost.gifΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 13, 2007 9:36 am

Χθες έβγαλα την τουρμπίνα εξω και δεν ήταν Κ04 ήταν κατι άγνωστο... οι κωδικοί που είχε δεν υπάρχουν πουθενα...επισης για την ιστορια τα gr του maf που βγάζει στο 1.1 η Κ04 τα βγάζει στο 1.3...(είναι και twinscroll) anyway καλορίζικη στον νεο ιδιοκτήτη

Τί συμπεραίνουμε λοιπόν αγαπητοί συμφορουμιστές απο τα παραπάνω;;

1)Ότι δέν πρέπει να τρώμε ότι μας ταίζουν οι...βελτιωτάδες...(και να το παίζουμε και γνώστες απο πάνω)

2)Να μήν πάμε να συγκρίνουμε τις ντομάτες με τις ντομάτες, και να καταλήγουμε στο ότι εμείς έχουμε......αγγούρια... <_<

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου αρέσει να μπαίνουν ορισμένα πράγματα στην θέση τους, και επειδή δέν ξέρω άν ο συγγραφέας του παρακάτω κειμένου μπορεί να ποστάρει, κάνω copy paste απο άλλο αυτοκινητιστικό φόρουμ...

spacer.gifvwfanis

Δημοσίευση: No 730 icon_minipost.gifΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 13, 2007 9:36 am

Χθες έβγαλα την τουρμπίνα εξω και δεν ήταν Κ04 ήταν κατι άγνωστο... οι κωδικοί που είχε δεν υπάρχουν πουθενα...επισης για την ιστορια τα gr του maf που βγάζει στο 1.1 η Κ04 τα βγάζει στο 1.3...(είναι και twinscroll) anyway καλορίζικη στον νεο ιδιοκτήτη

Τί συμπεραίνουμε λοιπόν αγαπητοί συμφορουμιστές απο τα παραπάνω;;

1)Ότι δέν πρέπει να τρώμε ότι μας ταίζουν οι...βελτιωτάδες...(και να το παίζουμε και γνώστες απο πάνω)

2)Να μήν πάμε να συγκρίνουμε τις ντομάτες με τις ντομάτες, και να καταλήγουμε στο ότι εμείς έχουμε......αγγούρια... <_<

Στα χρονια της "βασιλειας" του 20vt, τα κιτ stg3 της ΜΤΜ δεν βασιζονταν σε τουρμπινες του εμποριου, αλλα σε "υβριδια". (παντρεμα 2 τουρμπο)

Δεν ξερω τι ακριβως πλεονεκτηματα ειχε αυτο, αλλα το βασικο τους μειονεκτημα ηταν οτι οταν παθαινες μια ζημια στο τουρμπο, η αντικατασταση του επρεπε να γινει με ακριβως το ιδιο.

Εαν εβαζες ενα κοινο του εμποριου, το προγραμμα δεν επαιζε σωστα και βεβαια πηγαινες "κλειδωμενος" ξανα στην ΜΤΜ για να σου βαλει το ιδιο. (πανακριβο συγκριτικα με ενα απλο Κ04)

Μαλλον η ιδια στρατηγικη ακολουθειται και τωρα, αλλα δεν βρισκω που ακριβως ειναι το μεμπτο της ιστοριας.

Ο Φανης ηταν ενημερος αν δεν κανω λαθος (αν λεμε για τον ιδιο Φανη) και η συγκεκριμενη τουρμπινα εχει κωδικο Κ04.

Μπορει να μην ειναι ιδιας παροχης με του S3/Cupra και να εχει αλλο κωδικο μετα, αλλα Κ04 ειναι... (Borg-Wagner)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά "μεταφέρω" αυτά που έγραψε ο ίδιος.

Χθες έβγαλα την τουρμπίνα εξω και δεν ήταν Κ04 ήταν κατι άγνωστο... οι κωδικοί που είχε δεν υπάρχουν πουθενα

Τώρα άν εσύ ξέρεις κάτι περισσότερο.

Και η Sportec έβγαλε απο τις πρώτες κίτ για τον TFSI με πειραγμένη K03S και 300 άλογα.

Όσο για το μεμπτό που αναφέρεις, αμα δείς πιο πάνω είναι τουλάχιστον καμιά 10ρια πόστ για το ΤΙ μπορεί να κάνει μια K04 απο S3,

με αναφορές απο τον "ειδικό" Φάνη, που τελικά ανακαλύπτει έκπληκτος, ότι ούτε και ο ίδιος ήξερε τί hardware έχει.

Πώς σου φαίνεται εσένα αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Και σε 2η απάντηση στον Φάνη, ο οποίος δέν μπορεί να ποστάρει θα πώ 2 πράγματα.

1)¶μα αγόρι μου είχες κάνει μόνος σου την εγκατάσταση της αντλίας θα καταλάβαινες γιατι εγώ τουλάχιστον επικοινώνησα με τον mech. engineer της Autotech όσον αφορά την "ακεραιότητα"

της κατασκευής.Αλλά ώς συνήθως εσύ αρκείσαι να σου "βαζουν" πράγματα, παρά να τα πιάνεις ο ίδιος με τα χεράκια σου.Έχεις πιάσει ποτέ στην ζωή σου τουλάχιστον ενα κλειδί να χαλαρώσεις μια βίδα;;

Τί συζητάμε λοιπόν...

2)Καλή τύχη με την τετρακίνηση.Λάθος δρόμο διάλεξες, και θα το καταλάβεις όταν και άν το ολοκληρώσεις.

Όσο για το internet tuning, κάτσε λίγο να δείς τί μπορεί να κάνει !!

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μία πιθανότητα μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα το αμάξι να είναι έτοιμο.

Το παραπάνω βέβαια θα εξαρτηθεί απο την τοποθέτηση της αντλίας αύριο, και την επικοινωνία μου με το εξωτερικό.

Σο μεταξύ πάρτε απλά μία γεύση της πίεσης που ανεβάζει η Κ04 με μαμά πρόγραμμα.

Δέν είναι βέβαια ενδεικτικό, γιατι η κοιλιά που βλέπετε είναι λόγω της βλάβης της βαλβίδας μεταβλητού, η οποία έχει πλέον αλλαχτεί.To block 120 κατέγραψε 33.37 κιλά ροπής, ή αλλιώς 327.3 Nm στις 3800 rpm...

BoostK04ABD4thgear.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.