Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Αγαπητοί μου, δεν έχει σημασία αν ήταν ή όχι έτοιμο. Στη φάση αυτή είχαν την ίδια ιπποδύναμη? Ναι. Ηταν πιο ελαφρύ το RS? Ναι. Είχε υψηλότερη συμπίεση? Ναι. Είχε μεγαλύτερη τουρμπίνα? Ναι. Είχε της Παναγιάς τα μάτια? Ναι. Είχε και λιγότερες απώλειες? Ναι. Ήταν παρ' όλα αυτά πίσω? Ναι. Κόστισε όσο ενα νεφρό? Ναι. Αξίζει τον κόπο να το φτάσεις στα όρια (450 SAE???) για να είσαι δίπλα σε ενα τελικά πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (τετρακίνητο και με ενα προγραμματάκι μόνο)? Το ερώτημα είναι ρητορικό. Τι διαφημίζουμε λοιπόν τότε Στέλιο και Κρίτωνα?

Τώρα γίνεσαι κακός...

Πώς θα ζήσει ο κόσμος....Κλέφτες θα γίνουμε ;;;;

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος νομίζω πως το συγκεκιμένο είχε εισαγωγή και εξάτμιση της Milltek και χοντρικά το κόστος είναι κοντά στα 4000ευρώ. Το θέμα είναι το κόστος ευκαιρίας, με αυτά που θυσιάζεις (χρήματα) τι απόδοση (επιπλέον ιπποδύναμη) παίρνεις. Μην ξεχνάτε όμως πως είναι τετρακίνητο και όσα άλογα και να έχει θα τα βγάλει στο δρόμο χωρίς τον τεράστιο κίνδυνο της υποστροφής από ένα μπροστιοκίνητο αυτοκίνητο ίδιας ιπποδύναμης

Παρεπιπτόντως αν δεν κάνω λάθος συζητιέται στην Αθήνα για s3 με τουρμπίνα από porsche turbo (νωρίτερα είχατε αναφέρει για τουρμπίνες μεγαλύτερες της ΚΟ4)sorry για το off-topic

Edited by Adam
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος νομίζω πως το συγκεκιμένο είχε εισαγωγή και εξάτμιση της Milltek και χοντρικά το κόστος είναι κοντά στα 4000ευρώ. Το θέμα είναι το κόστος ευκαιρίας, με αυτά που θυσιάζεις (χρήματα) τι απόδοση (επιπλέον ιπποδύναμη) παίρνεις. Μην ξεχνάτε όμως πως είναι τετρακίνητο και όσα άλογα και να έχει θα τα βγάλει στο δρόμο χωρίς τον τεράστιο κίνδυνο της υποστροφής από ένα μπροστιοκίνητο αυτοκίνητο ίδιας ιπποδύναμης

Παρεπιπτόντως αν δεν κάνω λάθος συζητιέται στην Αθήνα για s3 με τουρμπίνα από porsche turbo (νωρίτερα είχατε αναφέρει για τουρμπίνες μεγαλύτερες της ΚΟ4)sorry για το off-topic

Τα παραπάνω που λές είναι ανούσια, σύμφωνα με αυτά που έχει πεί ήδη ο ¶ρης.

Τί σημασία έχει ΤΙ είχε το S3 ;;Εφ'οσον ήταν γνωστό ότι ήταν 350 άλογα (και πώς θα ήταν άραγε με ένα απλό πρόγραμμα;<_< τότε το αποτέλεσμα είναι που έχει σημασία...

Επείσης, επέτρεψέ μου να αμφιβάλω για το άν ΦΠΕ υποχρεωτικά κοστίζει 4000 Ευρώ...

Link to comment
Share on other sites

Τα 4.000 Ευρώ ακούγονται πολλά, φαντάσου πως μια εξάτμιση κάνει 1100 και περίπου 900 το πρόγραμμα.

Τέλος πάντων, δεν έχω πρόβλημα με κανέναν ούτε προσπαθώ να το παίξω έξυπνος ή (Τ)Ρομπέν των Δασών. Ο Φάνης κάνει το κέφι του οπότε γούστο και καπέλο του το τι θα βάλει στο RS. Έχουμε μιλήσει και από τηλεφώνου, έχουμε βρεθεί σε συναντήσεις, έχουμε συζητήσει... Το ίδιο και με τους Στέλιο και Κρίτωνα. Ευχαρίστως να έρθω την Παρασκευή στη συνάντηση να τα πούμε κι από κοντά. Ειλικρινά θα το προσπαθήσω.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

[Και για να τελειώνουμε: Παράνομο και κλέφτη δεν έβγαλα κανέναν συμπατριώτη μου χωρίς να έχω αποδείξεις. Αυτό που ανέφερα για σας συγκεκριμένα είναι πως ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ οτι τα μπεκ είναι αιτία ενα αυτοκίνητο 350 ίππων να είναι πίσω από ενα άλλο αντίστοιχης ιπποδύναμης, βαρύτερο και με περισσότερες απώλειες. Μπορεί να μη φταίει το πρόγραμμα αλλά το hardware. Μην περιμένεις από μένα τεχνικά σχόλια και επίδειξη τεχνογνωσίας. Εγώ είμαι "μπετατζής" και σε τέτοια θέματα κρίνω εκ του αποτελέσματος. Και το αποτέλεσμα λέει πως ενα S3 με βελτίωση 900 Ευρώ ήταν μπροστά από το προσθιοκίνητο και ελαφρύτερο RS με βελτίωση δεκαπλάσιας αξίας.

Σε αυτο θα συμφωνησουν ολοι πιστευω.. <_<

Το ανέφερα απλά για το παραπάνω post.Δεν θα κολλήσουμε εκεί και για το ΦΠΕ που αναφέρεις και βέβαια τα 4000 είναι αμφισβητούμενα για αυτό είπα περίπου. Μπορεί να είναι πιο κάτω ή κ πιο πάνω ανάλογα τι περιφερειακά θα διαλέξεις.

Edited by Adam
Link to comment
Share on other sites

Καλα ανοιχτε ολοι οι αετοι με το συγκεκριμενο s3 σταθειτε διπλα του οπως εγω και μετα ξανασυζητάμε. Εγω ξέρω πως το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ Octavia ειναι βαρύτερο απο το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ S3, επίσης γνωρίζω πως το συγκεκριμένο Cayman ειναι ποιο γρήγορο απο Carrera 4s MAMA (εχει ανοίξει ο ιδιοκτήτης του Cayman) Επισης και εγω είχα την εντύπωση πως το νεο S3 εχει απωλειες της τάξης του 20-25% σαν 4κίνητο αλλά ο ιδιοκτήτης του μου είπε πως ειναι πολύ λιγοτερες από οτι στης προηγούμενης γενιάς s3.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ανοιχτε ολοι οι αετοι με το συγκεκριμενο s3 σταθειτε διπλα του οπως εγω και μετα ξανασυζητάμε. Εγω ξέρω πως το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ Octavia ειναι βαρύτερο απο το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ S3, επίσης γνωρίζω πως το συγκεκριμένο Cayman ειναι ποιο γρήγορο απο Carrera 4s MAMA (εχει ανοίξει ο ιδιοκτήτης του Cayman) Επισης και εγω είχα την εντύπωση πως το νεο S3 εχει απωλειες της τάξης του 20-25% σαν 4κίνητο αλλά ο ιδιοκτήτης του μου είπε πως ειναι πολύ λιγοτερες από οτι στης προηγούμενης γενιάς s3.

Εμείς όμως (οι αετοί) δέν έχουμε Stage III Φάνη, ούτε έχουμε ρίξει τα ίδια λεφτά...

Link to comment
Share on other sites

Εμείς όμως (οι αετοί) δέν έχουμε Stage III Φάνη, ούτε έχουμε ρίξει τα ίδια λεφτά...

το θεμα ειναι οτι εσυ ο αετος εχεις φτιαξει μια πιπα στο νερο.ελα σε μια συναντηση να δουμε το υπεροπλο σου ρε κοτοπουλο,γιατι δεν ερχεσαι?

μονο απ το πληκτρολογιο ξερεις να τα λες,ελα να τα πουμε και μια κοντα...να ανοιξεις και με κανεναν να δεις τι εχεις φτιαξει...

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι εσυ ο αετος εχεις φτιαξει μια πιπα στο νερο.ελα σε μια συναντηση να δουμε το υπεροπλο σου ρε κοτοπουλο,γιατι δεν ερχεσαι?

μονο απ το πληκτρολογιο ξερεις να τα λες,ελα να τα πουμε και μια κοντα...να ανοιξεις και με κανεναν να δεις τι εχεις φτιαξει...

Εγώ αγόρι μου ότι φτιάχνω το φτιάχνω για μένα, όχι για να με κρίνεις εσύ και οι ομοιοί σου...

Να εκνευρίζεσαι απο ότι φαίνεται ξέρεις...Στο να απαντάς έχεις ακόμα πρόβλημα...

Ψάξτο λίγο....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επειδή πιστεύω πως όποιος τα βάζει με τον βλάκα, θα χάσει λόγω της εμπειρίας του βλάκα, θα σας παρακαλέσωνα τελειώνει εδώ το θέμα, και να ασχοληθούμε με τίποτα άλλο πιο σοβαρό. Αυτά.

Κι αν βρείτε μια σοβαρή δικαιολογία στο "ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ 400 ΑΛΟΓΑ", τότε ξαναμιλήστε. Ειδικά κάποιοι γνωστοί που σχολιάζουν συνέχεια, ειρωνεύονται τις βελτιώσεις, αλλά αλλάζυν setup...

ΑΥΤΑ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επειδή πιστεύω πως όποιος τα βάζει με τον βλάκα, θα χάσει λόγω της εμπειρίας του βλάκα, θα σας παρακαλέσωνα τελειώνει εδώ το θέμα, και να ασχοληθούμε με τίποτα άλλο πιο σοβαρό. Αυτά.

Κι αν βρείτε μια σοβαρή δικαιολογία στο "ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ 400 ΑΛΟΓΑ", τότε ξαναμιλήστε. Ειδικά κάποιοι γνωστοί που σχολιάζουν συνέχεια, ειρωνεύονται τις βελτιώσεις, αλλά αλλάζυν setup...

ΑΥΤΑ

Δηλαδή δέν κατάλαβα κύριε Moderator...Απαγορεύεται και να σχολιάζουμε πλέον στο φόρουμ;;;

Όταν συγκεκριμένο αμάξι που έχει περάσει τα πάνδινα για να καταλήξει στο ίδιο σημείο θα πρεπει να το αφήσουμε ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ;;

Τότε να κλείσει και το φόρουμ, και να λέμε μόνο αυτά που ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ.

Γιατι εγώ βλέπω άλλα 5 ΑΤΟΜΑ να σχολιάζουν τα τεκτενόμενα, και να γινεται αναφορά με ειρωνικό τρόπο ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, που στο κάτω κάτω, δέν έχω δώσει δικαίωμα ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ να το σχολιάζει.

ΓΙΑ ΣΥΜΑΖΕΥΤΗΤΕ ορισμένοι εδώ μέσα που νομίζετε ότι έχετε πιάσει τον Πάπα απο τα @@@

Το φόρουμ υπάρχει για την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων, ΟΠΟΙΕΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ.

Και άν εγώ κρίνω ότι μετά απο ΟΛΑ τα παραπάνω, το συμπέρασμα είναι ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, με συγχωρείτε αλλά ΘΑ ΤΟ ΠΩ.

Τώρα όλα τα άλλα περι πίπας και κοτόπουλου ή ότι άλλη π@π@ρια, είναι γνωστό που τα γράφω...

Link to comment
Share on other sites

Εμείς όμως (οι αετοί) δέν έχουμε Stage III Φάνη, ούτε έχουμε ρίξει τα ίδια λεφτά...

Ποιό Stage III? Μόνο την τουρμπίνα, την τρομπα και το i/c φοραω απο το Stage III, κάτσε να μπουν τα μπεκ, οι μπιέλες και το μεγαλύτερο mafcase και μετα πές ότι θες <_<

Link to comment
Share on other sites

ηρεμιαααα...πω πω εχει παρει φωτια αυτο το θεμα, δε προλαβαινω να διαβαζω... tongue.giftongue.giftongue.gif

παντως παρακολουθω με προσοχη, ποιος εχει διαβασει περισσοτερο... <_<:o

Edited by golfakias1983
Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθουμε στα περί βελτίωσης, Φάνη το Setup με την GT3071R είχε σημαντικά πλεονεκτήματα από άποψη θερμοκρασίας καυσαερίων, καμπύλης ιπποδύναμης, ροπής κλπ σε σχέση με το S3 setup που είχες προηγουμένως?

Είχες ανοίξει με τα ίδια αυτοκίνητα όσο είχες το προηγούμενο setup? Και ποια η διαφορά τιμής μεταξύ των δυο? Επίσης, τι πίεση δουλεύεις τώρα και τι πίεση δουλεύει το S3 με το οποίο άνοιξες?

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπίνα ειναι GT2871RS και όχι 3071. Το προηγούμενο setup ο ιδιοκτήτης του έβγαλε 320αλογα στο ίδιο δυναμόμετρο που έβγαλα 350. Γνώμη μου όμως και σύμφωνα με τις καμπύλες και των 2 με δεδομένο τις μαμα μπιελες και τα μπεκ του s3 ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ καμία λύση ΒΤ γιατι το κερδος στα ψηλά ειναι πολυ μικρότερο απο την χασούρα στα χαμηλά! Τι θέλω να πω με αυτο: συγκρίνοντας τις 2 καμπύλες ειδα πως μεχρι τις 5000rpm το κ04 ειναι πολυ ποιο δυνατό απο ΒΤ με 1.4πιεση, σκεφτείτε πως υπάρχει σημειο με 20κιλα ροπη διαφορα!!! Για να αντισταθμιστεί αυτή η διαφορά 2 τροποι υπάρχουν α)αλλαγή του σημειου του μεταβλητου χρονισμου απο το προγραμμα και ή β) ανεβασμα του overboost στο 1.6 κάτι που για μένα ειναι ριψοκίνδυνο να γίνει με τις μαμά μπιέλες. Όσο αναφορά τα μπεκ πολυ απλα με τα μεγαλύτερα μπεκ θα μπορούμε να δουλεψουμε 1.4 στον κοφτή απο 1.2 που δουλεύουμε τώρα. Οπότε με μπιέλες και μπεκ ανετα θα μπορέσει να δουλέψει με 1.8over και 1.6 στον κοφτη οπότε δεν θα υπάρχει επαφή με κ04 για κάποιον όμως που θελει να βάλει B.T χωρις να υπολογίσει μπιέλες και μπέκ μεγαλύτερα του s3 ειναι πεταμένα λεφτά. Ελπίζω να έγινα κατανοητός

Τώρα δουλευω 1.4over με 1.2 στον κόφτη. Το s3 που άνοιξα 1.9over με 1.3 στον κόφτη

Edited by VWFANIS
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δέν κατάλαβα κύριε Moderator...Απαγορεύεται και να σχολιάζουμε πλέον στο φόρουμ;;;

Όταν συγκεκριμένο αμάξι που έχει περάσει τα πάνδινα για να καταλήξει στο ίδιο σημείο θα πρεπει να το αφήσουμε ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ;;

Τότε να κλείσει και το φόρουμ, και να λέμε μόνο αυτά που ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ.

Γιατι εγώ βλέπω άλλα 5 ΑΤΟΜΑ να σχολιάζουν τα τεκτενόμενα, και να γινεται αναφορά με ειρωνικό τρόπο ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, που στο κάτω κάτω, δέν έχω δώσει δικαίωμα ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ να το σχολιάζει.

ΓΙΑ ΣΥΜΑΖΕΥΤΗΤΕ ορισμένοι εδώ μέσα που νομίζετε ότι έχετε πιάσει τον Πάπα απο τα @@@

Το φόρουμ υπάρχει για την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων, ΟΠΟΙΕΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ.

Και άν εγώ κρίνω ότι μετά απο ΟΛΑ τα παραπάνω, το συμπέρασμα είναι ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, με συγχωρείτε αλλά ΘΑ ΤΟ ΠΩ.

Τώρα όλα τα άλλα περι πίπας και κοτόπουλου ή ότι άλλη π@π@ρια, είναι γνωστό που τα γράφω...

Οποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Ετσι λένε, Δημήτρη!

Τώρα, κανένας δεν αναφέρεται με ειρωνεία στο δικό σου, τουλάχιστον όχι εγώ! Και πριν μιλήσεις για ειρωνείες, διάβασε σε παρακαλώ τα σχόλιά σου σε άλλα ποσταρίσματα!

Ξέρεις τις απόψεις κάποιων, οπότε εσύ στην τελική γίνεσαι το θύμα που πέφτεις στο τριπάκι και απαντάς! Οπότε στην τελική πάλι, σε σένα θα τα χώσουν. Αρα σκέψου πως κάποιες φορές, γίνεσαι εσύ ο παπάς, λες και θες να σε τραβάνε εσένα απο τα @@@, όπως είπες. Μην δίνεις αφορμές, εκτός κι αν είσαι τόσο πια του στυλ "τραβατε με κι ας κλαίω"..

Link to comment
Share on other sites

Οποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Ετσι λένε, Δημήτρη!

Τώρα, κανένας δεν αναφέρεται με ειρωνεία στο δικό σου, τουλάχιστον όχι εγώ! Και πριν μιλήσεις για ειρωνείες, διάβασε σε παρακαλώ τα σχόλιά σου σε άλλα ποσταρίσματα!

Ξέρεις τις απόψεις κάποιων, οπότε εσύ στην τελική γίνεσαι το θύμα που πέφτεις στο τριπάκι και απαντάς! Οπότε στην τελική πάλι, σε σένα θα τα χώσουν. Αρα σκέψου πως κάποιες φορές, γίνεσαι εσύ ο παπάς, λες και θες να σε τραβάνε εσένα απο τα @@@, όπως είπες. Μην δίνεις αφορμές, εκτός κι αν είσαι τόσο πια του στυλ "τραβατε με κι ας κλαίω"..

Ναί αλλά λένε και δώσε θάρρος στο χωριάτη να σου ανέβει στο κρεββάτι...

Δέν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των άλλων, άμα έχει κανείς δεδομένα να μου απαντήσει είναι ευπρόσδεκτος να το κάνει.Αλλά προφανώς το φόρουμ έχει καταντήσει στο "το δικό του (ή του γνωστού μου) είναι μεγαλυτερο απο το δικό σου, και άμα δέν είσαι κότα έλα να τα μετρήσουμε.."

Πολλοί δέν καταλαβαίνουν εδώ μέσα ότι ΠΟΣΩΣ ενδιαφέρομαι να συγκριθώ με κανέναν, ούτε και το τί κάνει ο καθένας με το αμάξι του.Λυπάμαι όμως που δέν μπορώ ώς νοήμων όν να κάθομαι να καταπίνω ότι μ@λ@κι@ μου πετάνε, χωρίς να αντιδρώ.

Ο Φάνης το παληκάρι είχε και έχει την ευκαιρία να πειραματιστεί με το αμάξι του, και καλά έκανε, εγώ όμως δέν είμαι υποχρεωμένος να αφήνω ασχολίαστα τα παρελειπώμενα, ειδικά όταν το τελικό αποτέλεσμα αποδεικνείει την πραγματικότητα.

Το έκανε βίδες λοιπόν το αμάξι του ο Φάνης, "χωρίς να το καταλάβει" πειραματίστηκαν και πειραματίζονται άλλοι πάνω του, και μετά απο τόσο κόπο/χρήμα/προπάθεια, έφτασε αυτός ή μάλλον το "tuning team" του στο συμπέρασμα ότι για να δουλέψει το αμάξι ΠΡΕΠΕΙ ΛΕΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ !!!!

ΕΕΕΕΕΕΛΕΟΣ !!!!!!¶ν οι ξένοι ήξεραν Ελληνικά, θα γέλαγε και το παρδαλλό κατσίκι !!!!

¶σε με λοιπόν αγαπητέ να λέω αυτά που λέω, γιατί άν δέν θα πώ, θα σκάσω απο τα γέλια......

Link to comment
Share on other sites

..και η APR αλλάζει τον μεταβλητό χρονισμό και πολλά αλλά στο stage III προγραμμά της...μην προτρέχεις στο έχω ξαναπει

Μάάάλιστα...

Να σου πώ ρε συ Φάνη, επειδή μου διαφεύγει τώρα....θυμάσαι πώς ρυθμίζεται ο μεταβλητός χρονισμός στον TFSI ;;; :):D

Link to comment
Share on other sites

Μάάάλιστα...

Να σου πώ ρε συ Φάνη, επειδή μου διαφεύγει τώρα....θυμάσαι πώς ρυθμίζεται ο μεταβλητός χρονισμός στον TFSI ;;; :):D

Αγόρασε τα dumos files του med9 και θα μάθεις tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το παιχνίδι με τις λέξεις που παίζουμε. Να μπω και εγώ λέγοντας, πως είχα ξαναπεί στο παρελθόν και θα το ξαναπώ, ότι πολλοί λόγω ενθουσιασμού λένε πολλά που δεν είναι λάθος, αλλά δεν είναι και πραγματικότητα.

Το πόσα λεφτά έχει δώσει ο Χ στο αυτοκίνητο του για να στέκεται δίπλα σε ένα S3 stage I δεν με απασχολεί. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι μπόρεσε ένα 200άρι μοτέρ να βγάλει 150% παραπάνω δύναμη. Έστω και με πρόγραμμα από έλληνα βελτιωτή. Τώρα αν τα λεφτά θα μπορούσαν να ήταν λιγότερα ή το πρόγραμμα να προερχόταν από κάποιον ξένο επώνυμο βελτιωτή, είναι καλό ή αδιάφορο ανάλογα με τον άνθρωπο. Όταν ο Φάνης έσκασε όσα έσκασε στην ΜΤΜ και δεν δούλευε, το πήρανε οι Γερμανοί, το ανέβασαν γερμανία, το έφτιαξαν και το γύρισαν πυροβόλο. Και δεν πλήρωσε μία για την όλη αυτή διαδικασία. Τα σκασε βέβαια χοντρά, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Αν τώρα θα κάνει το ίδιο ο Ψ έλληνας βελτιωτής, που έχει αναλάβει το αυτοκίνητο σου, είναι άλλο θέμα. Έτσι είναι αυτά τα πράγματα.

Στην βελτίωση δεν χωράνε εγγυήσεις. Πως να σου δώσει ο άλλος εγγύηση αν δεν ξέρει πως οδηγείς; Ένας το κάνει αλλά πληρώνεις για ένα γαμω πρόγραμμα 1400€ και έχει και έναν Γερμανό από πίσω που μπορεί να κάνει παπάδες. Οι υπόλοιποι τι κάνουν;

Να ρωτήσω και κάτι ακόμα; Σας χαλάει το γεγονός ότι το αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα made in Greece; Ας πάρουμε τα άλλα. Έχετε δει κανένα ΜΤΜ σε τέτοιο στάδιο ή έχετε ακούσει να βγάζει τόσα άλογα; Κανένα REVO μήπως; Κατέβηκαν μήπως από την Αγγλία ή από όπου αλλού τους περιμένουν ή περιμένουν την επώμενη κάθοδο των Δωριέων;

GolfRS εσύ που το φτιάχνεις μόνος σου, το πρόγραμμα θα στο φτιάξει κάποιος από το εξωτερικό, σωστά; Πιστέυεις ότι θα είναι καλύτερο από κάποιο αντίστοιχο του ανταγωνισμού; Και αν βγει καλύτερο, τότε όλα καλά, αν δεν βγει, τι θα κάνεις; Αν το αυτοκίνητο δεν αποδώσει τα προσδωκούμενα και πάει κόπιες ας πούμε με ένα S3 1ου σταδίου; Μετά θα μας χαλάει και ο τάδε ξένος βελτιωτής ή θα λέμε ότι έβγαλε μέχρι εκεί που μπορούσε; Μην το πάμε σε χρηματικό κόστος, μιλάμε γενικά και εντελώς σε φιλικό κλίμα. Εξάλου στο έχω ξαναπεί ότι είναι μαγκιά αυτό που κάνεις.

Όλοι έχουμε πατήσει στο ενδεχόμενο να μην είναι καλό το πρόγραμμα Α που προέρχεται από την Ελλάδα και όλα τα άλλα με την βαριά επωνυμία είναι καλύτερα. Και αν τα πράγματα είναι αντίστροφα; Ποιος είναι προγραμματιστής από εδώ μέσα για να διαβάσει χάρτες πίεσης, αβάνς και τροφοδοσίας για να μας πει αν είναι καλοί ή όχι; Εκτός και αν το έχουμε σπουδάσει όλοι και το δεν το ξέρω.

¶ρη, καλά τα λες, αλλά μέχρι στιγμής στο σκέτο πρόγραμμα, όλοι μπορούν να βγάλουν 245 άλογα και να σου δώσουν και 50000χλμ εγγύηση. Από εκεί και μετά τι γίνεται; Με 10.000€ και παραπάνω, σου δίνω εγώ μια τουρμπίνα και ότι περιφερειακά θα χρειαστείς και σου δίνω και 50.000χλμ εγγύηση. Και να σπάσει, με τα λεφτά που σου πήρα την πρώτη φορά, βγάζω ακόμα ένα κιτάκι. 'Ασε που το δουλεύω και safe και δεν κάνει κιχ.

Το καλό με την όλη υπόθεση ξέρετε ποιο είναι; Ότι όλοι "τρωγώμαστε" γύρω από ένα αυτοκίνητο. Έκανε εκείνο και κείνο και πέσαμε όλοι μαζί να το φάμε. Αν όμως έβγαζε πολλά άλογα και περνούσε ότι κινείται, τι θα λέγαμε μετά; Οτί σε λίγο θα σπάσει; Και αν δεν σπάσει; Μετά τι θα λέγαμε; Όλα είναι σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Δέν είδα ποτέ να σχολιάζω το δικό σου αμάξι, γιατι απλά ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Εσύ και οι άλλοι όμως αντίθετα, ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ με το δικό μου, χωρίς εγώ να έχω δώσει ΚΑΝ δικαίωμα.

Και άν μου πείς "ούτε και ο Φανης" ...θα γελάσω δυνατά...

Τα "δικά μου" αποτελέσματα όπως λές θα τα δείς όταν και εφόσον το κρίνω ΕΓΩ.Και όχι γιατι με ενδιαφέρει, αλλά γιατι ΔΕΝ με ενδιαφέρει.Οπότε άσε με εμένα στην ησυχία μου, να κάνω αυτό που εγώ ξέρω....

φιλικα, αν αποτυχει το προγραμμα και παει στραβα, θα εκθεσεις το προβλημα σου?γιατι το να λες οταν και εφοσον το κρινω εγω, υποδηλωνεις οτι μετα απο πειραματισμους οταν θα γινει σωστο το αυτοκινητο μου θα σας το παρουσιασω...τα παιδια εδω παραθετουν αποψεις για να κανουν το αυτοκινητο τους...τελειο!!!

Link to comment
Share on other sites

Δέν είδα ποτέ να σχολιάζω το δικό σου αμάξι, γιατι απλά ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Εσύ και οι άλλοι όμως αντίθετα, ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ με το δικό μου, χωρίς εγώ να έχω δώσει ΚΑΝ δικαίωμα.

Και άν μου πείς "ούτε και ο Φανης" ...θα γελάσω δυνατά...

Τα "δικά μου" αποτελέσματα όπως λές θα τα δείς όταν και εφόσον το κρίνω ΕΓΩ.Και όχι γιατι με ενδιαφέρει, αλλά γιατι ΔΕΝ με ενδιαφέρει.Οπότε άσε με εμένα στην ησυχία μου, να κάνω αυτό που εγώ ξέρω....

δεν σχολιασε κανεις το αμαξι σου αλλα εσενα...το παιζεις ειδημων ναι η' οχι??φερε το αμαξι σου εστω μια φορα ΝΑ ΔΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΑΞΕΩΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ.

Link to comment
Share on other sites

Δέν είδα ποτέ να σχολιάζω το δικό σου αμάξι, γιατι απλά ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Εσύ και οι άλλοι όμως αντίθετα, ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ με το δικό μου, χωρίς εγώ να έχω δώσει ΚΑΝ δικαίωμα.

Και άν μου πείς "ούτε και ο Φανης" ...θα γελάσω δυνατά...

Τα "δικά μου" αποτελέσματα όπως λές θα τα δείς όταν και εφόσον το κρίνω ΕΓΩ.Και όχι γιατι με ενδιαφέρει, αλλά γιατι ΔΕΝ με ενδιαφέρει.Οπότε άσε με εμένα στην ησυχία μου, να κάνω αυτό που εγώ ξέρω....

Εσυ ξερεις...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.