Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Σκύψε κάτω από το τιμόνι και θα την δεις. Είναι λίγο πιο βαθιά από το χερούλι που ανοίγει το καπό. Στην ίδια μεριά.
Thanks τη βρήκα. Που την έχουν πετάξει εκει κάτω ρε παιδιά...
Link to comment
Share on other sites

Γεία σας,

Όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε ήδη είμαι κάτοχος ενός Skoda Octavia 5RS 2.0TFSI. Τον περασμένο Δεκέμβριο του 2007 αποφάσισα να αγοράσω το πολυδιαφημισμένο και πολυαναμενόμενο Stage III Kit της APR. Έδωσα λοιπόν προκαταβολή και συμφώνησα με τον αντιπρόσωπο να γίνει η εξόφληση όταν το συτοκίνητο είνσι έτοιμο. Έγινε λοιπόν η εγκατάσταση και επειδή δεν μου έστειλαν μπεκ, αντλία και μπουζι εβαλά μπεκ απο S3 (κόστος 420ευρω σπό τον Vio). Μετά απο 10μέρες και ούτε 500χλμ έσπασε το πιστονάκι της αντλίας υψηλης (της APR η αντλια των 1000+ ευρω) με αποτέλεσμα τις παρακάτω ζημιές: 1)Εκεντροφόρος εισαγωγής 2)Καπάκι εκκεντροφόρων 3)Ενα πιστόνι 4)Αντλια Λαδιού. Η APR Ελλάδος μου εγγυήθηκε πως θα αναλάβει πλήρως το κόστος της ζημιάς (έχω και πολλούς παρόντες μάρτυρες γισυτό) αρκεί να κρατήσω χαμηλούς τόνους και να μην διαρρεύσει η περιπετειά μου για προφανείς εμπορικούς λόγους. Υστέρια απο μια τεράστια ταλαιπωρία μου περιμένοντας μπεκ, (το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο και περιμέναμε μπεκ για να δεθεί και να φύγει) μου είπαν πως δεν πρόκειται να μου τα φέρουν νωρίτερα από τις 21 Μαρτιου 2008 (Δηλαδή 4 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!) γιάτι τότε είναι η κλεισμένη ημερομηνία με τους τεχνικούς της APR και θσ τα τοποθετήσουν εκείνοι. Εντάξει είπα θα το καταπιώ και αυτό και θα περιμένω....(κόστος περι τα 1500ευρω σε ενοικια αυτοκινήτων για τις ανάγκες της επιχείρησής μου) Ήρθε λοιπόν φίλοι μου η ημερομηνια της πληρωμής του μηχανικού και μου είπαν με λίγα λόγια να μοιράσουμε την ζημιά στην ΜΕΣΗ!!!! Εννοείται πως αρνήθηκα και τους διέγραψα διαπαντώς από την λίστα μου ως προμηθευτές. Η αντιμετώπισή τους ήταν και είναι απαράδεκτη, σαν εταιρία και η APR Αμερικής και η APR Έλλάδος με την στάση τους κρίνονται αναξιόπιστοι! Εγω τώρα έχασα 5000ευρώ απο τημ μεταπώληση του κιτ της ΜΤΜ και για να ξαναβάλω κιτακι κ04 θα πρεπει να δώσω άλλες 2500ευρώ. Με λιγα λόγια η "συνεργασία" μου με την APR μου κόστησε:

1)1500ενοικια αυτοκινητων + 2)2500 Κιτ Κ04 + 3)5000 Ζημιά απο μεταπώληση κιτ ΜΤΜ + 4)2250 Μηχανικός = 11250!!!!! για να πάω πάλι εκεί που ήμου πρίν απευθυνθώ στην APR!!!!! εξαιτίας της παντελούς ανευθυνότητάς τους!!!!

Υ.Γ Ειμαι μ@λ@κ@ς!

Link to comment
Share on other sites

Γεία σας,

Όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε ήδη είμαι κάτοχος ενός Skoda Octavia 5RS 2.0TFSI. Τον περασμένο Δεκέμβριο του 2007 αποφάσισα να αγοράσω το πολυδιαφημισμένο και πολυαναμενόμενο Stage III Kit της APR. Έδωσα λοιπόν προκαταβολή και συμφώνησα με τον αντιπρόσωπο να γίνει η εξόφληση όταν το συτοκίνητο είνσι έτοιμο. Έγινε λοιπόν η εγκατάσταση και επειδή δεν μου έστειλαν μπεκ, αντλία και μπουζι εβαλά μπεκ απο S3 (κόστος 420ευρω σπό τον Vio). Μετά απο 10μέρες και ούτε 500χλμ έσπασε το πιστονάκι της αντλίας υψηλης (της APR η αντλια των 1000+ ευρω) με αποτέλεσμα τις παρακάτω ζημιές: 1)Εκεντροφόρος εισαγωγής 2)Καπάκι εκκεντροφόρων 3)Ενα πιστόνι 4)Αντλια Λαδιού. Η APR Ελλάδος μου εγγυήθηκε πως θα αναλάβει πλήρως το κόστος της ζημιάς (έχω και πολλούς παρόντες μάρτυρες γισυτό) αρκεί να κρατήσω χαμηλούς τόνους και να μην διαρρεύσει η περιπετειά μου για προφανείς εμπορικούς λόγους. Υστέρια απο μια τεράστια ταλαιπωρία μου περιμένοντας μπεκ, (το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο και περιμέναμε μπεκ για να δεθεί και να φύγει) μου είπαν πως δεν πρόκειται να μου τα φέρουν νωρίτερα από τις 21 Μαρτιου 2008 (Δηλαδή 4 ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!) γιάτι τότε είναι η κλεισμένη ημερομηνία με τους τεχνικούς της APR και θσ τα τοποθετήσουν εκείνοι. Εντάξει είπα θα το καταπιώ και αυτό και θα περιμένω....(κόστος περι τα 1500ευρω σε ενοικια αυτοκινήτων για τις ανάγκες της επιχείρησής μου) Ήρθε λοιπόν φίλοι μου η ημερομηνια της πληρωμής του μηχανικού και μου είπαν με λίγα λόγια να μοιράσουμε την ζημιά στην ΜΕΣΗ!!!! Εννοείται πως αρνήθηκα και τους διέγραψα διαπαντώς από την λίστα μου ως προμηθευτές. Η αντιμετώπισή τους ήταν και είναι απαράδεκτη, σαν εταιρία και η APR Αμερικής και η APR Έλλάδος με την στάση τους κρίνονται αναξιόπιστοι! Εγω τώρα έχασα 5000ευρώ απο τημ μεταπώληση του κιτ της ΜΤΜ και για να ξαναβάλω κιτακι κ04 θα πρεπει να δώσω άλλες 2500ευρώ. Με λιγα λόγια η "συνεργασία" μου με την APR μου κόστησε:

1)1500ενοικια αυτοκινητων + 2)2500 Κιτ Κ04 + 3)5000 Ζημιά απο μεταπώληση κιτ ΜΤΜ + 4)2250 Μηχανικός = 11250!!!!! για να πάω πάλι εκεί που ήμου πρίν απευθυνθώ στην APR!!!!! εξαιτίας της παντελούς ανευθυνότητάς τους!!!!

Υ.Γ Ειμαι μ@λ@κ@ς!

Με βαση τα λεγομενα του Φανη μιλαμε για απολυτη ξεφτιλα!Τελικα το οτι η apr αλλαξε dealer δεν βοηθησε σε τιποτα!ακομα μαλ@@ες παραμενουν!Πολυ κακη αρχη για τους νεους dealers!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιο άλλο thread απάντησε ο kostas@aprgreece.....

Ενδιαφέρον θα έχει να ακούσουμε και την άποψή του.... new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Η APR ισχυρίζεται πως υποχρέωση της ειναι (υστερα απο πολλές διαμάχες) νσ μου πληρώσει μόνο το κόστος της ζημιάς και όχι και την προμήθεια νέου Κ04 τουρμπο γιατί είναι πρόβλημά μου που το πούλησα κοψοχρονια προκειμένου να βάλω το δικό τους κιτακι και επιπλεόν προβλημα μου που πουλησα την εξατμιση της ΜΤΜ για να βαλω την δικια τους, έτσι λένε αυτά τα χάνω και ας πρόσεχα στην επιλογή μου. Επισης το ότι έμεινα 4 μηνες χωρίς αυτοκίνητο δικο μου πάλι πρόβλημα ειναι γιατι είχα ενημερωθει (πραγματι οι Αμερικανοι και τα μπέκ έρχονται απο Ιανουάριο...κολυμπώντας?) Εμενα κύριοι της APR o κύκλος που έκανα απο Κ04 σε Κ04 με ενδιαμεσο σταθμό την εταιρεία σας μου κοστισε 11000+ και εσείς αρνείστε απο δικιά σας υπαιτιότητα και μονον να συμμετέχετε στην ζημια μου? Εαν κάνω λάθος διορθώστε με

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό είπα και το ξαναλέω ειμαι μ@λ@κ@ς! Εχω το θαρρος και το παραδέχομαι ;)

Σημασία για μένα Φάνη δέν έχει τί είσαι, αλλά το γεγονός ότι τόσο καιρό στα λέω, αλλά εσύ και πολλοί άλλοι δέν λέτε

να τα καταλάβετε....Εγώ είμαι απλά "γραφικός"...¶ν και γνώριζα το πρόβλημά σου πάνω απο μήνα, δέν το έκρινα σκόπιμο να το σχολιάσω.

¶ν δέν σεβόμουν τον πόθο σου για βελτίωση, μπορεί και να σου απαντούσα διαφορετικά αυτή την στιγμή, αλλά

χαλάλι, γιατί όλοι έχουμε περάσει "δύσκολες στιγμές".Απλά εσύ έχεις την ευχέρεια να το ξεπερνάς.....εύκολα....

Επλίζω επιτέλους τώρα πλέον να αρχίσεις να καταλαβαίνεις....... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η APR ισχυρίζεται πως υποχρέωση της ειναι (υστερα απο πολλές διαμάχες) νσ μου πληρώσει μόνο το κόστος της ζημιάς και όχι και την προμήθεια νέου Κ04 τουρμπο γιατί είναι πρόβλημά μου που το πούλησα κοψοχρονια προκειμένου να βάλω το δικό τους κιτακι και επιπλεόν προβλημα μου που πουλησα την εξατμιση της ΜΤΜ για να βαλω την δικια τους, έτσι λένε αυτά τα χάνω και ας πρόσεχα στην επιλογή μου. Επισης το ότι έμεινα 4 μηνες χωρίς αυτοκίνητο δικο μου πάλι πρόβλημα ειναι γιατι είχα ενημερωθει (πραγματι οι Αμερικανοι και τα μπέκ έρχονται απο Ιανουάριο...κολυμπώντας?) Εμενα κύριοι της APR o κύκλος που έκανα απο Κ04 σε Κ04 με ενδιαμεσο σταθμό την εταιρεία σας μου κοστισε 11000+ και εσείς αρνείστε απο δικιά σας υπαιτιότητα και μονον να συμμετέχετε στην ζημια μου? Εαν κάνω λάθος διορθώστε με

Για να είμαι ειλικρινής το τι τράμπες έκανες για να βάλεις το κιτ τους, δεν έχει και τόσο να κάνει με την ΑPR .. Σωστά όμως ζητάς πέρα από την αποκατάσταση της ζημιάς και αποζημίωση για το ότι έμεινες 4 μήνες χωρίς αυτοκίνητο ...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κανείς δέν ανέφερε, και φαίνεται σιγά σιγά ώς "ανερχόμενος" λόγος βλάβης της αντλίας,

είναι ο ρόλος του προγράμματος στην βλάβη αυτή.Ίσως όχι ο κύριος, αλλά σίγουρα συμβάλει.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, μια γρήγορη....

Golv V GTI, BWA μοτέρ, και 200 άλογα, απέναντι σε Skoda Octavia RS, BWA πάλι, 200 άλογα πάλι. Απείραχτα και τα 2... πώς γίνεται να βγάζουν ίδια δύναμη και το οκτάβια που είναι και κούρσα να ανοίγει πιο καλά και πιο πολλά χιλιόμετρα, παρά το επιπλέον βάρος του; Ανοίγει πιο καλά στις πιο μεγάλες ταχύτητες, παρά στις μικρές... Σε ρωτάω γιατί θα πάω για ένα αμάξι εταιρικό, και δεν ξέρω ανάμεσα στα 2 ποιο να επιλέξω... Το ένα το έχω δοκιμάσει, το άλλο μου έχει κάνει εντύπωση...

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, μια γρήγορη....

Golv V GTI, BWA μοτέρ, και 200 άλογα, απέναντι σε Skoda Octavia RS, BWA πάλι, 200 άλογα πάλι. Απείραχτα και τα 2... πώς γίνεται να βγάζουν ίδια δύναμη και το οκτάβια που είναι και κούρσα να ανοίγει πιο καλά και πιο πολλά χιλιόμετρα, παρά το επιπλέον βάρος του; Ανοίγει πιο καλά στις πιο μεγάλες ταχύτητες, παρά στις μικρές... Σε ρωτάω γιατί θα πάω για ένα αμάξι εταιρικό, και δεν ξέρω ανάμεσα στα 2 ποιο να επιλέξω... Το ένα το έχω δοκιμάσει, το άλλο μου έχει κάνει εντύπωση...

Μήν το παραγα*μπιπ* το πράγμα....

Διάλεξε αυτό που γουστάρεις....στιγμιαία...

Έτσι κι αλλιώς μάλλον σε κανα 2 μήνες δέν θα το έχεις ακόμα....

Link to comment
Share on other sites

Μήν το παραγα*μπιπ* το πράγμα....

Διάλεξε αυτό που γουστάρεις....στιγμιαία...

Έτσι κι αλλιώς μάλλον σε κανα 2 μήνες δέν θα το έχεις ακόμα....

Εδώ δεν μπαίνει το θέμα του "στιγμιαία", γιατί θα περαστεί στην εταιρία σαν αυτοκίνητο εταιρίας ρε φίλε... Εμένα αν με ρώταγες, το 5αράκι μου θα σου έλεγα... Αλλά είναι πολλοί παράγοντες

Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα το θέμα της διαφωνιας μου με την APR θεωρειται τελειωμενο μιας και οι 2 πλευρες προσπαθούμε να βρουμε μια ικανοποιητική λύση

Edited by VWFANIS
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κανείς δέν ανέφερε, και φαίνεται σιγά σιγά ώς "ανερχόμενος" λόγος βλάβης της αντλίας,

είναι ο ρόλος του προγράμματος στην βλάβη αυτή.Ίσως όχι ο κύριος, αλλά σίγουρα συμβάλει.

:D;););):rolleyes::):):lol::lol::lol:αχαχαχαχαχαχαχα!Οτι να ναι!!!

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, μια γρήγορη....

Golv V GTI, BWA μοτέρ, και 200 άλογα, απέναντι σε Skoda Octavia RS, BWA πάλι, 200 άλογα πάλι. Απείραχτα και τα 2... πώς γίνεται να βγάζουν ίδια δύναμη και το οκτάβια που είναι και κούρσα να ανοίγει πιο καλά και πιο πολλά χιλιόμετρα, παρά το επιπλέον βάρος του; Ανοίγει πιο καλά στις πιο μεγάλες ταχύτητες, παρά στις μικρές... Σε ρωτάω γιατί θα πάω για ένα αμάξι εταιρικό, και δεν ξέρω ανάμεσα στα 2 ποιο να επιλέξω... Το ένα το έχω δοκιμάσει, το άλλο μου έχει κάνει εντύπωση...

Δηλαδή το κριτήριό σου στην επιλογή εταιρικού αυτοκινήτου είναι ποιο ανοίγει καλύτερα στα πολλά km? Για την Speedex δουλεύεις?

Επίσης κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω εδώ και καιρό: Είμαι μέλος δύο χρόνια παρά δύο μήνες στο οποίο διάστημα έχεις αγοράσει ή/και πουλήσει ενα MkV GTI, ενα MkV GTI E30, ενα Leon 1.8 TSI ενώ σκεφτόσουν και ενα EOS αλλά τώρα πρέπει να αποφασίσεις μεταξύ τρίτου MkV GTI και Octavia V RS. Αφού τα βαριέσαι τα μαμημένα, άλλαξε group μήπως το κρατήσεις και κανα μήνα παραπάνω!

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Βασικά και το είχα απορεία...

Ποια εταιρία , θέλει ενα 2λιτρο , άνω των 25.000ευρώ με ακριβά σέρβις , υψηλή κατανάλωση και να καίει βενζίνη αντί για πετρέλαιο??

Ακόμα ποια εταιρία θα ήθελε , ένα αυτοκίνητο χωρίς χώρους?

Ένα Fiat Ducato , πχ θα την ενδιέφερε πιο πολύ.... Αν πραγματικά ήθελε ένα εταιρίκο, και όχι την μείωση της φορολογικής δήλωσης με το έξοδο του "εταιρικού" αυτοκινήτου.......

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Latou άνοιξε ένα θέμα από τα γνωστά τα δικά σου και μην μας σκοτίζεις και εδώ. Λυπήσου μας.

Στο θέμα μας τώρα, γιατί GolfRS να έχει συμβάλει και το πρόγραμμα σε αυτό; Εγώ πιο πολύ υποψιάζομαι κακό χειρισμό και ελλατωματική αντλία, παρά το πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα μας τώρα, γιατί GolfRS να έχει συμβάλει και το πρόγραμμα σε αυτό; Εγώ πιο πολύ υποψιάζομαι κακό χειρισμό και ελλατωματική αντλία, παρά το πρόγραμμα.

E ναι τωρα τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια!Ελλατωματικη αντλια ηταν μην το ψαχνουμε αλλο!Ειναι ασχετο το προγραμμα!Σιγα μην πληρωνε η apr ή η καθε apr μαλακια αλλου! Ο Δημητρης ψαχνει να βρει ενα πατημα για να την πει σε καποιους αλλα δεν του εκατσε καλα! :D:D:D:lol::lol: Πλακα κανω μην αρπαχτεις! ;);):D:D

Link to comment
Share on other sites

Όλα παίζουν ρόλο.

Το αν η αντλία ήταν ελαττωματική ή αν έφταιξε το design της APR με το σκληρότερο ελατήριο μάλλον λίγοι θα το μάθουν. Εγώ δυσκολεύομαι να πιστέψω πως μία από τις λίγες αντλίες αν όχι η μοναδική της APR που έχουν μπει σε αυτοκίνητα στην Ελλάδα ήταν ελαττωματική τη στιγμή που τόσες και τόσες τις Autotech δεν έχουν αστοχήσει κατ' αυτόν τον τρόπο. Αν μη τι άλλο, για να βάλεις το κιτ της Autotech πρέπει να κάνεις κομμάτια την εργοστασιακή, πράγμα που μόνο πολυπλοκότητα και πιθανότητα για κακοτεχνία προσφέρει στο όλο εγχείρημα.

Δε νομίζω ότι ο Δημήτρης αναφερόταν στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόγραμμα που φορούσε το Octavia. Πιστεύω πως ήθελε να τονίσει αυτό που έχει πει και στο παρελθόν, πως δηλαδή η φθορά στον εκκεντροφόρο επιταγχύνεται τόσο με την τροποποιημένη αντλία όσο και ενα το πρόγραμμα που ζητά περισσότερο καύσιμο (άρα και μεγαλύτερη πίεση στη μπεκιέρα).

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα....

Έχω πεί και παλιότερα ότι όταν λέγεται κάτι στο φόρουμ, και περισσότερο όταν λέγεται απο κάποιον χωρίς δείγματα τεχνικών γνώσεων (και δέν εννοώ τον arisgti συγκεκριμένα, με τον οποίον μιλάμε συχνά), καλό είναι να ακολουθεί τεκμηρίωση.Απο την δικιά μου την μεριά, το έχω κάνει επανηλλημένως, και δέν νοιώθω την ανάγκη να το κάνω συνέχεια.Κοινώς...όποιος το δέχεται, το δέχεται.Οποιος δέν το δέχεται, ας το αποδείξει.

Για να πούμε όμως μερικά πράγματα.Ο λόγος για να σπάσει μία αντλία είναι ένας και μόνο ένας, και αυτός είναι ο αυξημένος φόρτος στο πιστόνι.Το γεγονός ότι μία αντλία (περισσότερο μια aftermarket) ασκεί περισσότερη πίεση στον εκκεντροφόρο, είναι κάτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ, και αναγνωρισμένο απο όλες τις εταιρίες κατασκευής.Το πιστόνι όμως δέν σπάει απο την αυξημένη πίεση, καθώς αυτή ασκείται ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΗΚΟΣ του, γεγονός που "φαντάζομαι" όλοι καταλαβαίνουμε είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να το σπάσει.Το πρόβλημα όμως προέρχεται σάν αλυσιδωτή αντίδραση, όταν αρχίσουν να επέρχονται οι ΦΘΟΡΕΣ.

Η σειρά των γεγονότων (και όποιος καταλάβει κατάλαβε τί και πώς) είναι...

1)Αυξημένη πίεση στον εκκεντροφόρο

2)Φθορά του follower που ακουμπάει στον εκκεντροφόρο (και ίσως και παράλληλη φθορά του ίδιου του εκκεντροφόρου)

3)Διάτρηση του follower απο το πιστόνι της αντλίας, το οποίο απο κεί και έπειτα "καβαλάει" γυμνό τον εκκεντροφόρο...

4)Περεταίρω φθορά του εκκεντροφόρου, και "side loading" του πιστονιού, το οποίο αποκόπτεται (αδύνατον να μήν γίνει ΟΤΙ ΥΛΙΚΟ και να είναι), μπαίνει στο καπάκι, και τα κάνει όλα μ@%νι...

Αυτα τα ολίγα για όσους δέν ξέρουν.......(όσοι "ξέρουν" άς μήν τα διαβάσουν..)

Τώρα το τί ρόλο παίζει το πρόγραμμα στα παραπάνω (ή ΔΕΝ)

μπορεί να μας το εξηγήσει ο arisgti.Εγώ είμαι ΟΛΟΣ ΑΥΤΙΑ....

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Latou άνοιξε ένα θέμα από τα γνωστά τα δικά σου και μην μας σκοτίζεις και εδώ. Λυπήσου μας.

Στο θέμα μας τώρα, γιατί GolfRS να έχει συμβάλει και το πρόγραμμα σε αυτό; Εγώ πιο πολύ υποψιάζομαι κακό χειρισμό και ελλατωματική αντλία, παρά το πρόγραμμα.

Δεν το έπιασα αυτο;

Δηλαδή όταν ο κάθε *μη επιτρεπόμενη λέξη* παπαρολόγος, δήθεν Πολυξέρου Πολύξερος βγαίνει και λέει την κάθε *μη επιτρεπόμενη λέξη* του είναι πιο καλά; Και δεν αναφέρομαι σε όσους ξέρουν 5 πράγματα και τα λένε.... Αναφέρομαι σε όσους ακούνε 10 κουβέντες στην πιάτσα και ξαφνικά είναι οι Uber τεχνικοίπου λύνουν και δένουν έναν FSI με δεμένα τα μάτια και ένα χέρι σε γύψο....

Αντε γιατί μερικές φορές πρέπει να λέγονται και κάποια πράγματα. Κι όποιος παρεξηγηθεί, αυτός έχει και τη μύγα

Link to comment
Share on other sites

Μόλις με κάλυψε ο Δημήτρης.

Ας ακούσουμε λοιπόν τι έχουν να του απαντήσουν.....

Κι εγώ δε μιλάω γιατί απλά δεν ξέρω! Οσοι ξέρουν ας δούμε τι έχουν να του πούνε

Link to comment
Share on other sites

Όλα παίζουν ρόλο.

Το αν η αντλία ήταν ελαττωματική ή αν έφταιξε το design της APR με το σκληρότερο ελατήριο μάλλον λίγοι θα το μάθουν. Εγώ δυσκολεύομαι να πιστέψω πως μία από τις λίγες αντλίες αν όχι η μοναδική της APR που έχουν μπει σε αυτοκίνητα στην Ελλάδα ήταν ελαττωματική τη στιγμή που τόσες και τόσες τις Autotech δεν έχουν αστοχήσει κατ' αυτόν τον τρόπο. Αν μη τι άλλο, για να βάλεις το κιτ της Autotech πρέπει να κάνεις κομμάτια την εργοστασιακή, πράγμα που μόνο πολυπλοκότητα και πιθανότητα για κακοτεχνία προσφέρει στο όλο εγχείρημα.

Δε νομίζω ότι ο Δημήτρης αναφερόταν στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ πρόγραμμα που φορούσε το Octavia. Πιστεύω πως ήθελε να τονίσει αυτό που έχει πει και στο παρελθόν, πως δηλαδή η φθορά στον εκκεντροφόρο επιταγχύνεται τόσο με την τροποποιημένη αντλία όσο και ενα το πρόγραμμα που ζητά περισσότερο καύσιμο (άρα και μεγαλύτερη πίεση στη μπεκιέρα).

Μπράβο ρε συ ¶ρη...

Πραγματικά είσαι απο τα λίγα άτομα εδώ μέσα που διαβάζεις το μυαλό μου, έστω και άν δέν έχεις ασχοληθεί βαθύτερα με το θέμα.

Εύγε.... worthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.