Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

+1 :) και κουτες εχουν ανοιχτει κατα καιρους απο τους τελωνειακους.....

k.pil: καλο το γκιφτ και η μειωμενη αναγραφομενη τιμη αλλα μην ξεχναμε οτι και για αυτην ασφαλιζεται το προιον μονο...και ας κανει 300,500 ...dollars..

ρίσκο παίρνεις... αλλιως πληρωνεις τελωνειο ή το παίρνεις απο ελλάδα;)

Link to comment
Share on other sites

απαντησε σημερα η forge!

Sir,

To use a TWINtercooler kit on a MK5 GTI that is also equipped with the OEM S3 intercooler, you will need to use the standard MK5 kit, but with the hoses from an S3 kit.

This is not a standard setup however, and is custom order only.

Because you are located in Greece, however, you will need to contact our exclusive distributor in Greece, AVC Weber, or Forge UK.

www.avcweber.gr

www.forgemotorsport.co.uk

Link to comment
Share on other sites

απαντησε σημερα η forge!

Sir,

To use a TWINtercooler kit on a MK5 GTI that is also equipped with the OEM S3 intercooler, you will need to use the standard MK5 kit, but with the hoses from an S3 kit.

This is not a standard setup however, and is custom order only.

Because you are located in Greece, however, you will need to contact our exclusive distributor in Greece, AVC Weber, or Forge UK.

www.avcweber.gr

www.forgemotorsport.co.uk

Νομίζω ότι ο Golf RS φοράει S3 μαζί με Forge Twintercooler, ρώτησε τον....

Link to comment
Share on other sites

Εβαλα τo demo της Revo πρωτο σταδιο στο gti..Το αυτοκινητο εχει βγαλει φτερα..Την αλλη εβδομαδα κανονιζω να το περασω. ;) Πολλα συμπερασματα δε μπορω να βγαλω απο ενα demo προγραμμα παντως η διαφορα ειναι εμφανης καθως μου δινει την εντυπωση οτι απο τις 4000 στροφες και πανω τραβαει καλυτερα. ;)

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Εβαλα τo demo της Revo πρωτο σταδιο στο gti..Το αυτοκινητο εχει βγαλει φτερα..Την αλλη εβδομαδα κανονιζω να το περασω. ;) Πολλα συμπερασματα δε μπορω να βγαλω απο ενα demo προγραμμα παντως η διαφορα ειναι εμφανης καθως μου δινει την εντυπωση οτι απο τις 4000 στροφες και πανω τραβαει καλυτερα. ;)

Μεγειές...και που να πάς και παρακάτω να δείς τί γίνεται.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Εβαλα τo demo της Revo πρωτο σταδιο στο gti..Το αυτοκινητο εχει βγαλει φτερα..Την αλλη εβδομαδα κανονιζω να το περασω. ;) Πολλα συμπερασματα δε μπορω να βγαλω απο ενα demo προγραμμα παντως η διαφορα ειναι εμφανης καθως μου δινει την εντυπωση οτι απο τις 4000 στροφες και πανω τραβαει καλυτερα. ;)

stage 2 έχει η revo? αμα θες αργότερα να βάλεις εξάτμιση και ι/c απο s3?

Link to comment
Share on other sites

stage 2 έχει η revo? αμα θες αργότερα να βάλεις εξάτμιση και ι/c απο s3?

Και stage 3 εχει.. ;):) Αφου βαλω το stage 1 παω για turbo-back Milltek οποτε μετα το stage 2 8α ειναι προ των πυλων..Ξερω οτι καλο ειναι στο stage 2 να υπαρχει και εισαγωγη ( η Injen κανει θαυματα..) , σκαστρα αλλη (forge) και γιατι οχι και intercooler..Εχω ψωμια ακομα ομως για stage 2..Εδω καλα καλα ακομα δεν εφτασα στα ορια με το gti μαμα, ας μπει τωρα το πρωτο σταδιο και βλεπουμε.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Και stage 3 εχει.. ;):) Αφου βαλω το stage 1 παω για turbo-back Milltek οποτε μετα το stage 2 8α ειναι προ των πυλων..Ξερω οτι καλο ειναι στο stage 2 να υπαρχει και εισαγωγη ( η Injen κανει θαυματα..) , σκαστρα αλλη (forge) και γιατι οχι και intercooler..Εχω ψωμια ακομα ομως για stage 2..Εδω καλα καλα ακομα δεν εφτασα στα ορια με το gti μαμα, ας μπει τωρα το πρωτο σταδιο και βλεπουμε.. tongue.gif

Injen, Milltek full body, Forge σκάστρα, μαμά κουλεράκι, Stg 2 πρόγραμμα, 269 άλογα και 44 κιλά ροπή σε TAT Dyno! Αυτό θέλει να σου πει κι ο Δημήτρης όταν λέει πως δε φαντάζεσαι το παρακάτω... ;) Τώρα που μπήκε και το S3 intercooler...

Υπόψη.... Με το ντέμο δεν είδες τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Injen, Milltek full body, Forge σκάστρα, μαμά κουλεράκι, Stg 2 πρόγραμμα, 269 άλογα και 44 κιλά ροπή σε TAT Dyno! Αυτό θέλει να σου πει κι ο Δημήτρης όταν λέει πως δε φαντάζεσαι το παρακάτω... ;) Τώρα που μπήκε και το S3 intercooler...

Υπόψη.... Με το ντέμο δεν είδες τίποτα.

Μη με τρελαινεις τωρα!!! :huh: Το ξερω οτι δεν ειδα τιποτα ακομα οπως επισης ξερω οτι το demo ειναι προγευση.. tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Injen, Milltek full body, Forge σκάστρα, μαμά κουλεράκι, Stg 2 πρόγραμμα, 269 άλογα και 44 κιλά ροπή σε TAT Dyno! Αυτό θέλει να σου πει κι ο Δημήτρης όταν λέει πως δε φαντάζεσαι το παρακάτω... :huh: Τώρα που μπήκε και το S3 intercooler...

πρεπει να ξυριζει το αμαξι τωρα που μπηκε το s3 i/c λεμε... :lol:;):lol:

Edited by kostas gti
Link to comment
Share on other sites

πρεπει να ξυριζει το αμαξι τωρα που μπηκε το s3 i/c λεμε... :rolleyes::lol::lol:

Ρωτα εμένα που τον είχα μπροστα μου οταν πηγαμε στην Ακρατα για μπανακι.Θελω και εγωωωωωωωωωωωω :huh:;):lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρωτα εμένα που τον είχα μπροστα μου οταν πηγαμε στην Ακρατα για μπανακι.Θελω και εγωωωωωωωωωωωω :huh:;):lol:

Οταν πηγαίναμε Ακράτα, φυσούσα μόνο 1.3 και είχα 1.1 σταθερή, με το μαμά ιντερκουλερ, και χωρίς την εισαγωγή της Injen... Κοινώς με Stg1 πρόγραμμα, ολόσωμη εξάτμιση και φίλτρο πάνελ!

Πάντως κάνει διαφορά Κώστα (kostas_gti) με το S3 επάνω... Διάβασε αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες εισαγωγής, αν και με τη βλακεία που έγινε και έφαγα το σωληνάκι του φρέον και χωρίς κλιματισμό, ξενέρωσα για κάθε δοκιμή, οπότε τα πάντα αύριο θα κριθούν... ή όποτε δροσίσει κάτω από τους 32 βαθμούς βραδυνή θερμοκρασία! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Οταν πηγαίναμε Ακράτα, φυσούσα μόνο 1.3 και είχα 1.1 σταθερή, με το μαμά ιντερκουλερ, και χωρίς την εισαγωγή της Injen... Κοινώς με Stg1 πρόγραμμα, ολόσωμη εξάτμιση και φίλτρο πάνελ!

Πάντως κάνει διαφορά Κώστα (kostas_gti) με το S3 επάνω... Διάβασε αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες εισαγωγής, αν και με τη βλακεία που έγινε και έφαγα το σωληνάκι του φρέον και χωρίς κλιματισμό, ξενέρωσα για κάθε δοκιμή, οπότε τα πάντα αύριο θα κριθούν... ή όποτε δροσίσει κάτω από τους 32 βαθμούς βραδυνή θερμοκρασία! :huh:

Μολις το τελειωσεις να κανουμε και καμια δοκιμη να δουμε τι ψαρια πιανει! ;)

Link to comment
Share on other sites

Οταν πηγαίναμε Ακράτα, φυσούσα μόνο 1.3 και είχα 1.1 σταθερή, με το μαμά ιντερκουλερ, και χωρίς την εισαγωγή της Injen... Κοινώς με Stg1 πρόγραμμα, ολόσωμη εξάτμιση και φίλτρο πάνελ!

Πάντως κάνει διαφορά Κώστα (kostas_gti) με το S3 επάνω... Διάβασε αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες εισαγωγής, αν και με τη βλακεία που έγινε και έφαγα το σωληνάκι του φρέον και χωρίς κλιματισμό, ξενέρωσα για κάθε δοκιμή, οπότε τα πάντα αύριο θα κριθούν... ή όποτε δροσίσει κάτω από τους 32 βαθμούς βραδυνή θερμοκρασία! :huh:

Φαντασου και να χειμωνιασει ;)tongue.gif Σε βλεπω για..............αλεξιπτωτο για φρενα

Υ.Γ. Αν παντως μου πανε τα πραγματα καλα του χρονου με βλεπω για gti τουλαχιστον.........

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6
Μολις το τελειωσεις να κανουμε και καμια δοκιμη να δουμε τι ψαρια πιανει! :huh:

κοιτα μονο μην εχει "ταβουλοκαιρο!"

;)

Link to comment
Share on other sites

Αρη, μέσα!! Λογικά μέχρι το Athens Tuning θα έχω τελειώσει με τα φρένα.. Με τον κλιματισμό τελειώνω ΤΟ ΠΟΛΥ μεθαύριο αν και το βλέπω αύτιο να είμαι ΟΚ! Οπότε Οταν επιστρέψω από Κύπρο (29 Σεπτέμβρη), μπορούμε να δοκιμάσουμε, μιας και το αμάξι θα είναι ήδη Αθήνα!

Οσο για τα ψάρια, μην ξεχνάς πως και στο ζώδιο είμαι ιχθύες.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

white v gti,injen φοράς? Aυτή η εισαγωγή δεν πηγαίνει και πιο κάτω? Για να μην σε μπερδεύω...δεν μπορείς να βγάλεις την φιλτροχοάνη ακόμη πιο κάτω από το φανάρι.? :unsure:

Edited by nive
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν πάει πιο κάτω, αλλά από το σημείο που βρίσκεται, μετρήσαμε μάζα αέρα μέχρι και 208... Πιστεύω πως εκεί που είναι, είναι και το ιδανικό σημείο, και προφανώς κάποιο λόγο θα είχαν για να την έφτιαξαν έτσι!

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν κάνω λάθος μπορείτε ν`αλλάξετε τα πλαστικά που`ναι τα προβολάκια με τρύπια και απο`κει πέρνει περισσότερο αέρα.. ;) . Έτσι άκουσα και αυτό είδα και σε ρώτησα. Επειδή το`δα να βγαίνει και πιο κάτω μ`αυτή την μοντίφα. tongue.gif

Edited by nive
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.