Jump to content
geocha

Tsi 140 σε 170 αλογα....Ευκολα?

Recommended Posts

αντε να ειναι 23..γιατι κολλησες σε αυτο το νουμερο?

αλλωστε μπορει το συγκεκριμενο να το δυναμομετρησαν 157 κ ενα αλλο να βγει 152 ας πουμε..

Η ένα άλλο με 95άρα βενζίνη πχ 142 άλογα. Επειδή παίζουν πολλά ρόλο σου λέει 140 ώστε να είναι πάντα μέσα. Φαντάζεσαι να σου πει 157 και να σου βγαζει 150; Θα τους κράξεις ή οχι...
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως θα κοστιζει γυρω στο χιλιαρικο και θα εχεις ενα σχεδον GT με μολις 1000 αντι για 4000 χιλιαδες ευρω που ειναι η διαφορα τους.

Δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη, εχει διαφορά στα φρένα, αμορτισέρ και ελατήρια, αντιστρεπτικές, τροχούς, κτλπ κτλπ

Θέλω να πώ οτι αυτά τα 4 χιλιάρικα θα τα δώσεις αργά η γρήγορα, οπότε πάρε κατευθείαν το GT.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω.

Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα,καλο ειναι να το παρεις ετοιμο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με ολους σας , αλλα , εγω αναφερωμουν μονο σε οτι εχει να κανει με κινητηρα.

Δεν θελω να πιστευω πως οι αναρτησεις , τα φρενα και ολα τα αλλα δεν θα ανταπεξελθουν σε μια αυξηση του κινητηρα κατα 30 ,το περισσοτερο, αλογα.

Δεν θα κανουμε και τον ταρζαν με το αυτοκινητο....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας

Καλα ολα αυτα αλλα το προγραμμα της mtm εχει βγει?

Υπαρχει??

Ψηνεται ο φιλος μου πολυ ασχημα.

Και ποσο εχει?

Ακόμα είναι νωρίς και απ΄ ότι γωρίζω δεν έχει βγει πρόγραμμα έτοιμο από κάποιο βελτιωτικό οίκο εκτός της B&B.

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/d...olf_v_14tsi.php

To link περιέχει και τιμές ;)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω.

Αν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα,καλο ειναι να το παρεις ετοιμο.

ε,ρε παιδια!!!

λυσσα κακια και μαυρη πια!!!

τον φαγαμε τον ανθρωπο!!!

παρτο ετοιμο,ναι!!!

και η χαρα της βελτιωσης???πηγε περιπατο!!!

παρτο ετσι αγορι μου και σιγα σιγα φτιαχ'το.

ετσι θα το αγαπησεις και θα το χαρεις περισοτερο...

Link to comment
Share on other sites

ε,ρε παιδια!!!

λυσσα κακια και μαυρη πια!!!

τον φαγαμε τον ανθρωπο!!!

παρτο ετοιμο,ναι!!!

και η χαρα της βελτιωσης???πηγε περιπατο!!!

παρτο ετσι αγορι μου και σιγα σιγα φτιαχ'το.

ετσι θα το αγαπησεις και θα το χαρεις περισοτερο...

Αμα το να λες την αποψη σου οταν σου εχει ζητηθει ειναι ''λυσσα κακια και μαυρη πια!!!'' τι να σου πω φιλε μου!!

Ποιος σου ειπε εσενα οτι δεν θα εχει την χαρα της βελτιωσης αμα παρει το 170?Το ειπε κανεις αυτο??

Εισαι τελειως λαθος μου φαινεται,λες και το μονο βελτιωσιμο αυτοκινητο ειναι το 140αρι.

Ελεος πια!

Link to comment
Share on other sites

πω πω τι γινεται εδω χιχιχι...μα καλα θελουμε αλογα αλλα δεν εχουμε λεφτα...μιλαω εκ πειρας(τροπετο gti 20v) παρτε τα απτην αρχη ετοιμα...και η χαρα του φτιαξιματος ας περιοριστει γιατι στο κατω κατω ολοι γκολφ εχουμε και οχι κανα SUPERCAR .και εγω 1400 αγορασα οχι με 140 αλλα 75 αλλα και με 140 να παιρνα παλι θα το μετανιωνα..και γιατι τα gti οχι μονο στο κινητηρα δεν παιζονται αλλα σε ολο το πακετο ειναι απαικτα και σιγα σιγα βαλε και κεινο βαλε και το αλλο να μοιασουμε στο gt ή στο gti.παρτο απτην αρχη να τελειωνεις και να ξερεις οτι εχεις ενα αμαξι.ειναι ασυμφορο το customizing γνωμη μου παντα και φιλικα,χωρις παρεξηγηση.εγω εριξα 12000 ευρο σε εχτρα για αυτο τα λεω και ειμαι καμενος.μην τη πατησετε και αλλοι..στο τελος ξαναλεω γκολφ εχουμε..και οχι porche..

Link to comment
Share on other sites

Guest k_delta
Σωστο αυτο που λες αλλα πιστευω πως με την μικρη αυξηση των 30 ιππων τα φρενα του tsi ειναι αρκετα.

Αρα εισαι και παλι κερδισμενος.

Δεν θα ανησυχούσα ιδιαίτερα για τα φρένα του GT, μιας και φορά μόνον τις δισκόπλακες από το GTI και ουχί τις δαγκάνες, οι οποίες είναι αυτές των υπολοίπων.

Παρεπιπττόντως, ενδιαφέρουσα είναι η μετατροπή της Heron για το TSi, για την οποία δίνει εως και 3 (ναι ναι 3) χρονια εγγύηση σε ΟΛΑ τα μηχανικά μέρη (με το αζημίωτο προφανώς), δεν γνωρίζω βέβαια εαν υπάρχει υποκατάστημα στην Ελλάδα.

Ιδού το link :

http://www.heron.net/index.php?m=products&...d=918&cat=1

Για τους μόνιμους κατοίκους Ιταλίας υπάρχει και η Turmax (www.trumax.it --> μαέστροι στα turbo) με την οποία επικοινώνησα και μου είπαν πως τον κινήτηρα των 140hp δεν τον γνωρίζουν (μιας και δεν κυκλοφορεί ακόμη εδώ) αλλά απο την εμπειρία τους με το GT (το οποιό ανεβάζουν ~20-25hp) θεωρούν πως μια απλή αντιγραφή του προγράμματος του GT στο TSi θα ήταν εύκολη και οικονομική (κάτω απο 5 κατοστάρικα, ίσως με περαιτέρω έκπτωση γιατί θα είναι το πρώτο TSi που θα βλέπουν).

Edited by k_delta
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ανησυχούσα ιδιαίτερα για τα φρένα του GT, μιας και φορά μόνον τις δισκόπλακες από το GTI και ουχί τις δαγκάνες, οι οποίες είναι αυτές των υπολοίπων.

Παρεπιπττόντως, ενδιαφέρουσα είναι η μετατροπή της Heron για το TSi, για την οποία δίνει εως και 3 (ναι ναι 3) χρονια εγγύηση σε ΟΛΑ τα μηχανικά μέρη (με το αζημίωτο προφανώς), δεν γνωρίζω βέβαια εαν υπάρχει υποκατάστημα στην Ελλάδα.

Ιδού το link :

http://www.heron.net/index.php?m=products&...d=918&cat=1

Δεν μας αναφέρει όμως πως βγαίνουν τα 190 άλογα!
Link to comment
Share on other sites

Guest k_delta
Δεν μας αναφέρει όμως πως βγαίνουν τα 190 άλογα!

Μιας και είναι στο section chiptuning υποθέτω πως μόνο με πρόγραμμα, τωρά τι και πως δεν έχουμε παρά να τους στείλουμε ένα mail.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και είναι στο section chiptuning υποθέτω πως μόνο με πρόγραμμα, τωρά τι και πως δεν έχουμε παρά να τους στείλουμε ένα mail.
50 άλογα μόνο με πρόγραμμα; Δε το πιστεύω με τίποτα...
Link to comment
Share on other sites

50 άλογα μόνο με πρόγραμμα; Δε το πιστεύω με τίποτα...

Στον προηγουμενο 20vt, στις περισσοτερες επεμβασεις μονο με προγραμμα η ιπποδυναμη ανεβαινε περιπου 30-35 ιππους. (π.χ. 180--->210)

Οταν ομως για λογους κοστους σε καποια αυτοκινητα τοποθετηθηκαν τα ιδια μηχανικα μερη (κυριως τουρμπινα και μπεκ), τοτε η ιπποδυναμη ενω αρχικα ηταν μονο στους 150 ιππους, με προγραμμα ανεβαινε στους 200-210 ιππους μονο με προγραμμα...

Κατι αντιστοιχο συμβαινει και με αυτο τον κινητηρα.

Το GT εχει 170 ιππους, το TSi 140, αλλα επειδη εχουν ιδια μηχανικα μερη, με αλλαγη στη χαρτογραφιση η ιπποδυναμη ανεβαινει περιπου στα ιδια επιπεδα.

Αυτο για το GT μεταφραζεται σε αυξηση 20 ιππων και για το TSi 50 ιππων.

Link to comment
Share on other sites

Στον προηγουμενο 20vt, στις περισσοτερες επεμβασεις μονο με προγραμμα η ιπποδυναμη ανεβαινε περιπου 30-35 ιππους. (π.χ. 180--->210)

Οταν ομως για λογους κοστους σε καποια αυτοκινητα τοποθετηθηκαν τα ιδια μηχανικα μερη (κυριως τουρμπινα και μπεκ), τοτε η ιπποδυναμη ενω αρχικα ηταν μονο στους 150 ιππους, με προγραμμα ανεβαινε στους 200-210 ιππους μονο με προγραμμα...

Κατι αντιστοιχο συμβαινει και με αυτο τον κινητηρα.

Το GT εχει 170 ιππους, το TSi 140, αλλα επειδη εχουν ιδια μηχανικα μερη, με αλλαγη στη χαρτογραφιση η ιπποδυναμη ανεβαινει περιπου στα ιδια επιπεδα.

Αυτο για το GT μεταφραζεται σε αυξηση 20 ιππων και για το TSi 50 ιππων.

Δες όμως τα 190 άλογα της B&B πως βγαίνουν! Υπάρχουν και άλλες αλλαγές εκτός από το πρόγραμμα...

modification of electronics

optimation and reworking of the electronic injection code fields

little increase in boost pressure

adaption of the electronic injection code fields to the increased boost pressure

modified pre-exhaust pipe for reduced exhaust counter-pressure

optimation of air induction, airflows and charge air cooler

modification of ignition- and injection system

engine adaption

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/e...olf_v_14tsi.php

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Guest k_delta
Δες όμως τα 190 άλογα της B&B πως βγαίνουν! Υπάρχουν και άλλες αλλαγές εκτός από το πρόγραμμα...

modification of electronics

optimation and reworking of the electronic injection code fields

little increase in boost pressure

adaption of the electronic injection code fields to the increased boost pressure

modified pre-exhaust pipe for reduced exhaust counter-pressure

optimation of air induction, airflows and charge air cooler

modification of ignition- and injection system

engine adaption

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/e...olf_v_14tsi.php

Συμφωνώ, παρολαυτά η ίδια η ΒΒ το GT το ανεβάζει στα 200 αλογακια δίχως άλλη επέμβαση πέραν των ηλεκτρονiκών (μεταξύ των άλλων δίνει ακόμη 0.2bar), συνεπώς γιατί όχι και για το TSi (η μετατροπή του GT βρισκεται λίγο πιό κάτω στην ίδια σελίδα με το TSi).

Golf GT 1.4 TSI (125 kw / 170 hp)

level 1

BB 1K M10

# modification of electronics

# optimation and reworking of the electronic injection code fields

# little increase in boost pressure by about 0.2 bar

# adaption of the electronic injection code fields

to the increased boost pressure

>>B&B Golf GT 1.4 TSI about 147 kw / 200 hp

>>torque about 300 nm at 1.950 r.p.m. € 998,-

Edited by k_delta
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, παρολαυτά η ίδια η ΒΒ το GT το ανεβάζει στα 200 αλογακια δίχως άλλη επέμβαση πέραν των ηλεκτρονiκών (μεταξύ των άλλων δίνει ακόμη 0.2bar), συνεπώς γιατί όχι και για το TSi (η μετατροπή του GT βρισκεται λίγο πιό κάτω στην ίδια σελίδα με το TSi).

Golf GT 1.4 TSI (125 kw / 170 hp)

level 1

BB 1K M10

# modification of electronics

# optimation and reworking of the electronic injection code fields

# little increase in boost pressure by about 0.2 bar

# adaption of the electronic injection code fields

to the increased boost pressure

>>B&B Golf GT 1.4 TSI about 147 kw / 200 hp

>>torque about 300 nm at 1.950 r.p.m. ¤ 998,-

Ναι αλλά δε ξέρουμε ακριβώς τις διαφορές gt - tsi αν περιορίζονται μόνο στο πρόγραμμα ή όχι... Οπότε μην το έχεις σίγουρο!
Link to comment
Share on other sites

Guest k_delta
Ναι αλλά δε ξέρουμε ακριβώς τις διαφορές gt - tsi αν περιορίζονται μόνο στο πρόγραμμα ή όχι... Οπότε μην το έχεις σίγουρο!

Αυτό είναι ευκόλως επιλύσιμο έχοντας πρόσβαση στα service manuals και στους σχετικούς κωδικούς ανταλλακτικών θα μπορέσουμε να δούμε σε ποιά κομμάτια διαφέρουν, εάν διαφέρουν. Αν και μαντεύω πως η BB δεν θα έδινε πότε level 2 για το TSi μόνο με αννανέωση του λογισμικού, όπως επισής ποτέ δεν θα πήγαινε το ΤSi από level 1 στα 200hp χρεώνοντας ένα λογικό αντίτιμο. Αν κάποιος έχει ήδη επικοινήσει μαζί τους ας ρίξει τα φώτα του.

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος

για μένα το πιο βασικό είανι το κομμάτι της ανάρτησης.. το tsi βγαίνει σε δύο εκδόσεις εκ των οποίων η "καλή" εχει την ανάρτηση του gti ενώ η "απλή" περιορίζεται σε πιο μαλακές ρυθμίσεις κλπ. έτσι λοιπόν αν κάποιος έχει το απλό ας είναι λίγο πιο προσεκτικός όταν πάει να το ανεβάσει. όσο για το πόσο πάνω παίρνει με chiptunning θα δεχθώ ώς λογικά τα γραφόμενα σας. όντως μπορει να ανέβει καθώς στο tsi δεν αλλάζει το σαλιγκάρι αλλα η χαρτογράφηση.. το θέμα είναι πόσο μπορεί να δώσει αυτό το σαλιγκαρι..

Link to comment
Share on other sites

για μένα το πιο βασικό είανι το κομμάτι της ανάρτησης.. το tsi βγαίνει σε δύο εκδόσεις εκ των οποίων η "καλή" εχει την ανάρτηση του gti ενώ η "απλή" περιορίζεται σε πιο μαλακές ρυθμίσεις κλπ. έτσι λοιπόν αν κάποιος έχει το απλό ας είναι λίγο πιο προσεκτικός όταν πάει να το ανεβάσει. όσο για το πόσο πάνω παίρνει με chiptunning θα δεχθώ ώς λογικά τα γραφόμενα σας. όντως μπορει να ανέβει καθώς στο tsi δεν αλλάζει το σαλιγκάρι αλλα η χαρτογράφηση.. το θέμα είναι πόσο μπορεί να δώσει αυτό το σαλιγκαρι..

1.Ούτε το gt ούτε και το tsi έχουν την ανάρτηση του gti ;)

2. Με τη συγκεκριμένη τουρμπίνα έχουν βγει μέχρι 210 άλογα...

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

1.Ούτε το gt ούτε και το tsi έχουν την ανάρτηση του gti :whistling:

2. Με τη συγκεκριμένη τουρμπίνα έχουν βγει μέχρι 210 άλογα...

Στο test drive που εκανα διαπιστωσα (οσο προλαβα) οτι οι αναρτησεις του sportline ειναι σκληρες αλλα οχι και ακραια πραγματα.

Θα τις προτιμουσα βεβαια λιγο πιο σκληρες γιατι παιρνει καποιες κλισεις που μπορει να σε τρομαξουν, αλλα με ασφαλεια.

Καπου διαβασα οτι το turbo ειναι της Borg Wagner αλλα δεν ξερω ποιο μοντελο.

Link to comment
Share on other sites

Στο test drive που εκανα διαπιστωσα (οσο προλαβα) οτι οι αναρτησεις του sportline ειναι σκληρες αλλα οχι και ακραια πραγματα.

Θα τις προτιμουσα βεβαια λιγο πιο σκληρες γιατι παιρνει καποιες κλισεις που μπορει να σε τρομαξουν, αλλα με ασφαλεια.

Καπου διαβασα οτι το turbo ειναι της Borg Wagner αλλα δεν ξερω ποιο μοντελο.

Θα έλεγα ότι είναι μέτριες σε σκληρότητα - ούτε σκληρές ούτε μαλακές. Νομίζω ότι η τουρμπίνα είναι k03 (ίδια σε χαρακτηριστικά τουλάχιστον, με του gti) :whistling: Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.