Guest akoro Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 τι εννοείς ''τάφος'' μήπως τελικά έχουμε χορτάσει ίππους και υπερβάλουμε λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Εγω πάντως που οδήγησα ένα tsi μαμά μου φάνηκε πολύ τάφος Τάφος είναι??? Δηλαδή τότε το 1.6 FSI τι είναι?Ρε πάτε να μας τρελλάνετε εδώ μέσα? Λέτε τάφο ένα αμάξι με 140 άλογα με κομπρέσσορα και τουρμπίνα?Δηλαδή έλεος πια!!! Κι αν κάνεις σύγκριση με κάποιο με 250 ή και 300 άλογα..έ τότε τι να πώ! Τα σχόλια περιτεύουν, όλοι οι νοήμων άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν... 0-100 σε 8,8 δεύτερα...το δικό σου προφανώς θα κάνει κανα 4 άρι ε? Ροπή 22 κιλά .. το δικό σου μιλάμε για πάνω από 40 ε? Για να μη πώ για κατανάλωση.... Και όλα αυτά φαντάζομαι με τα ίδια χρήματα αγοράς και συντήρησης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 Λοιπόν παιδιά να πώ την εμπιρεία μου μετά από 1300 km. Το εργαλείο πετάει! Πολύ καλά κρατήματα, αίσθηση οδήγησης άριστη, τα φρένα άριστα επίσης και από ροπή??? Ροπάρα!!! Στο τσάκ μπάμ τα κάνεις όλα. Η κατανάλωση, σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου, στο ταξίδι δύσκολα θα πέσει κάτω από 7 lt/100 km με όσα χιλιόμετρα και να πάς (εννοείτε πάνω από 110). Έχω κάνει 2 ταξίδια μέχρι στιγμής και έχω κάψει σχεδόν το ίδιο, 7,2 lt/100km. To ένα πήγα Καλαμάτα και το άλλο στο Χελμό, πρίν από τα Καλάβρυτα. Εντύπωση μου έκανε ότι ενώ στην Καλαμάτα πήγαινα από 140-180, με περισσότερη ώρα στην εθνική στα 150, και από τα Καλάβρυτα γύρισα πηγαίνοντας την περισσότερη ώρα με 130...έκαψα το ίδιο! Το αμάξι το έχω λατρέψει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 Με τα θετικα σχολια που διαβαζω περιμενω και εγω με ανυπομονησια το καινουριο μου TSI αρχες Γενάρη. Ηθελα να κανω μια ερωτηση στους κατοχους TSI. Διαβασα σε ενα περιοδικο που του εκαναν δοκιμη και ανεφεραν σαν αρνητικο οτι εκανε κομπιασματα σε χαμηλες στροφες και ειδικα γυρω στις 3000-3500 τοτε που τερματιζε η λειτουργια του μηχανικου συμπιεστη. Εχετε παρατηρησει κατι τετοιο? Και μια ακομα ερωτηση... Η μεταβαση απο τον μηχανικο συμπιεστη στον στριβολοσυμπιεστη γινεται ομαλα ή γινεται αισθητη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 (edited) Με τα θετικα σχολια που διαβαζω περιμενω και εγω με ανυπομονησια το καινουριο μου TSI αρχες Γενάρη.Ηθελα να κανω μια ερωτηση στους κατοχους TSI. Διαβασα σε ενα περιοδικο που του εκαναν δοκιμη και ανεφεραν σαν αρνητικο οτι εκανε κομπιασματα σε χαμηλες στροφες και ειδικα γυρω στις 3000-3500 τοτε που τερματιζε η λειτουργια του μηχανικου συμπιεστη. Εχετε παρατηρησει κατι τετοιο? Και μια ακομα ερωτηση... Η μεταβαση απο τον μηχανικο συμπιεστη στον στριβολοσυμπιεστη γινεται ομαλα ή γινεται αισθητη? Μόνο αν πατήσεις τέρμα γκάζι από πολύ χαμηλές στροφές θα νιώσεις ένα δυνατό τράβηγμα απο τον compressor και περίπου στις στροφές που αναφέρεις ένα "κόμπιασμα" το οποίο ακουληθείται από ένα πολύ ποιο έντονο τράβηγμα από το turbo (σε σχέση με τον compressor) Το κόμπιασμα μέσα σε εισαγωγικά πάντα, είναι πολύ ανεπαίσθητο... Edited October 17, 2006 by Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Μόνο αν πατήσεις τέρμα γκάζι από πολύ χαμηλές στροφές θα νιώσεις ένα δυνατό τράβηγμα απο τον compressor και περίπου στις στροφές που αναφέρεις ένα "κόμπιασμα" το οποίο ακουληθείται από ένα πολύ ποιο έντονο τράβηγμα από το turbo (σε σχέση με τον compressor) Το κόμπιασμα μέσα σε εισαγωγικά πάντα, είναι πολύ ανεπαίσθητο... Ρε παιδιά εγώ στο GT δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο, με τέρμα γκάζι απο τις 1500 στροφές το μοτέρ ανεβάζει γραμμικά χωρίς κομπιάσματα κτλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Ρε παιδιά εγώ στο GT δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο, με τέρμα γκάζι απο τις 1500 στροφές το μοτέρ ανεβάζει γραμμικά χωρίς κομπιάσματα κτλπ. Στο TSI το νιώθεις λίγο όπως πραναφέρθηκε, αλλά μόνο όταν σανιδώσεις το γκάζι από χαμηλά. Εγώ βασικά θα έλεγα πως αν πιέσεις το γκάζι πολύ, αλλά όχι πολύ απότομα, τότε νιώθεις πραγματικά ευτιχισμένος που έχεις αυτο το αμάξι, με αυτη τη ροπή Νιώθεις την τουρμπίνα να μπαίνει και να σε ωθεί με δύναμη για όσο πατάς το γκάζι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Ρε παιδιά εγώ στο GT δεν καταλαβαίνω κάτι τέτοιο, με τέρμα γκάζι απο τις 1500 στροφές το μοτέρ ανεβάζει γραμμικά χωρίς κομπιάσματα κτλπ.Ναι γιατί έχει ποιο σφιχτή κλιμάκωση και μη ξεχνάς ότι το μοτέρ δουλεύει σε πολύ υψηλότερη πίεση με τέρμα γκάζι (1,5bar έναντι 1,1bar του tsi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 (edited) Ακουω πολλους να λενε οτι παραγγειλαν το αμαξι και τους ειπαν οτι θα περιμενουν το κλασσικο τριμηνο!! Πηγα τις προαλλες να παραγειλλω το Golgaki μου!! Ζητησα ενα TSI 3θυρο ασημι με ηλιοροφη+τεμπελη+ 17'' zandfort και μου ειπε ο αντιπροσωπος οτι σε 2 εβδομαδες θα το εχει οποτε μπορω να εχω το κλειδι στο χερι!!! ΕΡΩΤΗΣΗ!!! Μηπως μου λεει π....ριες και πιασουν και κοτσαρουν καμια ηλιοροφη και τεμπελη και τα ζαντικα (καλα για τις ζαντες κατι τετοιο μου μυριζει) εδω στο ελλαντα και τρεχω και δεν φτανω μετα??? Ξερει κανεις αν οι ηλιοροφες φτιαχνονται εδω ή στο εργοστασιο παραγωγης και πως μπορω να το τσεκαρω?? Eχει ακουσει κανεις απο εσας προβληματα με τις ηλιοροφες??? (να παιρνουν νερο κτλ) Edited October 20, 2006 by karlos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest guarantee Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Φίλε karlos, εγώ πήρα το TSI σε 10 εργάσιμες μέρες,χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Εξαρτάται από την αντιπροσωπεία.Πριν το πάρω είχα πάει αλλού και είχα ρωτήσει και μου έλεγαν κάτι τρίμηνα και βάλε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Φίλε karlos, εγώ πήρα το TSI σε 10 εργάσιμες μέρες,χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Εξαρτάται από την αντιπροσωπεία.Πριν το πάρω είχα πάει αλλού και είχα ρωτήσει και μου έλεγαν κάτι τρίμηνα και βάλε.. Κανονικα με ηλιοροφη η σκετο?? Γιατι το προβλημα εδω ειναι η ηλιοροφη!! Εαν φτιαχνεται εδω η στο εργοστασιο παραγωγης!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest akoro Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 (edited) Κανονικα με ηλιοροφη η σκετο??Γιατι το προβλημα εδω ειναι η ηλιοροφη!! Εαν φτιαχνεται εδω η στο εργοστασιο παραγωγης!!! Οχι βέβαια στην Ελλάδα, οι οροφες είναι απο το εργοστάσιο. Νομίζω οτι τις σχεδιάζει η webasto. Πάντως είναι οκ και δεν νομίζω οτι θα έχεις πρόβλημα γιατι τα λαστιχα της είναι ειδικά με τσόχα γύρω. Edited October 20, 2006 by akoro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Ακουω πολλους να λενε οτι παραγγειλαν το αμαξι και τους ειπαν οτι θα περιμενουν το κλασσικο τριμηνο!! Πηγα τις προαλλες να παραγειλλω το Golgaki μου!! Ζητησα ενα TSI 3θυρο ασημι με ηλιοροφη+τεμπελη+ 17'' zandfort και μου ειπε ο αντιπροσωπος οτι σε 2 εβδομαδες θα το εχει οποτε μπορω να εχω το κλειδι στο χερι!!! ΕΡΩΤΗΣΗ!!! Μηπως μου λεει π....ριες και πιασουν και κοτσαρουν καμια ηλιοροφη και τεμπελη και τα ζαντικα (καλα για τις ζαντες κατι τετοιο μου μυριζει) εδω στο ελλαντα και τρεχω και δεν φτανω μετα??? Ξερει κανεις αν οι ηλιοροφες φτιαχνονται εδω ή στο εργοστασιο παραγωγης και πως μπορω να το τσεκαρω?? Eχει ακουσει κανεις απο εσας προβληματα με τις ηλιοροφες??? (να παιρνουν νερο κτλ) Φίλε karlos φέρνουν μερικά αυτοκίνητα με ηλιοροφή και τεμπέλη ώστε να είναι ετοιμοπαράδοτα. Γι αυτο και ανα περιόδους θα δείς ότι δεν υπάρχει κανένα και θα πρέπει να περιμένεις κάποιο καιρό. Όσοι περιμένουν 3-4 μήνες, είναι ως επί το πλείστον αυτοι που θέλουν κι άλλα έξτρα (εκτός από ηλιοροφή και υποβραχιόνιο), όπως εγώ λόγου χάρη, που είχα παραγγείλει πάρα πολλά έξτρα και θα περίμενα 4 μήνες και άλλαξα την παραγγελία και πήρα ένα ετομοπαράδοτο με ηλιοροφή και τεμπέλη. Αυτα τα 2 έξτρα είναι το μέγιστο που μπορείς να πάρεις με ένα ετοιμοπαράδοτο αμάξι και βέβαια είναι προεγκατεστημένα από το εργοστάσιο. Τώρα τις ζάντες μάλλον τις βάζουν εδω. Πάνω σε αυτο να πώ ότι το δικό μου έχει λάστιχα Continental (πολύ καλά κατα την άποψή μου). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koskef Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Παιδια νομιζω οτι το tsi 140 hp ειναι τελειο. Ειναι πολυ λειτουργικο μεσα στη πολη (ροπη χαμηλα),αλλα και σε ταξιδια εχεις το κατι (αρκετο) παραπανω αν θελεις. Και ολα αυτα με λογικοτατη καταναλωση σε normal ρυθμους 1.6 και επιπλεον μου φαινεται οτι γλυτωνεις και την καταναλωση λαδιου των FSI. Κανεις και την πλακα σου αν γουσταρεις. Εγω εχω το GT αλλα δεν νομιζω οτι αξιζει τα επιπλεον ευρω απο το tsi. Αν εξαιρεσεις βεβαια το ESP και τα ενισχυμενα φρενα. Α! και κατι αλλο. Εφοσον το turbo ανοιγει απο τις 2000 και πανω, αν πριν παρκαρεις οδηγεις ως αυτο το οριο, λογικα γλιτωνεις και το κρυωμα του turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Eχει κάνει κανείς "επέκταση εγγυησης"??? Σκέφτομαι να το κάνω. Ξέρετε πόσο κοστίζει και μέχρι ποτε μπορώ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 300+ ευρω ειναι καπου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted October 20, 2006 Author Report Share Posted October 20, 2006 Eχει κάνει κανείς "επέκταση εγγυησης"???Σκέφτομαι να το κάνω. Ξέρετε πόσο κοστίζει και μέχρι ποτε μπορώ??? Εγω την εχω κανει φιλε μου. Ειναι 320 ευρω αν θυμαμαι καλα και μπορεις να την κανεις τη στιγμη που θα παραλαβεις το αυτοκινητο ειτε μεσα στις επομενες 30 ημερες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Εγω την εχω κανει φιλε μου. Ειναι 320 ευρω αν θυμαμαι καλα και μπορεις να την κανεις τη στιγμη που θα παραλαβεις το αυτοκινητο ειτε μεσα στις επομενες 30 ημερες. Αυτο με τις 30 ημέρες θέλω να ψάξω γιατί εγώ δεν έχω να δώσω τώρα 300¤. Είναι σίγουρο ότι είναι μόνο 30 ημέρες? Κι εμένα έτσι μου είπαν στην ΚΑΡΕΝΤΑ αλλά δε ξέρω αν ισχύει 100%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Αυτο με τις 30 ημέρες θέλω να ψάξω γιατί εγώ δεν έχω να δώσω τώρα 300¤. Είναι σίγουρο ότι είναι μόνο 30 ημέρες? Κι εμένα έτσι μου είπαν στην ΚΑΡΕΝΤΑ αλλά δε ξέρω αν ισχύει 100%. φιλε κ εγω ημουν στην ιδια ακριβως κατασταση οταν πηρα το gt αλλα τελικα τωρα βλεπω οτι θα επρεπε. οχι οτι εχει κατι το αμαξι η θα παρουσιασει, απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.και το τιμημα ειναι πραγματικα μηδαμινο. ΚΑΝ'ΤΟ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Ακουω πολλους να λενε οτι παραγγειλαν το αμαξι και τους ειπαν οτι θα περιμενουν το κλασσικο τριμηνο!! Πηγα τις προαλλες να παραγειλλω το Golgaki μου!! Ζητησα ενα TSI 3θυρο ασημι με ηλιοροφη+τεμπελη+ 17'' zandfort και μου ειπε ο αντιπροσωπος οτι σε 2 εβδομαδες θα το εχει οποτε μπορω να εχω το κλειδι στο χερι!!! ΕΡΩΤΗΣΗ!!! Μηπως μου λεει π....ριες και πιασουν και κοτσαρουν καμια ηλιοροφη και τεμπελη και τα ζαντικα (καλα για τις ζαντες κατι τετοιο μου μυριζει) εδω στο ελλαντα και τρεχω και δεν φτανω μετα??? Ξερει κανεις αν οι ηλιοροφες φτιαχνονται εδω ή στο εργοστασιο παραγωγης και πως μπορω να το τσεκαρω?? Eχει ακουσει κανεις απο εσας προβληματα με τις ηλιοροφες??? (να παιρνουν νερο κτλ) Παιδια,υπαρχουν 2 περιπτωσεις 1)Υπαρχει ετοιμοπαραδοτο αυτοκινητο καθως η αντιπροσωπεια παραγγελνει με διαφορα εξτρα ελπιζοντας οτι θα τα πουλησει(οπως και γινεται) 2)απο τη στιγμη που βαζεις κατι εξτρα,ο χρονος παραδοσης ειναι ιδιος ειτε προκεται για ενα εξτρα,ειτε για 50!ειτε ειναι ηλιοροφη ειτε ειναι ηχεια Εγω πχ εβαλα ηλιοροφη και μου ειπαν 3 μηνες!μετα εβαλα ηχεια,ντουλαπακια,ραδιο cd και παλι 3 μηνες ηταν!Απλα τα εξτρα χωριζονται σε αυτα που μπαινουν στο εργοστασιο κ σε αυτα που μπορουν να μπουν και στην ελλαδα!πχ δεν μπορουν να σου ξηλωσουν τις ταπετσαριες για να σου βαλουν ηχεια στην ελλαδα,μπορουν να σου βαλουν ομως το radio-cd! Αυτα απο μενα,ελπιζω να βοηθησα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josa Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 (edited) Εγώ όπως έγραψα & σε άλλο Post γνώριζα οτι οι ηλιοροφές φτιάχνονται Ελλάδα(με προδιαγραφές της vw αλλά στην Ελλάδα)... Απ'ότι φαίνεται δν ισχύει αυτό όμως... Στην ουσία καλύτερα όμως Edited October 23, 2006 by josa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Εφοσον το turbo ανοιγει απο τις 2000 και πανω, αν πριν παρκαρεις οδηγεις ως αυτο το οριο, λογικα γλιτωνεις και το κρυωμα του turbo. To turbo ανοιγει απο τις 3.500 στρ/λεπ και πανω!! Μπορει καποιος να μας εξηγησει τι ειναι το κρυωμα του turbo, πως γινεται και ποτε ειναι απαραιτητο!!! Thanks!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 (edited) To turbo ανοιγει απο τις 3.500 στρ/λεπ και πανω!! Μπορει καποιος να μας εξηγησει τι ειναι το κρυωμα του turbo, πως γινεται και ποτε ειναι απαραιτητο!!! Thanks!!! 3500σαλ έχει αναλάβει πλήρως την υπερτροφοδότηση! Ήδη από ποιο πριν έχει αρχίσει φουσκώνει, αναλόγως και το πάτημα βέβαια Edited October 23, 2006 by Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Εγώ όπως έγραψα & σε άλλο Post γνώριζα οτι οι ηλιοροφές φτιάχνονται Ελλάδα(με προδιαγραφές της vw αλλά στην Ελλάδα)... Απ'ότι φαίνεται δν ισχύει αυτό όμως... Στην ουσία καλύτερα όμως Φιλε josa για να σου δωσω να καταλαβεις,τα αυτοκινητα που ερχονται με ηλιοροφη εχουν διαφορετικο εσωτερικο υψος!Δες ενα και θα καταλαβεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...