subwrc Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 (edited) Καλα ασε το ποτε κατασκευαστηκε και ρωτα τους να σου πουν ποτε φορτωθηκε στο καραβι.Εμενα απο τη στιγμη που φορτωθηκε,περασε ενας μηνας για να παει αθηνα να εκτελωνιστει και να κατεβει Πυργο.Βεβαια εγω το πηρα μετα απο 3 μηνες κ μια βδομαδα.Εσενα για ποση αναμονη σου ειπαν οταν το παρηγγειλες;7 μηνες ειναι πολλοι. Ok θα ρωτήσω πότε φορτώθηκε τη Παρασκευή που θα ξαναπάρω τηλέφωνο. 22 Μαρτίου έκανα τη πρώτη παραγγελία, μετά 2 μήνες την ακύρωσα λόγω του GT Sport κι έκανα νέα στις 6 Ιουνίου. Για τη 2η παραγγελία μου είπαν 4 με 4,5 μήνες. Edited October 9, 2007 by subwrc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 καλα εγω δεν προκειται να περιμενα 7 μηνες με τιποτα και 3,5 ορια ειμαι. εαν δεν το εχουν μεχρι τοτε θα τουσς καψω το μαγαζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 σημερα παρελαβα το GOLFAKI μου!gt sport 140 dsd τεμπελη φυσικα και cruise control! το αμαξι ειναι φοβερο....να σημειωσω πως δεν ειχε αμαξι με dsg για test drive....kai στην ουσια δεν ξεραμε πως ειναι....τελικα σου δινει απιστευτη αισθηση και προτεινω στους νεος αγοραστες να το δοκιμασουν και να το σκεφτουν αρκετα....και για την καθυστεριση που μου εκαναν αγγιξε τους 6 μηνες !αυτα απο εμενα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 καλα εγω δεν προκειται να περιμενα 7 μηνες με τιποτα και 3,5 ορια ειμαι. εαν δεν το εχουν μεχρι τοτε θα τουσς καψω το μαγαζι Έτσι έλεγα κι εγώ γι' αυτούς που περιμένουν 5 μήνες για το EOS και τελικά έφαγα τη παπάρα. Πάντως δε μετάνοιωσα για την επιλογή μου.¶ξιζε να περιμένω παραπάνω για την αλλαγή. Με πήραν τελικά το απόγευμα και μου είπαν ότι έφτασε Αθήνα!Αύριο μου είπαν να πάω για να κάνουμε την κλήση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 κοροιδευα αυτους που παιρνουν honda ακουγα για παραδοσεις 7 μηνες αλλα και το καμαρι μας δεν παει πισω....παντως το αμαξι εχει τρελη ροπη η εγω ξεχασα πως ειναι ενα αμαξι με τετοια ροπη!!!!και το εχω στη θεση D.που να το βαλω στη S...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 καλοριζικο στελιο και καλοταξιδο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 κοροιδευα αυτους που παιρνουν honda ακουγα για παραδοσεις 7 μηνες αλλα και το καμαρι μας δεν παει πισω....παντως το αμαξι εχει τρελη ροπη η εγω ξεχασα πως ειναι ενα αμαξι με τετοια ροπη!!!!και το εχω στη θεση D.που να το βαλω στη S...... Καλοριζικο και καλοταξιδο Οταν το βαλεις στο S οι αλλαγες θα γινονται λιγο πριν τον κοφτη. Δοκιμασε κανενα kick down, να απολαυσεις ροπη και επιταχυνση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 Πήγα λοιπόν σήμερα στην αντιπροσωπεία για να οριστικοποιήσουμε το χρηματοδοτικό και με περίμενε άλλη έκπληξη. Αντι για 8000€ που είχα πει κατα την παραγγελία λέω θα δώσω 10500€ προκαταβολή. Και για λιγότερες δόσεις μου βγάζει τους τόκους +400€ !! Του λέω μα στην προσφορά που μου είχες δώσει πριν 4 μήνες βγαίναν οι τόκοι 1750€ και τώρα με μεγαλύτερη προκαταβολή μου λες 2150. Λάθος μου λέει κάνεις. Παω σπίτι του στέλνω με fax τη πρώτη προσφορά και παραδέχεται ότι είχε κάνει λάθος τη πρώτη φορά με το συντελεστή επιτοκίου. Εγώ σε τι φταίω τώρα ? Τέλοσπάντων από μόνος του προθυμοποιήθηκε να καλύψουμε τα 400 με άλλο τρόπο όπως π.χ. με έκπτωση στα service. Του είπα να μου κάνει δώρο τα 2χρόνια εγγύησης και είπε θα το κοιτάξει. Τι άλλο μπορώ να ζητήσω? Βέβαια αν έδινα πάλι 8000€ η διαφορά των τόκων θα ήταν μεγαλύτερη. Επίσης, προχθές μου λένε ότι θέλει 3 ή 4 μέρες να έρθει το αμάξι από Αθήνα οπότε λογικά το Σάββατο θα είναι εδώ. Σήμερα μου είπαν τέλη της άλλης βδομάδας. Έλεος έχω βαρεθεί τις ανεύθυνες απαντήσεις. Λες και ψωνίζω σε μπακάλικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 ευχαριστω παιδια!περιμενω να γινει το στρωσιμο και μετα μονο στο S!και τα 2 ειναι καλα!ειτε την εγγυηση ειτε τα service....παντως την εγγυηση θα την αγορασω και εγω σιγουρα.4 χρονια να εχω το κεφαλι μου ησυχο.....δεν παει να σπασει....αυτοι θα πληρωσουν..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 ευχαριστω παιδια!περιμενω να γινει το στρωσιμο και μετα μονο στο S!και τα 2 ειναι καλα!ειτε την εγγυηση ειτε τα service....παντως την εγγυηση θα την αγορασω και εγω σιγουρα.4 χρονια να εχω το κεφαλι μου ησυχο.....δεν παει να σπασει....αυτοι θα πληρωσουν..... Δεν υπαρχει λογος, και θα το διαπιστωσεις μονο σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 eliasj τωρα το προσεξα......χαχαχα!ηθελα να σε ρωτησω που βρισκεται το κουμπι για την ASR?το εψαχνα και δεν το βρηκα....μηπως σε εμενα δεν εβαλαν???εχω μονο το κουμπι του esp....καλοριζικα και καλοταξιδα και τα δικα σας παιδια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 eliasj τωρα το προσεξα......χαχαχα!ηθελα να σε ρωτησω που βρισκεται το κουμπι για την ASR?το εψαχνα και δεν το βρηκα....μηπως σε εμενα δεν εβαλαν???εχω μονο το κουμπι του esp....καλοριζικα και καλοταξιδα και τα δικα σας παιδια! Εφοσον εχεις esp, δεν εχεις asr. το asr ειναι ενσωματομενο στο esp, οποτε ειναι ενα κουμπι και απενεργοποιει και το esp και το asr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 ευχαριστω nikoliss!αντε να το στρωσω και με το καλο το S για να δουμε τι αξιζει το golfaki.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 Καλοτάξιδο φίλε μου.... Και προσοχή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 ηθελα να σε ρωτησω που βρισκεται το κουμπι για την ASR?lol... Νόμιζα ότι τον κορόιδευες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 (edited) χελοοου γκαιζζζζ Τι κάνετε; Καταρχήν καλορίζικα και καλοτάξιδα σε όλους τους καινούργιους ιδιοκτήτες. Χωρίς να το καταλάβω απο τις εκλογές που το παρέλαβα μέχρι και σήμερα έχω κάνει ήδη 2700χλμ Χθές μάλιστα πήρα την πρώτη τρομάρα μου.... Είχα μία βάφτιση στην Κοζάνη και λέω ωραία ευκαιρία να χαρούμε τον καινούργιο δρόμο.... Ξεκινάω λοιπόν, μια χαρα το αμάξι, στο δρόμο άφηνα πολλούς πίσω... Περνάω λοιπόν την Βέροια και μπαίνω στο κομμάτι με τις ανηφόρες και τα τούνελ.... Η αλήθεια είναι πως δέν πήγαινα συντηρητικά αλλά δεν του έβγαζα και τα μάτια.... Ξαφνικά λοιπόν κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού και να γράφει STOP με μεγάλα γράμματα. Κοιτάω τον δείκτη θερμοκρασίας, μιά χαρά νορμάλ ούτε μισό βαθμό να μήν έχει κουνηθεί. Ανοίγω καπό και βλέπω τη στάθμη του ρόζ υγρου (g12) αρκετά κάτω απο το minimum. Μιλάω με τον ξάδερφο (που έχει συνεργείο, εδω να προσθέσω οτι το παιδί παρακολουθεί συνέχεια σεμινάρια και τόσα χρόνια όσα αυτοκίνητα πέρασαν απο τα χέρια μου και τα φρόντιζε αποκλειστικά αυτός δέν είχα κανένα πρόβλημα), μου λέει....απο τη στιγμή που είσαι σε μεγάλη ανηφόρα σου άναψε λόγω στάθμης. Πρόσεχε την θερμοκρασία (αν ανέβει σταμάτα και πάρε οδική), Μη συμπληρώσεις νερό και ψάξε να βρείς G12 σε κανά μεγάλο πρατήρειο... (Κυριακή στην Κοζάνη... σώθηκες).Αν δε βρώ??? Τότε συμπλήρωσε λίγο απο ότι βρείς αλλα στην πρώτη ευκαιρία άλλαξέ το αποκλειστικά με G12. Σ'αυτο το σημείο μου είπε οτι αν ο κινητήρας λειτουργεί για κανα χρόνο+ χωρίς G12 τότε πιθανόν να βγάλει πρόβλημα... για τα χλμ που είχα θα ήμουν ΟΚ (απο τη στιγμη που έβαλα μόνο 2 δάχτυλα πράσινο υγρό). Για να μην πολυλογώ ακόμη πιο πολύ. επέστρεψα με το καλό και πάω σήμερα κατα τις 11:30 στην αγαπητή κ μή εξαιρετέα Ε.Τ.Ε.Α. (τους λόγους θα τους καταλάβετε και στην ιστορία αλλαγής οχήματος που σας χρωστάω, Δεν το έχω ξεχάσει) Αρχίζω να του περιγράφω το σκηνικό και με το που του δείχνω τί συμπλήρωσα κάνει ο λεγάμενος ενα ΩΧ.... Του λέω λοιπόν οτι επιθυμώ αντικατάσταση του παραφλού... Ανοιξε να δούμε .....μου λέει.... Δε βλέπω να υπάρχει διαρροή..... (αυτό το διαπίστωσε κοιτώντας απο πάνω μόνο) Να ξέρεις οτι μόνο νερό πρέπει να συμπληρώνεις... αυτό το πράσινο πέτα το... και δέν βλέπω μαυρίλες μέσα στο κουτί του υγρού ... αρα όλα καλα δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξουμε....μάλλον συμπλήρωσες λίγο. Τώρα πώς είναι δυνατόν μετά απο όλη την ταλαιπωρία που τράβηξα να μείνω ήσυχος με αυτά που μου έιπε ??? Οσες φορές πήγα εκεί πάντως ποτέ δεν έμεινα ευχαριστημένος.... Θα ακολουθήσει σύντομα περιγραφή (που χρωστάω) της όλης ταλαιπωρίας που τράβηξα με το FSI και τις διακοπές καύσης στον κύλινδρο που έκανε, του πώς φτάσαμε στην αντικατάσταση οχήματος και την στάση ορισμένων αντιπροσωπειών..... Edited October 15, 2007 by viardon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 ΠΩΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ TSI Λοιπόν αυτή είναι η δική μας περιπέτεια, που όπως μου είχε ζητηθεί και είχα υποσχεθεί να σας πώ, σχετικά με το πώς καταλήξαμε με το TSI Θα προσπαθήσω να την πώ αρκετά σύντομα για να μην κουράσω. Η κοπέλα μου αγόρασε τον Ιανουάριο του 2006 ένα Golf 1,4 Sport 19.600¤ απο αντιπροσωπεία επαρχίας. Γυρω στα 10.000χλμ πρίν το πρώτο σέρβις άναψε το CHECK καταγράφοντας διακοπή καύσης σε κύλινδρο. Δεν έγινε κάποια ιδιαίτερη εργασία στο αμάξι εκτός του service. Λίγο πρίν το 2ο service ανάβει πάλι το CHECK καταγράφοντας σποραδική επιστροφή καυσαερίων. Το σβήνουμε και μετά απο 2-3 μέρες πάλι ανάβει. Σε αυτό το σημείο αρχίζει το αμάξι ορισμένες φορές να μην ανταποκρίνεται στο γκάζι και σε απότομη επιτάχυνση να κόβει και αμέσως να αναβοσβήνει το ήδη αναμένο CHECK. Μέχρι τώρα όλα τα service είχαν γίνει στην αντιπροσωπεία απο την οποία είχαμε αγοράσει το αυτοκίνητο. Επειδή όμως απέχει αρκετά χλμ απο Θεσσαλονίκη δέν μπορούσαμε με το παραμικρό να τρέχουμε εκεί. Συνεπώς επιλέγουμε να πάμε στην Ε.Τ.Ε.Α. 25/06/2007 Εκεί διαπιστώνουμε οτι έχει καταγράψει διακοπή καύσης σε κύλινδρο. Μας λένε οτι το αμάξι πρέπει να μείνει μέσα γιατί έχουν βουλώσει τα σωληνάκια. Τα παρουσίασαν πολύ τραγικά....οτι δήθεν είχαν πιάσει λάσπη μέσα και πως δεν είχαν ξανασυναντήσει ποτέ ξανά τέτοιο χάλι. Εδω να προσθέσω οτι κατα 90% τα γεμίσματα τα κάναμε σε επώνυμα πρατήρια με 100αρα βενζίνη. Στις 27/6/2007 με την παραλαβή μας λένε οτι άλλαξαν πεταλούδα γκαζιού τον 3ο πολλαπλασιαστή,βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων και σωληνάκια. 28/6/2007 Επιστρέφουμε και πάλι στην Ε.Τ.Ε.Α. διότι πάλι άναβε,μετα αναβόσβηνε το CHECK και το αμάξι πήγαινε σαν τρακτερ σε ορισμένα σημεία. Η καταγραφή πάλι η ίδια... διακοπή καύσης σε κύλινδρο. Πλέον η κατάσταση είχε αρχίσει να φτάνει σε επικίνδυνα επίπεδα διότι το ρισκάραμε ανα πάσα ώρα και στιγμή, πχ σε μια προσπέραση, να μην ανταποκριθεί το γκάζι. Αλλάζουν λοιπόν όλους τους πολλαπλασιαστές...... Ομως 2/7/2007 επιστρέφουμε για άλλη μια φορά στην Ε.Τ.Ε.Α. για τον ίδιο λόγο.. Αλλάζουν τα μπουζί και μας λένε.... "ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ.ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ" Περιτό να σας πω οτι έγινε το ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ και πρέπει να μας άκουσε ολος ο Φοινικάς, με την όλη στάση συμπεριφορά και το ύφος που είχαν. Επίσης όσες μέρες είχαν κρατήσει το αμάξι μέσα δεν μας διέθεσαν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης με την δικαιολογία οτι είχαν πάει στην Αθήνα για σεμινάρια. Επικοινωνουμε με την αντιπροσωπεία που το αγοράσαμε. Τους ενημερώνουμε για την όλη αντιμετώπιση που τύχαμε και μας προτείνουν να τους το πάμε εκεί. Το κράτησαν μέχρι τις 20/7/2007 και ήταν σε συνεχή επικοινωνία με KOSMOCAR για να λύσουν το πρόβλημα. Αλλαξαν τα παρακάτω: Ηλεκτρονικός Εγκέφαλος Μπεκ Φλάντζες x5 Πολλαπλή Φιλτρο Κυλινδροκεφαλή Ευτυχώς όλα μέσα στην εγγύηση. Σε αυτό το σημείο να προσθέσω οτι απο την αντιπροσωπεία που το αγοράσαμε τύγχαμε της καλύτερης συμπεριφοράς και επίσης ποτέ δεν διακρίναμε οποιαδήποτε απροθυμία προς την καλύτερη εξυπηρέτησή μας. Το αμάξι απο εκείνο το σημείο και μετά δεν ήταν το ίδιο. Η κατανάλωση είχε αυξηθεί αισθητά. Νούμερα δε θυμάμαι να σας πω ακριβώς όμως το αμάξι το είχε η κοπέλα μου και έκανε τα στάνταρ δρομολόγια για τη δουλειά τους. Δεν τραβούσε όπως πρίν το γκάζι έκοβε αρκετές φορες και γενικά μας μετέδιδε ένα αίσθημα ανασφάλειας. Το πιό θεϊκό όμως που έκανε το όχημα ήταν που μόλις έχω ξεπαρκάρει πάω να ξεκινήσω σε ΚΑΤΗΦΟΡΑ και σβήνει !!!!! Επίσης δεν ήταν φυσιολογικό σε ένα αμάξι ενάμιση μόλις έτους να έχουν αλλαχτεί τόσα πολλά. Οσοι έχουν ιδρώσει για να το αποκτήσουν πιστεύω μπορούν να μας καταλάβουν. Σε αυτό το σημείο αρχίζει μια επικοινωνία για το τί μπορούμε να κάνουμε. Πλέον ζητούσαμε λύση απο την KOSMOCAR η οποία δεν ήρθε ποτέ. Επικοινωνήσαμε με ΙΝΚΑ εξηγήσαμε την κατάσταση και μας είπαν οτι άν αποφασίσουμε να ξεκινήσουμε τη διαδικασία απο τη στιγμή που τίθεται θέμα ασφάλειας είχαμε πολλές πιθανότητες να κερδίσουμε μέχρι και αντικατάσταση. Σε αυτό το σημείο όμως μή θέλοντας να εκθέσουμε την αντιπροσωπεία που το αγοράσαμε κατόπιν άπειρων τηλεφωνημάτων καταλήξαμε στο εξής. Πλέον το αντίστοιχο μοντέλο ήταν το TSI αξίας 22.500¤ Αποφάσισε η αντιπροσωπεία να αγοράσει το δικό μας για 15.000¤ Υστερα απο μεγάλη πίεση προς την KOSMOCAR έγινε μία έκπτωση. Επίσης η αντιπροσωπεία έκανε άλλη μία και πήραμε το TSI 140HP Sportline με 19.500¤ Δεν είναι η τελευταία έκδοση με το facelift (καινούργια προσοψη) αλλά δε νομίζω οτι θα κολλούσαμε σε αυτό ύστερα απο όλα τα παραπάνω... ΟΥΦ τέλειωσα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eagle1 Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Kαι το δικο μου λιγο πανω απο το μινιμουμ ειναι και θα παω αυριο να το κοιταξουν.Εχω μολις 7800χλμ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Kαι το δικο μου λιγο πανω απο το μινιμουμ ειναι και θα παω αυριο να το κοιταξουν.Εχω μολις 7800χλμ... Μέσα στο βιβλιαράκι λέει αρκετά για το G12 τις αναλογίες μίγματοςκτλ. Ο ξάδερφός μου έχει συνεργείο αλλά και αυτός δεν είναι Θεσσαλονίκη. Δεν έχω κάποιον δικό μου ΔΙΚΟ μου εδώ που να ξέρω οτι θα κάνει καλή και σωστή δουλειά. Και ύστερα απο όλα όσα πέρασα και τα μούτρα που έχω συναντήσει δεν εμπιστεύομαι εύκολα επώνυμα μέρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Μέσα στο βιβλιαράκι λέει αρκετά για το G12 τις αναλογίες μίγματοςκτλ.Ο ξάδερφός μου έχει συνεργείο αλλά και αυτός δεν είναι Θεσσαλονίκη. Δεν έχω κάποιον δικό μου ΔΙΚΟ μου εδώ που να ξέρω οτι θα κάνει καλή και σωστή δουλειά. Και ύστερα απο όλα όσα πέρασα και τα μούτρα που έχω συναντήσει δεν εμπιστεύομαι εύκολα επώνυμα μέρη ρε φιλε χαρασ το κουραγιο σου εμενα θα με ειχαν γραψει οι εφημεριδες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 (edited) ρε φιλε χαρας το κουραγιο σου εμενα θα με ειχαν γραψει οι εφημεριδες Τώρα αυτό που μου έτυχε προχθές με το ψυκτικό υγρό με έχει ανησυχήσει λίγο.Γιατί απο όσο διάβασα σε βάθος χρόνου είναι πολύ σημαντικό. Διάβρωση κινητήρα κτλ κτλ Να πάω και να πώ στην τελική ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΔΕΙΑΣΕΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ. Στην τελική να το πληρώσω το γ@$@ G12!!!!! Και πάλι να πάω που???? θα με αφήσουν να είμαι απο πάνω να δώ οτι όντως θα κάνουν την αλλαγή η θα πουν περάστε στο σαλόνι και θα σας φωνάξουμε;;;; Edited October 15, 2007 by viardon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 ΠΩΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ TSI Δηλαδή... ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ??? ΝΑ ΤΙΝΑΧΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ??? ΕΛΕΟΣ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Δηλαδή... ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ???ΝΑ ΤΙΝΑΧΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ??? ΕΛΕΟΣ!!! Πάλι καλά που δέν πήραμε κάποιον στο λαιμό μας.... Φαντάσου πάνω σε προσπέραση να με άφηνε το γκάζι και να γινόταν το έλα να δείς.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eagle1 Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Τώρα αυτό που μου έτυχε προχθές με το ψυκτικό υγρό με έχει ανησυχήσει λίγο.Γιατί απο όσο διάβασα σε βάθος χρόνου είναι πολύ σημαντικό.Διάβρωση κινητήρα κτλ κτλ Να πάω και να πώ στην τελική ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΔΕΙΑΣΕΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ. Στην τελική να το πληρώσω το γ@$@ G12!!!!! Και πάλι να πάω που???? θα με αφήσουν να είμαι απο πάνω να δώ οτι όντως θα κάνουν την αλλαγή η θα πουν περάστε στο σαλόνι και θα σας φωνάξουμε;;;; ...Περασα λοιπον σημερα απο Φιλοσιδη στον Βυρωνα,χωρις ραντεβου για ελεγχο και συμπληρωση.Ολα καλα,αμεση εξυπηρετηση παρα το οτι το συνεργειο ηταν γεματο και μου αλλαξε μαλιστα μετα απο παρακληση μου τη γλωσσα της οθονης στα Αγγλικα.Η επισημη απαντηση ειναι οτι δε συντρεχει λογος ανησυχιας και οτι αυτο συμβαινει καποιες φορες στα καινουργια.Το συστημα ψυξης "τραβαει" μια ποσοτητα υγρου "μεσα" με αποτελεσμα να πεφτει η σταθμη στο δοχειο.Οπως καταλαβαινεις δεν υπηρχε χρονος για εις βαθος αναλυση οποτε δεν εχω παραπανω πληροφοριες για το τι εστι "μεσα".Δηλ πριν ειχε καποια ποσοτητα αερα "μεσα"?Κατι πρεπει να αναπληρωσαν τα υγρα αφου δεν υπαρχει διαρροη.Ο ξαδερφος σου υπαρχει περιπτωση να μας διαφωτισει?Παντως ΠΡΟΣΟΧΗ σε ολους τους νεους κατοχους,ελεγχετε πολυ συχνα μεχρι το πρωτο τουλαχιστον service,τη σταθμη των υγρων ψυξης !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 ...Περασα λοιπον σημερα απο Φιλοσιδη στον Βυρωνα,χωρις ραντεβου για ελεγχο και συμπληρωση.Ολα καλα,αμεση εξυπηρετηση παρα το οτι το συνεργειο ηταν γεματο και μου αλλαξε μαλιστα μετα απο παρακληση μου τη γλωσσα της οθονης στα Αγγλικα.Η επισημη απαντηση ειναι οτι δε συντρεχει λογος ανησυχιας και οτι αυτο συμβαινει καποιες φορες στα καινουργια.Το συστημα ψυξης "τραβαει" μια ποσοτητα υγρου "μεσα" με αποτελεσμα να πεφτει η σταθμη στο δοχειο.Οπως καταλαβαινεις δεν υπηρχε χρονος για εις βαθος αναλυση οποτε δεν εχω παραπανω πληροφοριες για το τι εστι "μεσα".Δηλ πριν ειχε καποια ποσοτητα αερα "μεσα"?Κατι πρεπει να αναπληρωσαν τα υγρα αφου δεν υπαρχει διαρροη.Ο ξαδερφος σου υπαρχει περιπτωση να μας διαφωτισει?Παντως ΠΡΟΣΟΧΗ σε ολους τους νεους κατοχους,ελεγχετε πολυ συχνα μεχρι το πρωτο τουλαχιστον service,τη σταθμη των υγρων ψυξης !!! Τί σπαστικό αυτό με την γλώσσα.... 2 λεπτά υπόθεση είναι. Στην περίπτωσή μου όταν το πήραμε το αυτοκίνητο και ανοίξαμε να δούμε τη μηχανή στην αντιπροσωπεία... να φανταστείς πόσο μπαμ έκανε το οτι ήταν χαμηλά το υγρό ψύξης που το πρόσεξε μέχρι και η κοπέλα μου. Μας είπε έτσι πρέπει να είναι μην ανησυχείτε.... Τώρα για το σκηνικό που μου συνέβει τις προάλλες σκέφτομαι... Ειμασταν 3 άτομα με τα κιλά μας πράγματα αρκετά πίσω. Είχα ξεκινήσει απο Θεσσαλονίκη... έτρεχε και στις ανηφόρες το πατούσα αρκετά... Κανω το εξής σενάριο.... ζορίστικε το αμάξι άρα χρειάστηκε περισσότερο υγρό "μεσα" και γι'αυτό κατέβηκε η στάθμη.... Ο ξάδερφος οτι μου είπε το έγραψα παραπάνω ... θα τον ρωτήσω όμως στην πρώτη ευκαιρία για αυτό που σου είπαν στου Φιλοσίδη και θα σου πω. Επίσης χθές μιλήσαμε με την αντιπροσωπεία μας.Συγκεκριμένα απευθείας με το service και είπαν δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε όλα τα υγρα και σε ανάλογη περίπτωση να συμπληρώνουμε νερό.Κάτι παρόμοιο λέει και στο βιβλίο του αυτοκινήτου. Ο ξάδερφός μου όταν είπε κατηγορηματικά όχι νερό υπέθεσε οτι η στάθμη ήταν υπερβολικά χαμηλή. Και είναι λογικό να μην κάνει να βάλεις νερό σε μεγάλη αναλογία διότι το G12 είναι αντιδιαβρωτικό κτλ κτλ. Συνεπώς αν έχεις μέσα νερό θα δημιουργήσεις πρόβλημα στον κινητήρα... άλατα... διάβρωση κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...