Jump to content
Guest kathgti

Σκούπα ή φιλτροχοάνη?

Recommended Posts

Guest super sayian

ρε παιδια μη λετε οτι θελετε!τι ζημιογονες?εισαγωγη αερα βαζεις ειτε σκουπα ειτε βαρελι ειτε φιλτρο ειτε φιλτροχοανη την ιδια λειτουργια κανουν με διαφορετικο θορυβο κοστος κ αποδοση σε συγκεκριμενο φασμα

Link to comment
Share on other sites

φιλε γουδι περισσοτερες πιθανοτητες εχεις να παθεις ζημια απο το χταποδι που λες οτι θα βαλεις παρα απο ενα φιλτρο.....θεωρητικα μιλαμε παντα....εξαλλου δεν ανοιγεις μοτερ η πειραζεις καπακι ενα φιλτρο βαζεις....απλα τα πραγματα....

Link to comment
Share on other sites

τραγικής διαπίστωσης συνέχεια....

ούτε η k&n βρήκε κάποιο τρόπο να παίρνει αέρα από τη μετώπη...

γι' αυτό παίρνει αέρα από κάτω (με τρύπες και κοψίματα στην ποδιά της μηχανής)...

αν ενδιαφέρεται κάποιος κλικ και κλικ.

δείτε τα installation instructions..

πάντως εγώ δεν θα ένιωθα και πολύ άνετα να τραβάει το αμάξι νερό από το δρόμο! ιδίως με τις original greek νερολακούβες! tongue.gif

για το typhoon πάντως έχει και δεύτερη λύση (για το χειμώνα όμως!) που τραβάει ουσιαστικά αέρα μέσα από τη μηχανή.

Υ.Γ. τελικά ο δεύτερος λόγος που δεν πρέπει να ανέβει ο κόφτης δεν είναι ότι θα σπάσει? :)

Link to comment
Share on other sites

Mpoukou22 kai gw thn idia aporia exw :(. Sto 6n to 16v den xwraei skoupa kai an xwraei prepei na kopseis thn metwph. Afou kaneis thn egxeirhsh h swlhnwsh apo pou tha paei? :angry2::wacko: . Pros stigmhn exw valei varelaki ths JR kai douleuei mia xara, alla thelw na kserw ti paizei me thn skoupa. Opoios kserei as dwsei kwdiko kai modelo skoupas kai na mas pei an thn evale sto 6n th ekopse :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Sto polo apo oti mou eixan pei otan to epsaxna benei skoupa apo 206. Egw telika evala barelaki tis simota.ola kala stin arxi mexri pou arxise na anavei sto tablo to check tou kinitira.to piga k telika o mastoras pou to topothetise de ta iksere kala ta pragmata k eixe san apotelesma na exei maurisei olh i petalouda...eixe sfiksei poli to swlinaki twn anathimiasewn...

Link to comment
Share on other sites

Sto polo apo oti mou eixan pei otan to epsaxna benei skoupa apo 206. Egw telika evala barelaki tis simota.ola kala stin arxi mexri pou arxise na anavei sto tablo to check tou kinitira.to piga k telika o mastoras pou to topothetise de ta iksere kala ta pragmata k eixe san apotelesma na exei maurisei olh i petalouda...eixe sfiksei poli to swlinaki twn anathimiasewn...

Αυτό εδώ έχεις?Εγω πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος,κάνει και γ@μώ τούς ήχους!!!

post-4379-1173360464_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Paromoio m'auto itan,alla oxi idio!!emena evgaze thorivo meta tis 4500 strofes.itan ligo pio megalo k tin eisagwgi tou aera tin eixame valei mprosta sti metopi sto mono simeio pou pernei aera to polo!!pantws itan apotixia k etsi twra lew na valw skoupa...tha doume!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγω εδω στην Πατρα πήγα στον pete (graygolfgti) και με έφτιαξε...!

Βάλαμε ανοξείδωτο σωλήνα μέχρι περίπου στο αριστερό φανάρι ομίχλης (!) και εκεί βάλαμε μια φιλτροχωανη σχετικά μεγάλη..

Η διάφορα ειναι τεράστια, και ήχος και απόδοση! Θα βάλω photos όποτε μπορέσω

Link to comment
Share on other sites

Paromoio m'auto itan,alla oxi idio!!emena evgaze thorivo meta tis 4500 strofes.itan ligo pio megalo k tin eisagwgi tou aera tin eixame valei mprosta sti metopi sto mono simeio pou pernei aera to polo!!pantws itan apotixia k etsi twra lew na valw skoupa...tha doume!!

οπως βλεπεις υπαρχει κι αλλος τροπος.

Παιδιά εγω εδω στην Πατρα πήγα στον pete (graygolfgti) και με έφτιαξε...!

Βάλαμε ανοξείδωτο σωλήνα μέχρι περίπου στο αριστερό φανάρι ομίχλης (!) και εκεί βάλαμε μια φιλτροχωανη σχετικά μεγάλη..

Η διάφορα ειναι τεράστια, και ήχος και απόδοση! Θα βάλω photos όποτε μπορέσω

εγω εχω κανει κατι αντιστοιχο.αλλα εχω το βαρελακι της bmc (carbon) και απο εκει φευγει ενας σωληνας (οχι ανοξειδωτος) και κατεβαινει διπλα απο το προβολακι ομιχλης.εχω δωσει την προστατευτικη γρυλλια για μια πατεντουλα απο τεφλον και συντομα (μπορει και αυριο) θα ανεβασω φωτο.

Link to comment
Share on other sites

vivpolo το θεμα ειναι οτι ηταν αποτυχια λογο του προβληματος στην πεταλουδα.Αλλιως σαν κατασκευη ηταν καλη γιατι απο εκει επαιρνε πολυ αερα! και το αυτοκινητο ειχε καλυτερη αποδοση.....ας δοκιμασουμε τη σκουπα τωρα!!!

Εγινε μετατροπη απο Greeklish - Να γινετε χρηση ελληνικων χαρακτηρων (Οροι χρησης/Forum)

Edited by Pery
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΚΟΥ ΠΡΟΣΕΚΥΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΑ.ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΣΚΟΥΠΑ ΑΠΟ ΞΑΡΑ 1,6-1,8 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΟΛΟ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΙΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΥ.ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΙ ΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ 180 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΘΑ ΑΡΩΣΤΕΙΣΕΙΣ.ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΚΟΥΠΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ SAXORALLA ΣΚΟΥΠΑ ΞΑΤΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΜΑΞΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ 100 ΚΙΛΑ ΒΑΡΥΤΕΡΟΣ .ΠΙΟ ΑΙΑΘΗΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΑΝ ΘΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΡΟLO GTI ΠΑΡΕ ΝΑ ΣΟΥΠΩ.6932253167

+1 Εφοσον εχει χωρο στην μασκα για καλυτερο air flow

Link to comment
Share on other sites

φιλε trv οι φωτο που σου ελεγα

ξεκιναει ο σωληνας απο το βαρελακι(τωρα εχω αλλο σωληνα γιατι αυτου του τυπου κοβονταν συνεχεια)

συνεχιζει και κατεβαινει απο τον κενο χωρο πισω απο το φαναρι

και καταληγει διπλα στο προβολακι ομιχλης(η βαση απο τεφλον που λεω θα στηριχθει πανω στην κομμενη γρυλλια)

Edited by vivpolo
Link to comment
Share on other sites

φιλε trv οι φωτο που σου ελεγα

ξεκιναει ο σωληνας απο το βαρελακι(τωρα εχω αλλο σωληνα γιατι αυτου του τυπου κοβονταν συνεχεια)

συνεχιζει και κατεβαινει απο τον κενο χωρο πισω απο το φαναρι

και καταληγει διπλα στο προβολακι ομιχλης(η βαση απο τεφλον που λεω θα στηριχθει πανω στην κομμενη γρυλλια)

wraia kataskeui...!!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

danke!!!

περιμενω ακομα να μου φτιαξουν την γρυλλια η οποια θα ντυθει με ψιλη σιτα εκει που θα πιανει ο σωληνας.

ειπαμε να παρουμε αερα για την εισαγωγη,οχι να μεταφερθει ολη η ευρυτανια (μυγακια,χωμα,πετρες κλπ) στο φιλτρο μου!!!

μολις την μονταρω στο αυτοκινητο θα ανεβασω τις καινουριες φωτο!

Edited by vivpolo
Link to comment
Share on other sites

danke!!!

περιμενω ακομα να μου φτιαξουν την γρυλλια η οποια θα ντυθει με ψιλη σιτα εκει που θα πιανει ο σωληνας.

ειπαμε να παρουμε αερα για την εισαγωγη,οχι να μεταφερθει ολη η ευρυτανια (μυγακια,χωμα,πετρες κλπ) στο φιλτρο μου!!!

μολις την μονταρω στο αυτοκινητο θα ανεβασω τις καινουριες φωτο!

Ειναι ο πιο αποδοτικος τροπος να παρεις μπολικο αερα.Αλλα θα το εκανα στο αυτοκινητο μου μονο αν ηταν αγωνιστικης καθαρα χρησης.Στην βροχη τι θα κανεις??????

Link to comment
Share on other sites

...και στις νερολακούβες?

+1 Προσωπικη μου αποψη ειναι πως μακροχρονια θα εχεις προβλημα φιλε με αυτη την πατεντα,καποια στιγμη θα παρει νερο.....Αν νομιζεις πως αξιζει να το ρισκαρεις καντο :(

Link to comment
Share on other sites

Νερό πως θα πάρει? Θα πρέπει το νερό που περνάει να είναι σε ύψος όσο το μοτέρ. Και συγνώμη κιολας αλλά δεν νομίζω ότι θα παίρνει και αέρα με τέτοιες γωνίες, στη πράξη θα φανεί βέβαια...

Link to comment
Share on other sites

δε χρειάζεται να φτάσει ως το μοτέρ. ως τα προβολάκια ομίχλης να φτάσει αρκεί!

και σε πολύ βροχή δεν είναι λίγες οι νερολακούβες που θα έχουν τέτοιο βάθος!

Link to comment
Share on other sites

δε χρειάζεται να φτάσει ως το μοτέρ. ως τα προβολάκια ομίχλης να φτάσει αρκεί!

και σε πολύ βροχή δεν είναι λίγες οι νερολακούβες που θα έχουν τέτοιο βάθος!

Τι εννοείς αρκεί; Ας μου εξηγήσει κάποιος με ποιόν τρόπο το νερό θα ανέβει ως το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.