Jump to content
PoloMk7

Ρελαντί

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους έχω το καινούργιο Polo αυτό με τα 100Hp το αμάξι έχει 5.000Χλμ

το έχω απο τον Μάρτιο απο τότε που το πήρα μου παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα στο ρελάντι για να γίνω πιο συγκεκριμένος ας πούμε σταματάς στο φανάρι και έχω πατημένο συμπλέκτη με 1η στο κιβώτιο το ρελάντί αρχίζει να πάιζει , το αμάξι προσπαθεί να παραμέινει αναμένο και να μην σβήσει αλλα μερικές φορές σβήνει κιόλας .

Δεν το κάνει πάντα βέβεα αν του δώσω 2-3 γκαζιές σταματάει να το κάνει αλλα μπορεί να το ξανακάνει 2-3 φανάρια παρακάτω

Το πήγα σήμερα στην Auto Marin και μου έκαναν αναβάθμιση στον εγκέφαλο επίσης μου είπαν οτι θα πρέπει να βάζς μόνο 100 οχτανίων βενζίνη γιατι ο κατασκευαστής αυτήν προτίνει

εφόσον πήρα το αμάξι μετά απο 5-6 χιλίομετρα μόλις ζεστάθηκε δηλαδή μου ξανάκανε τα ίδια ,τώρα σκέφτομε να βάλω 1-2 φορές 100αρα βενζίνη μαζί με κανένα καθαριστικό Redex i κανα τετοιο προιον και αν δεν δω βελτίωση να τους το ξαναπάω

Διάβασα και κάποιο άλλοι απο εσας είχατε παρόμοια προβλήματα και τα΄λύσατε είτε με αντικατάσταση πεταλούδας είτε με προγραματισμό της πεταλούδας όταν το αμαηι είχε τισ κατάληλες θερμοκρασίες κατι τετιο τελωςπαντων ,

Μπορεί κανείς απο εσάς που είχατε τέτοιο πρόβλημα να μου πεί σε ποιό συνεργείο έβγαλε άκρη με το πρόβλημα του ή να μου πέι κανείς τι στο καλό μπορεί να φταίει και καινούργιο αμάξι να παρουσιάζει τέτοια προβλήματα?

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

ειναι προβλημα αιωνιο αυτο

εμενα με προγραμμα κ το μηχανηματακι για το ηλεκτρικο γκαζι κ παλι το κανει

δες για τη πεταλουδα σου κ τιποτα στο μηχανισμο του γκαζιου

Link to comment
Share on other sites

ειναι προβλημα αιωνιο αυτο

εμενα με προγραμμα κ το μηχανηματακι για το ηλεκτρικο γκαζι κ παλι το κανει

δες για τη πεταλουδα σου κ τιποτα στο μηχανισμο του γκαζιου

το κακό με σένα αν και δεμ ξέρω αν είσαι ακόμα στην εγγυηση είναι οτι αν τους πείς οτι έχεις ασταθές ρελαντί θα το ρίξουν στο πρόγραμμα που έχεις βάλει και καλά οτι φταίει αύτό αλλα εγώ δεν έχω τίποτε το μή εργοστασιακό πάνω στο αμάξι , το μόνο μη εργοστασιακό που έχω είναι η βενζίνη που βάζω , ακόμα και το Radio-Cd έιναι της αντιπροσωπείας και έχω βαλθεί να το βρώ αυτό που φταίει διαφορετικά θα το πουλήσω και θα πάρω άλλο όχι θα κάτσω να σκάσω στο τέλος , τα έχω πάρει ρε γαμώτο ναι εντάξι μια φορά όλη και όλη το πηγα να το δούνε αλλα δεν έχει καμία σημασία αυτό την επόμενη φορά θα κάτσω εκεί μέχρι να κάνει το ρετάρισμα το αμάξι και αλοίμονο του αν εκείνη την στιγμή του την βιδώσει να συμπεριφερθεί καλά και να μην κάνει το πρόβλημα θα το σπάσω .

Link to comment
Share on other sites

100 οκτανίων προτείνει? εμένα γιατί δεν μου το είπανε αυτό?

Το προτείνει δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωτικό. Να περιμένεις και μια ώρα και αν δεν σου κάτσει εκεί και ξενερώσεις πήγαινε σε άλλη αντιροσωπεία μέχρι να το κάνει. Πήγαινε στο Φιλοσίδη έχω ακούσει τα καλύτερα,, αν και το πήρα από Καρέντα, μετά το έμαθα. Όσο έχει εγγύηση το αμάξι ότι δεις γράφε το σε ένα χαρτί εάν δεν είναι σημαντικό ή το κάνει μια φορά και όταν πας απαίτησε εξηγήσεις και να το δούνε. Οφείλουν να ξέρουν τι είναι εάν δεν ξέρουν αυτοί ποιός πρέπει να ξέρει?

Link to comment
Share on other sites

Το κακο είναι οτι κάνω λίγα χιλοίμετρα αλλα θα το πας καμια βολτίτσα μέσα στο σαβατοκύριακο και αν το παρουσιάσει δευτέρα τους πέρνω τηλέφωνο στην Auto Marin και κλείνω ξανα ραντεβού για έλεγχο ,αυτή την φορά όμως όταν θα πάω να το πάρω δέν πρόκειτε να φύγω απο εκεί ούτε εγω ούτε το αμάξι αν δεν έχει φτιαχτεί και επειδή δεν το κάνει πάντα το αμάξι θα περιμένω να ζεσταθεί και θα το πάω βόλτα με τον υπέυθυνο μλεχρι να παρουσιαστέι το πρόβλημα και μόλις το κάνει θα κατέβω κάτω θα του πώ πάρτο και όταν το φτιάξεις πάρε με τηλέφωνο αλιώς κάθε μέρα θα είμαι εδώ , Βασικά και πολύ σκασίλα μου να μείνω και χωρίς αμάξι για κανα μήνα δύο οπότε δεν την γλυτώνουν θα το φτιάξουν που να χαλάσει ο κόσμος όλος.

Soto Θα πάρω πίσω και τον δικό σου ιδρώτα που έριξες φίλε ψάχνοντας το τι φταίει και να μας πουλάνε μουφες ο κάθε αντε να μην πω μηχανικός

το βάλανε μου είπαν και στο διαγνωστικό και δέν έβγαλε τίποτα ρε θα τους σκίσω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα κάτι τέτοια προβλήματα και στο δικό μου και καθάρισα την πεταλούδα όχι πάνω όμως με σπρέυ αλλά την έβγαλα εντελώς. Από κάτω ήταν "πίσσα", μαυρίλα κάργα... Μετά θέλει και προγραμματισμό πάλι όμως.

Link to comment
Share on other sites

φίλε κ εγώ το είχα αυτό το πρόβλημα...

μου είπαν ότι ήταν βρώμικη πεταλούδα, αλλά όταν το έβαλαν στο συνεργείο το διαγνωστικό έδειξε πρόβλημα στον διανομέα...(distributer)... σε μερικά polo της σειράς μου ο διανομέας αυτός είχε πρόβλημα... 3η επιλογή ίσως να είναι η βενζίνη που ίσως βούλωσε εν μέρει κάποιο σωληνάκι-αντλία...

Edited by PeterPan
Link to comment
Share on other sites

πήγαινε το σε άλλη αντιπροσωπεία, βέβαια όλες έχουν την ίδια τεχνογνωσία, αλλά μπορεί να μην κάνουν κάτι καλά , άνθρωποι είναι και αυτά μηχανές.

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση… όταν σας παρουσιάζετε το πρόβλημα, σας ανάβει κανένα λαμπάκι στο ταμπλό; Και κατά τον τσεκάρισμα με το διαγνωστικό, μήπως γνωρίζετε τον κωδικό βλάβης που εμφανιζετε ;

Η πεταλούδα μπορεί να είναι διότι μαζεύει λάδι και εμποδίζει τον αέρα, αλλά καμία φορά υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλή επαφή κάποιο μπουζοκαλωδιο ή ακόμα και πολλαπλασιαστής.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση… όταν σας παρουσιάζετε το πρόβλημα, σας ανάβει κανένα λαμπάκι στο ταμπλό; Και κατά τον τσεκάρισμα με το διαγνωστικό, μήπως γνωρίζετε τον κωδικό βλάβης που εμφανιζετε ;

Η πεταλούδα μπορεί να είναι διότι μαζεύει λάδι και εμποδίζει τον αέρα, αλλά καμία φορά υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλή επαφή κάποιο μπουζοκαλωδιο ή ακόμα και πολλαπλασιαστής.

Οταν παρουσιαζετε το προβλημα με το ρελαντι,αναβει συνηθως το τσεκ και το epc.

Link to comment
Share on other sites

¶μα στην Auto Marin σου φτιάξουν το αμάξι εγώ θα χορέψω λαμπάντα στο σύνταγμα να γελάνε μαζί μου και τα περιστέρια!!!! :D:D:D

Πήγενε σε κανέναν σοβαρό άνθρωπο γιατί εκεί που πάς είναι οι μεγαλύτεροι κλεύτες της Ελλάδως!!! thumbsdown.gif

Μόνο να κάνουν διαφημήσεις ξέρουν αλλά απο αυτοκίνητα δεν σκαμπάζουν η δεν θέλουν να σκαμπάσουν.Όπου και να πάς πάντως μη δεχτείς να πλυρώσεις δραχμή

Παρεπιμπτόντως ο κατασκευαστής δεν λέει πουθενά για 100 οκτάνια απλά αναφέρει καύσιμο με όχι λιγότερα απο 95 οκτάνια.Ασε που στο Ελλάντα δεν παίζει σχεδόν πουθενά καθαρή 100άρα.Οι περισότεροι σου βάζουν απλή και την χρυσοπληρώνεις

Πίσω στο πρόβλημάσου τώρα εκτώς ότι μου μυρίζει πεταλούδα και επιδή λές ότι στο κάνει απο την αρχή υπάρχει και μία μικρή πιθανότητα να έχει μπεί λάθος ο ημάντας χρονισμού απο την αρχή σε λιγότερες μοίρες με αποτέλεσμα η συμπίεση να χάνεται στις στροφές του ρελαντί αφου οι βαλβίδες ανοίγουν πιο γρήγορα απο ότι θα έπρεπε!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα παρακαλέσω πολύ, public να μη μιλάτε για διάφορα συνεργεία - καταστήματα, κατά αυτόν τον τρόπο! Μπορεί να υπάρχουν κάποια προβλήματα, αλλά καλό είναι να μιλάμε πιο καλά και να στηρίζουμε τις απόψεις μας με άλλες προτάσεις, πιο ευπρεπής! Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

:p - την πεταλουδα μπορουμε ανετα να την καθαριζουμε και μονοι μας καθε χρονο ενω για τις αναθυμιασεις να βαλουμε φιλτρακι ωστε να μην πεφτουν μεσα της και την μαυριζουν - ισως να ειναι το μοτερακι/αισθητηρας του ρελαντι ,που και που ριχνουμε κανενα καθαριστικο ιζηματων στο τεποζιτο γιατι η βενζινη δεν ειναι παντοτε καθαρη ιδιως σε επαρχια και ενας ελεγχος με ογκομετρηση στα μπεκ και καθαρισμο τους με υπερηχους δεν θα εβλαπτε
Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που το δικό μου VW δεν έχει ενδείξεις chek και epc λόγο παλαιότητας, ας προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε το πρόβλημα.

Αν δεν κάνω λάθος το epc ανάβει όταν υπάρχει κάποια ηλεκτρική βλάβη και το chek όταν υπάρχει βλάβη στον κινητήρα, άρα όταν αυτά θα ανάψουν μαζί υπάρχει κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα στον κινητήρα.

Τώρα όταν αναφερόμαστε στα ηλεκτρικά του κινητήρα, υπάρχουν πολλές αιτίες που μπορούν να συμβούν και αναφέρω μερικές παρακάτω.

1. Μπουζοκαλωδιο

2. Πολλαπλασιαστής ( Και μιλάω για τους αυτόνομους που υπάρχουν σε κάθε μπουζί , ΟΧΙ όταν έχουμε έναν μονο)

3. Διανομέας

4. Αισθητήρες ( Κυρίως ο Λάμδα διότι αυτός φτιάχνει το μείγμα)

5. Πεταλούδα ( όταν το ποτενσιόμετρο που υπάρχει μέσα, δεν διαβάζει σωστά την θέση της)

Το σημαντικό στοιχείο που γνωρίζουμε και βοηθάει την κατάσταση λίγο είναι ότι η βλάβη δεν είναι συνεχόμενη, οπότε μειώνονται και οι πιθανότητες η βλάβη να είναι σε εγκεφάλους και software.

Αυτό που δυσκολεύει όμως την κατάσταση είναι ότι τα εξαρτήματα είναι περισσότερα από ένα οπότε στο κάθε αυτοκίνητο μπορεί να φταίει και διαφορετικό.

Γι’ αυτό ας γράψει ο καθένας, αν έχει αλλάξει κάποιο εξάρτημα και ποιο ήταν το αποτέλεσμα.

Ερώτηση:

Τους κωδικούς βλάβης που βγάζει η διάγνωση, δεν τους ξέρει κανένας; Θα βοηθήσουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε.

Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ το φόρουμ, συγχωρέστε τυχον λάθη μου.

Την προηγούμενη Δευτέρα έκανα το service των 60.000 χλμ σε αντιπρσωπεία της VW της περιοχής μου (Θεσσαλονίκη)

Στο service έγινε και αλλαγή μπουζί. Ετυχε να παρατηρήσω πως ο τεχνικός είχε για αρκετή ώρα το διαγνωστικό στο βύσμα και αποφάσισα να μπω στο συνεργείο και να τον πλησιάσω (αφου βαρέθηκα να περιμένω επι 3μιση ώρες στην αίθουσα αναμονής). 'Οταν πλησίασα και ρώτησα τι συμβαίνει μου είπε ότι έδινε κωδικό σφάλματος (δυστυχώς τον ξέχασα) και παρουσίαζε αυτήν την πτώση στροφών στο ρελαντί που αναφέρετε και εσείς. Μου είπε ότι αυτό συμβαίνει μερικές φορές όταν γίνεται αλλάγή μπουζί. Ο συνήθης τρόπος αντιμετώπισης είναι ο καθαρισμός της πεταλούδας του αέρα. Αφού λοιπόν την έβγαλε και την καθάρισε μπροστά μου με διαλυτικό (είχε πολλή μαυρίλα) το πρόβλημα φάνηκε να έχει λυθεί. Πριν απο τρείς μέρες όμως καθώς ήμουν σταματημένος σε ένα φανάρι, μου έριξε απότομα τις στροφές για 2 δευτερόλεπτα και επανήλθε. Από τότε το κάνει πολύ συχνά. Την Τρίτη θα το ξαναπάω στο συνεργείο. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως το πρόβλημα αυτό δεν το γράψανε στην καρτέλα του service. Φοβάμαι πως αν την Τρίτη πάω και αρχίσουν να μου λένε πως δεν έχουν την υποχρέωση να το διορθώσουν χωρίς επιβάρυνση διοτι παρουσιάστηκε μετά το service, θα χάσω και τη ψυχραιμία και την ευγένεια μου...

Θα προσπαθήσω να δω τον κωδικό σφάλματος που βγάζει και θα σας ενημερώσω.

ΥΓ. 'Εχω το POLO 9N 16V

Link to comment
Share on other sites

PoloMk7 το συγκεκριμένο πρόβλημα το είχε και ένας φίλος και ήταν ο ηλεκτροκινητήρας του τιμονιού. Δοκίμασε με κενό και σταματημένος να στρίψεις το τιμόνι κάνα δυο φορές αν σβήσει τότε σίγουρα είναι ο ηλεκτροκινητήρας!!! Αν δεν τότε το ποιο πιθανών πεταλούδα όπως προανέφεραν οι παραπάνω!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tzole11

Παιδιά καλησπέρα

έγγραφα στο forum πριν αρκετό καιρό αλλα τους τελευταίους μήνες απείχα!!Τώρα αναγκαστικά να ξαναγράψω μιας και αντιμετωπίζω το πρόβλημα στο οποιο όλοι αναφέρεστε!!ξέρω πως έχουν γράψει και άλλοι για το ίδιο αλλα θα ήθελα να με συγχωρέσετε να παραθέσω τι ακριβώς μου συμβαίνει!!!

έχω ένα polo 1,4 του 2000 και εδώ και πολύ καιρό μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:κατά καιρούς το αυτοκίνητο όταν βάζω νεκρό σβήνει ακαριαία!!!ξαναπαίρνει αμέσως πάλι μπροστά αλλα μετά από λίγο ξανασβήνει!!!Το ίδιο ακριβώς μου συνβαίνει και με την πρώτη μέσα πατώντας το abragiaz το αυτοκίνητο τρέμει ολόκληρο και κάνει να σβήσει ρίχνοντας τις στροφές!!!Aμα πατήσω γκάζι επανέρχεται αλλα το ξανακάνει!!!Πήγα στο συνεργείο μου και μου είπαν πως επειδη το αυτοκίνητο φέρνει τα καυσαέρια μέσα πιάνει βρωμιά στην πεταλούδα και όταν είναι στο νεκρό δεν περνάει βενζίνη και κόβετε η παροχή βενζίνης". Η αντιμετώπιση ήταν με καθαρισμό τις πεταλούδας και για 3-4 μήνες είμαι OK και μετά ξανά το ίδιο βιολί!!!

Στην ερώτηση μου αν υπάρχει πιο ριζική λύση η απάντηση τους ήταν κατηγορηματικά ΌΧΙ!!!!Και έτσι κάθε 3-4 μήνες πάω και κάνω την ίδια δουλειά!!Εχθές μου έκανε το ίδιο πράγμα με το που άνοιξα το air condition αμέσως έσβησε!!

Από ότι διάβασα το έχετε και άλλη αυτό το πρόβλημα και θα ήθελα τις συμβουλές σας/υποδείξεις σας/γνώμες ως προς τι μπορώ να κάνω???(αν και είδα πως όλοι δεν έχετε βρει κάποια λύση)

Σας ευχαριστώ και συγγνώμη αν ήμουν κουραστικός επαναλμβάνοντας τα ίδια!!!

Edited by konstantinos passat
@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω το 6n.για καποιο καιρο ειχα το ιδιο προβλημα με σενα.μου εσβηνε στο ρελαντι συνεχεια.παω στο συνεργειο μου καθαριζουν την πεταλουδα αλλα μετα απο λιγο τα ιδια.το ξαναπαω κ βαζω καινουρια.απο τοτε κανενα,μα κανενα προβλημα.(φτου φτου μην το ματιασω)

Edited by mpoukou22
Link to comment
Share on other sites

Guest Tzole11

Δηλαδή θεωρείτε πως άμα αλλάξω πεταλούδα το πρόβλημα θα λυθεί???Η θα πάω να δώσω λεφτά τα οποια δεν θα έχουν αντίκρισμα!!τώρα μόλις γύρισα από το Συνεργείο και τους ξαναρώτησα αν υπάρχει ριζική λύση για αυτό και μου είπαν το ίδιο:αν θέλω να αλλάξω πεταλουδα αλλα και παλι δεν μου δινουν 100% εγγυηση πως ολα θα ειναι οκ!!!

Το παιδί στο συνεργείο μου είπε πως η πεταλούδα μου ήταν μέσα στη μαυρίλα και στη βρωμιά!!!Ο προηγούμενος καθαρισμός μου ήταν 30/4/2007 και ξανά σήμερα δηλαδή σε διάστημα σχεδόν 2,5 μηνών!!Είναι φυσιολογικό????

Edited by konstantinos passat
@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το προβλημα σου ειναι οντως πεταλουδα.

Μαλλον πας για αντικατασταση με την ελπιδα οτι θα στρωσει.

Το ιδιο αντιμετωπιζα κι εγω με ενα Leon που ειχα και μου εσπαγε τα νευρα.

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Σαν κάτοχος 6n μπορώ να σου πω ότι είναι η πεταλούδα. Βέβαια εμένα το εμφάνισε μετά από 5 χρόνια και από τότε την καθαρίζω σε κάθε μεγάλο σερβις και δεν έχει ξανακάνει κιχ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.