PoloMk7 Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Καλησπέρα σε όλους έχω το καινούργιο Polo αυτό με τα 100Hp το αμάξι έχει 5.000Χλμ το έχω απο τον Μάρτιο απο τότε που το πήρα μου παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα στο ρελάντι για να γίνω πιο συγκεκριμένος ας πούμε σταματάς στο φανάρι και έχω πατημένο συμπλέκτη με 1η στο κιβώτιο το ρελάντί αρχίζει να πάιζει , το αμάξι προσπαθεί να παραμέινει αναμένο και να μην σβήσει αλλα μερικές φορές σβήνει κιόλας . Δεν το κάνει πάντα βέβεα αν του δώσω 2-3 γκαζιές σταματάει να το κάνει αλλα μπορεί να το ξανακάνει 2-3 φανάρια παρακάτω Το πήγα σήμερα στην Auto Marin και μου έκαναν αναβάθμιση στον εγκέφαλο επίσης μου είπαν οτι θα πρέπει να βάζς μόνο 100 οχτανίων βενζίνη γιατι ο κατασκευαστής αυτήν προτίνει εφόσον πήρα το αμάξι μετά απο 5-6 χιλίομετρα μόλις ζεστάθηκε δηλαδή μου ξανάκανε τα ίδια ,τώρα σκέφτομε να βάλω 1-2 φορές 100αρα βενζίνη μαζί με κανένα καθαριστικό Redex i κανα τετοιο προιον και αν δεν δω βελτίωση να τους το ξαναπάω Διάβασα και κάποιο άλλοι απο εσας είχατε παρόμοια προβλήματα και τα΄λύσατε είτε με αντικατάσταση πεταλούδας είτε με προγραματισμό της πεταλούδας όταν το αμαηι είχε τισ κατάληλες θερμοκρασίες κατι τετιο τελωςπαντων , Μπορεί κανείς απο εσάς που είχατε τέτοιο πρόβλημα να μου πεί σε ποιό συνεργείο έβγαλε άκρη με το πρόβλημα του ή να μου πέι κανείς τι στο καλό μπορεί να φταίει και καινούργιο αμάξι να παρουσιάζει τέτοια προβλήματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 ειναι προβλημα αιωνιο αυτο εμενα με προγραμμα κ το μηχανηματακι για το ηλεκτρικο γκαζι κ παλι το κανει δες για τη πεταλουδα σου κ τιποτα στο μηχανισμο του γκαζιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoloMk7 Posted November 21, 2006 Author Report Share Posted November 21, 2006 ειναι προβλημα αιωνιο αυτο εμενα με προγραμμα κ το μηχανηματακι για το ηλεκτρικο γκαζι κ παλι το κανει δες για τη πεταλουδα σου κ τιποτα στο μηχανισμο του γκαζιου το κακό με σένα αν και δεμ ξέρω αν είσαι ακόμα στην εγγυηση είναι οτι αν τους πείς οτι έχεις ασταθές ρελαντί θα το ρίξουν στο πρόγραμμα που έχεις βάλει και καλά οτι φταίει αύτό αλλα εγώ δεν έχω τίποτε το μή εργοστασιακό πάνω στο αμάξι , το μόνο μη εργοστασιακό που έχω είναι η βενζίνη που βάζω , ακόμα και το Radio-Cd έιναι της αντιπροσωπείας και έχω βαλθεί να το βρώ αυτό που φταίει διαφορετικά θα το πουλήσω και θα πάρω άλλο όχι θα κάτσω να σκάσω στο τέλος , τα έχω πάρει ρε γαμώτο ναι εντάξι μια φορά όλη και όλη το πηγα να το δούνε αλλα δεν έχει καμία σημασία αυτό την επόμενη φορά θα κάτσω εκεί μέχρι να κάνει το ρετάρισμα το αμάξι και αλοίμονο του αν εκείνη την στιγμή του την βιδώσει να συμπεριφερθεί καλά και να μην κάνει το πρόβλημα θα το σπάσω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Mαλλον για πεταλουδα μου κανει εμενα περισσοτερο. Βαλτο σε ενα διαγνωστικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soilac Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 100 οκτανίων προτείνει? εμένα γιατί δεν μου το είπανε αυτό? Το προτείνει δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωτικό. Να περιμένεις και μια ώρα και αν δεν σου κάτσει εκεί και ξενερώσεις πήγαινε σε άλλη αντιροσωπεία μέχρι να το κάνει. Πήγαινε στο Φιλοσίδη έχω ακούσει τα καλύτερα,, αν και το πήρα από Καρέντα, μετά το έμαθα. Όσο έχει εγγύηση το αμάξι ότι δεις γράφε το σε ένα χαρτί εάν δεν είναι σημαντικό ή το κάνει μια φορά και όταν πας απαίτησε εξηγήσεις και να το δούνε. Οφείλουν να ξέρουν τι είναι εάν δεν ξέρουν αυτοί ποιός πρέπει να ξέρει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Εγώ πάντως δεν το έλυσα ποτέ το πρόβλημα στο 6n. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoloMk7 Posted November 23, 2006 Author Report Share Posted November 23, 2006 Το κακο είναι οτι κάνω λίγα χιλοίμετρα αλλα θα το πας καμια βολτίτσα μέσα στο σαβατοκύριακο και αν το παρουσιάσει δευτέρα τους πέρνω τηλέφωνο στην Auto Marin και κλείνω ξανα ραντεβού για έλεγχο ,αυτή την φορά όμως όταν θα πάω να το πάρω δέν πρόκειτε να φύγω απο εκεί ούτε εγω ούτε το αμάξι αν δεν έχει φτιαχτεί και επειδή δεν το κάνει πάντα το αμάξι θα περιμένω να ζεσταθεί και θα το πάω βόλτα με τον υπέυθυνο μλεχρι να παρουσιαστέι το πρόβλημα και μόλις το κάνει θα κατέβω κάτω θα του πώ πάρτο και όταν το φτιάξεις πάρε με τηλέφωνο αλιώς κάθε μέρα θα είμαι εδώ , Βασικά και πολύ σκασίλα μου να μείνω και χωρίς αμάξι για κανα μήνα δύο οπότε δεν την γλυτώνουν θα το φτιάξουν που να χαλάσει ο κόσμος όλος. Soto Θα πάρω πίσω και τον δικό σου ιδρώτα που έριξες φίλε ψάχνοντας το τι φταίει και να μας πουλάνε μουφες ο κάθε αντε να μην πω μηχανικός το βάλανε μου είπαν και στο διαγνωστικό και δέν έβγαλε τίποτα ρε θα τους σκίσω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw6jin Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Εγώ είχα κάτι τέτοια προβλήματα και στο δικό μου και καθάρισα την πεταλούδα όχι πάνω όμως με σπρέυ αλλά την έβγαλα εντελώς. Από κάτω ήταν "πίσσα", μαυρίλα κάργα... Μετά θέλει και προγραμματισμό πάλι όμως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterPan Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 (edited) φίλε κ εγώ το είχα αυτό το πρόβλημα... μου είπαν ότι ήταν βρώμικη πεταλούδα, αλλά όταν το έβαλαν στο συνεργείο το διαγνωστικό έδειξε πρόβλημα στον διανομέα...(distributer)... σε μερικά polo της σειράς μου ο διανομέας αυτός είχε πρόβλημα... 3η επιλογή ίσως να είναι η βενζίνη που ίσως βούλωσε εν μέρει κάποιο σωληνάκι-αντλία... Edited November 24, 2006 by PeterPan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_s Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Καθε ποσα χιλ. περιπου θελει καθαρισμα η πεταλουδα? Πανω κατω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 καθε 10000 αντε 15000 στα σερβις.εγω τουλαχιστον ετσι κανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 (edited) πήγαινε το σε άλλη αντιπροσωπεία, βέβαια όλες έχουν την ίδια τεχνογνωσία, αλλά μπορεί να μην κάνουν κάτι καλά , άνθρωποι είναι και αυτά μηχανές. Edited November 28, 2006 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 Μια ερώτηση… όταν σας παρουσιάζετε το πρόβλημα, σας ανάβει κανένα λαμπάκι στο ταμπλό; Και κατά τον τσεκάρισμα με το διαγνωστικό, μήπως γνωρίζετε τον κωδικό βλάβης που εμφανιζετε ; Η πεταλούδα μπορεί να είναι διότι μαζεύει λάδι και εμποδίζει τον αέρα, αλλά καμία φορά υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλή επαφή κάποιο μπουζοκαλωδιο ή ακόμα και πολλαπλασιαστής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 Μια ερώτηση… όταν σας παρουσιάζετε το πρόβλημα, σας ανάβει κανένα λαμπάκι στο ταμπλό; Και κατά τον τσεκάρισμα με το διαγνωστικό, μήπως γνωρίζετε τον κωδικό βλάβης που εμφανιζετε ;Η πεταλούδα μπορεί να είναι διότι μαζεύει λάδι και εμποδίζει τον αέρα, αλλά καμία φορά υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλή επαφή κάποιο μπουζοκαλωδιο ή ακόμα και πολλαπλασιαστής. Οταν παρουσιαζετε το προβλημα με το ρελαντι,αναβει συνηθως το τσεκ και το epc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 ¶μα στην Auto Marin σου φτιάξουν το αμάξι εγώ θα χορέψω λαμπάντα στο σύνταγμα να γελάνε μαζί μου και τα περιστέρια!!!! Πήγενε σε κανέναν σοβαρό άνθρωπο γιατί εκεί που πάς είναι οι μεγαλύτεροι κλεύτες της Ελλάδως!!! Μόνο να κάνουν διαφημήσεις ξέρουν αλλά απο αυτοκίνητα δεν σκαμπάζουν η δεν θέλουν να σκαμπάσουν.Όπου και να πάς πάντως μη δεχτείς να πλυρώσεις δραχμή Παρεπιμπτόντως ο κατασκευαστής δεν λέει πουθενά για 100 οκτάνια απλά αναφέρει καύσιμο με όχι λιγότερα απο 95 οκτάνια.Ασε που στο Ελλάντα δεν παίζει σχεδόν πουθενά καθαρή 100άρα.Οι περισότεροι σου βάζουν απλή και την χρυσοπληρώνεις Πίσω στο πρόβλημάσου τώρα εκτώς ότι μου μυρίζει πεταλούδα και επιδή λές ότι στο κάνει απο την αρχή υπάρχει και μία μικρή πιθανότητα να έχει μπεί λάθος ο ημάντας χρονισμού απο την αρχή σε λιγότερες μοίρες με αποτέλεσμα η συμπίεση να χάνεται στις στροφές του ρελαντί αφου οι βαλβίδες ανοίγουν πιο γρήγορα απο ότι θα έπρεπε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Θα παρακαλέσω πολύ, public να μη μιλάτε για διάφορα συνεργεία - καταστήματα, κατά αυτόν τον τρόπο! Μπορεί να υπάρχουν κάποια προβλήματα, αλλά καλό είναι να μιλάμε πιο καλά και να στηρίζουμε τις απόψεις μας με άλλες προτάσεις, πιο ευπρεπής! Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 - την πεταλουδα μπορουμε ανετα να την καθαριζουμε και μονοι μας καθε χρονο ενω για τις αναθυμιασεις να βαλουμε φιλτρακι ωστε να μην πεφτουν μεσα της και την μαυριζουν - ισως να ειναι το μοτερακι/αισθητηρας του ρελαντι ,που και που ριχνουμε κανενα καθαριστικο ιζηματων στο τεποζιτο γιατι η βενζινη δεν ειναι παντοτε καθαρη ιδιως σε επαρχια και ενας ελεγχος με ογκομετρηση στα μπεκ και καθαρισμο τους με υπερηχους δεν θα εβλαπτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Παρόλο που το δικό μου VW δεν έχει ενδείξεις chek και epc λόγο παλαιότητας, ας προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε το πρόβλημα. Αν δεν κάνω λάθος το epc ανάβει όταν υπάρχει κάποια ηλεκτρική βλάβη και το chek όταν υπάρχει βλάβη στον κινητήρα, άρα όταν αυτά θα ανάψουν μαζί υπάρχει κάποιο ηλεκτρικό πρόβλημα στον κινητήρα. Τώρα όταν αναφερόμαστε στα ηλεκτρικά του κινητήρα, υπάρχουν πολλές αιτίες που μπορούν να συμβούν και αναφέρω μερικές παρακάτω. 1. Μπουζοκαλωδιο 2. Πολλαπλασιαστής ( Και μιλάω για τους αυτόνομους που υπάρχουν σε κάθε μπουζί , ΟΧΙ όταν έχουμε έναν μονο) 3. Διανομέας 4. Αισθητήρες ( Κυρίως ο Λάμδα διότι αυτός φτιάχνει το μείγμα) 5. Πεταλούδα ( όταν το ποτενσιόμετρο που υπάρχει μέσα, δεν διαβάζει σωστά την θέση της) Το σημαντικό στοιχείο που γνωρίζουμε και βοηθάει την κατάσταση λίγο είναι ότι η βλάβη δεν είναι συνεχόμενη, οπότε μειώνονται και οι πιθανότητες η βλάβη να είναι σε εγκεφάλους και software. Αυτό που δυσκολεύει όμως την κατάσταση είναι ότι τα εξαρτήματα είναι περισσότερα από ένα οπότε στο κάθε αυτοκίνητο μπορεί να φταίει και διαφορετικό. Γι’ αυτό ας γράψει ο καθένας, αν έχει αλλάξει κάποιο εξάρτημα και ποιο ήταν το αποτέλεσμα. Ερώτηση: Τους κωδικούς βλάβης που βγάζει η διάγνωση, δεν τους ξέρει κανένας; Θα βοηθήσουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impetus Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 Χαίρετε. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ το φόρουμ, συγχωρέστε τυχον λάθη μου. Την προηγούμενη Δευτέρα έκανα το service των 60.000 χλμ σε αντιπρσωπεία της VW της περιοχής μου (Θεσσαλονίκη) Στο service έγινε και αλλαγή μπουζί. Ετυχε να παρατηρήσω πως ο τεχνικός είχε για αρκετή ώρα το διαγνωστικό στο βύσμα και αποφάσισα να μπω στο συνεργείο και να τον πλησιάσω (αφου βαρέθηκα να περιμένω επι 3μιση ώρες στην αίθουσα αναμονής). 'Οταν πλησίασα και ρώτησα τι συμβαίνει μου είπε ότι έδινε κωδικό σφάλματος (δυστυχώς τον ξέχασα) και παρουσίαζε αυτήν την πτώση στροφών στο ρελαντί που αναφέρετε και εσείς. Μου είπε ότι αυτό συμβαίνει μερικές φορές όταν γίνεται αλλάγή μπουζί. Ο συνήθης τρόπος αντιμετώπισης είναι ο καθαρισμός της πεταλούδας του αέρα. Αφού λοιπόν την έβγαλε και την καθάρισε μπροστά μου με διαλυτικό (είχε πολλή μαυρίλα) το πρόβλημα φάνηκε να έχει λυθεί. Πριν απο τρείς μέρες όμως καθώς ήμουν σταματημένος σε ένα φανάρι, μου έριξε απότομα τις στροφές για 2 δευτερόλεπτα και επανήλθε. Από τότε το κάνει πολύ συχνά. Την Τρίτη θα το ξαναπάω στο συνεργείο. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως το πρόβλημα αυτό δεν το γράψανε στην καρτέλα του service. Φοβάμαι πως αν την Τρίτη πάω και αρχίσουν να μου λένε πως δεν έχουν την υποχρέωση να το διορθώσουν χωρίς επιβάρυνση διοτι παρουσιάστηκε μετά το service, θα χάσω και τη ψυχραιμία και την ευγένεια μου... Θα προσπαθήσω να δω τον κωδικό σφάλματος που βγάζει και θα σας ενημερώσω. ΥΓ. 'Εχω το POLO 9N 16V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopapax Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 PoloMk7 το συγκεκριμένο πρόβλημα το είχε και ένας φίλος και ήταν ο ηλεκτροκινητήρας του τιμονιού. Δοκίμασε με κενό και σταματημένος να στρίψεις το τιμόνι κάνα δυο φορές αν σβήσει τότε σίγουρα είναι ο ηλεκτροκινητήρας!!! Αν δεν τότε το ποιο πιθανών πεταλούδα όπως προανέφεραν οι παραπάνω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tzole11 Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 (edited) Παιδιά καλησπέρα έγγραφα στο forum πριν αρκετό καιρό αλλα τους τελευταίους μήνες απείχα!!Τώρα αναγκαστικά να ξαναγράψω μιας και αντιμετωπίζω το πρόβλημα στο οποιο όλοι αναφέρεστε!!ξέρω πως έχουν γράψει και άλλοι για το ίδιο αλλα θα ήθελα να με συγχωρέσετε να παραθέσω τι ακριβώς μου συμβαίνει!!! έχω ένα polo 1,4 του 2000 και εδώ και πολύ καιρό μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:κατά καιρούς το αυτοκίνητο όταν βάζω νεκρό σβήνει ακαριαία!!!ξαναπαίρνει αμέσως πάλι μπροστά αλλα μετά από λίγο ξανασβήνει!!!Το ίδιο ακριβώς μου συνβαίνει και με την πρώτη μέσα πατώντας το abragiaz το αυτοκίνητο τρέμει ολόκληρο και κάνει να σβήσει ρίχνοντας τις στροφές!!!Aμα πατήσω γκάζι επανέρχεται αλλα το ξανακάνει!!!Πήγα στο συνεργείο μου και μου είπαν πως επειδη το αυτοκίνητο φέρνει τα καυσαέρια μέσα πιάνει βρωμιά στην πεταλούδα και όταν είναι στο νεκρό δεν περνάει βενζίνη και κόβετε η παροχή βενζίνης". Η αντιμετώπιση ήταν με καθαρισμό τις πεταλούδας και για 3-4 μήνες είμαι OK και μετά ξανά το ίδιο βιολί!!! Στην ερώτηση μου αν υπάρχει πιο ριζική λύση η απάντηση τους ήταν κατηγορηματικά ΌΧΙ!!!!Και έτσι κάθε 3-4 μήνες πάω και κάνω την ίδια δουλειά!!Εχθές μου έκανε το ίδιο πράγμα με το που άνοιξα το air condition αμέσως έσβησε!! Από ότι διάβασα το έχετε και άλλη αυτό το πρόβλημα και θα ήθελα τις συμβουλές σας/υποδείξεις σας/γνώμες ως προς τι μπορώ να κάνω???(αν και είδα πως όλοι δεν έχετε βρει κάποια λύση) Σας ευχαριστώ και συγγνώμη αν ήμουν κουραστικός επαναλμβάνοντας τα ίδια!!! Edited July 10, 2007 by konstantinos passat @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 (edited) εγω εχω το 6n.για καποιο καιρο ειχα το ιδιο προβλημα με σενα.μου εσβηνε στο ρελαντι συνεχεια.παω στο συνεργειο μου καθαριζουν την πεταλουδα αλλα μετα απο λιγο τα ιδια.το ξαναπαω κ βαζω καινουρια.απο τοτε κανενα,μα κανενα προβλημα.(φτου φτου μην το ματιασω) Edited July 11, 2007 by mpoukou22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tzole11 Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 (edited) Δηλαδή θεωρείτε πως άμα αλλάξω πεταλούδα το πρόβλημα θα λυθεί???Η θα πάω να δώσω λεφτά τα οποια δεν θα έχουν αντίκρισμα!!τώρα μόλις γύρισα από το Συνεργείο και τους ξαναρώτησα αν υπάρχει ριζική λύση για αυτό και μου είπαν το ίδιο:αν θέλω να αλλάξω πεταλουδα αλλα και παλι δεν μου δινουν 100% εγγυηση πως ολα θα ειναι οκ!!! Το παιδί στο συνεργείο μου είπε πως η πεταλούδα μου ήταν μέσα στη μαυρίλα και στη βρωμιά!!!Ο προηγούμενος καθαρισμός μου ήταν 30/4/2007 και ξανά σήμερα δηλαδή σε διάστημα σχεδόν 2,5 μηνών!!Είναι φυσιολογικό???? Edited July 10, 2007 by konstantinos passat @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Φιλε μου το προβλημα σου ειναι οντως πεταλουδα. Μαλλον πας για αντικατασταση με την ελπιδα οτι θα στρωσει. Το ιδιο αντιμετωπιζα κι εγω με ενα Leon που ειχα και μου εσπαγε τα νευρα. Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Σαν κάτοχος 6n μπορώ να σου πω ότι είναι η πεταλούδα. Βέβαια εμένα το εμφάνισε μετά από 5 χρόνια και από τότε την καθαρίζω σε κάθε μεγάλο σερβις και δεν έχει ξανακάνει κιχ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...